PDA

Volledige versie bekijken : Kim (Litouwse) ex-PHG/VV



Willem2
17 september 2007, 12:04
Naam : Kim ( met bril)

Nationaliteit /taal : Lithouwse / duits redelijk goed en wat engels

Leeftijd : 28-34jaar

Haarkleur/lengte : Rood-oranje-bruinachtig halflang krullend haar

Lengte : 1.73m

Postuur /Cupmaat : Wat voller maar al enorm afgevallen / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, FT (?)

Extra : vriendin van Melanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5022). Ze is al wel langer in de PHG maar ze gaat heel vaak terug. Iedere keer 14 dagen aanwezig.
Ze is brildragend.

Tiga
17 september 2007, 18:13
Deze dame gisteren uitgenodigd nadat ze me al de nodige keren er tussenuit was gepiept met andere beren :angryfire. Nou en ik heb haar gevonden hoor, de überMILF. Geweldig gewoon, heerlijk zoenen, pzc, heerlijk. Ze is erg mooi en uitdagend met haar prachtige haren en sexy bril van D&G. Ze houdt er niet van als je spelletjes speelt en wat gas terug neemt op het moment dat zij er helemaal voor gaat. Enne ze vertelde me dat ze ook ft doet...na ja vertelde, achteraf dan ;) Echt een dame voor die andere admin van ons :roll3:

Babbel
17 september 2007, 21:50
Ja ik duwde Tiga bijna letterlijk op deze dame :lostit:
Ik had haar al veel vaker gezien maar in het begin vond ik haar gewoon wat te dik :o . Ik zag wel dat ze een heel lief gezichtje had maar het bleef bij kijken, kijken en niet kopen.
Maar deze keer vond ik haar behoorlijk afgevallen en na een heel voorgesprek heb ik de sprong in het diepe gewaagd.
Het was gewoon super. De ijsberen die poolse Katrin nog kennen moeten even goed opletten. Deze dame geeft jou gewoon weer dat gevoel. Heerlijke volle lippen waarmee ze heel lekker kan zoenen. Ook het pijpen van haar met deze lippen is zalig. Daarnaast kan je er heel goed mee neuken. En bovendien kan je er ook nog een gesprek mee voeren. Ik kan niet anders zeggen dan dat het mij zowel zaterdag als zondag zeer goed bevallen is.
Dinsdag gaat ze weer weg, maar ik zal wel laten weten wanneer ze weer terug is want om de zoveel tijd komt ze een 14 dagen overvliegen ;)
Laat iedereen maar naar haar vriendin Melanie kijken dan kan ik ondertussen rustig met Kim de kamer op.
Zeer groot herhalingsgevaar.

:wink:

Bredero
18 september 2007, 11:57
Het was gewoon super. De ijsberen die poolse Katrin nog kennen moeten even goed opletten. Deze dame geeft jou gewoon weer dat gevoel. Heerlijke volle lippen waarmee ze heel lekker kan zoenen. Ook het pijpen van haar met deze lippen is zalig. Daarnaast kan je er heel goed mee neuken. En bovendien kan je er ook nog een gesprek mee voeren. Ik kan niet anders zeggen dan dat het mij zowel zaterdag als zondag zeer goed bevallen is.

:wink:

O jee als de samstagabendgast dit leest ... ;)

Babbel
21 oktober 2007, 14:09
Ze is er weer :freu:
Gisteravond laat kwam ze binnenwandelen. Ik denk dat ik binnenkort toch weer een keer langs moet fietsen :lostit:

The Joker
1 november 2007, 19:44
Op het PHG feest met Kim naar de kamer gegaan.
Zij was de hele dag bijna niet aan de bar te vinden, dus dat was een goed voorteken.
Haar tariefstructuur kwam me een beetje vreemd over, zeker toen ze zei dat alle dames zo werkten:
50 euro per keer komen, dus als je het in een uur 2x klaar kunt spelen (wat mij nog wel lukt) dok je 100 voor een uur.
Maar goed dat je dit vooraf weet, dan kom je snel terzake op de kamer...
Overigens een perfecte sessie met haar gehad en hier zit zeker herhalingsgevaar.
Dit weekeinde zu ze weer terug naar huis gaan en meestal was het schema: 2 weken PHG, 5 weken thuis.

Babbel
2 november 2007, 16:46
Ik ben woensdag ook met "toverheks" Kim geweest. En het was een waar feest. Deze dame gaat zeer hoge ogen in mijn verkiezingslijstje :lostit:
Ze zag er wel grappig uit als heksje en ze wist wel weer goed wat ze met mijn toverstafje moest doen.
Ik ben nu al verschillende keren met haar geweest en ik heb nooit problemen met betalen gehad. Komt misschien omdat ik geen FT doe en mij beperk tot halve en hele uurtjes ;)
Nee, gewoon heerlijke seks waarbij ze vooral oraal erg goed is.

:wink:

Samstagabendgast
28 november 2007, 22:55
Ik heb van Willem2 begrepen dat ik even wat info moet inwinnen bij Babbel omdat deze Kim net zo goed is als mijn vroegere "vrouw" Katrien.
Klopt dat Babbel ?
En wanneer is ze aanwezig want ik kan maar 1x in de maand

Pim
10 december 2007, 15:34
Kim, de vriendin van Melanie, is vrijdag weer naar huis gegaan en Babbel zal wel melden wanneer ze weer terug is

Freischärler
27 december 2007, 09:56
Am 1. Weihnachtsfeiertag war sie wieder da.

Babbel
27 december 2007, 10:28
Am 1. Weihnachtsfeiertag war sie wieder da.

:freu:
Op ons eigen kerstfeestje was ze ookweer aanwezig. Heb wel met haar gepraat maar deze keer voor een andere dame gekozen.
Maar een herhaling op Kim zal best wel eens snel kunnen plaatsvinden :rolleyes::wink:

Willi69
27 december 2007, 11:50
Am 1. Weihnachtsfeiertag war sie wieder da.
Wer noch? :p

Freischärler
28 december 2007, 11:57
Citaat:
Wer noch?

Es waren ca. 20 Frauen anwesend - aber wie immer zu dieser Zeit fast niemand aus der alten SU und Polen. Außer Kim und Paulina war mir niemand mit Namen bekannt - die Rumänien- Bulgarienfraktion interessiert mich allerdings auch nicht - und davon waren reichlich da.

Willem2
20 februari 2008, 03:18
Ze is weer aanwezig in de PHG. Dus Babbel heeft geen excuusom niet te gaan als Knabbel hem weer vraagt :D;)

Pim
27 maart 2008, 21:44
Heb ik eindelijk een nieuwtje zie ik dat die Willi69 haar alweer in de lijst heeft opgenomen. Ze is dus terug deze vriendin van Melanie.

HW1
28 maart 2008, 23:02
Ja, ze is er weer. Ik had haar nog niet ontmoet, maar heb dat afgelopen woensdag ruimschoots goed gemaakt. Ze is inderdaad niet het type wouw! als je haar ziet, maar wel wanneer je van de kamer komt. Nog verdere details: ze zegt de 11e april weer te vertrekken, waarna ze rond 14 mei weer terug komt.

Willem2
16 april 2008, 15:40
Volgens mijn info is ze weer terug.
Dus Babbel daar gaat je vrije weekeinde. Kan je lekker samen gaan knabbelen aan aardbeien :lostit: ;)

feelc
6 augustus 2008, 20:27
Afgelopen vrijdag 25 juli jl. was ik in gezelschap van een zekere E. weer eens naar de PHG getogen. Na de gegrillde avondhap zat ik enigszins uitbuikend op het terras, met fraai uitzicht op een paar dames die nog een fruithapje aan het wegwerken waren. Eén daarvan was een enigszins mollige (maar wel lekkere) milf, met een kapsel en haarkleur die nog wel 't meest aan die van Obelix deden denken. Verder viel op dat ze een nogal duur ogende D&G-bril had. Een kopje koffie later stond ze ineens naast ons, en vroeg of zij even bij ons mocht komen zitten. Bitte, setzen Sie sich, sprak ik als man van de wereld en gebaarde naar de stoel tegenover mij. We stelden ons aan elkaar voor en de Milf bleek Kim te heten. Ze kwam uit Litouwen.

Na een geanimeerd gesprek over o.a. de synthaxis van het Litouws en of dit nu een Slavische taal was of niet, wat de Litouwse keuken zoal voorstelt en of je veel dronken Finse dagjesmensen in Vilnjoes kunt zien rondlopen kwam het gesprek op, hoe kan het ook anders, de sleutel. Meer uit nieuwsgierigheid dan uit begeerte zei ik haar dat ik dat een prima idee vond. Eenmaal beneden aanbeland kleedde zij zich uit (ik deed hetzelfde, uiteraard) en werd ik min of meer besprongen! Het pijpwerk was zeer goed maar de manier waarop Kim met je tongt is werkelijk onovertroffen. Nieuwsgierig geworden naar het neuken spreidde ik haar benen en, na het aanbrengen van het rubberwerk, penetreerde ik haar. Alsof je met een meid van 18 ligt te sexen, zo ontzettend lenig, strak en beweeglijk is Kim tijdens het meest intieme deel van het samenzijn. Hoe dit eindigde laat zich natuurlijk raden.

Ik ben dus erg tevreden. Waar je wél rekening mee moet houden is dat ze een inderdaad een afwijkende tariefstructuur heeft, 100 euro voor een heel uur ipv 75, meer de Bochumse variant dus. Wat verder (het was mijn eerste sessie met haar) opviel was dat zij wel erg haar best deed om na het sexen een salesgesprek te houden over haar eigen dienstverlening, met als doel om jou over te halen vaste klant bij haar te worden. Dat zou ze eigenlijk niet hoeven doen want de kwaliteit van haar dienstverlening is daar eigenlijk al een heel goed argument voor (goede wijn behoeft geen krans).

Feelc

Willem2
24 augustus 2008, 02:58
Kim was op het laatste feest van de PHG weer aanwezig. Dat washaar eerste dag. Na een hele lange reis vanuit haar vaderland en tot diep in de nacht bleef ze actief. Aan het eind van de avond was ze wel wat moe maar zelfs afgeschminkt en zonder make-up zag ze er nog leuk uit. Ik vind alleen wel dat ze haar haren eens behoorlijk moet verven in plaats van dit oranjerode.
Ze is nog tot de 28ste aanwezig in de PHG.

Babbel
27 september 2008, 22:28
:hammer: Ik ben een dom eekhoorntje :hammer:
Zaterdag op het oktoberfest ging ze op het eind van de avond naast me zitten aan één van die tafels. Ze was zichaan het voorbereiden om naar de sauna te gaan. En toen ze dat deed samen met Melanie en ze heel sensueel haar bril afzette ............ tja ik ben een dom eekhoorntje ......... ik hadmet haar naar de kamer moeten gaan. Ze is namelijk lief , aardig en heeft iets sensueels als ze die bril afzet :cool:
Dus ik had de hoop dat ze er gisteren ook zou zijn maar helaas :hammer:
Ze komt wel weer terug en dan :zauberkis

Willem2
27 oktober 2008, 14:40
Kim is weer terug voor Babbeltje ;)

kingwenslas
12 maart 2009, 11:42
Visit to PHG on Monday 9 March 2009


[Hello all you Belgians and Dutch - I can't find a thread about Kim on your forum so I hope this is in the right place. I speak Deutsch, but it doesn't help me much with your language. If you would like to reply on this report please reply in English or Deutsch. Thanks]


I also went a couple of months back at the start of the new year so I’ll combine two trips into one report.

