PDA

Volledige versie bekijken : Lina (Bulgaarse)



phoenix
17 september 2007, 18:31
heren ....voor een lekker kontje was ik twee dagen geleden blij verrast toen het zonnetje scheen en zij met haar achteruitstekende billen op de loopplank stond en met haar geile blik me binnen kreeg.

Ze pijpt iets te hard... wel lang dus heren die snel komen...oppassen , ik kon daar natuurlijk niet genoeg van krijgen en op een zeker moment keek ze me glimlachend aan en deed wat glijmidel om het condoom en gleed lekker op mijn pik, ze neukte eerste heerlijk ritmisch op en neer en toen ik tegen gas gaf begonnen ze ernstig echt te kreunnen... het was lekker

ik wilede toch een uitzicht hebben bij al dat zaad dat ik voor haar had...... heerlijk hard en zacht totdat ze de regie overnam en met haar billen me klaar neukte en ik knielend voor het kontje kon zien hoe ze me leeg naaide met haar billen langzaam maar zeker over mijn pik glijdend, in en uit...:fuck:

ze is bulgaars/spaans , komt uit de buurt van valencia....en ze spreekt dus spaans en bulgaars... voor de rest weet ik het niet, nederlands sprak haar bulgaarse buurvrouwtje wat er ook appetijtelijk uitzag....

en we hebben lekker gekletst na afloop, aangezien mijn spaans ook steeds beter wordt....:smile2: