PDA

Volledige versie bekijken : Grobbendonk, Rio, Hilke



Flurkman
6 april 2006, 18:41
Haarkleur/-lengte : half lang, d.blond, gebruikt krulspeld tijdens "actie"
Lengte dame : tamelijk groot, slank, ca 170cm
Postuur/Cupmaat : B-C, iets afhangend... (géén siliconen)
Nationaliteit/Taal : Oostenrijkse (Wenen), Duitstalig
Leeftijd : 30-35?
Tatoeages/Piercings : niet op gelet...
Service: "alles", pzc=standaard, uitgebreid vingeren (ook anaal), anaal neuken, aangename babbel, GFE-allure, TZ, ...
Voordelen: heel aangename meid, wordt lekker nat (ook "backdoor")
Nadelen: vraagt 50 € extra voor anaal (nou ja, logisch zeker...)
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 + 50 extra
Extra’s bij het bezoek:


Gisteren 5 april in Ritz de Oostenrijkse Ilka onmoet. Of het DE Ilka is van PHG is blijkbaar nog niet zeker...

Is een tamelijk mooie meid uit Wenen. Ze zat nog maar pas alleen in de jacuzzi, toen ik daar toevallig passeerde. Een eenvoudig "hallo" van mijn kant was voor haar ruim voldoende om mij mee in het water uit te nodigen, alwaar ze sofort zachtjes tot de actie overging...

Niet lang nadien op de kamer, alwaar goeie ervaring (inclusief pzc natuurlijk). Liet zich, mits 50 € extra, ook lekker en uitgebreid in de kont nemen. Tegelijkertijd was het ook heerlijk vingeren geblazen. Ook liet ze zich erg stevig knijpen, namelijk tegelijkertijd met 4 vingers diep in haar spleetje en met de muis van de duim op haar venusheuvel. En dit alles terwijl ik haar kontje grondig flurkte. Heerlijke ervaring. Zo intens had ik het anaal nog niet meegemaakt. Ze werd zowel voorin als achterin erg nat. Heb trouwens nog nooit een meid zo hard en lekker in het intieme vlees mogen knijpen...

Tja, ter vergelijking met de Ilka van PHG (die ik niet ken): ik heb geen brilletje gezien en zeker geen piercing. Een tattoo is mij alleszins niet opgevallen. Deze Ritz)Ilka houdt van massage-geven (bij het begin, in de jacuzzi).

Heeft niet gesproken over PHG. Algemeen voorkomen: soepel, slank, eerste sporen van een "sinaasappel"-huidje stilaan zichtbaar op haar lekkere vlezige billen. Lekkere "volle" billen trouwens (maar niet te dik). Heerlijke ervaring om zo'n stevige meid lekker te kunnen pakken...

Flurkman
6 april 2006, 18:46
Excuses moderator! Wou aparte thread openen voor Ilka-Ritz, maar is blijkbaar mislukt...
Kunt u dat aanpassen...?

Willem2
6 april 2006, 19:39
Excuses moderator! Wou aparte thread openen voor Ilka-Ritz, maar is blijkbaar mislukt...
Kunt u dat aanpassen...?

Aangepast.

Groeten Willem2 :wink:

Willem2
4 juni 2006, 13:42
IJsberen ga de naam nog maar een keer goed vragen want ik heb nu voor dezelfde dame een andere naam :D

Naam : Hilke

Haarkleur/-lengte : Blond/lang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank/ B-Cup/C-cup

Nationaliteit/Taal : Oostenrijkse / Nederlands /duits/engels

Leeftijd : 33jaar

Tatoeages/Piercings : Nee

Service : Weinig zoenen, NMC, goed PZC en FT

Bijzonderheden : Donderdags en zondags afwezig

Hollandmale
19 juni 2006, 06:10
IJsberen ga de naam nog maar een keer goed vragen want ik heb nu voor dezelfde dame een andere naam :DAfgelopen zaterdag hebben diverse forumleden haar naam nogmaals gecheckt: het is toch echt Hilke. Gelieve draadje aan te passen :smile2:.

Horny_one
19 juni 2006, 08:38
Afgelopen zaterdag als eerste met Hilke geweest. Ging echter voor een ander de Kino in maar de betreffende dame bleek haar collega interessanter te vinden dan een klant en bleef in het pools/hongaars of whatever praten met die collega. Toen Hilke aan de andere kant naast me kwam liggen was contact snel gelegd. Op de kamer goede service, echter niet zoenen en ook bij het neuken geen visueel contact... (cow girl met de oogjes dicht van haar kant). Tenslotte heeft ze me klaargepijpt.

Ze is een ervaren vrouw die op allerlei plaatsen gewerkt heeft..we hebben hier nog even over nagepraat.

Greetz, Horny_one

felrops
2 juli 2006, 11:03
Afgelopen vrijdag met Hilke naar de kamer geweest. Was best een leuke ervaring. Inderdaad Hilke is niet meer van de jongste, maar heeft dan weer heel wat ervaring in huis. Ze zag onmiddellijk dat ik al enkele kamerbezoekjes achter de rug had, en dat het initiatief vooral van haar kant zou moeten komen. En dat deed ze. Ik kreeg een mijn beste pijpbeurten in ruim 20-jaar wandelen: zonder ophouden, lekker diep en warm. Brrrh, gewoon zalig. En Hilke is ook een leuke comminicatieve meid. Een aanrader dus.

Hollandmale
18 augustus 2006, 11:48
Tot z'n verbazing ziet HM dat-ie z'n eerste keer met Hilke niet heeft gerecenseerd.
In elk geval was het gisteren met Hilke weer top; ze was er voor het eerst weer na haar vakantie :freu:.

Hoewel Hilke weinig zoent, zijn haar pijpkwaliteiten ver bovengemiddeld, zelfs uitstekend te noemen. Ze doet het lekker langzaam, nat, warm en diep, met veel gevoel en houdt dat erg lang vol. Dat doet 'n beetje aan de legendarische Nina denken, kreeg er naderhand nog flashbacks van :rolleyes:. Desgewenst gaat Hilke door, tot en met de finish in haar mondje. Maar ook zonder FT doet ze het tot vlak voor het einde, met slechts heel weinig handwerk. Dus in beide gevallen 'n prima ervaring gehad :smile2:.

Hilke begint 's-avonds om half 8 in Relax, ook in het weekend. Ze neemt 2 vrije dagen, meestal door de week.

Wagons-Lits
18 augustus 2006, 16:31
Uw correspondent was net rustig aan het converseren met een mede-hobbygenoot (evaluatie van het aangebodene in de avonddienst van Relax), toen zo tegen 8 uur Hilke binnen kwam lopen. Wow. :inlove: Vers van vakantie, en met een stralende lach, en het was alsof er een fris briesje door de barruimte ging. Zelfs zo in burger was ze al om in te bijten, of mee te nemen naar uw ouders; 'Papa, mama, dit is uw nieuwe schoondochter', Ze zouden maar wat fier zijn met zo'n schone aanwinst in de familie (moeten ze wel haar 'hobby' niet weten...). Eenmaal in passende kledij (okee, zo weinig mogelijk) is ze natuurlijk helemaal appetijtelijk.


O Fortuna, ze kwam zomaar bij ons zitten (had meer te maken met de magnetische aantrekkingskracht van mijn tafelgenoot :prost: ) en ze bood zich na wat praten zomaar als mijn gezelschap aan. Daar zeg je geen 'nee' tegen (tenzij je levensmoe bent), zeker niet omdat ze warm werd aanbevolen door mijn disgenoot. Snel met haar een kamer opgezocht, en het half uur daarna zeldzaam kunnen genieten.


