Volledige versie bekijken : Rianna (Roemeense)
Tiga
22 augustus 2007, 09:59
Naam : Rianna
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur / lengte : Blond, lang
Lengte : 168cm
Postuur /Cupmaat : volslank / B
Tatoeage / piercing : nee / geen
Service : PZC goed, zoenen goed, intiem prima
Extra : knap gezicht
Zondag met deze dame geweest, was niet veel andere keuze en gezien de andere opties was dit achteraf de beste denk ik :) Ze praat best veel hetgeen ertoe leidde dat we na 45 min pas op de kamer belandden. In een leuke goede sessie nader kennisgemaakt met haar. Zoenen was top, pzc was goed, nmc was prima. Herhalingsgevaar groot.
Willem2
22 augustus 2007, 14:40
Tatoeage / piercing : nee / geen
Misschien totaal verblind nadat je met mij samen onder de douche had gestaan, had gegeten en een sauna had genomen :rolleyes: Deze dame had een tamelijk grote tatoeage op haar borsten :eek:
Misschien heb je alleen gebruik gemaakt van de achterzijde of was je verblind door haar mooie bruine ogen :D ;)
:wink:
Big30
22 augustus 2007, 16:54
Deze dame had een tamelijk grote tatoeage op haar borsten :eek:
Misschien heb je alleen gebruik gemaakt van de achterzijde of was je verblind door haar mooie bruine ogen :D ;)
Ik ben bang dat je de wat groot uitgevallen hals ketting voor een tatoo hebt verwisseld :D.
Dinsdag had ze een verpleegster uniform aan waar haar borsten fraai uitpuilden, ik heb geen tatoo kunnen ontdekken volgens mij ;).
:wink: :wink:
Big30
Willem2
22 augustus 2007, 17:12
Ik ben bang dat je de wat groot uitgevallen hals ketting voor een tatoo hebt verwisseld :D.
Dinsdag had ze een verpleegster uniform aan waar haar borsten fraai uitpuilden, ik heb geen tatoo kunnen ontdekken volgens mij ;).
Big30
Tja, misschien heb ik dan een verpleegster nodig :eek:
Tiga
22 augustus 2007, 19:26
Misschien totaal verblind nadat je met mij samen onder de douche had gestaan, had gegeten en een sauna had genomen :rolleyes: Deze dame had een tamelijk grote tatoeage op haar borsten :eek:
Mja toen je dat smiddags zei dacht ik al dat ik gek was, ik zag geen tattoo nl. :D Nadere inspectie leverde op dat ze inderdaad een ketting met een fraai vormgegeven hanger om had.
Damn die verpleegsteroutfit had ik ook wel willen zien, rrrr...
Ze gaat in september trouwens naar huis om haar verjaardag te vieren, of ze terug komt....:o
Big30
16 september 2007, 13:25
Ze gaat in september trouwens naar huis om haar verjaardag te vieren, of ze terug komt....:o
De verjaardag is inmiddels gevierd in RO. Ik begreep dat ze wel van plan was weer terug te keren. Maar dat zal nog een paar weekjes duren.
Big30
Big30
28 februari 2008, 03:23
Was woensdag voor het eerst in Villa Vertigo aanwezig.
Ik meen dat ze vertelde dat haar naam daar Anda was.
:wink::wink:
Big30
18 april 2009, 02:41
Niet lang nadat ik hedenavond de Villa betrad sprak een dame mij aan met de vraag "ken je me nog?". Duurde even voordat het kwartje viel maar ik herkende haar weer :p! Ze noemde me haar Villa naam was volgens mij weer Rianna maar ben daar niet 100 % zeker van.
Ze was van plan 3-4 maanden in de Villa te verblijven, we will see :D! Ze is nu blond, heeft nog steeds een knap gezicht en neem aan dat haar service nog steeds OK is.
Tijdens het maifeest was ze in Happy, weer vergeten haar daar naar haar naam te vragen. Maar misschien dat PC hier Nachhilfe leisten kan ;)!
"haar daar naar haar naam" hoe heb ik dat kunnen construeren :D!
Willi69
2 mei 2009, 01:52
Tijdens het maifeest was ze in Happy, weer vergeten haar daar naar haar naam te vragen. Maar misschien dat PC hier Nachhilfe leisten kan ;)!
Ich bin zwar kein Rumäninnen-Experte, aber ich glaube, laut Thekenfrauen heißt sie im PHG wieder Rianna (habe den Namen nicht genau verstanden).
Ich bin zwar kein Rumäninnen-Experte, aber ich glaube, laut Thekenfrauen heißt sie im PHG wieder Rianna (habe den Namen nicht genau verstanden).
Dan bekommt sie wieder Ihre alte Name Rianna, bin auch keine Rumäninnen-Experte ;):p! Habe mehr Ahnung von Fussbal :D!
egon, Dr. Rammler
2 mei 2009, 12:54
Dan bekommt sie wieder Ihre alte Name Rianna, bin auch keine Rumäninnen-Experte ;):p! Habe mehr Ahnung von Fussbal :D!
:rofl: evtl auch von Absteigern ;)
Big30
13 februari 2011, 08:03
Gisteren weer gespot in PHG. Wel grappig, 2007 in Nanu34 liep ze vaak in een verpleegsters uniform rond ;). Gisteren in PHG was ze een van de weinige dames die niet in zo'n lekker geil kostuum rond liep :tongue:.
@W69, was die dame met dat behoorlijke kontje en een lichtbruin hesje.