PDA

Volledige versie bekijken : Extreem gewelddadige loverboy opgepakt

r0y
10 september 2007, 18:11
De voortvluchtige 27-jarige Utrechtse loverboy Abdessamad El K. is vannacht aangehouden in een woning in Hengelo. El K. werd eind juli veroordeeld tot 12 jaar celstraf wegens mensenhandel, verkrachting en meerdere pogingen tot doodslag.

De loverboy was in de aanloop van zijn proces op vrije voeten gesteld. Vlak voor de rechtszaak nam hij de benen. De politie kreeg de afgelopen weken meerdere anonieme meldingen binnen, waardoor de verblijfplaats van El K. kon worden achterhaald.

De man pakte zijn slachtoffers zeer hardhandig en sadistisch aan. Zo werd hij ervan verdacht een van de meisjes te hebben bewerkt met een gloeiende vleesspies en tot abortus te hebben gedwongen. Een ander bewerkte hij volgens het OM met een mes en strooide hij daarna zout en chloor in de wonden. Tevens zou hij een meisje aan haar armen over de reling hebben gehangen van een balkon op de achtste verdieping en zou hij dartpijltjes naar een naakt meisje hebben gegooid.

De man heeft overigens via zijn advocaat al wel hoger beroep aangetekend tegen de 12 jaar celstraf.

Bron (http://frontpage.fok.nl/nieuws/81505)

uurtje
10 september 2007, 18:15
Gelukkig dat er weer een advocaat is gevonden die deze verdachte met wijze raad en daad gaat bijstaan. Mocht het allemaal niet goed komen (geen taakstraf, vormfouten, succesvolle vlucht) dan kan men wellicht nog voor een TBS kliniek opteren alwaar de mogelijkheden ook bijna aan het oneindige schijnen te grenzen....

thesickboy
10 september 2007, 19:08
...nog voor een TBS kliniek opteren alwaar de mogelijkheden ook bijna aan het oneindige schijnen te grenzen....

Ze mogen hem ook eens langsbrengen op de TSB-kliniek, ik zou er wel raad mee weten...

:behead:

TSB:wink:

Rex
10 september 2007, 19:25
Ik heb familie die in de slachthuizen zitten en o.a. leveren aan groothandels en slagers....................Ik wil hem wel meenemen en eens een paar uur opsluiten tussen de varkens in een koelcel van -/- 45°C.................

Kijken of ie daarna ook nog zo'n stoer mannetje is, denk het niet.:wand:

Wat mij betreft moeten ze die idioot in een gevangenis in Marokko gooien, tussen 25 andere idioten. Dan is het geen stoere jongen meer,geloof me maar. Maar ja daar zijn we in Nederland natuurlijk veel te mild voor, voor dit soort dwazen. Het wordt eens tijd dat we echte straffen krijgen hier. Voor de doodstraf ben ik altijd al een voorstander geweest. Heb je iemand iets verschrikkelijks aangedaan, dan moet je er voor boeten en zwaar ook is mijn statement!

Josef
10 september 2007, 19:48
Ik heb familie die in de slachthuizen zitten en o.a. leveren aan groothandels en slagers....................Ik wil hem wel meenemen en eens een paar uur opsluiten tussen de varkens in een koelcel van -/- 45°C.................

Kijken of ie daarna ook nog zo'n stoer mannetje is, denk het niet.:wand:

Wat mij betreft moeten ze die idioot in een gevangenis in Marokko gooien, tussen 25 andere idioten. Dan is het geen stoere jongen meer,geloof me maar. Maar ja daar zijn we in Nederland natuurlijk veel te mild voor, voor dit soort dwazen. Het wordt eens tijd dat we echte straffen krijgen hier. Voor de doodstraf ben ik altijd al een voorstander geweest. Heb je iemand iets verschrikkelijks aangedaan, dan moet je er voor boeten en zwaar ook is mijn statement!

Beste Rex ben het voledig met je eens,behalve met die koelcel van je familie,van -45 graden? naar mij weten is dat een diepvriescel. groetjes Josef.

uurtje
10 september 2007, 19:54
varkens en een verdachte met zo een naam? oei, oei, oei. vragen om moeilijkheden...