Volledige versie bekijken : Nanu34 (Velbert), Algemeen
Willem2
1 november 2005, 16:42
Weer een club die zich de grootste noemt : Nanu34 (http://www.nanu34.de)
Ik had hier uiteraard al wel over gelezen op Rheinforum maar het geheel ziet er goed uit.
Wel een gelikte site en een enorm pluspunt is de namenlijst van vrouwen
W2
.357 magnum
29 december 2005, 21:12
Op 29-12-05 reed ik met mijn autootje richting nanu34.
Eerst nog even op de site gekeken (http://www.nanu34.de/).
Gezien de feestdagen heb ik voor alle zekerheid gebeld, of ze open waren.
Na een leuke rit kwam ik eindelijk aan op nr.34.
Ik betaalde de entree van 35 euro, en ik kreeg van een van de dames (die niet zo vriendelijk keek) de wel bekende ijsberenvel.
Ik liep naar beneden waar ik mij omklede, en een douche nam.
Gelukkig geen tijdmechaniek op de douchkranen.
Eenmaal boven aangekomen moest ik zelf maar de tent verkennen.
Al snel kwam ik achter dat dit zeker niet de grotste Privat saunaclub van het ruhrgebied was. :motz:
Fruede,Venus en Penelope waren zeker groter.:smile2:
De dames die ook al niet in grote getalen waren, zaten voor zich uit te staren.
Ik telde (om 12.30) iets van 5 dames.
Niet de mooiste , maar ook niet lelijk.
De sauna die best wel groot was, was moeilijk te stoken.
In de deur zat een lange spleet.
De tuin was wel lekker groot, maar gezien de hoeveelheid sneeuw, heb ik daar geen gebruik van gemaakt.
Maar goed daar zat ik dan in een kleine saunaclub, met 5 ongeintreseerde dames.:eek:
En dat was niet wat ik in gedachte had. :nee:
al snel kwam de gedachte naar boven om een andere tent te bezoeken.:smile2:
Een half uur later was de kogel door de kerk , en ik besloot maar naar Amnesia te gaan.(http://www.fkk-amnesia.de/)
Dus nanu34 viel me eerlijk gezegd toch wat tegen.
nanu34 is een kleine saunaclub, met een handje vol dames.
Alleen bezoeken als je zeer dicht in de buurt van Velbert moet zijn.
Er is een sauna, en een barruimte.
Verder rest is de club gezegend met veel ruime tweezitsbanken.
Entree 35 euro.
De prijzen van de dames beginnen bij 25 euro.(vergelijkbaar met Cocoon).
:moon: :moon: :moon:
Big30
25 april 2007, 14:05
Normaal zou ik niet zo snel naar deze wat minder bekende club zijn gegaan. Maar ja wat is tegenwoordig nog normaal voor Big30 ;)?
De reden dat ik in Velbert verzeild raakte was vrij duidelijk, Diana een Roemeense dame die ik in PHG wel eens bezocht werkt nu samen met haar vriendinnetje Denisa in Nanu34.
Op de heenweg i.v.m. een file via de A57 gereden Exit A13 bij Krefeld, terug (op advies van Sally) vanuit Velbert meteen de A44 op dan naar de A52 en dan via de A3 omhoog en dan naar de bekende Rheinbrug richting Venlo. Was goed te doen.
Club bevindt zich op een industrie terreintje, goede verdekte parkeermogelijkheid en als je via de A44 rijdt heel simpel te vinden.
Werd vriendelijk ontvangen door Sally de ex-Theke Frau van PHG, entree normaal 35 Euro (fris, ontbijt, diner, bier etc. alles inbegrepen). Kom je voor 17u dan Happy Hour ben je maar 25 Euro kwijt :freu:!
Terwijl Sally het wisselgeld ophaalde had Diana al een bekende stem gehoord en kwam ze luid giechelend en hard op me aflopen. Ze wou me wel een rondleiding geven ;).
Beneden de zeer nette douche/omkleed/kastjes ruimte. Op de begane grond een bar met daar t.o. een haard met wat tweezitsbanken waar de dames meestal zitten. Daar achter nog een grote zit ruimte met ik meen zo'n 12 tweezitsbanken. Vanuit de bar een terras met uitzicht op de tuin in U vorm, de tuin is zeer groot, veel groter dan PHG. Binnen ik meen 8-10 kamers allen zeer groot en keurig ingericht, buiten 3 cabins en een goed gestookte Sauna.
Club heeft wel potentie maar erg druk was het er niet. Eind van de middag 6-8 dames, begin van de avond iets meer 10-12.
Verwacht dus geen Gt/PHG aantallen kwa dames. De sfeer is zeer relaxed beetje huiskamerachtig.
Eerst met Diana en Denisa en een aardige dame de Duitse Nicky op het terras van de zon genoten en wat bijgekletst (ik ben weer helemaal bij als het gaat om de verblijfplaatsen/plannen/onderlinge relaties tussen, van de Roemeense dames :p).
Met Diana de kamer opgeweest :freu: (zeer fraaie en grote kamer), cooling down, toen een Sauna genomen, om 20u genoten van het avond eten (zeer goed en gevarieerd), samen met Diana nog "wat dingen besproken" onder het genot van een espresso en om half tien (nadat Sally me uitlegde dat ik het beste via de A44 terug kon rijden) met een zeer tevreden gevoel weer huiswaarts gereden.
De duisternis was inmiddels ingetreden, ik reed terug via een mooi stukje van het Roergebied waar ik een jaar geleden nooit van had kunnen vermoeden dat het bestond laat staan dat ik er nu door zou rijden, vergezeld van de maan die het mooie verlaten en stille heuvelachtige landschap een mysterieuze gloed gaf.
Conclusie; club is wel OK, goede voorzieningen, als er meer dames zouden zijn ook geschikt om wat langer te verblijven, gelet op de lage entree voor 17u van 25 Euro en als je toch in de buurt bent wel een bezoekje waard.
Maar nogmaals verwacht kwa sfeer of aantallen dames geen Gt/PHG/Freude toestanden.
Ik zal er nog wel eens vaker komen denk ik op mooie zomer zaterdagen :cool:, ben ik maar wat later in PHG :D, 25 Euro entree voor 17u is toch wel aantrekkelijk!
:wink: :wink:
Eerst met Diana en Denisa en een aardige dame de Duitse Nicky op het terras van de zon genoten en wat bijgekletst (ik ben weer helemaal bij als het gaat om de verblijfplaatsen/plannen/onderlinge relaties tussen, van de Roemeense dames :p).
Euh deze Nicky (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=181")?
Dan ben ik bang dat ik binnenkort na Nicole nog een keer een andere club om een dame moet bezoeken :o :rofl: :freu:
Big30
25 april 2007, 18:52
Euh deze Nicky (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=181")?
Dan ben ik bang dat ik binnenkort na Nicole nog een keer een andere club om een dame moet bezoeken :o :rofl: :freu:
Hmm nee, geloof het niet. De nanu34 nicky heeft wel in andere clubs gewerkt maar als ze in PHG had gezeten, had ze dat zeker wel verteld.
Maar om aan alle onduidelijkheid een eind te maken zal ik het haar binnenkort nog eens zelf vragen ;).
bitchhunter
30 april 2007, 10:10
Letzten Freitag (27.04.) war ich wieder im Nanu34. PHG und GT kamen am Freitag für mich nicht in Frage. Livingroom oder Samya..... aber dann hat mich dieses Forum auf die Idee gebracht mal wieder ins Nanu34 zu fahren. Zuletzt war ich vor ca. 1 ½ Jahren dort. Damals ein schöner Club mit einer netten und sympathischen Thekenfrau. Aber leider so gut wie keine Frauen.
Letzten Freitag.... dasselbe. Ich habe mich gut mit der Thekenfrau unterhalten aber ansonsten leider „tote Hose“. Die Thekenfrau mit der ich mich unterhielt heisst „Chantal“. Sie sieht sehr gut aus und arbeitet normalerweise nicht hinter der Theke sondern davor... so ein Pech für mich. Zwar weiss ich nicht ob sie guten Sex bietet. Aber neugierig wär ich schon.....
Jedenfalls habe ich nach einer Stunde unverrichteter Dinge das Nanu34 in Richtung Livingroom verlassen.
Fazit: 25 Euro Eintritt in den Sand gesetzt und ca. 1 1/2 Stunden Zeit verloren. Schade.
Gruß
bitchhunter
Willi69
30 april 2007, 17:48
Neben Sally arbeitet auch Vivian (Ex-PHG) als Thekenfrau im nanu34 (@Big30: inzwischen bestätigt ;)).
Ik was toevallig vanavond weer eens in nanu34! Het beviel me daar eerlijk gezegd nog beter dan tijdens mijn laatste bezoek.
Tuurlijk en daar heeft Bitchhunter gelijk in vind je in nanu34 momenteel zeker niet de aantallen dames en de sfeer die we gewend zijn in de grote clubs als Gt/PHG/Freude.
Toch was zeker kwalitatief gezien de bezetting vanavond niet slecht te noemen. Al eerder gememoreerd de club is groot, sfeervol ingericht, zeer schoon, heeft zeer grote mooi ingerichte kamers, een tuin waar de tuin van PHG in verzuipt en een Thekefrau (Sally) die het klappen van de zweep kent.
-> De Potentie is er!
Er moet wat meer schwung inkomen, nog meer dames en IJsbeertjes en daar is men in Velbert op dit moment nu ook druk mee bezig!
Op vrij korte termijn zou het me niet verbazen als er een aantal acties worden genomen in nanu34 om de vermelde schwung er meer in te krijgen ;).
De reden voor mijn bezoek aan nanu34 was voor de verandering eens een keer een Roemeense dame die zowaar deze zondag aanwezig was :p.
Maakt evident natuurlijk ook een verschil, d.i. een club bezoeken en geen idee te hebben welke dames er zijn dan wel zoals in mijn geval een club bezoeken specifiek om 1 dame te bezoeken, Diana heet ze geloof ik ;).
Dus nogmaals ik kan me de reactie van Bitchhunter wel enigszins voorstellen, nu nog wel :rolleyes:!
bitchhunter
10 mei 2007, 14:29
Und wie war es in Velbert ;)!
:wink: :wink: Im Moment ist dort tote Hose. Als alter PHG-Gänger ist es trotzdem interessant dort ein bisschen Zeit zu verbringen. Ich hoffe dass es der Crew des nanu gelingt den Laden auf Vordermann zu bringen.
Lagebericht Nanu: ca. 8 Frauen. 3 recht attraktive dunkelhaarige Frauen. Ich war leider nicht in Sexstimmung. Werde aber bald wieder hin und berichten.
Gruß
bitchhunter
Afgelopen zondag was ik voor de verandering weer eens in nanu34 :D!
Hier een kleine up-date
- Men is druk bezig de club een wat ander aanzien te geven. Zeg een wat meer open uitstraling.
- Behalve Sally zijn nu ook Armin, Menno en Marc allen ex-PHG in Velbert werkzaam en proberen daar nu wat meer schwung en leven in de brouwerij te krijgen.
- Ontvangst door Sally was zeer hartelijk, bij binnenkomst rook ik de geur van een taart die door Sally gebakken werd, deze heb ik later voor een groot gedeelte opgepeuzeld :freu:. Maak je in PHG/Oase/YY/Freude etc. niet zo snel mee.
- Men gaat de bar nog veranderen en gaat wat aan het interieur doen.
- Men is ook wat strenger als het gaat om de gasten die er wel/niet binnen mogen komen.
- Op 8 en 9 Juni is er een groot openingsfeest gepland, ik meen toegang gratis en volgens Sally zullen er dan 25-30 dames aanwezig zijn :freu:.
-
Door de week en zaterdag 8-12 vrouwen aanwezig, zondag was gewoon rustig, maar ja wel heel gezellig, lang met Sally gepraat met Menno en natuurlijk met Diana ;).
De potentie is er wel, niet om meteen een concurent van Gt/PHG te worden, wel om concurentie te bieden aan de clubs in de omgeving van Wuppertall en Essen.
Als je in de buurt bent, zeker aan aanrader. Hoe de club zich nu verder gaat ontwikkelen is lastig te voorspellen, aan de nieuwe crew die daar de boel nu managet zal het zeker niet liggen.
Ik was er zondag iets in totaal bijna 5u binnen en heb me geen moment verveeld. Maar dat komt eerlijk gezegd natuurlijk ook omdat Diana, Denisa maar ook Sally en Menno het natuurlijk wel leuk vinden dat een PHG-fan daar nu opeens opduikt ;)!
Wanneer ik voor het laatst PHG bezocht had was niet de vraag, dat was al bekend bij minimaal 1 dame aldaar :p, men moest natuurlijk wel alles weten hoe het nu in PHG was, daar heb ik naar eer en geweten antwoord op gegeven ;)!
Big30
Kan me wel een beetje vinden in de mening van Bitchhunter, maakt nogmaals gezegd wel een verschil als je daar komt en wat minder bekend ben bij de daar aanwezige dames cq. Thekefrau!
Forza...germania
21 mei 2007, 22:04
- Behalve Sally zijn nu ook Armin, Menno en Marc allen ex-PHG in Velbert werkzaam en proberen daar nu wat meer schwung en leven in de brouwerij te krijgen.
Voor of achter de theke :confused: :confused:
Voor of achter de theke :confused: :confused:
Neben Sally arbeitet auch Vivian (Ex-PHG) als Thekenfrau im nanu34 (@Big30: inzwischen bestätigt ;)).
Werd vriendelijk ontvangen door Sally de ex-Theke Frau van PHG, entree normaal 35 Euro (fris, ontbijt, diner, bier etc. alles inbegrepen). Kom je voor 17u dan Happy Hour ben je maar 25 Euro kwijt :freu:!
Sally kan dus erg goed cake bakken :freu:! Dat is al opvallend voor een Thekefrau laat staan voor een dame die voor de bar werkt. In Freude heeft ze nog wel even voor de bar gewerkt nadat ze als Thekefrau bij PHG vertrokken was :D!
Forza...germania
21 mei 2007, 22:21
Mss wordt het tijd om toch eens naar Velbert af te reizen....ik houd wel van cake !
Er moeten wel voldoende Top-Acts rondlopen.....midden 20....blond......hoog optiek-gehalte......uitstekend service-niveau.
Willem2
21 mei 2007, 22:39
The Big Forza show :rolleyes: . Ik ruik een nieuwe topic ;) :moon: :wink:
Flipper
22 mei 2007, 19:27
Geef eens een lijstje met namen Biggie! of ken je ze niet?
:D
Geef eens een lijstje met namen Biggie! of ken je ze niet?
:D
Je moet je momenteel niet al te veel voorstelling maken van de nu aanwezige dames. Door de week met wat geluk rond de 10 dames, zondag over de dag waren het er meen ik acht.
Behalve Diana en Denisa die ik natuurlijk nog vrij goed ken ;),zag ik 2 Bulgaarse dames, waar van 1 zeer strak en mooi en ik meen ook nog 2 Brunettes gezien te hebben.
Welke dames 8-9 Juni aanwezig zullen zijn is nog niet zeker, Sally noemde een aantal van ik meen 20-25 dames, waren enkele namen bij die me wel bekend in de oren klonken.
Die namen kan ik hier, zul je begrijpen, nu nog niet vermelden :cool:!
Ik heb er tot nu toe nog geen dames gespot die me bv. uit PHG/Gt bekend zijn.
Mss wordt het tijd om toch eens naar Velbert af te reizen....ik houd wel van cake !
Er moeten wel voldoende Top-Acts rondlopen.....midden 20....blond......hoog optiek-gehalte......uitstekend service-niveau.
Voor de cake van Sally en de gezelligheid is er reden om af te reizen, de door jouw gezochte top-acts komen er ongetwijfeld ook, maar daar kan ik nu nog geen garantie voor geven.
Als gezegd men is de boel daar nu aan het opbouwen! Zo iets kost nu eenmaal tijd ... .
Flipper
22 mei 2007, 20:37
* edit.. NC
Tijdens het openingsfeest in nanu34, Vrijdag 8 en Zaterdag 9 Juni zal er worden gegrild, zullen er door Marc cocktails worden klaar gemaakt en kun je verwachten dat er rond de 20 dames aanwezig zullen zijn.
Big30
Ik was vanavond in nanu34 toch wel een beetje aangenaam verrast, normaal vrij rustig en geen plek om bekende IJsbeertjes tegen te komen.
Vanavond trof ik er n.b. 3 aan, die ik ook regelmatig in PHG heb gezien ;). Was een onverwachts weerzien.
Meestal is het er op de zondag vrij rustig, vanavond telde ik zowaar meer dan 10 IJsbeertjes en ongeveer dito aantal dames.
Heerlijke relaxte zondag huiskamersfeer, Marc was de kok en Menno (beiden ex-PHG) de gastheer.
Twee optisch zeer fraaie Marokaanse dames waren aanwezig die geloof ik wel in de smaak vielen, natuurlijk Diana en Denisa en nog wat Duitse dames en Bulgaarse.
Benieuwd of men na de (her-)openings party (eintrit frei!) op 8 en 9 Juni de stijgende lijn door weet te zetten.
Ik was er eigenlijk een beetje bij toeval ;), toen bleek dat Diana er tot mijn stomme verbazing ook was, maar een uurtje met haar een kamer opgezocht, dat beviel wel :D.
Nu maar hopen op mooi weer Zaterdag 9 Juni!
