PDA

Volledige versie bekijken : Carolina (Poolse)



JackD
12 augustus 2007, 17:30
Naam : Carolina

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat: Slank / B-Cup

Nationaliteit/Taal : Poolse / Redelijk Engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : "Arschgewei"

Service : PZC, NMC

Extra : Mooi jong meisje!

Nadelen : Afwijkende prijsopbouw :mad:


JackD kon zijn ogen niet van de blonde lolita afhouden en was in no time vertrokken ...
Carolina lag naakt te zonnen en, inderdaad, die aanblik liet mij niet geheel onberoerd (I'm only human ...) . Niet te lang twijfelen en er direct voor gaan leek mij hier het beste plan, dus haar op een onbewaakt moment aangesproken. Zij had wel even tijd voor mij en niet veel later betrokken wij een ruime kamer.
Helaas volgde hier direct een gesprekje over vergoeding in relatie tot tijd ... Carolina vond EURO 100 voor een uurtje wel gepast, ik niet. Uiteindelijk werd het afgemaakt op EURO 75 voor 3 kwartier ...

Niet bepaald een opmaat voor een gezellig erotisch samenzijn zou je zeggen ... En dat werd het dan ook niet echt ...
Haar mooie lichaam maakte wel iets goed en, waar ik normaal niet zo'n "Lassie" ben, kon ik nu de verleiding om dat roze poesje eens met tong en lippen (geen vinger) te inspecteren niet weerstaan. Zoenen was beperkt, Fzc was niet slecht, neuken was kort (ik was blijkbaar toch wel een beetje opgewonden ...). Deze Carolina moet hoognodig in de leer bij een van haar vriendinnen (zie Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553), zie Isabella (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6255)).

Ik zag haar overigens later op de avond tot mijn verbazing in de whirlpool bezig met een vrijpartij waar de vonken van afsprongen ...
Ze kan het dus wel, maar blijkbaar had ik "het" niet voor deze Carolina ... :o

Jorah Mormont
5 maart 2008, 00:49
Afgelopen avond onverwachts naar YY gegaan. Al snel krijg deze jonge Poolse de aandacht van mij. Ze was er samen met haar vriendinnen Gosha en Isabelle. Gosha deze keer even links laten liggen. Caroline (zoals ze zelf zegt) had wel iets. Een leuk jong naturel meisje. Niet te slank en een echt Pools koppie.

Na eerst van knuffelen in de bar, haar de woorden "ijemme na poekoj" in het oor gefluisterd. Dit was niet tegen een dovenvrouwsoor gezegd. "ijemme" zei ze direct terug. Even later liggen we lekker met z'n tweën op de kamer.

Heerlijk zacht meisje. Doet het voortreffelijk goed. Laat zich gewillig beffen.
Pijpen ook niets op aan te merken. :fuck: prima.

Zeker voor herhaling vatbaar. Morgen gaat ze terug naar Polen. Ik denk dat deze drie vriendinnen Gosha, Isabelle en Caroline regelmatig pendelen tussen Kaarst en Roermond. Verplaatsen naar YY zal wel weer een gevolg hebben naar verplaatsen naar LR.

Sonny:wink:

Pistol Pete
19 april 2009, 08:02
Haarkleur/-lengte : blond/bruin / half lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse / engels en duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : navelpiercing, geen tattoos
Service: PZC, FT, TZ, GFE, PSE, NMC
Voordelen: heerlijke meid, wild horse and honey sweet.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro

Alweer een hele leuke Poolse dame, de poolse dames beginnen toch behoorlijk op te rukken naar de topposities in mijn lijstje beste saunadames ooit (Vicky PHG, Patricia YY, Doris LR en nu deze heerlijke Caroline). Gisteren een heerlijke korte sessie gehad van slechts een half uurtje maar deze beer was moe van al het lekkers dat hij eerder die zaterdag en vrijdag voorgeschoteld had gekregen. Helaas gaat Caroline binnenkort voor enige tijd terug naar Polen. Dame heeft eerder in Ying Yang gewerkt maar is een andere Caroline dan de Caroline die daar al sinds 2006 een draadje heeft. Caroline is een absolute topper die JJ nog vaak zal zien de komende tijd (als ze weer terug is). Er waren zaterdag overigens nog veel meer nieuwe dames in deze topclub aanwezig, er was weer veel, heel veel te genieten.

:smile::smile::smile:

lieget
19 april 2009, 17:08
Gisteren het genoegen gehad een kamer met deze meid te delen.

Buiten de kamer lekker gekletst met deze meid.
Ze neemt de tijd voor je en vraagt niet direct voor de sleutel.

Op de kamer een absolute topper.
Behalve anaal is ze overal voor in, pijpen is fenomenaal, en ze wordt ook zeeeeer graag gebeft.

Later op de avond ben ik haar meerdere keren tegengekomen, waarbij er steeds een gemeend lachje op haar mond verscheen.
After-sales meer dan prima

Jorah Mormont
19 april 2009, 19:17
Carolina was vorig jaar onderdeel van een ander Pools Klasje, waaronder Isabella en Gosha, welke helaas is gestopt. Ik heb met Carolina gekamerd toen ze in YY werkte.
Afgelopen donderdagavond trof ik haar weer in Kaarst. Sessies met Doris, Ilonka, Anna en Kira hebben me er toen van weerhouden om na lange tijd weer eens met Carolina te gaan. Ik was leeg. Hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7566) is haar draadje, deze kan met dit draadje worden samengevoegd.

