PDA

Volledige versie bekijken : Schrik van rosse buurt krijgt vier jaar cel



Ground_Zero
26 november 2005, 17:41
wo 23/11/05 - Een serieverkrachter is door de correctionele rechtbank van Antwerpen veroordeeld tot vier jaar gevangenis. De slachtoffers van de man waren allemaal prostituees.
De man die nu aangehouden is, was maandenlang de schrik van de Antwerpse rosse buurt. In maart werd hij opgepakt na een noodoproep van een prostituee uit het Antwerpse megabordeel "Villa Tinto".

Een man had zich voorgedaan als klant, discussieerde over de prijs waarna hij geweld gebruikte en de prostituee verkrachtte.

Al snel bleek dat het om een serieverkrachter ging, want op precies dezelfde dag had hij zeker nog zeven andere slachtoffers gemaakt in "Villa Tinto" en het Schipperskwartier.

Bron:vrtnieuws.net

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/051123Serieverkrachter/index.shtml

Anvers
27 november 2005, 10:16
Al snel bleek dat het om een serieverkrachter ging, want op precies dezelfde dag had hij zeker nog zeven andere slachtoffers gemaakt in "Villa Tinto" en het Schipperskwartier.
Bron:vrtnieuws.net


Aangezien het hogervermelde "op precies dezelfde dag zeven andere slachtoffers gemaakt" mij onwaarschijnlijk leek :confused: , ben ik dit verder gaan opzoeken en het is wel degelijk 7 andere slachtoffers in de periode tussen 7 november 2004 en 5 maart 2005), dus in een periode van 4 maand, en niet op dezelfde dag zoals het VRTnieuws verkeerdelijk vermelde.
Wat de straf op zichzelf betreft nl. 4 jaar, vind ik veel te weinig voor iemand die in totaal 8 verkrachtingen in 4 maand op zijn kerfstok heeft en derhalve trauma's veroorzaakt heeft bij acht verschillende slachtoffers. :wand: :wand:
Al bij al mag die kerel van geluk spreken dat hij een milde rechter gehad heeft; moest ik rechter geweest zijn, hij kreeg de maximum straf.:mad:

Anvers :wink: