PDA

Volledige versie bekijken : Olympia (Moldavië)

Eagledriver
7 augustus 2007, 13:18
Haarkleur/-lengte : zwart/ lang
Lengte dame : ± 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank cupmaat A
Nationaliteit/Taal : Moldavie, Duits sprekend
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Niet gezien
Service: OK
Voordelen: heerlijke meid
Nadelen: -
Tijdsduur : half uur
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek: geen

Als tweede met deze heerlijke Moldavische op de kamer beland na eerst heerlijk op een bankje achterin gepijpt te zijn. Op de kamer onze orale kwaliteiten aan elkaar laten voelen, waarbij zij op punten gewonnen heeft.
Hierna nog wat aan de kamasutra gedaan, en tot een heerlijke einde gekomen.

Wat een toppertje deze Olympia.

Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

MiniME
7 augustus 2007, 18:36
Schitterende dame inderdaad. Dacht dat ik ergens over haar geschreven had, maar kan het niet meer vinden (server crash weekend?). Vond haar looks super, maar op de kamer voor Freude begrippen niet meer dan gemiddeld (dat is dus een 8!) vooral omdat de uitvoering voor mij iets te profi was. Verder ok, maar er zijn betere (ook Alexandria niet helaas, even verder met opbouwen nog Eagledriver ! :D)

Eagledriver
31 augustus 2007, 18:01
De donderdag in Freude aangevangen met deze zalige Moldavische.
Na wat smalltalk in de bankjes naar een kamer vertrokken om me eens goed te laten verwennen. Een prima tijd gehad, waarbij het erg makkelijk is dat Olympia erg lenig is, wat de afwisseling in posities zeker ten goede komt :lostit: Dit schrijvende des te meer realiserend dat het met mijn lenigheid een stuk minder is, getuige hier en daar wat pijntjes:redface:

Een lieve meid met een TOPFIGUUR :luvlove:

JackD
6 september 2007, 20:20
Eagledriver was nogal positief over zijn ontmoetingen met Olympia en wie ben ik dan om een andere keuze te maken. :D

Leuk meisje met een prachtig figuur die mij in de Kino al aardig op temperatuur wist te brengen ...
De voorzetting op een kamer was ook zeer aangenaam.

Na een korte herstelperiode heb ik haar gehouden aan de door haar beloofde massage. Heerlijk!

Rob10
12 september 2007, 00:58
Vandaag heeft Olympia gepoogd mijn toren omver te halen en uiteindelijk is het haar gelukt. Ik val eerder voor dames met een wat grotere cup maar de uitstraling van Olympia is zo geil dat ik in de Kino voor de bijl ging. Groot herhalingsgevaar

blijemotorrijder
27 november 2007, 22:57
De donderdag in Freude aangevangen met deze zalige Moldavische.

Een lieve meid met een TOPFIGUUR :luvlove:

Vandaag ben ik voor het eerst met Olympia geweest en het was heerlijk.
Goede service, bijna alles mag (geen AV maar daar hou ik toch niet zo van) maar in kussen en pijpen is ze onvermoeibaar en ik vind haar een hardstikke mooie meid.
Dit kon wel eens een van mijn favorieten worden.

blijemotorrijder
10 december 2007, 09:03
Weet iemand wanneer Olympia gewoonlijk werkt ?
De laatste 2 keer dat ik in Freude was, was zij er jammer genoeg niet.

blijemotorrijder
12 december 2007, 08:31
Helaas, mooie zaken duren nooit lang.

Gisteren was ik weer in Freude en bij binnenkomst stuitte ik meteen op Olympia.
Vrij kort daarna met haar de kamer opgegaan maar nu is de betovering verbroken.
Ik mocht haar niet vingeren en ze maakte er haastwerk van.
Olympia zakt daardoor een flink aantal plaatsen in mijn favorietenlijstje.

Willem2
12 december 2007, 08:40
Helaas, mooie zaken duren nooit lang.

Gisteren was ik weer in Freude en bij binnenkomst stuitte ik meteen op Olympia.
Vrij kort daarna met haar de kamer opgegaan maar nu is de betovering verbroken.
Ik mocht haar niet vingeren en ze maakte er haastwerk van.
Olympia zakt daardoor een flink aantal plaatsen in mijn favorietenlijstje.

:eek: Wij waren gisteren (11 Dec ) ook in Freude maar we hebben blijemotorrijder niet gezien :eek:
En ik weet zeker dat mijn taxi-chauffeur en Sonny wel zullen reageren op dit stukje. Die hebben namelijk genoten van Olympia. Ik ook want ze gaf een heupwiegend showtje weg wat ik wel kon waarderen.
:wink:

blijemotorrijder
12 december 2007, 10:53
Willem,
Ik was er van 11:30 tot 14:30. Jammer; Had jullie graag weer eens gesproken.

