Volledige versie bekijken : Nicole / Pools
thesickboy
21 augustus 2007, 08:50
Haarkleur/-lengte : halflang / Blond
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : slank, lekker kontje, grote A / kleine B
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 22/24
Tatoeages/Piercings :geen
Service: PZC als een stofzuiger, NMC, oppervlakkig zoenen
Voordelen: pijpt lekker lang en intens
Nadelen: terughoudend bij het zoenen
Tijdsduur :30'
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:/
Bijzonderheden: Op de plaats van haar navel zit bij nadere inspectie niet echt een navel maar een littekentje.
thesickboy
21 augustus 2007, 12:00
Nicole is niet nieuwe in Freude, ze zegt er ongeveer een jaar te werken, maar ze was mij in ieder geval nog niet opgevallen. Deze dame is zeker niet onknap, maar ze heeft toch wel een hoog grijze muis gehalte. We raakten toevallig aan de praat en aangezien ze wel leuk was toch maar bij haar op de bank gaan zitten.
Na wat geklets op de bank naar de kino verhuisd voor het voorbereidende werk. Nicole zoent zéér terughoudend maar pijpt dan weer bijzonder lekker. Op de kamer bleek Nicole eerder passief, een intense befsessie bracht gelukkig wat meer leven in de tent en uiteindelijk werd het toch nog leuk…
Conclusie: niet slecht maar herhalingsgevaar onbestaande, youwinsomeyoulosesome
:wink:
TT Man
29 augustus 2007, 19:33
Nicole is niet nieuwe in Freude, ze zegt er ongeveer een jaar te werken, maar ze was mij in ieder geval nog niet opgevallen. Deze dame is zeker niet onknap, maar ze heeft toch wel een hoog grijze muis gehalte. We raakten toevallig aan de praat en aangezien ze wel leuk was toch maar bij haar op de bank gaan zitten.
Na wat geklets op de bank naar de kino verhuisd voor het voorbereidende werk. Nicole zoent zéér terughoudend maar pijpt dan weer bijzonder lekker. Op de kamer bleek Nicole eerder passief, een intense befsessie bracht gelukkig wat meer leven in de tent en uiteindelijk werd het toch nog leuk…
Conclusie: niet slecht maar herhalingsgevaar onbestaande, youwinsomeyoulosesome
:wink:
Copy past. Ik kan er niks aan toevoegen. Precies dezelfde ervaring met haar als TSB. Weird.
thesickboy
30 augustus 2007, 08:48
TSB en TTM hebben gelijklopende ervaringen en voorkeuren. Tijd om een lijstje te maken???
:teuflisch :wink:
TT Man
30 augustus 2007, 09:48
Ik dacht dat we het woord 'l..stje' woord niet meer mochten gebruiken...