PDA

Volledige versie bekijken : Claudia (Roemeens)

Keesroeiboot
1 augustus 2007, 23:40
Haarkleur/-lengte : Blond/Kort in een staartje
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Slank / A-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Goed Engels
Leeftijd : 21j
Tatoeages/Piercings : Meen van niet
Service: PZC, FT, NMC, Zoenen
Voordelen: Erg fraaie dame
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 50

Kees had zijn eerste sessie in de Oase er al op zitten en was helemaal klaar voor Sessie 2.
Op 1meter van waar Kees zat bleek zich een zeer fraaie dame op te houden die Kees zowaar aansprak. Mooi toch! Ik dacht die gaat vragen of ik met haar de kamer op wil, maar nee ze vroeg welke sigaretten ik rookte, ook leuk toch.

Even later liep ze weg en dacht jammer nou maar niet veel later kwam ze weer naast Kees zitten, ze had even gezwommen zei ze.
Ze zag er wel heel lief en mooi uit droeg ook nog een coquette brilletje, daar val ik wel op.
Ze vertelde nog maar een paar weken in BBH te werken. Ik zei wil je misschien met mij de kamer op, kunnen we altijd nog wel zien wat het wordt.
Nou het werd wel wat hoor op de kamer!! Wauw, eerst een goede p-beurt, goed zoenen en toen heel lang in verschillende standen :fuck: :fuck:, pfff dat was wel lekker hoor.
Ze zei dat ze studeerde in een plaats in Roemenie, gelet op haar zeer goede Engels en de details die ze gaf over haar studie ben ik geneigd haar ook nog te geloven.
Augustus zou ze nog aanwezig zijn en dan eventueel weer een paar weken in Oktober.

Het was Kees zijn eerste ervaring met een Roemeense dame en Kees was bepaald niet teleurgesteld, integendeel.

:wink: :wink: