PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen Juni 2007

Flipper
1 juni 2007, 09:24
De verbouwingen gaan kennelijk niet door maar het nachtcafé is schijnbaar al wel door de dames in beslaggenomen als VIP-ruimte (zuipruimte) en afwerkplek :rolleyes:
:

Nee hoor dat deden ze gewoon in DE bar :cheers: ..... champagne spuiten tegen de ramen... en nog een pijipbeurt ahter de bar... dat was in de bar voor niet het nachtcafe.Tijdens deze actie heb ik zo`n 20 ijsbeertjes zien gaan.

Kan ook aan Anja liggen,....ik zou daar ook van schrikken... als die gaat :tietjes:

:mad:

Maar goed, laat je niet weerhouden te gaan nu... Ons Mannike1A heeft namelijk gelijk....

The Feeding grounds are rich this week! volgende week zijn de meesten weer weg!!

Lara......WAUW....(....Hoog Aqua gehalte...(Barbiegirl))
Nora......WauW....(Knuffeldiertje)
Gloria.....WauW....(Natural Bombshell)
Ahsa......WauW....(denk aan rivella light, "beetje raar maar wel lekker")

Sonja.....(Special Scooby Snack)
Miky.....(Scooby Snack)

Maria.... Goed....
Tatjana....Goed....

Also present again on many request :D :
Louisa

Willi69
2 juni 2007, 15:10
Mittwoch, der 30. Mai 2007:

Um Manni1a zu überraschen und nicht alleine zu lassen :wink:, habe ich am Mittwoch aufgrund einer günstigen Konstellation noch einen spontanen Besuch im PHG eingelegt, Ftotal übrigens auch :D. Außerdem gesichtet: Chris71 http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg.

Anwesende Mädels (ca. 56, D=Deutschland): A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien/Rumänien?), Anna (Bulgarien), Beate (Polen), Carmen (Polen), Celine (D), Chanel (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Türkei, jetzt blond, von Manni1a fälschlicherweise als "Melez aus dem GT, die noch nie im PHG gearbeitet hat" identifiziert :green_smi), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Dominica (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Gloria (Polen, # Sonja), Helen (Dominikanische Republik), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jolanna (Slowakei), Justina (Tschechien), Katharina (Ungarn), Katja & Freundin (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Bulgarien), Kelly (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D, letztmalig ca. 11/2003 im PHG gesehen, aber nicht sichtbar gealtert), Kiara (Rumänien), Lara (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Laura (Lettland), Lavinia (Rumänien), Leonie (Brasilien), Loredana (Rumänien), Marciana (Polen), Maria (Rumänien), Melana (Ungarn), Miky (Rumänien), Nadine (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Nicola (Polen), Nina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D, bis 18 Uhr), Nora (D), Sabina II (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Sabrina (Weißrussland), Sandra (Polen), Sherin (Albanien/Kroatien), Simona (Rumänien), Stella (Polen), Sylvia (Ungarn), Tatjana (Russland), Yula (Polen) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Preview: abends wurden noch 2 dunkelhaarige Mädels (Typ "Schlampe", aber nicht uninteressant :D) durch den Club geführt, die am Donnerstag um 13 Uhr im PHG anfangen wollten.

Willi69
2 juni 2007, 15:19
Freitag, der 1. Juni 2007:

Anwesende Mädels (ca. 46 => absoluter Minus-Rekord für einen Freitag seit Beginn meiner Aufzeichnungen :eek:, D=Deutschland): Adella (Rumänien), A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien/Rumänien?), Anita (Russland), Beate (Polen), Bella (Rumänien), Celine (D), Christina (Ungarn), Christina (Rumänien), Schampus-Cora (Polen), Dascha (Litauen), Dominica (Polen), Ebru (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Kurdistan), Emma (Ungarn), Gloria (Polen, # Sonja), Jaqueline (Tschechien), Jolanna (Slowakei), Justina (Tschechien), Katharina (Ungarn), Laura (Lettland), Leonie (Brasilien), Lola (Ungarn), Louisa (Rumänien), Marciana (Polen), Maria (Rumänien), Marianne (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn, ohne männliche Begleitung ;)), Melana (Ungarn), Mercedes (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Miky (Rumänien), Nina (D, bis 18 Uhr), Nora (D), Sabina II (Polen), Sandra (Polen), Sascha (Kasachstan), Sherin (Albanien/Kroatien), Simona (Rumänien), Sonja (Polen, # Gloria), Veronika (Polen), Yula (Polen) sowie ca. 6 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Bekannte Forumler: null :o
Neue Thekenfrauen: eine (D, Josie?) :)

Das Beste war das Essen (und die Massage von André), das diesmal überpünktlich schon um 18:15 Uhr serviert wurde, wobei der Metzger noch 5 min. auf der Suche nach 2 Messern verschwendete :rolleyes:. Ganz neu und vergleichsweise interessant die kurdische Ebru, leider als eines von wenigen Mädels dauergebucht, für mich neu die deutsche Mercedes (war wohl schon mal da), die allerdings gestern aufgrund ihrer Preisgestaltung ihren letzten Arbeitstag im PHG gehabt haben dürfte :nee:, paspoort folgt trotzdem später noch.

Alle tatsächlichen und geplanten Neuzugänge vom Mittwoch glänzten durch Abwesenheit :o, das gilt auch für alle Wiederkehrerinnen mit Ausnahme von Nina, die zurzeit aber nur bis 18 Uhr arbeitet.

Die Einbußen durch den Besucherschwund versucht man offensichtlich durch den flaschenweisen Verkauf von Schampus und harten Spirituosen zu kompensieren, was für die an den Trinkgelagen nicht beteiligten Gäste äußerst unangenehm ist :angryfire. Außerdem wirken leere Wodka-Flaschen im Handtuchregal nicht wirklich dekorativ :nee:.

Flipper
2 juni 2007, 16:06
Freitag, der 1. Juni 2007:
Die Einbußen durch den Besucherschwund versucht man offensichtlich durch den flaschenweisen Verkauf von Schampus und harten Spirituosen zu kompensieren, was für die an den Trinkgelagen nicht beteiligten Gäste äußerst unangenehm ist :angryfire. Außerdem wirken leere Wodka-Flaschen im Handtuchregal nicht wirklich dekorativ :nee:.

Happy Hort im moment nicht sehr auf seine kunden. Man macht im moment garnichts mit beschwerden. Zumindest das ist die idee die ich habe!

:eek: :eek:

becks
2 juni 2007, 21:04
Happy Hort im moment nicht sehr auf seine kunden. Man macht im moment garnichts mit beschwerden.

Die GL konzentriert sich offensichtlich auf den neuen Club auf Mallorca. Für das PHG bleibt da zwangsläufig keine Zeit und erst recht kein Geld. Ein Mädel im PHG hat mir erzählt, dass sie gefragt wurde, ob sie nicht auf Mallorca arbeiten wolle. Dort würden noch Mädels gebraucht. IMHO hat das PHG aber auch jedes Mädel dringend nötig. Wenn das mal gut geht...

Gruß, becks, der meint, dass das PHG besseres verdient hat

ronnymiller
3 juni 2007, 12:30
Jedes Wochenende nach Mallorca fliegen ist mir zu anstrengend :rofl:

Big30
3 juni 2007, 15:00
Zaterdag toen ik even voor 17u de parkeerplaats opreed viel me al op dat de parkeerplaats niet zo vol was als ik dat normaal gewend ben op een zaterdag.

Eerst maar eens omgekleed en buiten van het toch wel aangename weer genoten onder het genot van een espresso. Babbel had net als ik het mooie weer ook als aanleiding gezien weer eens af te reizen, hoewel ik natuurlijk nog een aanleiding had ;).
Toen hij een rondje ging maken me op een ligstoel genesteld even na 18u kreeg de ligstoel gezelschap van Diana die net was binnen gekomen.
Het eten was wat laat deze keer > 20u en in gezelschap van Babbel, Johnny Bravo en Diana het weer goede eten opgepeuzeld.

Omdat het relatief rustig was kwa dames (overdag zo'n 25, 's avonds 32-34 en over de hele dag ik meen zo'n 40 dames) waren er kaum Wartezeiten voor de kamer.

Om kwart voor elf trof ik Babbel en Johnny Bravo weer in het nacht-cafe waar we de micro PHG wereld en nog wat zaken besproken hebben ;) :rolleyes: ;).

De bar was om 12u redelijk uitgestorven, 3-4 dames die hun stamgasten onderhielden in enkele gevallen met wat bubbeltjes water erbij :eek:.

Geen L3 vanavond de een zat thuis en de 2 anderen ach ja waar zaten die ook alweer :D, Katharina had een andere coupe, Dianela was weer terug, vanavond zowel de Gloria als de Sonja uit Polen aanwezig, Anna/Ani maar even achter de gokkasten gezien die was lang in de weer met een stamgast van haar.
Ondanks de relatieve rust was het natuurlijk voor mij wel een geslaagde avond.

Even na twaalven de Garden verlaten en via een klein omweggetje weer huiswaarts gekeerd.

:wink: :wink:
Big30

Willi69
3 juni 2007, 15:22
Jedes Wochenende nach Mallorca fliegen ist mir zu anstrengend :rofl:
Ich bin ja mal gespannt auf a) den ersten Bericht hier über die Mallorca-Dependence und b) wann die ersten Betriebsausflüge dorthin organisiert werden. :rolleyes: Allerdings lohnt sich der Ausflug meiner Meinung nach nicht, wenn ich dort die gleichen Mädels wie im PHG poppen kann, nur für mehr Geld. :o

lassie
3 juni 2007, 16:32
Geen L3 vanavond de een zat thuis en de 2 anderen ach ja waar zaten die ook alweer :D

Waar L2 zich bevinden, ik heb een donkerbruin vermoeden!:smile2:

ozzy1
3 juni 2007, 18:43
hat einer mitbekommen was mit nadja und lisa los ist ? habe sie schon seit einiger zeit nicht mehr gesehen.
die polinen carmen und veronika ( die mit der brille ) sind erst mal 14 auf heimaturlaub.
die deutsche nora will ab heute in spanien auflaufen. angeblich soll sie aber in 10 tagen wieder im phg erscheinen. mal schauen was es zu berichten gibt.

