Volledige versie bekijken : Daria (pools)
little diablo
21 september 2007, 23:23
Haarkleur/-lengte : blond lang haar
Lengte dame : 168
Postuur/Cupmaat : slank/ cub B
Nationaliteit/Taal : poolse/ spreekt duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :kleine tattoo op borst en bil
Service: NMC,PZC,TZ,FT,Massage:freu:
Voordelen: spontaan/ GFE
Nadelen:geen
Tijdsduur : ruim een uur
Prijs :100
Extra’s bij het bezoek:Massage
Met deze schöne spontane poolse naar de kamer geweest. Ze heeft een apart gezichte met een lieve smile. Voorheen werkte ze in Ying Yang gaf ze aan, maar ze vond het hier relaxter:freu:Ze heeft me eerst een hele poos gemasseerd met olie. Vervolgens heb ik haar spiertjes los geklopt met een massage;) Ze zoent lekker:luvlove:toen lekkker genoten van haar in standje 69 vervolgens cowride, doggy ,mis en vervolgens weer doggy. een hele poos met haar geweest en de tijd vloog. mocht ze er de volgende keer weer zijn dan zal ik zeker in herhaling vallen.
Saluti L Diablo
seksenfun
28 januari 2008, 20:02
Vooreerst even melden dat deze dame inderdaad vertoeft in LR maar dat ze in de zomer bij zonnebadenweer telkens naar YY zal komen.
Voorts zijn haar lange blonde haren afgesneden en draagt ze nu een krollenkopje met haar tot net aan de schouders.
Na het eten kwam er een nieuwe dame binnengewandeld in de bar. Heel bewust, goed doorstappend, heel de bar, opvallend door, plofte ze haar neer, zonder veel omkijken en begon ze een magazine te lezen. Ze leek heel ongeïnteresseerd. Maar omdat ze schuin over ons zat, veranderde dat snel en kregen Zeppos en ik een heel verleidelijke blik te zien. Het was wel Zeppos' type niet en dat voelde zij precies aan? Voor mij mocht ze er best wezen. En ook dat begreep ze precies. Ze moet me achtervolgd zijn want ik zat nog geen minuut in de HWP en ze kwam al in de tuinstoel liggen onder de palmboom. Onze blikken geraakten weer in mekaar verstringeld :rolleyes: voor eventjes. Toen ze haar weinige kledingsstukjes overboord gooide wist ik het al wel... Bewust keek ik niet meer naar haar maar enige ogenblikken later zat ze op me. Ik hield de boot wat af maar kon moeilijk ontkennen wat er tussen mijn benen gebeurde :smile:. Niet verbazend hoor, met haar :plapper:. Bovendien gretig tongzoenen als de beste. Samen onder de douche aan de HWP en dan naar de kamer. Van een mooi rustig voorspel gingen we over naar geile seks. Alles mocht, lekker vingerend en beffend werd ze kletsnat. We kreunden er de stukken vanaf, de muziek in de kamer stond heel zacht, waardoor plots aan de andere kant van de kamer nog een paar meiden begonnen te kreunen. Blijkbaar waren we dus wel erg luidruchtig bezig :smile::smile:. De muziek maar ietsjes harder gezet. Uiteindelijk heeft ze mij op een zeer prikkelende opwindende manier klaargereden. De na-service buiten de kamer is echter minimaal.
Ze zegt dat ze er vrijwel dagelijks over de vloer komt om 2 of 3 mannen bedpret te bezorgen en dan weer huiswaarts keert. En ze was enige uurtjes later inderdaad niet meer te bespeuren.
zeppos58
19 maart 2008, 18:03
Deze “krullenbol” uit Polen gisteren ook weer gespot. Niet meteen mijn type maar gezien de goede commentaren van mijn reisgenoot ………… was ze toch redelijk hoog op mijn lijstje van to do komen te staan.