Heren, je hebt 'dienstverlening' en 'Service'. Dit hoorde in de hoogste categorie thuis. Fellatio van uitzonderlijke klasse, met gebruik van mond en vingers precies zoals het hoort. En de manier waarop ze je met die heerlijke blonde lokken aankijkt.... Daarna gooide ze haar goddelijke lichaam in de strijd voor een reeks posities, beginnend met 'cowgirl', met veel enthousiasme gebracht, en uiteindelijk eindigend in mijn favoriete 'lepeltjes'. Het had uren mogen duren, wat mij betreft. Wat een meid, wat een uitstraling en wat heeft ze ook een heerlijk zachte huid. :happy:


Een regelrechte aanrader. Jammer dat ze alleen 's avonds werkt, maar haar omstandigheden kennende, heb ik daar veel respect voor.


en HM : nog bedankt voor de tip - denk dat je geboft hebt dat je haar later zelf nog te pakken kreeg :lostit:

Hollandmale
2 september 2006, 17:46
Hoewel Hilke weinig zoent, zijn haar pijpkwaliteiten ver bovengemiddeld, zelfs uitstekend te noemen. Ze doet het lekker langzaam, nat, warm en diep, met veel gevoel en houdt dat erg lang vol. Dat doet 'n beetje aan de legendarische Nina denken, kreeg er naderhand nog flashbacks van :rolleyes:. Aan bovenstaande weinig toe te voegen, behalve dat Hilke deze keer wel wilde tongzoenen. Eerst nog voorzichtig, maar daarna best goed. Kennelijk komt ze pas in de mood naarmate ze iemand beter kent. Staande voor het bed lekker gezoend; de start van 'n uitgebreide GFE-sessie. Daarna lekker gepijpt, met Hilke zittend op de rand van het bed. Heb haar 'n wederdienst bewezen, dus haar grotje lekker natgelikt, wat ze graag mocht hebben :p.

Vervolgens kwam Hilke voor 'n stukje cocksliding bovenop zitten. Daarna nestelde ze zich tussenbeens om te beginnen aan wat ze het beste kan: zacht, lang en nat pijpen. Hilke nam er de tijd voor, HM genoot met volle teugen, zodat deze pijpsessie schier eindeloos was. Aan het einde in 2 etappes gekomen, waar 'n minuut of 5 tussen zat. Hilke zoog geduldig verder, totdat ze alles in haar mondje had :blow2:

Megasessie van anderhalf uur met FT, waarmee 'n forse donatie Hilkes deel werd ;).

lustman
24 september 2006, 11:05
De dame van de balie stelde me voor aan Hilke. Heb er geen gras laten over groeien. Hup naar de kamer. Vriendelijke dame met een GFE - gehalte. Heel speciale pijpbeurt gekregen.;) Geneukt in verschillende standjes. :fuck:
Zeer zeker de moeite waard. :freu:

gignnl
1 november 2006, 21:50
hilke en iris vandaag gespot in yy.iris was druk bezig wel met hilke op de kamer geweest,kan aan mij liggen maar erge middelmaat een mager 6 je.

Hollandmale
15 november 2006, 03:25
Hilke is nog steeds in YY, arriveerde gisteravond rond 8 uur, was aangenaam verrast om Ellen te zien. Overigens was ook Hilke amper in de bar. Kort na binnenkomst dook ze met 'n (kennelijk vaste) klant de jacuzzi in, om pas enkele uren later weer op te duiken in de bar.
Waarna ze meteen weer werd uitgenodigd voor haar volgende sessie. Na 'n onwennige start voelt Hilke zich nu 'n stuk beter thuis in YY :smile2:

Hollandmale
20 november 2006, 19:33
Mogelijks combineert Hilke dit met YingYang.Dat klopt, ze had het vorige dinsdag over 'n privehuis waar ze ook nog werkte :smile2:.

José Beauvit
1 januari 2007, 15:20
Hi guys.
I met Hilke at Yin Yang about a week ago.
In my opinion, she is a really fine girl, who provides a very good service, a service typically "girl next door".
She takes the time to discuss with the client before suggesting to go to a room, her blow job (possible bare back blow job) is very good, so is sex with her.
She is about 35 years old, but still good-looking.

oblix
23 januari 2007, 09:06
Hilke kan ook naar Queenies verplaatst worden

Spermie
25 januari 2007, 07:23
Gisteren eens naar Queenies afgezakt om een berevel te gaan passen:D
Eenmaal aangekomen werd de deur opengedaan door Gerda die na wat blikken zo van 'he jou ken ik toch' me van harte welkom heette in de club.
Na een berevel aangetrokken te hebben ben ik een pintje gaan pakken aan de bar.
Er werd hier binnen twee minuten op m'n vel gejaagd door een klein, onaantrekkelijk vrouwtje die meteen de kamer op wilde. Toch maar niet:nee:
Daarna een rondje gemaakt door de club om eens te kijken wat er zoal te beleven viel. Aangekomen bij de douches besloot ik om er even onder te springen toen de fraaie Hilke binnen gewandeld kwam. Ze herkende me nog uit de Relax tijd dus even gauw opnieuw kennis gemaakt:D
'Ik moet nog even iets afhandelen maar zie je daarna in de bar' zei ze.
Zo gezegd zo gedaan. Met een drankje samen een rustig plekje opgezocht en heerlijk zitten praten over toen en nu.
Na een goeie twintig minuten besloten om een kamer op te gaan zoeken:cool:
Eenmaal daar binnengekomen was ik zo ontdaan van m'n berevel en op het zeeeeer ruime bed gedoken.
Begonnen met elkaar eerst een beetje strelen en zoenen. Waarna Hilke afdaalde naar m'n inmiddels gegroeide jongeheer en deze heerlijk zacht met haar tongetje en mondje verwende.
Om een lang verhaal kort te maken: er werd heerlijk gepijpt,gebeft en geneukt zoals ik dat met Hilke gewoon was. Na het eindschot nog een beetje gefriemeld aan elkaar.
Kortom, het was weer een heerlijk weerzien met deze blonde schone:D
Na een uurtje de kamer verlaten en weer een lekker pintje gedronken aan de bar. Ik ga hier zeker terugkomen;)

zeppos58
10 februari 2007, 19:09
Gisteren, vrijdag voor de derde keer naar Grobbendonk.
Een constante daar is zeker de Oostenrijkse maar vlot Vlaams sprekende Hilke.
Ik kende haar nog van de Relax tij en heb ondertussen al een 5tal keer van haar kunnen proeven.
Ze is steeds vriendelijk, spontaan, en je kan er een goed gesprek mee aanknopen in de bar.
Niet zoals sommigen die zo snel mogelijk naar een kamer willen en voor een babbel niet in zij.
Het zeer zacht en teder pijpen van Hilke bevalt met steeds.
En tijdens het neuken heb ik ook steeds een goed gevoel. Ze doet je geloven dat ze mee geniet. Of dat echt zo is of het nu fake is, ja daar kan ik geen antwoord op geven, maar als ze faket doet ze het zeer goed.
Ik heb bij Hilke nog nooit glijmiddel nodig gehad dat wil toch ook al iets zeggen.
Wie een goed gesprek wil combineren met een teder potje seks is bij haar aan het goede adres.

Willem2
11 februari 2007, 02:49
Gisteren, vrijdag voor de derde keer naar Grobbendonk.
Een constante daar is zeker de Oostenrijkse maar vlot Vlaams sprekende Hilke.


Ja, constant in haar seksuele prestaties misschien maar zeker niet een constante waar ze deze activiteiten tot uitvoer brengt ;) .
Want wie o wie stapte om 6 uur zaterdagmiddag Yin Yang binnen ; inderdaad Hilke :D .
En grote kans dat ze daar zondag (vandaag dus) ook nog haar diensten zal aanbieden.

Groeten Willem2

Big30
11 februari 2007, 03:05
Ja, constant in haar seksuele prestaties misschien maar zeker niet een constante waar ze deze activiteiten tot uitvoer brengt ;) .
Want wie o wie stapte om 6 uur zaterdagmiddag Yin Yang binnen ; inderdaad Hilke :D .
En grote kans dat ze daar zondag (vandaag dus) ook nog haar diensten zal aanbieden.

Groeten Willem2

Hilke is een slim zakenvrouwtje denk ik, die meer brood ziet in een avondje YY als er een feestje is dan een zaterdagavond in Queenies met minder potentiële klantjes :p.

Trouwens 18u, das vroeg voor Hilke in Mol kwam ze altijd pas na 19u opdagen!

Ik dacht by the way dat ik over Hilke een recensie had geschreven uit haar Relax periode, niet dus! Vergeet wel eens vaker recensies te schrijven ;)!

Groet,
Big30

oblix
11 februari 2007, 17:50
Ja, constant in haar seksuele prestaties misschien maar zeker niet een constante waar ze deze activiteiten tot uitvoer brengt ;) .
Want wie o wie stapte om 6 uur zaterdagmiddag Yin Yang binnen ; inderdaad Hilke :D .
En grote kans dat ze daar zondag (vandaag dus) ook nog haar diensten zal aanbieden.

Groeten Willem2

Verwacht er niet meer van als een weekend uitje.
Laat haar maar gerust staan bij Queenies.

Willem2
12 februari 2007, 13:37
Verwacht er niet meer van als een weekend uitje.
Laat haar maar gerust staan bij Queenies.

Ja en ze sprak over nog een andere saunaclub in België. Lekker reislustig typetje ;)

oblix
12 februari 2007, 17:41
Ja en ze sprak over nog een andere saunaclub in België. Lekker reislustig typetje ;)

Fout Willem,

Als iemand een hekel heeft aan reizen is het Hilke.

zeppos58
13 februari 2007, 07:02
Juist Hilke vertrouwde mij al meermaals toe dat ze de de YY te ver vindt.
Na het sluiten van de Relax kwam ik haar 1 keer tegen in de YY.
Ze vertelde me toen dat ze iets dichter zocht want Roermond was haar te lang, ver, rijden. ;)

Flurkman
13 februari 2007, 10:08
Ja en ze sprak over nog een andere saunaclub in België. Lekker reislustig typetje ;)


Zou misschien over saunaclub Las Vegas kunnen gaan? Is dicht bij Queenies en opent waarschijnlijk deze maand...
Wel opletten i.v.m. de prijs: mogelijk worden daar "normale" bar-prijzen gehanteerd, m.a.w. 200 eurootjes en méér voor een beurt...


http://www.comonline.be/klanten/lasvegas/index.htm

oblix
13 februari 2007, 17:17
Volgens eigen zeggen blijft ze gewoon in queenies, en gaat alleen op zaterdag avond af en toe naar YY.

Dus volgens laatste bericht moet je voor Hilke gewoon in Queenies zijn.

Patie
22 februari 2007, 22:21
gisteren met de oostenrijkse hilke geweest, was al een tijdje in de club en er was niet veel zaaks. opeens kwam ze binnen en moest haar nog klaar maken
en ik dacht daar wacht ik op aan de bar, na een 10 tal minuten was ze er in bikini en ze ging de rij af bleef hier en daar een beetje praten en vroeg aan mij of ze er bij mocht komen zitten, nutuurlijk zij ik we raakten aan de praat
en spraken af voor een goede massage op de kamer. eens op de kamer begon ze direkt aan de uitgebreide massage op de rug en op de borst al vlug begon ze te pijpen heerlijk lang en langzaam kwam ze naar boven en begon ze spontaan te zoenen wat ik helemaal niet meer verwacht had. hierna condoom om en kwam op mij zitten ze wist perfekt wanneer ze het langzamer moest doen en ze genoot er van ze wou dat het lang duurt na een hele poos kwam ik klaar maar ze bleeft maar verder neuken zo dat ik zeker na 10 minuten weer een heerlijk gevoel had en ik voor de 2 de maal klaar kwam kort daarna
kwam ze ook klaar en ik denk niet dat dit gefeekt was ik was tenslotte haar eerste klant die avond en ik denk dat ze er het eens goed wilde klaar komen
bij deze dame ga ik zeker nog eens terug na ongeveer 40 min samen een douche genomen en nog eens goed gekust zeker 9 op 10 waard:rubbel:

Het Rode Mannetje
5 maart 2007, 14:30
Die Hilke is gewoon een lekker ding. In iedere taal kan ze je pijpen en neuken. Daarmee heb je gewoon een leuke tijd.

Het Rode Mannetje

bobo
5 maart 2007, 22:13
Ben nu toch in de stemming,:smile2: heb laatst mogen genieten van deze prachtige blonde charmante jonge dame, prachtig accentje en ze klapt een aardig wat weg, na een 10 minuten met haar naar de kamer getogen en eerst fris mijn jonge heer laten wassen door haar vaardige handjes. Waarna ik direct naar het bed werd gemaneuvreerd, al waar ze mijn pik oraal en met behulp van haar handjes kundig tot een hoogtepunt bracht binnen eeh kort tijdbestek :redface: Gelukkig had ze meer pijlen op haar boog toch nog geneukt waarna ze me met de hand heeft klaargemaakt, ben 1 uur met haar op de kamer geweest was 100 euro kwijt :D

zeppos58
11 maart 2007, 21:36
Ondertussen al meerdere keren met Hilke geweest, in Relax, YY en nu ook al in de Queenies.
En bij haar heb ik,net het omgekeerde gevoel als bij de meeste anderen. Namelijk hoe vaker ik met Hilke ga hoe beter ik ze vind.
Laatste keer, vorige vrijdag, was ze echt top.
Lag het nu aan mij of aan haar,, of was het omdat we elkaars gevoelige plekjes al kennen, maar dit was de beste ervaring ooit met Hilke.
Ze genoot nu echt van alles wat ik deed en ze pijpte mij veel intenser en langer dieper en natter dan anders.
Ze leek wel een topdag te hebben.

Later met een andere ijsbeer over gehad en hij bevestigde dat hoe vaker je met Hilke gaat hoe beter ze wordt, dat belooft voor de toekomst

WYSIWYG
1 april 2007, 15:02
Een paar weken geleden voor de 2e keer Queenies bezocht, samen met een vriend waarmee ik wel vaker op wandel ga. Ik had mijn zinnen gezet op Iris, maar die zou nog wel ruim twee uur iemand anders dolmaken.;)

Er waren die donderdagavond maar een paar meisjes in de bar, en allemaal in gezelschap. Terwijl ik eigenlijk nog naar Iris aan het zoeken was kwam Hilke zich voorstellen, maar ik schonk haar niet veel aandacht en deed letterlijk een stapje achteruit, zodat ze bij mijn vriend kon gaan zitten aan de bar. Toen ik mijn hoop op Iris had opgegeven zag ik pas wat een kans ik had laten liggen. Eigen schuld, dikke bult, maar ik vond ergens troost in het feit dat mijn vriend met een Pepsodent smile op zijn gezicht door Hilke bij zijn Charel werd genomen en zo mee naar boven geloodst.

Het volgende half uur heb ik me gewoon steendood zitten vervelen. Al goed dat de schattige gastvrouw (heette ze Monique?) bij me kwam zitten voor een praatje. Terwijl ik me wat later al begon voor te stellen hoe ik me die nacht suf zou moeten gaan rukken met het beeld van Iris en Hilke voor ogen, ging ik even doelloos van de ene ruimte naar de andere. In de TV-kamer leerde ik nog een Ijsbeer kennen, een heel notoire nog wel. Hij zat ook op zijn vriend te wachten die nog boven was .... juist ... met Iris!:mad:

Alhoewel het voor mij een ramp is om namen te moeten onthouden luisterde ik aandachtig naar de tips van mijn soortgenoot en ik kon mezelf wel zo murw slaan toen ik aanhoorde hoe fantastisch Hilke volgens hem wel is. Even later kon ik met eigen ogen zien dat hij niet gelogen had, want mijn vriend kwam met een nog bredere glimlach de trap af.

En toen was er geen houden meer aan. Normaal zou ik nooit voor "maar" een half uurtje met een dame gaan stoeien, maar nu smeekte ik Hilke bijna of ze mij toch nog even wilde "verzorgen". Volgens de regels van het huis mocht ik overigens niet langer meer dan een half uur naar boven.