Knabbel
3 juni 2007, 21:51
hat einer mitbekommen was mit nadja und lisa los ist ? habe sie schon seit einiger zeit nicht mehr gesehen..

Nadja hab ich fur 3 Wochen noch gesprochen, allerdings arbeitet Sie nicht mehr am Wochenende sagte Sie mir, und Lisa (mit Brustwartzenpiercing) habe ich letzte Woche noch gesehen.

die polinen carmen und veronika ( die mit der brille ) sind erst mal 14 auf heimaturlaub.

Mal schauen was es zu berichten gibt.

Nichts neues, die paendeln staendig hin und her um die paar Wochen. Veronika war Freitag noch anwesend.

Willi69
3 juni 2007, 21:52
Waar L2 zich bevinden, ik heb een donkerbruin vermoeden!:smile2:
L1 & L2 waren am Mittwoch noch im PHG, L3 am Freitag. ;)

hat einer mitbekommen was mit nadja und lisa los ist?
Lisa war bis Ende letzter Woche noch regelmäßig im PHG, vielleicht hat sie diese Woche eine Auszeit genommen. Näheres müsste eigentlich unser rasender Reporter wissen... :D

Big30
3 juni 2007, 22:15
Ach ja soms gaan dames wel een op vakantie en zijn ze er niet, soms hebben ze gewoon geen zin die dag te komen, soms willen ze wel eens ergens anders gaan kijken of het daar bevalt.

Lisa was er trouwens zaterdag niet maar wat zegt dat, vorige week was ze er wel.

Carmen was er ook niet net als Aisha, maar Veronika (is toch de Poolse met dat brilletje?) was er weer wel.

Tsja L3 das een standaard evergreen he "wie van de drie is aanwezig" :D, de een had zaterdag gewoon geen zin te werken en de andere 2 ach ja ;).

Big30

Manni1A
3 juni 2007, 22:51
Lisa war bis Ende letzter Woche noch regelmäßig im PHG, vielleicht hat sie diese Woche eine Auszeit genommen. Näheres müsste eigentlich unser rasender Reporter wissen... :D

Lisa wollte in der vergangenen Woche eigentlich von Mittwoch bis Samstag arbeiten.
Mittwoch hat sie unentschuldigt gefehlt, über Donnerstag gibt es keine Angaben, Freitag, Samstag und Sonntag wurde sie von Forums-Abgeordneten auch nicht gesehen :mad:

Muss mal ne Suchanzeige aufgeben: Lisa entlaufen :motz:

Newlife
4 juni 2007, 21:52
Die ziet er aardig uit! Ik denk dat er redelijk wat dames hun koffers zullen gaan pakken om daar hun centjes bij elkaar te gaan sprokkelen onder de Spaanse zon!:rolleyes:

Babbel
5 juni 2007, 00:04
Zaterdag ben ik weer naar de PHG geweest. Na een telefoontje van JohnnyBravo heb ik eerst de boel thuis opgeruimd en ben toen snel naar de PHG gereden. Het was prachtig weer toen ik om halfdrie het lege parkeerterrein opreed. Het was behoorlijk rustig zowel met ijsberen als dames. Ik schat over de hele dag zo´n 45 dames. Ik heb eerst geluncht en daarna heb ik wat aan sport gedaan.´s Avonds met Big30 op het terras gezeten om de toestand in de wereld door te praten. Ik had een BBQ verwacht maar die kwam er niet. Wel heel laat eten waarvan ik later op de avond last kreeg. Het was een rustige maar plezierige dag :lostit: :wink:

ijsbeer
6 juni 2007, 14:31
Na m'n bezoek van afgelopen zaterdag in GT.......de stoute schoenen aangetrokken en op een maandag naar PHG.....

Kortgeleden zeer goede ervaringen gehad in PHG maar dit betrof een weekend. Dit keer een doordeweekse dag en voor de meeste clubs de moeilijkste qua bezetting........

Bij aanvang (zoals te verwachten viel) een rustige bezetting qua ijsberen.....echter zeker 25 dames aanwezig tot het einde van de middag!

Voor mij gelegenheid om rustig te genieten van het uitgebreide "fruehstuecksbuffet" welke aansluitend werd vervangen door een zeer lekker kuchenbuffen (4 soorten van bakkerskwaliteit)........

Eerste ronde met een slanke blondine uit Hongarije welke "sehr tiefes franzoesisch" biedt...:freu:

Het aantal ijsberen breide zich in de loop van de middag en avond uit naar een redelijke bezetting. Het aantal dames steeg naar ruim 35.....

Het avondeten was voor het aantal aanwezige ijsberen zeer goed en ruim te noemen...2 soorten vlees, kip, rijst en gekookte aardappelen, verse rode kool, diverse salades en sauzen.......je hoeft je hier niet te haasten want om 21 uur stond er nog voldoende.......

De tweede ronde met Cora uit Polen, deze 32 jarige schone heeft een goede reputatie volgens kenners aldaar.....tja op de kamer maakte ze haar reputatie dan ook meer als waar ;)

Om de maandagavond 22 uur worden standaard als "late night snack" i.p.v. pizza, gamba's geserveerd, met vers brood, sauzen en witte wijn..... een welkomme afwisseling! Aangezien ik pas om 23uur van de kamer kwam dacht ik voor deze lekkernij te laat te zijn, echter kosten noch moeite werden gespaard er werd gewoon doorgebakken voor de "latecommers" .........:freu:

Met een zeer goed (geen maandag) gevoel) tegen sluitingstijd het huis verlaten. Mijn conclusie luidt dan ook: dat zelfs een bezoek aan PHG voor het eten al de moeite waard is.....de 2 dames waren de kers op de slagroom....... ;)

Flurkman
6 juni 2007, 15:03
Dinsdag 5/6 vanaf 18.30u. in PHG. Naar het schijnt was het in de vroegere namiddag tamelijk druk geweest... Heb daar evenwel weinig van gemerkt. Vond de bezetting wat magertjes.... Wel heel goeie sessies gehad met Yula, Sabina en een "correcte" (niet super) met Milana. Voor een volgende beurt met Yula en Sabina houd ik me ten allen tijde aanbevolen...

Braziliaanse Leonie was om een of andere reden totaal niet geïnteresseerd. Het grootste deel van de tijd dat ik niet op de kamer was, zat of lag ze lusteloos te ... niksen... Misschien klikt het een volgende keer wel.

Jansen
6 juni 2007, 23:06
Ach ja soms gaan dames wel een op vakantie en zijn ze er niet, soms hebben ze gewoon geen zin die dag te komen, soms willen ze wel eens ergens anders gaan kijken of het daar bevalt.

Lisa was er trouwens zaterdag niet maar wat zegt dat, vorige week was ze er wel.

Carmen was er ook niet net als Aisha, maar Veronika (is toch de Poolse met dat brilletje?) was er weer wel.

Tsja L3 das een standaard evergreen he "wie van de drie is aanwezig" :D, de een had zaterdag gewoon geen zin te werken en de andere 2 ach ja ;).

Big30

Ach en soms gaan wij als ijsbeer ook op vakantie en leggen dan even bij Oase aan als rustplaats.;)

Carmen is een weekje vrij en komt eind volgende week weer terug maar is niet op vakantie. (gewoon even geen sex):thefinger met jullie:green_smi

Ashia moest even om prive redenen naar Polen en komt waarschijnlijk morgen weer terug volgens een vriendin.

En Veronika is gewoon een paar dagen vrij in duitsland wat ze iedere 10 dagen even doet.

Maar er zijn nog heeeeeeel veeeeel dames wel in de Garden.

Big30
7 juni 2007, 00:31
Maar er zijn nog heeeeeeel veeeeel dames wel in de Garden.

Zo is dat :D! Lisa zo vernam ik, was woensdag avond weer gewoon aanwezig, Louisa trouwens ook ;).

Willem2
7 juni 2007, 10:57
Ik ben met een duitse dame mee naar de kamer gegaan genaamd Kelly. Erg spontaan meisje. Erg mee gelachen. Ze heeft een piercing in haar tong en onder haar bovenlip boven haar voortanden (nog nooit gezien). Meestal draagt ze een rood setje, 22 jaar en halflang haar tegen het zwarte aan. Volgens mij staat ze nog nergens beschreven op dit forum?!

We kennen haar al wel langer maar er is kennelijk nog niet een paspoort voor haar :eek: .

:wink:

PS Nu wel http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6751

Zie ook : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=41991&postcount=234 Willi69 had haar al wel gezien ;)

Willem2
7 juni 2007, 11:14
Handig haha, jij kunt gewoon posten onder mij naam :)

very sneaky sir

Inderdaad gewoon een bericht kopiëren en wat aanpassen. Daardoor komt het bericht wel onder jouw naam te staan en staat er niet weer een "quote" van Willem2 ;) . Lijkt mij wel zo netjes :rolleyes:
Maar ga lekker door onder Kelly want die kwam volgens mij ook altijd met een vriendin of een zus :wink:

The Joker
8 juni 2007, 12:50
Ook hier kan ik er vast wel naar vragen.
In de PHG FAQ zie ik dat er alleen bij mooi weer in het weekeinde een BBQ gehouden kan worden.
Maar nu er meer buitenruimte is, gebeurd een BBQ nu ook wel eens door de weeks, of alleen nog sporadisch in het weekeinde?
SW, die lekker eten ook belangrijk vindt!

r0y
8 juni 2007, 13:00
Ben afgelopen woensdag nog in de blije tuin geweest en er was al vroeg BBQ en dat bleef zo doorgaan tot rond 12 uur ! dus was primaa in orde

Bredero
8 juni 2007, 16:12
Ook hier kan ik er vast wel naar vragen.
In de PHG FAQ zie ik dat er alleen bij mooi weer in het weekeinde een BBQ gehouden kan worden.
Maar nu er meer buitenruimte is, gebeurd een BBQ nu ook wel eens door de weeks, of alleen nog sporadisch in het weekeinde?
SW, die lekker eten ook belangrijk vindt!

