PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Yvonne's Privéhuis, Hofstraat 87, Chanel



timo10
9 augustus 2007, 09:22
Haarkleur/-lengte : bruin lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank dcup
Nationaliteit/Taal : nederlandse
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings :
Service: alles wat je maar wilt
Voordelen: zeer goed op de kamer
Nadelen:
Tijdsduur :1 uur
Prijs :
Extra’s bij het bezoek

Hoi Hoi,

laatst weer eens bij Chanel geweest bij Yvonne prive.

Dit is echt een super meid super slank en heerlijke grote borsten.
na eerst mijn pik goed verkent te hebben met haar mondje en handen heb ik haar tussen haar borsten genomen om daar heerlijk tussen te spuiten.

na weer wat hand en mond werk weer goed hard te worden hebben we op verschillende standjes geneukt.
na de tweede keer gekomen te zijn nog ff lekker gekletst.
dit is echt een super meid en een echte aanrader

timo

Big30
9 augustus 2007, 18:29
Beste Timo10,

Bedankt voor je bericht!
n.b. kun je ook aangeven hoeveel je voor het uur hebt betaald en wat de verleende diensten waren i.h.b. pmc/pzc ;)?

Groet,
Big30

Forza...germania
9 augustus 2007, 19:40
Beste Timo10,

Bedankt voor je bericht!
n.b. kun je ook aangeven hoeveel je voor het uur hebt betaald en wat de verleende diensten waren i.h.b. pmc/pzc ;)?

Groet,
Big30

Zal ik eens een poging wagen :thefinger

1. Standaard tarief : € 112,50

2. Frans zonder: € 25,=

3. Zoenen: € 10 (of tongzoenen: € 17,50)

4. Vingeren: € 7,50

5. Bodymassage € 12,50 maar i.c.m. 2 + 3 aangeboden voor € 7,50

Waarbij het luxe uurtje dus op € 167,50 komt of hoe de dames rekenen is uiteraard dan wel zonder een luxe kamer, want dan betaal je een nog luxere prijs. Bedrag is wel incl kamergeld van € 50.

Ter vergelijking een uurtje met een dame met bovenstaande service in GT/PHG/YY kost je € 50 entree + €75 voor de dame is € 125. Je krijgt dan uiteraard wel een grotere club waar je de hele dag kunt vertoeven met onbeperkt drank incl. bier, lunch met zalm en champagne, 's-middags gebak/taartjes, avondeten/BBQ en pizza laat op de avond en uiteraard de uitstekende saunafaciliteiten, zwembad etc.. etc....

@Timo10: Kijk eens wat verder dan je neus lang is wat er zoal in IJsberenland te koop is :D

En dan, Chanel: de dame heb ik uiteraard ook bezocht zeer regelmatig zelfs in de periode dat ze nog werkzaam was bij Eindhoven Privé. Laatste keer dus ruim 3 1/2 jaar geleden. Service was echt wel zeer de moeite waard en het optiekgehalte van de dame zeer fraai. Toch kunnen de toppers in de vaderlandse privéhuizen de prijs/kwaliteit-verhouding, die aan de veel te hoge kant is, niet waarmaken.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat de privéhuis-constructie zoals we die in Nederland kennen geen toekomst heeft. Zeker niet nadat ze bij YP sinds enige tijd de min of meer vaste tarief-structuur hebben losgelaten.

Grtz,

Forza
:wink:

Befke
9 augustus 2007, 20:50
...Ik ben er dan ook van overtuigd dat de privéhuis-constructie zoals we die in Nederland kennen geen toekomst heeft. Zeker niet nadat ze bij YP sinds enige tijd de min of meer vaste tarief-structuur hebben losgelaten. ...

Discussie over saunaclub/privéhuis: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7533

Hier graag vertellen over Chanelleke :)