PDA

Volledige versie bekijken : Sina ( Duitse, Zwart haar) Duits Toppertje

Rex
2 september 2007, 17:08
Naam : Sina
Haarkleur/-lengte : Zwart, redelijk lang haar
Lengte dame : op haar highheels, zo'n 1.80m
Postuur/Cupmaat : Slank, mooie B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings :geen
Service : Goed, PZC, NMC, Lichtjes zoenen, Beffen, Vingeren, Geen FT en Anaal

Deze mooie verschijning uiteindelijk na 10 mannen voor me in de rij voor haar, eindelijk weten te bemachtigen voor een kamerbezoek.
Wat een heerlijke en mooie verschijning is deze jonge Duitse. :luvlove:

Heerlijk begonnen we een beetje elkaar te zoenen en te strelen en werd kleine Rex wakker en verwend met een klein beetje olie en heerlijk gepijpt.
Pijpen was van een zeer goed niveau en buitengewoon heerlijk............Haar ook niet overgeslagen en haar heerlijke jonge en strakke poesje lekker gelikt.

Vervolgens eerst van voren op onderzoek in missionaris en uiteindelijk haar in doggy met uitzicht op haar fantastisch mooie kontje heerlijk bereden en lekker klaargekomen.:fuck:

Ik heb er weer een heerlijk jong Duits poppetje met een super lekker kontje bij.
Voorlopig blijft ze nog in PHG, zo vertelde ze. En laat Rex dat nu helemaal niet erg vinden.............:rolleyes:

Rex
9 september 2007, 22:14
Vrijdagavond bij binnenkomst al vrij snel Sina tegen het lijf gelopen. Ze herkende me nog van vorige week tijdens de beachparty toen ik haar ook al ontvoerd had.
Niet veel later lagen we weer te stoeien op de kamer.

Heerlijke jonge meid die geweldig kan pijpen. Het likken van haar lekkere strakke kutje was zeker geen straf.
Ook weet ze precies hoe ze je moet berijden en vind ze het heerlijk om in Doggy klaargeneukt te worden..................Wat is het leven toch mooi hè??

frank0
8 oktober 2007, 20:35
Naam : Sani

Nationaliteit / Taal : Duitse

Leeftijd : 21-23jaar

Haarkleur/lengte : Donker lang haar

Lengte :

Postuur / Cupmaat : Normaal slank / B-cup (siliconen)

Tatoeage ; Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken

Extra:

Vreemd dat er geen recensie is van Sani... Een schone duitse, 21 lentes jong, lekker strak lijfje. Geen klassieke schoonheid, meer het girl-next-door type maar laat dat nou net mijn favoriete type zijn :D. Donker, lang haar, cupje B (fake). Intelligent, goede babbel.

Op de kamer erg enthousiast al heb ik wel eens beter gehad in PHG....;). Pijpen was redelijk, neuken echter super met schitterend uitzicht in alle standjes. Ze doet geen FT of anaal. Desalniettemin ging ik zeer tevreden de kamer af en was zelfs zo tevreden dat ik mijn tweede sessie vandaag ook met haar gespendeerd heb. Wel twee keer een uurtje, ik hou niet van dat haastwerk in 30 minuten.....:fuck:

Ze zegt er al 3 jaar te werken, maar ikhad haar nog nooit gezien.

Hoe het ook zei.... Wiederholungsgefahr = groot.....;)

Willi69
14 oktober 2007, 12:59
(Sani) => Sina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7908) ;)

Sehr hübsch, sehr nett, Service leider arg eingeschränkt (keine ZK, kein Lecken), eigentlich ging nur Blasen und Ficken, das aber gut... :green_smi

frank0
14 oktober 2007, 20:18
Tja, Sina inderdaad..... Zo'n naam vang ik echt alleen de eerste twee seconden van een ontmoeting aan de bar op en erna niet meer relevant....:D

Ik ben het met Willi69 eens, weinig aanbod in service, maar hetgeen dat wel wordt aangeboden wordt met passie geleverd...:p:p:freu:

Rex
14 oktober 2007, 23:58
Ik ben het met Willi69 eens, weinig aanbod in service, maar hetgeen dat wel wordt aangeboden wordt met passie geleverd...:p:p:freu:

Weinig aanbod........:nee: Ik ben het niet helemaal met jullie eens, want bij mij laat ze alle remmen los.

Afgelopen vrijdag avond wederom van haar genoten. Ik vind haar echt super en bij mij liet ze zich helemaal gaan........
Uitgebreid liggen tongzoenen en strelen en vingeren ( er werd zelfs nog even een klein dildootje er bij gehaald)
en alle kamasutra handelingen gedaan. Allebei kwamen we ontzettend lekker klaar.

Later op de avond zo tegen half twaalf was ze erg moe zei ze en kwam ze gezellig bij me zitten in de bar.
Tot aan sluitingstijd hebben we gezellig tegen elkaar aan gelegen en liggen genieten.

Tja sommige dingen komen nu eenmaal langzaam op gang.
Deze dame komt absoluut in mijn top 3 dit jaar!!!!!!

Jansen
15 oktober 2007, 00:07
Weinig aanbod........:
( er werd zelfs nog even een klein dildootje er bij gehaald)

Heb je dat dildootje weer terug gegeven of zit het er nog in :rofl:

HW1
31 oktober 2007, 13:34
Ik heb inderdaad, afgelopen vrijdag, ook een hele goede sessie met deze schone Duitse gehad. Zoenen doet ze zeker wel, pijpen doet ze zeer goed, en ook alle standjes. Inderdaad, anaal en FT doet ze niet. Mij gaat ze zeker terug zien.

Pim
2 november 2007, 18:34
Deze dame was ook op het Halloweenfeest. En ik moet zeggen deze is wel heel mooi en daarnaast was de service ook nog gewoon goed. Ik heb een heel aardig uurtje gehad en kon zo de drukte ontlopen.
Sina die zie ik nog wel een keer

Pim
10 december 2007, 16:47
Sina die zie ik nog wel een keer

Die heb ik nog wel een paar keer gezien en ook op het kerstfeest.En ook van dichterbij bekeken. Volgens mij zijn er sommige ijsberen die dat ook wel vaker hebben gedaan. Het is een lange mooie meid. Mooie uitstraling en ook goed in en op het bed.

:wink:

Drummie
11 december 2007, 23:31
Niet verliefd worden op een hoer hoor Rex!

Ze wilt alleen maar geld verdienen....

Gr,

Drummie

Weinig aanbod........:nee: Ik ben het niet helemaal met jullie eens, want bij mij laat ze alle remmen los.

Afgelopen vrijdag avond wederom van haar genoten. Ik vind haar echt super en bij mij liet ze zich helemaal gaan........
Uitgebreid liggen tongzoenen en strelen en vingeren ( er werd zelfs nog even een klein dildootje er bij gehaald)
en alle kamasutra handelingen gedaan. Allebei kwamen we ontzettend lekker klaar.

Later op de avond zo tegen half twaalf was ze erg moe zei ze en kwam ze gezellig bij me zitten in de bar.
Tot aan sluitingstijd hebben we gezellig tegen elkaar aan gelegen en liggen genieten.

Samstagabendgast
12 december 2007, 11:17
Leuke duitse meid. Kan je goed mee praten en uitstekende sex mee hebben. Mooi figuur en natuurlijke uitstraling. Ik onthoud niet zo lang namen maar deze is er ééntje om te onthouden.

zorro86
19 maart 2008, 21:17
Hallo!
Ist das nicht Sina die auch im PHG arbeitet?Homepage: www.plumweb.ch/978/girl01/

Rex
19 maart 2008, 23:51
Hallo!
Ist das nicht Sina die auch im PHG arbeitet?Homepage: www.plumweb.ch/978/girl01/

Ja das ist Si (e)na................

Bredero
20 maart 2008, 09:53
More Sina

http://www.studio-boombastic.ch/index.php?id=257

Rex
20 maart 2008, 23:47
deze kunnen er dan ook nog wel bij.....................

http://www.studio-boombastic.ch/index.php?id=74

Flipper
22 maart 2008, 12:30
anal???... naja hebben we het vanmiddag wel over

:D

Willem2
22 maart 2008, 12:32
anal???... naja hebben we het vanmiddag wel over

:D

Hoezo :eek::eek:

Wie gaat er :moon: :D:D;)

:wink:

Willi69
22 maart 2008, 15:47
Kann mal bitte jemand die beiden Sina-Threads zusammenfassen? ;)

=> Sina ( Duitse, Zwart haar) Duits Toppertje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7908) und Sina (Ex PHG) jetzt Schweiz? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10523)

Big30
22 maart 2008, 15:50
Kann mal bitte jemand die beiden Sina-Threads zusammenfassen? ;)

Keine Ahnung wie mann das macht :D!

:wink::wink: