PDA

Volledige versie bekijken : Sylvia - Poolse

seksenfun
21 september 2007, 20:52
Naam : Sylvia

Nationaliteit /taal : Poolse /duits

Leeftijd : 18-22 jaar

Haarkleur/lengte : Lang blond-roodachtig haar

Lengte : 1.66m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra :

Afgelopen donderdag een hele leuke dag beleefd daar. Nochtans tegen mijn gewoontes in slechts 1 keer naar de kamer geweest, door allerlei omstandigheden. Met Sylvia. Ze zal er nog niet lang zijn. Er bestaan dan ook nog geen recensies over, merk ik.
Een lolita-typetje, prachtfiguur, héle mooie borsten, lang blond-roodachtig haar ongeveer 1.66 en nog zeer jong. Ze laat een ongeïnteresseerde indruk na. Maar als je erbij gaat zitten is ze meteen heel lief en volgt het gekende scenario aldaar.
Let misschien wel even op: tegen de gebruiken in zal ze 'het programma' trachten niet langer te laten duren dan moet. Aan de ijsbeer dus om zich niet te snel gewonnen te geven. Een medeijsbeer liet vallen dat de nieuwe jonge dametjes doen wat ze horen te doen, maar niet zo direct geneigd zijn tot wat extraatjes. Hopelijk is dat toch maar niet dé toekomst. Seksuele prestaties heel o.k..

Ik was op een bepaald moment té zwak en was dus in feite té snel van de kamer. Ik was met name vergeten dat doorgaans zakje vol, einde dienst betekent. Goed, volgende keer revange :rolleyes:.

Bij het verlaten van het hof op een fabuleuze manier afscheid van haar genomen.

(Ze was veel op de kamer.)

Hollandmale
17 december 2007, 16:57
Sinds eind november is Sylvia niet meer in Schieferhof :nee:.
Blijkens 'n Youppies-post is ze in het Colosseum gespot :luvlove::
http://www.fkk-colosseum.com/index.php?m=0101&mid=134&imgid=1112