PDA

Volledige versie bekijken : Anna

Silvester
22 september 2007, 12:36
Naam : Anna

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : 42-45 jaar

Haarkleur/lengte : blond

Lengte : 1.67

Postuur /Cupmaat : Wat voller / C/D-cup

Tatoeage /Piercing : nee

Service : PZC, NMC, zoenen, Russische massage

Extra :

..............

Oeps, sorry, entschuldige, excusez moi etc. volgde wederzijds.

De botsing was wel heel zacht want ik kwam in aanraking met een paar behoorlijke naturel joekels, en er gebeurde iets, opeens was er THE CLICK, een rilling ging door mijn lijf, en ik voelde aan de reactie van mijn slachtoffer dat er iets dergelijks met haar gebeurde, wat is dat toch..??

Of kwam het misschien door het feit dat ze wel iets weg had van een van mijn geilste liefjes ooit, jaren geleden, waarbij ik fantaseerde dat ze er nu, 20 jaar later, ook wel eens zo uit zou kunnen zien.

Want natuurlijk raakten we aan de praat en bleek deze duitse Anna volgens haar zeggen 42 te zijn, en stond ik dus volgens haar op het punt een jong ludertje te verschalken...:cool:

Tja, THE CLICK was er, een tijdje gebabbeld over clubs en redenen om daar naar toe te gaan, en de drang werd wederzijds steeds heftiger.

Anna bleek haar bedje al in een hokje gespreid te hebben liggen, dus het vervolg laat zich raden.

Anna is een meid met echte grote romige borsten die ze ontzettend graag verwend wil hebben, en daar ook zeer geile dingen mee kan doen...komt zo.

Verder beschikt ze over een heerlijk zachte volle poes waar je heerlijk mee kan en mag spelen, en waar ze zelf graag een handje mee helpt om alles in de voor haar lekkerste positie te plooien.

Deze dame is een en al erogene zone, de spiegel maakt haar nog geiler als ze ons beiden bezig ziet.

Dit is 'n vrouw die weet te genieten, en op haar beurt kan ze heel sensueel genot geven, dit is echt aanvoelen, ervaring.

Het is een sessie van dik 2 uur geworden waarbij ze mij als afsluiting op een zelden meegemaakte manier tussen haar romige borsten heeft laten klaarkomen.
Waarbij ik me weer moest excuseren, want ik heb me daar een partijtjes zaadjes op haar gedeponeerd, ik schrok er zelf van toen ik aan weerszijden van haar hals 2 oneindig lijkende dikke stralen zag wegvloeien.

Maar dat vond ze juist geweldig, sterker nog, aan haar wegdraaiende ogen en haar bewegende onderlijf kon ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze dame zowaar klaar lag te komen...zonder enige aanraking daar onder....:luvlove:

Anna is -als ze het nodig heeft- af en toe 'n keer op vrijdag in het paradijs.

Silvester heeft overigens de zaterdag erna met een stel pijnlijke ballen rondgezwalkt, en de zondag erop barste ik van de spierpijn, dus misschien had ik met dit "jonge ludertje" wel mijn grenzen overschreden...

Als dan afgelopen donderdag een jong pools grietje Silvester ligt af te zuigen op een profi manier, denkt hij met een beetje weemoed terug aan deze milf Anna..

Silvester die THE CLICK op 51°29'48"N 07°11'46"E heeft mogen ervaren...

Willem2
23 september 2007, 15:29
Uit het algemene stuk heb ik deze dame maar een eigen topic gegeven. Graag toevoegingen met betrekking tot het paspoort :wink:

Silvester
23 september 2007, 16:27
Uit het algemene stuk heb ik deze dame maar een eigen topic gegeven. Graag toevoegingen met betrekking tot het paspoort :wink:

Die borsten zijn 2 kantoorhanden vol, ik snap nog steeds niks van maten dus of die C goed is...:confused:...

En met die borsten heeft ze inderdaad een specialiteit, Russische massage ... :luvlove:

Tattoos / piercings: helemaal blanco

Extra: Echte MILF sex, dus ervaren...:smile2:

thesickboy
23 september 2007, 16:37
Die borsten zijn 2 kantoorhanden hardstikke vol, ik snap nog steeds niks van maten dus of die C goed is...:confused:...

Ik heb een vermoeden dat ik deze dame wel eens gezien heb,... en denk dat we minstens over een D-cup spreken...:smile2:

Hoe ziet haar haar er precies uit ?

:wink:

Silvester
23 september 2007, 22:00
Ik heb een vermoeden dat ik deze dame wel eens gezien heb,... en denk dat we minstens over een D-cup spreken...:smile2:

Hoe ziet haar haar er precies uit ?

Anna zat/zit helemaal achterin naast de ingang naar "38" op een 'n bankje...

D klinkt groter dan C, dus dat zal het wel minimaal geweest zijn dan... want ze zijn echt groot...:luvlove:

Van boven was ze blond/grijs, redelijk lang haar dacht ik, van onderen was het niet meer te zien...:smile2:

thesickboy
24 september 2007, 07:17
Yep, deze ken ik wel, is de laatste maanden meestal aanwezig op weekdagen...

Silvester
26 september 2007, 12:26
Van boven was ze blond/grijs, redelijk lang haar dacht ik, van onderen was het niet meer te zien...:smile2:
Gisteren alle tijd gehad om het nog eens goed te bekijken ;) , ze is dus donkerblond met wat blonde lokken er tussen...

Dat licht ook daar...:cool:

En voor de doorbriefers: dat grijs heb ik dus niet verteld....:rolleyes:

Laursone
17 januari 2008, 19:26
Kürzlich war ich wieder einmal in der Freude 39.
Was heißt wieder einmal, mein letzter Besuch war im März ???
Ich habe also Teile des Umbaus nicht mitbekommen, insbesondere die neuen Spinde nicht, wobei sich aber leider an der dusche nichts geändert hat.

Den Table Dance Tisch kannte ich schon, meine ich, auch den zugesperrten rechten Gang. Aber dass man das Kino jetzt nur noch von hinten betreten kann?
Und dass sich immer mehr Frauen hinten im Bereich des alten F38 bzw. hinter den letzten Großraum-VZ aufhalten?

Ich erreichte die Freude gegen 20 Uhr, War schon vorher am überlegen, ob ich die Happy Hour nutzen solle, aber mir war dann doch das Risiko zu hoch, dass die Netten das Gebäude vorzeitig verlassen.

Trotzdem war es sehr übersichtlich: Vielleicht gut 20 Frauen und ebenso viele Gäste, darunter etliche aus >AA8O was mich schon etwas überraschte dennoch denke diese Leute haben andere Möglichkeiten.

Wie dem auch sei, wenig bekannte Gesichter angetroffen: Doreen die Hübsche, Nana die Großbusige, Ewa die Tabulose, …..ich glaube das wars. Viele hübsche junge schlanke großbusige dunkelhaarige Frauen, zu viele desselben Typs, fand ich nicht so gut. Rumäninnen? Ich weiß es nicht.
Die BC Couch blieb frei den ganzen Abend.

Leider keine Kathrin, auf die ich mich eigentlich sehr gefreut hatte. Mir war mehr nach Kuscheln zumute.

Nachdem ich nun eine ganze Weile das Geschehen beobachtet hatte, machte ich dann doch mal einen, für mich sonst unüblichen, Rundgang. Hinten links (also im Südwesten) vor der verschlossenen Tür zur F38 viel mir eine nette großbusige Blondine auf, aber ich machte erst mal meine Runde und wartete auf bekannte Gesichter. Da sich aber nichts tat, außer dass Doreen in weißen Fickmichstiefeln viel zu tun hatte, währenddessen sich Nana mit ihrem Handy langweile, ging ich dann nochmals zu Anna.
Sie ist schon ein halbes Jahr dort, kein Wunder dass ich sie nicht kannte: blond, KG 40, 90D natur, Ende 30, ZK, FO, kein AV

Wir unterhielten uns erst eine ganze Weile, es ist ihr erster derartiger Job, dann besuchten wir gemeinsam das gegenüberliegende VZ, welches sozusagen von ihr ständig in Beschlag genommen wird.

Sehr schmusig, sehr viel streicheln, sehr viel fummeln, ein ausgesprochen geiles ZA ihrerseits, tief eindringen war leider nicht möglich, da es ihr wohl Schmerzen bereitete.

Irgendwann fragte ich nach der Zeit, wenn man sich gut versteht vergeht die Zeit ja im Fluge, und nach ihrer Berechnung waren 2 Stunden vergangen. Riesenschreck, mein Zeitgefühl sagte etwas ganz anderes; aber die spätere Kontrolle am Spind (auch selten: die Bezahlung sollte auf Zimmer erfolgen, sie vertraute mir also dass ich nicht zwischenzeitlich abhaute) ergab dass es gut 105 Minuten waren, unter der Berücksichtigung der erhaltenen und nicht berechneten Extras war das also okay, aber ich verjagte ich dennoch, denn so falsch hatte ich schon lange nicht mehr gelegen.
Danach kein abrupter Abbruch, wir blieben noch eine ganz Weile auf Zimmer und unterhielten uns.

