PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht – Jan Bik – Sylvia



alexbaron
30 augustus 2007, 15:26
Vertaald met Babelfish: Nederland – Utrecht – Jan Bik – Sylvia

Het bekijken de website: http://www.janbik.nl/en/utrecht.asp en lezing van positieve commentaren op hookers.nl verleidde me tot het bezoeken van de Jan Bik in Utrecht. Ik werd verwelkomd door een charmante dame en werd geïntroduceerd aan 5 dames in een comfortabele zitkamer. Onder het drinken van een cuba libre bemonsterde ik de atmosfeer, die ontspannen was, geen opdringerigheid van om het even welke aard. Het gaf me een kans om op het damesgedrag te letten en met hen te babbelen. Ik voelde mij aangetrokken naar Sylvia een blonde dame van rond 45 jaar met royale boezem. Zij nam me mee naar boven in een comfortabele ruimte, ongekleed wij, zij waste zich en mij, dan maakten wij het ons gemakkelijk op het werkelijk grote bed. Zij is niet bijzonder slank eerder een mollig beetje, maar goed aangepast en heeft mooie grote borsten cup E. Ik streelde en kuste haar en gaf haar cunnilingus, zij bewoog naar de 69 positie en gaf mij fellatio natuur. Zij climaxte en toen climaxte ik in haar mond, zij slikte mijn sperma in en zoog mijn penis schoon. Het was een zeer erotische ervaring. Wij gekscheerden een beetje, dan begon zij om mijn penis en ballen met orsten, lippen en tong opnieuw te strelen tot ik een nieuwe erectie had. Zij deed mij een condom om en wij deden coïtus in missionaris stijl, fabelachtig om in haar zachte armen tussen haar warme benen en op die schitterende borsten te liggen. Zij bewoog zich zeer goed met me en ik climaxte wild, het was een zeer intensief orgasme voor me. De laatste minuten van het uur besteedden wij met het strelen van elkaar, het was al vriendelijkheid en de bereidheid om elkaar te plezieren. Na dat nam ik een ander cuba libre en hing in de zitkamer rond genietend van de vriendschappelijke atmosfeer. Ik betaalde 75 euro voor een volledig uur van mooie sex met een zeer aardige dame en ik genoot van mijn bezoek aan een Jan Bik club. De ontvangst en de kans om het gedrag van verscheidene dames te observeren, wetend dat ik met om het even wie van hen de liefde kan bedrijven spreken mij zeer aan.

original text: Netherlands – Utrecht – Jan Bik – Sylvia

Looking at the website: http://www.janbik.nl/en/utrecht.asp and reading some positive reviews on hookers.nl seduced me into visiting the Jan Bik club in Utrecht. I was welcomed by a charming lady and introduced to 5 ladies in a cozy lounge. Drinking a cuba libre I sampled the atmosphere, which was relaxed, no hustling whatsoever. It gave me a chance to watch the ladies behavior and chat with them. I felt attracted to Sylvia a blond luscious breasted lady of around 45 years.
She took me upstairs to a cozy room, we undressed, she washed herself and me, then we made ourselves comfortable on the really big bed. She is not particularly slim rather a bit plump, but well proportioned and has lovely huge breasts cup E. I caressed and kissed her and gave her cunnilingus, she moved to the 69 position and gave me uncovered fellatio. She climaxed and then I climaxed in her mouth, she swallowed my sperm and sucked my penis clean. It was a very erotic experience. We joked around a bit, then she started to caress my penis and balls with breasts, lips and tongue again until I had a new erection. She put a condom on me and we cohabitated in missionary style, fabulous to lie in her soft arms between her warm legs and on those gorgeous breasts. She moved very well with me and I climaxed wildly, it was a very intensive orgasm for me. The last minutes of the hour we spent caressing each other, it was all friendliness and willingness to please each other.
After that I took another cuba libre and sat around in the lounge enjoying the friendly atmosphere. I paid 75 euro for a full hour of lovely sex with a very nice lady and I enjoyed my visit to a Jan Bik club. The reception and opportunity to sit around watching several ladies behave, knowing I can make love with any one of them appeals to me.

Dennis 1
18 maart 2008, 10:18
Leuke vrouw Sylvia, maar als je een afspraak maakt kan het weleens voorkomen bij janbik dat je toch moet wachten. Dat is voor èèn keer niet erg maar dat gebeurde wel vaker dus mij zie je daar niet meer. Trouwens sperma slikken doet ze niet alexbaron, wel klaarkomen in de mond.