PDA

Volledige versie bekijken : Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt



Pagina's : [1] 2

Randy
24 september 2007, 15:15
Een tijdje geleden gebeurde me het volgende. Een dame waar ik enkele sessies mee had gehad, wist me te vertellen dat en wat ik over haar geschreven had. Ze was er niet boos om of zo, vond het wel grappig.

Ik niet. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij tegen een dame zegt, en wat ik hier schrijf over een dame is geen geheim. Waar ik wel pissig van wordt is dat iemand dat 'gebruikt' om goede sier te maken bij zo'n dame, en dat vind ik laag. Wat bezielt zo iemand? Wat is de lol ervan? Pronken met kennis of zo? Imponeren? Get a life!

Het effect voor mij is dat ik nog voorzichtiger word met wat ik schrijf. Dat zal de info over de dames niet verbeteren vrees ik maar dat is niet anders.

Bedankt, collega! Of moet ik zeggen, matennaaier? :angryfire:madgo::ranting2:

uurtje
24 september 2007, 17:01
Ik heb iets soort gelijks gehad. Echter had ik meer het idee dat de dames de recensies hadden meegelezen en verolgens de link probeerden te leggen. Hoe moeilijk dat ook was. De dame in kwestie begon dus te vissen en zat toch wel heel erg in de goede richting...

.357 magnum
24 september 2007, 18:07
Het kan altijd erger.

In Ritz kreeg ik van een negerin in min gezicht geslagen, omdat ik schijnbaar iets negatiefs over de dames zou hebben geschreven.
Ik heb toen expres mijn mond gehouden i.v.m slechte reklame voor de club.

Tja, the shit happens.


.357 magnum

neukie
24 september 2007, 18:38
Niet zo veel praten en het is helemaal onnodig dat een mieke weet dat je een forumlid bent.

Zelfder scholdig. :sleep:

Big30
24 september 2007, 23:02
Een tijdje geleden gebeurde me het volgende. Een dame waar ik enkele sessies mee had gehad, wist me te vertellen dat en wat ik over haar geschreven had. Ze was er niet boos om of zo, vond het wel grappig.

Ik niet.

De meeste dames zijn er zich wel van bewust dat er zoiets als het internet bestaat en ook dat er fora zijn waar over de ervaringen met clubs en dames wordt bericht.

Er zijn dames die dat maar niets vinden, er zijn dames die het geen ene moer interresseert maar er zijn ook dames die wel benieuwd zijn wat er over hen geschreven wordt.

Dat de laatst genoemde categorie dames bij bepaalde IJsbeertjes wel eens aan het vissen gaat of ze wellicht de fora kennen en weten wat er over hen geschreven is kan ik me wel voorstellen.

Of en hoe je daarop antwoordt moet een ieder maar voor zich uitmaken.

Ik kan me nog voorstellen dat je in algemene termen iets vertelt. Het is bepaald ongepast als je een dame vertelt dat wat een bepaalde gast die zij ook kent precies heeft geschreven.

Het lijkt me niet de bedoeling dat een dame in een club een bepaalde mening over haar weet te koppelen aan een gezicht van een gast die wat over haar geschreven heeft.

Dat is "not done".

Overigens het woord matennaaier in deze context is wel wat zwaar aangezet. Hoewel het bepaald ongepast is te melden wat precies Pietje of Jantje over een bepaalde dame hebben geschreven.

:wink::wink:
Big30

MiniME
24 september 2007, 23:03
ik schrijf niet voor niets niet zoveel meer......:green_smi

ik heb dezelfde ervaring, en ik weet ook dat er een hoop dames zijn die het helemaal niet leuk vinden als er over hun geschreven wordt, en al een bijdehand ijsbeertje dat weet, kan ie lekker stoer doen door "te klikken" bij de dame en dan goede sier te maken of zo.....bizar, maar waar

Big30
24 september 2007, 23:31
ik schrijf niet voor niets niet zoveel meer......:green_smi

ik heb dezelfde ervaring, en ik weet ook dat er een hoop dames zijn die het helemaal niet leuk vinden als er over hun geschreven wordt, en al een bijdehand ijsbeertje dat weet, kan ie lekker stoer doen door "te klikken" bij de dame en dan goede sier te maken of zo.....bizar, maar waar

Dat is natuurlijk niet netjes. Uitgangspunt moet zijn dat jij bepaalt of je wat over een dame schrijft.
Als je weet dat een dame dat niet leuk vindt, is het aan jouw te bepalen of je het toch doet. Ik kan me bepaald niet voorstellen dat er dan IJsbeertjes zijn die aan zo'n dame vertellen dat jij iets over hen geschreven hebt.

Overigens dames zitten maar voor 1 reden in een club en dat is om geld te verdienen. Goede recensies kunnen hen daarbij helpen.
Slechte recensies niet dat ze daar een probleem mee hebben kan ik begrijpen.

Groet,
Big30

Randy
24 september 2007, 23:44
...
Ik kan me bepaald niet voorstellen dat er dan IJsbeertjes zijn die aan zo'n dame vertellen dat jij iets over hen geschreven hebt.
...


Ik ook niet, maar in dit geval was dat precies wat er gebeurde. Niet de dame vroeg er naar, de beer zelf ging haar ongevraagd melden dat ik iets geschreven had over haar. Wat mij betreft was matennaaier nog te licht aangezet. Rattengedrag is beter.

Als een dame me vraagt of ik schrijf zeg ik ja. En als ze het wil weten (vrijwel nooit) vertel ik ook precies wat ik schrijf. Ik heb er geen behoefte aan dat iemand anders daar iets over vertelt aan een dame. Ik kan dat uiteraard niet voorkomen, behalve door minder danwel versluierender te schrijven. En dat vind ik jammer.

Redbull
24 september 2007, 23:44
Ik vraag me dus echt af hoe dat in z'n werk gaat...
Hoi, ik las net dat jij dit en dat met mij gaat doen. voor minder ga ik niet mee naar de kamer ?
1. Welke onozelaar trapt daar nu in ?
2. Welke dame heeft er behoefte aan om zo'n klant nog te aanvaarden ?

Ik snap nog altijd niet waar je je voordeel uit kan halen om een dame onder druk te zetten daar haar te vertellen dat ze dit of dat wel doet bij andere klanten.

Randy
24 september 2007, 23:56
Ik vraag me dus echt af hoe dat in z'n werk gaat...
Hoi, ik las net dat jij dit en dat met mij gaat doen. voor minder ga ik niet mee naar de kamer ?
1. Welke onozelaar trapt daar nu in ?
2. Welke dame heeft er behoefte aan om zo'n klant nog te aanvaarden ?

Ik snap nog altijd niet waar je je voordeel uit kan halen om een dame onder druk te zetten daar haar te vertellen dat ze dit of dat wel doet bij andere klanten.

Voorbeeld:

'Ik lees dat je TZ doet, dus waarom wil je niet met mij zoenen?'

Als de financiele nood van de dame maar hoog genoeg is, zal ze makkelijker zwichten.

Als je als beer maar bot genoeg bent kun je dat voor elkaar krijgen. Dat de kwaliteit van die sessie waarschijnlijk lager zal zijn zal door die botheid niet eens doordringen...

Redbull
25 september 2007, 01:10
Maar dan zitten we met een probleem natuurlijk..
Ik lees hier op het forum dat een dame anaal doet, ik ga dus speciaal naar die dame om die service te krijgen. Ik vraag ernaar bij het begin van de sessie en die dame vertelt me dat ze helemaal geen anaal doet..
Ik hou mijn mond dan, maar ik kan best begrijpen dat andere leden dan wel eens gaan polsen met het voorwendsel dat ze het hier gelezen hebben..
Als ik bij een vaste dame waar ik regelmatig kom een extra service krijg (betalend of niet) schrijf ik er hier gewoon niet over. Doe je dat wel, dan kom je vroeg of laat in de problemen.
Ja ik draai de rollen om, neem de verantwoordelijkheid van wat je schrijft op je jezelf, en niet degene die het leest !

Picasso 1
25 september 2007, 01:27
maar ik kan best begrijpen dat andere leden dan wel eens gaan polsen met het voorwendsel dat ze het hier gelezen hebben..


Onzin om het forum te benoemen. Je/men kan het immers algemeen houden door te zeggen dat je van bekenden (zonder toenaam) hebt vernomen hoe ze het hebben ervaren en dat je dus verbaasd bent.

Maar eigenlijk is het een zinloze discussie. Je probeert immers een meisje over te halen iets te doen wat ze niet wil (of niet met jou). Het aanvoeren dat ze het bij anderen wel doet is een vorm van manipulatie om toch je zin te krijgen. Je kunt eigenlijk niet meer verwachten dat er in de kamersessie een klik zal zijn ....en je trots is een stukje gedaald.

Stiffmaster
25 september 2007, 07:43
Maar dan zitten we met een probleem natuurlijk..
Ik lees hier op het forum dat een dame anaal doet, ik ga dus speciaal naar die dame om die service te krijgen. Ik vraag ernaar bij het begin van de sessie en die dame vertelt me dat ze helemaal geen anaal doet..
Ik hou mijn mond dan, maar ik kan best begrijpen dat andere leden dan wel eens gaan polsen met het voorwendsel dat ze het hier gelezen hebben..
Als ik bij een vaste dame waar ik regelmatig kom een extra service krijg (betalend of niet) schrijf ik er hier gewoon niet over. Doe je dat wel, dan kom je vroeg of laat in de problemen.
Ja ik draai de rollen om, neem de verantwoordelijkheid van wat je schrijft op je jezelf, en niet degene die het leest !

Kan me wel aansluiten met de woorden van Redbull, ook ik heb meestal vaste meiden en dan weet je dat er soms dingen gebeuren die ze waarschijnlijk niet met elk beertje doet :lostit: en het zal altijd zo blijven dat wat voor de een perfect is, is nog geen garantie voor de ander. :baeh::baeh:

Flurkman
25 september 2007, 08:51
Wederzijds hebben de Engelssprekende Poolse Dominica (PHG) en ikzelf een boontje voor mekaar, al is het al mààànden geleden dat ik haar nog gezien heb.

Ik heb haar ooit eens verteld wat er over haar op dit forum geschreven werd, namelijk o.a. dat verhaal van die (zatte?) Duitser die een sessie van haar met een willekeurige ijsbeer op de kamer wou bijwonen... Ik kon uit haar reactie niet afleiden of dat verhaal nu al dan niet echt gebeurd was, maar ze vond het zo'n giller dat ze het dadelijk aan haar vriendinnen in geuren en kleuren ging voortvertellen...

Ik had achteraf op de kamer wèl de indruk dat het hele gedoe haar extra opgewarmd had...

liefhebber
25 september 2007, 09:51
Mannen,

Het is allemaal een kwestie van tact en ingetogenheid....

Yep, het is algemeen bekend dat onze hertjes niet bijzonder blij zijn met fora als deze.
Dat komt omdat een forum in veel gevallen gevaar oplevert:
- dat een zimmer-gast opzettelijk een vervellend verhaal in elkaar draait om ergens wraak voor te nemen
- dat een extraatje bij een leuke stamgast (die daarover schrijft) als standaardservice gezien wordt
- herkenning door de buitenwacht of misschien een ex-pooier
- etcetc.

WIJ zien dat anders:
- positieve recensies leveren extra klanten op voor een meisje
- goede recensies voorkomen teleurstellingen op de kamers
- etcetc.

Realiseer U WEL dat er zoiets bestaat als "de vorm van de dag!!"
(ze heeft wellicht wel eens hoofdpijn of buikpijn of andere stress die het werk die dag minder "leuk" maken!)

We moeten alleen spaarzaam met deze informatie omgaan.
Benader een hertje daarom alleen met informatie die een positieve invloed op de sfeer heeft; "ik heb zulke mooie dingen over je gelezen van zoveel teveden gasten...... met jouw wil ik wel een keertje een kamertje bezoeken"
Complimentjes hebben ook in de clubs een GROOT effect!!

Natuurlijk is het verleidelijk om je favorietje wat recensies door te spelen....
ze vinden het echter maar uiterst zelden ECHT leuk (vaak ook omdat zo'n kamersessie vanuit een ijsbeer iets te subjectief/egocentrisch geschreven wordt; "ze liet me alle hoeken van de kamer zien" kan van alles betekenen als de persoon maar 2 standjes kent/de!!)

Vergeet ook niet dat het beroep wat deze dames uitoefenen zelden iets is waarop ze erg trots zijn en er dus ERG discreet mee om willen gaan.
Ze lijken in de club erg zelfverzekerd maar vaak schamen zich voor de buitenwacht. (ik heb een aantal keren beleefd dat ik met een dergelijke club-kanjer buiten de club tijdens een afspraakje in het openbaar, opeens een "bang", "onzeker" en "preuts" meisje tegenover me had!! :eek: -of ZEER recentelijk toen ik een kanjer naar een feest wilde meenemen vroeg ze; "maar ik hoef daar toch niks met andere mannen te doen he... want daar hou ik niet van!!")

Bekend hoe je ZELF zou reageren als de hertjes een databank over ONS gasten zouden hebben met daarin toch wel zeer intieme informatie!!

GRTZ, Liefhebber

thesickboy
25 september 2007, 10:48
Na het doorlezen van de reacties geef ik ook graag even mijn kijk op dit gegeven (als we maar onze mening kunnen spuien, nietwaar…:rolleyes:)

Als actief lid van dit forum bezoek je nu en dan eens een club, je gaat één of meerdere keren naar de kamer en daarover schrijf je dan een recensie (of een halve roman zoals bv Gustomass…:thefinger). Je beschrijft de goede sessies en de mindere sessies. Je verschaft info aan andere beren en je doet je voordeel met de recensies van andere beren. Op deze wijze kan voor iedere beer de kans op een goede sessie vergroten en kan je de ‘golddiggers pur sang’ vermijden (met knappe dames heb ik wel de neiging om perse zelf de fouten te willen maken, maar da’s een ander verhaal…:huch:)

Ik vind het dan ook jammer als ik van beren lees ‘ik ga geen recensies meer schrijven, mijn toppertjes deel ik niet,…’. Begrijpelijk, zeker als je Randy’s verhaal hoort, maar ook jammer. Stel dat iedereen zo redeneert dan heb je binnen de kortste keren geen forum meer, of toch geen inhoud meer…

In een club vertel ik tegen de dames meestal niet dat ik wat info haal op het net en al helemaal niet dat ik zelf schrijf. Ervaring leerde mij dat dit door de meeste dames niet echt op prijs wordt gesteld en vaak doe je er meer kwaad mee dan goed. Beren die pronken met alles wat ze lezen en schrijven schieten zichzelf dan ook op termijn in de voet.

Het verhaal van Randy heb ik wel eens meer gehoord maar gelukkig nog niet (in die mate) aan den lijve ondervonden. Tja, er zullen altijd wel ongelikte beren zijn die zich op de kap van een andere beer interessant proberen te maken. Dat zijn geen ijsberen maar ongelikte beren!:angryfire

Samengevat: meer:fuck::fuck: en minder :plapper::plapper:

Sickboy
:wink:

Randy
25 september 2007, 12:55
Maar dan zitten we met een probleem natuurlijk..
Ik lees hier op het forum dat een dame anaal doet, ik ga dus speciaal naar die dame om die service te krijgen. Ik vraag ernaar bij het begin van de sessie en die dame vertelt me dat ze helemaal geen anaal doet..
...


Juist bij services die buiten het standaard pakket vallen kun je beter voor je de kamer opgaat, vragen of ze dat aanbiedt.

TT Man
25 september 2007, 13:12
Diegenen die proberen hetzelde te verkrijgen dan een recencist, of voor welke reden dan ook gaan doorvertellen wat er geschreven wordt aan de Meiden, zijn mijns inziens kiekens en grote sukkels.
Je kan toch niet proberen te verkrijgen wat iemand anders krijgt, of denken we dat we met geld ook al de klik kunnen kopen :D

Helemaal mee eens! Rest van het bericht is weer wat minder (lijstjesfobie?), maar het citaat raakt precies de kern en zo zie ik het ook.

Gelukkig ben ik niet zo bekend in de scene, waardoor er ook niet kan worden verraden wat ik over de lady's schrijf.

paul22
25 september 2007, 13:56
Beren die pronken met alles wat ze lezen en schrijven schieten zichzelf dan ook op termijn in de voet.



Als ik dit lees komt weer een herinering naar boven;

Een van mijn stamdames was geagiteerd aan het praten met vriendinnen, aangezien wij een afspraak hadden, onderbrak ik de gesprekken, maar had al e.e.a. meegekregen. Het ging over een recensie die op een van die duivelse internetfora stond.

Ik kreeg het verhaal te lezen (ze had een papieren versie ontvangen van een ijsbeer) en ik vond het een heel positief verhaal over een kamerbezoek waarbij de dame als uitstekend beoordeeld werd. Ik had het verhaal natuurlijk al op het betreffende forum gelezen (ijsberen bestond nog niet) maar (ook?) ik ontken naar de dames elke betrokkenheid bij, of kennis van, deze fora!
Waarom was ze zo kwaad over zo’n wervend verhaal?:eek:
De Dame vondt het een grote leugen waarbij de beschrijving van haar overgave , haar gevoelens voor , en haar orgasmen (jaja, volgens de ijsbeer meerdere) wel het meest pijnlijke was! :ranting2:

Haar commentaar over de betreffende ijsbeer laat ik maar achterwege.:green_smi

neukie
25 september 2007, 14:20
Ik vind het dan ook jammer als ik van beren lees ‘ik ga geen recensies meer schrijven, mijn toppertjes deel ik niet,…’. Begrijpelijk, zeker als je Randy’s verhaal hoort, maar ook jammer. Stel dat iedereen zo redeneert dan heb je binnen de kortste keren geen forum meer, of toch geen inhoud meer…
:wink:

DIT forum is gemaakt door ijsberen voor ijsberen. Bedenk dat eens. Zeker begrijp ik randy&co. Wat is als elke dat zo doet? Dan heeft deze bron van informatie in korte tijd een totaal minder kwaliteit.

DIT is een forum van de ijsberen en NIET van de dvp's. De dvp's moeten leven daarmee, dat we recensies schrijven. Zeker moet een recensie altijd fair zijn. Maar ook duidelijk als je een objectief slechte event had.

Soms is het beter dat je naar GEEN mieke zegt dat je een forumlid bent. Wie teveel prat is zelfder scholdig.:green_smi

Silvester
25 september 2007, 16:58
Een tijdje terug constateerde Silvester al dat er nogal wat ijsberen met boter op hun hoofd rondzwalkten...

Dat was in een andere context, maar deze keer moet ik weer hetzelfde constateren.....

De dames hebben ook een geheugen, en ik maak me sterk dat zij niet weten als ze een bepaalde recensie lezen met al dan niet sappige of negatieve details, ze niet weten wie de eervolle schrijver geweest is...

