PDA

Volledige versie bekijken : Almere – Bonny



alexbaron
4 september 2007, 15:20
Vertaald met Babelfish: Almere – Bonny
De positieve commentaren op hookers.nl en de foto's in haar advertentie overtuigden me bezoeken Bonny in Almere. http://www.dutchcontacts.nl/index.php?file=detail.php&siteid=113716&catid_search=0&searchword=Bonny&page=1
Zij me heeft ontvangen in doorzichtige nachtjapon, die werkelijk erotisch was. Haar borsten zijn slechts cup B maar op de een of andere manier zeer het opwindend voor me. Zij nam me naar de slaapkamer en hielp me uitkleden. Zij waste me op een tedere strelende manier en streelde toen mijn lichaam met haar borsten en lippen. Ik kuste haar borsten en haar tepels opgericht. Ik gaf haar cunnilingus, werd zij zeer opgewonden, deed mij condom om, begon een wilde rit op me en climaxte. Ik bereikte een sterk orgasme een minuut na haar, mooie ervaring. Na het verfrissen en het rusten een beetje begon zij dat zij met mijn ballen en penis te spelen tot mijn jonge man opnieuw opricht. Zij nam naakte kleine broer in haar mond en gaf een zeer goede fellatio met inbegrip van het likken van mijn ballen en een weinig rimming. Zij bewoog zich in 69 positie zodat kon ik cunnilingus doen. Wij werden opnieuw zeer opgewonden zodat deed zij mij een andere condom om en wij deden coitus in de missionaris positie terwijl zij haar knieën over mijn schouders legde haar heupen een beetje opheffend dat me toestond om diep in haar te doordringen, waarvan zij hield. Ik climaxte maar zij had meer nodig zodat ik haar vingerde naar een orgasme. Het was een genoegen om met Bonny te zijn aangezien zij een vriendelijke, mooie en een erotische vrouw is, die werkelijk van sex geniet. Zij rekende me 80 euro voor een vol uur van erotisch plezier en ik voelde me verwend.

Original text: Netherlands – Almere - Bonny

Positive reviews on hookers.nl and the photos in her ad convinced me into visiting Bonny in Almere. http://www.dutchcontacts.nl/index.php?file=detail.php&siteid=113716&catid_search=0&searchword=Bonny&page=1
She received in me a shine through nightgown, which was really erotic. Her breasts are only cup B but somehow very exciting to me. She took me to the bedroom and helped me undress. She washed me in a tender caressing manner and then caressed my body with her breasts and lips. I kissed her breasts and her nipples erected. I gave her cunnilingus, she got very excited, put a condom on me, started a wild ride on me and climaxed. I reached a strong orgasm about a minute after her, lovely experience. After refreshing ourselves and resting a bit she started playing with my balls and penis until my young man rose again. She took bare little brother in her mouth and gave a very good fellatio including licking my balls and a bit of rimming. She moved in the 69 position so I could do cunnilingus. We got very excited again so she put another condom on me and we did the coitus in the missionary position while she laid her knees over my shoulders lifting her hips a bit which allowed me to penetrate her deep, which she liked. I climaxed but she needed more so I fingered her to completion. It was a pleasure to be with Bonny as she is a kind, good looking and erotic woman, who really enjoys sex. She charged me 80 euros for a full hour of erotic enjoyment and I felt pampered.

alexbaron
7 september 2007, 16:24
Additional information on Bonny in Almere as her ad is no longer active:

Bonny is around 40 years of age, around 170 cm long and tanned, she has blond hair, grey eyes and a muscled well proportioned body.
Most important: she received me in a friendly relaxed atmosphere.

alexbaron
10 september 2007, 12:44
Bonny placed a new ad:

http://www.dutchcontacts.nl/index.php?file=detail.php&siteid=114510&catid_search=0&searchword=Bonny&page=1

I add 2 photos from this new ad.

Rob10
12 september 2007, 00:24
Bonny placed a new ad:

http://www.dutchcontacts.nl/index.php?file=detail.php&siteid=114510&catid_search=0&searchword=Bonny&page=1

I add 2 photos from this new ad.

@ alexbaron

Op vele fora in NL en BRD ben je reklame aan het maken voor Bonny, erg opvallend en verdacht allemaal:mad:

Willem2
12 september 2007, 00:37
@ alexbaron

Op vele fora in NL en BRD ben je reklame aan het maken voor Bonny, erg opvallend en verdacht allemaal:mad:

Ja alexbaron kan je terugvinden op Rheinforum, ISG,youppie en ......
Maar volgens mij kan je hier teruglezen : http://www.ijsberenforum.nl/forum/search.php?searchid=190204 dat hij toch wel meer dames op verschillende adressen heeft bezocht. Het nadeel is dat hij wel vaak één bepaalde site noemt ;)

:wink:


PS Ik denk dat Rob10 ver van Almere af woont ;)

Rob10
12 september 2007, 01:13
PS Ik denk dat Rob10 ver van Almere af woont ;)

In een ver verleden wel daar gewoond, nu opgeschoven naar het Groene Hart, wel bekend bij sommige;)

alexbaron
21 september 2007, 14:45
Well I do write about the ladies that serve me well for a reasonable price, as I feel that is useful information and deserves to be spread around the world. So I publish my reports widely and I hope people profit from that as I profit from other reports on this and other forums.