PDA

Volledige versie bekijken : Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt



Pagina's : 1 [2]

Piet Plezier
25 augustus 2016, 18:09
Laat ze lekker allemaal lullen
Dat doen ze over mij maar al te graag
Ik kom 2 weken geleden binnen bij LR
Het laatste jaar 1 keer geweest daar
Of ik Piet Plezier was
Ja dat ben ik hoezo
Ia hebt een paspoort van mij gemaakt toen ik in een andere club werkte
Ik zeg ja en
Ja niets zegt ze
Ik vraag wie heeft dat vertelt tegen jou
Ze wees de desbetreffende persoon aan
Ik zeg tegen haar alles wat hij zegt is gelogen
Maar ik heb wel een paspoort van jou gemaakt
Deket zei tegen mij jonghu laat lekker zeveren tegen de dames
Er zitte echt losers tussen de beren om zelf een wit voetje te halen
Wat een tobbers zeg

vrije jongen
25 augustus 2016, 18:45
Niet verrassend. Ik ben de afgelopen jaren volgens mij een whopping drie keer door een meisje aangesproken over iets dat ik geschreven zou hebben (ik schrijf immers niet vaak he). Daarvan 2 keer door een meisje uit LR, over een sessie in LR, waar een vaste gast van LR haar op had gewezen, of op zijn minst mij aan de nick had gekoppeld. Ik zie hier een tamelijk duidelijke rode draad;).

De derde had het kennelijk zelf gezien op een Duits forum en tijdens wat frummelen sloeg ze me plotseling en zei "je hebt over mij geschreven! Hoe weet je waar ik eerder gewerkt had? (had ze me verteld) Ik wil niet meer dat je schrijft!", waarna ze me nog een keer sloeg en weer op mijn bek pakte.

Je merkt overigens op feestjes en dergelijken, dat veel beren elkaar met de nick aanspraken/naar elkaar verwijzen... ik merk ook dat ik van de helft van afgelopen zaterdag de echte naam niet meer weet.

Big30
25 augustus 2016, 18:49
Wie is de Mol!!!

Ehm, nee we noemen hier geen namen ;).

Piet Plezier
25 augustus 2016, 19:38
waarom geen namen noemen
Als desbetreffende persoon aan de gang blijft
Ik zie het probleem echt niet

Bluebear
25 augustus 2016, 19:52
waarom geen namen noemen
Als desbetreffende persoon aan de gang blijft
Ik zie het probleem echt niet

Omdat ie waarschijnlijk toch mee aan de gang blijft. Ok, je bent inpopulair door geroddel. Laat de geldbuidel weer rammelen en je bent weer "husband" en Superman. Ietse siempel!!! :cool:

vrije jongen
25 augustus 2016, 20:01
Ik zei toch: 2 dames... ook twee beren;). "Something is rotten in the state of Kaarst":tongue:

Big30
25 augustus 2016, 20:26
waarom geen namen noemen
Als desbetreffende persoon aan de gang blijft
Ik zie het probleem echt niet
Daar spreek je de IJsbeer in kwestie maar persoonlijk op aan, ik neem aan dat je dat in LR ook hebt gedaan want de persoon in kwestie stond erbij begrijp ik, de dame wees immers de persoon aan.
Anders regel je dat per IM.

Piet Plezier
25 augustus 2016, 20:26
Ik vind het toch wel frappant
Dat heeeel veel dames het forum kennen
Afgelopen zaterdag zag ik ook weer dat beren samen met een dame op de iPad naar het forum zitten te kijken
En gelachen dat er dan word

Piet Plezier
25 augustus 2016, 20:28
Daar spreek je de IJsbeer in kwestie maar persoonlijk op aan, ik neem aan dat je dat in LR ook hebt gedaan want de persoon in kwestie stond erbij begrijp ik, de dame wees immers de persoon aan.
Anders regel je dat per IM.

niet per IM
Gewoon man naar man dat is het beste

Big30
25 augustus 2016, 20:39
niet per IM
Gewoon man naar man dat is het beste
Dat zeg ik en ik ga er vanuit dat je dat ook hebt gedaan.

Piet Plezier
25 augustus 2016, 20:43
Dat zeg ik en ik ga er vanuit dat je dat ook hebt gedaan.

