PDA

Volledige versie bekijken : Jane / Jenna (Slowaakse)



Jansen
20 september 2007, 16:25
Naam : Je zegt Jenna maar schrijft Jane.

Nationaliteit /taal : Slowaakse /duits

Leeftijd : 33 jaar

Haarkleur /lengte : Blond lang haar

Lengte : 168 cm

Postuur / Cup maat : Slank naar iets meer / Cup C 85 siliconen

Tatoeage / Piercing : ja een kleintje(piercing)

Service : FT NMC PZC beffen, diep zoenen, anaal likken,handmassage en alle standjes.en vingeren super geil.

Extra : hele mooie blauwe ogen


Recensie :

Ik ben na een kort gesprek met haar naar de kamer gegaan en ik ben verwend ofdat het leek dat ik met de oude kanjers Sammy of Leila bezig was.
Ik heb met haar dan ook een heerlijk maar flink avondtuur achter de rug.
Ze heeft me alle hoeken van de kamer laten zien,terwijl ik dat normaal doe.
Ik ga dus snel weer terug (de andere dag al:lostit:)

Ja dit is voorlopig nummer 1 voor mij ik heb echt nog nooit zo,n sex gehad.
en dat na ongeveer 1000 maal kamer bezoeken. met echte toppers en vaste vriendinnen.
Sonny en Picasso hebben me terug zien komen dat ik van een andere wereld kwam.

Super Super en nog eens Super:eek::eek:

11cc
20 september 2007, 17:17
Ik zag Jansen al op de hartbewaking liggen.......Gewoon helemaal leeg was ie.Dat je mijn naam ff vergeet vergeef ik je onder deze zware omstandigheden.Ik voel me zelfs een beetje gestreeld, want ik heb een mooie penseelstreek.

Jorah Mormont
21 september 2007, 00:38
Die Jansen maakt het wel bond op de kamer:D Wat Anaal likken!:nee:, bah! Nu weet ik waarom we bijna 112 moesten bellen. Ik hoor het hem gisteren nog zeggen "Ze likte m'n anus tot aan mijn kniebanden" :eek: wat een vies mannetje toch die Jansen. Nee, dat had ik niet achter deze "nette man" gezocht. Tja, zo leer je mede ijsberen kennen:green_smi Stille wateren hebben diepe gronden...Tja,,, tot aan de kniebanden:moon:


Sonny:wink:

Picasso 1
21 september 2007, 02:37