Weekend of niet maakt niets uit. Bij mooi weer wordt er gewoon gebarbeknoeid.

ronnymiller
8 juni 2007, 17:56
Gibts ne aktuelle Anwesendheitsliste?

Big30
8 juni 2007, 22:34
Gibts ne aktuelle Anwesendheitsliste?

Da brauchen wir Willi69 Hilfe ;)!

Mittwoch anwesend: Daniela, Micky, Diana, Ina, Maya, Bella, Maria, Simona, Louisa (alle Rumänien).

Sowie ca. 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels und 15 mir namentlich bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Ach zal eens een poging doen :D.

Anja, Lisa, Sylvia, Cora, Beate, Angelina, Celina, Dascha, Emmy, Jeanette, Jolana, Laura, Justina, Mona, Anita, Lolita, Helen, Constanzia, Yula, Anna (Ani) en Kinga een nieuwe Poolse dame.
Och kom toch tot 21 maar liefst!

Tuurlijk werd er geBBQ'et, heerlijk gekeuveld met 11cc en Sonny. Dacht eerst met Maya de kamer op te gaan, maar helaas dat ging deze keer niet door.
Nog wel een kleine 90m de kamer op geweest, twas warm in het hutje :D!

Chris trouwens nu al een paar weken niet gezien.

Manni1A
8 juni 2007, 23:35
Dann reiche ich mal die Liste vom Donnerstag nach:

Anwesende Mädels: Ambra (Rumänien), Angelina (Spanien/Rumänien?), Anja (D), Celina (D), Celine (D), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Dascha (Litauen), Diana (Rumänien), Emma (Ungarn), Isa (Polen), Jolanna (Slowakei), Justina (Tschechien), Laura (Lettland), Leonie (Brasilien), Lisa (D), Louisa (Rumänien), Marianne (Ungarn), Melana (Ungarn), Miky (Rumänien), Nadja (D), Sabrina (Weißrussland), Sascha (Kasachstan), Sherin (Albanien/ Kroatien), Susanna (Ungarn), Viola (Polen), Yasmin (Frankreich/Iran) sowie ca. 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Insgesamt ein sehr entspannter, aber wenig aufregender Tag. Zahlenmässig waren genug Mädels da, aber mir fehlten einige TAs und richtig gute Neuzugänge. Leider ist Lara nach dem vergangenen Mittwoch nur noch einmal am Donnerstag gesehen worden - nach einer Nummer mit einem bekannten holländischen Forumler hat sie wohl wieder den Abflug gemacht :green_smi

Sehr schön an diesem Donnerstag: Der Pool hat mittlerweile 26 Grad, und es wurde endlich mal wieder ausgiebig gegrillt. Anwesende Forumler: Robin (Dauerbucher), Neupopper, Magicanal, Flipper, Lindberg (Kurz-Gastspiel) und Manni1A:wink:

The Joker
9 juni 2007, 18:03
Weekend of niet maakt niets uit. Bij mooi weer wordt er gewoon gebarbeknoeid.

Wellicht dat iemand de FAQ aan kan passen, daar staat alleen in het weekeinde BBQ.
Bij mijn weten heeft het terras ook een update gehad sinds de laatste aanpassingsdatum FAQ, maar ik kan er weinig van zeggen aangezien ik nog nooit in PHG ben geweest :roll3:

Willi69
10 juni 2007, 14:55
Angelina (Spanien/Rumänien?)
Spanien scheint tatsächlich zu stimmen, sie ist seit Freitag mit einer Freundin zusammen, die eindeutig aus Spanien kommt. Sieht interessant aus, bietet aber den gleichen schlechten Service wie Angelina. :o

Willem2
10 juni 2007, 15:16
Wellicht dat iemand de FAQ aan kan passen, daar staat alleen in het weekeinde BBQ.
Bij mijn weten heeft het terras ook een update gehad sinds de laatste aanpassingsdatum FAQ, maar ik kan er weinig van zeggen aangezien ik nog nooit in PHG ben geweest :roll3:

Ja wij kunnen weer wat Faq's aanpassen. Het probleem is echter dat de verandering op dit moment van dien aard is in sommige clubs dat je het weekelijks kan aanpassen :rolleyes:
De hoogst nodige informatie staat er wel ;)

Bredero
10 juni 2007, 21:41
Ja wij kunnen weer wat Faq's aanpassen. Het probleem is echter dat de verandering op dit moment van dien aard is in sommige clubs dat je het weekelijks kan aanpassen :rolleyes:
De hoogst nodige informatie staat er wel ;)

De binnensauna is trouwens ook buiten dienst gesteld. Voorbode van de veelbesproken VIP rooms?

Knabbel
10 juni 2007, 21:44
De binnensauna is trouwens ook buiten dienst gesteld. Voorbode van de veelbesproken VIP rooms?

Nee, kwestie van momenteel creatief omgaan met beschikbare ruimte. Binnensauna is omgetoverd tot massageruimte zodat het buitenhutje nu weer dienst kan doen als extra kamer. De oude massagruimte, achter de douches, is reeds langere tijd in gebruik als extra kamer.

Rex
10 juni 2007, 22:16
Na mijn uitstekende dag in GT, afgelopen vrijdag slechts in een kort half uurtje afgereden naar Oedt................Rond de klok van half 12 samen binnengestapt met Einzelganger, die ook net de parkplatz kwam oprijden toen ik aanstalte maakte naar binnen te gaan. Later in de middag kwam ook Buttinsky ons gezelschap houden bij het zwembad..................

Ik heb me uitstekend vermaakt deze dag. Het was erg rustig, maar heel gemoedelijk. Een top sessie gehad met een bijzondere vrouw en een prima sessie met een nieuwe dame, die helaas al weer volgende week zal vertrekken terug naar Frankfürt. Zal haar wel even beschrijven!

De volgende keer neem ik echter mijn zonnenbrand olie mee:rolleyes:

Willi69
10 juni 2007, 23:04
His new nick name is lobster... :D

Babbel
11 juni 2007, 23:51

His new nick name is lobster... :D

Nee, Het Rode Mannetje

portraiture
12 juni 2007, 01:50
Hi friends!

Has anyone seen Tatjana (russian, red hair) this weekend? It seems like every time I plan a trip from the US when she is around, she disappears right before my trip :(
If anyone knows where she is or when she will be back, please let me know.

Dank u!
P.

Willi69
12 juni 2007, 20:54
Has anyone seen Tatjana (russian, red hair) this weekend?
Last seen two weeks ago.

Flipper
12 juni 2007, 22:38
Hi friends!

Has anyone seen Tatjana (russian, red hair) this weekend? It seems like every time I plan a trip from the US when she is around, she disappears right before my trip :(
If anyone knows where she is or when she will be back, please let me know.

Dank u!
P.

She spoke that this period of working was too long for her. So one might expect a longer period of rest...

;)

Boebel
13 juni 2007, 20:25
waarom worden mijn berichten niet geplaatst?:mad:

Willem2
13 juni 2007, 21:00
waarom worden mijn berichten niet geplaatst?:mad:

Waar zeur je over ?
Jij plaatst berichten (foutief) en wij dienen die iedere keer te verplaatsen en aan te passen :green_smi
Daarnaast gebruik je Anna als speelplaats voor Boebel en Boebel 2 terwijl dat niet echt de bedoeling is van deze site.

Succes ermee.

r0y
13 juni 2007, 22:34
Gisteren nog in de happy garden geweest met mijn compagnon hornymike, was weer magistraal goed, het eten was weer heerlijk , het avondeten was rijst met kip en gyros achtig vlees en gepofte aardappels en salades met dressing en om 10 uur was er pizza..... de dames waren enorm hitsig maar daar hoor je ons niet over klagen :D :) :D alleen ze zeiden wel dat het erg rustig aan het worden is... en ik denk dat als het zo blijft er velen ergens anders heen gaan tot mijn spijt ......... maar gisteren was een topdag :D

Jansen
14 juni 2007, 00:39
Gisteren nog in de happy garden geweest
:D alleen ze zeiden wel dat het erg rustig aan het worden is... en ik denk dat als het zo blijft er velen ergens anders heen gaan tot mijn spijt ......... maar gisteren was een topdag :D

Nee hoor wij blijven ook komen zeer binnenkort weer vele malen daar voor mijn favorieten die er weer zijn.:freu:

Bredero
14 juni 2007, 08:42
Nee hoor wij blijven ook komen zeer binnenkort weer vele malen daar voor mijn favorieten die er weer zijn.:freu:

Ik denk dat rOy het over de dames heeft als ie zegt dat er velen ergens anders heen zullen gaan.

Scoobert
14 juni 2007, 08:59
Aansluitend op dat bericht hierboven .....gisteren ook overgehaald door een simpel smsje om PHG tijdelijk te verwisselen voor YY, vanwege het beperkte aanbod in Happy Garden.
Eerlijk is eerlijk, deze keer waren er in YY meer en mooiere dames aanwezig dan in HG, maar dat blijft een kweste van smaak.

Mijn 'tweede thuis' zal dan ook toch HG blijven, maar voor een keertje was het niet slecht :D (lekker gegeten (zelf grillen zeg maar), lekker gebubbeld, Limburgs kunne kletsen met de bardame :p en natuurlijk ook een kamergang, die dan alleen de moeite was vanwege het uiterlijk van de dame, juist ja de Optickfick :rofl: :rofl: )

portraiture
14 juni 2007, 09:42
Thanks for the information, Flipper. Darn, it seems I have bad timing.... if anyone sees Tatjana in PHG this weekend, please post or send me a priveberichten!