Alle 30 minuten waren ongetwijfeld stuk voor stuk hoogtepunten in mijn seksleven. Sla me dood als ik nog weet in welke kamer we beland zijn. Onze tongen waren immers al verstrengeld voor we een kamer hadden gezien en na een blitzbezoek aan de sanitaire voorzieningen ging Hilke geknield even mijn onderdelen gaan smeren. Holy shit, mijn adem stokte gewoon! Ik kreeg het toch nog net gezegd dat ik op het bed wilde gaan liggen. Daar lag ik nog maar net of ze kwam al in 69 bovenop mij. Jongens, wat heb ik genoten van haar malse, sappige lippen tussen die van mij. Maar het meest genoot ik van haar gekreun en gekronkel als reactie op mijn befwerk, terwijl zij onafgebroken haar kletsnatte mond op en neer over mijn beste vriend schoof. Plots ging de hemelpoort open en toen ik haar zoete sap op mijn tong proefde, verloor ik meteen alle zelfcontrole. We hadden niets afgesproken over pijpen tot het einde, dus vond ik het maar normaal dat ik haar - voor zover dat lukte - met wat gegrom liet weten dat het zover was. Maar eigenlijk was dat overbodig, want die meid heeft zoveel ervaring en is zo goed met haar hoofdje bij wat ze doet, dat ze best wel voelde wanneer de pijplijn op vol debiet kwam.:p

We zijn dan nog even in mekaars armen op het bed blijven liggen om terug op adem te komen (enfin, ik toch) en na een korte verfrissing waren we klokslag op tijd terug beneden.

Hilke, nogmaals duizend keer dank voor die superervaring! Ik denk dat Iris me wel goed zal moeten verleiden om me van jou weg te houden bij mijn volgend bezoek.:wink:

zeppos58
2 april 2007, 19:06
Hilke is een handig zakenvrouwtje en de seks met haal is steeds top, dat weet ik uit ondervinding, en nog hoe vaker je ze op de kamer hebt hoe beter ze is,. Hoe echter het is ook.
Ze zal na een paar keer perfect je gevoeligste plekjes kennen en onthouden.
Ik heb bij Hilke steeds het gevoel dat het echt is, ook al besef ik dat ze een echte pro is. Maar bij haar heb je dat pro gevoel niet.
Hoewel de seks bij Iris ook steeds dik in orde is zal ik eerder voor Hilke kiezen vooral om de spontaniteit dan.
Iris is te pro geworden en dat voel je, dat gevoel dat je echt met iemand aan het vrijen bent ontbreekt meer en meer bij Iris.
Hoe langer ik ze ken hoe vaker dat ik het gevoel heb dat het allemaal gemaakt is bij Iris.
Bij Hilke had ik dat nog nooit.
Hoewel Iris is zeker ook een aanrader vooral als je van een goeie massage houd.

oblix
2 april 2007, 19:36
...Ze zal na een paar keer perfect je gevoeligste plekjes kennen en onthouden. ...

Nu ben ik het even helemaal niet eens met Zeppos.

Hilke en Iris zijn allebei toppers.
Wel zijn ze allebei heel verschillend.

En als de klik er is dan kun je met beide een geweldige GFE tijd beleven.

Zo zie je maar dat een persoonlijke klik wel heel belangrijk is.
Ik ken Iris niet anders dan een hele leuke spontane meid.

En Hilke is ook een vriendelijke, fijne dame.
Voor mij de 2 toppers bij Queenies.

oblix
30 april 2007, 11:53
Hilke gisteren onverwachts weer tegen gekomen in YY.
Het was weer even geleden dat ik ze gezien had. een leuke tijd met haar gehad, begonnen in de jacuzzi en daar na een tuinhuisje opgezocht.
Het was weer top.