(Nick)namen zullen ze dan vanaf dat moment zeker plakken aan je gezicht, lijf of 'n onderdeel daarvan...:smile2:

Bovendien vindt ik dat als je een recensie schrijft de dame ook gerust mag weten dat jij geschreven hebt...er eigenlijk zelfs recht op heeft, wie zijn wij immers om anoniem hun privacy op Het Net te gooien en te oordelen..zonder enige mogelijkheid tot weerwoord op hetzelfde medium??

Gevolg: enerzijds zul je met een flinke pakkert de volgende keer onthaald worden, anderzijds zal het dan ook voorkomen dat een dame je behoorlijk boos aan kan kijken (of erger), that's the risc of the game we play....

'N ijsbeer verweert zich ook als er iets minder leuks over hem verteld wordt, anderzijds bejubelt hij de ijsbeer ook met wie hij een heerlijk (stap)avond gehad heeft...

Silvester die vindt dat de hertjes een beetje (soms ook respectloos) te weinig slim afgeschilderd worden..

:wink:

soarer
25 september 2007, 20:22
Dat we met de nodige tact naar de dames dienen te opereren staat buiten kijf. Dat er altijd beren zullen zijn die informatie ten eigen gunste, zonder respect naar de dame :ranting2: , zullen proberen aan te wenden is denk ik een gevolg van hoe onze maatschappij zich heeft ontwikkeld. In de tijd van de stadomroeper waren voor de horken de mogelijkheden eenvoudigweg veel beperkter. Niet iedereen zal hier gelukkig mee zijn, maar het is een feit en eenvoudigweg onomkeerbaar.

Ik kan mij voorstellen dat de dames het feit dat er over hun geschreven wordt, hetzij positief dan wel negatief, niet kunnen waarderen. Echter de locatie waarvoor zij gekozen hebben te werken stimuleert door de formule (bar, sauna, tv-ruimte etc. ) dat beren elkaar adviseren en gezamenlijk een leuk dagje optrekken. En waarover praten zij...?

Aan de andere kant staan de clubeigenaren. Hoe meer er over hun club positief geschreven wordt des te beter. Kortom hoe meer posting die reppen van een fabelachtige entourage en alleen maar taboeloze dames des te beter. Wie in dit patroon niet past is in de visie van de leiding een rotte appel en dient om verdere imago schade te voorkomen terstond verwijderd te worden.

In mijn favoriete club Zeus werd ik recent door de bardame gevraagd of ik niet es wat leuks over de club kon schrijven. Het Nl-bezoek kon beter zogezegd.
Op mijn vraag hoe ze zo zeker wist dat ik dat niet al deed, kreeg ik het simpele antwoord dat aan de hand van de kaartjes eenvoudig te zien was wie/welke dame bezocht had. Er wordt meegelezen. Clubs maken hier veelal ook geen geheim van.

De dame is vrij om te bepalen hoe ver zij op kamer gaat met een beer. Is de beer haar ronduit onsympathiek en ze gaat op safe door uitsluitend clubstandaard te bieden zodat de volgende keer een collega de "gelukkige" is dan bestaat de kans van een meelezende chef en een vervelend beoordelingsgesprek. Blij stel je bij je volgende bezoek vast dat de dame er niet meer werkt en het aanbod is ververst.

Ben er voor mij zelf dus niet uit. Aan de ene kant blij met het zelfreinigende effect van het forum, de kwaliteitsverhogende werking op de goede clubs en aan de andere kant de aantasting van privacy en het zelfstandig kunnen maken van keuzes door de dames.:confused:

Groet van Soarer, reeds voor het forum-tijdperk in Duitse clubs te vinden

Randy
25 september 2007, 20:52
Soms is het beter dat je naar GEEN mieke zegt dat je een forumlid bent. Wie teveel prat is zelfder scholdig.:green_smi



...
Bovendien vindt ik dat als je een recensie schrijft de dame ook gerust mag weten dat jij geschreven hebt...er eigenlijk zelfs recht op heeft, wie zijn wij immers om anoniem hun privacy op Het Net te gooien en te oordelen..zonder enige mogelijkheid tot weerwoord op hetzelfde medium??

Gevolg: enerzijds zul je met een flinke pakkert de volgende keer onthaald worden, anderzijds zal het dan ook voorkomen dat een dame je behoorlijk boos aan kan kijken (of erger), that's the risc of the game we play....
...


Ik begrijp Neukie wel maar ik volg zelf meer de lijn van Silvester. Als een dame me vraagt of ik schrijf ben ik daar eerlijk in. En de consequenties accepteer ik.

Ik wil er simpelweg niet om liegen. Dat anderen daar andere keuzes in maken is aan hun.

Big30
25 september 2007, 22:42
Er worden in dit topic behalve reacties op de onvrede van Randy omdat een forumlid (?) een dame heeft verteld wat hij over haar heeft geschreven ook de nodige meningen cq. stellingen geponeerd die allen te maken hebben met het schrijven van recensies.
Hier wat gedachten van uit de losse pols van mij in deze.

1. Een recensie beschrijft een persoonlijke en daarom per definitie subjectieve ervaring die je hebt opgedaan met een dame. Als je beschrijft dat een dame bepaalde diensten bij jouw verleent dan wil dat niet zeggen dat ze die diensten ook bij een ander zal verlenen.
2. Dames die in een club werken doen dat maar voor 1 ding en dat is geld te verdienen. Veel goede recensies kunnen daar beperkt invloed op hebben evengoed als veel negatieve recensies daar beperkt invloed op zullen hebben.
3. Natuurlijk weten de meeste dames wel dat er op bepaalde fora over hen geschreven wordt. Slechts een zeer geringe fractie daarvan weet wat er over hen geschreven wordt.
4. Dat dames soms nieuwsgierig zijn en willen weten wat er over hen geschreven is valt te begrijpen. Of je dan bekend wilt maken dat je schrijft en wat je schrijft is een persoonlijke keuze. Dat je een dame vertelt wat een ander IJsbeertje heeft geschreven en daarbij ook nog zijn identiteit prijsgeeft is op zijn zachtst uitgedrukt niet netjes.
5. Dames verlenen een bepaalde dienst en daar betalen we ze voor. Het schrijven van een recensie is niet meer dan jouw beoordeling van die dienst. Wat je daarover wilt berichten moet je zelf bepalen. Daarmee geef je natuurlijk niets over haar privacy weer. Ja je zegt iets over hoe ze op de kamer is. Zie je dat als privacy dan moet je inderdaad geen recensies schrijven!