Sonny:wink:

Pistol Pete
19 april 2009, 19:27
Carolina was vorig jaar onderdeel van een ander Pools Klasje, waaronder Isabella en Gosha, welke helaas is gestopt. Ik heb met Carolina gekamerd toen ze in YY werkte.
Afgelopen donderdagavond trof ik haar weer in Kaarst. Sessies met Doris, Ilonka, Anna en Kira hebben me er toen van weerhouden om na lange tijd weer eens met Carolina te gaan. Ik was leeg. Hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7566) is haar draadje, deze kan met dit draadje worden samengevoegd.

Sonny:wink:

Bedoel je de kleine Roemeense Anna, sonny? Dat is idd een ontzettend lekker ding, vaste waarde voor mij in LR!

Jorah Mormont
19 april 2009, 19:29
Bedoel je de kleine Roemeense Anna, sonny? Dat is idd een ontzettend lekker ding, vaste waarde voor mij in LR!

Inderdaad;)

Jorah Mormont
21 april 2009, 23:12
Het moet zeker ruim een jaar geleden zijn geweest dat ik met Carolina gekamerd heb. Ik was haar al bijna vergeten, maar het was gelukkig Carolina zelf welke me erop wees dat we al eens eerder hadden gekamerd:sleep:

Afgelopen maandag stond ze op het punt naar huis te gaan. Eigenlijk al redelijk vroeg in de avond. Ik kwam nog even bij haar buurten, nadat ik er al twee volle rondes op had zitten. Op dat moment kreeg ik dus ook de bevestiging te horen dat wij inderdaad ergens maart vorig jaar in YY hebben liggen :fuck:

Ik gaf haar nog een hele lichte diss door te zeggen dat ik me dat niet meer kon herinneren en dat dan allemaal niet zo super zou zijn geweest. Je had het gezicht van dit kind moeten zien:huch:

Ze heeft zo'n lief smoeltje, typies Pools, rond, beetje kleine oogjes en een vertederende lach en dan dat poesje van haar..rrrrrrrrrr, deze heeft echt een "handje poesje". Qua looks een type zoals de Tsjechische Nathalie. Sweet Honey!! Daarnaast een prachtig niet te slank lijf. Ik was er weer helemaal klaar voor en vroeg Carolina na 13 maanden weer om de sleutel.

Op de kamer had Carolina het tempo er goed in. Ik was haar laatste, dus Feierabend en naar huis:plapper::plapper: We hadden een goed half uur lekkere sex met daarbij aangetekend dat Carolina er wel ééntje is welke nyphomane trekjes heeft. Leuke combinatie met haar looks. Zeker GFE waardig met volop tongzoenen.

Als ik haar dan vergelijk met Nathalie, dan is Carolina een stuk actiever en geiler op de kamer

Ik laat het de volgende keer geen 13 maanden meer duren.

Sonny:wink:

Note: "Handje Poesje" = Laat een paard suikerklontjes uit je hand eten, dan weet je hoe dat voelt:baby2::baby2::baby2:

Pistol Pete
23 april 2009, 14:55
Carolina gisteren uitgezwaaid, ze is vertrokken en voor enkele weken terug naar Polen. De verwachting is dat ze bij terugkeer in Duitsland weer te bewonderen zal zijn in LR. Laat de tijd maar omvliegen.

Pistol Pete
14 mei 2009, 06:49
Gister na een 'tip' van een vriend Carolina bezocht. Ze pendelt heen en weer tussen YY en LR (en Polen). Gister dus in Ying Yang. Weer een supersessie gehad met deze geile wervelwind.
Ik heb Carolien kunnen verleiden komend weekend in LR te komen:cool::cool:.
Kijken of ze woord houdt. Alleen dan kunnen we op herhaling gaan want ik zal mijn favo cluppie LR voorlopig niet verruilen voor YY. Er loopt daar (YY) simpelweg te weinig vrouwelijk schoon.
Na dit weekend zal Caroliena weer enkele weekjes teruggaan naar Polen.:mad:

lieget
14 mei 2009, 07:28
Ik heb Carolien kunnen verleiden komend weekend in LR te komen:cool::cool:.


Goed bezig !!!
Ik hoop dat ze vrijdag ook aanwezig is, zaterdag kan ik immers niet.
Ik was afgelopen dinsdag weliswaar ook bij haar op bezoek bij YY, maar voor haar geldt: hoe vaker, hoe liever.

NikXXX
18 mei 2009, 14:50
Afgelopen donderdag kwam ik tegen 6 uur 's avonds aan in LR. Gelijktijdig kwam ook een mooi meisje meisje aan. Toen wist ik nog niet dat ze Carolina heette. Ze was van het next door girl type. Later op de avond had ze mij gestrikt. In kamer 1 gingen we op een diepgaand onderzoek uit.
Haar lichaam is echt ubermooi! Mooie kleine tietjes met dito tepels. Afgemaakt met een mooi knus kontje.
Haar BJ kwaliteiten zijn uitstekend. Ze houdt je paaltje diep en lang in de mond, waarbij ze haar tongetje over de rand van de eikel laat gaan. Skills aight! Nadat ze mij lekker gepijpt ben ik afgedaald naar haar poesje met mooie roze lipjes; een genot om haar te likken. Na een aantal standjes afgemaakt in doggyposition. Ze is trouwens behoorlijk strak.
Je kan lekker knuffelen met deze meid. Wat mij betreft een keeper - approved!

Twinangel
27 juli 2009, 18:40
Ze heeft de looks mee, maar werkt het me te professioneel af. Leuk voor een keertje, maar niet voor herhaling vatbaar. Ze gaat binnenkort weer naar Roermond YY.