Volledige versie bekijken : Eliza (Kazachstan) ex-Jacky Gt
Hollandmale
5 augustus 2007, 07:58
Naam : Eliza
Haarkleur/-lengte : Donkerblond/halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Normaal/AB
Nationaliteit/Taal : Kazachstan/Duits, beetje Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Nee
Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC, FT
Bijzonderheden : Voorheen Samya, LR en GT
Eergisteren Eliza gesproken, sinds vorige week in YY. Sympathiek, lacht veel, zeurt niet om de sleutel. Dacht aanvankelijk dat ze 'n Duitse was omdat ze accentloos Duits spreekt, maar ze blijkt Kazachstaans te zijn. Een medebeertje had 'n prima ervaring, omschrijft Eliza als 'n warmbloedige GFE, de service-info komt dus van hem. Eliza blijft naar eigen zeggen tot 20/08/07 in YY, zo te horen helaas veel te kort :green_smi.
Stiffmaster
5 augustus 2007, 10:01
Naam : Eliza...
Gisteren dit meisje gespot, inderdaad een lief meiske en denk dat Ontstopper hier nog wel iets van neer zal zetten, de Stiffmaster die deze dag monogaam moest blijven :smile2:
Ontstopper
5 augustus 2007, 10:43
Jaja ook ik heb van deze dame mogen genieten gisteren :D . Erg gezellig met haar en daarom ook de tijd ervoor genomen :thefinger . Goede service. Zeker een aanrader maar wees er snel bij aangezien zoals zij zegt er nog ong. 2 weken is.
mr rocky
5 augustus 2007, 10:54
Ik was afgelopen vrijdag met deze dame, maar vond haar erg passief op de kamer.
dupke
5 augustus 2007, 11:38
Gisteren voor de 2e maal met deze mooie dame op kamer geweest.
Lieve meid met een goede pre en after sales. Komt een beetje praten en teasen en 3x de boot afhouden en niet met haar op kamer gaan is iets te veel van het goede.
Hoog gfe gehalte en bij mij helemaal niet passief op de kamer.
:freu:
Stiffmaster
5 augustus 2007, 13:08
Ja ze scoorde gisteren toch bij 3 van de 4 ijsbeertjes waar wij bij aan de bar zaten, alleen de Stiffmaster liet het af weten, had moeten beloven deze dag monogaam te blijven :D :D , wel een lief ding.
Gisteren voor de 2e maal met deze mooie dame op kamer geweest....
Jorah Mormont
9 augustus 2007, 10:45
Toen ik gisteren in YY was, zag een spontaan meisje in de bank zitten welke direct mijn aandacht trok. Ik had al een vaag vermoeden dat deze dame ergens uit het Russische vandaan moest komen gezien haar uiterlijk. Ik ging op een gegeven moment bij haar zitten een raakte aan de praat. Ze kwam super spontaan over en het ijs was direct gebroken. Door haar perfecte Duits dacht ik ook dat ze gewoon Duitse zou zijn, maar mijn eerste indruk qua uiterlijk klopte toch, oorspronkelijk komt ze dus uit Kazachstan.
We zijn op een gegeven moment naar de kamer gegaan en kan niet anders zeggen dat ik een geweldige sessie met haar heb beleefd. Dit meisje is een open boek op de kamer. In het seksuele spel lijkt het wel of dat je door een handleiding wordt geloodst hoe je een vrouw tot een hoogtepunt brengt. Ze vertelde gewoon heel open dat ze alleen een orgasme kan krijgen door gelikt te worden. Hierdoor werd ik dus al meteen getriggerd om dit bij haar uit te proberen. De spanning en het spel erom heen maakte deze zoektocht naar haar orgasme een belevenis waar ik nu nog steeds van onder de indruk ben. Na haar orgasme was ik aan de beurt. Ze zette alle geschut in om het mij ook naar me zin te maken. Het meisje schijnt helemaal gek te zijn van FT. Ze ging er helemaal voor. Helaas voor haar heb ik haar vroegtijdig laten stoppen, gezien ik het toch niet zag zitten om zo’n lief meisje te voorzien van een bevlekte huig. Haar daarna laten manoeuvreren in mijn favoriete neukpositie waarna ik binnen mum van tijd mijn zaadcellen de vrijeloop gaf.
Deze sessie met Eliza was me zo goed bevallen, dat ik later op de avond voor de tweede keer die dag met haar naar de kamer ben geweest.
