PDA

Volledige versie bekijken : Jane / Jenna (Slowaakse)



Jansen
20 september 2007, 16:25
Naam : Je zegt Jenna maar schrijft Jane.

Nationaliteit /taal : Slowaakse /duits

Leeftijd : 33 jaar

Haarkleur /lengte : Blond lang haar

Lengte : 168 cm

Postuur / Cup maat : Slank naar iets meer / Cup C 85 siliconen

Tatoeage / Piercing : ja een kleintje(piercing)

Service : FT NMC PZC beffen, diep zoenen, anaal likken,handmassage en alle standjes.en vingeren super geil.

Extra : hele mooie blauwe ogen


Recensie :

Ik ben na een kort gesprek met haar naar de kamer gegaan en ik ben verwend ofdat het leek dat ik met de oude kanjers Sammy of Leila bezig was.
Ik heb met haar dan ook een heerlijk maar flink avondtuur achter de rug.
Ze heeft me alle hoeken van de kamer laten zien,terwijl ik dat normaal doe.
Ik ga dus snel weer terug (de andere dag al:lostit:)

Ja dit is voorlopig nummer 1 voor mij ik heb echt nog nooit zo,n sex gehad.
en dat na ongeveer 1000 maal kamer bezoeken. met echte toppers en vaste vriendinnen.
Sonny en Picasso hebben me terug zien komen dat ik van een andere wereld kwam.

Super Super en nog eens Super:eek::eek:

11cc
20 september 2007, 17:17
Ik zag Jansen al op de hartbewaking liggen.......Gewoon helemaal leeg was ie.Dat je mijn naam ff vergeet vergeef ik je onder deze zware omstandigheden.Ik voel me zelfs een beetje gestreeld, want ik heb een mooie penseelstreek.

Jorah Mormont
21 september 2007, 00:38
Die Jansen maakt het wel bond op de kamer:D Wat Anaal likken!:nee:, bah! Nu weet ik waarom we bijna 112 moesten bellen. Ik hoor het hem gisteren nog zeggen "Ze likte m'n anus tot aan mijn kniebanden" :eek: wat een vies mannetje toch die Jansen. Nee, dat had ik niet achter deze "nette man" gezocht. Tja, zo leer je mede ijsberen kennen:green_smi Stille wateren hebben diepe gronden...Tja,,, tot aan de kniebanden:moon:


Sonny:wink:

Picasso 1
21 september 2007, 02:37
Die Jansen maakt het wel bond op de kamer:D Wat Anaal likken!:nee:, bah! Nu weet ik waarom we bijna 112 moesten bellen. Ik hoor het hem gisteren nog zeggen "Ze likte m'n anus tot aan mijn kniebanden" :eek: wat een vies mannetje toch die Jansen. Nee, dat had ik niet achter deze "nette man" gezocht. Tja, zo leer je mede ijsberen kennen:green_smi Stille wateren hebben diepe gronden...Tja,,, tot aan de kniebanden:moon:


Sonny:wink:

Daarom kus ik die dames waar Jansen mee gaat altijd vóór zijn sessies en nooit erna....:rofl:

Jansen
22 september 2007, 12:20
Nou er wordt lekker gesproken over me,maar het is gewoon in een woord

Jaloers.

( mijn bloeddoorstroming in mijn bovenbenen loopt wel beter dan vorige week.)

Ik ben donderdag avond nog even terug geweest in PHG en naar een sessie met Franceska ook weer een heftig avondtuur met Jane gehad.
Ik zal verder niet vermelden wat we gedaan hebben,maar mijn enkels zijn ook weer soepeler.

Jansen
22 september 2007, 13:21
Ik zag Jansen al op de hartbewaking liggen.......Gewoon helemaal leeg was ie.Dat je mijn naam ff vergeet vergeef ik je onder deze zware omstandigheden.Ik voel me zelfs een beetje gestreeld, want ik heb een mooie penseelstreek.

