PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (Hongarije) (voorheen Christina GT / LR )

Willem2
19 oktober 2005, 07:33
Naam : Christina

Haarkleur/-lengte : bruin krullend haar en bruine ogen

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank met heel mooi kontje , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed, Zoenen, PZC, FT, NMC

Bijzonderheden :

Ace2
29 oktober 2005, 12:08
Op een rustige zomermiddag zat ik lekker relaxed op het terras van GT. Waar anders, zou je haast zeggen. Ineens kwam er een klein slank en knap meisje op mij afgelopen. Ze zei iets wat later Hongaars bleek te zijn. Het is dat ze het zo snel uitsprak, anders had ik het zeker begrepen. Het vraagteken boven mijn hoofd was groot genoeg om haar te doen begrijpen dat ze de Duitse versie van haar woorden moest gebruiken: "ich liebe dich". Het klonk oprecht.

Wat wil je dan, met al je hormonen en een knappe dame die zich aanbiedt. Juist op naar de kamer. Helaas was ze al bezet, maar verzekerde ze mij, als ze mij eerder had gezien had ze zeker voor mij gekozen. Ik had niet anders verwacht ;) .

De week erop kneep ze in mijn billen. Het zou verboden moeten zijn. Ze herhaalde de woorden en ging een sleutel halen. Aan mij werd niets gevraagd :confused: .

Op de kamer bleek ze inderdaad naakt ook knap te zijn, iets wat ze zelf ook wist of vond. Eigenlijk is dat al een waarschuwing. Ze vertelde dat ze eigenlijk fotomodel was. Natuurlijk lag een glansrijke carriere in het verschiet, maar door bij de kruising niet linksaf te gaan richting een fotoshoot is ze waarschijnlijk rechtsaf gegaan en per ongeluk in GT terecht gekomen. Ze is er niet meer weggegaan, al gelooft ze heilig dat ik haar binnenkort weer zou zien op de voorpagina van een toonaangevend blad. Graag vertelde ze ook over de dure (merk)kledij die ze droeg en dat ze dat normaal vond. Erg interessant kan ik zeggen :sleep: :sleep: :sleep: .

Wij gingen samen op het bed liggen en het voorzichtige kussen begon. Ik likte over haar lichaam en zij zoende wat terug. Toen werd het tijd voor TZ, maar dat was maar magertjes. Ik ging verder in de hoop het vuurtje een beetje op te stoken. Ik ging haar beffen en haar poesje werd lekker nat. Zij zelf deed echter niet veel. Ik kreeg toch de indruk dat ze op een wat gemakkelijke manier haar geld aan het verdienen was. Een paar keer legde ik mijn penis bij haar mond, maar het drong niet echt tot haar door. Uiteindelijk begon ze voorzichtig te likken aan mijn lul en net toen ik dacht: nu gaat het beginnen stopte ze er al mee en had in no time het condoom erom en trok mij boven op haar. Het tempo ging erin. Mij iets te snel, waardoor ik van positie wilde veranderen. In plaats van mij te laten gaan, stootte ze nog een paar keer. Dan maar doggy, waar het tempo er ook goed in zat.

Veel te snel klaar gekomen en mevrouw begon weer van voor af aan over haar glanzende fotomodellen carriere. Ik dacht die praat zo naar de 45 minuten en dan kan ik € 25;= extra betalen. :madgo: Je ziet het, ik kan ook zakelijk denken.

Kortom een leuke meid om te zien en ze dartelt gezellig rond in GT. Maar voor mij is ze iets te zakelijk en te snel.

Jack42
30 oktober 2005, 14:40
Ik heb wel een goede ervaring met de hongaarse Christina gehad waarbij ik steeds verlengde en uiteindelijk kwamen we pas na 1,5 uur uit het hutje.
Ze zoende mij in het begin wat terughoudend maar gedurende de sessie werd dat wel steeds beter. Ze liet zichzelf goed verwennen en het pijpen was zéér acceptabel en op de vraag van mij of ze ook aan FT deed was haar antwoord een beetje wazig, maar toen het eenmaal zo ver was deed ze het met volle overtuiging.
Ook bij het verlengen wilde ze eerst even de prijs afmaken (wat ik wel kon waarderen, geen misverstand daarover later) en daar waren we het heel snel over eens want ze hanteerde de juiste prijsstelling.
Ook praatte ze niet overdreven veel en al zeker niet over haar model zijn. Ik heb genoten van haar prachtige body en ze liet me makkelijk een tweede keer komen, na wederom een goede pijpsessie, over haar mooie borsten.
Daarna elkaar gemasseerd en lekker lang geknuffeld.
Voor mij is er dus wel een herhalingsgevaar.

Jack42 :wink2:

Willem2
8 november 2005, 20:40
Volgens de TamTam :rolleyes: is deze dame terug naar Hongarije en komt ze niet meer terug.

W2

Willem2
16 november 2005, 16:24
En via verschillende andere TamTam's zowel duitse makelij als nederlandse heb ik gehoord dat ze binnenkort weer te bewonderen is in GT. Niets zo veranderlijk als een vrouw :rofl:

Bedankt voor de info en het is wachten op de volgende recensie :rolleyes:

W2

Wagons-Lits
1 december 2005, 10:14
En via verschillende andere TamTam's zowel duitse makelij als nederlandse heb ik gehoord dat ze binnenkort weer te bewonderen is in GT. Niets zo veranderlijk als een vrouw :rofl:

W2

Tam tam :D

Ze was er gisteren. Ze ziet er zo goed uit dat ik haar niet eens durfde aanspreken, te grote angst voor 'optikfick'. Een kennis (met minder principes) is wel met haar mee geweest. Het was goed maar niet geweldig, zegt hij.

W-L

flashman
1 december 2005, 11:02
- angst voor 'optikfick'. -

Yes I was afraid of this too. And I agree with you its only ok, but not realy good.

Very professional sex, no gf-6, kisses only a little, I had to be ready "just in time" and leave her immedeatelly after "coming".

There a much better girls in GT at the moment.

If I should give her a "reciensie" it only could be "voeldonde"

flashman

little diablo
17 juni 2007, 19:29
Christina heb ik gisteren weer gespot in LR. Nog steeds dezelfde looks;) Ze was erg druk bezet de gehele avond,dus geen tijd gehad om met haar weer eens een keer te :fuck:

Saluti L Diablo

newcomer
18 juni 2007, 10:01
Zitat:+++Nog steeds dezelfde looks ++

.. naja, sie ist schon etwas kräftiger geworden. Aber es stimmt, sie nähert sich wieder ihrem alten Aussehen und ihren GT-Qualitäten an.

Zwischenzeitlich in ihrer Zeit in Köln schwankte sowohl Ausehen als auch Service doch sehr...:green_smi

+++Ze was erg druk bezet de gehele avond+++

... ja, es waren viele alte Stammgäste von ihr da, einer davon war ich, :o hab sie dann auch gleich für 1,5 Std besetzt...;)

Fazit: Christina ist gut drauf im Moment, Top-Service und immer nett, gut wenn sie das so beibehalten kann.

Allerdings ist sie jetzt für zwei Wochen in Urlaub...., ab5.7. ist sie wieder im LR.

Grüße, newcomer

Jansen
8 september 2007, 13:45
Naam : Mandy

Nationaliteit / taal : Hongaarse /duits

Leeftijd : 24 jaar

Lengte : 165 cm

Haarkleur / lengte : Zwart lang haar

Postuur / Cupmaat : Mooi slank lichaam / B-cup echt

Tatoeage / Piercing : Tatoo 2x niet te groot een op arm en een op been

Service : Werkzaamheden ;) PZC FT Beffen zoenen diverse standjes. ook allemaal uitgevoerd gisteren. PZC, NMC,

Extra : Donkere ogen.

Deze dame heeft een tijd terug even in YY en ook in GT een week gewerkt.

Nu werkt ze hier al weer ruim een week en gaat om de 2 weken even naar huis.

newcomer
10 september 2007, 08:11
Bei dieser lieblichen Dame handelt es sich zweifelsfrei um

CHRISTINA, bekannt aus GT, YY und zuletzt Living Room, vielleicht sollte man die bisherigen Rezensionen hierher übertragen,..:rolleyes:

Mich hat ihr Service immer überzeugt, und wenn die Chemie stimmt, (wie zwischen uns :o ) dann kann es sogar sehr, sehr guter GF 6 werden...

Sie ist sehr nett, sehr persönlich und man kann sich (auch) gut mit ihr unterhalten. Um Spitzen-Sex von ihr zu erhalten sollte man etwas auf sie eingehen, anstatt gleich das volle Progamm zu fordern. Das erfordert manchmal etwas mehr Zeit und Mühe, aber es lohnt sich....:D ;)

Und mit dem Namen "Mandy" hat sie ja auch eine gewisse Belastung auf sich genommen. Ich denke bei dem Namen vorallem an unsere gute alte PHG-Mandy... ;)

Grüße, newcomer

Jansen
10 september 2007, 22:58
Ik had vergeten te vermelden dat ik met haar op de kamer ben geweest.
Het was een redelijk goede ervaring.
Voor de gemiddelde ijsbeer is zij zeker de moeite waard om met haar mee te gaan.
Voor mij is de herhaling iets minder groot,omdat ik namelijk te veel favorieten heb rondlopen waar ik dan ook meer een klik bij heb.
Dus niets ten nadele van haar want we hebben hele goede sex gehad het PZC en de standjes waren best goed.
Het is zeker een hele mooie meid met lekker figuur.;)

newcomer
6 april 2008, 16:32
Weiß jemand, ob sie noch aktiv ist?

Lange nicht mehr gesehen. Zuletzt nach Aufenthalten in LR und PHG länger im GT gewerkelt.

Hat sie jemand in einem der uns bekannten Clubs gesehen?

Grüße newcomer

newcomer
14 april 2008, 15:09
... selbst rausgefunden,...:D:rolleyes:

für alle, die es interessiert:

Christina / Mandy ist zur Zeit im Club Mystiq in Ittervoord nähe Roermond anzutreffen.

Grüße, newcomer