Big je kent me toch;)

de duisburg spesjalist
25 augustus 2016, 21:02
Laat ze lekker allemaal lullen
Dat doen ze over mij maar al te graag
Ik kom 2 weken geleden binnen bij LR
Het laatste jaar 1 keer geweest daar
Of ik Piet Plezier was
Ja dat ben ik hoezo
Ia hebt een paspoort van mij gemaakt toen ik in een andere club werkte
Ik zeg ja en
Ja niets zegt ze
Ik vraag wie heeft dat vertelt tegen jou
Ze wees de desbetreffende persoon aan
Ik zeg tegen haar alles wat hij zegt is gelogen
Maar ik heb wel een paspoort van jou gemaakt
Deket zei tegen mij jonghu laat lekker zeveren tegen de dames
Er zitte echt losers tussen de beren om zelf een wit voetje te halen
Wat een tobbers zeg

ik heb daar nauw nooit geen last van in LR vreemd zou dat komen omdat ik de Roemeense dames meid :rolleyes:

WA
25 augustus 2016, 21:13
Nee hoor, dat komt omdat jij niet concurreert met deze zogenaamde "door brievers" . Dat is waar het allemaal omdraait...... wie krijgt de meeste aandacht voor z'n €'s :eek:

deket
25 augustus 2016, 22:37
Pleit ervoor gewoon man en paard te. Noemen, anders blijven er insinuaties en speculaties ontstaan

Patjax
26 augustus 2016, 06:08
Begin dit jaar voor het eerst te maken gehad met dit fenomeen in Duisburg. Daar loopt iemand rond die het leuk vindt recensies te verdraaien bij de dames. De vaste DB-gangers weten wel wie. De laatste maanden ook in de clubs. in de meeste gevallen zijn het "beren" die hier wel lezen, maar geen lid zijn. Zelfs meegemaakt dat er niet schrijvende "beren" zijn die de dag dat ze naar de club gaan laten afhangen van aankondigingen in meeting point om te zien hoe "hun" dame zich tov van mij gedraagd.

Maar ook de dames kunnen er wat van. Als ze je nickname weten "volgen" ze je verrichtingen op het forum en hengelen opzichtig naar wat je in de tussentijd hebt gedaan. "Claimen" je tov van anderen waarbij intimidatie naar de andere dame(s) niet wordt geschuwd. Afgelopen zondag in GT kwam ik met een dame terug in de kleedkamer, waarop ze door een andere dame enigszins verschrikt en om zich heen kijkend werd aangesproken (soms is het een voordeel als je Roemeens verstaat) dat ze met mij naar de kamer was geweest. Ik was de "man" van ...... en absoluut off limits. Gelukkig trekt de dame in kwestie er zich niets van aan en maakte de ander duidelijk dat ik niet met die dame getrouwd ben en ik zelf kies.

Dit alles zorgt ervoor dat het plezier in clubben danig is afgenomen. Ik laat inmiddels uitvoerige beschrijvingen van dames achterwege als er al een paspoortje van is. Mijn belevenis is subjectief en het voegt niets toe om alles in detail te beschrijven. In een "ideale" wereld zouden we de ander zijn pleziertje gunnen, maar jaloezie op welke manier dan ook is een factor die meespeelt. Helaas.

de duisburg spesjalist
26 augustus 2016, 07:02
Begin dit jaar voor het eerst te maken gehad met dit fenomeen in Duisburg. Daar loopt iemand rond die het leuk vindt recensies te verdraaien bij de dames. De vaste DB-gangers weten wel wie. De laatste maanden ook in de clubs. in de meeste gevallen zijn het "beren" die hier wel lezen, maar geen lid zijn. Zelfs meegemaakt dat er niet schrijvende "beren" zijn die de dag dat ze naar de club gaan laten afhangen van aankondigingen in meeting point om te zien hoe "hun" dame zich tov van mij gedraagd.

Maar ook de dames kunnen er wat van. Als ze je nickname weten "volgen" ze je verrichtingen op het forum en hengelen opzichtig naar wat je in de tussentijd hebt gedaan. "Claimen" je tov van anderen waarbij intimidatie naar de andere dame(s) niet wordt geschuwd. Afgelopen zondag in GT kwam ik met een dame terug in de kleedkamer, waarop ze door een andere dame enigszins verschrikt en om zich heen kijkend werd aangesproken (soms is het een voordeel als je Roemeens verstaat) dat ze met mij naar de kamer was geweest. Ik was de "man" van ...... en absoluut off limits. Gelukkig trekt de dame in kwestie er zich niets van aan en maakte de ander duidelijk dat ik niet met die dame getrouwd ben en ik zelf kies.

Dit alles zorgt ervoor dat het plezier in clubben danig is afgenomen. Ik laat inmiddels uitvoerige beschrijvingen van dames achterwege als er al een paspoortje van is. Mijn belevenis is subjectief en het voegt niets toe om alles in detail te beschrijven. In een "ideale" wereld zouden we de ander zijn pleziertje gunnen, maar jaloezie op welke manier dan ook is een factor die meespeelt. Helaas.

LAAT DE ROEMEENSE DAMES GEWOON LINKS LIGGEN IK HEB NERGENS LAST VAN :wink2:

Patjax
26 augustus 2016, 07:06
LAAT DE ROEMEENSE DAMES GEWOON LINKS LIGGEN IK HEB NERGENS LAST VAN :wink2:

Ze zijn niet allemaal hetzelfde en ook bij dames van andere nationaliteiten heb je dit.

de duisburg spesjalist
26 augustus 2016, 07:19
Ze zijn niet allemaal hetzelfde en ook bij dames van andere nationaliteiten heb je dit.

NOG NOOIT GEEN LAST VAN GEHAD. LIG DENK IK HOOFDZAKELIJK AAN DE MANNELIJKE SCHRIJVERS ZELF .ZE TREDEN TE DIEP IN DETAI TONEN DAAR DOOR GEEN RESPECT NA DE DAME TOE . WEL VAAK GENOEG MEE GEMAAKT IN DUISBURG DAT ALLE KAMERS OPEN GINGEN VAN DE VIPKAMERS BIJ EROS 26 BIJ EROS 26 EN ALLE DAMES SCHREEUWDE ANACONDA . DAT NOEM IK NIET OVER ME LULLEN . ZE SPREKEN SIMPEL WEG DE WAARHEID EN WEL IN KOOR ;)

Big30
26 augustus 2016, 08:33
Begin dit jaar voor het eerst te maken gehad met dit fenomeen in Duisburg. Daar loopt iemand rond die het leuk vindt recensies te verdraaien bij de dames. De vaste DB-gangers weten wel wie.
Ook hier geldt als je de persoon in kwestie kent spreek hem erop aan. Claimgedrag zal zeker voorkomen maar dat is primair een probleem van de dame, gewoon je schouders over ophalen.

Das
26 augustus 2016, 09:25
en maakte de ander duidelijk dat ik niet met die dame getrouwd ben en ik zelf kies.

Betekend dit dat als je getrouwd bent het niet meer mag?
Voor veel beren een probleempje...

Nulnulzeseneenhalf
26 augustus 2016, 09:38
NOG NOOIT GEEN LAST VAN GEHAD. LIG DENK IK HOOFDZAKELIJK AAN DE MANNELIJKE SCHRIJVERS ZELF .ZE TREDEN TE DIEP IN DETAI TONEN DAAR DOOR GEEN RESPECT NA DE DAME TOE . WEL VAAK GENOEG MEE GEMAAKT IN DUISBURG DAT ALLE KAMERS OPEN GINGEN VAN DE VIPKAMERS BIJ EROS 26 BIJ EROS 26 EN ALLE DAMES SCHREEUWDE ANACONDA . DAT NOEM IK NIET OVER ME LULLEN . ZE SPREKEN SIMPEL WEG DE WAARHEID EN WEL IN KOOR ;)

Je weet toch dat anaconda Roemeens is voor: ik heb vandaag geen zin om met jou iets te doen?

vrije jongen
26 augustus 2016, 11:08
Ze zijn niet allemaal hetzelfde en ook bij dames van andere nationaliteiten heb je dit.

Je bedoelt dus dat ze juist wel allemaal hetzelfde zijn?

Wentelt Eefje
26 augustus 2016, 12:51
Toch is het ook wel knap/dom als "vele" dames in een korte periode achter je nickname komen. In jaren RLD en clubs zijn er 3 of 4 die er zelf mee aan zijn komen draven, 1 door jaloerse ijsbeer, 1 jaren geleden door een Vulkaan-bezoeker die kennelijk met recensies rondliep.

Zelf vertel ik het niet en vraag ik het niet.
Als dames uitgebreid vertellen over iets als de fora en aangeven dat ze liever niet of niet gedetailleerd beschreven worden, houd ik daar (misschien (deels)) rekening mee, maar laat niet merken meestal dat ik het bestaan al kende, uitzonderingen weer daargelaten.

Patjax
26 augustus 2016, 14:50
Toch is het ook wel knap/dom als "vele" dames in een korte periode achter je nickname komen.

Zowel in YY als in GT was het 1 dame dankzij een niet forum lid. Dames hebben het beiden kunnen herleiden. Hadden er ook geen moeite mee wat ik geschreven had. Dus daarna ook bekend bij andere dames uit hun inner circle, waarna een andere dame me vroeg geen details bekend te maken. Voor mij geen enkel probleem.

Patjax
26 augustus 2016, 14:54
Je bedoelt dus dat ze juist wel allemaal hetzelfde zijn?

Het ging hierbij specifiek om de door DBS aangehaalde Roemeense dames. Hij scheerde ze over 1 kam, maar er zit wel degelijk verschil in en dergelijke praktijken komen niet alleen bij hun voor.