Hilke zal zo af en toe in YY gaan werken, zoals ze eigenlijk al een hele tijd doet.

zeppos58
25 mei 2007, 10:49
Op het feestje van 2 jaar YY was ze ook en dat heb ik geweten.!!
Ze vertrouwde me toe dat het eerder uitzondering dan regel is en ze voorlopig vooral in café RIO in Grobbendonk zal te vinden zijn.
Ze was er die vrijdag omdat het de Party was, ze bleef slapen dus ook zaterdag zou ze dus present zijn.
Hilke gaat zeker eens kijken in Las Vegas (als dat ooit open gaat) in Herentals, maar zeker NIET bij de opening!!
Ze vindt de YY te ver en te druk, hoewel ze er gans de dag was is ze weinig opgevallen, veel langere sessies en verder vertoefde ze in het natte gedeelte of de kino.
Het was in het natte gedeelte dat ik met haar aan de babbel geraakte en na een 1/2u kletsen wriemelen en tongzoenen door elkaar zijn we voor een dik uur naar een open kamertje bij de kino getrokken.
Van houds was haar pijpprestatie weer dik in orde, na het oraal rollebollen van gewoon naar 69 zij op mij ik op haar alle bef en pijpstandjes getest te hebben uiteindelijk het jasje over kleine Zeppos getrokken en een zeer goede neukparty gehad
Ik nogmaals bevestigen wat ik al eerder over haar schreef. Hoe vaker je met Hilke naar de kamer gaat, hoe beter het is, ze leert je kennen, onthoud je gevoelige plekjes (en jij de hare) en het GFE gevoel is steeds groter.
Hilke is zo ongedwongen los en weet perfect waar ze mee bezig is. Ik heb bij haar nog nooit een afwerk of professioneel gevoel gehad.
Als je ze beter kent, en je gaat eens niet met haar naar een kamer, zal ze je er ook niet scheef voor bekijken en even attent blijven, dat is bij andere meisjes vaak anders.

bartek
25 mei 2007, 15:42
Roermond lijkt steeds dichterbij te liggen. :D Ook gisteren was Hilke aanwezig
in YY . Weinig te zien in de bar of op het terras, dus service zal ook
nog steeds OK zijn.;)

zeppos58
25 mei 2007, 15:45
Zo is Hilke nu eenmaal ze vindt de bar veel te druk en trekt zich dus vooral terug in het natte gedeelte.;)

oblix
25 mei 2007, 16:50
Zo is Hilke nu eenmaal ze vindt de bar veel te druk en trekt zich dus vooral terug in het natte gedeelte.;)

Maar ze is nog meer naar de kamer, continu bezet in Roermond
En waar Hilke het meest verdient gaat ze naar toe, en gelijk heeft ze.
Ze zal dus regelmatig in YY zijn als het daar zo druk blijft.

Het is en blijft natuurlijk een TOPPER

Jorah Mormont
15 juni 2007, 13:30
Ik was wel eens benieuwd naar deze Hilke en ben gisteren met haar in YY naar de kamer geweest. Eerst kreeg ik een langdurige massage van haar welke eindigde in een ballenlikkerij waar je helemaal van op hol slaat. Niet te spreken over het neuken met haar. Ongeloofelijk wat een uithoudings vermogen. Ze bleef en bleef maar doorneuken. Lekker zacht en heel erg diep. Ik heb het gevoel dat ik zeker ruim een halfuur in haar heb gezeten:eek:

Hilke, typies een vrouw met heel veel ervaring en welke exact weet hoe ze een man moet behagen. Voor een heerlijke relaxte sessie moet je absoluut bij Hilke zijn.

BR, Sonny:wink:

zeppos58
15 juni 2007, 23:49
Vrijdag was ze op de opening van de Las Vegas in Herentals.
De inkom in LV was gratis en dat zal ook zaterdag zo zijn.
vanaf maandag is de inkom 50 sbnokkies ;)

Patie
15 augustus 2007, 14:26
was op de baan aan het rijden en nog even gestopt in de rio het was al 22u30
bij binnenkomst nog 2 meiden allen na iets besteld te hebben kwam Hilke binnen ik herkende ze direkt eventje gepinkt en ze kwam naast mij zitten
haar een koffie betaald en een sleutel laten halen
hat was mijn eerste maal in de rio mooie kamer en heb een heerlijk 1/2 uur
met haar door gebracht, pijpen heeft lang geduurd ze doet alles op gemak
eens ze op mij is komen zitten nog lang gepompt voor ik klaar was
ziet me zeker nog terug:wink:

zeppos58
5 december 2009, 14:44
Hilke is eind deze zomer gestopt, mag dus naar oude doos.