Ik omschrijf Eliza als een absolute topper in de FKK scène. Zelden heb ik een meisje getroffen welke zo’n plezier heeft in wat ze doet, maar daarnaast ook haar klant het gevoel kan geven dat ze alles met hem wilt delen. Helaas zal ze nog maar kort werken, dus de kans dat ik haar nog een keer zal treffen in nagenoeg nihil. Maar ijsberen welke de komende dagen nog eens in YY komen kan ik aanraden dit meisje mee naar de kamer te nemen. Al met al; GFE van de overtreffende trap!
Sonny:wink:
Stiffmaster
19 augustus 2007, 09:29
Eliza een naam die je niet snel vergeet, het zou je buurmeisje kunnen zijn zo komt ze over, met een lief lachje en onschuldige oogjes, maar geloof me ze is alles behalve ontschuldig :p . Omdat mijn maatje Ontstopper door omstandigheden toch niet met mij meekon had ik beloofd om dan zijn plaats maar in te nemen en met Eliza naar de kamer te gaan. Zij was mijn afsluiting van twee dagen YY en in de weet dat het zondag haar laatste werkdag zou kunnen zijn, want het blijft natuurlijk altijd de vraag, moest het ervan komen. Een zo`n jong meisje met zo`n ervaring, gewerkt in Samya en GT en nu dan in YY, veel vaste klanten opgebouwd en Stiffler weet nu waarom, meer dan prima sex, een dametje die van nature weet wat een man lekker vindt, lekker gerollebold en als dank haar mijn laatste restjes gegeven die ze zonder blikken of blozen volledig wegwerkte als ware het een heerlijke nectar, meisje hou je bij je woord en ga inderdaad kleuterjuffrouw worden, met zo`n juffrouw zou ik ook weer kleuter willen zijn, het ga je hopenlijk meer dan goed. :wink: :wink: :wink:
Johnny99
29 september 2007, 06:08
Eliza is weer terug.
Naar eigen zeggen zal ze tot aan het einde van het jaar aanwezig zijn, maar dan alleen in het weekend.
Jorah Mormont
23 december 2007, 23:44
Afgelopen donderdag zie ik een bekende dame door GT lopen waarmee ik in YY al eens een aantal keren de kamer heb mogen delen. Het gaat om deze Eliza. In GT werkt ze onder de naam Jacky. Ze was al een weekje werkzaam in GT. Ik was enigzins verbaasd dat ze daar was gezien ze me wel eens had verteld dat ze ermee wilde ophouden. Uiteindelijk ruim een uur met haar op de kamer geweest. De sessie was weer zeer aangenaam. Ze vertelde me dat ze plannen had om buiten Dld te gaan werken. Laten we kijken of deze zwaluw winter maakt in GT.
Stiffmaster
24 december 2007, 15:41
Afgelopen donderdag zie ik een bekende dame door GT lopen waarmee ik in YY al eens een aantal keren de kamer heb mogen delen. Het gaat om deze Eliza. In GT werkt ze onder de naam Jacky. Ze was al een weekje werkzaam in GT. Ik was enigzins verbaasd dat ze daar was gezien ze me wel eens had verteld dat ze ermee wilde ophouden. Uiteindelijk ruim een uur met haar op de kamer geweest. De sessie was weer zeer aangenaam. Ze vertelde me dat ze plannen had om buiten Dld te gaan werken. Laten we kijken of deze zwaluw winter maakt in GT.
Ja, ze heeft mij het ook verteld dat ze er mee wilde stoppen, maar ik denk dat ze er achter is gekomen dat ze hier er meer mee verdiend dan een kleuterjuffrouw, geld blijft toch een machtig middel :eek::eek:
Hollandmale
23 maart 2008, 05:31
Gisteravond de dag in YY besloten met 'n buitengewone ervaring :luvlove:.
En dat wil wat zeggen, als je kort daarvoor ook al door 'n toppertje bent leeggezogen. Kan alle juichende recensies hierboven volledig onderschrijven, Eliza hoort tot het beste wat er in FKK-land te vinden is. Ze heeft 'n spontaniteit en passie die je helaas steeds minder tegenkomt, 200 % GFE. Eliza is wel behoorlijk reislustig, houdt ervan om geregeld te verkassen. Vandaag (zondag 23/03/08) zou ze nog in YY zijn, komende week wist ze nog niet. Het kon YY, GT, Berlijn of Zwitserland worden, want haar kleuters hebben 'n week vrij, dus daar wil ze van profiteren. Als die ouders 'ns wisten wat voor 'n hete kleuterjuf hun koters hadden............................................ .....:p.
MiniME
23 maart 2008, 08:23
Klinkt goed, wat doet zo'n meisje ook in YY, die hoort in GT thuis! :teuflisch
Jorah Mormont
29 maart 2008, 00:15
Eliza is wel behoorlijk reislustig, houdt ervan om geregeld te verkassen. Vandaag (zondag 23/03/08) zou ze nog in YY zijn, komende week wist ze nog niet. Het kon YY, GT, Berlijn of Zwitserland worden, want haar kleuters hebben 'n week vrij, dus daar wil ze van profiteren. Als die ouders 'ns wisten wat voor 'n hete kleuterjuf hun koters hadden............................................ .....:p.
Eliza is nog steeds in YY en volgens haarzelf zal ze tot/met zondag blijven. De laatste keer dat ik met haar naar de kamer ben geweest was in Golden Time. Nu is ze dus weer in YY en ze zegt dat ze deze club het leukste vindt.
Ze vertelde nog dat HM had gezegd dat ik wel blij zou zijn wanneer ik haar in YY zou tegenkomen. Nu kom ik niet vaak in YY maar gisteren was ik aangenaam verrast toen Eliza plots naast me stond aan de bar:smkiss:
Natuurlijk twijfelde ik geen moment om, na even met haar gebuurt te hebben, haar uit te nodigen voor wat intiems op de kamer.
De sessie was zoals ik van Eliza gewend ben zeer goed met opper GFE:baby2:
Na onze sessie heb ik haar gekoppeld aan collega beer Seksenfun welke door tijdgebrek niet meer met haar op de kamer is gekomen maar geloof ik wel een date voor dit weekend met haar heeft gepland.
Eliza kan dus weer naar YY verhuisd worden.
Johnny99
30 maart 2008, 12:14
Paasdag een bezoekje gebracht aan YY.
Er waren weinig dames aanwezig, Eliza was dus constant bezet zoals gewoonlijk. Ik had haar een paar dagen eerder ook al gezien maar geen kans gehad om een praatje met haar te maken.
Aan de praat met een amerikaanse gast kwam ze even groeten. Omdat onze amerikaan geen keus kon maken of de foute keus wilde maken, heb ik hem Eliza aangeraden. Hij kwam als een zeer tevreden man weer terug van de kamer.
Later ben ik samen met Eliza gaan eten en als toetje heb ik haar genomen. Heerlijk pijpen, beffen waar ze zelf ook heel erg van geniet, neuken en zoenen zoenen en nog eens zoenen. Brrrr ....
seksenfun
31 maart 2008, 21:16
Na onze sessie heb ik haar gekoppeld aan collega beer Seksenfun welke door tijdgebrek niet meer met haar op de kamer is gekomen maar geloof ik wel een date voor dit weekend met haar heeft gepland.
:wink:
thanks!
Erg hè, zeker als ze geen uitzondering vormt op alle andere dames die zeggen dat ze gaan komen op... en hun kat sturen :wand:. Nu kan ik blijven verlangen, da's ook leuk :smile:.
Jorah Mormont
31 maart 2008, 21:57
thanks!
Erg hè, zeker als ze geen uitzondering vormt op alle andere dames die zeggen dat ze gaan komen op... en hun kat sturen :wand:. Nu kan ik blijven verlangen, da's ook leuk :smile:.
Daar hebben ze een spreekwoord voor:
Het ijzer smeden wanneer het heet is:o
Lekker blijven dromen...ze daagt wel weer op
seksenfun
31 mei 2008, 13:27
24/5 was ze er weer (maar ik niet)
Johnny99
5 april 2009, 12:28
Zaterdag 04-04-09 was ze er weer.
Vorig weekend was ze naar eigen zeggen weer voor de 1e keer terug van weggeweest.
Geweldig om haar weer te zien.
1 Van mijn all time favorites.
BSesamstraat
17 april 2009, 00:23
dat heb ik nog nooit mee gemaakt dat een dame vraagt doe je ook aan zoenen??? Meestal moeten wij dat vragen. Echt toppie met zoenen. Ze doet geen FT meer. Maar dat mis je niet.. Haar 2 maal naar een hoogtepunt gebracht. Laatste keer op zn hondjes terwijl ze zichzelf opgeilde. Zeker herhalings gevaar. Gr bbertb
Stiffmaster
18 april 2009, 14:33
Deze Eliza is een lekker ding, ben er bijna anderhalf jaar terug alweer mee weggeweest, toen vertelde ze me overtuigd dat ze zou stoppen om kinderjuffrouw te worden, ze was al eens eerder terug en nu denk ik dat ze het juffrouw zijn voor gezien houdt en dat ze nog wel met de beertjes voor juffrouw wil spelen. :eek:
Johnny99
14 juni 2009, 09:49
Afgelopen vrijdag weer gespot in YY.
BSesamstraat
14 juni 2009, 09:52
Die is echt lekkerrr