Groet,
Big30

Redbull
26 september 2007, 00:00
Ik moest nog ff kwijt dat er een hele hoop dames in deze sector in hun privéleven(als ze dat al hebben) zeer eenzaam of labiel zijn.

Ik behandel ze altijd met respect, maar al een hele tijd is het voor mij, neuken & wegwezen.

Dus ook in de goeie weg inpraten tegen een dame kan veel problemen geven, Kadootjes of geld doet hun niks, dat is blijkbaar mooi meegenomen. Maar je gevoelens tonen aan een dame heeft meestal nare gevolgen voor jezelf & voor de dame in kwestie. een paar sms'jes en ze denken dat ze hun prins op het witte paard gevonden hebben, en ik trap er telkens weer in... :wand:
99,9% doet het voor het geld, behandel ze met respect, en daarna, hup terug naar huis met je problemen of je gedachten.

Geen enkele dame wil een spiegel voorgehouden worden, en dat is nu juist wat wij hier doen.. We beschrijven een toestand die zij liever niet willen zien..

Randy
25 mei 2008, 08:09
Het is weer eens zover, dit keer is Ace2 de pispaal. Uiteraard nemen we als schrijvende beren een risico dat een dame boos wordt, dat is all in the game.


Het enige dat ik niet begrijp van doorkleppende beertjes:

is het domheid?

is het gebrek aan inlevingsvermogen?

is het rattengedrag?

Ik vermoed een combinatie van alledrie...

Ook maar even hier geplaatst... ;)

NikXXX
25 mei 2008, 17:42
Recensies met een DVP zijn geschreven vanuit persoonlijk oogpunt. Zo heeft iedere ijsbeer ook zijn eigen behoeftes (porno-factor, e.d.). Als ik een rip-off sessie heb met een DVP dan maak ik dat wel kenbaar op dit forum. Echter als de sessie wel okay is, maar niet uitstekend dan kan dat zijn omdat er bijvoorbeeld een slechte klik is met de DVP. In een gesprek vooraf kan mevrouw natuurlijk enorm leuk zijn en op de kamer veranderen in een bitch. Het verhaal van Randy heb ik ook gelezen. Ik heb ook een bepaalde band met een DVP. Afgesproken heb ik met haar om dit niet kenbaar te maken. Ik wil ook niet dat dingen in het verkeerde keelgat schieten. Over desbetreffende dame is ook EEN post geschreven. Hierin werd negatief over haar geschreven. Daarmee wil ik aangeven dat het een persoonlijk oordeel is vanuit het standpunt van de collega ijsbeer.

Toppie
25 mei 2008, 19:45
ik heb ook wel eens negatief over dames geschreven, maar dat doe ik alleen net zo als NikXXX schrijft als er sprake is van een rip-off sessie.
Wat me wel opvalt is, dat nadat ik t betreffende stukje over de dames heb geschreven, ze me nog geen blik waardig meer gunnen. Ze hebben t blijkbaar dus wel gelezen, maar daar lig ik niet wakker van :)

De Cock
25 mei 2008, 23:35
Ik ben ook van mening dat sommige collega's teveel opschrijven :wand: en dan heb ik ook wel es de voorbeelden aangehaald die in het draadje voorbij zijn gekomen: de ene dame doet dat wel bij jou en niet bij mij.

Je kunt daar aardige probs door krijgen, gelukkig valt het toch reuze mee..........

maar let soms toch wel es beter op met wat je opschrijft.

Maar gelukkig hebben de meeste dames een eigen nickname in de clubs :baeh:.

Groet,

De Cock.

ps. wat is negatief schrijven ? Als een dame er een prutswerkie van maakt schrijf ik dat op.... niet meer en niet minder! Is toch niet negatief of wel?

Picasso 1
25 mei 2008, 23:48
ps. wat is negatief schrijven ? Als een dame er een prutswerkie van maakt schrijf ik dat op.... niet meer en niet minder! Is toch niet negatief of wel?

Is wel makkelijk praten van je. Knappe gozer die het lukt om een negatief bericht over de dames van Bernds te schrijven :green_smi.

seksenfun
26 mei 2008, 21:37
Ik denk zo maar dat ik zo'n veelschrijverke zou kunnen zijn. Mijn stelling is en blijft dat een uitgebreide recensie over een dame enkel verduidelijkend kan werken.

Ik ga akkoord dat je niet alles altijd moet opschrijven, misschien lijkt dat bij mij ook wel zo, toch is dat niet. Inderdaad, de dingen waarvan je weet dat ze die enkel met jou (of zéker niet met alle mannen) doet ga je natuurlijk niet vertellen. Zo schep je geen preciezer maar vals beeld. Maar me dunkt dat eenieder hier dat verstand wel heeft.

Tot zover wat binnenskamers gebeurd, wat buiten de kamer gebeurd heeft toch iedereen, die het wil, gezien, daar kan je dus wat 'vrijuiter' in zijn.

Ik zou zeggen: blijf allen zo gedetailleerd mogelijk schrijven met gezond verstand en dit forum blijft uniek en zal er enkel nog op vooruit gaan.

btw: het aantal meiden dat Nederlands kan (via een automatisch vertaalprogramma kom je niet ver) en het aantal meiden dat over een pc beschikt ligt erg lag (afgaande op mijn lukrake terloopse gedane peilingen in het verleden). Hieruit kan geconcludeerd worden dat het meestal 'overloperij' betreft onder beren :angryfire.

Mij overkwam het overigens nog maar één keer. Toeval wou dat dit een goeie recensie was over die dame en dat ze vond dat ik zo moest doorgaan. Dat was brute pech voor 'beertje overbrief' :thefinger.

noot: uiteraard breken we een dame niet af als we een mindere sessie beleefd hebben maar maken we ook daar iets moois van, da's de kunst.

vb.: de dame vroeg 10 euro, zonder dat er eigenlijk iets gebeurd was en ik al na enige minuutjes vriendelijk aangaf geen sessie te willen omdat ze pas op kamer vertelde wat niet kon (in mijn geval tz)

is iets anders dan:

de normaalste zaken van de wereld wil deze dame niet doen, dat liet ze me cru pas weten op de kamer, ik maakte er een einde aan, nog voor we begonnen en die dievegge sleurde bij de lockers bijna 10 euro uit mijn kastje :rolleyes:

thesickboy
27 mei 2008, 07:46
Ik ben ook van mening dat sommige collega's teveel opschrijven ...

