PDA

Volledige versie bekijken : Jacqueline en Aliah (triootje)



seksenfun
2 september 2007, 20:12
Een mede-ijsbeer had het over 2 Turkse meisjes, twee schoonheden, Jacqueline en Aliah. Echter zouden ze steeds alles met condoom doen, wat mij niet zo uitmaakt en niet tongzoen, wat mij weerhield om hen uit te nodigen voor een triootje. Maar na wat subtiele aanmoediging moest ik er voor gaan. Ik zal ze naar het natte gedeelte met z’n tweetjes lopen en ik er achter aan. Er waren geen kamer meer vrij dus zijn we maar tot actie overgegaan in het kamertje achter de douches. Dat deze dames niet tongzoenen vergeet je hélemaal. Ik mistte het geenszins. En toch verzekeren ook zij een perfect gfe. Het voorspel bevat al het moois dat je je maar kan inbeelden op vlak van romantiek en sensualiteit. Aan fantasie hebben ze bovendien geen gebrek. En verder weten ze je te verbazen van het begin tot het einde. Als ijsbeer beleef je een uitzonderlijke experience bij de orale verwennerij van de dames ;) Volgende keer mag het wat langer duren en mag de extra knusheid van een bed niet ontbreken!

seksenfun
17 mei 2008, 19:52
Begin mei zijn deze 2 dames weer gespot in YY. (Voor rplover: doen ook sm).

Hoewel ik triootjes afgezworen had en dit nog wist te vertellen aan medeijsbeertjes ook, zijn zij de énigen die mij kunnen doen terugkomen op mijn besluit. Het is nu meer dan een half jaar geleden dat ik met hen stoeide en ik herinner het me nog alsof het eergisteren was.