Big30
Forza...germania
28 mei 2007, 01:12
9 juni mogen we dus gratis naar binnen ??:thefinger
Ohhhh, daarom stond W2 al op het Meetingpoint aangekondigd
9 juni mogen we dus gratis naar binnen ??:thefinger
Ohhhh, daarom stond W2 al op het Meetingpoint aangekondigd
Yep! En er wordt gegrild en Mark is de cocktailman, heb met Sally afgesproken dat ze voor die dag een paar optick gevalletjes regelt, blond midden twintig en Roemeens uiteraard :D.
Forza...germania
28 mei 2007, 01:22
Yep! En er wordt gegrild en Mark is de cocktailman, heb met Sally afgesproken dat ze voor die dag een paar optick gevalletjes regelt, blond midden twintig en Roemeens uiteraard :D.
Ohhh, dan ben ik er ook wel, want ik heb daags ervoor wel al m'n geld uitgegeven. Mss nog € 50 voor het ultieme blonde optick-gevalletje.:teuflisch :thefinger :eek: :rubbel: :luvlove: :hah: :freu: :fuck:
Scoobert
10 juni 2007, 11:11
Gisteren ook die hoek van Duitsland eens bezocht na aandringen van ons aller W2.
Wellicht door de gratis entree en het ijsberengroepsgevoel waren er behoorlijk wat bekenden aanwezig, zoals W2, Forza, Babbel, 'Rooie' Rex :thefinger , Lustman, Big30, Johnny Bravo, enkele bekende Duitse gasten (Manni1a o.a.) en stonden er nog een aantal bekende Nederlandse ijsbeertjes op de gastenlijst, waar ik niet van kan zeggen of ze nu daadwerkelijk geweest zijn.
Kan niets anders zeggen dan dat de GPS een goede uitvinding is :D , want zonder was ik er niet geraakt vrees ik.
Club is van binnen behoorlijk ruim, prachtige tuin met alleen wat weinig omkleedruimte (stel je voor het is daar eens echt druk). Buiten de reeds veelvuldig genoemde Sally, Menno en Mark weinig bezienswaardigheden hehe....klein aantal ex-PHG dames (idd. de Diana van Biggie bv) of is dat slechts tijdelijk ....in totaal waren er 7 dames op het moment van mijn verblijf :o . Reden was het feest de vorige dag dat tot 3 uur snachts geduurd had en gepaard was gegaan met de nodige alcoholische versnaperingen, volgens Sally....
Helaas blijft het aantal vrouwen en nog meer de aantrekkingskracht ervan voor mij toch een grote reden om ergens naar toe te gaan, dus ben ik tegen 5-en in me auto gestapt om toch maar weer 50 km verderop naar me stamclub te rijden.
Kreeg later op de avond wel nog sms bericht dat er nog een aantal ex PHG dames geland waren.....niet de minste moet ik bekennen (Hipps don't lie ;)) , maar schijnbaar is dat alleen voor de opening, wat dan weer zonde zou zijn. Ik noem liever geen namen van dames, daar ik niet weet of ze dat op prijs stellen......
Kortom...een zeer fraaie club met een schitterende tuin.....nu nog wat meer dames en het zou zomaar eens een optie kunnen worden om er nog eens een bezoekje te brengen
blauwebeer
10 juni 2007, 11:26
Hipps don't lie
:freu: :freu: :freu:
http://www.youtube.com/watch?v=htJuGVrhKWc&mode=related&search=
:wink:
Scoobert
10 juni 2007, 11:45
:freu: :freu: :freu:
http://www.youtube.com/watch?v=htJuGVrhKWc&mode=related&search=
:nee: :nee: ...waaiklef Jean was dr niet :p
Kortom...een zeer fraaie club met een schitterende tuin.....nu nog wat meer dames en het zou zomaar eens een optie kunnen worden om er nog eens een bezoekje te brengen
Herken veel in je verhaal Scoobert. Jammer dat je niet wat langer bent gebleven want inderdaad begin van de avond werd het door Sally beloofde aantal van 20 dames wel gehaald. Met inderdaad de 2 PHG Iconen ;)!
Was een zeer geslaagde dag in een relaxte omgeving :lostit: :freu:.
Wat wel aardig zou zijn is het lijstje van aanwezige Forum IJsberen op te stellen, dat is bepaald indrukwekkend te noemen.
W2, Forza, Babbel, 'Rooie' Rex, Lustman, Scoobert, Big30, JohnnyBravo, Knabbel, JackD, Willi69, Manni1a, "Bonky (Bokito8) met aanhang", Mijsbeer, Einzelganger, ButtinSky, deux deux, Pim, Carpe Diem, Tiga, etc.
Ach ja Eintrit Frei, een feestje, mooi weer, mond-op-mond-reclame, Nederlanders die graag samen de dag ouwehoerend doorbrengen, een berichtje op dit forum op 21 mei dat er 8/9 Juni een feestje zou zijn en ... -> bijna 30 Ijsbeertjes die elkaar van naam of gezicht kennen waren aanwezig (+ nog zo'n 40 "anderen").
Ook veel niet schrijvende maar wel zeer bekende PHG gezichten gezien.
Een sfeer verslagje komt nog wel mocht dat nog iets toevoegen!
Groet,
Big30
Wat een promotie aktie gisteren in Velbert, gewoon niet te geloven op voorhand.................Bij binnenkomst allerhartelijkst omhelst en gezoend door Sally, korte rondleiding door de club en het feestje kon beginnen.
Alles was gratis deze dag, met uitzondering van de kamerbezoeken dan wel te verstaan. Heerlijk van een middag lunch genoten, gelachen en bijgepraat met ontzettend veel bekende ijsberen, Big 30 heeft ze al even opgesomd, maar denk dat over de gehele dag er zeker 35 bekende ijsberen binnen waren, die ik gezien en gesproken heb.
'S avonds heerlijk genoten van de beste BBQ die ik ooit in een club heb gehad, met allerlei soorten vlees en diverse salades, heerlijk gewoon!
Later op de avond ook nog diverse cocktails mogen proeven, ook geweldig.
De club op zich zelf ziet er heel verzorgd en zeer ruim opgezet uit. Binnengedeelte is ruim en netjes opgezet en verzorgd.
Buiten ziet de tuin er zeer fraai en netjes uit en ook de buitensauna is bijzonder goed en ruim................
Al met al een hele goede afwisseling voor een keer naast PHG of GT. Afgelopen zaterdag waren er rond de 20 meiden.
Ik verwacht als ze het voor elkaar krijgen er rond de 35 à 40 dames vanaf de donderdag avond t/m zaterdag binnen te hebben, dat dit een zeer goede club zal gaan worden.
Ik hoop het in ieder geval..........................
lustman
10 juni 2007, 22:20
...om ergens naar toe te gaan, dus ben ik tegen 5-en in me auto gestapt om toch maar weer 50 km verderop naar me stamclub te rijden.
Wat een zonde ! Je hebt weer wat gemist : heb op het balkon met een zweep staan zwaaien.:green_smi En heb van Sally nog een freier eintritt gekregen !:thefinger By the way : men eerste sessie 25 min op de kamer en de tweede 35 min. Nu was je er net niet om mijn tijd op te nemen. :rofl:
Als het een troost mag wezen : ik heb een freier eintritt voor 2 personen :freu: dus...:teuflisch
Afgelopen zaterdag waren er rond de 20 meiden.
Ik verwacht als ze het voor elkaar krijgen er rond de 35 à 40 dames vanaf de donderdag avond t/m zaterdag binnen te hebben, dat dit een zeer goede club zal gaan worden.
Ik hoop het in ieder geval..........................
Ik hoop het ook maar denk dat we al blij mogen zijn als het ze lukt de komende maanden op de vrijdag en zaterdag een bezetting van 15-20 dames te krijgen.
Het kost gewoon tijd om iets op te bouwen. De aftrap en herstart was gewoon super en liep boven verwachting maar vergeet niet dat de aantallen zowel als het gaat om de dames als de IJsbeertjes voor nanu34 vrij uitzondelijk waren.
Al te hoog gespannen verwachtingen zijn moeilijk in te lossen, men moet de kans en tijd krijgen er wat van te maken.
Aan de inspanningen van Sally, Menno en Armin zal het zeker niet liggen.
Er was een wereld van verschil tussen mijn vorige 4 bezoekjes en het Feest van zaterdag jl. .
Hoewel ik eeerlijk moet zeggen dat het 2 weken geleden op nb. een zondag ook niet meer zo heel rustig was, redelijk wat IJsbeertjes en dames.
Laten ze de tent maar rustig opbouwen en het familiaire en relaxte sfeertje wat er heerst proberen te bewaren.
Een directe concurent van PHG/Gt zie ik nanu34 niet meteen worden, wel een mooi alternatief als je eens wat anders wil.
Wat nanu34 wel aantrekkelijk maakt is het feit dat de entree slechts 35 Euro bedraagt.
Oja de zaterdag aanwezige IJsbeertjes kregen allen een vrijkaartje welke tot 15-7 in te wisselen is.
Ben zelf van plan in ieder geval 7 of 14 Juli er weer te zijn. Over 2 weken trouwens ook als aan 1 r.v.w. is voldaan ;).
Big30
Manni1A
10 juni 2007, 23:00
Mit erstaunlicher Selbstdisziplin habe ich es in den vergangenen Monaten geschafft, meine Clubbesuche im PHG meistens schon gegen 23 Uhr zu beenden. :)
Zugegeben: Es ist mir oft auch nicht schwer gefallen, weil die Stimmung im PHG zwar meistens gut, aber selten ausgelassen fröhlich war.
Am vergangenen Samstag (9. Juni) habe ich gegen 2 Uhr morgens den Club meiner Wahl total happy verlassen - ich war im Nanu 34 in Velbert :)
Für mich war es ein Stück der guten, alten PHG-Zeit - in Velbert.
Wie hier schon berichtet wurde, steht das Nanu seit drei Wochen unter neuer Leitung. Zum großen Teil bekannte Gesichter aus dem PHG: Armin und Meno wollen den Laden in Schwung bringen, Sally macht die Theke und Mark die Küche und die Cocktails.
Am Freitag/ Samstag war so eine Art inoffizielle Eröffnungsparty. Fazit: Der Anfang war vielversprechend. So könnte es weiter gehen...
An beiden Tagen waren (bei freiem Eintritt) über 70 Eisbären da - etwa 50 Gesichter kannte man aus dem PHG (darunter halb Holland). Am Freitag sollen es 20 Frauen gewesen sein, am Samstag Abend waren es 15 bis 17. Auch hier gut die Hälfte wieder Bekannte aus alten PHG-Zeiten: Julietta, Isabella (beide Polen), Mel (D), Jenny (D), Natasa (Kroatien), Luisa, Loredana, Diana, Denisa (alle Rumänien)
Problem am Samstag: Bis zum frühen Abend gegen 17 Uhr waren nur vier Frauen vor Ort - dann besserte sich die Lage gewaltig. Zu spät für einige Eisbären, die vorher schon wieder gefahren waren.
Ansonsten war der Tag perfekt: Das Nanu hat eine prima Infrastruktur (großer Garten, schöne Sauna, sehr schöne Zimmer). Der in der Vergangenheit viel zu dunkle und puffmäßig rote Thekenbereich wurde aufgehellt. Und der ganze Laden wurde mit Leben (sprich Personal und Gästen) versehen.
- die Thekencrew um Sally und Silvana hat einem wirklich jeden Wunsch von den Lippen abgelesen http://www.rheinforum.com/forum/images/smilies_alt/fart.gif
- eine bessere Küche als das Grillbuffet von Mark habe ich noch in keinem anderen Club gesehen (und in dieser Hinsicht bin ich aus dem PHG verwöhnt). Außerdem sind Marks Cocktails einsame Spitze http://www.rheinforum.com/forum/images/smilies_schilder/mrburns.gif
- und sogar Armin und Meno mussten mal richtig mit anpacken, weil viel zu tun war :thefinger.
Last not least: Die Mädels :angel2-1:
Als mir Sally Nachmittags sagte, dass Julietta abends erwartet wird, habe ich zunächst ungläubig gefragt: Die Julietta? Genau die... http://www.rheinforum.com/forum/images/smilies/1luvu.gif
Julietta war vor genau zwei Jahren der Renner im PHG. Danach hat sie ihre Karriere beendet, jetzt hat sie ihr Comeback gegeben. Fulminant: So ausgelassen habe ich es im Club lange nicht mehr erlebt... Hoffentlich bleibt sie - sie will zumindest einige Tage pro Woche künftig weiterarbeiten.
Wenn die Mehrzahl der Mädchen auf Dauer im Nanu bleibt, kann es mit dem Club wirklich was werden. Der Anfang war vielversprechend - für mich ein kleines Stückchen PHG in Velbert.
Manni1A :wink:
Note Big30:
Halb Holland war da, das stimmt, fast 30, kaum zu fassen, war fast eine PHG Reunie! !
Willem2
11 juni 2007, 19:07
Veel routeplanners laten je niet de snelste route zien naar nanu34.
Uit mijn hoofd maar even, maar je rijdt als volgt.
A3 richting Keulen, neem bij Kr. Breitscheid de A52 richting Essen, dan exit 27 volg de B224 tot je in Velbert binnen rijdt, dan een klein stukje A44 richting Heiligenhausen, tunnel door en na de tunnel meteen links en bij de eerste stoplichten ook links, dan eerste weg links en zo doorijden.
Nanu34 is een 2 etages hoog witgebouw aan je linkerhand, parkeren is beperkt beschut mogelijk achter de rieten omheining van de parkeerplaats.
Anders aan de straat, het is een klein industriegebiedje.
Tot aan het begin van de routeplanner van BigBig :D ging het allemaal heel voortvarend afgelopen zaterdag. We, ik en JackD, waren zeer snel in Duitsland en tot aan Breitscheid konden we lekker doorrijden. Daarna begonnen echter de problemen voor ons. We stonden namelijk minimaal een half uur in de file omdat een mannetje afval aan het rapen was op een brug over de Ruhr. Alle auto's van drie naar 1 baan invoegen bleek wat veel van het goede. Ik stuurde Big30 maar een sms dat hij een alternatieve route moest nemen. Na de brug loste de file meteen op en waren we eigenlijk relatief snel op de plaats van bestemming.
Nog wat Party info: entree gratis, cocktails van Mark, er wordt gegrild, de tuin is zeer fraai en groot, Big question zal zijn hoeveel dames er aanwezig zijn. Sally beloofde 20-25 dames. Menno ex-PHG is er ook om alles in goede banen te le(ij)den.
Om bij het eerste te beginnen : Ja, de entree was gratis :freu: :eek:
En dat leek mij al uniek genoeg om er heen te gaan. Want waar maak je het mee dat je zoveel service krijgt aangeboden zonder er voor te hoeven betalen. En ja, er waren heel wat bekende ijsberen gekomen, allemaal om een welkomstzoen :p van Sally te krijgen.
Na het openen van de deur en het hek kregen wij die ook van haar. Nog een paar trapjes op en je komt in een ruime hal waar in een open kast heel wat badjassen en handdoeken reeds liggen te wachten op de ijsbeertjes. Na het in ontvangst nemen van het sleuteltje, ijsberenvel en handdoek volgden wij Sally naar beneden ( pas op voor je hoofd, daar is een erg lage balk :hammer: ). Als je van de trap afkomt heb je aan je rechterhand een grote doucheruimte met verschillende nissen met wel 8 a 10 regelbare douches. (haakjes zijn wat knullig). Je hebt beneden ook een ruim toilet, daarnaast een kleedruimte voor de dames en een kleedruimte voor de heren. Kastje is groot genoeg voor de kleding en heeft ook een schoenenkastje. Na het ijsberenvel te hebben aangetrokken, terug naar boven om de boel te verkennen. Boven heb je nog een wc-ruimte, een hele grote woonkamer , loungeruimte met meerdere banken en een breedbeeldtv, een barruimte en een soort buffetdoorgang. Het geheel ziet er allemaal wel verzorgd uit. En dan is er nog een hele grote tuin met heel wat zitjes, ligbedden en een saunaruimte met koude douches. (ook twee buitenhutten)
En dan al die bekende ijsberen : Babbel, die er al vroeg was en ook lang bleef, Knabbel ,die wat later kwam, Scoobert (bijgenaamd ZoefZoef), Lustman, de allereerste binnen, Rex, bijnaam het Rode Mannetje (was die er ook ?), had samen geslapen met JohnnyBravo en einzelganger (hoezo einzel?), Manni1a (thuiswedstrijd en Julietta-lover), Pim ( op tijd voor het eten), Bonkie aka Lucky.Six nu onder de naam Bokito8 :D , Deuxdeux , terug van verre oorden, idemdito, ButtinSky, Tiga, die later opzoek ging naar AustinPowers, Forza...germania, ook wel Nanu-saunameister genoemd, Big30 ( Diana-lover) ,MIJsbeer ( met boek), Carpe diem, JackD, met vreemd bier, Tietmar, Houlmoed, Christuswatgroot en nog wat leden en bekenden die ik even vergeten ben ( of de nickname even niet weet)......
De thekenfrauen Sally, Sylvana :p (sleutel? ;) ), Yvonne liepen af en aan. Ook Menno en Armin moesten deze dag goed aan de bak om alles in goede banen te leiden. Mark de kok had een dubbelrol. En een ider kan zeggen dat de BBQ heel goed was en de cocktails naar alle tevredenheid naar binnengleden.
Omdat de avond ervoor het feest tot in de late uurtjes gevierd was waren er tot een uur of 5 maar 8 dames. Later waren dat er toch nog wel 18. Ikzelf had een prima dag met de drie dames die ik gevonden had.
En JackD gaat de 7de of de 14de weer op vakantie naar Duitsland :D ;) . Het vrijkaartje moet namelijk wel gebruikt worden en "Catch me if you can ..." Natasa moet ook een keer gevangen worden.