Persoonlijk denk ik dat je als beer best zo weinig mogelijk doorklept over wat er over de dames geschreven wordt...

Mààr dat wil niet zeggen dat je er niet meer over moet schrijven. Laten we even niet uit het oog verliezen dat één van de voornaamste bestaansredenen van dit forum net is om informatie uit te wisselen over onze wandelervaringen. Om nu te gaan pleiten dat we minder over dames moeten schrijven is toch een beetje het kind met het badwater weggooien...

(niets persoonlijk Cockie ;))

:wink:
TSB

facial
27 mei 2008, 08:08
Iedereen doet het op z'n eigen manier, wat ik fijn vind aan dit forum dat je voordat je met een dame naar de kamer gaat al wat informatie hebt. Maar als een dame me vraagt over dit of een ander forum doe ik altijd maar net of ik deze niet ken dan krijg je ook geen moeilijke situaties. Laten we wel blijven schrijven want het is toch positief als een dame goed is, dat er geschreven wordt en als een dame het alleen maar voor het geld doet en geen kwaliteit bied mag ook geschreven worden.

Groet Facial.

Ace2
26 maart 2011, 13:59
Het wordt langzamerhand tijd dat hij zijn recensies gaat bundelen en publiceren. De presentatie volgt vanzelfsprekend in "Golden Time" waarna zijn status van "Womanizer" defintief gevestigd is (of aan gruzelementen)! Waarschijnlijk toch dat eerste want de dames zullen er net zo om kunnen lachen als wij dat doen. Nominatie voor de King-Bull.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=209264#post209264

Waarschijnlijk niet, want gisteren werd ik door Elisia aangesproken dat ik over haar iets had geschreven. Ik wist niet wat, maar zij was er in ieder geval niet blij mee. Een of andere eikel gaat hier zitten te lezen om vervolgens, met een multomap vol recensies, de stoere knaap in GT uit te hangen. Bah bah bah.

MichelJ
26 maart 2011, 14:05
Een of andere eikel gaat hier zitten te lezen om vervolgens, met een multomap vol recensies, de stoere knaap in GT uit te hangen. Bah bah bah.

Vergeet niet dat er ook een hoop meiden zijn die zélf hier lezen...

Ace2
26 maart 2011, 14:35
Vergeet niet dat er ook een hoop meiden zijn die zélf hier lezen...

Welke Roemeense meid gaat mijn verhaaltjes helemaal door lezen?

Badslippers
26 maart 2011, 17:29
Waarschijnlijk niet, want gisteren werd ik door Elisia aangesproken dat ik over haar iets had geschreven. Ik wist niet wat, maar zij was er in ieder geval niet blij mee. Een of andere eikel gaat hier zitten te lezen om vervolgens, met een multomap vol recensies, de stoere knaap in GT uit te hangen. Bah bah bah.

Eerst Noglangnietuitgewandeld nomineren met zijn verslag over zijn escapades in "Golden Time".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=209290#post209290
Weer een ijsbeer die ik heb leren kennen. Volgens mij heb ik ze nu wel zo'n beetje allemaal gehad.

Wat betreft het laten lezen van recensies. Ha ha ha, gisteravond zat ik met CLUBSPORT in de gang bij de bioscoop en ik wilde even een recensie checken van Victoria/Jola (ex PHG) omdat megaboob volgens mij een goede sessie met haar had gehad. Ze zat me redelijk op te geilen maar ik was aan het twijfelen. Volgens de Porschecoureur naast me had hij zo zijn twijfels over haar. Dus ik zit die recensie te lezen, ploft in een keer mijn blonde vriendin van 38 jaar op mijn schoot: "Hallo Fliegende Hollander, was machts du da? Ahhhh, ich sehe schon Eisbähren Forum.". Ja, ze is bijdehand! "Such mahl meine name und lies mahl was die Eisbähren über mich schreiben". Dus ik samen met dit éénmansdestructiebedrijf haar recensies vlug bekeken. Het was wel geinig want ze ligt in een deuk van de positieve en negatieve kritieken.
Ik denk dat ik ook best nieuwsgierig zou zijn als vrouw wat er geschreven zou worden. Het is nu gewoon wachten op een site voor de dames waarin zij hun recensies schrijven over de ijsberen. Dat wordt ook lachuhhhhh! (of wordt het voor ons lachen als een boer met kiespijn)!

CLUBSPORT
26 maart 2011, 18:34
Eerst Noglangnietuitgewandeld nomineren met zijn verslag over zijn escapades in "Golden Time".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=209290#post209290
Weer een ijsbeer die ik heb leren kennen. Volgens mij heb ik ze nu wel zo'n beetje allemaal gehad.

Wat betreft het laten lezen van recensies. Ha ha ha, gisteravond zat ik met CLUBSPORT in de gang bij de bioscoop en ik wilde even een recensie checken van Victoria/Jola (ex PHG) omdat megaboob volgens mij een goede sessie met haar had gehad. Ze zat me redelijk op te geilen maar ik was aan het twijfelen. Volgens de Porschecoureur naast me had hij zo zijn twijfels over haar. Dus ik zit die recensie te lezen, ploft in een keer mijn blonde vriendin van 38 jaar op mijn schoot: "Hallo Fliegende Hollander, was machts du da? Ahhhh, ich sehe schon Eisbähren Forum.". Ja, ze is bijdehand! "Such mahl meine name und lies mahl was die Eisbähren über mich schreiben". Dus ik samen met dit éénmansdestructiebedrijf haar recensies vlug bekeken. Het was wel geinig want ze ligt in een deuk van de positieve en negatieve kritieken.
je hebt haar toch niet mijn laatste bericht over haar laten lezen he :eek::biggrin:

Picasso 1
27 maart 2011, 17:17
Welke Roemeense meid gaat mijn verhaaltjes helemaal door lezen?

Alleen degenen waarvan je de namen vetgedrukt (garantie voor nomineren :rofl:) hebt, lezen een selectief stukje van je verhaaltjes.
Oeps, je hebt toch niet Elisia's naam vetgedrukt? :biggrin:

MichelJ
27 maart 2011, 17:21
Welke Roemeense meid gaat mijn verhaaltjes helemaal door lezen?

Tsja...daar heb je een punt, zelfs ijsberen doen dat niet :thefinger: ;). Maar op een Roemeense toetsenbord zit ook CTRL-F. De Roemeentjes zijn doorgaans goed op de hoogte wat er hier geschreven wordt, deels omdat ze het zelf lezen, deels omdat het hun verteld wordt.

Picasso 1
27 maart 2011, 17:31
Tsja...daar heb je een punt, zelfs ijsberen doen dat niet :thefinger: ;). Maar op een Roemeense toetsenbord zit ook CTRL-F. De Roemeentjes zijn doorgaans goed op de hoogte wat er hier geschreven wordt, deels omdat ze het zelf lezen, deels omdat het hun verteld wordt.

Ga er maar gewoon vanuit dat alles en iedereen hier leest (alsook andere prostitutiefora), dames, clubleiders, pooiers, politie, journalisten, hookersadmins, etc, etc.

Big30
27 maart 2011, 19:21
Berichten uit BRVDM topic gekopieerd. Bestaan al meer topics over dit onderwerp trouwens.

Ace2
27 maart 2011, 20:54
Alleen degenen waarvan je de namen vetgedrukt (garantie voor nomineren :rofl:) hebt, lezen een selectief stukje van je verhaaltjes.
Oeps, je hebt toch niet Elisia's naam vetgedrukt? :biggrin:

Oeps, net als die van jou druk ik haar naam extra vet.

facial
29 maart 2011, 09:37
toch mooi dat ons forum zo goed door iedereen wordt gelezen

Ftotal
28 november 2011, 04:54
Letzten Donnerstag nach der Runde mit Rihanna sah ich Trina (oder Krina),
die ebenfalls aus Rumänien ist.
Sie ist schlank, B-C-Titties, hat ein Piercing am Mund, längere blonde Haare
mit dunklen Ansätzen.

Mit ihr auf dem Zimmer war es auch sehr schön. Sie gab schöne ZK, liess sich
beim Blasen in der Position 69 auch selbst mit Spass lecken.
Ich denke sie hätte auch Aufnahme gemacht, aber den Abschluss gab es
nach der Reiterposition dann auch in Doggystyle (herrlich der Anblick ihres Po´s).

Es war ein gelungener Abend.

ijsbeer11
28 november 2011, 11:25
........
PS. De naam van de dame uit LR heb ik weggelaten en wel met een reden, klaarblijkelijk zijn er beren op het forum (vaste LR gangers) die alles doorspelen wat er hier op het forum wordt geschreven.
Waarom weet ik niet, misschien om een bruin armpje te halen bij een dame, ik zie in elk geval het nut er niet van in.
Dat dezelfde beren dames oneerbiedige voorstellen doen en grof geld bieden om zonder condoom te neuken vond ik niet gepast om hier te melden, echter zie ik nu niet in waarom niet!

Vegen mag, ik heb mijn plicht gedaan



IJSBEER11

joepie
28 november 2011, 12:25
Ijsbeer11 het barst van de bruine beren en niet alleen in LR.

Admin
28 november 2011, 13:09
PS. De naam van de dame uit LR heb ik weggelaten en wel met een reden, klaarblijkelijk zijn er beren op het forum (vaste LR gangers) die alles doorspelen wat er hier op het forum wordt geschreven.
Waarom weet ik niet, misschien om een bruin armpje te halen bij een dame, ik zie in elk geval het nut er niet van in.
Dat dezelfde beren dames oneerbiedige voorstellen doen en grof geld bieden om zonder condoom te neuken vond ik niet gepast om hier te melden, echter zie ik nu niet in waarom niet!

Vegen mag, ik heb mijn plicht gedaan



IJSBEER11


Ijsbeer11 het barst van de bruine beren en niet alleen in LR.


Om misverstanden te voorkomen......
Onder een bruine beer wordt meestal een pooier/loverboy verstaan.
Het probleem wat ijsbeer11 aanhaalt is een probleem onder "verliefde" ijsberen, ook wel territorium afbakende ijsberen genoemd. Die ijsberen trachten soms slecht te spreken over andere ijsberen omdat ze dan denken dat ze er bij bepaalde dames (hun liefje) beter op zouden staan. Ook handelingen als berichten fout vertalen, roddel, leugens en achterklap worden gebruikt. Soapverhalen en never ending story's......

:wink2:

Picasso 1
28 november 2011, 14:11
Om misverstanden te voorkomen......
Onder een bruine beer wordt meestal een pooier/loverboy verstaan.
Het probleem wat ijsbeer11 aanhaalt is een probleem onder "verliefde" ijsberen, ook wel territorium afbakende ijsberen genoemd. Die ijsberen trachten soms slecht te spreken over andere ijsberen omdat ze dan denken dat ze er bij bepaalde dames (hun liefje) beter op zouden staan. Ook handelingen als berichten fout vertalen, roddel, leugens en achterklap worden gebruikt. Soapverhalen en never ending story's......

:wink2:

Nou begrijp ik waarom ze zich zo aangetrokken voelen tot Roemeense dames :rofl:

Big30
28 november 2011, 15:59
PS. De naam van de dame uit LR heb ik weggelaten en wel met een reden, klaarblijkelijk zijn er beren op het forum (vaste LR gangers) die alles doorspelen wat er hier op het forum wordt geschreven.
Waarom weet ik niet, misschien om een bruin armpje te halen bij een dame, ik zie in elk geval het nut er niet van in.
IJSBEER11
Probeer er gewoon boven te staan en er je niet al te veel van aan te trekken. Als een dame nieuwsgierig is wat er over haar geschreven is dan is het niet zo'n probleem haar op een neutrale manier iets te vertellen over wat er in haar topic staat, zolang je maar niet een anonieme nick koppelt aan een Ijsbeer die een dame kent. Info hier is nu eenmaal openbaar.

Het probleem is helaas dat zoals gezegd sommige beren de dames bijna als hun bezit beschouwen, met bijkomende jaloezie en dan niet zo zeer eerlijk zeggen wat een andere beer over een dame schrijft, maar wel eens deze beer bewust zwart gaan maken.
Dat kan alleen worden omschreven als territorium drift, jaloezie, roddel en zwartmakerij. Veel dames zijn ook niet achterlijk en zullen de beren die zo iets doen niet meer serieus nemen en zo hoort het ook.

(ff kijken welk topic we hier al over hadden, verdere discussie indien gewenst liever in dat topic want dit is niet exclusief voor LR,
dit topic dus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8144-Doorbrieven-aan-dames-wat-er-geschreven-wordt&highlight=doorbrieven)

n.b.: Kopie uit LR algemeen topic.

