PDA

Volledige versie bekijken : Shanice (Turkse) (PHG)

Willem2
1 december 2005, 00:10
Naam : Shanice

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang haar

Lengte dame : 1.64m ( Tüv nagemeten ;) )

Postuur/Cupmaat : Slank B- Cup

Nationaliteit/Taal : Turkse/Iran, duits/engels/redelijk nederlands

Leeftijd : 25 jaar

Tatoeages/Piercings : Volgens mij niet

Service : Kijk naar de recensies/ berichten

Bijzonderheden : Deze dame heb ik afgelopen zaterdag gezien en gesproken. Ze zag er heel betoverend uit en sprak omdat ze in de grensstreek was opgegroeid redelijk nederlands. Haar naam ben ik niet helemaal zeker van, maar ik moest in ieder geval haar cocktail opdrinken en George36 heeft er misschien meer meegedaan of weet er nog meer van.

Longwang
1 december 2005, 05:00
I had seen her working the front bar area on a couple of visits but had never hooked up. Finally just walked up to her and introduced myself in German. Like most girls she immediately offered to speak English and it was off to room from there. She is warm and friendly in the room, very responsive. I thought she was a bit older, maybe late twenties. Works part time and is highly recommended.

Longwang

dauerlutscher
1 december 2005, 12:48
Naam : Sjanice Shanice

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang haar

Lengte dame : 1.60m 1,64 m

Postuur/Cupmaat : Slank B- Cup

Nationaliteit/Taal : Turkse Türkei / Iran, duits/engels/redelijk nederlands

Leeftijd : 22-24 jaar 25

Tatoeages/Piercings : Volgens mij niet stimmt

Service : Nog geen idee sanft, keine ZK, kein FT. Gleicht den eingeschränkten Service durch ihre sympathische, intelligente Gesamterscheinung aus.

Bijzonderheden : Deze dame heb ik afgelopen zaterdag gezien en gesproken. Ze zag er heel betoverend uit en sprak omdat ze in de grensstreek was opgegroeid redelijk nederlands. Haar naam ben ik niet helemaal zeker van, maar ik moest in ieder geval haar cocktail opdrinken en George36 heeft er misschien meer meegedaan of weet er nog meer van.
x

Willem2
1 december 2005, 13:07
@ Dauerlutscher