On both days I arrived around lunchtime and things were pretty slow, but activity picked up as both days wore on. The thing that struck me the most about last Monday was the large number of Romanian girls – normally I avoid them but I still had a very good time, as I will explain.

I’ve forgotten most of the details about January’s trip, but I certainly have not forgotten Kim, and fortunately she was present on Monday. In fact, she told me that she has just arrived back from Lithuania for another stint of a few weeks, so she’ll be there now in case anyone wants to pay a visit.

Let me make one thing clear – Kim is not that good looking, but I think most experienced mongerers would agree that service is more important than looks. This can also be mitigated if you go for doubles and select a young pretty thing with nice boobs to wobble in your face whilst the other girl gives you a blowjob.

Kim’s description: – she’s quite tall, well built, big, wears glasses and has red hair. She has a fantastic memory, is quite witty, has a strong personality, fucks like a nympho and has the ability to suck you incredibly well for long stretches of time and then make it look as if you have done her a favour. This is not just my opinion but was also verified by Willem of the Ice Bear forum, who I briefly bumped into as I left on Monday night. Boy, these Dutch (Belgian…? can’t tell the difference) guys are so well informed – it takes all the guesswork out of service-provider selection.

Now that I write this, I can remember what happened back in January. I had just had a couple of forgettable sessions and therefore I approached Kim as I had vague recollections of her from a few months earlier as being a fantastic provider, in spite of her looks. She immediately remembered my name (which was impressive) and questioned why I didn’t want a double. So she organised another (highly sort-after) girl on the proviso that I wait for ½ hour – so I spent this time talking to her, getting to know her and actually deciding that I had been totally shallow and unfair in my previous assessment of her.

The session was fantastic, ...... ( see also http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=113133&postcount=145 )

Kingwenslas

Manni1A
25 oktober 2009, 22:49
Kim aus Litauen und Tatjana aus Weißrussland haben den Arbeitsplatz gewechselt und sind vom PHG in die Villa Vertigo weitergezogen.

Das nur als Hinweis für diejenigen, die beide im PHG vermissen.

Manni1a

avant
3 februari 2010, 22:09
is de almachtige godin kim alweer eens gesingnaleerd in vv??

heb echt weer eens zin om haar weer es te zien :)

Zakkenleger
3 februari 2010, 22:19
Anderhalve week geleden (mijn laatste bezoek in VV) heb ik haar gezien.

Dalton
4 februari 2010, 00:23
Dan zal ze nu wel in litauen zitten ze werkt namelijk maar 2 weken en gaat voor 2 weken naar litauen om uit te rusten van haar wilde stoei partijen met de ijsberen op de kamer.
Dan hebben haar stembanden ook meteen rust want thuis hoeft ze niet zo te krijsen bij het neuken.

kater
4 februari 2010, 03:01
Nou,

Afgelopen vrijdag was ze er gewoon , en Zaterdag had Kim een vrije dag .

Ff met haar bijgekletst verder niets met haar 'uitgespookt' (dom, dom ,dom)

Gr, :cool:

avant
16 maart 2010, 14:49
volgende week ga ik kijken of kim dr weer
heb wel weer eens zin in zo`n heerlijke schreeuwerd haha

Pim
25 november 2010, 14:09
heb weer een nieuwtje. ze is weer in villa met ingang van geden tot 9 december??

Knabbel
30 september 2011, 19:52
Nu te bewonderen als Thekefrau in de Villa.

ijsbeer11
5 oktober 2011, 09:03
Bijgestaan door haar vriend, achter de theke en het playboymodel Ina van achter de bar en de schoonheidssalon is haar nichtje.
Trio is gisteren voor een aantal weken weer terug naar Litouwen

Willi69
31 december 2013, 13:49
Habe leider den Namen von Melanies Freundin vergessen :redface:: Kräftige Figur, Brille, rote Haare (damals, jetzt lange glatte blonde Haare). Wer weiß Bescheid? :confused:


Kim (früher u.a. auch Villa Vertigo)
=> YY ;)