Ich saß dann noch eine Weile vorne, aß etwas (es gab leider nur Salat, aber der schmeckte durchaus, also nix zu meckern), mangels überzeugender Alternativen ging ich dann noch eine Stunde zu Anna. Diesmal zeitlich limitiert. Trotzdem gab es hinterher ihrerseits eine erhebliche Überziehung, es war noch Kuscheln angesagt, später stieß sogar Ewa noch dazu, mit der wir dann noch eine ganze Weile gesprochen haben.

Fazit:
Ich kann das noch nicht so richtig beurteilen. Im Vergleich zu dem Erlebnis am nächsten Tag im PT Iserlohn war das PreisLeistungsverhältnis eigentlich schlecht. Andererseits habe ich das Gefühl, einen sehr netten Menschen nicht das letzte Mal getroffen zu haben. Mal sehen, was daraus wird.

Silvester
28 augustus 2010, 12:33
....opeens was er THE CLICK, een rilling ging door mijn lijf, en ik voelde aan de reactie van mijn slachtoffer dat er iets dergelijks met haar gebeurde, wat is dat toch..??

Of kwam het misschien door het feit dat ze wel iets weg had van een van mijn geilste liefjes ooit, jaren geleden, waarbij ik fantaseerde dat ze er nu, 20 jaar later, ook wel eens zo uit zou kunnen zien....

Bijna 3 jaar na onze eerste sessie heeft Silvester Anna onlangs weer een paar keer getroffen.
Zelfs Milfen leren nog bij lijkt het wel, de sessies zijn werelds.
Of zou het komen dat ze in 3 jaar tijd maar 1 jaar ouder geworden is...:gruebel: :smile2:

Een echte kloek, en als het klikt een wereldmeid!

:smoke:

gooroox
2 augustus 2011, 18:24
Wie immer hat sich mein letzter Besuch in der Freude gelohnt. Zwar hat sich die Lage in der Umkleide nicht echt verbessert – ich habe inzwischen darauf verzichtet, die Duschne zu benutzen – die im Wellnessbereich sind viel sauberer und angenehmer, aber der Club gefällt mir mit seiner puffigen Atmosphäre und vor allem seinen geilen CDLs!

........

Nach zwei Stunden Pause habe ich dann eine der freundlichsten Frauen getroffen, die es im P6 geben muss. Die Schöne heißt Anna, ist Deutsche, nicht mehr so jung (geschätzt um die 45) und ist eine ECHTE Schmusekatze. Nie habe ich so viel Zärtlichkeit und Nähe von einer CDL erlebt, Anna ist die absolute Empfehlung für Männer auf der Suche nach Küssen, Streicheln und Kuscheln. Meine Güte, das war viel besser als mit der zärtesten aller meinen ex-Freundinnen, echt unglaublich wie die Chemie zwischen uns passte. Ein weiterer Beweis dafür, dass die imposante Figur (in ihrem Fall, die Walküre mit grossen Titten) nicht unbedingt einem brutalen Service entspricht. Ach ja, noch eine Anekdote, die viel zu Anna sagt. Nach dem Zimmergang ist sie auf ihrem Sofa sitzen bleiben (die ist am Eingang zum Wellnessbereich zu finden) und als ich vom Spind mit ihrem verdienten Geld (+ Tipp) kam, ist sie wieder aufgestanden und wir haben geküsst wie zwei Liebhaber die das Leben für Jahre getrennt hätte. WF: 300%

Silvester
3 augustus 2011, 09:21
....Nie habe ich so viel Zärtlichkeit und Nähe von einer CDL erlebt, Anna ist die absolute Empfehlung für Männer auf der Suche nach Küssen, Streicheln und Kuscheln. Meine Güte, das war viel besser als mit der zärtesten aller meinen ex-Freundinnen, echt unglaublich wie die Chemie zwischen uns passte....
....WF: 300%
Elders is er een topic over GFE, welnu, Anna is een dame die een ijsbeer het ultieme GFE gevoel kan geven!
Anna is een erotisch ontdekkingsparadijs, en bij iedere sessie ontdek je weer wat nieuws!!