PDA

Volledige versie bekijken : Geloof en ijsberen



Picasso 1
19 september 2007, 00:03
Even een tipje van de sluier lichten of er andere zieleroerselen zijn dan sex...
In de verschillende saunaclubs zie je bij de dames en ook bij verschillende ijsberen uitingen van hun geloofsachtergrond (bijv. kruisje aan een ketting).
Zo merk je bijvoorbeeld van poolse en roemeense meiden dat ze afwezig zijn rondom Pasen en Pinksteren omdat ze in die periode naar hun overwegend katholieke landen terugkeren. Hoe zit het met de ijsberen? Waar val je onder?
- christen
- moslim
- boedhist
- humanist
- atheist
- geloof wel in 'iets'
- .......

Randy
19 september 2007, 00:31
Je kunt ook geen geloof hebben, toch? (dwz, niet religieus geörienteerd) Of is dat ook een geloof?

Om (ik meen) Groucho Marx te parafraseren: ik wil niet bij een geloof horen dat mij als gelovige accepteert :D

Willem2
19 september 2007, 00:38
Je kunt ook geen geloof hebben, toch? (dwz, niet religieus geörienteerd) Of is dat ook een geloof?

Om (ik meen) Groucho Marx te parafraseren: ik wil niet bij een geloof horen dat mij als gelovige accepteert :D

Dan deelt men jou in bij het Atheïsme :o

Willem2
19 september 2007, 00:40
Dan deelt men jou in bij het Atheïsme :o

En omdat ik dat niet graag wil, zeg ik vaak dat ik agnost ben ;)

neukie
19 september 2007, 02:02
Voor me geen thema voor dit forum. Geloof en ijsberen, zeg me eens een mens wat om de bedoeling van deze enqete :(

WE zijn een neukforum en de geloof van onzen leden is totaal niet van belang. Het gedraag van de leden is mischien wat van haar geloof afhankelijg. :green_smi

Maar: Je kunt in elke groote club muslims vinden. En humanisten en atheisten. En we all hebben een vakantie nodig.

Voordat is dijn enquete niet zeer van belang :)

Oke ik ben atheist.

Randy
19 september 2007, 09:10
Dan deelt men jou in bij het Atheïsme :o

Neenee, dat zou betekenen dat ik zeker weet dat er geen God is, en zo arrogant ben ik nou ook weer niet :rolleyes: .

Agnost past misschien het beste, maar om nu met Willem2 in één club te zitten?:eek: Een keer een jacuzzi met hem delen ontaardde ook al eens in onzedelijke taferelen en dat moeten we onze medeberen toch niet meer aandoen:D

thesickboy
19 september 2007, 09:50
TheSickboy is een vurig adept van de Geilige Kerk voor Hoerenlopende Zieke Jongens,....

:rolleyes: :wink:

Stiffmaster
27 september 2007, 09:21
Heb er geen moeite mee om RK te zijn, ben zeker niet roomser dan de paus en als ik de laatste tijd al die berichten lees over onze priesters, dominees enz dan spugen deze mannekes er ook niet in. Dus vanuit de kerk naar ........ vul maar in :teuflisch:teuflisch

Picasso 1
15 oktober 2007, 20:42
:naund: Waar zijn de neukende protestanten en joden? :ich Gott:.
Het gaat er bij mij niet in dat we allemaal katholiek of niet gelovig/atheist zijn.

Kom op, let's go, allee-hop, vamos....:tatsch:


:amen[1]:

little diablo
15 oktober 2007, 21:13
Gedoopt en gevormd:D

Saluti L Diablo

Azrael
16 oktober 2007, 09:04
:naund: Waar zijn de neukende protestanten en joden? :ich Gott:.
Het gaat er bij mij niet in dat we allemaal katholiek of niet gelovig/atheist zijn.

Kom op, let's go, allee-hop, vamos....:tatsch:


:amen[1]:

Helaas ook ik kan je hierbij niet helpen...
Netjes gedoopt en opgevoed volgens de Pentecostalism-leer.... Ofwel gewoon Christen.....;)

Redbull
17 oktober 2007, 10:09
First time I had read the Bible
It had stroke me as unwitty
I think it may started rumor
That the Lord ain't got no humor

Put me inside SSC
Let's test superstring theory
Oh yoi yoi accelerate the protons
stir it twice and then just add me, 'cause

I don't read the Bible
I don't trust disciple
Even if they're made of marble
Or Canal Street bling

From the maelstrom of the knowledge
Into the labyrinth of doubt
Frozed underground ocean
melting - nuking on my mind

Yes give me Everything Theory
Without Nazi uniformity
My brothers are protons
My sisters are neurons
Stir it twice, it's instant family!

I don't read the Bible
I don't trust disciple
Even if they're made of marble
Or Canal Street bling

My brothers are protons
My sisters are neurons
Stir it twice dlja prekrastnih dam...

Do you have sex maniacs
Or schizophrenics
Or astrophysicists in your family
Was my grandma anti anti
Was my grandpa bounty bounty
Hek-o-hek-o-hej-o
They ask me in embassy!

'Cause I don't read the Bible
I don't trust disciple
Even if they're made of marble
Or Canal Street bling

And my grandma she was anti!
And my grandpa he was bounty!
And stir it twice
And then just add me!
Partypartypartypartypartyparty
now afterparty...


http://nl.youtube.com/watch?v=zOWx5G76pkU

TT Man
17 oktober 2007, 15:58
R.K. maar niet praktiserend. Wel ga ik regelmatig biechten, meteen na m'n zonden ;)

Willem2
31 oktober 2007, 02:37
http://www.telegraaf.nl/anptelevideo/opmerkelijk/article74062421.ece

seksenfun
31 oktober 2007, 19:38
Ik tracht me steeds tot het optimisme te bekeren, kan dat ook :freu:?

