PDA

Volledige versie bekijken : Bokkingshang 14, Deventer, Jennifer



pion
10 september 2007, 22:53
Haarkleur/-lengte : donkerbruin/zwart
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank/Cup B
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : tatoeages aanwezig en navel/tepelpiercing
Service: veel mogelijk, m.u.v. Anaal, Zoenen en zonder condoom
Voordelen: Nederlands sprekend, goede service
Nadelen: -
Tijdsduur : 15 minuten
Prijs : € 50,-
Extra’s bij het bezoek: € 20 extra is standje 69 ook mogelijk.

pion
10 september 2007, 23:07
Vandaag voor het eerst bij Jennifer geweest.
Ze stond er pas 2 uurtjes en had al het nodige meegemaakt in het Deventerse. :cool:

Eindelijk weer een Nederlands diamantje gevonden in de enige raambuurt van Deventer. 23 jarige dame met hele mooie blauwe ogen die mij nieuwsgierig maakten naar haar kwaliteiten als sekswerkster. ;) Bij de deur keek ik op van het feit dat deze dame Nederlands sprak en het verbaasde me daarna nog meer dat zij hier langer wilt blijven in het Deventerse. :freu: :freu: :freu:
Na de gebruikelijke onderhandeling gekozen voor het standaardwerk van 50 euro voor P+N. Eenmaal aangekomen in haar kamer (14) kleedde ze zich helemaal uit om vervolgens mij vervolgens met ontbloot lijf toe te laten op het bed. Daar werd het rubbertje om heen gedaan en vervolgens werd mijn pion rustig gepijpt. Het pijpen was niet bijzonder, maar ik verwacht dat bij mijn volgende bezoek dit toch wel beter word. Daarna gekozen voor de Cowgirlposition en nadat ze lang genoeg paardje-hop had gedaan op mijn pionneke overgegaan op een lekkere stevige doggystyle welke ik wel staand tegen de wasbak heb gedaan. :rofl:
Al met al een positieve ervaring en laten we haar proberen toch hier langer te houden in het Deventerse opdat wij hier ook een echte Nederlandse parel mogen hebben.

nita
16 januari 2008, 16:54
Ik heb deze dame al een tijdje niet gespot in Deventer. Weet iemand waar ze is gebleven?:amorpfeil


Nita