PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Jade



bellajunk
7 augustus 2007, 18:32
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1.80
Postuur/ cupmaat: slank/cup c
Nationaliteit/Taal : nederlands/nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :nee/nee
Service: nmc,pzc,zoenen,massage,beffen
Voordelen: GFE, te veel om op te noemen
Nadelen:geen

Een paar maanden geleden bij de kamerwissel in Eindhoven, zag ik een leuke dame. Maria zei dat is Jade en die is ook heel erg goed. Aangezien Peter dit ook pas tegen mij zei, heb ik besloten om Jade maar eens te gaan ontmoeten. Heb gelijk Jade voor 2 uurtjes gereserveerd.

Jade herkende me nog uit Eindhoven In Mata hari kamer aangekomen had ik me jas amper uit of Jade zei: ik wil zoenen Die had er wel zin in. Terwijl we lekker een tijdje aan zoenen waren kleede ze mij ook ondertussen langzaam uit. Ze trok ineens mij overhemd aan. Zo die staat mij ook wel. Hm waar heb ik dit eerder meegemaakt Wat een lekker knuffeltje is Jade. Terwijl we weer verder gingen zoenen heb ik Jade ook van haar jurk ontdaan en zag dat ze er niks onderaan had Wat een lekkere mooie meid is Jade. Mooi slank lichaam en lekker lang. Ze is even groot als mij, dus ze hoefde niet op haar tenen te gaan staan. Dit heeft ook wel een voordeel.

Op het bed zijn we nog een tijdje verder gaan knuffelen. Het bad was toch nog niet vol. Ik had nog een kadootje meegenomen voor Jade lekker truffels met slagroomvulling Jade wist daar ook wel raad mee Daarna zijn we lekker in bad gegaan. Jade is ook gezellig, kun je lekker mee kletsen. Maar ze had nog meer zin om lekker te knuffelen en te zoenen. Ondertussen waren onze handen ook bezig om elkaar lichaam verder te verkennen. Na een tijdje zijn we naar het bed gegaan. Las in eerder recensies dat Jade goed om weet te gaan met lollies. Nou dat kan ze zeker Moest haar een paar keer even afremmen. Ze wachte een paar seconden en ging vrolijk weer verder Dit ging wel een tijdje door

Daarna was het mijn beurt om haar eens te verwennen. Ik kuste haar hele lichaam en Jade zei: je weet wel hoe je een vrouw moet verwennen. Lekker langzaam de spanning opbouwen en niet gelijk naar het doel gaan. Ik heb haar lekker een tijdje verwend. Heerlijk om te zien en voelen (spieren die samen trekken) dat een vrouw geniet. Dat was lekker zei ze en gaf mij een weer een lekkere zoen. Zo je hebt me aardig nat gemaakt nu wil ik nog iets lekkerds gaan doen. Ze kwam boven op me zitten. Heerlijk was dat. Ik pakte haar lekker billen beet en hielp haar. Doordat Jade lekker lang is konden we ook lekker zoenen als ze zich voorover boog. Na een tijdje zei ze nu mag jij werken We gingen verder in de doggy stand. Lekker is dat uitzicht op haar lekker mooie billen en lekkere lichaam. Het duurde niet lang of ik kreeg ook een lekker explosie. Jade zei: dat kan je lekker ik wil nu gelijk nog een keer Ze kwam lekker tegen me aanliggen en hebben we weer een tijdje lekker liggen zoenen. Ondertussen masseerde ze ook mijn rug, dat doe je lekker zei ik. Ga maar liggen dan krijg je een lekkere massage van mij zei ze. Met masseren weet Jade ook goed raad mee Toen de tijd bijna om was belde Jade nog even naar boven om wat te vragen. Joop zei tegen haar: hij is de bonbons vergeten voor jullie erotisch feestje. Ze lachte en zei: eet maar lekker op. Wij hebben hier nog iets veel lekkerders op de kamer "truffels", die bonbons heeft ie voor jullie boven meegenomen

Toen ik me wilde aankleden trok ze me nog even naar haar toe ze wilde nog even dansen met me. Er draaide een leuk muziekje Toen was het echt tijd om ons aan te kleden. Ze bedankte me nog voor de lekker 2 uurtjes een heerlijk afsluiting van mijn werkdag Volgens mij moet ik jou bedanken