Daarnaast wil ik Bitchhunter wel eens ontmoeten op zijn thuisterrein. Hij was de avond ervoor wel geweest en had zich helemaal suf geneukt :fuck: en was zaterdag te vermoeid.
De terugweg ging heel wat sneller dan de heenweg. Je moet alleen wel oppassen voor wat flitspalen die in de omgeving van Velbert op die B-wegen staan.
Er zijn meerdere wegen naar Nanu34........ we moeten ze alleen nog even ontdekken ...............:wink:
Willem2
11 juni 2007, 19:27
En meteen een mailtje van leden die willen weten of er ook een dames-namenlijst bij het geheel gevoegd kan worden :rolleyes: . Ik vond dat er al heel wat genoemd werden :o . Maar daar gaan we dan : Diana, Monika, Mel, Denisa, Natasa, Julietta, Isabella, Carlita + vriendin, Conny , Louisa, Loredana, Jenny, een roodharige die wachtte op oblix, een turkse dunne met lange krulharen, een stevige appetijtelijke turkse......
Willi69
11 juni 2007, 20:31
en nog wat leden en bekenden die ik even vergeten ben ( of de nickname even niet weet)......
:frown: :znaika[1]
en nog wat leden en bekenden die ik even vergeten ben ( of de nickname even niet weet)......
:D :D :D
Willem2
11 juni 2007, 21:48
Ja ik wist al wel dat ik iemand vergeten was waarvan de naam verkeerd geschreven was :rolleyes:
Voor straf halen wij jou dan ook wel op de 7de of de 14de Willi69 :wink:
Babbel
11 juni 2007, 22:29
Ik heb weer een vrijkaartje overgehouden aan afgelopen zaterdag. De laatste keer dat ik een vrijkaartje kreeg was de club daarna gesloten :o
Ik denk dat deze club wel langer open zal blijven dan die in België. Dus voor de 15de Juli ga ik er wel langs. Als het niks is dan zeg ik nu weer dat ik zal doorrijden naar Freudenberg.
Als Julietta er is dan kan mijn dag niet meer stuk :lostit:
Willem2
12 juni 2007, 13:55
En meteen een mailtje van leden die willen weten of er ook een dames-namenlijst bij het geheel gevoegd kan worden :rolleyes: . Ik vond dat er al heel wat genoemd werden :o . Maar daar gaan we dan : Diana, Monika, Mel, Denisa, Natasa, Julietta, Isabella, Carlita + vriendin, Conny , Louisa, Loredana, Jenny, een roodharige die wachtte op oblix, een turkse dunne met lange krulharen, een stevige appetijtelijke turkse......
Er was ook nog een heel klein dametje die ik even over het hoofd heb gezien. Formaat Grace maar dan donkerblond.................
Willem2
12 juni 2007, 18:25
.. een turkse dunne met lange krulharen, .....
Schijnt een arabische te zijn met de naam Nadja.
Schijnt een arabische te zijn met de naam Nadja. En Big30 komt wel met het verlossende antwoord :freu: ;)
Meen me te herinneren van vorige bezoeken dat er in Nanu34 2 Marokaanse dames werken: Chantal en Nadja.
Chantal wel eens mee gesproken en daar vaker gezien maar die zag ik zaterdag niet dus de krullebol was Nadja denk ik.
Dat kleine "Grace-a-like" meisje was zondag 2 weken geleden in nanu34 begonnen, naam vergeten.
Scoobert
12 juni 2007, 20:42
Als het een troost mag wezen : ik heb een freier eintritt voor 2 personen :freu: dus...:teuflisch
Moet ik dat zien als een dreigement :P :D :D
Scoobert
12 juni 2007, 20:45
Een directe concurent van PHG/Gt zie ik nanu34 niet meteen worden, wel een mooi alternatief als je eens wat anders wil.
Oja de zaterdag aanwezige IJsbeertjes kregen allen een vrijkaartje welke tot 15-7 in te wisselen is.
Big30
Dat eerste ben ik met je eens, maar dat schreef ik al eens...dat tweede....euh nee ik heb dus niks gekregen, maar dat zaldan wel de straf zijn dat ik eerder weg ben gegaan :thefinger
Dat eerste ben ik met je eens, maar dat schreef ik al eens...dat tweede....euh nee ik heb dus niks gekregen, maar dat zaldan wel de straf zijn dat ik eerder weg ben gegaan :thefinger
Sally vroeg nog aan me of ze aan voor jou ook een vrijkaart moest uitschrijven, nee zei ik, Scooby is een beetje stout vandaag :D ;) :thefinger.
(n.b. net voordat de gril begon werden de vrijkaartjes door Sally uitgedeeld, maar toen was jij al vertrokken :eek:.)
Willem2
12 juni 2007, 20:55
@ Scoobert
Dat wordt handelen met Lustman ;) Maar maak hem niet kwaad hé want anders :rubbel: :D ;)
Scoobert
12 juni 2007, 21:10
Sally vroeg nog aan me of ze aan voor jou ook een vrijkaart moest uitschrijven, nee zei ik, Scooby is een beetje stout vandaag :D ;) :thefinger.
(n.b. net voordat de gril begon werden de vrijkaartjes door Sally uitgedeeld, maar toen was jij al vertrokken :eek:.)
Ik zal het onthouden
Forza...germania
12 juni 2007, 23:47
Wie had er nu ooit voor mogelijk gehouden dat ik nog ooit de Playgrounds van Nanu34 zou betreden :eek: , maar dat was toch echt de realiteit jl zaterdag omdat mijn tweelingbroer zich daar als het grote Party-Promotion-Animal had gemanifesteerd de afgelopen weken zodat daags na een zonnige dag in Hessenlandia alweer in Velbert acte de presence werd gegeven. Gratis entree is natuurlijk datgene wat de Nederlanders in grote getalen op deze zaterdag naar Velbert doet lokken:thefinger
En het was er alleraardigst: de voltallige IJsbeerdelegatie was aanwezig om colabier te drinken in een schommelstoel in de tuin, Aftersun smerende IJsbeeertjes te observeren, en er waren zowaar ook nog enige dames aanwezig: 5 stuks maar liefst :teuflisch . Later zo'n beetje 15-20, maar vanwege het gebrek aan absolute Optick-Kracher ging der Erste Runde dann ann:
Naam: W2
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte : Circa 1.75
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : Niederlande
Leeftijd : Ende 30
Tatoeages/Piercings : Nicht gesehen
Service: Tabolus, das heisst ordentliches ZK und natürlich den kostenlosen Massage später am Abend.
Voordelen: Nicht bemerkt
Nadelen: Auch nicht
Tijdsduur : 2 min 27 sek.
Prijs : € 0
Extra’s bij het bezoek: -
Tsja, was wel leuk om een grote afvaardiging aan IJSbeertjes te ontmoeten en zeg nou zelf zo'n gratis BBQ in een saunaclub is toch veekl leuker dan die reünie bij een Chinees in Eindhoven en bovendien was de sauna erg goed van temperatuur (maar goed daar ben je zelf bij natuurlijk). Helaas heb ik mijn bon voor een gratis entree in mijn badjas laten zitten, niet erg slim dus. Nanu34 gaat er wel komen denk ik vanwege de capaciteiten van die Menno cs.
Es hat sich gelohnt.
Grtz,
Forza
bitchhunter
13 juni 2007, 12:48
Ich war gestern wieder im Nanu. Ich war erst etwas unentschlossen. Es war Dienstag Abend. Ein Tag wo man sich Clubbesuche eigentlich schenken sollte es sei denn man weiss wer gerade wo arbeitet. Also habe ich lieber im nanu vorher angerufen und gefragt welche Mädels da sind. Ich habe ausdrücklich nach Nadja gefragt. Sie war nicht da aber fünf andere Frauen. Ich liess mir die Namen durchgeben. Chantal (dunkelhaarige Araberin) klang verlockend. Und eine schlanke blonde Polin die mir vor zwei Wochen schon aufgefallen war (... ich komme gerade nicht auf den Namen.. sie war auf der Party nicht da).
Im Nanu angekommen sah ich die schöne Chantal gerade aufs Zimmer verschwinden. Aber die blonde Polin war da. Ich trank erst einmal etwas und drehte eine Runde. Nadja war doch da. Sie war gerade beim essen und unverschämt wie ich bin setzte ich mich trotzdem zu ihr.
Mein Glück denn ein anderer Eisbär saß am anderen Ende des Raumes und hatte sie avisiert. Wahrscheinlich war er Gentleman genug sie vor dem Ansprechen in Ruhe zu Ende essen zu lassen. Ich habe manchmal keine Manieren.... Pech für den höflichen Eisbären.
Ich verbrachte mit ihr 2 Stunden auf dem Zimmer. Sex der Extraklasse. Ich habe in letzter Zeit mit maximal 4 Clubmädels so guten Sex gehabt.
Gegen Mitternacht legte mir Mark noch ein paar Putensteaks auf den Rost. Dazu noch ein Bier.... herrlicher Abend.
Es waren sechs Mädels vor Ort. Vier die ich von der Optik her ohne Bedenken buchen würde.
Ich mag das Nanu weil dort im Moment die Qualität stimmt. Wenig aber dafür sehr gute Mädels. Und Dank Mark ein Catering vom Feinsten.
Gruß
bitchhunter
Willi69
13 juni 2007, 19:03
Wie, kein http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_ho02.gif? :confused:
lustman
13 juni 2007, 19:26
Moet ik dat zien als een dreigement :P :D :D
Wat krijgen we nou :confused: Ik dacht die tweede gratis inkom aan jou te geven. ;)
lustman
13 juni 2007, 19:31
@ Scoobert
Dat wordt handelen met Lustman ;) Maar maak hem niet kwaad hé want anders :rubbel: :D ;)
Dat is hem dan aardig gelukt. :mad: Me zo uitlachen met het voorval van Chris...:rubbel: Als straf douw ik Loredana alle kanten van de kamer in :baeh:
Forza...germania
13 juni 2007, 20:32
Nein, bei einem 2 min 27 sek Service gehört meistens ein http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/a/a_alarm13.gif
:angryfire :angryfire
Willem2
15 juni 2007, 16:10
Later zo'n beetje 15-20, maar vanwege het gebrek aan absolute Optick-Kracher ging der Erste Runde dann ann:
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte : Circa 1.75
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : Niederlande
Leeftijd : Ende 30
Tatoeages/Piercings : Nicht gesehen
Service: Tabolus, das heisst ordentliches ZK und natürlich den kostenlosen Massage später am Abend.
Voordelen: Nicht bemerkt
Nadelen: Auch nicht
Tijdsduur : 2 min 27 sek.
Prijs : € 0
Extra’s bij het bezoek: -
Es hat sich gelohnt.
Grtz,
Forza
Nein, bei einem 2 min 27 sek Service gehört meistens ein http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/a/a_alarm13.gif
:angryfire :angryfire
Heren ik zal voortaan nog meer aandacht aan jullie schenken. En ik denk dat het de 7de gaat worden. Ik verwacht dan wel weer dat Forza...germania van de partij zal zijn zodat ik de beurt kan afmaken :rolleyes:
Inmiddels is zo'n beetje alles wel geschreven over het Nanu34-feestje (Nanu Nanu ??? (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mork_%26_Mindy), ken uw klassiekers ...), maar toch nog maar even een paar korte beschouwingen.
Na een (te) lange heenreis (ruim 3 uur) bleek Nanu34 een mooie club met vriendelijke (en gedeeltelijk bekend) personeel.
De mooie grote tuin, de "lounge-ruimte" en de (9?) douches lijken berekend op een fors ijsberenbezoek; de bar, de (2?) WC's en de kleedruimtes zijn dat m.i. echter minder.
Ons mooie forum was, zoals hier al eerder aangegeven, zeer ruim vertegenwoordigd ; een garantie voor veel geouweh..r; het blijft voor mij toch altijd bijzonder hoeveel gespreksstof de gedeelde hobby oplevert ...
Maar waar het aantal ijsberen dus ruim te noemen was vond ik het aantal aanwezige vrouwen gedurende het grootste gedeelte van de dag nogal matig; ik vreesde zelfs deze keer toch echt het predikaat "Ungepoppt" op te gaan lopen.
Gelukkig was daar opeens Jenny die mij vakkundig hielp dit ook deze keer te ontlopen.
Samengevat: Nanu34 lijkt een club met potentie, maar het aantal vrouwelijke "leden" zal m.i. toch echt omhoog moeten. Succes!
JackD, met vreemd bier ...Het merk is me even ontschoten, maar het was goed te drinken ... (of was het toch water? :eek: )
En JackD gaat de 7de of de 14de weer op vakantie naar Duitsland :D ;) ...Heeft JackD daar zelf ook nog iets over te zeggen? :thefinger
This is Mork, signing off ... Nanu Nanu ... :wink:
Hmm, dafür das Euch der Club so gut gefällt, seid ihr aber anscheinend dieses Wochenende nicht fleißig dort unterwegs. Hab mir sagen lassen, das derzeit (22.30 Uhr) genau 1!!! :eek: Gast anwesend ist. Das da die Mädels nicht lange bleiben dürfte schon klar sein, oder?
Viele Grüße
Sunny
Hab mir sagen lassen, das derzeit (22.30 Uhr) genau 1!!! :eek: Gast anwesend ist. Das da die Mädels nicht lange bleiben dürfte schon klar sein, oder?
Viele Grüße
Sunny
Glaube nicht alles was man dir sagen lässt :D!
Oder du warst die "Einzige Gast" :eek:?
Babbel
15 juni 2007, 22:14
Hmm, dafür das Euch der Club so gut gefällt, seid ihr aber anscheinend dieses Wochenende nicht fleißig dort unterwegs. Hab mir sagen lassen, das derzeit (22.30 Uhr) genau 1!!! :eek: Gast anwesend ist. Das da die Mädels nicht lange bleiben dürfte schon klar sein, oder?
Viele Grüße
Sunny
Afgelopen zaterdag was het goed en gezellig maar dat geeft geen garantie voor de directe toekomst. Deze club ligt wat verder duitsland in en moet het dus meer van duitse gasten hebben.
Maar als echte nederlanders gaan wij binnenkort echt wle dat kaartje verzilveren. ( Dat lukte me niet in België :green_smi )
ijsbeer
16 juni 2007, 00:56
Hab mir sagen lassen, das derzeit (22.30 Uhr) genau 1!!! :eek: Gast anwesend ist. Das da die Mädels nicht lange bleiben dürfte schon klar sein, oder?
Ich wollte mal das ich die einzigste Gast waere :fuck: :freu: :lostit:
Diese Laden braucht noch etwas zeit!
Das management ist denke ich okay, sind die Leute die Happy Garden gross gemacht haben...sie hoeren und reden mit Gasten und reagieren......aber welche firma oder betrieb war auf einmal gross und perfekt?
Meistens ist es so das bei etwas neues fragezeigen entstehen oder mehr kritisch geurteilt wird! Die meisten sind gewoehnt um nach PHG oder GT zu fahren, aber meistens ist es so: wie ofter man faehrt je kurze die strecke wird oder? ;)
Zb. ich war selbst in die erste Woche(n) nach der eroeffnung von Golden Time anwesend und darf ich errinnern das damals eine "Dirk" (ein sort Friedhelm :roll: ) da rum lief und sich bei die Gasten (waren auch wenig) enschuldigte das so wenig frauen da waren.....:rubbel: ... es hat auch monate gedauert bis es so ist wie es jetzt ist!
Eintritt im GT war immer 50 Euro, im Nanu jetzt 35 Euro (bis die lage auf richtigem nivo ist).....letzte Samstag Eintritt Frei! Wenn wirklich nichts los (zb. sehr wenig frauen) ist braucht man die erste Zeit kein eintritt zu zahlen oder ein Eintritt Frei karte fuer das naechste mal. Fuer dieses geld bekommt man sowieso sehr gutes Essen :freu: (und kein geschmacklose Frass :kotz: wie im GT).....
Manni1A
16 juni 2007, 13:13
Hmm, dafür das Euch der Club so gut gefällt, seid ihr aber anscheinend dieses Wochenende nicht fleißig dort unterwegs. Hab mir sagen lassen, das derzeit (22.30 Uhr) genau 1!!! :eek: Gast anwesend ist.
Dann werden wir diese Zahl heute jetzt locker mal verdoppeln :lostit:
Knabbel
17 juni 2007, 12:06
Viele Grüße
Sunny
Bovengenoemde kan onmogelijk kloppen, daar op deze vrijdagavond minstens (vrij naar W2) Houlmoed und Tietmar aanwezig waren, en die tellen samen al voor 4. Buiten dit feit om waren er vanaf de middag ca. 15 dames en was het eten weer voortreffelijk.
Wellicht dat B30 nog een kleine aanvulling op gisteren kan geven.
Ga zelf binnenkort ook nog wel weer even kijken.
Willem2
17 juni 2007, 12:40
Ik denk de 7de Juli doe jij vooronderzoek of laten we dat aan Big30 over ;) . Die laatste wil wel eens zijn kop verliezen als hij door Nanu34 loopt :lostit:
PS Die vrijkaartjes moeten toch op ;)
Wellicht dat B30 nog een kleine aanvulling op gisteren kan geven.
Komt ie dan!
Gisteren toch maar weer eens naar nanu34 afgereisd. Tis iets verder rijden maar het laatst stukje als je door het Ruhrdal rijdt is zeer fraai om te rijden, mooi landschap en geeft meteen al iets van een vakantie stemming.
Meteen bij binnenkomst natuurlijk onmiddelijk om de hals gevallen door Denisa en Diana, omkleden, naar boven (in een badjas die als een mini-rok stond, maar een andere laten brengen ;)).
Eenmaal plaats genomen op de heerlijk relaxte rode bankjes die zeer goed zitten wat observaties gedaan (terwijl Diana volop aan het kletsen was), Conny was er ook weer, zeer aardig en goed Duits sprekend Roemeens meisje.
Dat kleine Grace-like meisje heet Angelina, nieuw voor mij waren Betty en Jessy 2 Roemeense dames waarvan er 1 eerder in PHG heeft gewerkt en daar ik meen Dana heette. Ook nog ik meen Chantal die Marokaanse dame en dan nog een aantal dames waarvan ik de naam niet ken.
Rond 16u zo'n 10 Ijsbeertjes toen ik vertrok om 19u zo'n 12-15 waarvan een paar bekende gezichten die ik uit PHG kende en 1 zeer bekende die er ook weer was nl. Manni1a :D!
Toen Diana en Denisa na een uur uitgepraat waren een ruim uurtje de kamer op geweest met Diana :freu: :fuck: :hah:!
Douche genomen en een stukje taart :freu:, nog even met Sally en Manni1a gekletst.
Sfeer was gezellig en relaxed wou eerst blijven eten maar had ook al afgesproken nog in PHG langs te gaan.
Zei dat ik eerder weg moest i.v.m. een verjaardagsfeest waarop Diana gevat antwoordde of dat feest toevallig in PHG plaats vond ;).
Met achterlating van een bijna vol pakje sigaretten, een pakje kauwgum, en 2 aanstekers (het blijven Roemeense dames he :thefinger), nog wat info meegekregen, een boodschappen lijstje voor een volgend bezoek en rond 19u met een voldaan gevoel nanu34 verlaten. Met wat moeite kreeg ik mijn handy ook weer terug :D.
In nanu34 is een gast iemand waar aandacht aan wordt besteed, intieme sfeer, goede verzorging.
Van Sally begrepen dat men op korte termijn nog wat aan de inrichting gaat doen.
Nog iets meer dames die ook voor nog wat meer IJsbeertjes zorgen en alles is OK daar. Kost gewoon even tijd dat op te bouwen.
Aantallen die we in Gt en PHG gewoond zijn zal je in nanu34 niet aantreffen, dat zou ook een wat andere wat meer anoniemere sfeer geven.
De 7'de Juli ben ik er ook wel denk ik. Daarvoor waarschijnlijk ook nog wel een keertje ben ik bang :p, geheel vrijwillig overigens!
Big30
Manni1A
17 juni 2007, 12:48
Dann werden wir diese Zahl heute jetzt locker mal verdoppeln :lostit:
Also, am Samstag waren 32 Eisbären und zwölf Frauen anwesend. Die Stimmung war sehr schön, das BBQ von Mark (plus Dessert und später Cocktails) war wie immer perfekt. Allein dafür lohnt sich der Eintrit von 35 Euro :applaus:
Den Standard der anwesenden Mädchen würde ich als solide bezeichnen. Es gibt wenig optische Ausreißer nach oben und nach unten, aber das ist sowieso Geschmackssache. Auf dem Zimmer war ich mit Tina (Deutsch, dunkelblond, Anfang/Mitte 20), ihr Service war wirklich klasse.
Was den Freitag betrifft: Sunnys Information, dass nur ein Gast da war, ist nach Aussage aller am Freitag anwesenden, falsch. Mir wurde gesagt, dass es am Freitag nach 21.30 Uhr recht gut gefüllt gewesen sein soll. Möglicherweise hat sich Sunny mit dem Tag vertan: Die von ihm beschriebene Szenerie soll sich so in etwa am Mittwoch abgespielt haben (knapp 20 Frauen, aber kaum Gäste). Nach Aussage einiger Anwesenden soll statt dessen dafür am Mittwoch dann eine interne Haus-Party gefeiert worden sein :D Dennoch ist so ein Tag natürlich kontraproduktiv.
Insgesamt scheint man mit der Entwicklung der ersten Tage im nanu jedoch zufrieden: Man merkt, dass es aufwärts geht, aber es ist noch viel Luft nach oben. Ich werde sicherlich in den nächsten Tagen mal wieder vorbei schauen.
Dat kleine Grace-like meisje heet Angelina, nieuw voor mij waren Betty en Jessy 2 Roemeense dames waarvan er 1 eerder in PHG heeft gewerkt en daar ik meen Dana heette.
Big30
Schijnt dus toch DE Dana te zijn, this one die nu in nanu34 werkt!
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1293
Willi69
22 juni 2007, 22:16
Big30 hatte gerufen, und (fast) alle waren gekommen. Ohne dass in den Printmedien Werbung gemacht worden wäre, hatten Eisbären- und Rheinforum offensichtlich ausgereicht, um dem Club zu einem Rekordbesuch zu verhelfen. So viele Holländer an einem einzigen Tag hatte Velbert in seiner Geschichte wahrscheinlich noch nie gesehen. :eek: Freier Eintritt am 8./9. Juni war halt sehr verlockend. :D Anlass war so eine Art Wiedereröffnung, obwohl der Club nie geschlossen war und es ihn schon seit ca. zwei Jahren gibt, allerdings weitgehend unbeachtet von der Öffentlichkeit. Das soll jetzt mit neuem Personal anders werden.
Das nanu34 ist überraschend groß, wenn auch etwas kleiner als GT/PHG. Der Aufenthaltsraum bietet viele bequeme Couchgarnituren, plus einen mittelgroßen Plasma-Bildschirm an der Wand. Wer das nanu34 vielleicht noch von früher kennt, wird sich freuen, dass die schwarzen Folien an den Fenstern restlos entfernt wurden und der Raum tagsüber entsprechend hell ist. Im Keller befinden sich die Umkleideräume (bezüglich der Anzahl der Spinde hat man wohl weit im Voraus geplant :rolleyes: ) und drei Duschräume. Positiv: die Duschen haben einen kräftig männlichen Strahl, müssen nicht nachgedrückt werden und lassen sich stufenlos temperieren. :) Zu den Highlights zählt sicher der Garten, der liebevoll gestaltet wurde, mit Außensauna, Hollywood-Schaukeln, Kaskaden und Lampignons. Liegen, Stühle und Tische gibt es natürlich auch.
Von den Zimmern habe ich nur eines gesehen, das ist ungefähr so groß wie Zimmer 17 im PHG (also sehr groß), aber schöner eingerichtet und verfügt über einen eigenen Balkon. Auf dem Bett hätten bequem auch zwei Pärchen Platz.
Minuspunkte gab es eigentlich nicht, außer vielleicht, dass der Club mit öffentlichen Verkehrsmitteln quasi nicht erreichbar ist und das Gras etwas zu hoch war. :green_smi
Bleibt noch das Wichtigste, die Verpflegung! :D Zu den Getränken kann ich gar nicht viel sagen, es gibt die üblichen Erfrischungsgetränke, Kaffee und Pils vom Fass. Genaueres muss ich mal bei späteren Besuchen eruieren. Ach ja, und wie beobachtet auf jeden Fall auch Schampus!
Chef de cuisine ist der aus Funk, Fernsehen und PHG bekannte Mark, der in Personalunion auch die Cocktails mixt. Mein Transparent
http://www.gay-bayern.de/gfx/smileyV2/c2b7b6d4418957359da3f11662072502.gif
kann ich damit wieder einrollen. Neueste Getränke-Creation ist der "Saunameister", der Namensgeber glänzte allerdings durch Abwesenheit. :o Aus dem PHG übernommen wurde der "Happy Garden", der im nanu34 überraschenderweise "nanu34" heißt. Beim Essen hat sich Mark diesmal selbst übertroffen, das war schon kein Essen mehr, sondern ein mehrgängiges Menü! Wirklich ganz großes Kino! :eek: Natürlich wird es das in dieser Form nicht jeden Tag geben, aber die Qualität und der Service sind auch an normalen Tagen toll. Hier wird der Gast nicht wie jemand behandelt, der schon seinen Eintritt bezahlt hat und halt noch abgespeist werden muss, sondern wirklich wie ein Gast in einem Sterne-Lokal. :)
Neben Mark waren mir aus dem PHG noch Armin und Menno (Geschäftsführer), Sally (Thekenfrau), ca. 2/3 der Mädels (von ungefähr 15 - 17) und ein Großteil der Gäste bekannt. Ein überraschendes Wiedersehen gab es mit Julietta, zuletzt zwei Jahre überwiegend inaktiv, Isabella und Mel, alle Ex-PHG. Da sich viele untereinander kannten, war die Stimmung sehr ausgelassen - wie zu besten PHG-Zeiten. :freu:
Neben den Veranstaltern möchte ich mich noch bei einem holländischen Rumänien-Experten bedanken, der mich sicher nach Hause gebracht hat. :wink: Wer gekommen war, erhielt übrigens noch eine weitere Freikarte, einzulösen bis zum 15.7. Ich darf schon mal verraten, dass viele Gäste ihren freien Eintritt am 7.7. in Anspruch nehmen werden, darunter wohl auch der eine oder andere Holländer. :rolleyes:
Der Wermutstropfen kommt zum Schluss: wie bereits eingangs erwähnt, lagt das nanu34 zwei Jahre lang im Dornröschenschlaf. Bis sich die Wiederbelebung und die geänderten Verhältnisse herumgesprochen haben, dürfte noch einige Zeit ins Land gehen. Werbung in den Printmedien kann das nicht erreichen, hier sind die Foren und Mund-zu-Mund Propaganda gefragt. Wer an jedem Tag Party erwartet, wird sicher enttäuscht. Freitag und Samstag Abend werden zunächst die Zeiten sein, an denen am meisten Verkehr herrscht - zu anderen Zeiten dürfte es eher übersichtlich sein. Das liegt sicher auch daran, dass der Club für Holländer schon recht ungünstig liegt, in der Woche dürfte überwiegend Deutsch gesprochen werden. :D Am Telefon wird ehrlich Auskunft über die jeweilige Situation gegeben, im Zweifel also anrufen.
=> nanu34 (http://www.nanu34.de), Velbert
Anmerkung: eigentlich war das bereits Club #35, hab mich verzählt... :redface:
Knabbel
24 juni 2007, 16:56
Zaterdag weer een zeer aangename dag doorgebracht in Nanu. Bij binnenkomst spotte ik al snel Babbel, Mijsbeer, Tietmar, Willi69, Robin, Manni1a en even later Big30 die zich even met Diana op de kamer verstopt had.
Er waren ca. 10 dames en 25 heren zodat er sprake was van een goede verhouding. Een handvol Roemeense, Duitse uit Freude/Paradiso en 2 "verdwaalde" Russische waaronder Sabrina uit PHG. Nog voor het eten werd deze gelijk gearresteerd door Babbel; die zich niet meer kon bedwingen. Heb 's avonds zijn voorbeeld maar gevolgd en ben tevens met Sabrina op de kamer beland.
Tussentijds ruimschoots gebruik gemaakt van het weer sublieme eten en de prima sauna die voorzien is van eigen douches. Lekker liggen loungen op de banken waar we keurig de afstandbediening kregen aangereikt om voetbal te kunnen volgen. Helaas heeft men geen schotel maar een soort van Duits Digitenne zodat we onder het genot van Wetten Dass op de ZDF op teletekst Nederland Europees Kampioen hebben zien worden.
Aan alles merk je dat het management er alles aan gelegen is de gasten zoveel mogelijk tevreden te stellen. Uiteraard kom je hiermee op het heikele punt van aanwezige dames terecht, maar men is in beweging en absoluut op de goede weg. Het was gewoon een prettige relaxte dag naar oude PHG maatstaven en ik ging voor het eerst sinds lange tijd redelijk uitgerust naar huis.
Mark, de grillmeister, is volgende week op vakantie, maar na 2 juli weer aanwezig. Heb hem gewezen op een mogelijk opkomst op de 7e en dat hij hier rekening mee moest houden. :D Ik probeer in ieder geval dan weer van de partij te zijn. Tussendoor alleen nog ergens een keertje PHG.
Weinig aan toe te voegen aan het bericht van Knabbel.
In nanu34 doet men nu al het mogelijke het de gasten naar de zin te maken, je voelt je daar gast in de goede zin van het woord en er wordt met je wensen rekening gehouden en de bediening en service is gewoon goed :freu:.
Het duurt gewoon even voordat alles op de rit is en er zullen zeker dagen zijn dat er te weinig dames zijn en vervolgens weer te veel gelet op het aantal aanwezige Ijsbeertjes. Van te voren bellen is de beste remedie!
Als ik kijk wat voor een metamorfose de club heeft doorgaan sinds mijn eerste bezoek dinsdag 24 April dan is dat bepaald niet gering.
nanu34 bezoek stond eigenlijk afgelopen zaterdag niet op het programma maar goed half vier 's middags stond ik toch voor de deur ;)!
Tsja dan volgt een bijna bekend programma, eerst de vriendelijke begroeting door Sally dan het aangename verpozen met 2 Roemeense dames genaamd Diana en Denisa.
Gaat vaak in de vorm van een overhoring :p. Andere vraag was of ik nog wat had meegenomen, van die dingen dus. Dat had ik overigens, wat zeg ik maar niet, staat zo lullig.
Ze zou het presentje anoniem in ontvangst nemen en meteen opbergen, dat zei ze met een brede smile maar goed, tis een Roemeense dame en die zijn vaak 10m later vergeten wat ze eerder hebben beloofd :p.
Enfin de details van tafreeltje wat even later volgde schrijf ik hier maar niet neer, hoewel het een goede illustratie is van de relaxte wat familaire sfeer in nanu34 :cool:!
Uiteindelijk ook nog een uurtje op de kamer doorgebracht en dat was als altijd heftig en gepassioneerd.
Na afloop nog wat met Denisa bij gepraat over van alles en nog wat, Diana kwam na haar omkleed partij er ook bij zitten. Knabbel en Babbel waren inmiddels ook gearriveerd en rond de klok van 19u was het voor mij tijd om te gaan.
Ik zei dat ik nog naar een verjaardagsfeestje moest en net als de vorige keer werd weer ad-rem door D&D opgemerkt dat deze zeker in PHG zou plaats vinden, ik bevestigde het maar :D.
Buiten betrok de hemel en terwijl de eerste regen druppels al vielen startte ik mijn motor.
Even later werden de hemelsluizen opengezet en met een kleine niet geplande Umfahrt was ik klok slag 20u al weer in PHG. Maar das weer een ander verhaal :p :hah:.
Next visit 7-7-7 en dan blijf ik tot het einde!
Big30
Willem2
25 juni 2007, 00:46
Ik ga daar zaterdag langs waar de kans minimaal zal zijn dat ik met een Roemeense dame de kamer op zal gaan !
Wordt dus zaterdag PHG !
Kennelijk moesten alle roemeense dames worden bezocht :cool: ;) :D
Kennelijk moesten alle roemeense dames worden bezocht :cool: ;) :D
Je kunt ook zeggen dat ik niet zo sterk ben in statistiek :D!
Overigens komt het zeer frequent voor dat mijn voorspellingen over voorgenomen clubbezoek op gespannen voet staan met de werkelijkheid.
Maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik voor 7-7-7 niet meer in Velbert zal zijn, idem dito PHG ;).
Big30
Forza...germania
25 juni 2007, 21:28
Maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik voor 7-7-7 niet meer in Velbert zal zijn, idem dito PHG ;).:wink: :wink:
Big30
Hoezo niet, woensdag toch weer :eek: :eek: :eek:
Knabbel
25 juni 2007, 22:28
Maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik voor 7-7-7 niet meer in Velbert zal zijn, idem dito PHG ;).
Big30
Voor schade ontstaan door het door geestelijk onvermogen reëel achten van bovengenoemde uitspraak is Big30 nimmer van rechtswege vervolgbaar. :teuflisch Ik vermoed een stiekum icognito bezoek aan YY, LR, Freude en GT. Overigens niet perse in die volgorde.
Note Big30:
Dank voor je steun! Overigens tis nu maandagavond he, ik neem al iets van mijn uitspraak terug ;), een kort incognito bezoekje valt naturlijk nooit 100 % uit te sluiten :p, we moeten wel reëel blijven!
Het toeval bracht mij zondagavond weer eens in Velbert, dat kwam zo ik was nog een beetje moe van de voorafgaande nacht en meende me te herinneren dat de ligstoelen in nanu34 perfect waren om weer even tot rust te komen ;).
Het was laat ik zeggen een redelijke rustige zondagavond toen ik binnenkwam iets van 6 dames: Denisa, Betty en Jessy (1 van de twee is de PHG/PSW Dana trouwens), wat later op de avond kwam Mel ook nog binnen stappen, er was ook nog een andere Roemeense dame, Diana heet ze geloof ik.
Er waren zondagavond ongeveer 10 gasten aanwezig. Nog wat met Menno gepraat over de typische herstart problemen van een club.
Meer concreet: dan zijn er woensdag op eens bijna 20 dames en te weinig gasten en vervolgens zouden er de zaterdag er op 14 dames zijn en melden zich er opeens weer 7 af. Van die dingen dus.
Ik kwam even na 19u binnen nestelde me als gepland in de echt super liggend ligstoelen onder het genot van een lounge achtig muzakje gezeten naast 2 IJsbeertjes die daar wel vaker komen.
Na zo'n 10m werd de serene rust in de tuin verstoord door een typische Roemeense giegel en kwam een dame op me afgelopen en vleide zich ook op de ligstoel.
Om 20u anderhalve Hamburger oppgepeuzeld en om kwart over negen wou ik de kamer opgaan, dat deed ik maar met de dame die op dat moment naast me zat en me na binnenkomst gezelschap had gehouden.
Na van de kamer afgekomen te zijn nog wat blijven hangen, met wat gasten gekeuveld, evenzo een alleraardigste discussie tussen Denisa en Diana een beetje kunnen volgen.
Rond half een afscheid genomen en Menno verteld dat zaterdag a.s. weer een mini-delegatie op de stoep zou staan. Hij zou proberen een line-up der dames te regelen die goed matcht met het profiel en aantal van de dan aanwezige Ijsbeertjes. Ik ben benieuwd!
Conclusie: nanu34 is een bezoek absoluut waard door de speciale sfeer en goede verzorging.
Geen club die je moet bezoeken op een zondag als je maar 1-2 maand naar D gaat en eens lekker de hele dag wilt knallen.
Altijd verstandig om van te voren even te bellen hoeveel dames aanwezig zijn, daar krijg je altijd eerlijk antwoord op.
Big30
Willem2
5 juli 2007, 01:44
Nanu34
Uhlandstrasse 34
42549 Velbert
Telefoon : 0049 (0)2051 803692
Homepage (http://www.nanu34.de)
Redlight Database: Nanu34 (http://redlightaddressbook.net/detail.php?id=1398)
Kaart (http://maps.msn.de/home.aspx?strt1=Uhlandstrasse%2034&city1=Velbert&zipc1=42549)
Route (http://maps.msn.de/directionsFind.aspx?&strt2=Uhlandstrasse%2034&city2=Velbert&zipc2=42549)
Speciaal voor een belg die zaterdag voor het eerst komt ;)
En uiteraard voor de eventuele FAQ
Willi69
5 juli 2007, 20:21
Speciaal voor een belg die zaterdag voor het eerst komt ;)
Kommt M. etwa auch? :rolleyes:
Willem2
5 juli 2007, 20:47
Kommt M. etwa auch? :rolleyes:
Er darf jetzt auch alleine kommen :rolleyes: ;)
Manni1A
5 juli 2007, 21:53
Ich war Gestern (Mittwoch 04.07.07) im Nanu.
6 Mädels habe ich gesehen. Drei von der Rumänninenfraktion. Und 3 aus heimatlichen Gefilden.
Hast du Meno und Armin darauf aufmerksam gemacht, dass bei dem zu erwartenden Ansturm am Samstag sechs Mädels ein bisschen knapp sind...?:green_smi
Bis Samstag
Willi69
5 juli 2007, 22:57
Hast du Meno und Armin darauf aufmerksam gemacht, dass bei dem zu erwartenden Ansturm am Samstag sechs Mädels ein bisschen knapp sind...?:green_smi
=> ;)
Rond half een afscheid genomen en Menno verteld dat zaterdag a.s. weer een mini-delegatie op de stoep zou staan. Hij zou proberen een line-up der dames te regelen die goed matcht met het profiel en aantal van de dan aanwezige Ijsbeertjes.
Oja Biggie en Willempie, misschien kunnen jullie alvast Sally, Armin en Menno waarschuwen dat er weer een groot aantal geile mannen zullen komen, dus het damesbestand mag / kan verhoogd worden!!!
Heb hem gewezen op een mogelijk opkomst op de 7e en dat hij hier rekening mee moest houden. :D Ik probeer in ieder geval dan weer van de partij te zijn.
Had ik Sally gisteren ook al ingefluisterd ;)!
Ich bin gespannt wie viele Damen da sein werden!
Gruss,
Big30
bitchhunter
6 juli 2007, 12:54
Hast du Meno und Armin darauf aufmerksam gemacht, dass bei dem zu erwartenden Ansturm am Samstag sechs Mädels ein bisschen knapp sind...?:green_smi Bis Samstag Manni1A :wink: Das werden die wohl auch so wissen. Ich werde am Samstag wahrscheinlich nicht da sein. Euch viel Spaß.
Gruß
bitchhunter
Forza...germania
8 juli 2007, 11:14
Waar blijven al die geile verhalen :confused: :confused: :confused:
Waar blijven al die geile verhalen :confused: :confused: :confused:
Die houden we natuurlijk allemaal voor ons :thefinger! Was zaterdag al druk genoeg met al die IJsbeertjes die op waarschijnlijk de beste BBQ in Duitsland en de heerlijkste cocktails afkwamen.
Kort samengevat: sfeer was prima door al die IJsbeertjes die elkaar goed kennen; nog te weinig dames, er hadden er zaterdag nog 5-10 meer moeten zijn; verzorging, entourage was top, gevoel gast te zijn was perfect.
Ik ga geen uitgebreid sfeerverslag schrijven want als het gaat om nanu34 beleef ik zo'n dagje toch iets anders dan een IJsbeer die er wat minder vaak komt en waar het primair wat met meer gaat om een goede keuze te kunnen maken uit het aanbod der aanwezig dames.
Big30
Bovenstaande pakkende titel voor dit stuk proza is geheel op zijn plaats en bovenal terecht.............Want wat was het gisteren wederom fantastisch in deze opkomende club in Duitsland.
Ik heb weer een heerlijke dag beleefd, met een meer dan geweldige BBQ, lekkere toetjes na en lekkere cocktails.
En dan de slangenbezweerdster in de naam van Duitse Barbara, wat een ongelooflijk mooie en vooral lieve vrouw was dit. Jammer dat ze alleen de slang bezighield en niet enkele geile ijsberen waaronder ikzelf die erg gecharmeerd waren van deze alleraardigste vrouw.:luvlove:
Desalniettemin een fantastische dag beleefd en ook nog twee sessies volbracht. Ik hoop echt dat dit een top tent wordt. Ik heb er het volste vertrouwen in..................
lustman
9 juli 2007, 09:31
Ik heb me weer super vermaakt in Nanu34. De tweede maal dat ik daar kom en begin mij er al goed thuis te voelen.;) Zoals Rex al schreef : klant is koning ! De bediening , het eten , douches , tuin , enz...zijn van hoogstaande kwaliteit. Er heerst ook een zeer losse ontspannen sfeer. I.v.m. het aanbod van de dames , had ik geen klagen. Vond dat het aanbod toch veel ruimer was dan voorheen. Toen ik huiswaarts ging zei Sally dat er in de toekomst meer dames zullen aanwezig zijn. Het enige nadeel voor mij is de afstand. Voor de rest heeft deze club alle troeven om een toptent te worden. :freu:
En dan de slangenbezweerster in de naam van Duitse Barbara, wat een ongelooflijk mooie en vooral lieve vrouw was dit. Jammer dat ze alleen de slang bezighield en niet enkele geile ijsberen waaronder ikzelf die erg gecharmeerd waren van deze alleraardigste vrouw.
De slang mocht gestreeld worden; Barbara helaas niet ... :o
Knabbel
9 juli 2007, 18:44
Ik zie het nog zo voor me. Alle jaloerse blikken ten spijt was ik al een goeie 10 minuten leuk in gesprek met slangenvrouw Barbara, waarop Rex zich toch weer niet beheersen en voorzichtigheidshalve even poolshoogte kwam nemen. Hallo, ich bin Rex und Du schone Frau? :D Barbara! :luvlove: OK, machst du nur die Schlangen oder machst du auch mehr :fuck: Nein ich mach nur die Schlange... :baeh: Schade, aber ich habe es mindestens gefragt :wand:
Ik heb er weer smakelijk om gelachen. Rex actie ten top zoals we hem kennen :bowlol:
Later werd ik nog door een onwetende dame gevraagd of Barbara niet toevallig ook Zimmer im Angebot had. Nee, leider nicht, antwoordde ik. Pfff klonk haar opluchting..
Wederom een zeer aangename dag mogen beleven in Nanu, wo der Kunde noch Wirklich Kaiser ist.
Van Sally begreep ik dat er zaterdag exact 51 IJsbeertjes binnen waren geweest en dat er 20 dames waren geweest.
Klaarblijkelijk kan nanu34 net zo lang open blijven als men wil want na 3u vonden er nog kamerbezoeken plaats en de laatste gast verliet om 7u 's ochtend tamelijk nuchter het pand ;).
Big30
Manni1A
14 juli 2007, 00:46
Vorbildlich: Um 1.17 Uhr schon die Anwesenheitsliste
Fürs nanu wäre die heute übrigens recht übersichtlich ausgefallen :mad:
Vorbildlich: Um 1.17 Uhr schon die Anwesenheitsliste
Fürs nanu wäre die heute übrigens recht übersichtlich ausgefallen :mad:
Und wie sah die Anwesenheitsliste aus ;)? Tina, Denisa, Jessy, Diana, Mel, Sabrina, Dame der gesamte Rücken tätowiert.
Big30
Manni1A
14 juli 2007, 01:05
Und wie sah die Anwesenheitsliste aus ;)? Tina, Denisa, Jessy, Diana, Mel, Sabrina, Dame der gesamte Rücken tätowiert.
Big30
Bist du heute auch im Nanu gewesen? :smile2:
Anwesend waren Tina und Freundin (?)
Sabrina
drei Rumäninnen (deine Favoritin, dazu Ex-PHG Dana und die kleine mit den dunklen Haarten)
Mel
Miriam (?) - neu, Ex-PHG
und die Dame mit dem bunten Rücken
Bis morgen
Manni :wink:
Bist du heute auch im Nanu gewesen? :smile2:
drei Rumäninnen (deine Favoritin, dazu Jessy und die kleine mit den dunklen Haarten)
Bis morgen
Manni :wink:
Nein ich war Donnerstag da :D :p! Fast die ganze Abend mit die drei Rumäninnen :p!
Die kleine mit den dunklen Haarten = Denisa, meine Favoritin :D :smkiss: :rofl:, keine Ahnung ;)!
Bis Morgen :wink:!
Gruss,
Big30
Willi69
14 juli 2007, 10:36
Ich glaube, die letzten Beiträge stehen hier falsch. ;)
Anwesend waren Tina und Freundin (?)
Die etwas älteren Blondine? => Jennifer.
Zaterdag maar weer eens naar Velbert gereden, was er ook al zo lang niet geweest ;).
Hier wat indrukken:
- Ik telde iets van 10 dames: Denisa, Jessy, Diana, Mel, Sofia, Jennifer, "Dame der gesamte Rücken tätowiert", Lange-Dame-lang-zwart-haar-en-grote-borsten (was er 7-7-7 ook), nog 2 meen ik.Tina en Sabrina waren er afgelopen week ook maar zaterdag avond niet (vakantie meen ik).
- Aantal gasten viel niet tegen, als gevolg van de mooi zaterdagavond en de fraaie tuin in nanu34 waren er over de hele dag iets meer dan 40 gasten w.o. MIJsbeer en een aantal Duitse gasten die ik wel eens eerder in nanu34 en PHG gad ontmoet.
- Dan kom je eigenlijk net wat dames te kort, 2-3 echte Top-acts hadden er nog wel bij gekund!
- Verzorging, sfeer, relax factor etc. was weer top :freu:.
Ik arriveerde zo rond half 5 en was van plan om 19u weer te vertrekken naar the bietspartie in PHG, het is er niet van gekomen.
Geen BBQ maar wel goed eten, zo'n uurtje lekker relaxed buiten aan tafel gezeten in het gezelschap van Mijsbeer en Diana en samen 6 toetjes verorberd en genoten van de maaltijd en de conversatie.
Daarna Quality time onder het genot van Espresso's en Capucino's, de een steekt dan een sigaartje op de ander gaat met je Handy spelen en gaat wat tijdrekken.
Uiteindelijk is het me ook nog gelukt om een uurtje de kamer op te gaan, na afloop van dat uurje was het inmiddels half elf.
Daarna nog heerlijk genoten van de mooi warme zaterdagavond in Velbert en de feeëriek verlichte tuin.
Om 12u was er nog de mogelijkheid tot een Mitternachtsschnack. Even voor half twee afscheid genomen van Denisa en Diana, nog wat met Menno nagekletst en toen de terugreis aanvaard.
Het loonde toen niet meer de moeite om nog naar PHG te rijden vond ik ;).
Was ook beter zo ... .
Voorlopig heb ik de automatische piloot die op nanu34 of PHG stond afgestemd maar even uitgeschakeld :p!
Big30
Voorlopig heb ik de automatische piloot die op nanu34 of PHG stond afgestemd maar even uitgeschakeld :p!
Big30
Weet je het heel zeker, er is ook nog een manuele piloot..............:rolleyes:
Weet je het heel zeker, er is ook nog een manuele piloot..............:rolleyes:
Die piloot ken ik en wordt ook wel eens de "Manele-piloot" genoemd :D! Die staat za/zo a.s. wel weer aan denk ik, schakelt zich zelf in :cool:.
Big30
Willi69
21 juli 2007, 13:13
Seit gestern oder vorgestern soll es einen neuen Koch im nanu34 geben, bitte um Erfahrungsberichte... :wink:
Seit gestern oder vorgestern soll es einen neuen Koch im nanu34 geben, bitte um Erfahrungsberichte... :wink:
War seit gestern ;)! Nur weil es jetzt ein neuen Koch in nanu34 gibt werde ich Morgen mahl wieder nach Velbert fahren.
Erfahrungsbericht folgt vielleicht :thefinger, nur über den Koch and das Essen :p!
Big30
Willi69
21 juli 2007, 23:33
Vorbildlich, diese Holländer! :wink:
Vorbildlich, diese Holländer! :wink:
Vorbildlich, diese Niederrheiner! :wink:
Sonntag 15u werde (muss ;)) ich wieder da sein, Bericht folgt später.
Big30
Forza...germania
21 juli 2007, 23:54
Vorbildlich, diese Niederrheiner! :wink:
Sonntag 15u werde (muss ;)) ich wieder da sein, Bericht folgt später.
Big30
Kun je nog mooi de slotkilometers van de 1e Pyreneeën-etappe van de Tour zien in Nanu, want ik neem aan dat dat de "Hauptspeise" van de dag gaat woden:eek:
Kun je nog mooi de slotkilometers van de 1e Pyreneeën-etappe van de Tour zien in Nanu, want ik neem aan dat dat de "Hauptspeise" van de dag gaat worden:eek:
Klopt helemaal! Dat wordt mijn "Hauptspeise" en je weet dat de entree er slechts 35 Euro is. Zou niet weten welke andere "Hauptspeise" in nanu34 te veroberen valt ;) :p :D!
Ik vertrek om half twee en verwacht niet super veel dames, maar echt kiezen in nanu34 doe ik toch niet! Het eten is er zeer goed de Sauna ook en de tuin bevalt een ieder.
Big30
Forza...germania
22 juli 2007, 00:26
OK veel plezier, als ik maar niet al teveel rare sms-jes ga krijgen van the "most prittie gurl" :eek:
OK veel plezier, als ik maar niet al teveel rare sms-jes ga krijgen van the "most prittie gurl" :eek:
"The moust pritty girl" (wel goed kwoten :p) zal je geen SMS'jes sturen, dat komt wel goed, zorg ik wel voor, maar ze zal wel vragen waarom je Zondag niet in Velbert bent!
Ik bedoel een nieuwe Kok, goed eten, een mooie tuin, een goede sauna, Tour on TV en die 35 Euro entree nou ik zou het wel weten hoor :D!
Big30
Forza...germania
22 juli 2007, 00:48
Goed eten heb ik thuis ook:thefinger en bovendien valt er in Velbert weinig te neuken :wink: :wink:
Note Big30:
Laatste 3 berichten zullen t.z.t. verdwijnen vanwege een iets te hoog in-crowd gehalte ;)!
Groet,
Big30
MiniME
22 juli 2007, 07:26
Tijd voor een Big30/Forza speelplaats? :D
Vanmiddag na lange afwezigheid weer eens naar Velbert gereden.
Ik trof aan: Sabrina, Nadja, Anja (Poolse wel 100 maal in PHG gezien maar kom even niet op de PHG-naam), op bevel van Willem kwam Mel later op de avond ook nog langs ;), Denisa, Jessy, Cindy en Diana.
Toch wat te rustig kwa gasten.
Trouwens zaterdag jl. waren er 13 dames maar helaas te weinig gasten dit in tegenstelling tot vorige week toen er juist te veel gasten waren gelet op het aantal aanwezige dames.
Willem2 had ook deze zondag uitgekozen voor een bezoek aan nanu34. Samen met Willem2 het nodige besproken en genoten van de sauna en het moet weer gezegd worden de bijzonder goede avond maaltijd.
Naam van de nieuwe kok even ontschoten maar de gril en alles wat er bij werd geserveerd was gewoon top!
Ik arriveerde even na 15u. Heb me 's middags in aangenaam gezelschap goed vermaakt ;) en heerlijk liggend op de bank de tour bekeken voorzien van deskundig commentaar "ik vind die blauwe shirtjes wel mooi, hebben ze ook roze shirtjes dan ben ik daar voor/als ze vallen moeten ze dan stoppen?/dat shirt met rode stippen ziet er echt niet uit". Met dit gezelschap 's avonds nog een typisch "Diana-uurtje" op de kamer doorgebracht :freu: :p.
Rond kwart voor tien weer huiswaarts gekeerd met een door omstandigheden bepaalde zeer gematigde snelheid.
Nanu34 is en blijft een club waar men alles doet het de gast naar de zin te maken.
Alleen jammer dat de ene dag er weer te weinig dames zijn en de andere dag weer juist te veel en te weinig gasten.
Big30
Manni1A
22 juli 2007, 22:57
Nadja? Aber nicht die deutsche PHG-Nadja, oder???
Nein, ist dieser ;):
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6826
Big30
Willem2
23 juli 2007, 03:23
Nein, die war da Samstag ;)
aber Big30 hast ja aucht recht :D
Forza...germania
23 juli 2007, 15:13
Je hebt nog niet verteld wat je allemaal hebt uitgespookt daar :rubbel: :rubbel: Toch niet weer met die oudere blonde Duitse meegeweest :confused:
Je hebt nog niet verteld wat je allemaal hebt uitgespookt daar :rubbel: :rubbel: Toch niet weer met die oudere blonde Duitse meegeweest :confused:
Jaloers zeker! Ze zag er zondag zeer appetijtelijk uit moet ik zeggen die blonde Duitse van begin 30 jaar;).
Laat ik het zo zeggen het hele gebouw schudde op zijn grondvesten toen Willem2 op de kamer was. Details geef ik uiteraard niet prijs maar details van kamerbezoeken vergeet Forza Gardania ook wel eens prijs te geven :cool: :p!
Willem2 zit nog na te genieten van zijn kamer belevenissen in Velbert.
Big30
Willem2
25 juli 2007, 02:19
daar kan je wel over spreken in Nanu34.
Het weekeinde eerst naar Keulen geweest en zondag langzaam naar huis gereden :rolleyes: . Eerst de autobahn en daarna langs het mooie bergische landschap gereden. Het is alsof je op vakantie bent :D . Uiteindelijk Velbert een beetje bekeken en het industrieterrein opgereden.
De parkeerplaats was nog leeg maar er stonden enkele auto's buiten de poort.
Verwelkoming door Sam, die vandaag bardienst had. Ze overhandigde mij de badjas en de handdoek. Verkleed als ijsbeer, nadat ik een douche had genomen. Eerst een lunch genomen in de vorm van een broodje kaas met een tomaatje op het toen nog zonnige terras. Sam kwam vragen wat ik wilde drinken en noemde meteen alle dames op die aanwezig waren en die nog zouden komen. Uiteraard had ik al enkele dames gezien bij binnenkomst. ( de lijst van Big30 is volgens mij wel compleet)
Na de lunch eerst een praatje gemaakt met wat dames aan de bar en uiteindelijk bij Sabrina op de bank beland. Uiteraard gesproken over onze gezamenlijke vriendin Kyra :luvlove: . Uiteindelijk het gesprek voortgezet op een kamer ( zie toekomstige recensie ;) ) Bij het naar de kamer gaan botste ik geheel toevallig tegen Big30 op. Na mijn kamer sessie hebben we wat naar de tour gekeken.
Tegen een uur of 7 had de nieuwe kok, Alex, het eten klaar. Een uitstekende BBQ met verschillende vleessoorten en verschillende salades (aardappel, pasta, tomaten etc). Het was weer buitengewoon goed verzorgd.
Na de maaltijd heb ik gewacht op Mel want die had gezegd om 7 uur in Nanu te zijn. Dit werd door allerlei files wat later maar uiteindelijk werd het één groot feest met Mel ( ook daar komt een recensie over).
Uiteindelijk iets over 11 het pand verlaten.
Conclusie : Nanu34 kan je niet vergelijken met de grote clubs maar je krijgt bij deze club heel veel service aangeboden. De dames hebben de tijd voor je, eten is goed, sauna en douche ook. Kortom, ik heb me wel goed vermaakt.
Forza...germania
28 juli 2007, 01:51
Is die Kyra eigenlijk nog werkzaam in het vak ??
Forza...germania
30 juli 2007, 22:10
Ich habe gerade auf dem Römerforum gelesen das Nanu34 einen neuen 'Marketingmanager' hat :thefinger :thefinger , aber das wissen wir hier auf's IJsberenforum schon lange :green_smi :green_smi
Ich habe gerade auf dem Römerforum gelesen das Nanu34 einen neuen 'Marketingmanager' hat :thefinger :thefinger , aber das wissen wir hier auf's IJsberenforum schon lange :green_smi :green_smi
So was sagen wie "Marketingmanager" soll man eigentlicht nicht tun ... Schade eigentlich ... .
Overigens donderdag jl. trof ik in Nanu34 de volgende dames aan (toch wel relevante info ;)):
Tina, Jessy, Diana, Mel, Sabrina, Dame der gesamte Rücken tätowiert, Nadja, Anja, Cindy.
Tina is dat meisje met die paardenstaartjes, erg fraai!
Hier een mini-verslag van mijn bezoek afgelopen donderdag:
Aankomst 18u30m. Vriendelijk begroet door Sally die weer terug is van vakantie, eerst samen met een Roemeense dame wat gegeten en de toestand in de wereld doorgenomen, eten was dankzij kok Alex weer top, van 21-22u dik uurtje op de kamer met die Roemeense, na afloop nog wat Menno gekletst, toen was het 22u45m en afscheid genomen van Diana, Jessy, Sally en Menno.
Denisa werkt niet meer in nanu34 maar zit nu in Amnesia en daar had ze die donderdagavond veel lol zo hoorde ik.
Big30
Willem2
4 augustus 2007, 02:24
Afgelopen woensdag ben ik dus weer naar Nanu34 gegaan. Ik kwam uit het noorden gereden en zag heel wat plaatsnamen passeren waar ik ook wel een keer onderzoek had kunnen doen. Osnabrûck, Dorsten, Emmerich... maar ik reed door naar Bochum vanwege Natasa :luvlove: :zauberkis . Maar in Essen stond een file op de 40 dus ik besloot uiteindelijk maar binnendoor naar Velbert te rijden.
Daar werd ik zeer hartelijk ontvangen door Sally. Na het verkleden in het ijsberenkostuum bleken er niet veel dames en heren te zijn. Uiteindelijk telde ik zes dames ( Jessica, Diana, Nadja, Nicky, Suzanna, Tina ) en misschien 10 /12 IJsberen over de hele avond. De dames zijn nog echt blij dat er gasten komen zonder erg opdringerig te worden. Ze nemen alle tijd om een gesprek te voeren. Tina en Nadja zijn echt mooie meiden en alle anderen misstaan in geen enkele andere saunaclub-FKK.
Daarnaast wordt er door een privékok voor jou een maaltijd gemaakt en de drank wordt naar je tafeltje gebracht. Het is gewoon superservice.
Ik heb nog twee keer een sauna genomen. En één keer naar de kamer geweest.
Uiteindelijk ben ik om een uur of 12 toch zeer tevreden naar huis gereden.
PS Vanwege de vakantie waren er even wat minder vrouwen. Gisteren en vandaag zouden er 12/15 dames aanwezig zijn.
Babbel
5 augustus 2007, 19:06
Gisteren ben ik weer naar Nanu34 gereden. Het was een prachtige vakantiedag. Daarmee bedoel ik zowel het weer als het verblijf in Nanu34.
Je merkt aan alles dat de club en de dames er wat van proberen te maken. Er waren ongeveer 10 dames en die waren voor iedere aanwezige ijsbeer wel "compatible" ;) . Aanwezige bekende ijsberen : Knabbel, Babbel, Willem2, Eagledriver, Willi69, JohnnyBravo.
De verliefde kok :D had weer goed werk afgeleverd. Verschillende pastasalades, tomatensalade, tonijnsalade en een bak groene sla. Verschillende soorten stokbrood met saus, kruidenboter. Daarnaast een grill met verschillende soorten vlees (worst, hamburger, varkensvlees, kip). Voor de echt hongerige kon je dan ook nog twee verschillende warme noedels krijgen. Als toetje een ijsberenijsje :D .
Hier kunnen heel wat clubs nog wat van leren. Zeker die salades die zijn goedkoop, voedzaam, gezond en bovenal erg lekker.
Daarnaast was het heerlijk vertoeven in de tuin.:lostit:
Bovendien heb ik weer kennisgemaakt met een heerlijke vrouw. Sinds tijden niet zulke goede seks gehad. Wat wil een geil eekhoorntje nog meer.
Ik heb het bij deze ene dame gehouden maar er waren er meer waarmee ik wel naar de kamer zou kunnen gaan : Eva, Nicky of Tina.
Maar mijn vakantie is heel goed begonnen :lostit: :freu:
Big30
5 augustus 2007, 20:22
Aanwezige bekende ijsberen : Knabbel, Babbel, Willem2, Eagledriver, Willi69, JohnnyBravo.
Er waren ook nog wat onbekende IJsberen aanwezig ;)!
Gisteren was het mooi weer en omdat ik me nog kon herinneren dat nanu34 een bijzonder fraaie tuin heeft en de BBQ bij mooi weer van werkelijk top-nivo is besloten om nu maar eens een keer de reis naar Velbert op een zaterdag te maken i.p.v. naar PHG of de de Oase.
Ik arriveerde even na 16u vriendelijk begroet door Sally en was verbaasd een andere auto met NL-kenteken op de parkeerplaats aan te treffen.
De bezitter van deze bolide herkende ik later in de tuin als het forumlid Knabbel die zich languit liggend op een ligbank had geinstalleerd.
Het was redelijk rustig nog toen ik arriveerde, in de loop van de avond werd het wel wat drukker. De dames die ik de zaterdag aantrof luisterden naar de namen van: Jessy, Nicky, Mel, Eva, Jennifer, Susan, Diana, Tina, Nadja en dan ben ik er geloof nog 1 of 2 vergeten.
Waarschijnlijk aangetrokken door het mooie weer, de eintrit van 35 Euro ;) en de goede verzorging bleek dat nog meer forumleden de weg naar Velbert hadden weten te vinden: Willem2 was vooraangekondigd maar ook Babbel, Eagledriver, Willi69, Keesroeiboot en Henkzeilboot waren aanwezig.
In de tuin vond nog een trekking plaats maar dat ging gewoon om wat lootjes zo bleek later, ik schrok al :eek:!
Maar tviel allemaal wel mee, het was Diana die onder toeziend oog van vele IJsbeertjes de trekking van het LR vrijkaartje verrichtte, ze telde alle lootjes na en conludeerde dat er 69 leden zich hadden ingeschreven, what 's in a number ;)!
Tsja was gewoon een mooie zomerdag in Velbert; Mooi weer, zeer goede verzorging, goede sfeer, veel bekende forum leden :freu:.
Dat ik bij binnenkomst werd opgewacht door een Roemeense dame luisterende naar de naam Diana zal geen verbazing wekken.
Om half twee uiteindelijk de thuisreis met een tevreden gevoel aanvaard.
Big30
Babbel
5 augustus 2007, 20:58
Ik dacht ook al wie is die man die constant bij Diana zit. De marketingmanager ;) :D
Knabbel
5 augustus 2007, 21:48
Gisteren wederom in successie een afspraak die niet doorging. Daar sta je dan in NRW met de tank, beurs en zak nog vol en gaat je eerste gedachte meteen uit naar welke Saunaclub nu weer eens bezocht zou kunnen worden. Hypothetisch zou je ook gewoon weer naar huis kunnen gaan, maar mijn kookkunsten en tuin vallen in het niet hetgeen je elders voorgeschoteld kunt krijgen. Deze week PHG, GT en LR al bezocht en in de wetenschap dat Willem2 en Big30 in Nanu zouden zijn, besloten hierheen af te reizen. Ondertussen Babbel hierover geinformeerd, die even later eveneens zijn komst kon bevestigen. Na een tussenstop elders om half vier aangekomen. De parkeerplaats was redelijk gevuld met duitse kentekens, echter bij binnenkomst bleek ik de 1e en dus enige gast te zijn. Tot mijn verbazing druppelden er met zekere regelmaat meerdere forumleden binnen, zodat een gezellig dagje gegarandeerd leek. Dit bleek uiteindelijk ook zo te zijn met een man/vrouw verhouding van 1 op 1.
Ondertussen werd alles weer in het werk gesteld om het ons zo veel mogelijk naar de zin te maken, waarbij zelfs Menno de Kok in de keuken assisteerde. Tsjonge wat hadden ze weer huisgehouden bij de BBQ. Die was echt weer geweldig met allerlei salades, sauzen, nudeln etc. Door de kok werd persoonlijk op verzoek nog even een bordje nudeln/courgettes/kalkoen incl. bestek keurig nagebracht. Alleen dit was me i.cm. met een sauna al € 35.- waard.
Uiteindelijk met Nadja op de kamer terecht gekomen. Mooie dame van Egyptische afkomst met een geweldig figuur maar wel een beetje apart karakter. Terwijl een kamerbezoek eigenlijk helemaal niet met haar gepland was met haar, laat op de avond binnen op een bankje uitgekomen. Het gesprek nam een vreemde wending en we belandden in voor mij allerlei nieuwe figuren op een ander bankje. Dit hele spel heeft ongeveer 2 uur geduurd, alvorens ik Armin met knikkende knieen moest vragen, om half 3, of een kamerbezoek er nog in zat. Een half uur heb je nog was zijn antwoord, waarbij ik moet aanmerken dat ze officieel om 1 uur sluiten maar langer open blijven, al naar gelang bedrijvigheid/bedijverigheid.
Normalerwijze ben je wel eens 1 van de laatste gasten, die dan spreekwoordelijk het licht uit moet doen. In dit geval was ik 1 van de allerlaatste die uberhaupt nog in het pand was en heb zelf de lichten weer aan moeten doen om te kunnen douchen en omkleden. Na een heftige sessie met Nadja de financiele plichtplegingen voldaan, om moe maar voldaan, om 5 uur het nest in te kruipen.
Big30
5 augustus 2007, 23:06
Ik dacht ook al wie is die man die constant bij Diana zit. De marketingmanager ;) :D
Voordat we ook op dit forum misverstanden krijgen :p, de Marketing Manager van het IJsberenforum wordt hier bedoeld ;)!
Tsjonge wat hadden ze weer huisgehouden bij de BBQ. Die was echt weer geweldig met allerlei salades, sauzen, nudeln etc. Door de kok werd persoonlijk op verzoek nog even een bordje nudeln/courgettes/kalkoen incl. bestek keurig nagebracht. Alleen dit was me i.cm. met een sauna al € 35.- waard.
We gaan natuurlijk primair naar een saunaclub om te :fuck:, maar Knabbel heeft natuurlijk wel een punt, 35 Euro entree en dan zo'n goed verzorgde maaltijd met lekker toetje, een mooie tuin, gezelschap van wat IJsbeertjes, paar Saunaatjes en dat voor 35 Euro :eek: :p :freu:!
Laten we hopen dat nanu34 nog lang dezelfde Marketing Manager blijft houden, die schijnt een aardig marketing budget te hebben ;)!
Big30
Willem2
7 augustus 2007, 15:46
Ik ben de afgelopen dagen naar verschillende clubs geweest en zal binnenkort nog wat verschillende clubs trachten te bezoeken.
Afgelopen zaterdag ben ik weer naar Nanu34 gegaan. Deze keer was het erg gezellig vanwege de aanwezige ijsbeertjes en toch ook wel de dames ;) ( 10-12 ).
Zoals altijd in deze club is het allemaal goed verzorgd. Het enige minpunt zijn de wc's. Wel schoon maar redelijk knullig gebouwd en wat gedateerd. Voor de rest superservice. Bediening, eten, drinken, cocktails, sauna etc. en dat alles voor 35 euro.
Tevens vond de trekking plaats van de loterij. Deze werd gedaan door Diana onder toeziend oog van Willi69, Big30,W2 en Keesroeiboot. Zie elders voor de uitslag.
Het is echt jammer dat deze club niet wat dichter bij de nederlandse grens ligt.
Big30
8 augustus 2007, 23:58
Het is echt jammer dat deze club niet wat dichter bij de nederlandse grens ligt.
Dinsdag eind van de middag reed ik in de buurt van Venlo, ik had honger, nanu34 was still 50 miles to go. Rond half zeven stond ik dus voor de poort van nanu34.
Er werd opengedaan door een nieuwe Thekefrau die me vroeg of ik er al eerder was geweest ;). Het antwoord werd gegeven door Diana die al op de uitkijk stond en Sam :p.
Aanwezige dames N=8: Mel, Jennifer, Suzanna, Nadja, Jessy, Eva, Diana en nog 1 dame waarvan ik de naam vergeten ben.
Vanaf het moment dat ik binnen was tot vertrek (01u) telde ik iets van 15 gasten.
Eten was als altijd weer zeer goed (avond eten: spaghetti, nudels, sauzen en salade en om half elf werd er ook nog gegrild!).
Aangenaam gezelschap van Jessy en Diana, even na 21u werd ik uitgenodigd om een glas sekt aan te stoten (standaard in nanu34), 2 maal naar de Sauna geweest en ook nog een uur met lange uitloop de op kamer geweest.
Heb we wel vermaakt in nanu34 op een normale doordeweekse dinsdagavond :freu:.
Woensdagavond waren er 10 dames zo vernam ik.
Big30
Forza...germania
12 augustus 2007, 20:25
De Nanu34-ouverture op 9 juni j.l. was wel gezellig met erg veel IJsbeertjes. Goed, dat er weinig te neuken viel hoefden we ook niet echt te verwachten, maar het eten smaakte opperbest en de cocktails en sauna waren ook niet slecht. Een versneld herhalingsbezoek stond daardoor niet echt op het prioriteitenlijstje tot ik gisterenochtend opeens een PM van mijn broertje kreeg:
Waarom ga je morgen niet mee naar nanu34?
Entree 35 Euro: perfecte lunch, super BBQ, goede sauna, mooie tuin, gratis cocktails, ik rij en ach er zitten morgen echt wel 1 of 2 dames naar je keuze bij !
Willem2 wou ook nog komen by the way.
En anders heb je voor 35 Euro een mooie dag en entertaint D. je ook nog een beetje!
...zodat een goed uur later de bolide alweer kwam voorrijden bij Huize Forza om koers te zetten richting het Velbertse, waar we rond 16.15 arriveerden. Het broertje werd hartelijk begroet en gekust door allerlei dames van zowel voor als achter de Theke maar hij behoort dan ook al een tijdje tot het Nanu34-interieur. Ik moest het daarentegen doen met hier en daar een vriendelijk knikje, maar ja verschil moet er zijn.
Het was nog erg rustig met volk, circa 7 IJsberen hetgeen later op de avond zou oplopen tot ongeveer 10 ! Vroeg avond ook 9 dames geteld en ongeveer evenveel personeel, zodat alles mooi in evenwicht was. Het was lekker mooi weer en met een biertje en een goed boek vleidde ik me op één van de ligbedden, terwijl naast me het broertje werd vergezeld van zijn lieftallige dametje. Blijkbaar was er ook een controle van het Finanz-ambt, want opeens waren alle dames verdwenen:eek: , waardoor het optische aspect in de tuin beperkt bleef tot een dikke duitser met minimaal cup D:rolleyes:
De maagjes begonnen ondertussen te knorren en de grill werd aangestookt. Er werd dus geBBQed welke uitstekend verzorgd was. Elders in dit topic is al in ruime mate opgesomd wat we zoal voorgeschoteld kregen maar het was zeer de moeite waard. Tijdens het eten kregen we nog gezelschap van een andere dame uit het Roemeense schoolklasje, die zich ook een beetje doodverveelde bij gebrek aan klandizie. Na het eten onder het genot van een kopje koffie en met 2 Roemeense dames in de nabije omgeving uiteraard spontaaan meegedaan met de spelletjes met de handy, fotootjes kijken, sms-berichtjes lezen en dat soort flauwekul meer.
Omdat de rest van de CDL line-up me niet al te zeer kon bekoren het Roemeense meisje, luisterend naar de naam Jessy maar uitgenodigd voor een partijtje ravotten op één van de kamers. Tsja, kon eigenlijk niet anders met deze dame continue bij je in de buurt en ze was wel lief. Had ik dus beter niet kunnen doen, want de eerste Roemeense dame die een fatsoenlijke service kan bieden moet Forza nog steeds tegenkomen.
1/2 uurtje op de kamer met deze Jessy mocht dan ook totaal geen naam hebben, zoenen was nog wel in orde maar een totaal inspiratieloze pijpsessie is niet waar ik op zat te wachten; zeker niet als deze halverwege wordt onderbroken voor het kijken naar een fotoreportage op haar handy met foto's uit haar privéleven. De dame daarna maar een beetje verwend en gemasseerd, maar verder niet voor herhaling vatbaar. Als je van spelletjes spelen met de handy, aanstekers met een lampje en spelletjes als "zakdoekje leggen" houdt is deze Jessy zeker een aanrader, maar met het geven van een fatsoenlijk service heeft dan alles weinig te maken.......in de verste verte niet.
Terwijl het broertje wat langer wegbleef maar een sauna genomen en daarna wat uitgerust op een ligbed in de tuin. Daar was het groot overleg tussen de heren A. en M. want met 10 gasten binnen (€ 350) en 9 dames (€ 180) hadden ze zelf al uitgerekend dat de dagomzet op deze zaterdag op circa € 530 was uitgekomen en ze zich natuurlijk afvroegen waar ze al dat personeel (3 bardames, 1 kok, 1 tuinman, 1 klusjesman) alsmede de eigen bezoldiging dan wel van moesten betalen. De drank- en voedselvoorraad verdween met Forza binnen als sneeuw voor de zon en bovendien stond de hele dag die sauna op volle toeren te bollen, waarvan éénmaal per 1 1/2 uur alleen door ondergetekende gebruik van werd gemaakt. Ik hoop dat de eigenaar een diepe geldbuidel heeft, ik zou er in ieder gaval als ondernemer vrij zenuwachtig van worden.
De avond viel in Velbert en ik verveelde me werkelijk dood. Vanuit de fraai verlichte tuin zag ik hoe het binnen "bal" was met 2 IJsberen, 2 dames en 2 gastvrouwen die meedeinde in de polonaise op de veel te harde Duitse Schlagermuziek.....ik fronste mijn wenbrauwen en m'n gedachten gleden af naar een oord zuidelijker in Germania, waar het blonde prinsesje aan het werk was en hoopte de tijdmachine 7 dagen vooruit te schakelen naar 18.08.2007:thefinger Nog even overwogen om de auto van mijn broertje te nemen, maar toch maar niet gedaan en gewoon even stevig op mijn tanden gebeten............
Bij het bestellen van een biertje aan de bar knikte een uit de kluiten gewassen dame die werkelijk van boven tot onder onder de plakplaatjes en schilderingen zat, vriendelijk naar me en probeerde een gesprek aan te knopen. Snel maakte ik me uit de voeten en vluchtte de sauna in. Dus nog maar een saunaatje en nog één gewoon puur om de tijd te doden. Het was inmiddels al middernacht geweest en al zo'n 8 uur aanwezig in een tent waar gewoon geen éne fuck te doen is.
Het laatste 1/2 uur hield ik me bezig met het vervelen van mijn broertje met een aansteker met een lampje en kwam het Roemeense meisje nog lekker tegen me aanliggen.
Eindelijk sloeg de klok 01.00 uur en mochten we vertrekken. De gastvrouw vroeg of "alles OK" was en ik toverde mijn beste pokerface tevoorschijn om alles bij elkaar te liegen: "Sehr OK".
Herhalingsgevaar voor mij in Nanu34 is niet al te groot (lees: niet). Het enige voordeel was dat ik zelf niet hoefde te koken, maar voor de rest wat mij betreft pure tijd- en geldverspilling.
Grtz,
Forza (not amused).
Jack42
12 augustus 2007, 23:45
Omdat de rest van de CDL line-up me niet al te zeer kon bekoren het Roemeense meisje, luisterend naar de naam Jessy maar uitgenodigd voor een partijtje ravotten op één van de kamers. Tsja, kon eigenlijk niet anders met deze dame continue bij je in de buurt en ze was wel lief. Had ik dus beter niet kunnen doen, want de eerste Roemeense dame die een fatsoenlijke service kan bieden moet Forza nog steeds tegenkomen.
Verlaat bericht van The Palace op 28.12.2006
Maar toen het éénmaal zover was gingen alle registers open, stevig tongzoenen lekker neuken in diverse posities en goed frans zonder. Was wel zeer OK met deze dame. Was één van de top-ervaringen alltime in Germania en een bewijs dat sommige Roemeense dames toch best wel van wanten weten. Uiteindelijk 30 minuten op de kamer en circa 15 minuten wachten op een 2-zits bankje op de gang met actie maakt een verblijf van 45 minuten, waarvoor ze maar € 50 vroeg, Heb haar uiteraard wel wat extra gegeven.
???????:D
lustman
13 augustus 2007, 21:18
Nog maar gezwegen van de Belgische grens. :heul:
Scoobert
13 augustus 2007, 21:44
De Nanu34-ouverture op 9 juni j.l. was wel gezellig met erg veel IJsbeertjes. Goed, dat er weinig te neuken viel hoefden we ook niet echt te verwachten, maar het eten smaakte opperbest en de cocktails en sauna waren ook niet slecht. Een versneld herhalingsbezoek stond daardoor niet echt op het prioriteitenlijstje tot ik gisterenochtend opeens een PM van mijn broertje kreeg:
[...]
Eindelijk sloeg de klok 01.00 uur en mochten we vertrekken. De gastvrouw vroeg of "alles OK" was en ik toverde mijn beste pokerface tevoorschijn om alles bij elkaar te liegen: "Sehr OK".
Herhalingsgevaar voor mij in Nanu34 is niet al te groot (lees: niet). Het enige voordeel was dat ik zelf niet hoefde te koken, maar voor de rest wat mij betreft pure tijd- en geldverspilling.
Grtz,
Forza (not amused).
Zo dan, das niet mis te verstaan ....
Jammer dat het zo is, want de club heeft zeker mogelijkheden maar het probleem (geen meiden=geen mannen) lijkt nog steeds niet verbeterd te zijn.
Dan hebben we genoeg alternatieven ;)
Rex
13 augustus 2007, 22:29
Forza (not amused).
Jammer dat je je niet vermaakt hebt in Nanu. Nu begrijp ik waarom je dikwijls dat takke end naar Frankfurt rijdt, wat je van verre haalt is lekker zullen we maar zeggen en aangezien jij de ijsbeer bent van de blonde prinsesjes, kan ik dat wel begrijpen......................
Kom gewoon eens een keer tuinieren in PHG, daar lopen genoeg blonde prinsessen rond, daar zul je zeker slagen. En is bovendien ook nog dichterbij huis!!!
Big30
13 augustus 2007, 23:32
ik fronste mijn wenbrauwen en m'n gedachten gleden af naar een oord zuidelijker in Germania, waar het blonde prinsesje aan het werk was en hoopte de tijdmachine 7 dagen vooruit te schakelen naar 18.08.2007:thefinger Nog even overwogen om de auto van mijn broertje te nemen, maar toch maar niet gedaan en gewoon even stevig op mijn tanden gebeten............
Ach zoals Forza zelf al zegt waren zijn gedachten zaterdag weer eens 200 km zuidelijker ;)!
De mijne niet. Ik heb weer een plezierige middag en avond beleefd in nanu34. Klopt met in totaal 9 dames die er waren, zoals altijd een top-verzorging zowel als het gaat om de aandacht van het bedienend personeel als weer de kwaliteit van de BBQ.
Forza mocht zich vele uren (ook na het kamerbezoek) attent onderhouden zien worden door zeker 2 dames.
Das inderdaad heel vervelend, gebeurt in de Oase ook nooit daar is het 2-3 m praten en dan of de kamer op of volgende klant :eek:.
Als je trouwens grote aantallen Roemeense dames wilt zien spelen met spelletjes als zakdoekje leggen en tikkertje moet je ook niet naar nanu34 gaan maar naar de Oase, daar zijn ze ook nog een stuk jonger en vaak alleen handen of voeten taal machtig. Dan converseer ik liever met een wat oudere Roemeense dame die meer tijd voor je heeft en wel goed Duits en Engels spreekt.
Tuurlijk probeert men in nanu34 op een zaterdagavond 15-20 dames binnen te krijgen en een aantal IJsbeertjes wat hier bij past.
Dat kost nu eenmaal tijd om zo iets op te bouwen. Zolang ik in nanu34 zo'n goede behandeling en service krijg blijf ik er komen ook als het betekent dat er soms eens wat minder dames zijn dan je eigenlijk zou willen.
Tina was er ook zaterdag, blond goede service maar ja geen Forza dame dus!
Andere dames die zaterdag aanwezig waren: Mel, Jennifer, Suzanna, Nadja, Jessy, een nieuwe blonde Poolse, ik meen ook Eva en Diana was er ook.
Big30
Jorah Mormont
15 augustus 2007, 08:57
Ach zoals Forza zelf al zegt waren zijn gedachten zaterdag weer eens 200 km zuidelijker ;)!
Ach we kennen Forza......
Mijn gedachten zijn ook al dagen 367km Zuid Oostelijk.....al is het geen blond..........
Sonny:wink:
Babbel
15 augustus 2007, 11:18
Mijn gedachten zijn ook al dagen 367km Zuid Oostelijk.....al is het geen blond..........
Mijn gedachten gaan uit naar het heerlijke eten, de rust, dames die normaal aanspreekbaar zijn, zowel voor, tijdens als na een sessie :rolleyes:
Daarnaast krijg je gewoon persoonlijke service.
Al die dingen die blijkbaar in grote saunaclubs verloren zijn gegaan :cool:
Big30
15 augustus 2007, 15:03
Goh geen idee bij wie jouw gedachten nu verkeren ;), wel waar ze verkeren :D!
Mijn gedachten gaan uit naar het heerlijke eten, de rust, dames die normaal aanspreekbaar zijn, zowel voor, tijdens als na een sessie :rolleyes:
Daarnaast krijg je gewoon persoonlijke service.
Al die dingen die blijkbaar in grote saunaclubs verloren zijn gegaan :cool:
Bovenstaand geeft denk ik een goede samenvatting van nanu34. Soms geef ik de voorkeur aan wat meer hectiek en jagerij in de wat grotere FKK's of sauna clubs en zo af en toe aan een wat meer persoonlijke service, goed eten en wat meer rust. Dan ga ik naar nanu34 ;)!
Big30
Forza...germania
15 augustus 2007, 20:05
Rust....is er in Nanu genoeg te vinden, zelfs tot het overdrevene aan toe.
Dames die circa €30 bedag mee naar huis nemen lijkt me toch een licht verstoorde verhouding. Natuurlijk hebben ze de tijd voor je, omdat er gewoon geen éne fuck te doen is helemaal geen klandizie dus. En dan is een praatje met de schaars aanwezige IJsberen idd nog interessanter dan ter plekke een nieuwe trui te gaan zitten breien.
Van een fatsoenlijke line-up is allerminst sprake, 3e/4e keus dames om je heen. Is toch te gek voor woorden dat je aan de bar wordt aangesproken door een dame die helemaal onder de tattoe's zit en met zeer zware overgewicht-problemen die dan ook nog serieus vraagt of we wat leuks gaan doen......not my cup of tea :thefinger :thefinger Zelfs de aanwezige blondjes konden me niet echt bekoren :green_smi
OK, het eten is goed voor saunaclub-begrippen. Niet het beste in Duitsland, maar wel erg goed. Maar goed eten kan ik thuis ook, is dus geen 'Hauptspeise' tijdens een clubbezoek, maar meer de noodzakelijke energie voor knal-sessie's.
En met de bezoekersaantallen zoals er die afgelopen zaterdag waren geloof ik niet dat er genoeg poen binnenkomt om alleen al de kosten (salaris personeel, voedsle en drank en stookkosten sauna) te betalen. Dan hebben we het nog niet over vaste lasten die ook doorlopen en een ondernemersloon voor de eigenaar. Ik geloof niet dat in de huidige situatie Nanu34 iets gaat worden.
Ik hoop voor Menno cs het allerbeste, maar na een paar maanden gaat deze club verdwijnen in de annonimiteit van de doorsnee saunaclub, waarvan er in NRW honderden zijn.
Tot zover, genoeg wat mij betreft over het paradijs op aarde. Mijn punt is wel gemaakt, lijkt me.:D
Big30
16 augustus 2007, 02:08
Tot zover, genoeg wat mij betreft over het paradijs op aarde. Mijn punt is wel gemaakt, lijkt me.:D
Absoluut ;)!
Forza geeft de voorkeur aan locaties waar dames de ene na de andere klant afwerken en men als er na 30s geen zaken kan doen weer op zoek gaan naar het volgende slachtoffer :thefinger :teuflisch!
Het wordt tijd dat Forza weer eens naar de Oase afreist :p, wel oppassen dat die 40+ dame met overgewicht je daar niet weer aanspreekt :p of dat Bilderbuch Johanna (Duits kampioen tatoe bedekking) je niet weer probeert te verschalken :D.
Big30
Big30
20 augustus 2007, 21:48
Afgelopen zaterdag was ik van plan mijn broer zoals altijd te ondersteunen bij het geplande Oase bezoek maar helaas, er moest nog een feestje gevierd worden en daar moest dus de zaterdag aan worden opgeofferd, ook leuk hoor ;)!
De zondag was dus nu de dag om eens een club te bezoeken, voor de verandering maar eens naar Velbert gereden.
Een grotere tegenstelling is waarschijnlijk niet denkbaar: in de Oase op een zaterdag 70-80 dames in nanu34 op een zondag een handjevol.
Willem2 was er ook en tot mijn verbazing zag ik Tiga ook in gezelschap van Willem2 binnenkomen. Tiga had denk ik ook even behoefte aan rust na zijn Artemis bezoek, heeft ie in Velbert wel gevonden denk ik :p!
Alzo zaten wij gedrieen (nou ja gevieren want Diana zat er ook bij) vanaf 18u op 2 bankjes wat te keuvelen en werden afgeleid door een forse regenbui die het gras in de tuin een extra verzorging gaf.
Om half acht werd er gegeten en ja dat is in nanu34 altijd top. Tiga besloot om met een nieuwe dame genaamd ik meen Riana (ex-PHG) de kamer op te gaan en dat was wel OK geloof ik. Willem ging met ene Paris de kamer op en dat was iets minder Ok geloof ik.
Ik zelf besloot om de gok eens met de Roemeense Diana te wagen, dat beviel zeer goed moet ik zeggen.
Om half elf werd er nog wat gegrild, even na elven gingen Willem2 en Tiga huiswaarts een voorbeeld wat ik om 24 na een sauna gang ook volgde.
Fazit: Nanu34 heeft zeker op deze zondag nog steeds het probleem van een te gering dames aanbod en te weinig schwung in de tent.
Men doet al het mogelijke om het tij te keren maar het zal niet eenvoudig zijn om goed en vast boven te komen drijven.
Big30
Forza...germania
21 augustus 2007, 18:51
....maar het was allemaal niet zo heel goed. Daarna nog wat gezeur over geld.............
Hoezo niet :confused: :confused: is toch een paradijs op aarde daar in Velbert :green_smi :eek:
Willem2
21 augustus 2007, 23:08
Hoezo niet :confused: :confused: is toch een paradijs op aarde daar in Velbert :green_smi :eek:
Nou sla je de spijker op zijn kop.
De service was weer perfect in Velbert. De kok kookt persoonlijk een maaltijd voor je ( er is keuze uit 7 soorten vlees). Er waren heel wat salades en brood. Er was zelfs nog een desert. Daarnaast komen ze langs of je nog wat te drinken wilt hebben.
De sauna was weer uitstekend. De douches en het hele gebouw zijn schoon. Het was alleen jammer dat op deze zondag bepaalde dames er op deze zondag niet waren ; Jennifer, Eva, Tina, Mel, Nadja........
Ik maakte een verkeerde keuze wat betreft de dame. Want anders was het inderdaad een paradijselijke zondag geweest want aan ééntje heb ik al wel genoeg.
