PDA

Volledige versie bekijken : Den Bosch, Muntelbolwerk, Joyce



Forza...germania
27 augustus 2007, 21:03
En een ver verleden toen ik ook de privéhuizen in het Brabantse afstroopte kwam ik er regelmatig voor een fraaie blonde Hongaarse Joyce. Deze dame staat ook nog steeds op het lijstje dames volgens de site van MBW.
Kan ook aanbevolen worden: doet ook lekker PZC.

Haarkleur/-lengte : Blond / Medium
Lengte dame : Klein, circa 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank /B-Cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Hongaars /Nederlands
Leeftijd : 24-28
Tatoeages/Piercings : ??
Service: Erg goed, PZC is standaard
Voordelen: Goede service
Nadelen: Geen
Tijdsduur :30 min
Prijs : € 60

Op verzoek ook maar een formuliertje aangemaakt van Joyce van MBW3. Mijn laatste bezoek daar bij deze dame dateert van minimaal 3 jaar geleden. Ik weet dus niet eens meer of de dame nog actief is in dit privéhuis, maar ze staat in ieder geval nog wel op de website van het huis vermeld.

Zeer kleine, pittige slanke blondine van midden 20 warvan de service echt van een erg goed niveau is, vergelijkbaar met de beteren uit Duitsland. De dame is erg fraai qua figuur en alle vaardigheden zijn in ruime mate ontwikkeld.
PZC was altijd lekker lang en stevig tot op het randje, condoom erom en lekker neuken in diverse standjes. Meestal nog een lekkere massage toe. Ik vond het meestal wel een geslaagd bezoek bij dit Hongaarse blondje.

Weet je wat ? Ik ga deze week eens bellen of ze er nog werkt om haar met een bezoek te vereren. Maar ja, met het Schipperskwartier in d'n Anvers om de hoek heb je de Topacts ook voor het oprapen.........

Grtz,

Forza:wink: :wink:

Big30
27 augustus 2007, 23:13
Weet je wat ? Ik ga deze week eens bellen of ze er nog werkt om haar met een bezoek te vereren. Maar ja, met het Schipperskwartier in d'n Anvers om de hoek heb je de Topacts ook voor het oprapen.........

Grtz,

Forza:wink: :wink:

Sharina ex-BtoB zit ook nog steeds in MBW, ook wel een bezoekje waard ;)!

Jij blijf tot vrijdag lekker thuis!! Nou ja je mag Woensdag eind van de middag wel met me meerijden hoor ;), ikkuh ga niet naar Den Bosch trouwens:thefinger!

:wink: :wink:

Jansen
27 augustus 2007, 23:23
Moet ik het even vragen ? ik kom er deze week toch nog even voor Naomie.
zie Naomie ;)

Forza...germania
27 augustus 2007, 23:30
Moet ik het even vragen ? ik kom er deze week toch nog even voor Naomie.
zie Naomie ;)

Is goed, Jansen.

Als je dat wilt vragen dan hoor ik het wel via PM of die Hongaarse blonde Joyce er nog werkt en op welke dagen. Die is echt wel de moeite waard......wat wil je hè, Hongaarse vrouwen:eek: .

Als ik dat in een FKK-Club hoor: "Ich bin von Ungarn !' dan beginnen m'n ogen meestal te tollen van geilheid :rubbel: :rubbel:

Forza...germania
27 augustus 2007, 23:33
Jij blijf tot vrijdag lekker thuis!! Nou ja je mag Woensdag eind van de middag wel met me meerijden hoor ;), ikkuh ga niet naar Den Bosch trouwens:thefinger!

:wink: :wink:

Waar ga jij dan wel heen :confused: :confused:, want in Velbert is niks meer te doen :eek:

Die Sarina van B2B is inderdaad ook wel goed, ja :freu:

Jansen
27 augustus 2007, 23:48
Wie gaat naar Den Bosch toe zoete lieve .............................:eek:
wie gaat naar Den Bosch toe zoete lieve meid (naomie)

Mondje dicht:green_smi

Forza...germania
27 augustus 2007, 23:50
Mondje dicht:green_smi

Mondje vol :thefinger :thefinger

Big30
28 augustus 2007, 00:07
Heren, heren ik moet jullie verzoeken om on-line te blijven in dit topic ;)!

Het gaat over Joyce he!

Naar Den-Bosch rij je voor Bossche Bollen en niets anders :p.

:wink: :wink:

Forza...germania
28 augustus 2007, 00:10
Naar Den-Bosch rij je voor Bossche Bollen en niets anders :p.

:wink: :wink:

http://www.bosschebollen.nl/

dat doen we inderdaad na afloop :thefinger