PDA

Volledige versie bekijken : Orgasmedieet voor vrouwen

Willem2
10 september 2007, 13:51
AMSTERDAM - Visolie en donkere chocola staan aan de basis van een orgasmedieet speciaal voor vrouwen. Therapeute Marrena Lindberg heeft met haar boek 'Orgasmedieet' een groot succes in Amerika. .....................http://www.telegraaf.nl/buitenland/70554681/Orgasmedieet_voor_vrouwen.html?p=3,1

thesickboy
10 september 2007, 15:32
Uit het artikel:

"Eerder heeft de schrijfster in interviews gezegd dat ze dankzij haar dieet dagelijks 'tot honderd keer' een orgasme kan bereiken"

Wanneer heeft ze dan nog de tijd gevonden om haar boek te schrijven? Ik heb al een volle dagtaak al ik in een club 5 keer wil komen..:smile2:

Randy
10 september 2007, 18:42
Uit het artikel:

"Eerder heeft de schrijfster in interviews gezegd dat ze dankzij haar dieet dagelijks 'tot honderd keer' een orgasme kan bereiken"

Wanneer heeft ze dan nog de tijd gevonden om haar boek te schrijven? Ik heb al een volle dagtaak al ik in een club 5 keer wil komen..:smile2:

Tot 100 keer kan ook minder zijn, echter niet meer... Er zijn rare beertjes en goedgelovige beertjes :teuflisch

Hollandmale
10 september 2007, 23:15
AMSTERDAM - Visolie en donkere chocola staan aan de basis van een orgasmedieet speciaal voor vrouwen......en zeker voor ijsberen zijn oesters, garnalen, kreeft, krab, mosselen, kortom zeebanket, 'n prima orgasmedieet.
HM at het ooit dagelijks en jarenlang in de Tropen, heb daarvoor noch daarna ooit nog zoveel goesting gehad :p.