Ik was je niet vergeten maar toen ik hoorde dat jij zo,n slecht avontuurtje met een Bulgaarse had gehad vond ik het niet sportief om jouw naam in mijn positief verhaal te melden.
Ik vond het wel gezellig om jouw toch even te spreken daar in PHG en hoop wel vaker.
Dus pak het niet te persoonlijk op dat ik hier niet over je schreef want dit was zo gepland.
Ja en ik was kapot.
Maar een dag later heb ik met Franceska en Jane nog een avondje gehad het leek wel eht avondje van Sinterklaas.
Ik heb tussen door wel een (hart)massage van Andre gehad .

P.S. Neem een van de bovenstaande dames maar eens vooral Jane heeft een beetje de werkwijze van Elvira.

Picasso 1
23 september 2007, 03:12
Vandaag heb ik deze mooie meid ook :fuck::blow2::smilie_li.
Ze is gewoon een topper die alles uit de kast haalt om het je naar de zin te maken en zelf ook heel erg lijkt te genieten. Vandaag heb ik haar dus niet vooraf:kuss: maar dat komt omdat mijn gedachten volledig overheerst werden door :rubbel::fuck:

Ik had vooraf trouwens Franceska weer :fuck::blow:

Jansen
23 september 2007, 11:56
Vandaag heb ik deze mooie meid ook :fuck::blow2::smilie_li.


Ik had vooraf trouwens Franceska weer :fuck::blow:

Als we op dezelfde avond kiezen voor beide dames dan pakken we samen de volgende keer een kamer ( 17) en nemen Franceska en Jane/Jenna tegelijk mee.
Kan alleen maar super worden.

uurtje
24 september 2007, 11:10
Deze dame speelt zeer zeker in de topklasse mee. Een absolute aanrader. Als tip kan ik wellicht meegeven dat het aan te raden is om een tikje langer met haar naar de kamer te gaan. Een "Uurtje" of zo.


Toevoeging: Volgens mij heeft ze moeder natuur een handje geholpen en is op die manier aan haar C cup gekomen

Jansen
24 september 2007, 12:01
Deze dame speelt zeer zeker in de topklasse mee. Een absolute aanrader. Als tip kan ik wellicht meegeven dat het aan te raden is om een tikje langer met haar naar de kamer te gaan. Een "Uurtje" of zo.


Toevoeging: Volgens mij heeft ze moeder natuur een handje geholpen en is op die manier aan haar C cup gekomen

Ja zij hoort in de klasse van Sammy en Leila dit is gewoon een beest op de kamer.
En als je aan de lijn wil doen, dan val je zeker af met haar een uurtje sex is veel calorieen kwijtraken.

Maar wel lekker deze borsten toch niet te namaak.;)

Fritzzz
24 september 2007, 14:08
Is dit dat meiske, dat meestal in de hoek van de bank(raamkant) zit,met blonde krullen met zwarte uitgroei. Willem zou haar overigens ook als "uit de bus" kunnen typeren..??

Knabbel
24 september 2007, 14:22
Is dit dat meiske, dat meestal in de hoek van de bank(raamkant) zit,met blonde krullen met zwarte uitgroei.

Yepp !

Tiga
24 september 2007, 18:10
Gisteren ook met deze dames de lakens gedeeld. Ik had zaterdag al even met haar kennisgemaakt en ze bleef me sindsdien verleidelijk aankijken. Op de kamer ging ze goed te keer, sublieme service, lief en met de volle aandacht voor jou. Een van de beste ervaringen de laatste tijd in PHG! Let op: ze zoent niet iedereen zei ze dus een gewaarschuwd mens...

Picasso 1
24 september 2007, 19:53
Let op: ze zoent niet iedereen zei ze dus een gewaarschuwd mens...

De anus van Jansen likken vindt ze waarschijnlijk minder vies....:eek:

Jansen
28 september 2007, 18:06
De anus van Jansen likken vindt ze waarschijnlijk minder vies....:eek:


Ik heb er geen moeite mee als ze een andere ijsbeer zoent na eerst een sessie met mij. :D

Wij drinken eerst wat bacardi of vodca voor we gaan zoenen (werkt het zelfde als mondwater) en krijg ik ook geen bacterieen van Picasso binnen.:thefinger

uurtje
3 oktober 2007, 22:45
Over deze dame is denk ik al genoeg geschreven. Wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ze een absolute aanrader is. Beertjes: doe er uw voordeel mee!

Jansen
7 oktober 2007, 23:27
Als het goed is zien we haar de eerste drie weken niet vanwege vakantie.
daarna komt ze bruin terug.;)

Fritzzz
11 oktober 2007, 21:53
Gister was ze dr nog....

Fritzzz
17 oktober 2007, 12:07
gister was ze dr ook nog cq. weer...:thefinger:lostit::thefinger

11cc
18 oktober 2007, 09:50
gister was ze dr ook nog cq. weer...:thefinger:lostit::thefinger

En gisteren ook weer.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat zij niet de knapste maar wel de beste is....
Janssen heeft een goede neus (....) gehad.

GT-junky
20 oktober 2007, 16:35
In één woord: TOP!

Misschien niet de knapste, maar de sessie op de kamer was onvergetelijk. Herhalingsgevaar supergroot.

Jansen
24 oktober 2007, 21:41
En vorige week was ze er dus ook,
Ik ben afgelopen donderdag ook weer met haar mee geweest en het was weer top.
Haar vakantie heeft ze uitgesteld vertelde ze,ik heb haar dan ook gevraagd om het eerst aan Frits van Ede door te geven anders wordt deze rubriek dagelijks steeds langer als iemand van besluit verandert.

Fritzzz
25 oktober 2007, 10:35
He Jansen bedankt joh!:moon:

Jansen
27 oktober 2007, 19:28
Gisteren weer een hele natte sessie met haar gehad en ze gaat nog niet met vakantie een dezer dagen.

Ook een paar collega ijsberen zijn na mij nog even weggeweest met haar.
Dit zou Picasso niet doen i.v.m. het zoenen dat hij dan niet meer kan.:rofl:

Ze heeft me zo afgezogen dat nu zelfs mijn stembanden naar beneden zijn gezogen.
Sony en Picasso stonden dan ook raar te kijken omdat mijn stemgeluid nu ter hoogte van mijn maag naar buiten kwam.

Ook heb ik nog een echo achter gelaten bij haar zodat die nog enkele uren hoorbaar was bij een standje 69 met haar.:eek:

Daarna ben ik nog even met Leyla mee gegaan om mijn stembanden weer te herstellen om even strak te :fuck:

kenno
10 november 2007, 12:46
Jansen !!!! inderdaad is een toppertje in de nest . je krijgt inderdaad niet de kans om jezelf te bewijzen . greetz

mr rocky
17 november 2007, 12:23
Jana is een dame, die hoewel ik nog nooit met haar weggeweest ben, toch altijd vriendelijk blijft en je toelacht. Dat kan ik niet van alle dames zeggen.
Daarom heb ik haar en mezelf beloofd, dat een kamerbezoek er zeker een keer van gaat komen, zeker als ik de recensies hier lees.:lostit::lostit::lostit:


.

Jansen
18 november 2007, 09:07
Daarom heb ik haar en mezelf beloofd, dat een kamerbezoek er zeker een keer van gaat komen, zeker als ik de recensies hier lees.:lostit::lostit::lostit:

.

Ga maar vast in trainingskamp.
Deze vrouw sloopt je helemaal en zich zelf, ook ze komt drijfnat van je lichaam af.

Jansen
15 februari 2008, 22:53
Dat bedoel ik nu neem een Jansen toppertje mee naar de kamer en je gaat helemaal los.

Daarom is het ook goed dat er geschreven wordt over de dames zodat Willem2Picasso,Sonny,Rex.LD en vele andere er nadien ook veel plezier aan beleven.

Ik heb haar afgelopen week misgelopen anders was ik zeker weer een keer met haar mee gegaan.

Jansen
20 februari 2008, 23:21
Vanavond zat ze heerlijk ontspannen op de bank met kussens voor de sauna.
Dus ik haar even goedendag zeggen en even blijven hangen.
Een uurtje later had ik toch weer even zin om nogmaals met haar in gesprek te gaan.
We zaten heerlijk op en in elkaar op te geilen en ze vond het jammer dat het al drie maanden geleden was met haar een kamer bezoek.
Ik dacht ik weet hoe super ze is dus de sleutel laten halen.
In de gang naar de kamer had ze hem al in haar mond, een poolse poetser viel bijna van de trap toen hij dit aanschouwde.
Op de kamer ging ze meteen door aan de binnnenkant van de deur.
Ja zij was echt geil.
Daarna op bed heeft ze me nog steeds heftig liggen pijpen en ook mijn ballen en de rest moest er aan geloven.
Ik heb haar toen boven op mijn gezicht gezet en haar een heerlijke befbeurd gegeven.
Ja dit was echt en geen fake, waar had ze anders al dat vocht verstopt.
Daarna diverse standjes boven op me en ook natuurlijk :fuck:
Na 45 min. hebben we staand :fuck: de boel nog even bij haar wakker geschud tot zij gruwelijk klaarkwam.
Daarna heeft ze me met een FT heerlijk leeg gezogen en snakte ze naar een sigaret.
Ja ze vroeg zelfs of dit wel normaal was dat ze ze zo hevig klaar was gekomen
Ik zei dat ze dat maar aan Franceska moest vragen.
Ze wou niet het volle pond beuren omdat ze zelf ook zo genoten had.
Nou voor korting ben ik natuurlijk ook wel in.:green_smi
Haar lichaam was erg nat en ze ging dan ook naar boven voor een douche en een half uur rust.
Ik heb haar niet meer terug gezien,maar Poolse Eve kwam naar me toe en vertelde dat ze van Jane moest zeggen dat ze naar huis ging en helemaal kapot geneu.. was.
Eve vroeg of dat ze dat ook niet kon krijgen,ik beloofde haar volgende week hetzelfde te geven.
Daarna me weer onder de ijsberen Rex,Picasso,en Wankelot laten zien .
Ja als ze hem hard en strak willen hebben dan doet Jansen wel even mee.

Jansen (Vlak en Strak )

Hoe zit het met de prijs van het mooiste verhaal :o ik heb me kapot gewerkt en de muren staan krom.

obi wan
25 mei 2008, 10:55
Tsja mede ijsberen, deze dame is echt ongelooflijk. Buiten de kamer zit ze er altijd een beetje verlegen bij. Moeilijk communiceren ook door haar gebrekkig Duits en Engels. Maar eenmaal op de kamer...:dance[1]: alle remmen gaan los en ze doet dingen die een vrouw die alleen maar voor de euries in het vak zit niet doet. Zelf geniet ze vrolijk mee en vooral haar voorspel is ongeëvenaard. De term slopen komt nog het meest in de buurt. Na een uur kwam ik totaal afgepeigerd met een :D op mijn gezicht van de kamer. Vorige keer dat ik in PHG was ben ik haar misgelopen door een wat oudere Duitsert die haar de hele dag bezighield. Deze man was nu ook weer een uur of 4 met Jana aan het stoeien maar gelukkig was hij niet alleen gekomen en wilde zijn maat naar huis. :freu: Ik blij, de heren mogen vaker samen uit wandelen.;)
Na de stomende sessie haar nog een paar keer tegengekomen in de bar en dan is ze weer even verlegen als eerder op de dag. Toen het feierabend was ben ik nog steeds met de smile op mijn gezicht naar huis gereden waar een onrustige nacht volgde. Heerlijk dromen afgewisseld met wakker liggen en me afvragen hoe het toch kan dat een dvp met zoveel passie mij heeft behaagd.


Zucht....

Jansen
6 juni 2008, 00:17
Ze kan zeer goed zonder handen pijpen en behoorlijk diep ( valt bij mij wel mee ;) ). Daarnaast vindtzehet bijna een straf om niet een FT aan te bieden :cool:


:wink:

Jouw pijpt ze met losse handen en haar mond dicht.:rofl::rofl::rofl:

oblix
6 juni 2008, 19:42
Er zijn veel meer aanbidders van deze dame maar velen zeggen dat alles al gezegd en geschreven is. Daarom zal ik maar zeggen dat zelfs brombeer Oblix bijna altijd met deze dame naar de kamer gaat ;)

:wink:

Tja over deze dame heeft Oblix niets te brommen, Jena is gewoon keigoed en leuk, Top en hoort volgens Oblix bij de TA klasse.

Verder is ze goedgekeurd door ons Ijsberen, He Willem2:freu:

Jansen
6 juni 2008, 22:45
Tja over deze dame heeft Oblix niets te brommen, Jena

Verder is ze goedgekeurd door ons Ijsberen, He Willem2:freu:

Mis ik iets ? :o:o

Volgens mij heb ik deze dame ondekt en gepromoot voor een van de beste dames van PHG :green_smi dan heeft zij geen andere keuring meer nodig omdat ze dan alle stempels al gekregen heeft en van binnen en buiten helemaal is uitgetest.
keuringsrapport is altijd terug te lezen.

dupke
15 juni 2008, 10:30
Gisteren avond rond een uur of 10 nog eens op jacht gegaan naar een leuk en goed meisje. Het wilde blijkbaar even niet echt lukken : de dames naar mijn smaak waren allen druk bezet.

Iets voor elf kom ik terug van een sanitaire stop op weg naar de douche en hoor ik een van mijn mede beertjes zeggen: Dupke , jana zit vrij in de bar.

Snel even onder de douche en enkele minuutjes later in de bar begonnen we aan een leuk gesprekje dat eindigde met een sleutelvraagje van mijn kant.

Sjok Sjok door de regen naar een hutje buiten waar kon begonnen worden met het opwarmen van haar onderkoelde lijf en handjes en :love:.

Als dank mocht ik genieten van haar wereldberoemde orale kunsten: nat, diep en zonder handjes : het zou moeten verboden worden zo lekker.

Het betere werk vervolgde in cowgirl, :fuck:, en missi. Hard werken en op het einde heeft ze me afgemaakt met de handjes.

Moe maar voldaan terug van kamer: GOEDE ervaring maar ergens het gevoel dat dit meisje tot meer in staat is en iets vroeger op de dag op kamer uitgenodigd moet worden, en dat ik me zo laat op de avond beter kan uitleven met een gruwelijk mooie optick fick dan met zo een lief schatje.

facial
16 juni 2008, 10:15
zondag met deze dame naar de kamer geweest. Echt superlekker zoals jenna pijpt lekker diep en met losse handjes na zo'n 20 minuten hield ik het niet meer en ben lekker in haar mondje klaar gekomen.:rubbel: Heb haar niet eens geneukt, maar het was heerlijk :D

Toppie
18 juni 2008, 13:16
ok stuur maar door naar GT voor een "uitgebreidere" keuring ;)

Toppie
19 juni 2008, 08:40
Dat is toch niet zaligmakend voor alle vrouwen :cool:

mss is dat ook wel zo, kan beter eens een dagje naar Happy plannen dan zie ik tenminste weer eens wat nieuwe dames

Jansen
3 juli 2008, 20:24
Omdat gisteren weer een dag was om me te laten verwennen vond ik dat mijn eerste kamerbezoek dan maar met Jenna/jane moest worden.

Op de bank in het nachtcafe zaten sonny en Jenna met een tussenruimte waar Jansen nog wel tussen paste.
Nadat zij mij liet voelen dat haar handen koud waren was het voor haar en kleine moeite om een van de handen tussen mijn benen op temperatuur te laten komen.
Sonny maakte al dat hij wegkwam hij wou nog wel mee naar de kamer maar Jenna zei nee ik wil hem alleen :eek:
(dus Sonny mocht niet aan mij komen ) :rofl:
De sleutel van kamer 18 werd gehaald omdat deze met airco het vocht dan wel kan afvoeren.
Ze begon me hevig te zoenen en dwaalde af naar mijn inmiddels gestegen paal.
Met losse handen (zonder te vallen ) pijpte ze me tot aan mijn wortels soms hield ze stil maar als ik dan even tegen haar oren aansloeg dat zat er weer beweging in (ik dacht dat ze dood was ):eek:
Daarna moest mijn hele lichaam omhoog en een beetje opzij omdat ze me een anaalmassage gaf met haar tong,nou hoeft het voor mij niet direct maar ik dacht als Picasso 1 nog komt die houdt van tongzoenen dus laat maar even gaan.
Na een 69 houding om haar ook te verwennen heeft ze me op mijn rug laten genieten dat ze op me zat en ook met de rug naar me toe om heerlijk zich zelf te verwennen.
Ik hield het wel goed in de gaten dat ik niet intiem ging dus vroeg ik om er maar een gummi om te doen.
Ze deed er heel profi een omheen en ging verder met me te palen als een heimachine.
Na een minuut of wat boorde ze zo diep dat ik (het leek wel een boorput) het condoom volspoot.
Ze ging nog even door om zelf weer in toerental terug te komen op aarde.
Daarna hebben we nog even gestreeld en ben ik gesloopd terug gegaan van de kamer langs het nachtcafe.

Om me helemaal te slopen ben ik daarna met Eva ( wezen rummicuppen) op de kamer. ja weer kamer 18 deze was net gedweild
Ik heb zelfs vocht in mijn knieen opgelopen van deze twee dames.
Picasso 1 kon helaas niet en belde af.:rofl:

facial
7 juli 2008, 08:58
zaterdag weer eens met Jane naar de kamer geweest, wat is dit toch een topper. Was weer goed lekker pijpen met losse handen daarna even :fuck: en me toen weer lekker zonder rubber helemaal leeg laten zuigen door deze dame:rubbel: haar mond zat vol zaad en ze pijpte nog lekker een tijdje door, en ondertussen keek ze me lekker geil en uitdagend aan. Was weer een topervaring.:D

Hendrikdeleuter
10 juli 2008, 23:22
Vanmiddag met Jana een uurtje naar de kamer geweest. In één woord geweldig. Deze schone heeft een fabelachtige pijptechniek en met haar genieten is pure luxe.
Eierlecken enz. Het is te merken dat ze er zelf ook plezier in heeft.
Was de rest van de avond druk bezet en dat kan ik me goed voorstellen met dergelijke kwaliteiten.
Groot herhalingsgevaar en beslist een aanrader.

timjava
17 augustus 2008, 18:40
Gisteren op aanraden van Willem met deze dame naar een kamer geweest. Hier heb ik zeker geen spijt van gehad.
Lekker zoenen, goed pijpen en ook je ballen vergeet ze niet.

Ronald35
29 augustus 2008, 08:09
Hoe kan je haar het beste herkennen als je niet weet wie ze is?

Knabbel
29 augustus 2008, 09:17
Hoe kan je haar het beste herkennen als je niet weet wie ze is?

Als ze niet toevallig geboekt is, zit ze veelal op het bankje voor de binnensauna. Gebruind, blonde krullen tot op de schouders met een gedeelte zwart geverfd. Kan niet missen.

obi wan
1 oktober 2008, 17:05
Nee, ze zou op vakantie gaan in september zei ze. Daarna zou ze weer gewoon terugkeren op het warme nest en kunnen we weer met volle teugen van haar genieten. En haar ben ik bereid te geloven. Stabiel typje voor een dvp!

obi wan
2 oktober 2008, 17:32
Ja, zo draag ik ook nog eens mijn steentje bij.:moon:

En dat pijpen, pffffff, dat kan ze als geen ander!

Fritzzz
22 oktober 2008, 11:22
Heren, Beren,

Weet iemand of Jane al weer terug op t PHG-honk is?

Jansen
23 oktober 2008, 22:04
Gisteren nog niet.;)

deskjet
18 november 2008, 12:25
Al iemand iets vernomen waar deze heerlijke kanjer nu is

hara1d
19 november 2008, 02:04
in PHG, heute abend begrüßt :D

deskjet
19 november 2008, 11:07
He bedankt kan iemand deze informatie bevestigen, dan ga ik morgens eens kijken

11cc
20 november 2008, 15:38
Gisteren (woensdag) niet gezien....

deskjet
21 november 2008, 13:35
Bij mijn bezoek gisteren nagevraagd deze dame is al vele weken niet meer aanzezig of aanwezig geweest

joris69
21 november 2008, 13:44
dit klopt als een bus,
gisteren was ze niet aanwezig

mauli
3 december 2008, 13:12
hat sie immer noch keiner gesehen ????

gruss
Mauli

11cc
3 december 2008, 15:14
Doch ich !Im siebten Himmel.

Chris71
3 december 2008, 18:16
Bis her noch nicht wieder aufgetaucht. :(

Robin
3 december 2008, 23:24
Hi,

wenn Ihr alle die Jana, für mich lange Zeit der TA im Happy, meint, muß ich Euch leider aus gewöhnlich gut "unterrichteter Quelle" sagen, dass Sie frühestens in neuen Jahr wieder am Niederrhein auftaucht!:heul:

Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink::prost::wink:

deskjet
11 januari 2009, 13:56
weet iemand al iets meer wanneer ze weer terug is want dit is echt een toppie

Willi69
11 januari 2009, 15:11
Achte einfach auf meine Anwesenheitslisten... ;)

mauli
6 februari 2009, 09:27
Hat denn jemand Neuigkeiten zur Anwesenheit der Dame ??

Danke & gruss
Mauli

11cc
6 februari 2009, 20:32
Hallo Mauli,Jenna ist immer noch nicht aufgetaucht in PHG.

Jansen
7 februari 2009, 22:47
Effe bellen naar Bratislava en vragen wanneer ze terug komt.

Ze zou een paar maanden weg blijven.

mauli
21 mei 2009, 15:00
und nochmal die Frage:

Hat Sie jemand zwischenzeitlich gesehen ???

Gruss
Mauli

Willi69
21 mei 2009, 15:12
Im PHG jedenfalls nicht. :o

mauli
19 oktober 2009, 11:25
Hoi,

da meine letzte Anfrage im Mai war, möchte ich noch mal fragen ob die Dame zwischenzeitlich irgendwo gesichtet worden ist ???

Robin schrieb: 'aus gut unterrichteten kreisen...Anfang 2008'..

Danke & gruß
Mauli

Big30
19 oktober 2009, 11:32
Nein. Seit viele Monate nicht mehr in PHG.

Big30

facial
19 oktober 2009, 15:12
kwam ze maar weer terug :happy:

Robin
19 oktober 2009, 23:45
Jana

Hallo,
die gute Jana ist immer noch in Ihrer Heimat! Sobald ich mehr erfahre, ob, wann + wo Sie zurückkommt, werde ich es natürlich sofort berichten!!!

Bis die Tage,
Gruß Robin