PDA

Volledige versie bekijken : Josie



Freddy_K
16 september 2007, 22:19
Naam : Josie

Nationaliteit/taal : Duitse

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : blond lang haar

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C/D-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen,...

Extra : vriendin van die andere studente ;), werkt alleen in het weekeinde






zondag 16/9 ben ik met een Duitse naar de kamer geweest. Volgens mij noemt ze zich Josie. Studente en vriendin geloof ik van die hele lange blonde Duitse. Josie is ook vrij groot en vol, blond lang haar, flinke natuurlijke mooie borsten. Een heerlijke volle grote dame van 22 jaar. Tis maar waar je op valt natuurlijk maar ik vond haar toch wel echt super lekker en mooi. Ik had veel geluk dat ik haar nog even kon boeken want ze had het nogal druk. Ik zie nergens een recensie over haar. Heb ik de naam verkeerd verstaan misschien? Schijnt al 3 jaar in de weekenden in GT te werken.

Willem2
16 september 2007, 23:44
Ik heb alleen een paspoort neergezet, kijk maar voor de aanvullingen en de eventuele dame die misschien toch dezelfde is.....................

:wink:

Freddy_K
17 september 2007, 07:10
Ik heb alleen een paspoort neergezet, kijk maar voor de aanvullingen en de eventuele dame die misschien toch dezelfde is.....................

:wink:

haar vriendin heet Francesca (de lange dame). Althans ze kent haar. Ze was ook met een andere Duitse wat dikke dame met een tattoo op haar rug. Ik heb 2 keer haar naam gevraagd en toch nog vergeten ... Puur natuur Duitse dame dus, groot, blond, vol, lekker, geen tattoos, geen piercings (meen ik) rookt wel wat maar is een sportief type. Zegt al 3 jaar enkel in de weekenden in GT te werken. Ik had een zeer goede ervaring met haar :p :p :p

Jorah Mormont
17 september 2007, 10:40
haar vriendin heet Francesca (de lange dame). Althans ze kent haar. Ze was ook met een andere Duitse wat dikke dame met een tattoo op haar rug. Ik heb 2 keer haar naam gevraagd en toch nog vergeten ... Puur natuur Duitse dame dus, groot, blond, vol, lekker, geen tattoos, geen piercings (meen ik) rookt wel wat maar is een sportief type. Zegt al 3 jaar enkel in de weekenden in GT te werken. Ik had een zeer goede ervaring met haar :p :p :p

De wat dikkere dame met Tattoo heet Rafaela.

Liefhebbers voor een lebisch trio kunnen hun hart ophalen met Rafaela en Francesca.

De dame waarover dit draadje gaat, ken ik niet zo 1, 2, 3... Dan ben ik ook weinig in de weekenden in GT te vinden:green_smi

Sonny:wink:

Freddy_K
10 februari 2008, 08:15
gisteren middag deze dame weer gespot. Het was alweer een hele tijd geleden en ik herkende haar niet direct omdat ze haar haar korter heeft. Maar ik viel nog steeds op hetzelfde type. Ze zegt dat ze nog steeds alleen in de weekenden werkt. Service was weer super :p

The Big Boss
23 februari 2008, 15:51
gisteren middag deze dame weer gespot. Het was alweer een hele tijd geleden en ik herkende haar niet direct omdat ze haar haar korter heeft. Maar ik viel nog steeds op hetzelfde type. Ze zegt dat ze nog steeds alleen in de weekenden werkt. Service was weer super :p

Hey Slimmert. Heb je nu wel haar naam kunnen onthouden?

bergm550
10 augustus 2008, 14:42
Gister ben ik twee maal met Josie op de kamer geweest. Beide sessies waren voor een uur. Het is inderdaad een mooie vrouw. Je kan goed met haar zoenen. Ze heeft een mooi lichaam en mooie borsten. Ik zal zeker weer met haar naar de kamer gaan.

The Saint
27 september 2009, 17:16
haar vriendin heet Francesca (de lange dame). Althans ze kent haar. Ze was ook met een andere Duitse wat dikke dame met een tattoo op haar rug. Ik heb 2 keer haar naam gevraagd en toch nog vergeten ... Puur natuur Duitse dame dus, groot, blond, vol, lekker, geen tattoos, geen piercings (meen ik) rookt wel wat maar is een sportief type. Zegt al 3 jaar enkel in de weekenden in GT te werken. Ik had een zeer goede ervaring met haar :p :p :p


gisteren middag deze dame weer gespot. Het was alweer een hele tijd geleden en ik herkende haar niet direct omdat ze haar haar korter heeft. Maar ik viel nog steeds op hetzelfde type. Ze zegt dat ze nog steeds alleen in de weekenden werkt. Service was weer super :p


Gister ben ik twee maal met Josie op de kamer geweest. Beide sessies waren voor een uur. Het is inderdaad een mooie vrouw. Je kan goed met haar zoenen. Ze heeft een mooi lichaam en mooie borsten. Ik zal zeker weer met haar naar de kamer gaan.

Heb haar gisteren gespot: is alleszins qua looks een saint-meisje hoewel haar billen mss wat te vol zijn; ik zocht haar voor mijn 2de sessie maar ze was blijkbaar al weg naar huis. Als ik bovenstaande verhalen lees, begint het al te kriebelen voor mijn volgend bezoek.

bergm550
3 oktober 2010, 13:19
Josie was gister in GT tot 20:00 uur. Het blijft een vriendelijke en mooie meid om te zien met heerlijke klokken.
Ze zei dat ze meestal op zaterdag en donderdag tot 20:00 uur in GT is.

Condomo
11 augustus 2011, 00:01
Afgelopen vrijdag raakte ik aan de praat met Josie. Het klikte meteen. Ik vergat zelfs dat ik eigenlijk met Jenny had afgesproken. Na enige tijd een rustiger plekje opgezocht en mijn eerste GFE meegemaakt. Wat een lieve, mooie, zachte, wulpse, geile, interessante vrouw. Ze is deze week jarig en gaat enkele weken op vakantie waarna ze met haar nieuwe baan begint. Voorlopig zal ze GT nog wel bezoeken ... en ik haar.

bergm550
11 augustus 2011, 07:40
... mijn eerste GFE meegemaakt. Wat een lieve, mooie, zachte, wulpse, geile, interessante vrouw.

Kan ik bevestigen. Ik ben ook een aantal keren met haar op de kamer geweest, en het is een wulpse meid.

AmuseMe
13 oktober 2011, 21:22
Iemand Josie nog gezien de laatste tijd ? Heb er een heerlijke sessie mee beleefd afgelopen zomer, in het najaar zou ze met haar nieuwe baan beginnen, maar ze zou nog wel blijven komen. Wie weet meer of heeft haar nog gezien ?