Na het nuttigen van het middagmaal was ik in de whirlpool beland, er zat nog een ijsbeer af te weken toen Diara er aan kwam, haar schaarse kledij uitspeelde en tussen ons beiden kwam mee genieten van het warme water en de bubbels. 3big Bubbels no troubles…” Daar de mede bader ijskoud bleef en ik al een paar beenstrelingen had versierd zat ze enkel seconden later dicht tegen me aan. Zeer dicht zelfs, zo dicht dat ik het niet kon laten om een arm rond haar schouder te leggen om haar nog dichter tegen me aan te trekken.
Ze wist meteen mijn gevoelige plek te beroeren, zodat we nog even later al stevig aan het TZ waren. Haar kleine borstjes even verkennen en over haar schaamlipjes strelen, ja dit is een lekkere meid. Ze had ondertussen er handig voor gezorgd dat mijn kleine jongen aanzienlijk was gegroeid, en toen ze uiteindelijk op mijn schoot kwam zitten was het hek helemaal van de dam, het ijs (als dat er ooit was) gebroken, tijd op een kamer op te zoeken, wat we ook deden.
Toen ik uit het water stapte met mijn XXL recht vooruit, zag ik op het bankje voor de sauna, een rosse Milf (Gabby zou later blijken) met grote geile ogen naar mijn meesterwerk turen, had die misschien zin in mij??
Nu ja ik zou werk genoeg hebben met deze Poolse, zo bleek.
Op de kamer elkaar oraal liggen zitten en staan verwennen met een FT tot gevolg, lekkerrrrrrrr. Een stevige rugmassage later heb ik haar terug op haar rug geduwd, genietend onder mijn tong kronkelde ze in alle richtingen, dit is een geil beest, als je er uw tijd voor neemt wordt ze zo geil als boter. Hevig geil kreuneend, maar niet overdreven, gewoon natuurlijk genietend gekreun enkele Kammasutra standjes uitgetest, waaronder het zeer intieme lepeltje (vind ik toch erg intiem) uiteindelijk in cowgirl het zakje gevuld. Een heerlijk uurtje beleefd, en de dag was nog jong, er zouden er nog volgen.
Kostprijs voor dit moois 1uu 75 + 25 voor FT ’t is bijna gratis toch.
Jorah Mormont
1 augustus 2008, 10:22
Gisteren deze Poolse krullenbol ontmoet in LR. Tja, kan wel zeggen een Sonny meiske. Leuk koppie en pracht lijf.
Deze schone had een duidelijke geile uitstraling op me, waardoor ik tijdens ons gesprek buiten op de bedjes al met een flinke tampeloeres zat.
Daria had dit al snel in de gaten en dacht dus "kat in het bakkie"
Eerst nog even snel gegeten en al snel daarna zaten we samen in de jacuzzi.
Hier groeide mijn lid ook weer snel waardoor ik bij het uitstappen mezelf een beetje ongemakkelijk voelde t.o.v. de aanwezig vrouwelijke masseuse:o
We liepen naar kamer 16 waarna een spetterende 2 uur durende sessie volgde. Ik mag concluderen een ware topper deze Daria.
Pijpen een dikke voldoende, neuken kan haar niet hard genoeg gaan. Ze zoent daarbij heerlijk vol passie. Laat zich ook gewillig beffen en dan niet te vergeten de heerlijke voetmassage welke ik van haar kreeg.
Sonny:wink:
Knabbel
1 augustus 2008, 10:36
Hier groeide mijn lid ook weer snel waardoor ik bij het uitstappen mezelf een beetje ongemakkelijk voelde t.o.v. de aanwezig vrouwelijke masseuse
en naar mij toe schaam je je niet als ik daar toevallig sta? Ik kon verdomme mijn badjas er aan ophangen :teuflisch
Inderdaad vrouwtje met een geile uitstraling in de categorie een beetje gek maar wel lekker...
Jorah Mormont
21 oktober 2008, 01:23
Een aantal weken geleden op de Friends party voor de zoveelste keer met Daria de kamer op geweest. Deze dame weet Sonny telkens weer te verassen.
Bij onze laatste sessie had ze de kamer uiterst romantisch ingericht. Toen ik de deur open deed had ze een groot aantal wakzine kaarsjes rond het bed gezet en het geheel vergezeld met de fles rode wijn. Hoe gek kan je zijn:p
Willem2 vindt dat ze een centenbakje heeft:plapper: Maar ik vraag me nog steeds af hoe hij dit heeft weten uit te leggen in de Engelse taal aan een toen aanwezige buitenlandse ijsbeer:baby2:
In ieder geval is Daria voor mij één van de weinige dames binnen de scene welke zeer goed een GFE illusie weet te brengen in combinatie met Nymphomane sex! Wat kan je als ijsbeer nog meer wensen!:rofl:
Sinds vorige week is Daria verhuist naar YY.
Willem2
8 november 2008, 10:14
Sinds vorige week is Daria verhuist naar YY.
Nee hoor. Ze was weer terug in Living Room woensdag. ( Dus vandaag ....)
Jorah Mormont
17 november 2008, 00:26
Daria was afgoepen zaterdag te bewonderen in VV.
Ook deze dame is reislustig geworden. Maar eens kijken of deze zwaluw winter gaat maken.....
Willem2
17 november 2008, 00:31
Daria was afgoepen zaterdag te bewonderen in VV.
Ook deze dame is reislustig geworden. Maar eens kijken of deze zwaluw winter gaat maken.....
Ja want donderdag was ze nog gewoon in Living Room haar centen aan het verdienen ;)
MeesterMixer
11 januari 2009, 19:16
Na een paar maandjes afwezigheid is Daria weer terug in Kaarst en hoe! Ze keek me continu lachend aan en is gewoon een lieve, aardige, vrolijke meid die heel erg knuffelig is. Na een heerlijk tijdje op de bank, samen naar beneden eerst de whirlpool genomen. Ook hier gaat ze al enigszins los, maar niet te ver.
Na deze opwarming, verder op de kamer. Grote verrassing: ze had honger er KFC eten bij haar vriendin besteld en dat kwam er net aan. Dus eerst lekker samen gedineerd en toen natuurlijk weer verder met waar we in de whirlpool gebleven waren.
Daria wil veel posities proberen, en is zo'n dartelding dat je niet meer weet waar je precies bent :)
Door de vele spiegels leek me een orale afsluiting ook wel een keer wat, en Daria wilde dit ook wel, en wat volgde was een spuitende finale (dit heet ft of zo? is dat ook zo als ze het niet doorslikt maar over haar gezicht laat gaan?). Voor mij een super ervaring, en ook een verslavende zal later op de dag blijken!
Na afloop biedt ze ook goede nazorg, en blijft vriendelijk en aanhankelijk doen. Heerlijke dame dus.
zeppos58
12 januari 2009, 15:32
...........dit heet ft of zo? is dat ook zo als ze het niet doorslikt maar over haar gezicht laat gaan............?).
NEEN FT is de Duitse afkorting voor KIM of Klaarkomen In de Mond, een niet ernaast.
Over is niet in meen ik.
rolo
7 februari 2009, 11:43
Ben deze week voor de verandering eens bij LR gaan neuzen met een vriend, was een tijd tijdje terug er al eens geweest en toen viel het wat dames een beetje tegen.
Daria was me al opgevallen vanwege haar apparte uiterlijk, een gewoon meisje met een leuke vrolijke uitstraling en mooie pijpenkrullen, uiteraard copmlimenteerde ik haar met haar, vrij vertaald, blasselokken. Dit brak het ijs voldoende en hup in het bubbelbad, vervolgens de kamer op.
Alles meer dan voldoende, vooral het diepere pijp- en spugwerk en het doorhameren in doggy maakte dat ik deze laatste sessie met veel plezier beleefte. Ja, echt een leuke meid die niet vies is van een beetje stoeien.