De Cock
31 oktober 2007, 19:45
Ik geloof in mijzelf en een paar goede VRIENDEN en mijn vrouw en that's IT!

De rest SUCKS and FUCKS U :mad:.

Groeten,

De Cock.

Jansen
1 november 2007, 22:56
Wanneer ik ga biechten dan blijft er geen tijd meer over om andere leukere dingen te doen. :rofl:
Tevens zal de pastoor geen tijd hebben om mij per dag 6 uur aan te horen de eerst weken.:eek:

Keesroeiboot
7 november 2007, 22:13
Kees gelooft niet. Maar hij doet er verder niets aan hoor.

Groet,
Kees

Stiffmaster
8 november 2007, 10:41
Als ik zo de enquete zie dan snap ik nu waarom de meeste clubs in Nederland in het zuiden van ons land staan ;), in het zuiden wonen de meeste katholieken, vandaar ook het carnaval enz. :D:moon:

Limburger
9 november 2007, 00:53
Ik ben Joods maar niet gelovig.

Picasso 1
12 november 2007, 22:59
Cijfers uit wikipedia over Nederland:

Inwoners:
16,5 miljoen (480 / km²)

Religie:
50% Christelijk
5,7% Moslim
0,6% Hindoe
1,7% Overige gezindten
42% Geen gezindte

Over Belgie: 75% katholiek

Het begint er op te lijken dat de beantwoording van ijsberen die :fuck: , representatief is met de rest van het land....

Willem2
12 november 2007, 23:06
....
Het begint er op te lijken dat de beantwoording van ijsberen die :fuck: , representatief is met de rest van het land....


Oei, Oei........steekproeven van de koude grond ;)

Picasso 1
12 november 2007, 23:14
Oei, Oei........steekproeven van de koude grond ;)

Als nu alle 6419 leden stemmen dan wordt het meer dan een steekproef, nu kun je alleen maar zeggen dat de waarschijnlijk nog niet voldoende representatieve steekproef zich beweegt in de richting van de landscijfers...;)

neukie
13 november 2007, 21:00
TheSickboy is een vurig adept van de Geilige Kerk voor Hoerenlopende Zieke Jongens,....

:rolleyes: :wink:

nu zien we al eens twee adepten.........:D:roll3:

Picasso 1
14 november 2007, 19:42
Atheist neukie gelooft dat sommige hoeren engeltjes zijn....:sekt:

foots
21 oktober 2008, 23:04
Heren, beren,

Ik ben een fundamentele atheïst. En ik ben bijna net zo vrooms als een Jehova getuige, want ik drink niet, ik rook niet, ik gok niet, geen drugs en ik kijk nauwelijks tv.

Ik ben bang van tandartsen, doktoren, naalden, bloed, vrouwen, nederlandse wetgeving, hoogtes en water.

Verder houd ik van vrijheid, liberaal, immorraal gedrag, motorrijden, snelheid, bergen, bochten, auto's met achterwielaandrijving, hard werken en veel clubs bezoeken.

Help ! Groet, Foots :wink:

rplover
21 oktober 2008, 23:07
Ik geloof sinds kort weer.......

...in nonnen :lostit:

:wink:

joris69
22 oktober 2008, 11:21
het geloof in het hebben van meerdere vrouwen ,
daar geloof ik in !!!!

en ik denk als we een nieuwe lijst moeten maken , dat de 47 % niet gelovende , in eens een stuk minder wordt

Josef
22 oktober 2008, 20:08
Josef is goed gelovig.Daarom zegt Josef: Hou God voor ogen,en je broek op een kier.En maak veel plezier.:baeh::fuck::tietjes::wink:

Knabbel
22 oktober 2008, 23:07
Volgens mij heeft Josef de hele dag het kruis in gedachten :freu:

Jünther
23 oktober 2008, 02:08
Ik ben RK omdat de Roomsen hun kroost al in hun eerste levensjaar weten te binden via het doopsel. Slim.
Een kind van een protestant wordt wel naar zijn/haar mening gevraagd op een leeftijd dat het kan denken.

Anyway, ik ben RK maar ik bidt niet en ga gemiddeld 1 keer per jaar naar een kerk.
Soms denk ik dat ik Jezus ben: iedereen houdt van mij, behalve de Joden, en ik verkondig mijn eigen geloof. Ik ben de nieuwe messias: trekt allen naar Velbert, one and only men's spa. Daar stikt het van de Maria Magdat-Lena's.
Oeiiiii......die laatste is een doordenkertje voor de echte kenners van het corps feminin aldaar!

Rembrandt
4 november 2008, 15:02
Antitheïsme

Ik ben van mening dat religieus geloof een schadelijke invloed heeft op onze maatschappij en de mens in het bijzonder...

Willem2
4 november 2008, 15:29
Antitheïsme

Ik ben van mening dat religieus geloof een schadelijke invloed heeft op onze maatschappij en de mens in het bijzonder...

Het is dan atheïsme. Je kan dan misschien beter in deze tijd zeggen dat je agnost bent ;) Dan weten "ze" 't niet meer en word jij niet uitgemaakt voor heiden .

:wink:

d_man
10 januari 2009, 19:33
ik weet het nog niet zekers over dit nieuwe jaar..
daarom ga ik deze week ff langs bruggen..