Dank u!

She spoke that this period of working was too long for her. So one might expect a longer period of rest...

;)

Big30
14 juni 2007, 23:27
Tis woensdag, tis mooi weer, tis 18u en wat doe je dan ... ? Tsja ;)!

Vooruit toch maar een kort verslagje, wou eerst zwijgen.

- Parkeerplaats was vrij vol voor een woensdag (Beurs bezoekers??).
- Aantal dames ging wel ongeveer 30, maar was eigenlijk te weinig gelet op aantal der IJsberen.
- Zag zo'n 5 nieuwe gezichten van dames die ik nog niet eerder gezien had, vooral in de categorie 25-25 jaar waarvan enkele optisch voor een fraaie aanblik zorgden.
- Eten samen met 11cc verorberd was tuurlijk weer OK, heerlijk daarna nog wat gerelaxed op de ligstoel genietend van de langzaam ondergaande zon die voor een fraai lichtschouwspel zorgde.
- L3 was weer eens compleet.
- Ina pakte me bij mijn neus alsof ze probeerde deze wat langer te maken ;).
- Later op de avond kwam Clinic ook nog langs en met hem de toestand in de IJsberen wereld door genomen.
- Verliet dit maal met een wat mixed feeling PHG.

Aantal nieuwe Roemeense dames maar ben verder niet op onderzoek uitgegaan :teuflisch!

Jansen
14 juni 2007, 23:49
Maandag komen er weer een aantal bekende dames terug waaronder Ashia en Carmen.
Ook komen er twee nieuwe Poolse dames proefdraaien in Happy.

Michelle (Nicolle)was vandaag (donderdag in YY en zal er morgen na
18.00 u ook weer zijn) dit voor de liefhebber die niet bij YY kijkt ;)

Willi69
15 juni 2007, 00:08
vooral in de categorie 25-25 jaar
Also ziemlich genau 25 Jahre... :D

Big30
15 juni 2007, 00:19
Also ziemlich genau 25 Jahre... :D

Fehler :eek:! 25-25 Jahre := 25-35 Jahre ;).

Forza...germania
15 juni 2007, 00:26
- Verliet dit maal met een wat mixed feeling PHG.

Verklaar je nader :eek:

Note Big30:
Mixed Feeling das inderdaad Engels vrij vertaald betekent dat "Ik moet zo terug rijden wetende dat de A67 bij Asten is afgesloten en ik dus door Helmond moet rijden, daar wordt een mens niet bepaald vrolijk van hoor :D!"

ijsbeer
15 juni 2007, 15:59
De laatste tijd hoor ik een aantal (meer of minder bekende) ijsberen klagen en/of schrijvfen over veranderingen in PHG.

Na de machtstrijdt begin dit jaar is de dagelijkse leiding (Armin & Menno), een aantal Thekenfrauen (Sally, Vivian en Nadine) en cocktailspecialist (Mark) vertrokken naar concurrerde clubs in de omgeving ... eigenlijk waren dit (zeker de leiding) de mensen die jarenlang de juiste basis vormden van de hoge kwaliteitsstandaard in PHG!

Ook het plotseling sluiten (toch vreemd zo'n controle na zoveel jaar) van een aantal kamers in de kelder heeft de club (zeker voor de dames/gasten) geen goed gedaan (hoewel er al weer verteld wordt dat er aanpassingen gemaakt worden om op een zelfde kamernivo te komen als voorheen).....

Al met al zijn er ook een aantal dames vetrokken naar elders (vorig jaar waren er nog geregeld 60 tot meer dan 70 dames aanwezig) dat aantal wordt nu niet meer gehaald (op dit moment 35 tot 50 op drukke dagen)...

Wat mij bevreemd is dat de huidige eigenaar van PHG een paar maanden geleden ook een (sauna)club geopend heeft op Palma de Mallorca (heb het kaartje gezien) en daarvoor dames van het huidige PHG bestand aan het lekker maken is.... ..

Ook zou in omgeving Grefrath gewerkt worden aan nog een saunaclub van de PHG groep....hoe concurreer je met jezelf zou ik zeggen ! ! !

De situatie is nog niet slecht (qua dames) en het eten (behoord nog tot het van de beste t.o.v. de overige clubs).......echter er moet door het nieuwe management hard gewerkt worden om de enigzins slechte mond op mond reclame de mond te snoeren d.w.z. zorg dat je jezelf niet beconcurreerd!

Willem2
15 juni 2007, 17:04
@ IJsbeer
Het zijn de beroemde klok en de klepel :rolleyes: ;)

Alhoewel er heel veel geruchten deronde doen is het wel een feit dat veel vaste krachten de PHG hebben verlaten. Dat heeft inderdaad wel enige veranderingen tot gevolg gehad.

Ook het plotseling sluiten (toch vreemd zo'n controle na zoveel jaar) van een aantal kamers in de kelder heeft de club (zeker voor de dames/gasten) geen goed gedaan (hoewel er al weer verteld wordt dat er aanpassingen gemaakt worden om op een zelfde kamernivo te komen als voorheen).....

Het is een schande dat een overheid al niet veel eerder heeft ingegrepen en dat daar eerst een aangifte gedaan moest worden van ontevreden ex-werknemers..........

Ook zou in omgeving Grefrath gewerkt worden aan nog een saunaclub van de PHG groep....hoe concurreer je met jezelf zou ik zeggen ! ! !

Dit zijn dus concurrenten van elkaar :cool: ( zeg maar vijanden) Als het geheel al opengaat........

geleden ook een (sauna)club geopend heeft op Palma de Mallorca (heb het kaartje gezien) en daarvoor dames van het huidige PHG bestand aan het lekker maken is.... ..

Dat is in principe geen concurrentie voor de PHG. Wel is het zo dat capaciteit elders wordt ondergebracht ( en dan hebben we het niet over dames )

De situatie is nog niet slecht (qua dames) en het eten (behoord nog tot het van de beste t.o.v. de overige clubs).......echter er moet door het nieuwe management hard gewerkt worden om de enigzins slechte mond op mond reclame de mond te snoeren d.w.z. zorg dat je jezelf niet beconcurreerd!

De situatie wordt slecht als er een hete zomer aankomt. Er is dan wel een mooi zwembad maar de kamertjes worden ovens en dat gaat veel klagende dames geven , nog meer dan ijsberen ;)

Voor de rest wordt er gewoon nog goede kwaliteit geleverd maar het geheel is anders ..................................:wink:

11cc
15 juni 2007, 17:09
Ja,de concurentie is heviger geworden,maar zoals een oud Duits spreekwoord zegt: Konkurenz belebt das Geschaeft.....
Bovendien maakt het vindingrijk,-Mediamarkt en Saturn zijn ook van dezelfde eigenaar- en drukt het de prijzen.(of laat ze in ieder geval niet stijgen)
Ik kom nauwelijks in andere clubs,maar ik heb mijn ogen en oren niet dicht.
Ik voel mij in PHG bijzonder op mijn plaats.De voor mij belangrijkste zaken (orde en netheid, en het aanwezig zijn van voor MIJ relevante dames ) zijn er wat mij betreft (weer) goed geregeld. De lunch en het diner zijn prima,en soms van een heel behoorlijk niveau.Zo werden er enkele zondagen asperges met verschillende soorten hele mooie ham gepresenteerd.flesje witte wijn erbij ( € 18) en smullen maar!De Metzker is ook goed in verschillende soorten "Braten". (Rollades of aan het stuk in de oven langzaam gegaard vlees) Typisch Duits misschien,maar wel op een prima niveau.
De Gamba's op maandag zijn een echte aanrader.Werkelijk helemaal te gek lekker, en je krijgt er ook een mooi gas wijn bij.(of meerdere)
Het sanitair en de omkleedruimte zijn wat mij betreft ondermaats.(minpunt)
Het publiek is door de bank genomen van een behoorlijk niveau.( relatief weinig schooiers en onfrisse figuren)
Ik heb veel leuke en interessante ijsberen ontmoet in de loop der tijd, en met hen al heel wat afgelachen.Maar ook heb ik er vele levenservaringen kunnen uitwisselen tijdens wat men noemt "een goed gesprek"
Tel daarbij op dat PHG zowat in mijn achtertuin ligt ( 20 autominuten) dan durf ik uit volle borst te zingen :(vrij naar Jiskefet)

DIT IS MIJN CLUPPIE,
MIJN IDEAAL,
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL...........

Big30
15 juni 2007, 18:53
Zo af en toe kom ik ook wel eens in PHG en voor mij is het gelukkig nog steeds een club waar ik me zeer thuisvoel.

Is een combinatie van hardware & software d.i. de inrichting, het nachtcafe, de kamers, tuin en zwembad & sfeer, verzorging + eten, nivo gasten maar vooral natuurlijk aantal en service cq. gedrag van de aanwezige dames.

Alles OK eigenlijk. Toch kan schijn hier wat bedriegen ... .

Als opgemerkt het probleem met de kamers is nu wat minder acuut omdat het nog geen hoog-zomer is, als dat wel zo is zal er meer worden geklaagd over de kamer wachttijden met als gevolg frustatie bij de dames en gasten.

Als er minder dames aanwezig zijn en ook minder gasten is het kamer probleem natuurlijk minder acuut maar dat is natuurlijk eigenlijk niet de oplossing.

Ook kan niet worden ontkend dat een aantal reeds voorgenomen renovaties (nacht-cafe, douches, omkleed ruimte) nu even op on-hold zijn gezet terwijl daar toch wel enige renovatie behoefte bestaat.

Al met al is de sfeer kwaliteit in PHG nog steeds wat mij betreft te preferen boven die van andere clubs in de omgeving hoewel hier natuurlijk vooral een persoonlijke voorkeur spreekt.

