PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Ramona ( voorheen Deborah)



bellajunk
1 augustus 2007, 21:23
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur: normaal
Nationaliteit/Taal : Surinaams/nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :nee/nee
Service: nmc,pzc,zoenen,massage,beffen
Voordelen: spontaan, lief, zoent lekker, hoog knuffel gehalte
Nadelen:geen

Weer eens met Deborah afgesproken. De eerste ervaring met Deborah was de met Maria samen. Wist dus al dat dit weer een top ervaring zou worden;)
Waar bleef je zo lang vroeg ze: Maria bezoeken zei ik:p Groot gelijk zei ze:cool: Ik had Deborah de kamer laten uitzoeken en het werd de jungle kamer. Na het uitkleden lekker eerst in bad gegaan. Daar hebben we lekker liggen knuffelen. Kreeg via haar een zoen van mijn favoriete dame:p Volgens mij had ze tegen Deborah gezegd dat moet een hele lange zijn:cool: Kreeg het zo warm van het zoenen dat ik uit bad wilde;) Op bed kreeg ik een lekkere franse. Ja dat kan ze als de beste. Toen ik zei "ik wil je voelen" wat een andere dvper altijd zegt, kwam er een grote glimlach op haar gezicht. Ze begon mij lekker te berijden en duurde niet lang voor ik een explosie kreeg.
Daarna lekker liggen bijkomen, knuffelen en gezellig geklets. Al vrij snel begonnen we aan de 2de ronde. Nu op zijn hondjes en met het uitzicht op die lekker billen kwam al snel de 2de explosie. Daarna nog even lekker in bad gaan relaxen.

Ze hoopte ze me gauw weer te zien.
Dat ga zeker gebeuren;)

Willem2
6 oktober 2007, 12:12
Deborah heet nu Ramona, titelbalk even aanpassen?

Ja maar is ze nog steeds op de Laan van NOI 200a :cool:

frankkinky
7 september 2008, 18:32
dame gestopt