Binky007
19 augustus 2007, 08:29
Haarkleur/-lengte : Lnag donker Krullend haar
Lengte dame : 180
Postuur/Cupmaat : Slank / A cupje
Nationaliteit/Taal : Italiaanse Moeder / Duitse Vader Taal Duits
Leeftijd : 20 - 25
Tatoeages/Piercings : Niet echt op gelet, volgens mij geen
Service: PZC, NMC, Zoenen, Geen FT, Niet Vingeren
Ik vond Xenia een aantrekkelijk type
Ze is vrij lang ik denk iets rond de 180, heeft heel donker lang krullend haar, is slank, heeft een A cupje, en ik schat haar tussen de 20 en 25 jaar
Ze heeft een erg naturel look, geen optick flick, geen Barbie, maar ook geen buurmeisje type, daarvoor heeft ze te veel uitstraling
Ze zag er gisteravond in haar blauwe Bikini met achterop haar billen het woord Italie erg lekker uit
Xenia is zeker geen verkeerde keuze, ze is erg aardig, is zeker niet profi,
Zoenen doet ze goed en je merkt dat ze daar geen hekel aan heeft.
Pijpen was wat minder, doet ook geen FT, wisselde het pijpen ook regelmatig af met haar handen.
Gaf op een nette manier aan dat ze liever niet gevingerd wilde worden,
maar met beffen had ze geen problemen, had ook het gevoel dat ze dit erg lekker vond, en gelukkig geen overdreven gefake.
Met het neuken deed ze erg goed mee en ging ook lekker diep.
Zeker geen verkeerde sessie, had wel een beetje het gevoel, dat ze wat onervaren / onzeker was, en zichzelf daardoor niet echt wilde laten gaan.
heb het idee dat als je met haar een aantal keer op herhaling gaat en ze je een beetje leer kennen, het steeds beter kan worden.
Hoorde van haar dat ze het in Yin Yang erg naar haar zin had, dat ze hier nu ongeveer 3 maanden werkte en daarvoor in 3 andere clubs had gewerkt,
o.a. Sin City in Mönchengladbach
Binky
Lengte dame : 180
Postuur/Cupmaat : Slank / A cupje
Nationaliteit/Taal : Italiaanse Moeder / Duitse Vader Taal Duits
Leeftijd : 20 - 25
Tatoeages/Piercings : Niet echt op gelet, volgens mij geen
Service: PZC, NMC, Zoenen, Geen FT, Niet Vingeren
Ik vond Xenia een aantrekkelijk type
Ze is vrij lang ik denk iets rond de 180, heeft heel donker lang krullend haar, is slank, heeft een A cupje, en ik schat haar tussen de 20 en 25 jaar
Ze heeft een erg naturel look, geen optick flick, geen Barbie, maar ook geen buurmeisje type, daarvoor heeft ze te veel uitstraling
Ze zag er gisteravond in haar blauwe Bikini met achterop haar billen het woord Italie erg lekker uit
Xenia is zeker geen verkeerde keuze, ze is erg aardig, is zeker niet profi,
Zoenen doet ze goed en je merkt dat ze daar geen hekel aan heeft.
Pijpen was wat minder, doet ook geen FT, wisselde het pijpen ook regelmatig af met haar handen.
Gaf op een nette manier aan dat ze liever niet gevingerd wilde worden,
maar met beffen had ze geen problemen, had ook het gevoel dat ze dit erg lekker vond, en gelukkig geen overdreven gefake.
Met het neuken deed ze erg goed mee en ging ook lekker diep.
Zeker geen verkeerde sessie, had wel een beetje het gevoel, dat ze wat onervaren / onzeker was, en zichzelf daardoor niet echt wilde laten gaan.
heb het idee dat als je met haar een aantal keer op herhaling gaat en ze je een beetje leer kennen, het steeds beter kan worden.
Hoorde van haar dat ze het in Yin Yang erg naar haar zin had, dat ze hier nu ongeveer 3 maanden werkte en daarvoor in 3 andere clubs had gewerkt,
o.a. Sin City in Mönchengladbach
Binky