PDA

Volledige versie bekijken : Erika (Hongaars)

Dickydik
15 augustus 2007, 10:23
Haarkleur/-lengte : donker/bruin halflang
Lengte dame : 1,75
Postuur/Cupmaat : Normaal, stevig onderstel, cup B
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : 20 - 30
Tatoeages/Piercings : Bauchnabelpiercing
Service: Goed, TZ matig, Beffen, waarschijnlijk geen PZC, NMC
Voordelen: Aardige meid
Nadelen: Speelt wat toneel
Tijdsduur : 1:00
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: geen

Vorige zondag (bij mooi weer) maar weer 'ns afgezakt naar YY om even te zonnen / zwemmen en voor wat bijkomende zaken...
Nadat ik met Melina 'n ruim uurtje had doorgebracht mocht ik wel weer even wat bijkomen op 'n ligstoeltje.....
Later, aan de bar werd ik door een paar donkere ogen geboden daarnaast te komen zitten welke na kennismaking aan Erika bleken toe te behoren.....
Erika is 'n flinke meid (niet dik) maar met 'n stevig onderstel en dito billen.... en daar had ik nou wel 'ns zin in, dus......
Enige beschikbare kamer bleek ergens boven te zijn met dubbele bedden. Het zoenen ging aanvankelijk wat stroefjes maar werd later wel wat beter, beffen liet ze zich welgevallen maar ging gepaard met wat gemaakte kreuntjes en zuchtjes waarbij ze telkens m'n naam riep...... beetje gemaakt allemaal.
Maar als je na wat gepraat en wat humor eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen dan verdwijnt dat allemaal en blijkt er wel een lieve, zachtaardige meid onder te zitten waarmee het toch wel leuk toeven is. Opvallend was dat ze bij het pijpen meteen een condoom gebruikte zodat ik denk dat PZC niet in haar programme zit. Geen punt van gemaakt wat ik had toch meer zin om te :fuck:....
Nou, dat ging aanmerkelijk beter, we hebben wat standjes doorgenomen waarbij ze lekker meedeed....... Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargereden in cow-girl met erg veel gevoel en ritme met die sterke dijen van d'r...... Hmmm, toch wel lekker eigenlijk maar herhaling?..... kweenie

seksenfun
16 augustus 2007, 19:54
Misschien kort aan toe voegen, mijn ervaring.
Ongeveer gelijk. Ze vertelde mij dat ze al wat jaartjes ervaring heeft in Belgische bars. Vandaar allicht het gespeelde, onnatuurlijke spel. Ze liet me ook weten, na uitdrukkelijke vraag van mij, niet te tongzoenen omdat ze bang heeft om één of andere ziekte zo op te lopen. Lijkt me eerder dat ze het gewoon niet graag doet. Pijpen is sowieso met condoom, inderdaad. Ze klampt je makkelijk aan, spreekt dan vrij vlot Nederlands, maar die moeite getroost ze haar al veel minder op de kamer. Vreemd toch. Herhalingsgevaar: nee.
Overigens is het niet mijn gewoonte naar de kamer te gaan met een dame die niet tongzoent. Echter haar lieve lach en vriendelijkheid overhaalde me.

Lectorisalutem
19 augustus 2007, 11:57
Zowel vorige week als gisteren met deze dame naar de kamer geweest. Gisteren was voor haar een herkansing; zo ben ik wel, hoor. Haar vriendelijkheid en ook een tikkeltje onzekerheid maken het gezelschap aangenaam, maar de sex is niet de standaard die we als ijsbeertjes gewend zijn in dit soort etablissementen. En daarmee is gezegd dat ze op dit punt ook gezakt is voor de herkansing. Best een aardige meid, maar die kunnen we buiten de muren van YingYang tegenkomen, nietwaar.

Pierregent2
20 augustus 2007, 19:41
....
Ik zal maar aan de bar beginnen, dacht ik zo. Een mooie ruime bar, waar er toch wel een tiental schoonheden rond hingen. Even de kat uit de boom kijken, maar al snel zat ik naast de in mijn ogen toen aantrekkelijkste aanwezige dvp. Het bleek de Hongaarse Erika te zijn, die ook nog een tijdje in Eeklo gewerkt heeft en blijkbaar aan een "tournee" bezig is. Met haar op een mooie kamer beland en na een massage, begon ze te PMC (was vergeten te vragen of ze PZC deed natuurlijk, stom, stom, stom): het was wel lekker. Wou eigenlijk ook zoenen, maar daar was ze heel erg zuinig mee en dan hoeft het voor mij ook niet meer (ik weet het had het moeten vragen). Ze heeft wel een mooi lichaam en met een reuzespiegel boven ons hoofd, werd het toch nog een lekkere neukpartij. Samen douchen achteraf. Ik zou dit een middelmatige ervaring willen noemen: doorsnee in de meeste privés.
.....

HW1
1 oktober 2008, 14:04
Gisteren ook met deze dame op de kamer geweest. Raar trouwens om te zien dat er een jaar niet over haar geschreven is. Ik was haar al een paar keer tegegekomen, en steeds kreeg ik een vriendelijke lach toegeworpen. Ze vertelde me in de sauna-ruimte dat ze niet pijpt zonder condoom, en ook niet kust, mits ik voor een uur ging. Raar eigenlijk, je biedt het aan of niet. Een uur kost trouwens 100 euro. Afijn, wel een erg vriendelijke dame, dus toch maar gekozen om voor een uur naar de kamer te gaan. Ik moet zeggen, het is niet top, maar zeker OK. Kussen was iets terughoudend. Pijpen doet ze erg lekker. Aan standjes zijn we niet meer toe gekomen, dat zegt genoeg. Nadien inderdaad nog lekker samen gedoucht en nog wat nagekletst. Herhalingsgevaar? Misschien. Voor 100 Euro vind je ook andere dames.

roberto b
14 januari 2009, 15:52
is het die erica met die grote neus

HW1
15 januari 2009, 07:41
Roberto,

ik denk dat ze aardig is beschreven in het bovenstaande paspoort. Ik kan niet zeggen dat ze een grote neus heeft. Het is een ietwat stevigere dame, vooral het gedeelte onder de navel, die zich meestal ophoudt in het "natte" gedeelte, of bij de doorgang van dit "natte" gedeelte naar de bar. Ze heeft altijd een lieve glimlach, en mooie ogen.