Ik heb weer een top ervaring gehad bij DS. Ben al een hoop gewend, maar Jade wil ik veel vaker gaan zien en voelen

Willem2
7 augustus 2007, 19:33
Ik zal even de echte nederlander spelen : Wat kost dat ? ;)

bellajunk
7 augustus 2007, 19:45
Ik zal even de echte nederlander spelen : Wat kost dat ? ;)

Dit lekkere snoepje:p €315 maar had een vip kamer + frans zonder. Anders is het €260 voor 2uurtjes:wink:

bellajunk
17 augustus 2007, 22:42
Vorige week al een lekkere ervaring Jade gehad. Ik had al een afspraakje met een nieuwe beauty bij DS gemaakt die Anna heet. Op de dag dat ik Anna zou bezoeken keek ik op de advertorial en zag dat de knuffel:remybussi Jade weer aanwezig was.
Tja wilde gelijk weer knuffelen:remybussi met Jade en besloot zonder na te denken Jade maar direct erbij te reserveren voor een trio. Jade kwam in de woonkamer mij al begroeten en lekker even knuffelen.
Zoals vorige keer heb ik weer genoten van knuffel:remybussi Jade. Ga niet verder indetails over Jade die zijn hierboven al genoemd. Maar ze kan heerlijk knuffelen/zoenen/vrijen.
Kortom het herhalingsgevaar wordt alleen maar groter met Jade
Deze Bellajunk:p is nu ook Jadejunk:remybussi geworden
Jade tot gauw

Trioprijs 1uur omgerekend per dame €135

bellajunk
2 september 2007, 08:22
Tja wat kun je hier nog over schrijven:freu:
Ik wilde deze keer Jade gewoon 2uur voor mezelf hebben:cool: en dus geen dame erbij. De ontvangst op de laan was weer uitstekend. Was weer te vroeg in Den Haag, maar in de sfeervoole woonkamer met uitzicht op de lekkere ds-girls is het heerlijk om even te wachten. Gezellig eerst een drankje gedronken en met de gastvrouw gezellig zitten praten. Daarna kwam Jade mij halen en ze was blij dat ik weer er weer was. In de junglekamer net aangekomen, liet Jade het bad al vol lopen. We gaan lekker eerst even badderen zij ze, maar eerst wil ik even met jou knuffelen:love2: . Nou het bad hebben we pas aan het eind gezien en was ondertussen flink afgekoeld
Ik heb al een hoop meegemaakt met DS-girls maar het knuffelen werd een hele lange zoenpartij wat steeds heftiger werd Na een tijdje wilde we maar 1 ding en dat was niet in bad:p

Ook heb ik een nieuwe erogene zone ontdekt bij een vrouw. Welke dat moet je zelf maar onderzoeken:eek:

Jade ik kom gauw weer langs:love2:

bellajunk
12 september 2007, 20:12
Dinsdagavond weer eens een bezoekje gebracht aan Diane's relax paradijs.
Weer een 2uurs afspraakje gemaakt met Jade en de mooiste VIP-kamer de Mata Hari:smile: Eerst gezellig met Joop en Ade zitten praten. Daarna met Jade naar de mata hari kamer gegaan:love2:
Het was weer nog groter erotisch feest dan alle vorige keren Jade is de lekkerste ervaring die ik ooit met een DS-dame heb gehad. Ze is nog lekker dan Bella Maria:o
Jade heeft iedere keer weer een verassing. Dit keer wilde Jade proberen om een gelijktijdige orgasme te krijgen. In standje 69 hebben zijn we gelijktijdig heerlijk klaar gekomen:p Daarna heerlijk zitten relaxen in het bad.
Relaxed kwamen we terug in de woonkamer en kwam JAde op de bank nog gezellig even bij me zitten. De anders ds-girls kwam naar Jade toe en zeiden, jullie hebben het héél erg naar jullie zin gehad:smile:

Jade hoopte me gauw weer te zien:wink: Dat gaat zeker gebeuren. Ze is erg verslavend:love2:

bellajunk
22 september 2007, 22:57
Vorige week mailde ik naar DS om te vragen wanneer Jade rond mijn verjaardag op de laan was. Peter mailde bel even dat kun je het zelf aan haar vragen. Vandaag afgesproken en had voor deze gelegenheid wat lekkers meegenomen. DS-girls die in de woonkamer binnen kwamen vroegen van wie is die lekkere taart, mogen wij ook een stukje. Joop was ook naar de laan gekomen. Ada had verse koffie gezet voor bij het gebak. Jade was ook ondertussen gearriveerd en kwam gezellig tussen mij een Joop zitten. Na het gebak en de koffie was het tijd om naar de Mata Hari kamer te gaan. Joop had nog een cadeau voor mij Ik zeg niet was het is, anders denken mensen weer dat ik een voorkeur behandeling krijg. Jade zei wat lief van Diane en Joop en bedankte Joop namens mij met een knuffel en ze nam mij daarna mee naar beneden.
Ze heeft haar haar anders en lijkt nu op Cameron Diaz Jade vind ik altijd al beauty, maar nu lig ik lekker de knuffelen met een actrice…haha
Voor deze keer had ik lekkere badolie en massageolie meegenomen. Jade glunderde en zei wil je mij deze keer verwennen. Ik had vooraf al bedacht om Jade deze keer eens flink te verwennen. Zoals altijd begonnen we eerst een lekkere lange knuffelpartij waarbij we elkaar ondertussen uitkleden werd het tijd om naar het bed te gaan. Daar ben ik Jade een lekker gaan masseren, ze viel net niet in slaap en zag haar genieten Na deze massage was het haar beurt. Ik kreeg een orale verwenbeurt Jade kan dat als de allerbeste van alle dvp-ers. Ze geniet daar ook zelf van en wordt er zelf ook flink opgewonden van. Tijdens het vrijen heeft ze een blik en kijkt ze zo geil , dan wil je maar 1 ding SEX ook zou ik haar zo mee naar huis willen nemen. Ook zonder deze blik, want ze is gewoon leuk en gezellig. Ook deze keer had ze weer een idee. Ze wilde weer gelijktijdig klaarkomen, alleen wilde ze het weer iets anders. We gingen elkaar zelf naar een hoogtepunt brengen. Ze wilde dat ik op haar lichaam klaar kwam. Ik mikte op haar mooie borsten, maar Jade zag niks meer na mijn explosie Dit is pas geil zei ze en moest hard lachen ik zie niks meer. Ook zij kreeg gelijktijdig weer een orgasme dit is al mijn 3de ze zei Nu gaan we lekker badderen zei ze. Heerlijk is dat lekker relaxen en knuffelen. Allebei waren we het er over eens dat we hier wel een dagje of langer zouden kunnen doorbrengen. Helaas was de tijd bijna om en Jade zei ik ga je afspoelen. Maar ik ben zo heet dus dat doen we met koud water zei ze…. Dat was idd wel een goed idee van haar. Ik moest ook ff wat stoom afblazen Het waren 2 hete uurtjes die veels te snel voorbij zijn De volgende keer zou ze een persoonlijk cadeautje meenemen voor mijn verjaardag
Ondanks dat Maria terugkomt, blijf ik Jade gewoon bezoeken. Jade is zo lief, leuk en lekker, maar dat is Maria ook. Met beide heb ik de aller-lekkerste seks/GFE ervaringen ooit.... Maar Maria heeft nu hele zware concurrentie en Jade hoef niet bang te zijn dat ik vanaf nu alleen maar voor Maria kies
Jade tot gauw

Picasso 1
23 september 2007, 03:56
Die ultra positieve verhalen doen me twijfelen of deze Bellajunk niets anders is dan een belanghebbende die middels dit forum aan het adverteren is....

bellajunk
23 september 2007, 07:10
Die ultra positieve verhalen doen me twijfelen of deze Bellajunk niets anders is dan een belanghebbende die middels dit forum aan het adverteren is....
Nee hoor een tevreden klant:baby2:

Flurkman
24 september 2007, 09:17
Al die berichten van deze junkie brengen mij tot het volgende besluit: ik ga niet naar DS vóór 2010...

bellajunk
16 oktober 2007, 19:25
Na vorige week een wereld ervaring met Bella Maria te hebben gehad, was het vandaag weer tijd voor mijn andere knuffel:love2:
Jade zag er vandaag lekker sexy uit in haar jurkje. Na met gastvrouw Wil de kamerhuur afgerekend te hebben, wilde Jade maar 1 ding :love2: en we gingen zo snel mogelijk naar de Mata Hari kamer.
De deur was nog maar net dicht en kreeg een lading knuffels over mij heen Jade was zo blij dat ik mijn massageolie meegenomen had en wilde graag een lekkere massage. Geen probleem zei ik en ze begon mij heerlijk te zoenen:love2: Na een tijdje gingen wij elkaar al zoenend uitkleden. Aangezien wij al snel in een trance kwamen ging het uitkleden erg snel. Eerst even wassen en daarna zijn we naar het bed gegaan. Daar ben ik Jade lekker eens gaan masseren. Opeens zei ze mag de muziek uit. Ik wil er nog meer van gaan genieten. Nadat ze muziek uitgezet had, ben ik verder gegaan met de massage. Na de massage lag ze nog op haar buik en ben haar langzaam gaan zoenen van boven naar beneden. Na een tijdje heb ik haar omgedraaid en ben aan deze kant verder gegaan. Ze vond dat zo lekker en genoot zichtbaar. Daarna ben ik haar oraal gaan verwennen, deze keer deed ik het heel langzaam Jade werd er wild van en dus ging ik het nog langzamer doen, maar plaagde haar door het ineens snel te doen Na een tijdje kwam ze heftig klaar. Dit heb je nog nooit zo lekker bij mij gedaan. Al zoenend draaide zij mij op mijn rug. Naast een knuffelkampioen is het ook een kampioen lolly’s likken:p Ze doet dat zo lekker en moet mij steeds verzetten om niet klaar te komen. In tegenstelling tot andere keren keek ze mij nu ook aan tijdens het pijpen. Hier wordt je verlegen van zei ze en ging weer vrolijk verder:eek: Ze pakte een condoom en kwam daarna ze lekker op mij zitten en al zoenend begon ze te rijden. Na div standjes wilde ze weer wat uitproberen:cool: Ze vind het geil als je over haar lichaam klaar komt. Ze pakte mijn massageolie en gaf mij een handmassage. Daarna zei ze nu gaan we ik wil dat je jezelf gaat verwennen. Ik vind het zo geil om hier na te kijken zei ze. Wel beter mikken deze keer. Ik beloofde haar om beter te mikken op haar borsten:rubbel: Ook deze keer lukte het niet. Niet haar ogen, maar haar neusgaten zaten deze keer nu verstopt:rofl: Ook deze keer moest er weer vreselijk hard om lachen en kwam na haar gezicht schoongemaakt lekker tegen mijn aanliggen:love2:
Daarna zijn we naar het bad gegaan. Het knuffel feest ging daar nog verder. Ze wilde dat ik haar ging wassen. Ze vond dat zo lekker en deed nu ook haar haar los. Shit wat een lekker ding is Jade en ben haar lichaam lekker gaan zoenen. Ze werd er helemaal gek van en ze begon mij steeds ineens heftig te zoenen. We moesten even bijkomen wat we kregen het vreslijk warm en zetten de bubbels aan ze zijn heerlijk liggen en gaan ontspannen. Opeens na een tijdje stopte de bubbels en schrokken wij wakker uit onze trance. Zou het al tijd zijn. Jade ging op de klok kijken en zei het is helaas al tijd om ons aan te kleden. Allebei vonden wij het deze keer de lekkerste ervaring ooit en willen het snel weer overdoen. We vinden beide 2uur is veels te kort en zouden wel dagen met elkaar willen knuffelen:love:
Daarna was het tijd om naar boven te gaan. Jade haalde nog wat te drinken voor mij. Ondertussen ging ik naar de woonkamer en zag dat Joop er ook was. Na gezellig bijgepraat te hebben, ging de gastvrouw Wil koffie zetten en vroeg of ik ook trek had. Jade nam afscheid en heb nog even met Joop zitten nababbelen. Joop stelde Lisa nog even voor en later kwam Channel zichzelf even voorstellen. Deze aanwinsten zagen er ook erg lekker uit. Lisa was al gauw weer weg. Die heeft het druk en dat in een paar dagen Daarna was het weer tijd om huiswaards te gaan.

Jade je bent zo verslavend tot snel maar weer:p