Jorah Mormont
12 december 2007, 12:25
Gisteren inderdaad met Olympia naar de kamer geweest. Ze was mijn eerste verovering deze dinsdag. Ik heb me prima met haar vermaakt. Intense sex met veel streel en kus werk. Ik ben geen liefhebber van vingeren, dus niet ontdekt of dit :ranting2: was.

Ik moet zeggen. Olympia, mooie dame, lang lijf en een mooi slavisch koppie. Sonnies cup of thea dus!. Olympia heeft een dikke 8 gescooord. Gezien aan het einde van de avond het aanbod van dames drastisch was afgenomen, was ik bijna nog voor een tweede keer met haar naar de kamer gegaan. Echter na de verschijnijng van een heel mooie jonge Braziliaanse, heb ik toch van een tweede kamergang afgezien.

Sonny:wink:

Mauriceyep
5 april 2008, 19:17
Tweede sessie van de dag was met Olympia, een russisch sprekende moldavische, ach ja alles is mogelijk:D
Haar intro op de bank vond ik van hoog niveau, ze pijpte en likte dat het een lieve lust was. Vervolgens verder gegaan op de kamer, waar alles ook prima op orde was: haar vaardigheden zijn uitstekend: zoenen, pijpen en neuken met overgave.
Cijfer: 8,5!

blijemotorrijder
8 mei 2008, 09:37
Helaas, nu heeft zij voor mij definitief afgedaan.
Vorige week was ik nog met haar op de kamer en toen wilde ze na 20 minuten, nadat ik klaar was gekomen al weer van de kamer vertrekken.
Van al dat praten kreeg ze maar pijn in haar hoofd van zei ze.
Ik heb het maar laten gaan en me wel voorgenomen haar van mijn lijst te schrappen. Best wel jammer, want de sex met haar daar is niks mis mee en het is een van de mooiste meiden die in F39 rondlopen.
Dat weet ze ook, want tegenwoordig zit ze heel vaak op haar knietjes op de bank en dan wiegt ze met haar kontje heen en weer. Heel uitnodigend ziet dat eruit. Ook zag ik haar laatst in de kino iemand bewerken een ook dat was een hardstikke geil gezicht.
Jammer van dat haastwerk op de kamer.

MiniME
8 mei 2008, 14:58
Had dezelfde ervaring met haar hoor, bmr. Ziet er top uit, maar uitvoering veel te profi en totaal geen aandacht voor haar klant. Doet gewoon haar ding. Zou in andere club niet misstaan, maar in Paradiso niet de norm.

Eagledriver
30 mei 2008, 13:51
Ze liep dus in Living Room rond met een vriendin ( lange zwarte haren, gezichtspiercing )

:wink: :wink:

Snoepveter
4 juni 2008, 19:00
Ik was met een maat gisteren (dinsdag) in Freudenberg en deze dame (WAT een lichaam heren....zie je dus zelden zo mooi: slank, met toch wat vrouwelijke heupen, en 5 meter lange benen..., scherp koppie en mooie donkere paardestaart) Die maat van mij heeft veel plezier aan haar beleeft al was het kort....Hij heeft het blijkbaar niet lang kunnen ophouden...:D

Nog leuker was dat ze op ons afkwam, NIET gebruikelijk in Freudenberg en bij ons kwam 'liggen' toen ze tegen ons zei: 'ich hab' euch gesehen Gestern in Living Room' Ik dus nog eens goed kijken en ja hoor....BETRAPT :D We waren inderdaad maandag in LR...Ze was veel op de kamer vandaar dat ik haar niet direct herkende grapte ik nog...."Dass stimmt" beaamde ze.:D

Jedan
3 januari 2009, 14:51
Gisteren aan de bar aangeproken door deze dame. Ik was eigenlijk nog een pauze aan het nemen... maar zij kon me wel overtuigen. Heel zacht meisje, wat een velleke!!! Ze heeft idd een fantastisch figuur, de langste benen aanwezig gisteren denk ik. Kleine borstjes, gelukkig niet verknoeid met die siliconen, maar daar hou ik wel van!
Op de kamer ging het festijn verder, goed pijpwerk. Spijtig genoeg is het geen meisje dat hierin blijft doorgaan, dat vond ik wel spijtig maar ik moet toegeven dat ik hierin nooit geen halt toeroep, dus ik kan wel begrijpen dat sommigen er wel genoeg van krijgen.
Heb haar daarna in enkele standjes afgewerkt. Hier was ze wel vrij profi vond ik. Ik denk dat ze een beetje slechtgezind was dat ik haar zo lang had laten pijpen (maar dat weet ik natuurlijk niet). Na de daad kwam ze terug los en was ze terug haar vriendelijke zelf van aan de bar.
Wat mij betreft geen herhalingsgevaar maar het wordt enrom moeilijk om aan haar te weerstaan als ze zelf naar me toestapt. Dit gewoon omdat ze volledig mijn type is misschien komt ze wel volledig los als ik wat in haar 'investeer'. Iemand ervaring daarmee?
Afwachten dus. Erg zal ik het niet vinden.