PS Wat is een oase zonder die bepaalde dame :cool: ;) ( voor mij genoeg maar niet voor F...G :green_smi )
Big30
9 september 2007, 01:06
Vrijdag jl. weer eens afgereisd naar Velbert. Was er al 2 weken niet geweest en toch wel benieuwd hoe het nu zou zijn in het Velbertse.
De dames bezetting was als volgt: Jennifer, Nadja, Paris, 2 nieuwe Duitse dames, een zeer mooie Roemeense dame die ik 2 weken geleden ook al had gezien en Diana een Roemeense was er ook.
Ik arriveerde om half zeven. De deur werd vriendelijk geopend door Sam. Rond 20u genoten van de als altijd zeer goede maaltijd die door de kok was klaargemaakt.
Van 21-22u met Diana op de kamer geweest. Was een heerlijke gepassioneerde sessie. Daarna met Menno nog wat bijgepraat. Ook nog een Sauna genomen.
Nog wat met de dames gekletst en om kwart voor een met een voldaan gevoel de thuisreis aanvaard.
Ik telde exact 14 gasten vanaf het moment van binnenkomst tot mijn moment van vertrek.
Fazit: weer een geslaagde avond in nanu34 en ja blijft gewoon jammer dat in deze op zich hele mooie tent met zeer goede verzorging en maximale aandacht van de dames nog steeds niet wat meer schwung zit.
Big30
Big30
4 november 2007, 23:24
Even een kleine up-date ;)!
Zo af en toe reis ik nog wel eens af naar nanu34. Zo was ik er afgelopen zaterdag ook weer eens.
Eten en verzorging is nog steeds daar top, eigen kok en 35 Euro entree dus daar valt weinig over te klagen :freu:.
Maar goed, daarvoor kom je niet primair naar een club natuurlijk. Wat telt is de hoeveelheid en de kwaliteit van het dames aanbod.
Dat was de afgelopen maanden toch wat minder :eek:! Soms maar 4-6 dames, tsja daarvoor rij je niet naar Velbert of je moet voor een speciale dame komen, dan dus wel.
Zaterdag waren er 10 dames en over de hele avond en begin van de nacht verspreid telde ik 18 gasten. Ik arriveerde om 18u40m.
Tatjana een Russische dame o.a. uit PHG bekend was weer aanwezig. Mel (D), een aantal Roemeense dames w.o. Maya, Isabella en Channel, een Duitse dame genaamd Bella, een Turkse dame genaamd Aylin en nog 3 dames waarvan ik de naam niet weet.
Was voor mij weer eens een geslaagde avond in nanu34. Het is geen club waar je naar toe moet gaan als je daar veel dames gelijk PHG, Gt etc. verwacht.
Beste is mocht je toevallig in de buurt zijn van te voren te bellen hoeveel dames er zijn.
Rij er niet na toe in de verwachting de bekende GT/PHG drukte daar aan te treffen.
Door de week tot 01u open maar op vrijdag en zaterdag tot 03u open, beetje afhankelijk van hoeveel gasten er na 02u nog zijn.
Ik verliet zaterdag de club om 02u51m. Dus na 8u11m waarvan ik schat 7u10m in het gezelschap van de Roemeense dames aldaar, ben ook nog 2 maal de Sauna in geweest en heb met Menno de bedrijfsleider wat gesproken.
:wink::wink:
Big30
Knabbel
18 december 2007, 22:16
Heb ik iets gemist of ligt hun website eruit? www.nanu34.de
Big30
18 december 2007, 22:31
Klopt die wordt ge-updated! Is sinds vorige week al zo trouwens, dat mis ik dan weer niet ;).
De fotograaf is langs geweest om foto's van de dames en club te maken en die nieuwe foto's zullen de web-site dan wat opfleuren.
Er waren vorige week zaterdag trouwens 9 dames en vrijdag jl. 12 dames. Zaterdag hebben ze een Weihnachtsparty maar daar zal ik niet bij zijn.
Ach wou eigenlijk niets over nanu34 schrijven maar nu heb ik het toch weer gedaan :D!
Tsja nanu34 ... .
Big30
Knabbel
27 december 2007, 23:38
En hij doet het weer! Vraag me af wat er nu ge-update is, of het moet de toegevoegde nederlandse tekst zijn.
Wellicht licht hier een nieuwe quiz met vrijkaartje in het verschiet: wie haalt de meeste taalfouten uit de nederlandse vertaling? :mad:
Hier had Big30 toch zeker een sturende hand in moeten hebben. :D
Big30
31 december 2007, 01:41
En hij doet het weer! Vraag me af wat er nu ge-update is, of het moet de toegevoegde nederlandse tekst zijn.
Wellicht licht hier een nieuwe quiz met vrijkaartje in het verschiet: wie haalt de meeste taalfouten uit de nederlandse vertaling? :mad:
Hier had Big30 toch zeker een sturende hand in moeten hebben. :D
De web-site is nog steeds de oude maar is nu wel weer in de lucht. Er zijn nu alweer enige tijd geleden fraaie foto's gemaakt van de toen aanwezige dames ;), maar die zijn nog steeds niet op de web-site geplaatst :eek:.
Als je de Nederands talige tekst aanklikt dan zie je nog al wat fouten klopt, zou worden aangepast.
Tussen kerst en nieuw jaar is nanu34 gesloten. Ze gaan 2 Januari weer open. De line-up zal dan wat minder Roemeens gekleurd zijn verwacht ik.
Big30
Willi69
27 maart 2008, 19:43
Finally, a new web site is online. ;)
=> http://www.nanu34.de
Big30
16 april 2008, 22:00
Overigens ging het gerucht dat Nanu in Velbert eveneens a.s. vrijdag dag van de open deur zou houden, met als nieuwe bedrijfsleider Tom (v/h PHG/GT)
Of dit een verlate 1 april grap is weet ik niet.
Nee dat is het niet! Vrijdag gaat de club open onder een nieuwe leiding. Er zal dan een (gratis) openingsfeest plaats vinden :eek:.
Willi69
16 april 2008, 22:45
Overigens ging het gerucht dat Nanu in Velbert eveneens a.s. vrijdag dag van de open deur zou houden
Gut! :)
met als nieuwe bedrijfsleider Tom (v/h PHG/GT)
Weniger gut! :nee:
Knabbel
16 april 2008, 22:59
Overigens ging het gerucht...
Weniger gut! :nee:
Also du bist der neue Hausmeister in Nanu :freu:
Willi69
17 april 2008, 12:14
Morgen Wiedereröffnung, freier Eintritt für alle:
=> http://www.saunaclub-nanu.de
Big30
17 april 2008, 19:45
Morgen Wiedereröffnung, freier Eintritt für alle:
=> http://www.saunaclub-nanu.de
Aber danach heisst es 50 Euro Eintrit :eek:!
Willi69
18 april 2008, 09:54
Aber danach heisst es 50 Euro Eintrit :eek:!
Klick mal auf diesen Text... ;)
Willem2
18 april 2008, 12:19
Klick mal auf diesen Text... ;)
Ja und danach ..... ?
Freie eintritt 18-04-2008 aber danach ...
Willi69
18 april 2008, 12:50
Ja und danach ..... ?
Freie eintritt 18-04-2008 aber danach ...
Müsst ihr Freikarten organisieren/verlosen (für mich nicht unbedingt)... :wink:
tumirnix
19 april 2008, 00:08
Ab dem 19.4. beträgt der Eintritt 50,- €. Die Eröffnungsparty war der Kracher.
bitchhunter
19 april 2008, 13:33
Ich war von 20.00 bis 22.00 Uhr auf der "Wiedereröffnungsfeier". Sieht so aus als wenn Tom den Laden jetzt führt. Der alte Eigentümr hat laut eigener Aussage mit dem Nanu nichts mehr zu tun.
Ich hatte Sex mit einem jungen, dunkelhaarigen schlanken Ding die sich Liana nennt. Nach eigener Aussage Halb arabisch halb deutsch. Schlank. Sehr sexy Mund. Sex war ok. Die üblichen Features rief sie ab. Küssen, FO etc.
Die Feier war mir etwas zu sehr männerlastig. Aber bei freiem Eintritt braucht man sich darüber nicht beschweren. Gutes Büffet, Partystimmung usw. Ein paar sehr attraktive Mädels die ich schon woanders gesehen hatte, liefen da noch rum. Nach dem Sex hatte ich aber keine Lust mehr zu bleiben.
Gruß
bitchhunter
Picasso 1
19 april 2008, 13:42
Nach dem Sex hatte ich aber keine Lust mehr zu bleiben.
Gruß
bitchhunter
Nach dem sex habe ich auch niemals lust um irgendwo zu bleiben. Aber dann sehe ich andere mädels die ich auch gerne :fuck: will und "nach dem sex" ändert plötzlich in "vor dem sex", und bleib ich bis das ende :rofl:.
Willem2
20 april 2008, 16:45
Für alle Rhein- und Römerforumler ist heute Sonntag, 20. April und Montag, 21. April der Eintritt frei!!!
Dus .....
Bluefox
20 april 2008, 22:43
Feier war wirklich nicht schlecht
Bluefox 12:00 bis 16:30 zufrieden
Babbel
21 april 2008, 19:56
Afgelopen vrijdag ben ik naar de her-opening geweest van Nanu.
Ik was in de buurt van Dortmund en op de weg naar huis bedacht ik mij. Ik had ergens iets gelezen van een gratis entree en als echte hollander reed ik dus maar even langs Velbert. Op de routeplanner was het niet meer dan 15km om, dus dat viel nog wel mee.
Ik denk dat ik het afgelopen jaar alleen maar gratis naar binnen ben geweest in Nanu. Toen ik binnenkwam was het redelijk druk voor Nanu-begrippen. Er was niet veel meer aangepast aan het interieur sinds de laatste keer dat ik er was. En ook buiten was het wel hetzelfde gebleven. Ik telde zo'n 15-20 dames waarvan ik er een paar kende uit LivingRoom / GT maar ook wel veel "nieuwe" dames. De kwaliteit van de dames zag er goed uit. Dat zag ook Mijsbeer die ook weer aanwezig was met een paar duitse vrienden (old-boys-network ;)) Uiteraard was Mijsbeer er weer want het was gratis. Het eten was heel goed maar nog niet zo goed als onder "Menno". Na het eten ben ik een keer de kamer op geweest. Ik ben maar een halfuurtje geweest maar volgens mij zijn de prijzen hetzelfde als in GT/LR.
Na mijn kamerbezoek nog wat gepraat met enkele bekende ijsberen maar redelijk vroeg naar huis gegaan.
Het is best een aardige club maar het blijft gewoon een beetje verder weg. Er zijn voor nederlanders genoeg alternatieven dichter bij huis.
Knabbel
22 april 2008, 20:27
Omdat ik vrijdag verhinderd was en zondag te laat de aankondiging op het Rheinforum had gelezen, besloten maandagavond Nanu34 maar weer eens aan te doen. Enerzijds natuurlijk omdat het gratis en anderzijds was ik ook benieuwd of zich hier nu werkelijk iets had veranderd.
Ontvangst was hartelijk door Sam die me nog kende uit PHG en natuurlijk Nanu, en vroeg gelijk of er nog meer kwamen. Helaas, die waren vrijdag al geweest. Aanwezig bij binnenkomst waren 6 gasten en 5 vrouwen en 3 Thekefrauen. Er zouden in de loop van de week meer vrouwen moeten komen, maar die verhalen kennen we. Deels ook "oude" vrouwen van vroeger, hetgeen voor mij niet direct een pluspunt is. Dan maar op verkenning of er iets nieuws te ontdekken valt. Niet echt, of het moet het vernieuwde toilet beneden zijn. Voor de rest alles hetzelfde. Buffet stond gelukkig nog opgesteld met aardappelen, rode kool, jus met vlees (taai) en tomatensoep.
Vrouwen aanwezig: Isabelle en "zusje" (Roe), Chanel (Dui), Milf-achtig type niet onaardig (Dui), en Jenna (v/h Lorena YY en PHG). De laaste kwam me niet onbekend voor en ze gaf aan mij ook te kennen.
Na het eten, het was inmiddels 20 u geworden, nam ik plaats op 1 van de bankjes met een kop koffie. Het duurde niet lang of een dame kwam bij me zitten en stelde zich voor als Chanel. (Te) Bruin gebrand, lange benen met telkens weer afzakkende kousen en lange donkere haren met licht strepen erdoor. In mijn beleving prototype bruine snol, maar toch had ze wel iets.
Nadat ze haar naam prijsgaf herinnerde ik mij plots een kort telefoongesprek met Babbel op vrijdag, nadat hij net met haar de kamer op geweest was, en dat het niet slecht was. Tevens gaf ze aan Mijsbeer te kennen. Dat had ik ook wel kunnen raden, want die valt op dit soort types. Het was niet bepaald een Sonny meisje, dat syndroom heb ik ook last van, maar vertelde goed te kunnen pijpen. Nou ben ik de beroerdtste niet en besloot haar op de kamer dan maar eens de kans te geven dit te bewijzen. Nou was het achteraf gezien niet slecht, maar ik val eigenlijk niet op dat soort types, en word daar dan ook niet voldoende geil van.
Uiteindelijk de sauna nog even opgezocht en de tuin bekeken. Ook hier is niets veranderd en het geheel ligt er keurig bij. met weemoed dacht ik aan de mooie zomeravonden hier. Wat had het hier nog mooier kunnen zijn als de juiste vrouwen er geweest waren.
Nadien spotte ik pas 1 van de 2 roemeense dames en dat was precies wat ik zocht. Helaas was het voor mij reeds tijd om te gaan, en ze besloot uitgebreid met haar gast iets te gaan eten. Voor mij het teken om een laatste cola aan de bar te nuttigen en naar huis te gaan. Daar dacht Jenna (v/h Lorena) anders over en begon me op te geilen. Een hand verdween achter mijn badjas en toen ze van mening was dat mijn lid "zwaffelbereid" was plaatste hier vakkundig haar kontje tegenaan en begon tegen me aan te rijden, ondertussen een gesprek voerende met een dame naast haar aan de bar. Helaas is ook zij mijn type niet en ik deelde dan ook mede niet met haar de kamer op te gaan maar te zullen vertrekken, gezien het tijdstip. Ze vond dat ze toch minstens 1 kamer had verdiend die dag en bood mij aan te pijpen voor 25 euro. Bijna ging ik de mist in door te vragen hoe lang ze dat zou doen. Nou simpel, 25 euro is de helft, dus dan ook de halve tijd. Even dacht ik nog voor te stellen om te gaan ketsen en hem er dan half in te steken, hetgeen dan ook voor half geld zou moeten kunnen. Denk niet dat ze hier de humor van zou hebben begrepen, en net op tijd overwon mijn verstand. Toen begon het: Bitte, bitte, bitte lass mich dich Ficken. Verdammt nochmal lass mich doch nicht betteln mann! Ik kon hier wel om lachen en zelfs nog eerder dan gepland vertrok ik, na iedereen gegroet te hebben.
Entree is dus 50 euro en kamerssessie gelijk aan PHG/GT/LR dus; 50 euro eerste half uur en ieder half uur verlenging 25 euro extra. Extra''s zoals anaal (indien aangeboden) 50 euro extra. Ik meen dat voorheen ieder halfuur 50 was.
De club gaat het niet hebben van reguliere bezoekers van 1 van de 4 'grote' clubs, maar zal zich dus op een ander publiek moeten richten. Omdat het Ruhrgebiet behoorlijk gevuld is met kleine RoteTeppichLaden, en recentelijk Acapulco op een paar km afstand geopend is, zullen ze het moeilijk blijven houden. Alle goede bedoelingen ten spijt, maar 50 euro entree voor een club met een handvol dames en middelmatig buffet is gewoon te veel. Ik vind dat jammer, want is het een club waar het goed toeven is, met prima faciliteiten. Indien de entree 35 euro zou zijn met een redelijk buffet en gemiddeld zo'n 10-15 dames dan zou ik veel sneller geneigd zijn om terug te komen. Onder de huidige omstandigheden niet, maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Big30
24 april 2008, 22:23
Uiteindelijk de sauna nog even opgezocht en de tuin bekeken. Ook hier is niets veranderd en het geheel ligt er keurig bij. met weemoed dacht ik aan de mooie zomeravonden hier. Wat had het hier nog mooier kunnen zijn als de juiste vrouwen er geweest waren.
Net als Knabbel denk ik ook een beetje met weemoed terug aan een aantal mooie zomeravonden in de tuin van nanu34!
Ze maken nu in feite de tweede herstart na 1 jaar door. De vorige is helaas niet gelukt. Ik mag hopen dat het ze nu wel gaat lukken.
Of het verstandig is een entree prijs van 50 Euro te hanteren betwijfel ik. Wel is het goed om te horen dat de prijsstructuur nu gelijk Gt ;)/PHG is, dat was niet zo als het ging om een half uur verlengen dat was inderdaad 50 Euro en is dus nu 25 Euro.
Willi69
29 mei 2008, 22:52
Nach glaubwürdigen Informationen aus dem RhF schon wieder geschlossen! :closed10[
Willem2
29 mei 2008, 23:05
Nach glaubwürdigen Informationen aus dem RhF schon wieder geschlossen! :closed10[
Gelesen aber Samstags war das noch offen ;)
Flipper
30 mei 2008, 16:53
:D ich hab gehort es arbeiten ganze 2 frauen da...
Willem2
30 mei 2008, 23:21
:D ich hab gehort es arbeiten ganze 2 frauen da...
Nadat jij daar geweest bent, hebben ze de zaak gesloten :eek: ;)