PDA

Volledige versie bekijken : Samya, Kate



Willem2
29 november 2005, 16:05
Naam : Kate

Haarkleur/-lengte : Bruin

Lengte dame : 1.73m

Postuur/Cupmaat : Normaal , C - Cup

Nationaliteit/Taal :

Leeftijd : 22-25 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Redelijke service,

Bijzonderheden : Die komen van Bredero

Bredero
29 november 2005, 16:24
Dit wordt met voorsprong de minst informatieve recensie in jaren.

Kate ziet er uit als een plaatje en Bredero kon zich dan ook – alweer – niet intomen. Eens op de kamer aangekomen begon Kate met een aarzelend Frans. Als je als ervaren loper aarzeling merkt dan weet je het al wel… nu heb ik daar een techniek voor ontwikkeld om er dan toch nog wat van te bakken. Na 15 seconden pijpen maar verzocht om op te houden en het over een andere boeg te gooien. We begonnen aan een praatje. Een praatje dat me nog lang bijblijven zal. Nou wat een knaller zeg. Intelligent, spontaan, lief, kon over de meest uiteenlopende onderwerpen meepraten, gevoel voor humor, … kortom we zijn een uur op de kamer gebleven. Toen ik rond een uur of 11 huiswaarts reed stond ze op straat een beetje zielig te wachten. Nog even het raam naar beneden, gevraagd waar ze naar toe moest, helaas had ze al een taxi besteld. Waarna ik Kate in de achteruitkijkspiegel zag verdwijnen in de koude nacht.

Conclusie : Als het ooit fout loopt met haar vriendje :huch: mag deze dame me altijd bellen. Kate mijn nummer is +324xx.xx.xx.xx