PDA

Volledige versie bekijken : Zeeeeer subjectief club overzicht van MiniMe!!

MiniME
2 september 2007, 13:55
Hier dan een eerste aanzet tot een cluboverzicht, waarin meegenomen een aantal criteria die de DAMES in de club betreffen (Service betekent niet alleen het aangeboden service nivo, maar ook de passie waar het mee uitgevoerd wordt, Voorspel betekent hier hoeveel laat de dame van haar performance zien voor je de kamer op gaat, Prijs betekent niet zozeer het absolute prijsnivo, maar in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet) alsmede een aantal criteria die puur de CLUB betreffen (Prijs slaat hier op entree, Afstand is gezien vanaf midden NL en dan hoe verder hoe minder punten).

http://hidebehind.com/lthumbs/F8/F8834C.jpg (http://hidebehind.com/F8834C)

Allemaal heel subjectief ingevuld natuurlijk, maar we kunnen altijd nog een zelfde overzicht maken, maar dan met de subjectieve scores van ALLE ijsberen (of mogen we niet nog meer lijstjes maken hier? :D).

Conclusie na mijn invulling: De top van de clubs die qua DAMES boven de 21 scoren zijn Mausi's, Freude, Bernd's en GT. De top die qua CLUB boven de 30 scoren zijn YY, PHG en GT. Duidelijk is dat er maar 1 club is die in beide lijstjes voorkomt en dus (tot op heden) een ideaal compromis lijkt. Helaas is GT niet de club waar de beste dames zitten.

Duidelijk wordt zo ook waarom veel mensen zo graag naar PHG en YY gaan: prima clubs waar het heerlijk toeven is. Alleen niet de top qua dames helaas. In Freude/Mausi's/Bernds is het net andersom: top dames met super performance, maar in een entourage die een heel stuk minder is. GT scoort eigenlijk nergens als nummer 1 (behalve in hygiene denk ik) maar overall is een goed compromis. Ook begrijpen we ijsberen als Gustomass weer wat beter als het om Xanten gaat als club en de (persoonlijke) sfeer daar. Voor super sex met mooie dames van 22 moet je daar echter niet zijn.

Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:

MiniME
2 september 2007, 17:43
ok. op deze plek kan het overzicht verder onderhouden worden. Als andere ijsberen ook hun scores willen doorgeven, kunnen we er eind 2007 een jaaroverzicht uit destilleren (o nee, overzichtjes mogen ook niet meer geloof ik :D)

Big30
2 september 2007, 23:35
Ach vindt het wel grappig hoor het lijstje van MiniMe kun je heel lang een discussie over houden.

Ik denk trouwens dat MiniMe bij parkeren de punten voor Gt en PHG niet juist heeft toegekend!
Parkeren bij Gt is altijd een ramp, daar kun je nooit je auto kwijt. Bij PHG is dat nooit een probleem, daar kon je zelfs zaterdag jl. bij extreme drukte nog je auto kwijt op de parkeerplaats.

Dus voor parkeren zou niet PHG 2 punten moeten krijgen maar 5! En niet Gt 4 punten maar 1 ;).

Hiermee zou PHG 52 punten krijgen en Gt 49 punten :D :p :D!

:wink: :wink:

Forza...germania
2 september 2007, 23:41
En hoeveel punten krijgt dan de parkeerplaats van de Oase wel niet.......:eek: :eek: ......daar kan de doorsnee Ikea-vestiging nog wat van leren :rofl: Om nog maar te zwijgen van de parkeerplaats van FKK World, die gemakshalve met P1, P2 en P3 is aangeduid en er in Pohlheim ook nog een FKK World Transferium bestaat :eek:

En als je dan ook nog de sfeer van Oase en Freude op hetzelfde puntenaantal inschaalt, dan heb je er volgens mij niet echt veel van begrepen :zauberkis

Grtz,

Forza

Big30
2 september 2007, 23:49
HIHI, uiteraard krijgt de Oase een 5 voor parkeren en zou YY een 3 voor parkeren moeten hebben.
Afstand in de beoordeling van de club is natuurlijk niet relevant en zou moeten worden geschrapt.

Enfin zo zou de Oase dus op 2 komen en met de correctie die ik al eerder noemde PHG op 1.
Kijk zo'n lijstje met punten is leuk zolang er maar uitkomt wat je zonder lijstje ook al zou voorspellen :D! Anders klopt het lijstje gewoon niet :p.

Randy
3 september 2007, 01:32
...
Afstand in de beoordeling van de club is natuurlijk niet relevant en zou moeten worden geschrapt.
...

Lijkt me niet, voor mij geldt dat als Frankfurt niet zo'n eind weg was, ik er vast al wel was geweest. Nu ga ik maar niet, stel dat het beter is dan de clubs in NRW! :eek: :eek: :eek: Ook naar Bernds zou ik best vaker willen.

En als afstand geen bezwaar was zat Gustomass vast erg vaak in Zuid Amerika, en sommige beertjes in Thailand!:D

Overigens kun je bij GT overdag prima parkeren, alleen 's avonds (en met name vrijdag en zaterdag) wil het wel eens overvol worden.

MiniME
3 september 2007, 11:36
Dit was dus precies de bedoeling van het lijstje: zowel discussie over de zwaarte/relevantie van bepaalde criteria als de waardering (per club).

Met Oase heb ik nog geen ervaring, dus vaar ik even blind op de info die ik van de Frankfurt beren krijg. De PHG parkeerscore heb ik aangepast, maar bij GT laat ik hem zo (heb de afgelopen 3 jaar altijd goed kunnen parkeren, op 1 keer na ook altijd op het terrein zelf, en het extra voordeel is dat ie bewaakt is!).

Eens met Randy dat de afstand wel degelijk heel relevant is. Als de beste club ter wereld in Tokyo is, is dat toch een groot nadeel om er (vaak) heen te gaan.

Hier de nieuwe lijst:

http://hidebehind.com/lthumbs/C7/C7B309.jpg (http://hidebehind.com/C7B309)

thesickboy
3 september 2007, 12:21
Hey MM,

enkele kleine opmerkingen:

- Bij prijs scoor je GT hoger dan Freude, persoonlijk zou ik het net omgekeerd doen (vanwege inkom 30EUR, FT 10 EUR én dat 30' meestal meer is dan 30'), allicht zit het gewijzigde prijsbeleid er voor iets tussen én het feit dat het tweede halfuur bij Freude ook 50EUR moet kosten (vor sommige sessie in Fredue zou ik bij wijze van spreken ook graag met mijn linkerbal betalen).

- Parkeren: Freude verdient toch zeker een 4

- Eten: GT scoor je beter dan Bernds. Ik vind beiden behoorlijk :kotz:

- Drinken: Is er in Freude wel in overvloed maar wél jammer dat je er geen eenvoudig biertje kan krijgen, een tweetje dus. Bernds zou ik zeker een 4 geven, daar kan (kon?) je zelfs cognac naar binnen gieten...

Voor de rest: Leuk overzichtje, iedereen moet een hobby hebben...;)
Heb je ook een excel blad met je ervaringen van de dames? Dàt lijkt mij namelijk pas écht interessant...

Ill show you mine if you show me yours...:teuflisch

TSB, :wink:

Willem2
3 september 2007, 12:23
Ill show you mine if you show me yours...:teuflisch

TSB, :wink:

Maar jij eerst.......:cool: ;) :moon:

bitchhunter
3 september 2007, 16:11
:D :D ....sollten in der Aplerbecker Strasse tatsächlich so viele hübsche junge Mädels rumlaufen ..... dann nichts wie hin Leute.

Ich finde wir vom ijsberenforum sollten alle die erste Strophe des Deutschlandliedes auswendig lernen und zu Mausi in die Aplerbecker fahren. Nach dem gemeinsamen Vorsingen gehen wir mit den jungen und hübschen Mädels auf Zimmer. Und dort erzählen wir ihnen vom PHG und vom GT. Und dass man da für 50,00 Euro statt für 25,00 fickt und das Geld sogar zu 100% behalten darf.

Sie werden es uns vielleicht nicht beim ersten Mal glauben. Aber wenn sie das von ein paar mehr Leuten hören, kriegen wir die jungen und hübschen Mädels früher oder später in einen anständigen Club.:D :D

Eine uns Allen bekannte Legende des PHG hatte auch mal in einem RTC angefangen (Hohensyburger Str. oder Lohrheide.... habe ich vergessen) und sich wochenlang für 20,00 Euro bürsten lassen bevor sie ins PHG kam und von da an teure 50,00 Euro kostete.

Gruß
bitchhunter

egon, Dr. Rammler
3 september 2007, 16:53
:D :D ....sollten in der Aplerbecker Strasse tatsächlich so viele hübsche junge Mädels rumlaufen ..... dann nichts wie hin Leute.

Ich finde wir vom ijsberenforum sollten alle die erste Strophe des Deutschlandliedes auswendig lernen und zu Mausi in die Aplerbecker fahren. Nach dem gemeinsamen Vorsingen gehen wir mit den jungen und hübschen Mädels auf Zimmer. Und dort erzählen wir ihnen vom PHG und vom GT. Und dass man da für 50,00 Euro statt für 25,00 fickt und das Geld sogar zu 100% behalten darf.

Sie werden es uns vielleicht nicht beim ersten Mal glauben. Aber wenn sie das von ein paar mehr Leuten hören, kriegen wir die jungen und hübschen Mädels früher oder später in einen anständigen Club.:D :D

Eine uns Allen bekannte Legende des PHG hatte auch mal in einem RTC angefangen (Hohensyburger Str. oder Lohrheide.... habe ich vergessen) und sich wochenlang für 20,00 Euro bürsten lassen bevor sie ins PHG kam und von da an teure 50,00 Euro kostete.

Gruß
bitchhunter

hahaha :rofl: :rofl: :p :smile2: sehr gute Anmerkung mein Freund !!!
Frage: wieso warst du am Samstag so plötzlich weg ??
Gruss Egon

paul22
3 september 2007, 17:02
Paar bekende dames (behalve uit Bochum, ook uit GT) boven GT/YY nivo qua looks (en later zal blijken ook qua passie op de kamer). , allen met een model figuur.

Blijkbaar zijn de allermooiste dames uit GT er gaan werken, die dan ook nog een droomservice bieden. :rolleyes:

: Und dort erzählen wir ihnen vom GT. Und dass man da für 50,00 Euro statt für 25,00 fickt und das Geld sogar zu 100% behalten darf.

Sie werden es uns vielleicht nicht beim ersten Mal glauben.

Zie wissen es ja , aber in GT haben sie wegen ihrer schonheit und erstklassigen service ,zu viel geld verdient. :moon:

Randy
3 september 2007, 18:02
- Eten: GT scoor je beter dan Bernds. Ik vind beiden behoorlijk :kotz:

- Drinken: Is er in Freude wel in overvloed maar wél jammer dat je er geen eenvoudig biertje kan krijgen, een tweetje dus. Bernds zou ik zeker een 4 geven, daar kan (kon?) je zelfs cognac naar binnen gieten...

Eten: zet GT maar op 2 en Kaarst op 3 wat mij betreft. Kaarst is beter, want geen wachtrij, en sinds enkele weken ook nog, behalve avondeten, een eenvoudige maar lekkere BBQ. Bernds vind ik zelf beter dan Kaarst, maar het is wel bijna 2 jaar geleden dat ik in B was.

Drinken: ontbreken van een bar in Freude, en geen goede koffie (capuccino/espresso) zorgt wat mij betreft voor een 2. Eten is prima, een 4.

Aantal vrouwen: Kaarst naar 2, en Freude naar 4. In Freude misschien niet zo veel vrouwen, maar die er zijn, zijn bijna allemaal mooi!

Faciliteiten: Freude naar 2. Geen tuin, jacuzzi of bar. Mede daarom ook minder ijsberengezelligheid. Misschien moet dat een aparte factor worden?

Prijs: toegang in Kaarst vind ik te hoog voor met name het aantal dames wat er rondloopt, dus prijs kan naar 2. Zeker als de 'kortingsactie' (GT/LR op 1 dag samen EUR 70) afloopt, zal denk ik het animo voor LR afnemen.

Randy
3 september 2007, 19:33
...
Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:

En een rustige plek naast een drukker gedeelte (bijv Nachtcafe in PHG), een tijdschriften/krantentafel, en (ideetje gevonden op ander forum) een fitness ruimte, om ook nog anders gezond te zweten. Oh ja, en een dampsauna (Turks bad). En de Thekenfrauen :smkiss: van LR. Goede masseurs (M/V) evt met de service van Sandra (Bernds). Wireless internet. Hotelmogelijkheden.

Moeten we niet samen zo'n cub opzetten MiniME? Ik doe de scouting van de dames wel (a dirty job but someone's gotta do it), doe jij de rest? :D

MiniME
3 september 2007, 21:12
@Randy: Dan moet ik de Excel sheets met pivot tables zeker maken? :D

@Paul: gezien het zeer geringe aantal dames in Maussi's moet je er in aantal niet teveel van verwachten, maar het is wel top 10 GT nivo ja; en nee Bitchhunter, in GT mogen de meeste(!) dames dat geld helemaal zelf niet houden! (zie andere threads voor deze oeroude discussie)

@TSB: Prijs bij Dames betekent niet zozeer het absolute prijsnivo van de dames, maar wel in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet; onder Prijs bij Clubs wordt de entree prijs verstaan en wat daar dan allemaal bij in zit;

Ga nog wel 1 poging doen morgen om de verschillende meningen te fine tunen, maar zoals gezegd is de enige goede manier een "lege" tabel die elke ijsbeer dan voor zichzelf mag invullen (en de totaaltelling kunnen we hier dan weer posten), maar ja, ik houd niet van Excel dus................:thefinger

bitchhunter
3 september 2007, 23:44
.....en nee Bitchhunter, in GT mogen de meeste(!) dames dat geld helemaal zelf niet houden! (zie andere threads voor deze oeroude discussie)......In den RTC´s die ich damals besucht habe, gab es keinen oder einen nur sehr geringen Eintritt. Und davon haben die Mädels einen Teil dem Club abgeführt.

Das war kein Geheimnis sondern Usus in den Clubs des "Blinden". Dagegen ist auch prinzipiell nichts einzuwenden. Nur wenn die Nummer (wie damals) nur ein paar Mark kostet und sie von den paar Mücken auch noch was an den Club abführt.... ja dann habe ich mich schon gefragt warum dieses junge und hübsches Mädel für 30 Mark ne Nummer schob. Später wusste ich warum. Später ging ich nicht mehr in die RTC´s.

Ich habe auch in meinen aktuellen Lieblingsclubs "Kooperationen" zwischen den "Agenten" der Mädels und Hausangestellten der Clubs mitbekommen. Z.B. das Mädels durch Hausangestellte rausgedrängt oder rausgeekelt wurden weil sie ihren "Agenten" gefeuert bzw. gewechselt haben.

Ich weiss dass das allgemein bekannt ist und in diesem Forum kann ich das schreiben ohne gegen die Hausordnung zu verstossen. Aber das ist "Hühnerkacke" mit den Dingen die ich in den RTC´s mitbekam.

Aber das ist alles schon lange her. Den "Blinden" gibt es so nicht mehr. Aber mein Misstrauen gegen das Geschäftsgebaren der RTC´s ist geblieben.

Gruß
bitchhunter

Big30
3 september 2007, 23:51
Gruß
bitchhunter

Und dazu noch so ein Bild ... ,
Nein Danke :eek: :eek: :eek: !

Eeen sfeer impressie bij Mausi's (http://www.mausi-und-team.de/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=2&page=inline&id=64&catid=3&limitstart=7)

Gruss,
Big30

bitchhunter
4 september 2007, 00:03
@big30
GEIL!!!!! DAS IST SIE DIE DEUTSCHTÜMELNDE MAUSI :D :D :D :D

Ich habe mal in einer Diskussion im Rheinforum über Mausis Türpolitik (jeder der nicht blond ist wird - mehr oder minder - einer Ausweiskontrolle unterzogen) folgendes geschrieben:

Aus dem Rheinforum... Ich zitiere mich selbst (weil ich so wichtig bin)
Mausi ist in der NRW-Clubszene sehr bekannt.

Ein guter Freund von mir ist Südländer. Er gehört zu jener fiesen und subversiven Sorte denen man das nicht ansieht und anhört.

Er gibt sich für seine Clubbesuche einen deutschtümeligen Namen und Mausi mag ihn richtig gern.

Ich war mal dabei als Sie ihn in der Lohrheide sehr freundlich mit "Hallo XXXXX" begrüsste.

Ich weiss nicht wie ich das Verhalten meines südländischen Freundes bewerten soll. Er sagte mir (sinngemäss): "wer billig ficken will, muss auch mal seine Herkunft leugnen". Dabei verdient dieser Sauhund mehr Geld als die Bundeskanzlerin.

Genug gelabert. Viel Spaß in der Aplerbecker. Trotz oder wegen Mausi.

Und zu Mausi:
Diese Mausi war damals meines Wissens nicht allzulange in der Lohrheidestrasse. Sie hatte - warum auch immer - kurzzeitig die Aplerbecker geräumt. Ich habe sie in der Lohrheide einmal erlebt. In den zwei Stunden meiner Anwesenheit hat sie es geschafft mir die Lust auf den Laden für "immer und ewig" zu verderben. Vor den Augen aller Gäste hat sie ein Mädel übel beschimpft und auf der Stelle rausgeschmissen. Sehr stillos. Das war auch mein letzter Besuch in der Lohrheide.... ich weiss nicht genau wann das war... 2003?
Gruß
bitchhunter

jaccoone
6 september 2007, 01:18

Het is in godsnaam niet te hopen...:no: De gevolgen voor mij zouden niet te overzien zijn! :rolleyes: Ik zou er elke dag :fuck: met als gevolg dat ik te weinig :slaap: gevolg daarvan is dat ik mijn werk niet meer goed doe en wordt ontslagen :wand: Vervolgens heb ik niet meer genoeg geld om elke dag naar de club te gaan, dus steek ik mezelf in de schulden...:hammer:
Nee... Wat mij betreft mogen de beste clubs op meer dan 200km van mijn huis zijn, puur uit zelfbescherming! :smile2:

Forza...germania
8 september 2007, 00:43
Mausi's, uiterlijk dames: 5 :eek: :eek:

Dus heeft Forza even de site bekeken :hu[1]:

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/mausi_a1.jpg.jpg

:wink: :wink: :wink:

Sfeer-impressie is inderdaad krap minder als in Oase....... :keineahnu

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/was1.jpg.jpg

.......om nog maar te zwijgen van "het voorspel"

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/3.jpg.jpg

Saillant detail hierbij: de schemerlamp !!

Daaaagggg :zauberkis

Grtz,

Forza, die zijn plannen voor dinsdag a.s. maar meteen probeert te wijzigen

Rex
9 september 2007, 22:31
Mausi's, uiterlijk dames: 5 :eek: :eek:
Dus heeft Forza even de site bekeken :hu[1]:

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/mausi_a1.jpg.jpg
:wink: :wink: :wink:

Sfeer-impressie is inderdaad krap minder als in Oase....... :keineahnu

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/was1.jpg.jpg

.......om nog maar te zwijgen van "het voorspel"

http://www.mausi-und-team.de/images/rsgallery/display/3.jpg.jpg

Saillant detail hierbij: de schemerlamp !!

Daaaagggg :zauberkis
Grtz,
Forza, die zijn plannen voor dinsdag a.s. maar meteen probeert te wijzigen

Heb de foto's ook ff bekeken. Nou heel even dan, want hier wordt Sinterklaas toch niet echt vrolijk van...................Wat een gribus tent, nee is niks voor mij.:wand:

Babbel
11 september 2007, 21:38
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben één keer in Oase geweest ( samen met Tiga). En dat was niet een groot succes. Ik zal met de grootste bezwaren komen :
- Het was er vies (kamers, kleedkamer )
- Donker hol ( wat ik als eekhoorn als pluspunt zou moeten ervaren :lostit: )
- Geen verse lucht
- GTvoedsel is eerste klas vergeleken wat ze hier ijsberen voorschotelen

Voordelen:
- veel faciliteiten
- veel dames
en dat laatste lijkt een voordeel maar dat is het dus helemaal niet. Je voelt je in Oase een opgejaagd dier. Om de paar minuten komt er een dame op je af en die vraagt : Hast du Lust ? :kotz: Je moet ze echt van je afslaan. Mocht je op die vraag "Ja" zeggen dan begint gelijk de teller te tikken. En dat zal allemaal best wel beter worden als je er vaker komt maar daarvoor is die club gewoon te ver en eigenlijk niet goed genoeg. Ik begrijp dan ook niet dat een World of Palace niet vaker worden bezocht door de leden die zo vaak, zo ver willen rijden :cool:
World is echt heel mooi, heeft goed eten en veel roemeense dames :D ;)

:wink:

MiniME
12 september 2007, 07:54
Als ik d ekomende dagen nog naar Frankfurt ga (ivm IAA) zal ik dus meerdere clubs moeten uitproberen als ik het zo lees...........want om nu voor een gribus tent met jagende vrouwen elke keer zo ver te rijden lijkt me ook niets. Maar ja, Forza en anderen doen dat toch wel vrij vaak. Misschien komen ze maar voor 1 speciale dame? Dan maakt de club en lokatie natuurlijk niets meer uit! :D

Forza...germania
12 september 2007, 20:06
Je voelt je in Oase een opgejaagd dier.

Het is inderdaad wel zo dat eekhoorntjes al snel onder de voeten worden gelopen, maar dan moeten ze ook maar niet in de grote stad komen:D

Picasso 1
17 september 2007, 13:54
Het is inderdaad wel zo dat eekhoorntjes al snel onder de voeten worden gelopen, maar dan moeten ze ook maar niet in de grote stad komen:D

Friedrichs"DORF" een grote stad?
Niet alle lange reizen eindigen in een grote stad, laat staan in een grootse club...:D

Babbel
17 september 2007, 22:39

Friedrichs"DORF" een grote stad?
Niet alle lange reizen eindigen in een grote stad, laat staan in een grootse club...:D

Eén troost voor de heren. Bijna alle clubs liggen afgelegen op industrieterreinen, kleine dorpjes etc. En ook de beste club van allemaal :D ;)

Big30
17 september 2007, 23:02
Eén troost voor de heren. Bijna alle clubs liggen afgelegen op industrieterreinen, kleine dorpjes etc. En ook de beste club van allemaal :D ;)

HOHO!!! Friedrichsdorff de plaats waar zich de op 1 na beste club van het westelijk halfrond bevindt heeft wel even mooi 24.483 inwoners he!!

En lezen we op Wikipedia wat over het stadsdeel Burgholzhausen welke de eer heeft de Oase te herbergen dan lezen we het volgende:

Nach dem Zweiten Weltkrieg wuchs der Ort erheblich durch den Zuzug von Flüchtlingen an.

Voor de liefhebbers hier de link,
http://de.wikipedia.org/wiki/Burgholzhausen_vor_der_H%C3%B6he

Reuze leerzaam he zo'n forum :D :freu: :D!

Picasso 1
17 september 2007, 23:26
Het zou een behoorlijke vernedering zijn als er geen vermelding van in Wikipedia zou zijn. Bijna elke dorp die je intikt in Wikipedia bevat een stuk geschiedenis.

Voor een rijke geschiedenis wordt bijv. redelijk dicht bij huis het volgende beschreven over Oedt:
1170 wird Oedt erstmals als „Hude“ erwähnt. In einer Schenkungsurkunde des Abtes Robert von Gladbach, in der es u.a. heißt: „apud Hude in ecclesia Nostra“, d.h. „in unserer Kirche zu Oedt“. Die Ortsbezeichnung Hude wandelte sich durch die Jahrhunderte über Ude, Uda, Uede, Oyde, Uedde, Oidt, Oed zum heutigen Oedt.

Um 1300 erbaute Dietrich Luf III. von Kleve, Graf von Hülchrath und Herr von Kervenheim und Oedt das Wahrzeichen des Ortes, von dem heute nur noch einer der Rundtürme (wiederaufgebaut) steht: die Burg Uda. Die Burg wurde im Laufe der Jahrhunderte mehrfach zerstört, aber immer wieder teilweise aufgebaut. Erst 1757 erfolgte die endgültige Zerstörung der Burganlage.durch französische Truppen. Einzig der heute noch stehende runde Hauptturm blieb erhalten.

Behalve voor de sex kun je dus ook naar Oedt om bijv. de restanten van Burcht Uda te bezichtigen.

Mochten ze thuis vragen wat je in Oedt deed en waarom die boete dan kun je zeggen dat je burcht Uda hebt bezocht.
Een goed excuus voor Friedrichsdorf is even iets lastiger.

Keesroeiboot
17 september 2007, 23:32
Behalve voor de sex kun je dus ook naar Oedt om bijv. de restanten van Burcht Uda te bezichtigen.

Mochten ze thuis vragen wat je in Oedt deed en waarom die boete dan kun je zeggen dat je burcht Uda hebt bezocht.
Een goed excuus voor Friedrichsdorf is even iets lastiger.

Picasso1 toch, ooit wel eens de avatar van Kees bekeken? Tsja Kees is niet op zijn achterhoofd gevallen en heeft zijn moeder al vele Burcht Uda bezoekjes opgebiegt ;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7411

:wink: :wink: :wink: :wink: :hah: :hah: :hah: :hah:

Picasso 1
17 september 2007, 23:41
Picasso1 toch, ooit wel eens de avatar van Kees bekeken? Tsja Kees is niet op zijn achterhoofd gevallen en heeft zijn moeder al vele Burcht Uda bezoekjes opgebiegt ;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7411

:wink: :wink: :wink: :wink: :hah: :hah: :hah: :hah:

Hier is-ie ook mooi: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/b/bc/Burg_uda.jpg
;)

Willem2
18 september 2007, 00:47
Officieël valt de PHG onder Tönisvorst : http://de.wikipedia.org/wiki/T%C3%B6nisvorst
Heeft ook al meer inwoners dan .....
Oedt valt onder de gemeente Grefrath : http://de.wikipedia.org/wiki/Grefrath Dat is wel erg klein....
Net als Brüggen : http://de.wikipedia.org/wiki/Br%C3%BCggen maar dat is wel een hele mooie plaats en niet te vergelijken met ................

MiniME
8 mei 2008, 14:48
wolven in GT? hooguit ijsberen maar wolven heb ik niet gezien :) Maarre serieus verschilt het publiek in GT met de ijsberen in PHG of YY?

De (inzet van de) dames verschillen en dus de aanwezige beren (af en toe) ook, zie ook de videoclips sectie in dit forum.

Misschien kan MY of Stiffmaster er nog iets over schrijven, waarom Paradiso, Bernds, GT, etc vaak geiler is dan YY, PHG, VV, etc. want van mij weet iedereen het verhaal nu zo ongeveer wel :cool:

blijemotorrijder
8 mei 2008, 19:02
MM.
Het verhaal dat jij ooit hebt geschreven met de percentages erbij laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Af en toe een update voor nieuwe clubs (VV bv.) volstaat.

MiniME
8 mei 2008, 19:40
ok, hier is ie dan enigszins bijgewerkt (let op, in Acapulco ben ik nog niet geweest, maar is op basis van de recenties):

http://i141.photobucket.com/albums/r49/AWV8/Ys/clubovz.jpg

blijemotorrijder
8 mei 2008, 19:46
Minime,
Kijk hier kan ik als exacteling wel wat mee.
Thanks.

seksenfun
8 mei 2008, 21:11
MM hmmmm, is dat jóúw idee of een algemeen idee?

Ik geloof niet zo in de verschillen in de clubs. Ik ben nu al in Berds, VV, PHG, YY, LR en GT geweest. Ik kom tot de vaststelling dat er overal toppertjes zijn, overal te meiden meiden en overal die er tussenin zitten. In percentages uitgedrukt gaat dat gelijk op en kan je niet stellen dat er procentueel gezien in club A meer slechtere meiden zouden zijn dan in club B.

Er is natuurlijk wel een groot verschil in aangeboden faciliteiten, interieur/exterieur en omgeving. Persoon A zal zich beter voelen in club 1 dan in club 2, maar persoon B zal zich dan weer beter voelen in club 2 dan in club 1, persoon C....
Wel is er het verschil in aantal meiden per club. Wie graag minimaal 50 meiden voor zich heeft moet naar GT, wie liever in een kleinere groep vertoeft moet naar LR, bijvoorbeeld.

Verder dient Bernds, wel wat uit de richting, speciaal vermeld te worden als club waar de service beduidend hoger ligt dan in de andere eerder vernoemde clubs. Je krijgt daar altijd tz en pzc, waar het in andere clubs wel eens durft fout lopen. Velen stellen een knuffel en tz gelijk met gfe, dus zou gfe gegarandeerd zijn in Berds. Dit dient met een korreltje zout genomen te worden omdat sommige nieuwe meiden daar wel dat tz en een knuffeltje bieden maar op een duidelijk koele manier (uit verplichting).

MiniME
8 mei 2008, 23:07
Verder dient Bernds, wel wat uit de richting, speciaal vermeld te worden als club waar de service beduidend hoger ligt dan in de andere eerder vernoemde clubs. Je krijgt daar altijd tz en pzc, waar het in andere clubs wel eens durft fout lopen.

Inderdaad, dat geldt dus ook voor Paradiso en GT, vandaar dat die hoog score op "service van de dames", en dan ook vaak met FT/MMT en in Bernd's nog de 100 euro meisjes erbij! Kortom: er is imho dus wel degelijk een verschil in de (gemiddelde!) service van de dames per club.

Big30
8 mei 2008, 23:46
Inderdaad, dat geldt dus ook voor Paradiso en GT, vandaar dat die hoog score op "service van de dames", en dan ook vaak met FT/MMT en in Bernd's nog de 100 euro meisjes erbij! Kortom: er is imho dus wel degelijk een verschil in de (gemiddelde!) service van de dames per club.

Grappig want de stelling van seksenfun is nu juist dat je niet van een GT of VV service kunt spreken! Althans die verschillen zijn zeer marginaal. Zo is het natuurlijk ook!

MM hmmmm, is dat jóúw idee of een algemeen idee?

Ik geloof niet zo in de verschillen in de clubs. Ik ben nu al in Berds, VV, PHG, YY, LR en GT geweest. Ik kom tot de vaststelling dat er overal toppertjes zijn, overal te meiden meiden en overal die er tussenin zitten. In percentages uitgedrukt gaat dat gelijk op en kan je niet stellen dat er procentueel gezien in club A meer slechtere meiden zouden zijn dan in club B.

Clubs zijn niet geil maar de de dames die er werken. Woensdag was ik in VV met een dame die daarvoor lang in Gt werkte. Dan geeft ze echt niet opeens een "VV-service" :D!

Oja dit topic zal wel wat gekuist worden en de laatste paar berichten verhuizen naar een nieuw of het al reeds bestaande topic.Kan dat ff zo snel niet vinden.

:wink::wink:

MiniME
8 mei 2008, 23:58
De stelling van seksenfun is idd dat de club niet (veel) uitmaakt, maar hij sluit zijn posting af dat het bij Bernds toch wel een stuk beter is dan elders (of tewel: het maakt dus wel uit). Dit ben ik met hem eens en vul ik vervolgens nog wat aan.

Voor de liefhebbers: tel nog wel even het aantal dames dat FT en MMT doet bij de verschillende clubs en je weet genoeg.

Goed, mijn mening is onderhand wel duidelijk. Ik begin er niet meer over nu en wens iedereen veel plezier in zijn favoriete club en geniet er van!

BTW: Idd moet deze posting naar Algemeen oid worden verplaatst. Aida kan er tenslotte ook niets aan doen! :D

Zakkenleger
8 augustus 2009, 13:42
Tijd voor een update? ;)

Local Hero
8 augustus 2009, 17:13
Grappig want de stelling van seksenfun is nu juist dat je niet van een GT of VV service kunt spreken! Althans die verschillen zijn zeer marginaal. Zo is het natuurlijk ook!

Clubs zijn niet geil maar de de dames die er werken. Woensdag was ik in VV met een dame die daarvoor lang in Gt werkte. Dan geeft ze echt niet opeens een "VV-service" :D!

Ik zit goed geplaatst omdat ik in de ene club altijd zit en de andere mijn favoriete neuk-tent is (is dat subtiel genoeg :teufel:)
Maar er bestaat inderdaad zoiets als Bernds-service: die lijkt mij ontstellend hoog en stabiel (dames blijven in Schiefershof blijkbaar 'plakken'), terwijl in VV alles heel sterk afhangt van de dame persoonlijk, dwz de service in VV is in het algemeen 'schraler' dan in VV. Bij Bernds steken de zwakke schakels er direct uit, bij VV steken de toppers er direct uit (of ze zijn afwezig) :smile:

Anderzijds: als je met een Bernds/YY/LR/GT toppertje wat tijd kan doorbrengen in de luxe-faciliteiten van VV dan kan krijg je het Icarus gevoel, dan kan je heel hoog vliegen, het crashen neem je er dan maar bij ....

CLUBSPORT
8 augustus 2009, 19:51
als je bij bv bij bernds zulke topservice krijgt dan lever ik daar graag wat luxe faciliteiten voor in dat vind ik dan effe een stuk minder belangrijk.

MiniME
5 september 2009, 21:32
Ok, op verzoek hier dan het aangepaste overzicht:

http://i141.photobucket.com/albums/r49/AWV8/Ys/cluboverzicht2009.jpg

Zoals gezegd zeeeeeer subjectief, en daar voor mij de kwaliteit van de dames veeeeel zwaarder weegt dan de score van de club in kwestie, is de tabel gesorteerd op de scores mbt de dames.

Opvallende verschuivingen zijn er toch wel te zien:
- GT is gezakt naar een gedeelde 3e plaats, net name door het verval in kwaliteit van de (service van de) dames; het eten is er gelukkig wel een stuk beter geworden en door het grote aantal mooie vrouwen, vindt je altijd nog wel wat (met name als je met een voor jou bekende dame gaat, nieuwelingen kun je beter negeren daar, ivm Golddigging gedrag)
- PSR komt met stip binnen op deze zelfde gedeelde 3e plaats, met name vanwege de "voorspelbare" SkyRadio/McDonalds service van de aanwezige dames :tongue: De club zelf scoort zelfs het hoogste aantal punten van allemaal, maar het ontbreken van 9+-ers in het zeer beperkte vrouwen bestand voorkomt een 1e plaats
- Oase stond al vrij hoog, maar staat nu qua dames fier op nummer 1: de kwaliteit en de kwantiteit van de aanwezige super mooie dames is uniek; je kunt hier bijna blind een dame kiezen, krijgt dan een perfecte (orale) service, goed voorspel en zeer grote kans op vier 9+-sessies op 1 avond; de hoge prijs en de zeer matige hygenie en catering resulteren helaas voor de club zelf een lagere score, en het is (gelukkig/helaas?) zo ongelooflijk ver weg....
- Bernds blijft qua vrouwen en service super, maar door de wel hele lag escore als club niet echt een alternatief om wekelijks heen te gaan
- Bij VV, YY, LR, PHG en Acapulco is het net andersom: schitterende clubs, maar de (onvoorspelbare) kwaliteit van de dames betekent voor mij slechts een sporadisch bezoek
- Freude 39 is van een top-3 positie helemaal naar beneden geduikeld sinds 2 jaar geleden de nieuwe eigenaar de kwaliteit flink naar beneden heeft gehaald (er gold hier vroeger een soort service standaard zoals in Bernds/Oase)
- PT Xanten hoort hier eigenlijk helemaal niet in thuis, maar is opgenomen om met name de kwaliteit van de dames eens af te zetten tegen die van saunaclubs....no-go dus voor mij
- Zal Pauschalclub Dortmund er nog een keer inzetten, evenals andere nieuwe clubs

Zal dit keer niet meer dan een jaar wachten met updaten :dance00[1]:

The Saint
5 september 2009, 22:37
Voorspel in GT een 3: lijkt me we fel overdreven behalve bij ace2 waar het een 5+ is.
Voorspel in Oase een 5: was bij mij een 2; het wordt 5 als je het geluk hebt te kunnen wachten op een bank voor je op kamer gaat

seksenfun
5 september 2009, 22:58
Dit lijstje is dus zéééér subjectief, zoals mm het zelf al stelt ;). Tussen haakjes toch even meegeven dat het lijstje zelf mooi gedaan is en duidelijk is (met de verduidelijkingen onderaan).

Ik zou natuurlijk mijn eigen getallen (jawel getallen, cijfers :smile:) kunnen invullen maar als iedere ijsbeer dat gaat doen, wordt het véél te véél gecijfer en weten we uiteindelijk niets meer ;).

Eén ding zou ik toch aan de bemerkingen nog willen toevoegen. Iets dat mm over het hoofd ziet (naar mijn aanvoelen).
Buiten service, uiterlijk,... van de dame en eten, drinken, hygiëne... van de club ontbreekt er iets héél voornaams in de kolommen. De mate waarin je de dames in een club begint te kennen/kent. Een groot pluspunt (vind ik pesoonlijk) in een club kan zijn dat je zo goed als alle dames begint te kennen en dat zij jou herkennen (trop is trop). In een club als PSR, waar het dames aantal rond de 25 hangt krijg je sneller contact en een vrolijke (familiale) sfeer (sfeer, ja, dat vind ik belangrijk). In een club waar het dames aantal rond de 80 schommelt, veel minder. Daar ben je meer een nummer en is het meer ieder voor zich. Jammer.

Dit wou ik gewoon maar effe toevoegen.

;)

Jack42
6 september 2009, 07:12
Zo'n lijstje is zéér subjectief.

Niet iedere ijsbeer is hetzelfde:

- Verwachtingspatroon en hoe hoog leg je de lat
- Hoe vaak ga je naar een kamer op een dag
- Ben je een snelle neuker (half uurtje) of ga je liever voor langere sessies.
- Ga je vaak met dezelfde dame op de kamer, voordeel is dan toch wel dat je met de betreffende DVP iets opbouwt of wissel je telkens van DVP.
- Ben je een clubhopper. Zéér beangrijk voor het maken van een subjectief lijstje. Hoe vaker je aaneengesloten in een club komt hoe beter de DVP's en ander personeel je kennen. Geen jaaggedrag tov jou! Je zult je zeker en vast in betreffende club thuisvoelen.

Aangezien Minime en ik verschillen op deze factoren zal mijn lijstje er heel anders uit zien.

MiniME
6 september 2009, 07:56
Voorspel in GT een 3: lijkt me we fel overdreven behalve bij ace2 waar het een 5+ is.
Voorspel in Oase een 5: was bij mij een 2; het wordt 5 als je het geluk hebt te kunnen wachten op een bank voor je op kamer gaat

Vroeger was het voorspel in GT zelfs een 4 of 5, maar dit is helaas flink afgenomen door de grote hoeveelheid afwerksters hier. Bij Oase kan het idd twee kanten op: als je jezelf voorneemt om NIET de kamer op te gaan totdat je weet of de dame in kwestie goed zoent en pijpt, dan komt dat voorspel op de bank vanzelf! :rolleyes:

Eén ding zou ik toch aan de bemerkingen nog willen toevoegen. Iets dat mm over het hoofd ziet (naar mijn aanvoelen).
Buiten service, uiterlijk,... van de dame en eten, drinken, hygiëne... van de club ontbreekt er iets héél voornaams in de kolommen. De mate waarin je de dames in een club begint te kennen/kent. Een groot pluspunt (vind ik pesoonlijk) in een club kan zijn dat je zo goed als alle dames begint te kennen en dat zij jou herkennen (trop is trop). In een club als PSR, waar het dames aantal rond de 25 hangt krijg je sneller contact en een vrolijke (familiale) sfeer (sfeer, ja, dat vind ik belangrijk). In een club waar het dames aantal rond de 80 schommelt, veel minder. Daar ben je meer een nummer en is het meer ieder voor zich. Jammer.

Eens, voor mij valt dat ook onder het kopje Sfeer en daarom scoort PSR hier ook de hoogste score (5) op. Ben benieuwd naar jou overzicht S&F! Als alle ijsberen dat doen, dan krijgen we pas echt een mult-dimensionale matrix :tongue:

Zo'n lijstje is zéér subjectief.

Niet iedere ijsbeer is hetzelfde:

- Verwachtingspatroon en hoe hoog leg je de lat
- Hoe vaak ga je naar een kamer op een dag
- Ben je een snelle neuker (half uurtje) of ga je liever voor langere sessies.
- Ga je vaak met dezelfde dame op de kamer, voordeel is dan toch wel dat je met de betreffende DVP iets opbouwt of wissel je telkens van DVP.
- Ben je een clubhopper. Zéér beangrijk voor het maken van een subjectief lijstje. Hoe vaker je aaneengesloten in een club komt hoe beter de DVP's en ander personeel je kennen. Geen jaaggedrag tov jou! Je zult je zeker en vast in betreffende club thuisvoelen.

Aangezien Minime en ik verschillen op deze factoren zal mijn lijstje er heel anders uit zien.

Inderdaad, ben dan ook benieuwd hoe jou lijstje er uit ziet!

Als een dame en een club me bevalt ben ik zeer "trouw": met sommige DVPs heb ik al 25 of meer kamer sessies achter de rug (en dat zijn dan per definitie ook wat langere sessies) en tot voor kort was GT mijn vaste club, en er word daar idd niet op mij gejaagd omdat de dames weten dat dat geen zin heeft. Ook in Oase (een echte jaag club) wordt er niet meer op mij gejaagd omdat de dames me kennen en weten dat de kans op succes dan klein is.

Pistol Pete
6 september 2009, 08:22
Elk overzicht waar Living Room niet op 1 staat kan niet kloppen. Toch Dalton? Dat is MIJN subjectieve mening met of zonder puntenoverzicht.

seksenfun
8 september 2009, 21:27
En hier nog maar wat cijfertjes :roll3:488

De volgorde is bij mij wat anders, de inschatting is ongeveer gelijk (zowel wat het hoogste eindtotaal is als het dieptepunt).

Het groene is de beste score die je kan behalen.
Gelukkig is er maar één rode score (het dieptepunt, toch wel net bij GT zeker :roll3:)

De eindscores komen bij mij eigenlijk volledig overeen met mijn mening over de clubs. Enkel Freude zou gelijk komen qua score met Acapulco. Hier falen toch wel echt de cijfers hoor. Ze zeggen dus zeker niet álles :smile:. Vandaar dat Freude door mezelf op een correcte plek is gezet.

Zowel voor VM als Babylon zijn de cijfers een pure momentopname. In deze clubs was ik nog maar één keer.

Dat PHG op de tweede plaats komt en PSR de topper voor seksenfun was eigenlijk geen geheim.

The Saint
8 september 2009, 21:37
Prijs dames Bernds/VV: 2 en 5 wat bedoel je daarmee?

foots
8 september 2009, 21:50
Heren, Wat een grappige tabellen, nu begrijp ik RP veel beter, die cijfers zeggen me inderdaad helemaal niets, wel de voorkeuren want de top 4 is inderdaad top.

Groet, Foots :patpat[1]:

seksenfun
9 september 2009, 19:15
Prijs dames Bernds/VV: 2 en 5 wat bedoel je daarmee?

Ik zal het even in voorbeelden gieten ;):

Bernds 30' = 50 euro (klaar na 20' is in principe afbollen, programma ten einde)
Bernds 60' = 100 euro
Bernds 90' = 150 euro

VV 30' = 50 euro
VV 60' = 75 euro
VV 90' = 100 euro (= 50% verschil met Bernds)

Big30
9 september 2009, 19:25

VV 30' = 50 euro
VV 60' = 75 euro

In VV is 75 euro voor een uur de norm en na dit uur betaal je voor een volgend half uur weer 50 euro. Dat is de "stilzwijgende norm" hoewel ook dames 100 euro/60 vragen en er ook dames zijn die wel voor elk half uur extra 25 euro vragen!

Groet,
Big30

seksenfun
9 september 2009, 20:08
Dan heeft VV nog een te goeie score behaald ;). Maar vermits VV in mijn lijstje niet meer kan zakken... maakt het niet zo veel uit :smile:.

MiniME
9 september 2009, 20:22
Ik vind het NOT DONE, maar ok, we zien het maar even door de vingers :rolleyes:

Ben benieuwd wat je van Oase vindt, met name dan de dames (de club zal niet hoog scoren denk ik in jou overzicht).

The Saint
9 september 2009, 20:28

Bernds 30' = 50 euro (klaar na 20' is in principe afbollen, programma ten einde)
Bernds 60' = 100 euro
Bernds 90' = 150 euro

VV 30' = 50 euro
VV 60' = 75 euro

Dit is nogal eenzijdig vind ik.

In Bernds is het ook nog voor 40 min 50 euro en voor een half uur met FT ook 50 euro!! Dat is dan veruit het goedkoopst! Het moet geen 5 zijn, maar een 3 is het absolute minimum, ik zou zelfs een 4 durven geven.

Van alle clubs in de buurt van de VV is VV de club waar je de meeste kans hebt om 100 euro neer te tellen voor een uur: dus 5????? No way!

MiniME
9 september 2009, 20:38
Eens, daarom had ik mijn overzicht Bernds ook een hogere score gegeven dan S&F hier doet. Het beste scoort trouwens Maussi's met 25 euro voor een 20 minuten sessie (FT is dan wel gelijk dubbel zo duur, feitelijk net als in Oase, alleen is het daar 2x50, bij Maussi's 2x25 euro :-)).

Vindt GT, VV, PHG, etc normaal geprijst met hun 50/25/25/25/25 (echt waar, dat is de regel, die 50/25/50/25 is een keer door een ijsbeer bedacht, niet door de club) en verdien dus een 4.

Oase is met zijn 50+50+50 (en ook 50 voor FT en 100 voor AV, etc) het duurst wat ik in Duitsland ken,

Dat BB echt 75/100 per half uur durft te vragen is lachwekkend: echt NEderlandse arrogantie om, bij magere kwaliteit toch nog veel geld te vragen.

PS: handig he al die cijfertjes, dat praat een stuk makkelijker :biggrin:

Dit is nogal eenzijdig vind ik.

In Bernds is het ook nog voor 40 min 50 euro en voor een half uur met FT ook 50 euro!! Dat is dan veruit het goedkoopst! Het moet geen 5 zijn, maar een 3 is het absolute minimum, ik zou zelfs een 4 durven geven.

Van alle clubs in de buurt van de VV is VV de club waar je de meeste kans hebt om 100 euro neer te tellen voor een uur: dus 5????? No way!

Picasso 1
9 september 2009, 20:56
Oase is met zijn 50+50+50 (en ook 50 voor FT en 100 voor AV, etc) het duurst wat ik in Duitsland ken,

Artemis is nog duurder. Eerst 75 entree en vervolgens 60+60+60. Echter wel veel schoonheden en service bijna op Oase niveau (wel meer kans op slechte sessies dan in Oase).

Even voor de duidelijkheid :biggrin::

Schoonheid dames
- Oase: 8,5
- Artemis 9

Gemiddelde service
- Oase: 9
- Artemis: 8

Beschikbaarheid en hoeveelheid dames
- Oase: 9,5
- Artemis 9,5

De meeste andere clubs scoren op deze essentiële punten gemiddeld lager.

seksenfun
9 september 2009, 22:27

Het gaat discussies in elk geval niet verhinderen :smile:. Maar ja, ieder zijn mening, ieder zijn redenaties achter cijfers (en dat is net het nadeel aan cijfers, je kent de beweegredenen erachter niet).

Mijn mening: 1) FT, zoek ik niet, kick ik niet op (weg prijsvoordeel Bernds voor mij) 2) Een dame zou al bijna gek moeten wezen om voor 50 euro te proberen om 50' i.p.v. 28' op kamer te zijn ;). 3) Inkom Bernds: 70 euro.

Ook mijn tabel is natuurlijk zéééér persoonlijk. The saint, niets houdt je tegen om jouw persoonlijk tabelleke neer te poten, ben benieuwd :smile:.

Big30
10 september 2009, 00:29

Als het gaat om zaken die redelijk objectief te meten zijn heeft het zeker een functie! Bijna alle "Club variabelen" zijn redelijk objectief vast te leggen misschien alleen op sfeer na. Sfeer is een vrij subjectieve variabele lijkt me.

Voor de "Dames variabelen" ligt objectiviteit al een stuk lastiger. Service, uiterlijk en voorspel zijn vrij subjectieve variabelen. Voor mij is bv. GFE een non-issue ik ga naar een club alleen om te XXXX :tongue:!
Tsja uiterlijk! De een houdt meer van wat meer volwassen rijpe dames en de ander valt in kattenzwijm voor jonge onervaren Roemeentjes :wink:, smaken verschillen nu eenmaal.

Overigens een ieder heeft zo zijn favoriete club en als men gevraagd wordt de cijfers in te vullen in het MiniME lijstje zal blijken dat (zie cijfers van MM en S&F) je eigen favoriet op 1 zal komen te staan. Dat lijkt me ook niet zo verwonderlijk :wink:!

@MiniMe; bedankt voor het up-daten en omhoog halen van dit topic!
@S&F; bedankt voor jouw visie m.b.t. de punten waardering!

Big30

Big30
10 september 2009, 01:13
Vindt GT, VV, PHG, etc normaal geprijst met hun 50/25/25/25/25 (echt waar, dat is de regel, die 50/25/50/25 is een keer door een ijsbeer bedacht, niet door de club) en verdien dus een 4.

Klopt niet MM! Formeel bestaan er al geen regels (staat dames vrij om hun prijzen te bepalen) maar als er al sprake zou zijn van een regel dan geldt voor GT en PHG de 50/25/25/25/25 regel, dat niet niet alle dames zich daar aanhouden is ook een feit :tongue:! Staat hen vrij.

In VV geldt de informele 50/25/50/25 30m/euro regel. Dat is zeg maar de "buro instructie" maar ook daar staat het de dames vrij daarvan af te wijken vermits ze dit voor een sessie begint meedelen.

Groet,
Big30

Dalton
10 september 2009, 09:13
Dat klopt big want de dames in de clubs zijn zelfstandige ondernemers als ze niet gedwongen worden door hun pooiers.
Soms als de dvp heel krap bij kas zit kan je ze al neuken voor een telefoonkaart van 20 euro.
Heb er geen meer in voorraad jammer he hahaha.

MiniME
10 september 2009, 21:33
O ja, dat was ik even vergeten, de dames zijn zelfstandige ondernemers die gaan en staan kunnen waar ze willen, als ze maar elke 3 maanden even "op vakantie" gaan in hun thuisland en niet vergeten de juiste schoenen te bestellen bij de schoenen verkoper :frown:

Dat er bij langere sessies een (klein) prijsverschil was tussen VV en GT/PHG/etc wist ik niet, maar goed, in VV heb ik ook nog nooit een sessie gehad die langer duurde dan 15 minuten (voordat ik teleurgesteld de kamer af ging) :biggrin:

Ik zal de tabel enigszins bijhouden, en nu zeker een kolom/variabele toevoegen: helderheid prijsbeleid (subjectief waargenomen dan, want uiteraard is erg nergens een prijsbeleid :cool: wat ben ik blij dat PSR en Oase hier niet omheen draaien zeg :blob16:)

seksenfun
4 oktober 2009, 13:22
519

Na het bezoeken van World en Oase dient mijn statistiekje lichtjes gewijzigd te worden.

Er is een niet noemenswaardige degradatie doorgevoerd bij Acapulco. De sfeer in de club is van een cijfer 4 naar 3 gezakt maar vormt geen (aard)verschuiving in de rangschikking.

Wie wel een flinke sprong maakt als nieuwe binnenkomer is World. Die club verdient een tweede plaats en kan de concurrentie met nummer 1 goed doorstaan.

Oase heeft enkel de eer om ergens vanachter in de lijst nog voor GT te mogen staan.

Hoewel ik World maar 2 bezoekjes bracht, ben ik zeker van mijn pointering over deze club. De sfeer en service was beide dagen gelijk.

Hoewel ik Oase maar 1 bezoekje bracht, wil ik de rangschikkingsplaast van Oase toch niet met veel voorbehoud nemen.

Gustomass
4 oktober 2009, 13:26
519

Na het bezoeken van World en Oase dient mijn statistiekje lichtjes gewijzigd te worden.

Er is een niet noemenswaardige degradatie doorgevoerd bij Acapulco. De sfeer in de club is van een cijfer 4 naar 3 gezakt maar vormt geen (aard)verschuiving in de rangschikking.

Wie wel een flinke sprong maakt als nieuwe binnenkomer is World. Die club verdient een tweede plaats en kan de concurrentie met nummer 1 goed doorstaan.

Oase heeft enkel de eer om ergens vanachter in de lijst nog voor GT te mogen staan.

Hoewel ik World maar 2 bezoekjes bracht, ben ik zeker van mijn pointering over deze club. De sfeer en service was beide dagen gelijk.

Hoewel ik Oase maar 1 bezoekje bracht, wil ik de rangschikkingsplaast van Oase toch niet met veel voorbehoud nemen.

Mij wordt het een beetje wazig voor de oogjes....;)
Ligt dat aan mij of aan ....

Gustomass.

The Joker
4 oktober 2009, 18:12
Sla dat plaatje voortaan als gif op en maak een nieuwe screenshot van een excel sheet ipv een plaatje te herbewerken wil je het leesbaar houden.

MiniME
4 juli 2011, 09:16
Hier weer het aangepaste, zeer subjectieve, club overzicht, waarbij de uiteindelijke score natuurlijk enorm afhangt van persoonlijke voorkeuren. Aangezien er beren zijn die puur voor de club gaan (en het niet interesseert of/welke dames er zijn en zonder kamersessie toch een goede dag kunnen hebben omdat het zo gezellig was met al hun 'vrienden" om zich heen) zijn er in basis twee hoofdonderdelen te herkennen: de scores mbt alles wat met de Club zelf te maken heeft en de scores mbt alles wat met de aanwezige Dames te maken heeft.

Voor mijzelf gaat het primair om de Dames, en dan kom je op de volgende ranglijst:

1612

Het zal de meesten niet verbazen dat Oase (bij mij) op nr 1 staat als het om de Dames gaat. Bernds, Freude, Maussi's en Residenz maken de top 5 vol. Zeker Maussi's is relatief onbekend, en daar moet ik weer eens heen, net als Bernds trouwens. Als Club scoren deze twee echter weer lager dan de andere 3 in de top 5, dus weet niet of het er snel van gaat komen.

Ook Acapulco, Babylon, World en GT zal k nog wel weer eens bezoeken, maar ja, tijd te kort natuurlijk om deze allemaal te bezoeken, met de kwalteit van de top 5 in het achterhoofd :cool:

Voor de overige clubs geldt dat ze echt structureel betere Dames moeten aantrekken om een bezoek (voor mij) aantrekkelijk te maken.

Als je het overzicht sorteert naar Club criteria, komt er toch een heel ander beeld uit:

1613

De grote, bekende clubs in NRW staan hier allemaal vrij hoog (5 clubs op een gedeelde 3e plek) en dat verklaart een deel van hun succes waarschijnlijk. Opvallend is de hoge positie van FKK Planet, deze club heeft dus enorme potentie (niet gek gezien dat het een zusje is van FKK World) en indien ze groot aantal top dames aan zich weten te binden, dan kan deze club het nog ver brengen. Geldt feitelijk ook voor Golden Dreams, die zich als relatieve nieuwkomer gelijk al kan meten aan de veel bekendere clubs in NRW, als daar voldoende goede dames gaan komen, zou voor mij de keus ook makkelijk zijn (zeker gezien de relatief korte afstand vanuit "boven de rivieren").

Ook opvallend dat veel clubs met een hoger score qua Dames, niet in de top staan als het om de Club zelf gaat (hoe "dreckiger" en "versauter" de Club hoe beter de Dames? :cool:). De enige club die eigenlijk in beide sorteringen hoog (in de top 5) staat is...........Parksauna Residenz. Niet voor niets een club waar dus veel ijsberen met plezier naar toe gaan.

Als je vervolgens sorteert op Totaal score, dan komt er het volgende uit:

1614

Aangezien veel ijsberen wel uitgesproken zijn dat ze of de Club het belangrijkst vinden, of de Dames, zegt dit overzicht mogelijk niet veel, maar opvallend is wel dat hier opeens Acapulco prominent zichtbaar wordt. Blijkbaar een club die gebalanceerd aanbod heeft qua Dames en Club, dat zal Dalton e.a. dan blijkbaar aanspreken, kan ook zijn dat het voor andere ijsberen hierdoor "te grijs" is en nergens echt in uitblinkt. Goed, zeker nog eens keer op een vrijdag/zaterdag bezoeken (zondag was me erg slecht bevallen).

Uiteindelijk zal iedereen zijn eigen "gewicht" hangen aan de verschillende criteria, en natuurlijk op zijn eigen subjectieve manier eea invullen, dus ben benieuwd naar de scores van anderen!

PS: Ga er vanuit dat Jack42 en Raoul7 wel weer wat te "azijnpissen" hebben (zinvolle recensies schrijven ze toch niet), dus ben blij dat ik hen weer wat munitie gegeven heb hier, wat moeten ze anders doen de hele dag :biggrin:

MiniME
23 september 2012, 16:07
Aangezien er toch nog af en toe naar dit overzicht verwezen wordt, hier de (uiteraard weer zeer subjectief) aangepaste versies.

Eerst gesorteerd naar de in mijn ogen belangrijkste criteria, die over de dames gaan (service, voorspel, prijs sessie/extras, etc):

2907

Opvallend is dat Parksauna Residenz niet meer in de top-5 staat, terwijl kwaliteit van de (service van de) dames toch hun USP is. Belangrijkste reden is dat het aanbod enorm teruggevallen is. Ook is er nauwelijks aanwas van nieuwe dames meer. Je kunt er nu uren rondlopen, op zoek naar een geschikte dame te vinden, die er of niet zijn, of alsmaar bezet met Stammkunden. Aan 3-4 top sessies op een dag, zoals vroeger normaal was, kom je tegenwoordig bij lange na niet (met 1 a 2 moet je al heel blij zijn). Ook de laatste maanden is dit niet verbeterd, dus voorlopig geen bezoek meer waard (ondanks de toppositie in de club en totaal score, zie hieronder)

Verder is Babylon goed omhoog geschoten, met name ook doordat aantal aanwezige dames verbeterd is. Nieuwkomer in de top 10 is FKK Goch, een onderschat pareltje onder de clubs als het om de aanwezige dames gaat.

Voor mij niet relevant, maar mogelijk voor anderen (bar hangers e.d.) wel: de score gesorteerd naar criteria die de club betreffen (dus los van de aanwezige dames):

2908

Je zou haast denken dat je vooral een smerige, louche, club moet hebben met matige faciliteiten, om daar de beste vrouwen te treffen :biggrin:

Voor de cijfer fetisjisten hier nog de totaal telling:

2909

Tot volgend jaar! :cool:

888
24 september 2012, 20:47
Hoi, Ik heb de volgende clubs bezocht.
Villa Vertigo
Golden Dreams 3x
Villa Marisol
Fungarden
Park sauna residenz
Fkk Planet
Amnesia 3x
Freude
Magnum
Van Gogh

De beste sessie heb ik in Villa Marisol gehad
De mooiste dame in FKK Planet (een dame die op doorreis was) volgens mij afkomstig van FKK World)

Ik heb alleen In Planet, van Gogh En Magnum een knappe meid gezien.

Voor de rest allemaal subtoppers en voornamelijk van hongaars/bulgaars afkomstig etc.
Ik vind het aanbod overal een beetje hetzelfde. De hoeveelheid verschilt en qua tijden ook natuurlijk.

Overal loopt er wel 1 waar ik het op kan doen. maar meestal is het wel zo dat ik denk van mmmm waar zijn de vele toppers.

Ik blijf meestal in een club qua tijden tussen de 13:00 uur en de 23:30 uur afhankelijk van de reistijd.

Clubs als Amnesia, Planet, Magnum vind ik erg aangenaam ivm de relaxte ruimte en dat je lekker terug kan trekken in een hoekje/nisje etc.
PSR vond ik ook erg mooi van binnen...

Big30
26 januari 2013, 11:49
Topic maar eens naar boven gehaald. MM gaf een link naar dit toch wel aardige topic in een Freude bericht van hem, vandaar!

Ook al omdat ik het met MM vaak eens ben, maar we al sinds 2006 verschillen als het gaat om club beoordelingen cq. club vooroordelen :tongue:!

Jester
4 februari 2013, 16:16
Waarde collega-ijsberen!!

Ik ben een trouwe club bezoeker, maar een minder trouwe recensent. Af en toe compenseer ik door wat ervaringen te bundelen. Het verhalende van een recensie is dan wel verdwenen, maar ik hoop toch dat de informatie nuttig is.

Op basis van mijn ervaringen in 2012 wilde ik proberen om een 'Club van het Jaar' uit te roepen, maar dit is minder eenvoudig. Wat is doorslaggevend? Dit is zeer subjectief en twee keer 'misgrijpen' leidt al snel tot een verkeerd oordeel. In 2012 heb ik de volgende clubs bezocht;

GoldenTime
Residenz
Acapulco
Schieferhof
Oase
Babylon
Zhuzha

De laatste is niet echt een club, maar toch maar meegewogen. Op basis van mijn ervaringen is de ideale club samengesteld uit onderdelen van de zeven bovenstaande clubs.

De ideale club heeft de reisafstand van GoldenTime. De wonderschone dames van Oase. De kwaliteit van de dames van Schieferhof. De keuken van Residenz. De rust van Acapulco (animeerverbod). Daarnaast zou het DT van Zhuzha welkom zijn. Eigenlijk heeft, alles overziend, Babylon de beste mix. Maar dit heeft McDonalds ook en toch ga ik liever naar een sterrenrestaurant of een snackbar.

Dingen die ik wel zou willen missen per club. Het voortdurende gejaag van de vrouwen in Oase (Schatzi, kommst du mit). De missers bij GT (af en toe zitten hier golddiggers tussen). Het gebrek aan afleiding bij Babylon en Schieferhof (in de 'rustpauze' wordt het wel erg saai). De afwezigheid van hygiene bij Zhuzha (je moet niet bij alles nadenken). De lamlendige sfeer bij Acapulco (iedereen hangt op de bank). Wat dit betreft heet Residenz de beste papieren, gezien de standaardservicelijsten in de kastjes etc.

Kortom; ik kom er niet uit om een club van het jaar te benoemen. Ik blijf ze in 2013 ook bezoeken, waarbij ik let op de volgende zaken:

Het lieft naar GT, maar geen gokjes met onbekende dames
Voor de beste sex gewoon naar Katja (BSC), Nathalie (BSC), Lulu (GT), Cora (GT), Debbie (PSR)
Voor de afwisseling gewoon alles blijven verkennen. Zelfs in het clubbezoek blijk ik niet trouw te zijn

Have fun in 2013. Greetz.

Jester

MiniME
5 februari 2013, 19:50
Aardige overwegingen. Is inderdaad zeer subjectief. Hier nog een overzicht dat je kan meenemen in je overwegingen voor 2013:

Club overzicht 2012 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7911-Zeeeeer-subjectief-club-overzicht-van-MiniMe!!&p=283437#post283437).

Goch en Freude zou je ook nog kunnen meenemen als je voor high-service (en "dreckig") gaat (ook veel DT experts daar, net als bij Zhuzha!).

Jester
10 februari 2013, 12:02
Hoi Minime!

Jouw kwantitatieve analyse kende ik nog niet. Ik ben het op heeeeel veel punten met je eens. Iedereen kan zn eigen wegingsfactoren er aan hangen. Ondanks dat ik de individuele score onderschrijf scoort bij mij VV overall veel lager en BSC veel hoger. Soms heb je ook gewoon zin in een tent met veel drukte en de mooist vrouwen, terwijl je de andere keer verlangt naar het Rode Teppich gevoel. Buiten kijf staat dat slechte sessies de dag kunnen verknallen. Clubs die een hoger risico herbergen mijd ik daarom liever. Dan maar slcht voer of oude douches.

Ik wil je voordragen voor een eredoctoraat met een dergelijk fundamenteel onderzoek!

Thanks,

Jester

Willi69
10 februari 2013, 12:52
Topic maar eens naar boven gehaald.
Das scheint ja in letzter Zeit Deine Spezialität zu werden. :rolleyes: Hast Du Langeweile? :slaap:

bad pritt
3 mei 2013, 04:12
Helemaal mee eens, als je geen respect hebt voor de dame in kwestie, is een goede sessie zo goed als onmogelijk, net als in het echte leven.

In een aantal clubs zitten echter dames (of sharks) die, ook al toon je nog zoveel respect, ze je nog met een afwerkgevoel de kamer laten verlaten, en die clubs moet je zien te mijden!

Enjoy!

Wat is dat toch handig dat die waardeloze dames netjes per club gerangschikt zitten.
Nu alleen nog ff een lijstje posten van welke clubs dat zijn en de grote volksverhuizing kan beginnen.

MiniME
3 mei 2013, 07:09
Wat is dat toch handig dat die waardeloze dames netjes per club gerangschikt zitten.
Nu alleen nog ff een lijstje posten van welke clubs dat zijn en de grote volksverhuizing kan beginnen.

Die is er al eventjes hoor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7911-Zeeeeer-subjectief-club-overzicht-van-MiniMe!!&p=283437#post283437 :biggrin:

Moet alleen nog ge update met Panthera (top 3) en Luder Lounge (top 10) erin. En PSR is helaas uit de top 10 gevallen en Oase uit de top 3 (nogmaals bewijs dat deze ijsbeer helemaal geen vaste/favo club heeft, wat sommige ijsberen in hun eigen "defensive mode" soms menen te moeten memoreren. Uiteraard wel favo clubs in bepaalde periode's, maar nooit onvoorwaardelijk en alleen op basis van mijn (subjectieve!) criteria! :cool:

felrops
3 mei 2013, 07:41
Clubs zijn een beetje als voetbalteams. Sommige zijn jaren top, maar gaan dan langzaam maar zeker achteruit. Maar mits de juiste ingrepen (een trainerswissel/management, wat goede spelers aankopen/de juiste dames selecteren, het stadion modern blijven houden/de kamers eens in een fris kleurtje steken, zorgen dat de hamburgers niet van karton zijn (2x)...) kunnen de oude gloriën snel gaan herleven. Het verschil met een voetbalclub is wel dat ik een saunaclub niet hondstrouw moet zijn. Ik blijf Antwerp-supporter tot de laatste snik, maar ben niet zo dwaas om al mijn pleziecentjes te blijven dragen naar een saunaclub in dalende lijn. Gelukkig is er dan een voor mij verfrissende kennismaking met Panthera. En zolang deze sterk blijft draaien, ga ik daar heen. Stilletjes volg ik wel hoe het met mijn oude glorie (PHG) gaat. Mocht de nieuwe liefde ooit uitdoven, keer ik bij betere tijden zeker terug naar de oude vertrouwde stek.

MiniME
15 mei 2013, 13:05
Het is weer eens tijd voor een update van het zeer subjectieve(!) cluboverzicht. Zoals bekend is het gebaseerd op eigen waarnemingen, en kan ieder zijn eigen, afwijkende mening daar over hebben. Niet alleen qua scores (die zijn nog enigszins objectief) maar vooral ook qua gewicht (belang) per criterium, en zodoende de plaats op de ranglijst (zie verder disclaimer onderaan dit bericht :cool:).

Zoals gebruikelijk als eerste gesorteerd naar wat voor mij het belangrijkste is in een club, de aanwezige dames (service, looks, aantal, attitude, prijs, etc), en dit staat dus los van al het moois dat een club wel of niet te bieden heeft:

4149

Zoals al enigszins was aan zien komen, is PSR helemaal naar de bodem van de top-10 gezakt. Niet doordat de aanwezige dames niet goed zijn, dat is nog steeds prima op orde, maar door het zeer smalle aanbod. Als jouw persoonljke top-5 er toevallig niet is, kun je de hele dag doelloos rondlopen zonder enige drang om naar de kamer te gaan en dus geen goede kamer sessie naar jou smaak. FKK van Goch heeft maar heel kort in de top-5 kunnen meedraaien. Is te onvoorspelbaar, maar kan nog steeds een goede club dag opleveren. Gezien de zeer korte afstand over de grens, wel reden om nog af en toe eens langs te wippen.

Slechts 5 clubs met een (sub)score van 20 of hoger. Babylon en Haus Panthera draaien steady in de top mee als top-service clubs, en aangezien Panthera dat als club (dus los van de aanwezige dames en hun service) ook doet, staat deze momenteel op ruime afstand op nr 1! Freude komt nog net in de top-3, maar zal ook haar aanbod aan dames flink moeten uitbreiden, om die positie op langere termijn te kunnen handhaven. Oase nog steeds top-5, maar ook wat weggezakt in het (service) geweld van de top-2. (Op)Nieuw in de top-5 is LuLo/Maussi's te vinden. Verrassend goed voor zo'n kleine, lokale club, maar met zeer beperkt aanbod, dus kan mogelijk net zo snel weer wegzakken als PSR dat nu ondervindt.

Kijken we echter alleen naar de club (faciliteiten, prijs, sfeer, bereikbaarheid etc), los van de aanwezige dames, dan komt er een heel ander beeld uit:

4150

Opvallend is dat er slechts 5 clubs zijn met een subtotaal van 30 of hoger. En er is er maar 1 die dat combineert met een subtotaal op de Dames/service criteria van 20 of hoger, en dat is Haus Panthera. Voor het overige lijkt het erop dat alle goede clubs, blijkbaar minder kritisch zijn als het om de kwaliteit/nivo/service van de aanwezige dames gaat. Was al eerder geconstateerd, maar hopelijk komen er meer clubs tot het inzicht dat HP blijkbaar wel heeft: kwaliteit bieden op alle fronten! Duidelijk te zien is waarom clubs als GT en Magnum nog steeds zo populair zijn: ze bieden gewoon een club van zeer goede kwaliteit, en als je daar je vaste (top) dame(s) hebt zitten, kun je je daar prima vermaken. Ook Planet en Residenz zijn op dit gebied prima plekken om te vertoeven. Je zult er alleen niet altijd in voldoende mate top erotiek op hoog nivo aantreffen. :cool:

Logisch gevolg is dat alle service clubs (op HP en feitelijk ook PSR nog wel na) dus ergens onderaan dit sublijstje bungelen. Oase, Freude, Babylon, etc hoeven maar een paar dingen te verbeteren in hun club, en ze komen ook in dit lijstje een stuk hoger te staan, dus die aansporing verdienen ze wat mij betreft!

Tot slot nog de (vrij theoretische) totaal telling:

4151

Niet zo gek dat momenteel Haus Panthera dus de top van de lijst aanvoert: scoort feitelijk op de meeste fronten zeer goed. Het is wat ver weg (daar kunnen ze niet veel aan doen), er zou een whirlpool e.d. moeten komen (die schijnt toch echt in de planning te zitten!) en het aanbod mag iets breder (met name tijdens de orthodoxe feestdagen :cool:) voor de rest kun je hier nauwelijks een miskleun hebben voor een lekker dagje uit.

Theoretische totaaltelling verder, omdat dit alle criteria op 1 hoop gooit, en je in de praktijk als ijsbeer vaak maar een paar items belangrijk vindt, en andere zaken totaal niet, en je daarom een eigen top-10 hebt (behalve de verstokte fan-boys die nooit een meter buiten hun eigen clubje zullen zetten en denken dat hun top-1 de enige en beste plek ter wereld is, tsja................die oogkleppen zullen nooit meer afgaan vrees ik :biggrin:).

De top-15 van de lijst zijn allemaal goede clubs, en alle clubs op de lijst bezoek ik zelf regelmatig. Ben dus totaal niet gebonden aan 1 "beste club", ondanks dat bepaalde fan-boys dit hier regelmatig roepen (met name om zo af te leiden van het feit dat ze zelf zo verstokt en beperkt zijn, maar goed).

Elke club zal het elke keer weer opnieuw waar moeten maken. Gelukkig doen de meeste clubs dat ook, ieder op hun eigen manier, en trekken zo hun eigen publiek: elke club krijgt de ijsberen die ze verdienen en elke ijsbeer krijgt de club die hij verdient :)

:freu:

Dalton
15 mei 2013, 13:33
Het spijt me om je mede te delen dat voor mij op het moment VILLA MARISOL op de eerste plaats staat met alles zelfs.
Kijk maar rond mooie hete sauna een goed zwembad waar je echt baantjes kan trekken en dan het eten en drinken ook nog eens super maar niet te vergeten de 30 dames die iedere donder-,vrijdag en zaterdag aanwezif zijn.
Entree slechts 35 euro en vanaf de nederlandse grens maar 10 minuten rijden,vooral de tuin niet vergeten ook super.

MiniME
15 mei 2013, 14:11
Het spijt me om je mede te delen dat voor mij op het moment VILLA MARISOL op de eerste plaats staat met alles zelfs.
Kijk maar rond mooie hete sauna een goed zwembad waar je echt baantjes kan trekken en dan het eten en drinken ook nog eens super maar niet te vergeten de 30 dames die iedere donder-,vrijdag en zaterdag aanwezif zijn.
Entree slechts 35 euro en vanaf de nederlandse grens maar 10 minuten rijden,vooral de tuin niet vergeten ook super.

Dat is goed te horen. Zou voor mij ook ideaal zijn gezien de afstand, dus als ik er weer eens ben, hoop ik dat de aanwezige dames ook van hoog nivo zijn, dan mogen ze wat mij betreft in de top-5 komen!

Jansen
16 mei 2013, 22:04
Ik vind de Disclaimer en de uitspraken van MiniMe wel erg persoonlijk.
Natuurlijk heeft iedere beer zijn eigen voorkeur maar om hier een top 10 van te maken met allerlei nevenheden vind ik niet relevant voor een hoerentent.

Het gaat om de persoonlijke voorkeur van de man die daar naar toe gaat en het meest belangrijke is dan toch hoe geil en mooi lopen de dames er bij en met hoeveel van deze stoten kan ik vandaag naar de kamer.

De rest is gewoon bijzaak en dan krijg je een andere Top 10

Mijn Top 8 van de beste clubs met de meest geile en hoerige dames is dan ook anders.

1. Oase
2. GT
3. PHG
4. LR
5. VV
6. Magnum
7. Dolce Vita
8. YY

Dus dit is een persoonlijke mening en de andere clubs geef ik geen beoordeling omdat ik daar te weinig of helemaal niet ben geweest.

Kijk je naar de mooiste club dan krijg je een totaal ander beeld.

1.VV
2.YY
3.Magnum
4.PHG
5.GT
6.Oase
7.Dolce Vita
8. LR

dit heeft natuurlijk ook met de welness en de tuin met zwambaden te maken.

Denk er ook aan welke avond je een club bezoekt en wat is dan de beste : pak een zwakke maandag of dinsdag

1. GT
2. Oase
3. PHG
4. LR
5. maakt elkaar niets meer uit.

Of waar is de beste muziek en het eten maar ook hier is het wisselend welke avond je hier binnen loopt

Dus dit is ook zeer persoonlijk maar mijn mening.

Waar wandel je het liefst SKW of in Duisburg of ga je liever naar 020 toe.

MiniME
17 mei 2013, 07:49
Ik vind de Disclaimer en de uitspraken van MiniMe wel erg persoonlijk.

Het gaat om de persoonlijke voorkeur van de man die daar naar toe gaat en het meest belangrijke is dan toch hoe geil en mooi lopen de dames er bij en met hoeveel van deze stoten kan ik vandaag naar de kamer.

Inderdaad, helemaal mee eens. Er zijn dus vele verschillende top-10's mogelijk, daarom heet het ook een "zeeeeer subjectief cluboverzicht" en staan er zelfs daar al 3 verschillende sorteringen in, afhankelijk of je dames/service belangrijk vind, of de club en haar faciliteiten. De door jou genoemde lijstjes snijden uiteraard ook hout, allemaal op basis van welke criteria je belangrijk vindt en welke niet.

De (score op) criteria an sich kunnen echter wel vrij objectief zijn, zo zal niemand ontkennen dat VV een waanzinnige mooie club is qua inrichting, faciliteiten, etc, en dat bv van Goch dat totaal niet is. Ook dat de kwaliteit van eten in PSR en Magnum superieur is, en bij Oase bagger. En dat de welwillendheid/service van de dames in Bernds top is, en in VV flop. Et cetera..............

Dalton
17 mei 2013, 09:19
PATER JANSEN heeft weer eens een krasse preek gehouden en nu zijn eigen topclubs bekend gemaakt.
Wat natuurlijk een bekendmaking van DALTON uitlokt om zijn clubs te vertegenwoordigen op het EUROCLUBFESTIVAL:

Op de eerste plaats met 203 punten VILLA MARISOL

Op de tweede plaats met 199 punten ACAPULCO

Op de derde plaats met 198 punten GOLDEN DREAMS

De rest van de clubs bengelen helemaal onderaan met hun rare afspraken over prijzen op een kamer en dan nog eens die hoge entree prijzen gewoon een stelletje uitnemers voor de arme sloebers die eens in het 1/2 jaar hun zuur verdiende geld naar een club brengen om de dames te ondersteunen die in het arme thuisland hele families aan het eten moeten houden en te zorgen dat hun vriendjes niet meer hoeven te lopen omdat ze dan misschien nog een afgedankt oud autootje kunnen kopen om daarmee de qudere famlie-leden mee te kunnen verplaatsen zodat deze doelgroep ook nog iets heeft in hun land.

Jester
30 december 2013, 15:44
Vorig jaar heeft de Admin mijn review over 2012 geplaatst onder dit cluboverzicht van Minime, waardoor zijn gedegen onderzoek gelijk een stuk minder subjectief is geworden. Het leek mij verstandig om het overzicht 2013 hieraan toe te voegen.

In 2013 heb ik de volgende etablissementen (meerdere keren) bezocht:
• GoldenTime
• ParkSauna Residenz (PSR)
• Bernds Sauna Club (Hof)
• Pauschalclub Bochum
• Haus Panthera
• Babylon
• GoldenDreams

De afgelopen jaren waren LivingRoom, HappyGarden, Vertigo, Zhuzha, Acapulco en Oase nog wel eens vertegenwoordigd, maar in 2013 zijn ze om diverse redenen niet bezocht. Daarnaast heb ik diverse keren ambities gehad om Magnum, Alina of Saskia Farrell te bezoeken maar hier om diverse redenen van afgezien.

Hierbij komen we gelijk bij de kern van de zaak. Kwaliteit staat voor mij bovenaan. Of de ene club een paar tientjes meer entree heft of de dames daar wel/niet gekleed rondlopen vind ik minder interessant. Het liefst heb ik een club waar niet gezeurd wordt om geld, maar ik verzekerd ben van de juiste service.

Dit tref ik toch iedere keer weer het beste bij het Hof. Toegegeven de entree is te hoog voor de faciliteiten en met twaalf aanwezige dames is het geen enorme discotheek, maar het heeft altijd wel ‘iets’. Met name de goede service en de duidelijke beloningsstructuur vind ik belangrijk. Er lopen geen 18 jarige Roemeentjes met een lichaampje van de turnacademie rond, maar Tina en Lilly zijn toch zonder meer zeer aantrekkelijke dames.

Net als vorig jaar is GoldenTime mijn andere favoriet. Ik ga altijd overdag en als de wachttijden voor de kamers beginnen wil ik weg zijn. Dat vind ik een enorm minpunt. Het enorme pluspunt is de optick van de aanwezige dames. Er lopen altijd wel enkele stunners. Vreemd genoeg ga ik vaak met Lulu naar de kamer. Absoluut geen optick-topper, maar wel een Hof-service. Dit is echter ook bij andere dames realiseerbaar. Zeer goede ervaringen met bijvoorbeeld Cora, Zoe, Michelle (Hun) en Veronika, maar ook enkele fikse tegenvallers, waaronder bijv. Lola waar anderen zeer goede ervaringen mee hebben.

Bij PSR viel de laatste twee keer de bezetting erg tegen en werd het erg saai. Ik ben daar dan ook al meer dan een half jaar niet geweest. Dezelfde saaiheid ervaar ik bij GoldenDreams. De looks van de dames is zonder meer goed, de club is prachtig, maar ik verveel me er en dat geeft ook vaak op de kamer een wat tegenvallende stemming. De cafésfeer in Hof of de discosfeer in GT geven dan toch vaak wat meer stemming.

Haus Panthera en Babylon vallen er tussen in. In beide clubs heb ik zeer goede ervaringen gehad, maar de meerwaarde ten opzichte van GT en Hof is beperkt. Babylon is daarbij voor mij verder rijden en HP is dichterbij. Feitelijk zou ik daar vaker heen moeten gaan, maar de stemming is overdag vaak wat mat.

Blijft over de Pauschalclub in Bochum. Prima club met best interessante vrouwen, maar het afjagen van de toppers en de sterke focus op alleen ‘de daad’ doen het niet voor mij. Ik ga dan liever voor iets minder seks, maar met meer tijd per partner en hoge kwaliteit. De stemming vond ik er wel goed.

Dus in 2014 zullen de bovenstaande clubs wel weer getest gaan worden, waarbij de Pauschalclub (niet mijn concept), Babylon (reisafstand), PSR (reisafstand) en GoldenDreams (nog geen click) de minste kans maken. Hof en GT staan weer hoog genoteerd, maar ook HP verdient een kans door het feit dat alle sessies daar (Jacky, Andrea, Alina, Meg(?)) gewoon bijzonder goed waren en de reisafstand voor mij het kortst van alle clubs.

We shall see (and try).

MiniME
30 december 2013, 19:00
Dank Jester voor de zeer zinvolle toevoegingen met jouw blik op de clubwereld.

Aangezien we weer aan het einde van het jaar zitten, hier een bijgewerkt, zeeeeeeeer subjectief cluboverzicht van de door mij bezochte clubs, gewogen tegen de voor mij belangrijkste criteria waar ik naar kijk (en waardoor ik bepaalde clubs vaak of minder vaak bezoek). Heb alle onderstaande clubs in 2013 weer 1 of meerdere malen bezocht, en het grote beeld blijft wel gelijk, maar er zijn ook weer aardige verschuivingen en onverwachte nieuwkomers.

Belangrijkste voor mij blijft de kwaliteit (in allerlei opzicht) van de in een club aanwezige dames. Gesorteerd naar de daar bij behorende criteria, kom ik nu tot de volgende lijst:

6115

De top is in 2013 flink door elkaar geschud. In 2012 stond Oase nog op 1 en Freude op 2. Halverwege 2013 stonden deze nog wel in de top-5, maar waren ze al ingehaald door Panthera en Babylon en nu, op de valreep van 2014, staan ze nog maar net in de top-10. Gezien de ontwikkelingen bij beide clubs, vrees ik voor het ergste in 2014.

GT is nu definitief uit de top-10 verdwenen en dient als ultiem voorbeeld van een schiterende en schone club met "grensclub service". Club Neby en Luder Lounge zijn langzaam de top-5 ingeschoven, niet zo gek, gezien de dames die daar hun "beste beentje" voorzetten. Behalve Sharks, is meest verrassende nieuwkomer in de top-10: service Club Angelique. Recent nog met bevriende ijsbeer bezocht en het blijft goed om te zien dat ook hij overwhelmed is: optisch zijn de meeste dames daar op GT/Oase/World nivo, qua service gaan ze de Bernds dames voorbij! ;)

Uiteraard is ook het overige wat een club te bieden heeft van belang. Als je het overizicht sorteerd puur op de pros/cons van de club, dus los van de aanwezige vrouwen, krijg je het volgende overzicht:

6116

De top blijft ongewijzigd (Magnum, Residenz, Panthera) met name door goed eten en drinken, plus gewoon de zaakjes goed voor elkaar hebben qua club. Meest opvallende stijger in dit klassement is Villa Marisol. Zeer goed geslaagde verbouwing, er ontrbeekt het aan eigenlijk niets, behave dan dames met de attitude die bij een service club horen! :cool:

Aangezien hier appels met peren vergeleken worden, zegt dit niet zoveel, maar voor de liefhebbers hier dan nog de sortering van de totaal score:

6117

Voor mij blijft in alle opzichten Panthera club nr 1 van 2013, daar verandert ook het prijsbeleid in 2014 niets aan. De bezetting is de laatste maanden nog steeds erg goed (uiteraard niet van 20 december t/m 20 januari, die periode is vrijwel elke club niet aan te raden, behalve Sharks, Oase, Freude en dus ook Angelique, waar de bezetting dezer dagen gewoon prima op orde is!).

firstholliday
10 april 2014, 21:44
Hallo beren,

Ik wil met een vriend een keer een club proberen... Graag jullie deskundige hulp;
Wat is in jullie ogen de beste club die aan de onderstaande wensen voldoet.

Genoeg vrouwen
Niet te duur 50-50-50 = prima , goedkoper nog beter
Goede en gezellige bar waar de dames ook komen.
Gratis bier.
Niet te ver van Amsterdam, 3 uur rijden max.
Aangezien we beide nog nooit zijn geweest en het badjas/handoek idee maar eng/vreemd vinden een relaxte tent.
Een beetje op zoek naar een bruine kroeg idee met mooie vrouwen.

ideetjes?

Big30
12 april 2014, 14:33
Lees dit topic eens door:
Club advies gevraagd. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28040-Welke-Club)

Jester
9 januari 2015, 08:27
Weer een jaar voorbij en net als voorgaande jaren neem ik graag de vrijheid om dit topic van Minime aan te vullen met mijn ervaringen in het Duitse clublandschap.

De afgelopen maanden heb ik (in volgorde van binnenkomst) de volgende clubs getest:
- Bernds Sauna Club - Schieferhof (kortweg: Hof) te Hennef
- Golden Time (GT) te Bruggen
- Parksauna Residenz (PSR) te Lohmar
- Golden Dreams (GD) te Schuttorf
- Haus Panthera (HP) te Ratingen
- Acapulco (ACA) te Velbert
- Luder Lounge (LL) te Dortmund

De grote verassing was dit jaar LL. Ik was er bij de festiviteiten rond het 3-jarig bestaan voor de eerste keer en was, ondanks de te grote drukte, erg positief. Het afgelopen halfjaar ben ik hier nog een keer 8 terug geweest. De LL staat met stop op 1 in mijn jaaroverzicht. Met toppers als Bianca, Jessy, Alexandra, Meggy en Nadine kun je al niets misdoen, maar ook de andere dames kennen een hoge basisstandaard. De voordelen zijn verder (voor mij) de reisafstand en de filevrije ' Anfahrt'. Daarnaast vind ik ook het Theke-personeel altijd erg vriendelijk en behulpzaam en zijn de prijzen erg aantrekkelijk. Nadelen zijn er ook hoor. Met name de omvang van de club, het aantal kamers (8) en het gebrek aan voedsel.

De LL is voor mij eigenlijk de vervanger van het HOF geworden. Het Hof heeft bijna niets fout gedaan, behalve het vertrek van enkele stamkrachten van de afgelopen jaren. Nadelen blijven de reisafstand en de files rond Koln. Daarnaast is de entree te hoog voor het gebodene en in vergelijking met LL.

De derde plaats is voor GT. GT blijft voor mij 'noodzakelijk' naast de serviceclubs LL en HOF. De dames zijn in schoonheid en kwantiteit bijna nergens te overtreffen. Nadelen vind ik de soms grote drukte, kamerwachttijden en het hogere risico op een flop. Ik heb dan ook vaak vaste dames, die mij nooit teleurstellen (Leona, Meggy, Lulu, Cora). Hoe aantrekkelijk de jongere dames er soms ook uitzien ... Daarnaast vind ik de nieuwe prijsstelling soms ook wel eens doorslaan.Net voor Oud & Nieuw een leuk triootje met Meggy en Charleen van 40 minuten is (volkomen correct) EUR 200. Plus de entree natuurlijk. Vergelijk dit eens met bijv. LL.

HP ben ik na de kritieken uit de markt niet meer geweest. Begin dit jaar weer enkele zeer goede sessies beleefd, maar de te rustige ambiance in combinatie met het jaaggedrag van enkele dames garanderen mij geen relaxdagje (en daar gaat het om). Vaak als je op een bankje of barkruk plaatsneemt staat er binnen de kortste keren een dame naast je met snode plannen. Hier krijg je dan geen spijt van, maar het relax-karakter gaat weg.

De andere clubs hebben onvoldoende representatieve bezoeken gehad voor een goede beoordeling. Bij GD kom ik nog wel eens in de buurt en dan wip ik even aan. Dan is het eerder voor een kort bezoekje dan voor een relaxdag. Acapulco blijft een club met een mooie omvang, mooie dames en een aantrekkelijke prijsstelling. Alleen kom ik hier te weinig om de flops te kunnen destilleren uit het aanbod. PSR combineerde altijd een hoog serviceniveau (stond gewoon aangeplakt wat je kon verwachten) met een goed aantal leuke dames en prima faciliteiten. Nadelen waren de reistijd en de doodse sfeer overdag. De nadelen hebben het dit jaar van de voordelen gewonnen. Slecht e e n bezoekje.

Kortom; 2014 was een mooi clubjaar. 2015 maak je borst maar nat. Heren een goed jaar gewenst!!

stimpy3
1 februari 2015, 20:48
Voorzichtig kickje ;)

BTW, wbt acapulco: Uiterlijk zit wat mij betreft de laatste tijd eerder op 3-4 (hoewel je d'r natuurlijk voldoende keus is, zodat je wel wat leuks kunt vinden); qua sfeer is het 'meh' (hoewel dat natuurlijk een stuk anders ligt als je daar met een man of wat nl'se ijsberen zit). De prijsstelling van Aca maakt natuurlijk wel weer een hoop goed; met 40 euro per half uur en 40 euro entree is 't goed te doen.

MiniME
4 mei 2015, 16:19
Het is alweer even geleden, en heb rond de jaarwisseling weinig tijd gehad eea weer bij te werken en te posten, maar er is sinds 16 maanden weer een hoop gebeurd en veranderd in sauna/FKK land. Aantal clubs zijn van eigenaar/naam veranderd (Haus Panthera=>Acapulco Gold, Amnesia=>Great Palace), sommige van locatie (Golden Dreams), sommige zelfs beide (Club Angelique Viersen => La Luna Moers), aantal clubs zijn flink verbouwd (Goch, Babylon) en er was zelfs een nieuwe "ster" aan het firmament (Oceans).

En zoals altijd waren de ervaringen weer wisselend, soms lyrisch, soms totale catastrofe, en uiteraard allemaal afhankelijk van de smaak van de desbetreffende ijsbeer.

Onderstaand dus weer het zeeeeer subjectieve overzicht op basis van mijn persoonlijke waarnemingen. Aangezien ik de (kwaliteit van de) dames in een club het meest belangrijk vind, die sortering als eerste:

11727

Belangrijkste verschuiving is natuurlijk dat de vroegere nr 1 (HP) als AG naar plek 7 geduikeld is. En dan met name nog door de aanwezigheid van 10-tal ex-HP dames, als die ook weg zijn, zakt AG nog verder weg naar plek vergelijkbaar met Aca. Babylon heeft de nr 1 plek (qua dames/service) overgenomen, maar zal wel op moeten letten dat zowel aantal dames, als de optiek, van voldoende nivo blijft.

Met stip nieuw binnen op de 2e plek is namelijk Club Globe. Zowel qua service, pre-sales als optiek en aantal dames, is dit echt de wereldtop. Het is dat het zo enorm duur en ver weg is, anders zou je er vaker heen gaan (zie draadje aldaar). Dat dit soort zaken mega impact hebben op de klassering, blijkt wel uit Bumsalp, ook in Zurich (CH). Is namelijk een prima club, qua line-up en faciliteiten goed te vergelijken met de bekende grens clubs, maar aangezien het niets beter of slechter is dan bv GT, is het te ver en te duur om er vaak heen te gaan. En als je in de buurt bent, kun je veel beter naar Globe.

Luder Lounge bestendigt nog net haar 3e plek, maar zal ook moeten blijven investeren in een goede line-up. Helaas heeft Club Angelique het met de verhuizing naar Moers (La Luna) niet meer waar kunnen maken. Lekkere optiek (zoals Alice, Ruby, etc) is er nauwelijks meer, goede sex kan nog steeds, maar de line-up is zeer voorspelbaar, weinig nieuws, en ondanks dat ze de prijzen flink hebben verlaagd, is de club ver buiten de top-10 terecht gekomen. Dit geldt helaas ook voor FKK van Goch: service van de optisch leuke dames is zeer matig / beperkt, de minder mooie meisjes performen wel goed, maar hierdoor toch flinke duikeling in de lijst voor de "service zoekers met goede optiek".

Zoals te verwachten hebben Sharks en Oase stuivertje gewisseld, en valt de keuze tegenwoordig altijd in het voordeel van Darmstad uit. Ben zelf nog niet in de "nieuwe" Golden Dreams geweest, dus dit is nog een score gebaseerd op de oude plek. Als alle dames er TZ/DFK doen en ook PZC/OWO bieden, zoals in de top-5 van service clubs gebeurd, dan kan deze club mogelijk nog hoog stijgen!

Aangezien er ook heel veel beren zijn die juist voor de club (faciliteiten, sfeer, entourage) gaan, hier de sortering op die criteria:

11728

De hele top 10 is eigenlijk ongewijzigd, behalve natuurlijk de dramatische val van Panthera/AG. Helaas heeft AG dus niet alleen qua dames, maar ook qua club faciliteiten nu een enorme veer moeten laten (geen a la carte, geen bier inclusive) en is de huiselijke sfeer helemaal weg. Enige wat nog mee valt is de lage entree prijs en gelukkig nog een 10-tal ex-HP dames.

Parksauna Residenz en Magnum zijn gelukkig nog steeds prima clubs om te vertoeven, en als je beetje geluk hebt kun je ook nog aardige kamer sessie hebben en dan is je dag goed. De tijden dat PSR ook tot de categorie service clubs hoorde is helaas al jaartje of wat voorbij, maar nog steeds ok als relaxte plek om uit te rusten en te ontspannen. Optiek van de dames in Magnum is een stuk beter, maar je moet weer meer opletten of je wel krijgt wat beloofd wordt. Goch is door de verbouwing (en het eten) wel iets gestegen, maar kan toch de concurrentie niet aan in vergelijking met vele andere clubs. Jammer, want het is lekker dichtbij

Het is iig ook duidelijk waarom de grotere (grens) clubs zo goed bezocht worden: goede prijs/kwaliteit voor de faciliteiten, inclusief welness e goede drank en eet voorzieningen. Ja echt, er zijn meer dan voldoende beren die juist dát belangrijk vinden! ;)

Dan voor de liefhebbers nog een keer het overzicht gesorteerd naar de totaal score, voor als je zowel de dames (service) als de club (faciliteiten) even belangrijk vindt. Vrij hypothetisch lijkt me, want altijd is 1 van de 2 toch net iets belangrijker, maar goed:

11729

Logisch dat ook in dit overzicht hier de val van Haus Panthera zichtbaar is. Zo zonde dat je een top club (in vele aspecten) zo teloor kan laten gaan (was al zo voor de naamsverandering, maar komt nu niet meer goed vrees ik). Verder komt Globe nieuw in de top-6 binnen, maar zal door afstand en pricing niet veel verder meer stijgen in dit overzicht denk ik.

Tot slot leuk om te zien dat Babylon door haar a la carte systeem en de verbouwing nu ook in dit overzicht nr 1 is geworden. Hopelijk blijf pricing en afreken mechanisme hetzelfde, en komen er structureel 10-15 nieuwe dames bij om de tent beter gevuld te laten zijn. De mannen komen zeker ook, aangezien de kwaliteit en sfeer in Babylon over het algemeen zeer goed is.

Op naar weer een mooi club jaar!

:cool:

Smouse
4 mei 2015, 18:44
Ga zo door MiniMe :freu:

Wel een kleine opmerking van mij die Heaven7 als favo clubje heeft.
Maak er een kolom bij met de datum die aangeeft wanneer je de club voor het laatst bezocht hebt.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de score die H7 krijgt van een recent bezoekje is.

H7 Actueel:

20 euro entree :smile2:
40 euro voor 30 minuten met Ex- Panthera girl :hammer:

Plus de club is compleet vernieuwd!!!
Tijd voor een nieuw bezoekje :cool:

See ya Smouse

Badslippers
4 mei 2015, 21:34
Leuk en informatief overzicht waarmee ieder kan doen wat hij wil. Zoals de schrijver al aangeeft, een subjectief overzicht en daarom zullen er altijd op- en aanmerkingen zijn.

Wat mij betreft zou het item voorspel wat meer gespecificeerd mogen worden. Is dat publieke seksuele actie op de bank bijvoorbeeld tongzoenen, pijpen en rukken of is dat gewoon een ruime pré-sales in de zin van samen wat beschaafd keuvelen?

Parkeren? Wellicht belangrijk voor ijsberen die hun auto uit het zicht willen hebben. Ligt er ook aan of de club zeer goed bezocht wordt. Ja, bij Planet Eden heb je altijd plaats want daar komen weinig bezoekers. Golden Time is bijna altijd druk tijdens de gehele dag dus is dat parkeerterrein gauw vol. Dat vertekent dan iets (vind ik).

Tijdstip van de dag speelt ook een rol bij het aantal aanwezige dames.

Zoals schrijver terecht opmerkt, het begint allemaal bij de dames, hun service, en hun voorkomen.

Picasso 1
5 mei 2015, 09:05
Volgens mij laat het onderwerp van dit topic niks aan duidelijkheid te wensen over. Je kan desgewenst al bij voorbaat het topic nutteloos achten wat impliceert dat het dan ook een nutteloze actie is om het topic te openen en uitgebreid te gaan lezen. Maar toch aanklikken en eerst kijken welke plaats 'je clubje' scoort en afhankelijk van de positionering van je clubje het topic nutteloos achten is niets anders dan jezelf in de maling nemen. Het zou immers net zo nutteloos geacht moeten worden als je clubje op nummer 1 was geeindigd in dit zeeeer subjectieve overzicht en die constatering zou het aanklikken van dit topic overbodig moeten hebben gemaakt.

Vendezz
5 mei 2015, 09:24
Nutteloos reageren is ook een tijdverdrijf... lees en geniet... zoveel beren. Zoveel lijstjes.. leuk om te lezen waar we minime veel kunnen ontmoeten of juist niet.. [emoji41] [emoji106]

MiniME
5 mei 2015, 09:51
Ga zo door MiniMe :freu:

Wel een kleine opmerking van mij die Heaven7 als favo clubje heeft.
Maak er een kolom bij met de datum die aangeeft wanneer je de club voor het laatst bezocht hebt.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de score die H7 krijgt van een recent bezoekje is.

H7 Actueel:

20 euro entree :smile2:
40 euro voor 30 minuten met Ex- Panthera girl :hammer:

Plus de club is compleet vernieuwd!!!
Tijd voor een nieuw bezoekje :cool:

See ya Smouse

Meeste van de genoemde clubs bezoek ik paar keer per jaar, alleen Golden Dreams is alweer even geleden en inderdaad Heaven 7 ook, dus goed punt, ik ga er binnenkort weer eens langs en zal waar relevant mijn (subjectieve!) score aanpassen.

klopt niets van.
Wanneer ben je in van GOCH geweest? ???
Of is het natte vinger werk? ?

Paar weken geleden nog. Het is maar hoe je het leest, het is nl een prima club qua prijs/kwaliteit/afstand, en je kunt met veel van de dames zeer goede sessies hebben (sommige zelfs met BB = Bernds Bonus, mogelijk is dat de reden dat sommige ijsberen zo'n fan zijn? :eek:). Als je echter van jonge, slanke deernes houdt, die ook nog eens goede service geven, dan is Goch niet the place to be. Helemaal niets mis mee toch? Alleen wel goed voor de ijsberen die daar wel van houden, dat ze weten wat ze in Goch aantreffen. Degene die echter in HP zeer grote fan zijn van Marina, Natascha, etc, die zullen ook in Goch een goede tijd hebben, zeker na de verbouwing. Het glas is dus half vol of half leeg, afhankelijk hoe je het leest).

Leuk en informatief overzicht waarmee ieder kan doen wat hij wil. Zoals de schrijver al aangeeft, een subjectief overzicht en daarom zullen er altijd op- en aanmerkingen zijn.

Wat mij betreft zou het item voorspel wat meer gespecificeerd mogen worden. Is dat publieke seksuele actie op de bank bijvoorbeeld tongzoenen, pijpen en rukken of is dat gewoon een ruime pré-sales in de zin van samen wat beschaafd keuvelen?

Parkeren? Wellicht belangrijk voor ijsberen die hun auto uit het zicht willen hebben. Ligt er ook aan of de club zeer goed bezocht wordt. Ja, bij Planet Eden heb je altijd plaats want daar komen weinig bezoekers. Golden Time is bijna altijd druk tijdens de gehele dag dus is dat parkeerterrein gauw vol. Dat vertekent dan iets (vind ik).

Tijdstip van de dag speelt ook een rol bij het aantal aanwezige dames.

Zoals schrijver terecht opmerkt, het begint allemaal bij de dames, hun service, en hun voorkomen.

Onder goede pre-sales versta ik iig op de bank tongzoenen, alles wat meer / verder gaat is meegenomen en levert bonus punten op. En als dit 10 seconden is, is dit natuurlijk minder sterk dan als je lang kunt pannenkoeken (zoals ik afgelopen weekend in Babylon nog ondervond).

Volgens mij laat het onderwerp van dit topic niks aan duidelijkheid te wensen over. Je kan desgewenst al bij voorbaat het topic nutteloos achten wat impliceert dat het dan ook een nutteloze actie is om het topic te openen en uitgebreid te gaan lezen. Maar toch aanklikken en eerst kijken welke plaats 'je clubje' scoort en afhankelijk van de positionering van je clubje het topic nutteloos achten is niets anders dan jezelf in de maling nemen. Het zou immers net zo nutteloos geacht moeten worden als je clubje op nummer 1 was geeindigd in dit zeeeer subjectieve overzicht en die constatering zou het aanklikken van dit topic overbodig moeten hebben gemaakt.

P1 slaat de spijker hiermee op zijn kop! :cool:

Big30
5 mei 2015, 10:39
De titel van het topic is zeeeeeeeeeer helder, Zeeeeer subjectief club overzicht van MiniMe!!

Ik ben trouwens dol op lijstjes en bedenk dat alle clubervaringen die hier staan per definitie ook je eigen ervaring is en daarmee per definitie dus subjectief. Geeft niets.
Overigens de "club-punten" zijn wel redelijk objectief al is dat allemaal ook weer niet zo belangrijk vind ik, tis gewoon een leuk lijstje en ja heel goed mogelijk dat als jezelf punten geeft het lijstje er weer heel anders uit komt te zien, logisch ook.
Smaken en voorkeuren verschillen nu eenmaal. Maar trap ik nu niet een ongelooflijke open deur in? Dat weten we toch wel???

Maak anders je eigen lijstje met waarschijnlijk andere clubs bovenaan als je smaak afwijkt van die van MM!

Big30
5 mei 2015, 18:22
Speelkwartier is nog volop gaande zie ik, maar de bel gaat zo en dan is het verlengde speelkwartier ten einde en en dan wordt het plein ook schoongemaakt :wink:!

MiniME
5 mei 2015, 19:17
MiniMe heb je SixSens nog niet bezocht? Het zou me benieuwen waar die club zou staan in je lijstoverzicht.

Staat nog op de planning, ben ook benieuwd. Hoor wisselende verhalen, en vorm graag mijn eigen mening. Geldt trouwens ook nog voor Oceans, en dus H7 in de rebound.

Speelkwartier is nog volop gaande zie ik, maar de bel gaat zo en dan is het verlengde speelkwartier ten einde en en dan wordt het plein ook schoongemaakt :wink:!

Dat lijkt me verstandig, het (subjective/kut) overzicht waar het om ging staat ondertussen op pagina 4, het lijkt de kritische recensies bij sommige clubs wel die in paar uur door de fan boys weer ondergesneeuwd worden..... :cool:

Vooruit dan maar:

====================================

Het is alweer even geleden, en heb rond de jaarwisseling weinig tijd gehad eea weer bij te werken en te posten, maar er is sinds 16 maanden weer een hoop gebeurd en veranderd in sauna/FKK land. Aantal clubs zijn van eigenaar/naam veranderd (Haus Panthera=>Acapulco Gold, Amnesia=>Great Palace), sommige van locatie (Golden Dreams), sommige zelfs beide (Club Angelique Viersen => La Luna Moers), aantal clubs zijn flink verbouwd (Goch, Babylon) en er was zelfs een nieuwe "ster" aan het firmament (Oceans).

En zoals altijd waren de ervaringen weer wisselend, soms lyrisch, soms totale catastrofe, en uiteraard allemaal afhankelijk van de smaak van de desbetreffende ijsbeer.

Onderstaand dus weer het zeeeeer subjectieve overzicht op basis van mijn persoonlijke waarnemingen. Aangezien ik de (kwaliteit van de) dames in een club het meest belangrijk vind, die sortering als eerste:

11727

Belangrijkste verschuiving is natuurlijk dat de vroegere nr 1 (HP) als AG naar plek 7 geduikeld is. En dan met name nog door de aanwezigheid van 10-tal ex-HP dames, als die ook weg zijn, zakt AG nog verder weg naar plek vergelijkbaar met Aca. Babylon heeft de nr 1 plek (qua dames/service) overgenomen, maar zal wel op moeten letten dat zowel aantal dames, als de optiek, van voldoende nivo blijft.

Met stip nieuw binnen op de 2e plek is namelijk Club Globe. Zowel qua service, pre-sales als optiek en aantal dames, is dit echt de wereldtop. Het is dat het zo enorm duur en ver weg is, anders zou je er vaker heen gaan (zie draadje aldaar). Dat dit soort zaken mega impact hebben op de klassering, blijkt wel uit Bumsalp, ook in Zurich (CH). Is namelijk een prima club, qua line-up en faciliteiten goed te vergelijken met de bekende grens clubs, maar aangezien het niets beter of slechter is dan bv GT, is het te ver en te duur om er vaak heen te gaan. En als je in de buurt bent, kun je veel beter naar Globe.

Luder Lounge bestendigt nog net haar 3e plek, maar zal ook moeten blijven investeren in een goede line-up. Helaas heeft Club Angelique het met de verhuizing naar Moers (La Luna) niet meer waar kunnen maken. Lekkere optiek (zoals Alice, Ruby, etc) is er nauwelijks meer, goede sex kan nog steeds, maar de line-up is zeer voorspelbaar, weinig nieuws, en ondanks dat ze de prijzen flink hebben verlaagd, is de club ver buiten de top-10 terecht gekomen. Dit geldt helaas ook voor FKK van Goch: service van de optisch leuke dames is zeer matig / beperkt, de minder mooie meisjes performen wel goed, maar hierdoor toch flinke duikeling in de lijst voor de "service zoekers met goede optiek".

Zoals te verwachten hebben Sharks en Oase stuivertje gewisseld, en valt de keuze tegenwoordig altijd in het voordeel van Darmstad uit. Ben zelf nog niet in de "nieuwe" Golden Dreams geweest, dus dit is nog een score gebaseerd op de oude plek. Als alle dames er TZ/DFK doen en ook PZC/OWO bieden, zoals in de top-5 van service clubs gebeurd, dan kan deze club mogelijk nog hoog stijgen!

Aangezien er ook heel veel beren zijn die juist voor de club (faciliteiten, sfeer, entourage) gaan, hier de sortering op die criteria:

11728

De hele top 10 is eigenlijk ongewijzigd, behalve natuurlijk de dramatische val van Panthera/AG. Helaas heeft AG dus niet alleen qua dames, maar ook qua club faciliteiten nu een enorme veer moeten laten (geen a la carte, geen bier inclusive) en is de huiselijke sfeer helemaal weg. Enige wat nog mee valt is de lage entree prijs en gelukkig nog een 10-tal ex-HP dames.

Parksauna Residenz en Magnum zijn gelukkig nog steeds prima clubs om te vertoeven, en als je beetje geluk hebt kun je ook nog aardige kamer sessie hebben en dan is je dag goed. De tijden dat PSR ook tot de categorie service clubs hoorde is helaas al jaartje of wat voorbij, maar nog steeds ok als relaxte plek om uit te rusten en te ontspannen. Optiek van de dames in Magnum is een stuk beter, maar je moet weer meer opletten of je wel krijgt wat beloofd wordt. Goch is door de verbouwing (en het eten) wel iets gestegen, maar kan toch de concurrentie niet aan in vergelijking met vele andere clubs. Jammer, want het is lekker dichtbij

Het is iig ook duidelijk waarom de grotere (grens) clubs zo goed bezocht worden: goede prijs/kwaliteit voor de faciliteiten, inclusief welness e goede drank en eet voorzieningen. Ja echt, er zijn meer dan voldoende beren die juist dát belangrijk vinden! ;)

Dan voor de liefhebbers nog een keer het overzicht gesorteerd naar de totaal score, voor als je zowel de dames (service) als de club (faciliteiten) even belangrijk vindt. Vrij hypothetisch lijkt me, want altijd is 1 van de 2 toch net iets belangrijker, maar goed:

11729

Logisch dat ook in dit overzicht hier de val van Haus Panthera zichtbaar is. Zo zonde dat je een top club (in vele aspecten) zo teloor kan laten gaan (was al zo voor de naamsverandering, maar komt nu niet meer goed vrees ik). Verder komt Globe nieuw in de top-6 binnen, maar zal door afstand en pricing niet veel verder meer stijgen in dit overzicht denk ik.

Tot slot leuk om te zien dat Babylon door haar a la carte systeem en de verbouwing nu ook in dit overzicht nr 1 is geworden. Hopelijk blijf pricing en afreken mechanisme hetzelfde, en komen er structureel 10-15 nieuwe dames bij om de tent beter gevuld te laten zijn. De mannen komen zeker ook, aangezien de kwaliteit en sfeer in Babylon over het algemeen zeer goed is.

Op naar weer een mooi club jaar!

:cool:

Big30
5 mei 2015, 19:33
Geleuter berichten (N = 70) verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41595-Geleuter-nav-zeeeer-subjectief-club-overzicht-MM

wipneus
26 mei 2015, 16:59
Magnum en Living room staan qua faciliteiten bij mij op nr 1.

Picasso 1
26 mei 2015, 19:13
Posities 1 tot en met 10 verdient volgens mij al enkele jaren geen enkele club, die kunnen gerust leeggelaten worden. De huidige stand van de clubs begint ergens rondom nummer 11 en dat voor hooguit een 4 a 5tal clubs en de rest staat ergens vanaf positie 20 of 30.
Volgens mijn zeeeeeer subjectief oordeel weergeeft dit een veel realistischer beeld van het huidige clublandschap.
:wink2:

deket
3 juni 2015, 21:24
Lees mijn verslag bij clubadvies gevraagd

stimpy3
4 juni 2015, 13:20
Klein commentaarpuntje/nuancering: D'r lopen in babylon inderdaad een stel 'servicekanonnen' rond, maar het probleem is wel dat die een schare vaste klanten achter zich aan hebben lopen, die de dames gedurende uren volboeken. Dan moet je dus echt gewoon boffen dat de dames net een gaatje hebben, want anders valt er niet zo veel te beleven. Dat verschijnsel zie je -naar ik zo her en der lees- ook in andere clubs, zoals HP/AG. Ook iets om rekening mee te houden.

Jester
3 januari 2016, 15:49
Het is 3 januari 2016. Tijd voor mijn jaarlijkse recapitulatie van het ijsberenseizoen. Volgens mij heb ik sinds 2012 mijn overzichtje aan deze post van Minime toegevoegd. Het maakt de titel wel eens waar iets minder subjectief, maar om nu van een geobjectiveerde mening te kunnen spreken gaat mij ook wat ver.

Eerst even mijn referentiekader schilderen. Na een club ga ik alleen. Ik ga er niet naar toe voor de sociale contacten, maar vind het wel altijd leuk om de mening van andere ijsberen te vernemen. Voor een club ga ik primair voor 'goede sex' in een 'propere omgeving'. Daarnaast vind ik het belangrijk om een stukje rust te vinden (geen gejaag en gestress - dat heb ik buiten de club meer dan voldoende) en wil ik de reistijd enigszins binnen de perken houden. Dit laatste is een beetje duaal, omdat ik niet naar een aantal grensclubs ga i.v.m. het grote risico (zakelijke) bekenden tegen te komen. In ieder geval heb ik een bloedhekel aan files.

Het afgelopen jaar heb ik vijf verschillende clubs bezocht: Luder Lounge en Neby in Dortmund. Golden Time en Babylon (beiden aan de A61) en Bernds/Hof in Hennef. Dit betekent dat een aantal clubs uit voorgaande jaren niet meer is bezocht, zoals:
- Happy Garden - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
- Villa Vertigo - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
- Acapulco - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. LL
- Acapulco Gold/Panthera - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. LL
- Living Room - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
- Pauschalclub Bochum - te 'onrustig' voor mij
- PSR - goede mix van LL en GT, maar de laatste keren woog het damesaanbod niet op tegen het fileleed

Zoals aangegeven is goede sex reden nummer 1 om naar een club te gaan. Bij de bovenstaande clubs is het niet altijd zeker dat je een dame treft die (op een natuurlijke wijze) TZ levert. Dan mis ik toch echt wel iets. Ik weet dat dit bij GT ook geen zekerheidje is, maar jarenlange ervaring helpt absoluut. Dat Hof jarenlang mijn topkeuze was is gezien het vorenstaande niet vreemd, maar de eeuwige files bij Köln hebben mij lange tijd er weg gehouden. Toen ik er dit jaar weer eens naar toe ging had ik te weinig tijd en waren mijn (nog steeds aanwezige) toppers constant unavailable.

Qua serviceclub heeft Luder Lounge de touwtjes stevig in handen gekregen. In de 20-30 sessies het afgelopen jaar in deze club zitten geen matige sessies, maar wel veel zeer goede. Bij GT heb ik dit jaar ook veel goede sessies gehad, maar doorgaans wel tegen de dubbele prijs. Het voordeel van de betere horeca en het constant leuke uitzicht vergoedt echter veel. Bij Babylon heb ik enkele zeer goede, maar ook zeer matige sessies gehad. Hier heb ik toch wat meer moeite om een goede selectie te maken. Daarvoor moet je er waarschijnlijk wat vaker naar toe of de website beter checken ;-). Neby is niet echt mijn ding. Op de heen- of terugweg van een afspraak prima om even aan te wippen, maar geen club waar je je een dagdeel kunt vermaken. Ik vind het geouwehoer bij Hof en LL aan de bar met Vicky (LL) of Conny (HOF) zorgt altijd voor een lekkere losse sfeer.

In de nieuwsbrief van december van HOF las ik een opsoming van de dames en zag Tina er niet meer tussen staan. Dat zou een enorme aderlating zijn en daarom denk ik dat de kan steeds kleiner wordt dat het Hof haar positie kan terug claimen.

Het is duidelijk - mijn top 3 voor 2015:
1. Luder Lounge
2. Golden Time
3. Babylon

Maar de steekproef is te klein om dit representatief voor de gehele populatie te maken ;-).

Wip ze in 2016.

Jester

MiniME
3 januari 2016, 17:22
Dank voor jouw (subjectieve) ervaringen uit 2015 Jester. Zal komende weken het overzicht ook weer bijwerken, er is hier en daar toch weer wat verschoven schat ik zo in, en ook weer aantal nieuwe clubs bezocht afgelopen jaar.