PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 07/1, Mickey

Redbull
25 augustus 2007, 00:47
Een al wat oudere Thaise dame.
Ga hier enkel binnen voor een massage, neuken doet ze niet(graag)
Vroeger vond ik ze 1 van de mooiste dames in het SKW maar vandaag is dat echter niet meer het geval ;-)
Je krijgt in ieder geval een top massage voor je geld. Sommige zullen wel zeggen dat dit een TMM is en zo dacht ik er de 1 ste keer ook over, maar toch stap ik er zo nu en dan eens binnen.
Ze weet perfect hoe ze je kan klaarrukken (met veel olie) en doet er alles aan om dit zo lang mogelijk uit te stellen ;-) waarna ze je nog een meer dan lekkere rugmassage geeft. Zo 1tje waarna je je terug 20 voelt, niet echt aangenaam op het moment zelf tot je buitenstaat en terug 5km/uur sneller wandelt.

Hubert
2 september 2007, 17:21
Een al wat oudere Thaise dame.
Ga hier enkel binnen voor een massage, neuken doet ze niet(graag)
Vroeger vond ik ze 1 van de mooiste dames in het SKW maar vandaag is dat echter niet meer het geval
Zeg Redbull,

vlg mij is dit een trans ! :p

Hubert

Redbull
3 september 2007, 11:54
en ??

Willem2
3 september 2007, 13:19
en ??

Euh klein paspoortje :o ??

Redbull
3 september 2007, 15:19
Euh klein paspoortje :o ??

Maar nee Willem
Of het een dame of een post-op is zullen wel wel nooit weten..
Wat maakt het ook uit ?

Anvers
19 september 2007, 18:05
Maar nee Willem
Of het een dame of een post-op is zullen wel wel nooit weten..
Wat maakt het ook uit ?

Redbull,

ik weet ondertussen uit bevoegde bron dat het een post-op is, maar dit heeft geen belang; het voornaamste is dat we ons er goed bij voelen. :cool:

Anvers :wink:

Redbull
20 september 2007, 02:22
Natuurlijk, en nogal slecht gedaan ook trouwens.. Maar zolang ze me 15 jaar jonger laat buiten komen geef ik er geen ene reet om.. hmzz reet, dat brengt me weer op andere ideeen. :teuflisch

Anvers
26 september 2007, 21:03
Natuurlijk, en nogal slecht gedaan ook trouwens.. Maar zolang ze me 15 jaar jonger laat buiten komen geef ik er geen ene reet om.. hmzz reet, dat brengt me weer op andere ideeen. :teuflisch

Welke ???????????

Redbull
27 september 2007, 00:54
Welke Ideeen ? Het idee dat ik dringend weer eens met de mooiste billen van het SKW moet gaan spelen natuurlijk, die van Paula (nee niet die waar jullie allemaal op wachten) Nu ik daar weer aan denk... Zou Lisa van de gouden hoek ooit nog eens terug naar Belgie komen ? Blijkbaar draaien de zaken veel te goed daar in Italia :rofl:

Sub
29 september 2007, 11:12
Mickey zit op VT 29 ipv 28, op 28 zat tot eergisteren Anna.

Grz Sub

Anvers
22 november 2008, 13:48
Mickey nu op Schippersstraat 07/1.

Redbull
22 november 2008, 20:29
overdag ? ik heb ze de laatste tijd niet meer gezien ?

Anvers
22 november 2008, 21:33
overdag ? ik heb ze de laatste tijd niet meer gezien ?

neen kameraad Redbull, gedurende DE NACHT !

Trouwens heb je die Thaise schone op Verversrui 24 al bezocht, dat is toch een goede kennis van jou dacht ik ! :p

Anvers
3 maart 2009, 01:32
Naar het archief !