Of het vroeger allemaal beter was weet ik niet, ik kom er pas sinds april 2006 en wat frequenter (door omstandigheden) sinds November 2006.

Ik zal "zo af en toe" ook nog wel blijven komen hoewel ik me realiseer dat de club wereld in NRW meer te bieden heeft dan alleen PHG ... .

Flipper
15 juni 2007, 21:05
Beste beren,

Ik moet vermelden dat HG mijn thuishonkie is. (Wat een verrassing) Maar ik ben nu een paar maal in YY geweest en moet toegeven dat het wellicht niet qua volume met HG kan concureren. Maar qua entourage en aanbod zeker wel! .

Beste 11cc.
De Gambatjes vallen niet alle ijsberen in het goeie keelgat. Onsmakelijk is de stank die door het hele pand hangt. Ook het aantal beertje wat te diep in het wijnglas kijkt is ook opmerkelijk te noemen. Trouwens sprekende voor die overige 25% die die dingen niet lust, en wij dan.... krijgen we korting of zo?? Ik heb ook honger om 22:00 uur en ik ga niet zo`n ding eten.

Tja voor de rest klaag ik niet teveel, want het is voor de mensen die die dingen wel lusten een mooie extra. En op maandag was ik er toch al nooit dus ik het er eigelijk maar weinig overlast van.

Qua Quantiteit & Qualiteit van de dames is het ook wel ok. Niet zo als vroeger maar dat kan ook bijna niet met het aantal clubs wat er jaarlijks bijkomt. maar nog steeds een dikke "Voldoende".

Maar zoals gezegd als je even genoeg hebt van HG kun je met YY goed afwisselen.

:rolleyes:

Babbel
15 juni 2007, 23:10
DIT IS MIJN CLUPPIE,
MIJN IDEAAL,
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL...........

Wanneer gaan ze nu eens een seizoenskaart invoeren :D
Voor de zomer een tienbaden-kaart ;)

Ik zie de veranderingen wel maar ik vermaak me nog steeds opperbest. Afentoe afwisseling is wel goed voor een eekhoorntje :wink:

Scoobert
16 juni 2007, 00:14
Net thuis van weer een vakantiebezoekje in mijn stamcafe.....:p

Wat ik zo lees van me collega-ijsberen kan ik voor een groot deel onderstrepen...
Vandaag was ook het aanbod van dames best redelijk in aantal, maar dan weer de 'goede'voor mij schitterden weer door afwezigheid om diverse redenen die ik niet eens weet. Ga je dan pioniersen dan valt het allemaal toch wat tegen (wellicht ben ik te verwend op den duur)
Ik heb het al vaker tegen diverse mensen gezegd dat er in PHG dingen zijn veranderd en niet in goede zin, hetgeen door vele anderen wordt onderstreept. Echter de vinger op de zere plek leggen lukt ook mij niet, het is gewoon een gevoel, een opeenhoping van.
Vandaag was men bezig met het maken van (ik denk brandvrije deuren) in de doorgangen bij de zonnebank en bij het vermaledijde trapje naar beneden richting de douches/nachtcafe. Wellicht een aanwijzing van een heropening van de kelderkamers ???
Paar bekende ijsbeertjes gezien, waaronder Pipokoeien (ik heb je vergeten spullen (boek etc.) maar meegenomen, mail me ff als je wil ;) ) en Manni1a en de Saunameister.
Veelal verveeld voor zich uitkijkende dames (sommige beklagen zich dan hardop bij mij...kan ik ook weinig aan doen) en twee kamerbezoeken later ben ik dan maar naar huis gegaan.....eentje met Loredana (ja ik moest gewoon ff :D, maar de heupjes van Shakira wilden maar maximaal een half uurtje :cool: ), die btw precies wist dat het nu 1 jaar en 3 maanden geleden was dat we de kamer hadden gedeeld :eek: en met roemeense Maya, waar ik ook meer had verwacht eigenlijk.
Hoogtepunt van de dag voor mij : de supermassage van Alexander :lostit: ......in mijn ogen de beste die ze dr hebben :smile2:

Ow ja en het eten was ook goed te pruimen ....alleen ja na een uurtje was het weer vanouds.....meer zeg ik niet :moon:
Betreffende de gamba's moet ik Flipper toch bijvallen.....veel mensen eten dat niet en dan mag dat voor de ander een lekkernij zijn, dr zijn er genoeg die dat niet eten en wellicht ook nog wel iets lusten om die tijd. Ik heb dr geen probleem, kom dr bijna nooit op maandag, maar zo zie je maar weer...ieder ze eigen mening

P.S. die club in Grefrath heb ik uit betrouwbare bron vernomen opent nu in september

Manni1A
16 juni 2007, 03:16
Ich hab mal wieder nichts auf Holländisch verstanden :green_smi , aber Donnerstag und Freitag waren in dieser Woche gute PHG-Tage (der Dienstag war dagegen schlecht).
Ich reiche mal die Anwesenheitsliste vom Freitag nach:

Anwesende Mädels (genau 56, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Angelina (Spanien/Rumänien?), Anja (D), Bella (OE), Carmen (Polen), Celina (D), Celine (D), Chris (Ungarn), Constanzia (Litauen), Corinna (D), Helen (Dominikanische Republik), Isa (Polen), Isabella (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jeanette (D), Jolanna (Slowakei), Laura (Lettland), Lavinia (Rumänien), Lazarina (Bulgarien), Leonie (Brasilien), Lisa (D), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Maya (Rumänien), Melana (Ungarn), Miky (Rumänien), Natalja (Polen), Nati (Ukraine), Nora (D), Patrizia (Nigeria), Riana (Rumänien), Sabrina (Weißrussland), Sammy (D), Sascha (Kasachstan), Stefania (Rumänien), Susi (Jugoslawien), Viola (Polen) sowie 20 mir namentlich nicht bekannte oder jetzt vergessene Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Am Donnerstag u.a. noch: Kelly (D), Mia (Asien), Michelle (D), Luisa (Rumänien), Justina (Tschechien), Cora (Polen)

Anwesende mir bekannte Forumler:
Dienstag und Donnerstag: Lindberg, ftotal, Manni1A
Freitag: scoobert, Robin, Manni1A

:wink:

Willi69
16 juni 2007, 15:23
Irgendwelche spektakulären Neuzugänge, die länger als einen Tag bleiben? :rolleyes:

Jansen
16 juni 2007, 18:02
Gisteren toch na een sms van C. naar PHG gereden zij zou rond 16.00 u daar zijn dus ik ook rond 16.30 u.
Ik heb dus Michelle in YY niet kunnen ontmoeten maar dat houdt ik dan maar weer tot volgende week.
Na een langkamer bezoek met C. hebben we samen gegeten en op de avond nog even met Natalja meegeweest.
Natalja is vandaag vertrokken tot Augustus voor huis en vakantie.
Later op de avond ook nog even met Leonie (Brasil) samen geweest en afgesproken dat een trio volgende week wel moet kunnen.

Big30
17 juni 2007, 02:55
Tot zeg een uur of elf s'avonds was het nog een redelijk normale zaterdag avond in PHG, weer eens opvallend veel IJsbeertjes en ook gelukkig zowel kwalitatief als kwantitatief een goede line-up der dames.

Maar het leek net alsof er rond elven wat begon te broeien, de bar waar ik de hele avond nog niet was geweest en die ik samen met obi wan even voor 23u betrad werd steeds voller, veel dames hadden redelijke zaken gedaan en enkelen wilden even wat rust zodat het in de bar zo rond twaalven toch behoorlijk druk was.

Het werd eigenlijk steeds gezelliger, de muziek zwelde wat aan, de heren en dames werden steeds luidruchtiger, een dame bleek om 12 uur ook nog jarig te zijn :freu:.

Daar waar het de afgelopen weken rond twaalven in de bar nogal wat stilletjes was moest zelf een doofstomme nu toegeven dat er behoorlijk wat activiteit gaande was. Maar nog was alles onder controle en was de toestand nog redelijk normaal. Dat zou echter niet lang meer duren ;)!

Toen was het 0u10m en werd er de eerste manele zong gedraaid. Plotsklaps gebeurde er iets wat ik maanden lang niet meer in PHG had meegemaakt beter gezegd in deze vorm nog nooit :lostit: :D.

Als door een magneet aangetrokken door de opzwellende tonen en ritmes van de muziek werd er gedanst door meer dan 10 dames, deden een gelijk aantal IJsbeertjes van de kant geplukt door de dames even vrolijk mee en werd het alsmaar drukker in de bar :freu: :rofl:!
Natuurlijk zagen we Chris de dans leiden ;), maar ook Mia, Cynthia, Shakira, Maria, Bella, Stefania en zelfs Ina die vanaf 23u naast Biggie gezeten aan het uitrusten was werd opeens zeer actief.
De bar was tegen half een gevuld alsof het half een 's middags was, van enkele heren werd geprobeerd de handdoek of badjas te verwijderen en de dames onderling waren ook zeer creatief bezig.

Het is PHG en natuurlijk bleef alles zeer netjes en beschaafd :D, maar ik moet toegeven dat het zeer lang geleden was dat ik na twaalven zoveel bedrijvigheid en sfeer in de bar heb meegemaakt!
Alsof er behoefte was aan collectief statement dat moest uitdrukken dat PHG objectief beschouwd nog steeds een club is met een unieke sfeer die in geen der andere "gekende" grote clubs in NRW te vinden is.
Het was tijd voor dit statement zo leek het wel en dat is wat mij betreft gisteravond heel nadrukkelijk gemaakt.

Toen de klok van enen had geslagen maakte bijna niemand zich op om te gaan, duurde nog wel even voordat de bar leeg was.
Kortom was weer eens een zeer geslaagde avond in PHG die voor mij door omstandigheden pas om 20u begon :D!

Ik ben discreet dus vermeld ik hier niet dat Flipper en Rex na twaalven alle remmen in de vrije loop lieten gaan :p!

Manni1A
17 juni 2007, 03:31
@ willem2 und Co.

gibt's da ne kurze Zusammenfassung auf Deutsch? :confused:

Big30
17 juni 2007, 03:59
Das ist wirklich sehr Schade, das ich den Text nicht in die Deutsche Sprache übersetzen kann :D!

Vielleicht das einer mir hier helfen kan??

Big30

(Seit viele Monate endlich wieder ein tolle Samstagabend in PHG, mehr wollte ich nicht sagen, obwohl es mir in nanu34 Heute auch viel spass hat gemacht :D)

Scoobert
17 juni 2007, 07:19
@ willem2 und Co.

Kurz zusammen gefasst heisst es dass gegen 12 Uhr die Hölle loss war im Barraum.....10 Frauen die auf einmal am Tanzen wahren, etwas was Biggie noch nie vorher so gesehen hat :D
Auch einige MÄnner wurden Opfer und es wurde acuh noch versucht einige BademÄntel aus zu ziehen (weiss nicht ob dass gelungen ist)
Obwohl auch die Damen unter sich mit einander beschÄftigt waren blieb es so wie es in Happy Garden immer ist, nett aber gut an zu schauen.
FÜr Biggie war es einen Abend der schon ganz lange nicht meht so erlebt hatte .....wobei der fÜr ihm gerade um 20u angefangen hat, wegen UmstÄnde (die weiter weg im Ruhrgebiet liegen :thefinger )

Und weil er immer sehr diskret ist und nichts weiter sagt, schreibt er besser nicht dass Flipper und Rex auch nach 12Uhr alles gemacht haben wass ein normaler EisbÄr niemals macht :lostit: :lostit:

>>> WÜrde fast denken dass es schade war dass du nicht da warst Manni ;)

Big30
17 juni 2007, 11:33
Danke Scoobert fuer deine übersetzung!

Alle details sind auch nicht so wichtig. Mein Bericht war nur gemeint zu sagen das dieser Samstagabend nach 12u noch sehr viel los war!

Das war die Letzte wochen nicht immer so ... .

Flipper
17 juni 2007, 12:50
Nah ich habs schon ofters gemacht aber......ich muss schon sagen das viel loss war und wie es 01:00 uhr wurde viele ohhhhhhsss und ahhhhhhhssss und traurige gesichte zu sehen waren das den spass schon wieder vorbei war....

Natuurlich lassen wir eisbaren uns nicht sagen was wir machen mussen also haben wir noch eine kleine Manele afterparty im umkleideraum gegegben wo Chris und Lolita noch ne show weggaben auf die bank...

:D :D :D

Aber.. ich muss erlich sein.. fuhr ein spass kann man gehen. Die besatzung ist aber nicht so wie ich sie gern sehen wurde.... :cool:

Manni1A
17 juni 2007, 13:28
Danke an alle für die Zusammenfassung und Übersetzung. :reib[2]:

Nachdem schon Donnerstag und Freitag gute Tage waren, scheint ja wieder etwas Kontinuität reinzukommen :freu:

WÜrde fast denken dass es schade war dass du nicht da warst Manni

Habe ich beim Lesen natürlich auch gedacht, aber ich hatte zur gleichen Zeit auch im nanu34 meinen Spaß :fuck:

Ärgerlich war der Samstag nur für Willi69, der eine Pause eingelegt hat. Er hat eine große Party im PHG und sehr schöne Stimmung im nanu34 verpasst :thefinger

Manni1A :wink:

Willi69
17 juni 2007, 14:10
Dann will ich mal helfen :D:

PHG strikes back!!!
=> Das PHG schlägt zurück!!! :hammer:

Den holländischen Teil hast Du ja sicher selbst verstanden... :wink:

Scoobert
18 juni 2007, 13:11
Gisteren dus wederom in het tuintje.....dacht heel de dag alleen te zijn en te genietn van me rust, want zowel Biggie als Flipper verzekerden me dat ze niet gingen komen want geen tijd, geen iznn, of weet ik veel wat...

Was met Udo aan het kletsne en had besloten om eigenlijk zelfs voor het eten huiswaarts te gaan (ja droevige dag zou je zeggen) totdat....juist ja....Flipper en Papi Chulo ineens aan kwamen lopen. Hmzzzz...dus eigenlijk zijn zij schuld dat ik tot tien voor 1 ben blijven hangen ;)
Besloten werd om niet de asperges af te wachten en dus chinees te bestellen. Aan tafel gezeten flitste ineens een andere bekende langs het raam ....juist ja, Biggie kon zn auto niet in bedwang houden en die had hem toch op zn 'krokettenuitstapje' (zo noemde je het toch) richting Oedt geloodst.
Chinees smaakte zeer goed, en drie meer dan gevulde ijsberenbuiken zaten dan ook in het zonnetje (auw me schouders) na te genieten.....
Van de bar naar buiten, van buiten richting nachtcafe...het was meer een ijsberentrek dan wat anders. Ineens maakte ook nog de Ex-Hausmeister zijn opwachting......zelfs hij haalde een kamerbezoek uiteindelijk na lang wikken en wegen.
Later op de avond waren we dan toch min of meer vastbesloten toch nog wat aan sport te doen......alleen Papi haalde vandaag drie kamergangen :eek: , Biggie hield het bij eentje net zoals ondergetekende. Flipper had een afspraak maar die ging door vage redenen uiteindelijk niet door.....

Om even voor 1 uur het donkere landschap ingedoken, heen-en-weer bewegende ruitenwissers, druppels spetterend op me voorruit....om even na 2 uur dook ik vermoeid en wel me bed in

Kortweg...door de ijsbeertjes toch nog een leuke sfeer, en een paar vervaarlijk uitziende :hammer: :hammer: dames en voor de liefhebbers....L3 was niet compleet vandaag (Lo en Lou waren dr ..La niet :P)

Rex
18 juni 2007, 22:59
Zaterdag toch maar veel belangrijkere afspraken aan de kant gezet en weer eens een keertje naar Oedt afgereisd.......................:baby2:

Ondanks dat er de laatste tijd enigzins wat minder positieve berichten over deze fantastische club worden geschreven,
heb ik me afgelopen zaterdagavond weer uitstekend vermaakt.:loud:

Ok Ok, qua dames was het wellicht minder dan dat we tot een half jaar geleden nog gewend waren,
maar er liepen er toch zeker een aantal rond die absoluut de moeite waard waren........................En dan het eten, dat is gewoon SUPER!!:freu:

Ik heb me weer uitzonderlijk vermaakt en zal misschien volgende week wel weer gesignaleerd worden.:rolleyes:

Manni1A
19 juni 2007, 12:28
@ knabbel

Dein Postkasten ist voll :mad:

Deswegen die Antwort auf deine PN hier (ist ja nix Geheimes):D

Hi Manni !

Hast du uberhaupt bei deinen letzten Besuchen die Nina noch gesehen? oder weiss du wann Sie da istSie kommt in keine Anwesenheitsliste mehr vor.

Das letzte Mal habe ich Nina vor drei Wochen (ca. 29./30. Mai) gesehen. Da hat sie mir ihren Dienstplan für die folgende Woche (4. bis 10. Juni) gesagt. Ich konnte aber nicht an den Tagen, wo sie da sein wollte.
Letzte Woche (11. bis 17. Juni) war sie nicht eingetragen, diese Woche war ich bisher noch nicht da :mad:

Bis dann
Manni1A :wink:

Knabbel
19 juni 2007, 18:04
Erstmals danke schon fur den Hinweis. Da kann also mein Dienstplan ungeandert bleiben. Da musst du Mittwoch mal Sherlock spielen. Ubrigens Box ist geleert. :hammer:

Willem2
19 juni 2007, 18:26
Ubrigens Box ist geleert. :hammer:

Zouden nog meer ijsbeertjes hun Box willen legen ;)
Zowel de inkomende als uitgaande post afentoe een beetje opruimen :wink:

Stephan20
19 juni 2007, 19:50
Du hast noch ein Deutsches Mädel vergessen die Ella.....

Babbel
19 juni 2007, 22:48
Du hast noch ein Deutsches Mädel vergessen die Ella.....

Met de naam Ella gaan mijn nootjes altijd nog wel rammelen :D ;)
Maar wie bedoel jij met deze "duitse" Ella ???

(Misschien dat meisje uit Freudenberg met de hele boom getatoeërd op haar lichaam ???)

dauerlutscher
20 juni 2007, 09:12
Nina war gestern da.

Manni1A
20 juni 2007, 10:59
Nina war gestern da.

Hoppala - bin schon unterwegs :lostit:

bitchhunter
20 juni 2007, 11:38
Ich war Gestern auch im PHG. Das erste Mal nach (ich glaube) drei Wochen. Es hat mir gut gefallen. 1 mal Sex mit Domenika (Polin) und 1 mal mit Lisa (blond, deutsch). Beide Mädels sind hier bekannt. Für einen Dienstag fand ich es normal schwach besucht. Aber gute Stimmung, gutes Wetter und gute Mädels.
Gruß
bitchhunter

Manni1A
21 juni 2007, 11:04
Nina war gestern da.

Am Mittwoch war Nina leider nicht da :mad:

Dafür folgende stattliche Ansammlung an Mädels :freu:

Asha (Polen), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien/Rumänien?), Anja (D), Bella (OE), Carmen (Polen), Celina (D), Chris (Ungarn), Christina (Ungarn), Constanzia (Litauen), Corinna (D), Didi (Türkei), Dilara (Türkei), Dominica (Polen), Editha (Polen), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jeanette (D), Jenny (D, neu), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Kelly (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leonie (Brasilien), Lisa (D), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Marciana (Polen), Maria (Rumänien), Maya (Rumänien), Melana (Ungarn),Melissa (Litauen), Miky (Rumänien), Nadja (D), Nati (Ukraine), Nikita (Russland), Nora (D), Patrizia (Nigeria), Sherin (Albanien/Kroatien), Stefania (Rumänien), Susanna (Ungarn), Susi (Jugoslawien), Viola (Polen) sowie bestimmt weitere zehn mir namentlich nicht bekannte Mädels, darunter zwei neue Polinnen (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Für mich war es ein richtig guter PHG-Tag. Einziges Manko:
Es wurde wieder nicht gegrillt :teuflisch

Scoobert
21 juni 2007, 13:31
Einziges Manko:
Es wurde wieder nicht gegrillt :teuflisch

Ja und die Pizza gab es nicht wegen FamilienumstÄnde beim PizzabÄcker :eek: ....wurde aber auch nichts anderes nachgereicht :nee:
Am sonsten viele MÄdchen da.....lieder konnten wir keinen Geburtstag feiern weil Wishna nicht da war....
Und Manni, die Recension Über den Optik Highligt Jenny werd noch folgen ??

Höhepunkt des Tages.....drie HollÄnder am Radio, hoffnungsvoll die Jugend EM zuhörend ....hat ja geklappt :freu: :freu:

Willi69
21 juni 2007, 20:34
Didi (Türkei), Dilara (Türkei)
Weiß man schon mehr? :baby2:

darunter zwei neue Polinnen
Bleiben die ein oder zwei Tage? :green_smi

Manni1A
21 juni 2007, 21:00
Weiß man schon mehr? :baby2:

Didi sieht ganz schnuckelig aus, allerdings etwas Babyspeck.
Dilara ist die Freundin von Kelly. Ich war mir sicher, dass ich sie letztes Jahr schon gepoppt habe - aber sie schwört jeden Eid, dass sie erst seit 14 Tagen im Geschäft ist. Also Verwechslung - keine Erfahrungswerte :mad:

Bleiben die ein oder zwei Tage? :green_smi

Eine Thekenfrau prophezeite gestern, dass die beiden bestimmt heute wieder weg wären :D
Aber abends haten sie dann doch was zu tun - und die eine hat zumindest den Saunameister sehr gereizt. Aber der Saunameister ist dann doch lieber wieder für zwei Stunden zum Gedichte-Lesen ("Zwischenmenschlich stimmt es") gegangen :D

Willi69
21 juni 2007, 22:43
Spanien scheint tatsächlich zu stimmen, sie ist seit Freitag mit einer Freundin zusammen, die eindeutig aus Spanien kommt. Sieht interessant aus, bietet aber den gleichen schlechten Service wie Angelina. :o
Freundin := Teresa http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/a/a_alarm13.gif

Manni1A
21 juni 2007, 22:58
Freundin := Teresa http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/a/a_alarm13.gif

Wurde zuletzt nicht mehr gesehen

Willi69
21 juni 2007, 23:02
Wurde zuletzt nicht mehr gesehen
Fliehen jetzt sogar schon die Flops? :confused: Am Sonntag war sie übrigens noch da.

ozzy1
24 juni 2007, 02:10
nachdem ich ja schon am mittwoch fast den ganzen tag im phg war musste ich auch heute noch einmal hin.
am mittwoch erst mal mit didi für eine stunde kuscheln gewesen. im bett keine kanone aber beim kuscheln unschlagbar. danach mit nadja für eine stunde in einer hütte gewesen . sie kann wirklich gut massieren und es ist immer wieder ein unkompliziertes zusammensein.danach fühlte ich mich gleich viel besser und konnte dann frisch gestärkt eine halbe stunde mit lisa auf das zimmer. darüber brauch mann ja wohl nicht viel erzählen da sie ja jeder hier kennen wird. never change a winning team. selbst tote werden wieder wach.
zum ende des tages dann eine nummer mit dilara geschoben. sie hat sich zwar viel mühe gegeben aber es war nur durchschnittlich, ich war wahrscheinlich zu platt.
heute am frühen nachmittag aufgelaufen und wieder bei didi gelandet. es ist immer wieder schön einfach so zu schmusen. wie einige andere mädels auch will sie den club wegen der geringen zimmeranzahl für eine weile verlassen . castrop -rauxel- amnesia ? danach zwei mal für jeweils eine halbe stunde die zeit mit justina verbracht. meine knie zittern immer noch. von wegen sie ließe sich nicht küssen / lecken ! kaum auf dem zimmer war ihre zunge schon hinter meinen mandeln . ein wahnsinn. es ist voll abgegangen. die erste nummer in einer der pool hütten gehabt. die betten / matratzen dort sorgen bei justina für eine unglaubliche aussicht. sie , ich und die matratze. jeder im anderen rhytmus. und dann diese unglaublichen quarktaschen. ohh
das zweite zusammentreffen dann im normalen zimmer gehabt. auch dort voll auf meine kosten gekommen.
zum ende des abends dann trotz des ersten nicht so tollen dates noch einmal mit dilara das lager geteilt.
es war besser als am mittwoch aber ... keine wiederholungsgefahr.

ozzy1
24 juni 2007, 11:01
vergaß es vorhin zu erwähnen . es wurde trotz leichtem regen wieder gegrillt.
die rumäninen fraktion um shakira war nicht anwesend. es waren auch einige mir nicht bekannte neue gesichter da aber das werden die profs mit sicherheit noch herausfinden.

Rex
24 juni 2007, 21:55
Gisteren toch maar weer naar Oedt gereden...................Ofschoon het zeer rustig was heb ik toch weer een prima avondje gehad.

Eerste sessie met een zeer slanke blonde russische dame op de kamer geweest. Dame kwam een paar dagen over vanuit de Oase in Frankfürt.

Tweede sessie met een vrouw die al ruim 3 jaar in PHG werkt. En die heeft haar vak zeker niet verleerd.

Volgende week toch maar weer een keer ergens anders naar toe en die week daarna ook en die week daarna??? Ik laat PHG even met rust voorlopig, ze moeten nu eindelijk maar eens gaan beginnen met de kamers beneden die nog steeds niet gebruikt mogen / kunnen worden............................Dan zullen er ook wel weer voldoende dames binnenstromen en zal de sfeer er weer zijn die er vanouds was.

Big30
25 juni 2007, 22:31
Van mijn 4 laatste PHG bezoekjes geen berichtje achter gelaten hier een kleine bewust soms ook wat kritische up-date.

+ Punten:
- De sfeer in PHG blijft nog altijd uniek zeker als je daar wat IJsbeertjes treft die je al wat langer kent en waar het zeer aangenaam mee verpozen is.
- Eten is en blijft een sterk punt van PHG.
- Bij mooi weer is de tuin met zwembad nog steeds een heerlijke omgeving om te relaxen.
- Contact met de dames en onderlinge sfeer is nog steeds OK te noemen.

- Punten:
- Het duurt nu toch wel erg storend lang voordat het kamerprobleem beneden is opgelost, paar lapmiddelen zijn wel toegepast maar das niet voldoende!
- Je merkt aan de dames dat ze zich hier aan gaan storen, zolang het weer niet zomers is geen probleem, maar dat mooie weer gaat er zeker weer aankomen.
- Het nachtcafe is nu toch echt eens toe aan de lang beloofde renovatie.
- Alle signs die je nu ziet met een verwzijzing naar de nooduitgang zijn bepaald niet functioneel en schieten hun doel voorbij. Op de binnensauna een bordje te plaatsen met een pijl dat de nooduitgang richting de schuifdeuren naar de tuin is, tsja ... .
- De TL-verlichting in de hal naar de kleedkamers straalt bepaald geen sfeer uit.
- De lockers ook zo iets, stond zaterdag gewoon te klungelen om het kastje dicht te krijgen.
- Daar waar het in het verleden mogelijk was om eventuele klachten/wense te bespreken met Armin/Menno is dat nu niet meer mogelijk, das niet primair de taak van een Thekefrau.
- Aantal Thekefrauen kunnen wel iets vriendelijker en voorkomender zijn.

Oja, ik was er zaterdag weer en het was gewoon leuk en gezellig, klopt maar dat was dan vooral door de aanwezigheid van mij bekende en vertrouwde IJsbeertjes en een aantal mij bekende dames waar het contact altijd leuk mee is, ook zonder kamer bezoek.
Stapte net als vorige week om klokslag 20u naar binnen.

Omdat ik eerder op de middag mijn punt al twee maal had gezet :fuck: :rubbel:, zat ik er niet zo mee dat het met Maya (had geen zin om > 30m te wachten) niet tot een kamerbezoek is gekomen.
Mocht dat niet zo zijn geweest (ik bedoel het eerdere bezoek eind van de middag) had ik om 1u10m PHG toch met een ander gevoel verlaten.

Enuhm, ik blijf gewoon braaf komen hoor daarvoor is de verslaving toch iets te groot ;), maar zo af en toe een licht kritische noot dat moet kunnen :rolleyes: !

Ik heb gezegd!

Big30

Forza...germania
25 juni 2007, 23:33
En nu de hamvraag: Heb je nog gezwommen oftewel 'Lig je nog steeds op Peking 2008-koers' ?
Anders moet je zaterdag a.s. verplicht een extra rondje zwemmen :p

Babbel
26 juni 2007, 15:47
Anders moet je zaterdag a.s. verplicht een extra rondje zwemmen :p

Met deze temperaturen zal het weinig zwemmen worden. Uiteraard maakt dat voor een ijsbeer niet veel uit maar deze temperaturen zijn niet echt aantrekkelijk om te gaan zwemmen. De dames klagen ook over het weer ( waar klagen ze tegenwoordig niet over :cool: ). En ik denk dat ze eigenlijk blij mogen zijn want als het straks echt warm gaat worden en de kamers beneden zijn nog niet open dan is er een echt probleem.
De damescarrousel zal de komende maanden weer op volle toeren gaan draaien. Heel wat zomergasten, zogenaamde studenten etc die komen aanwaaien en weer snel verder zullen trekken ........
Afentoe een BBQ met wat van die overheerlijke gamba's zal de boel dan wel redden :D :wink:

Stephan20
27 juni 2007, 18:24
Sorry, kann weniger gut holländisch lesen!!

Willi69
27 juni 2007, 19:53
Ist doch nicht schlimm! :wink:

ButtinSky
27 juni 2007, 23:58

Ist doch nicht schlimm! :wink:

@ Willi69 : ""slim""sind nur die Holländer.:rofl:

Willi69
28 juni 2007, 13:39
Vor allem W2 ist extra-slim... ;)

Willem2
28 juni 2007, 14:53
Vor allem W2 ist extra-slim... ;)

Thank you, I lost weight but I'm not really slim ;)
But it was slim to change the quotes and the " ;)

Aber es ist ja wirklich schlimm was ja wieder passiert ist auf ein anderes Forum :green_smi

En of ik werkelijk slim ben :o hmmm In ieder geval niet zo dom als sommigen denken ;) :D :wink:

Boebel
28 juni 2007, 19:12
zeer leuke meid. was zaterdag erg top. gaat nu terug naar Polen en komt binnenkort weer terug. :wink:

erg sympathiek en ontzettend lekker. Goede service alleen soms beetje timide.

zeer groot herhalingsgevaar! lief meisje:luvlove:

ik heb dr nummer!:rubbel:

ciao
boebel

r0y
29 juni 2007, 07:44
Willi69 , can you post a list of girls from the last time you were in PHG ??? thanks in advance

Willi69
29 juni 2007, 09:47
Willi69 , can you post a list of girls from the last time you were in PHG ??? thanks in advance
It was two weeks ago, and I have posted the list. ;) I suppose Manni1a will post tomorrow a current list. :cool:

Translation for Manni1a: :green_smi

Ich hoffe, Du postest morgen eine aktuelle Liste... :wink:

r0y
29 juni 2007, 12:56
oh ok thanks, didn't know your last time wass also a while ago :D

Manni1A
29 juni 2007, 13:09
It was two weeks ago, and I have posted the list. ;) I suppose Manni1a will post tomorrow a current list. :cool:

Translation for Manni1a: :green_smi

Ich hoffe, Du postest morgen eine aktuelle Liste... :wink:

Ich hoffe doch sehr, dass du mich heute unterstützt - fahre jetzt los :lostit:

Manni1A
30 juni 2007, 03:21
Ich hoffe doch sehr, dass du mich heute unterstützt - fahre jetzt los :lostit:

Auf den Hausmeister ist auch kein Verlass mehr. :green_smi

Er ist extra eine Stunde früher nach Hause gefahren, um die aktuelle Anwesenheitsliste online zu stellen. :freu:

Und was seh ich nun? Nix :teuflisch

In Kurzform: Es war so ein guter PHG-Tag, dass nach langer Zeit mal wieder bis 2 Uhr geöffnet war :freu:

Vor allem die Fraktion der polnischen Mädchen ist wieder viel größer geworden (u.a. ist auch Larissa wieder da) :rubbel:

Aufgrund der Zimmerknappheit und der vielen anwesenden Eisbären konnte die To-Do-Liste aber nur unvollständig abgearbeitet werden, so dass Willi69 und Manni1a am heutigen Samstag wohl eine Zusatzschicht einlegen werden. Als Unterstützung zhat sich auch der Saunameister angekündigt:loud:

Manni1a

(der jetzt das macht, was der Hausmeister offenbar schon seit Stunden macht) :sleep:

Rex
30 juni 2007, 11:58
Vor allem die Fraktion der polnischen Mädchen ist wieder viel größer geworden (u.a. ist auch Larissa wieder da) :rubbel:

OK ik weet waar ik vandaag naar toe rijd, PHG here I come!!!!!!!!!!!!

Willi69
30 juni 2007, 16:32
Moin, hab ich was verpasst? :sleep: :confused:

Freitag, der 29. Juni 2007:

Anwesende Mädels (ca. 45, D=Deutschland): Alini (Brasilien), Alison (Polen), Aneta (Polen), Angelina (Spanien), Beate (Polen), Betty (Rumänien), Camilla (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Carmen (Polen, jetzt mit Rasta-Frisur), Celina (D), Constanzia (Litauen), Cora (Polen), Corinna (D), Dascha (Litauen), Denise (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Libanon, Ex-LR), Dilara (Türkei), Dunja (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen, Ex-LR), Editha (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Emmy (Thailand), Felicia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Holland), Isa (Polen), Isabella (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jolanna (Slowakei), Joyce (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Nordafrika/Arabien?), Justina (Tschechien), Kasia (Polen), Kelly (D), Kim (Litauen), Larissa (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Leyla (Türkei), Lisa (D), Maria I (Bulgarien), Milane (D/Jugoslawien), Mona (D), Nadja (D), Nina (D), Samantha (Tschechien), Sammy (D), Sherin (Albanien/Kroatien), Soraya (D), Susi (Jugoslawien), Veronika (Polen), Yula (Polen) sowie 2 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Rumänien ist out, Polen in! :freu: Erstmals seit langer Zeit war die polnische Fraktion klar in der Überzahl, und erstmals seit langer Zeit war wieder bis 2 Uhr geöffnet. Da ab ca. 23 Uhr aber ein klares Missverhältnis zwischen Mädels und Eisbären herrschte und die Wartezeiten auf freie Zimmer ellenlang waren, bin ich gegangen, gerade als Lindberg kam. :D Es war so voll, dass sogar zweimal Pizza angeliefert werden musste, das Abendessen gab es auch schon um 18 Uhr. Verglichen mit den letzten Besuchen ein guter Tag... :rolleyes:

Knabbel
30 juni 2007, 16:43
Het was gisteren weer een geslaagde dag in PHG. Na een maandje begint het toch wel weer te kriebelen en lijkt het verstandig geweest te zijn voor een beetje variatie te zorgen.

Bij binnenkomst direct vele oude bekenden tegen het ijsberenlijf gelopen en redelijk veel en voor mij deels ook nieuwe dames gespot. Eerste indruk van het damesbestand was zeer goed, zowel qua aantal als optiek.

Met mijn domme kop liep ik zowaar twee keer Nina, die ik al te lang niet had gezien, zomaar voorbij. Hierop werd ik fijntjes vanuit diverse hoeken gewezen, zodat ik dit kort nadien in hutje 25 ruimschoots en langdurig goed heb kunnen maken.

In de avond was het eigenlijk te druk en liepen de wachttijden daardoor te hoog op. Gelukkig had ik mijn programma van eten, sauna, massage en knallen al volledig afgewerkt, zodat ik mooi op tijd om 11 uur naar huis kon gaan. Op zich had ik nog wel zin in een kamerbezoek gehad, maar het was gewoon te druk hiervoor.

Die zin ontstond voornamelijk toen er een nieuwe dame werd rondgeleid. Een mooie slanke jonge blonde dame, met de weelderige bos krullen van shakira, maar dan nog iets geiler. Maggy kwam me zelfs speciaal mededelen dat dit een Nederlandse dame was, luisterende naar de naam Felicia, en gewerkt had in Postiljon Club te Roermond. Ik hoop dat ze blijft want ze komt zeker om mijn nog to-do-shortlist voor.

Toen ik naar buiten liep viel me weer eens op dat de binnenparkeerplaats weer vol stond met bolides. 2 Touaregs, 2 ML's, een Pathfinder, een E400, een 3serie, een Phaeton, een 911 turbo en een een nieuwe S klasse in AMG uitvoering. Verstopt in een hoekje achter dit geweld vond ik mijn auto terug. En wat stond er keurig geparkeerd naast mijn auto? een fiets! :freu:

Scoobert
1 juli 2007, 12:11
Gisteren ook weer eens naar de stamclub gereden. Ik wist al vantevoren dat ik er pas laat zou zijn, daar ik eerst nog sportieve verplichtingen op een tennisveld had. Dat verliep goed en dus maakte ik rond 7 uur in de avond nog mijn opwachting...
De eerste bekende die ik tegen het ijsberenvel liep was Manni1a, vlak erna ben ik aangeschoven bij de Saunameister, Rex en naar ik later begreep, Little Diablo (ken ik jou ook nu ;) ). Met een bord barbeknoei op tafel en een cola die lang op zich liet wachten, lekker even gekletst over de stand van zaken. Hoorde dat Flipper ook aanwezig was geweest maar in hoge nood richting Velbert was vertrokken....
Na het eten nog een saunaatje meegepikt (deed goed aan de vermoeide benen) en daarna werd de jacht geopend ;)
Het bleek dat de dag na de zeer goed vrijdag schijnbaar veel dames uitblonken door afwezigheid, maar uiteindelijk heb ik toch dan nog hutje 26 kunnen reserveren voor een groot deel van de avond.
Met af en toe een pitsstop heb ik me zeer goed vermaakt en was het voor ik het in de gaten had alweer 'Feierabend'...
In de omkleedruimte een groepje luidruchtige Nederlanders, die hun vertrek gepaard lieten gaan met echte ijsberenverhalen :thefinger
En daar kwam ik dan ook bovengenoemde forumberen weer tegen, en ook Flipper was er weer :eek: :eek: ....retourtje Velbert had niet opgeleverd wat ie had gehoopt (buiten 2 hamburgers) en dus was hij op zijn schreden teruggekeerd.
Ik heb niks te klagen gehad maar het leek wel een overbevolkte ijsberenkuil gisteren. Raar hoe de dagen dan schijnbaar verschillen kunnen in opkomst van de dames.

En nu, the day after the evening before.....ik heb spierpijn en niet zo een heel klein beetje....zou zomaar een reden kunne zijn om terug te gaan voor een massage....maar nee, geen zin vandaag. We kijken alweer uit naar een volgende keer ;)