Bosco
28 november 2011, 16:32
Ook ik heb dat probleem mogen meemaken.
Heb toen mijn recensie uitgeprint en aan de dame gegeven met de vertaling in Engels en Roemeens.
Ze bedankte mij voor de positieve recensie en zei, "what an asshole that man !".

Scoobert
28 november 2011, 17:42
......

Het probleem is helaas dat zoals gezegd sommige beren de dames bijna als hun bezit beschouwen, met bijkomende jaloezie en dan niet zo zeer eerlijk zeggen wat een andere beer over een dame schrijft, maar wel eens deze beer bewust zwart gaan maken.
Dat kan alleen worden omschreven als territorium drift, jaloezie, roddel en zwartmakerij. Veel dames zijn ook niet achterlijk en zullen de beren die zo iets doen niet meer serieus nemen en zo hoort het ook.



Ben het niet vaak eens met Big30, in deze echter wel. Heb het onlangs weer aan den lijve mogen ondervinden hoe een collega beer een meid meende te moeten vertellen wat ik schijnbaar allemaal deed op de kamer........ mijn wraak zal zoet zijn!

Alabama
28 november 2011, 18:39
Kan niet met 100% zekerheid zeggen er ooit last van te hebben gehad. Ik vind het in elk geval wel dieptriest als mensen met dames over andere ijsberen gaan roddelen. Ga lekker neuken i.p.v. het viswijf uit te hangen.

seksenfun
28 november 2011, 19:09
Ik ben het weer maar eens niet eens met big30. Tenminste niet zoals hij het stelt. Dat er verliefde ijsberen overbrieven kan goed zijn maar onlangs kwam ik te weten welke Nederlandse beer over mijn recensies gesproken heeft met een dame. Ja, de dames kunnen niet zwijgen "vertelberen". Dit is een PSE-beer. Dame aanwijzen, direct kameren, boenk-boenk (20'), wegwezen, eten, de volgende dame. Absoluut dus geen GFE-beer. Wat zijn drijfveer zou kunnen zijn, blijft gissen natuurlijk. Allicht is ieder mens wat hij is. De ene dus PSE en kan GFE maar moeilijk af (of vind het bull shit). Een GFE-beer ziet PSE dan weer niet zitten. Die PSE-beer ziet wel de positieve kanten van de GFE (= langere tijd met de dame: langere voorservice = al friemelen en kussen, vaak langere sessies = brengt verzekerd meer geld op voor de dame dus geeft ze veel meer aandacht aan die beer na de sessie en de volgende keer je binnenkomt,...). Hij krijgt dit niet als PSE-beer (of veel minder (vaak)). Gunt de GFE-beer dat niet en vertelt dan maar raak aan de dames.

Het zou ook zomaar een heel andere reden kunnen wezen maar verliefde beren uitdrukkelijk en alleen met de vinger wijzen (je wijst dus ook naar mij - of toch ook weer niet omdat ik een GFE/PSE-beer ben), compleet misplaatst :smoke:.

MichelJ
28 november 2011, 19:12
Ben het niet vaak eens met Big30, in deze echter wel. Heb het onlangs weer aan den lijve mogen ondervinden hoe een collega beer een meid meende te moeten vertellen wat ik schijnbaar allemaal deed op de kamer........ mijn wraak zal zoet zijn!

Je bent niet de enige bij die beer...

Big30
28 november 2011, 19:26
Het zou ook zomaar een heel andere reden kunnen wezen maar verliefde beren uitdrukkelijk en alleen met de vinger wijzen (je wijst dus ook naar mij - of toch ook weer niet omdat ik een GFE/PSE-beer ben), compleet misplaatst :smoke:.
Ik heb je bericht 17 maal gelezen. Begrijp er niets van ;). Je wilt een punt maken maar ontgaat me welk punt!

seksenfun
28 november 2011, 19:41
Als het voor sommige beren een troost kan zijn, ik moet de eerste dame nog meemaken die zegt: "jij schrijft, jouw euro's wil ik niet meer", die schrijft, die blijft, immers.
De keren dat ik het al meemaakte, kreeg ik enkel positieve respons van de dame. Van "ik heb dat graag" over "dat maakt me niets uit" tot "een lang epistel liever niet". Uiteindelijk beslis ik nog altijd of ik schrijf en hoe lang mijn schrijfsel zal worden natuurlijk.
Aan de geboden service verandert ook niets, tenzij in positieve zin (nog betere sessie). Misschien denkt de dame wel dat ze zo meer klanten gaat krijgen als ze schrijvende beren zeer goed bediend?
Wat ik wel al eens hoor is dat de dames de klikbeer in spe gewoon een triestige vent vinden.

Nog een tip voor vertelberen: vertel het exact zoals het er staat, dan maak je je het minst belachelijk. Ook deze roddelberen hoeven niet te vrezen, voor het geld blijven de dames ook met hen gaan :smoke:

seksenfun
28 november 2011, 19:42
Ik heb je bericht 17 maal gelezen. Begrijp er niets van ;). Je wilt een punt maken maar ontgaat me welk punt!

Probeer het nog een 18de keer of morgen, dan is het geen maandag :smoke:.

Dalton
28 november 2011, 20:44
Zal wel aan mij liggen maar hoe moet je praten met een dvp wanneer zij je lul in de mond heeft en jij haar kut aan het uitlikken bent.
Want daarvoor gaan we toch naar een club,wat een ander doet zal me worst wezen:lostit:
Het is zo kerstmis en dan kunnen ze weer wat vertellen onder die mooie grote kerstboom en neem maar van mij aan dat wanneer je betaald voor een keer te neuken zo'n dvp echt niet verliefd op je wordt.

Picasso 1
28 november 2011, 20:59
Zal wel aan mij liggen maar hoe moet je praten met een dvp wanneer zij je lul in de mond heeft en jij haar kut aan het uitlikken bent.
Hahaha, Dalton.
Tegelijkertijd kan echter een foutief vertaalde recensie gewoon gelezen worden :rofl:

ijsbeer11
28 november 2011, 21:33
Ik denk dat ik in heel mijn leven nog nooit zo'n flauwe kwatsjan als jou ben tegen gekomen!


Ik ben het weer maar eens niet eens met big30. Tenminste niet zoals hij het stelt. Dat er verliefde ijsberen overbrieven kan goed zijn maar onlangs kwam ik te weten welke Nederlandse beer over mijn recensies gesproken heeft met een dame. Ja, de dames kunnen niet zwijgen "vertelberen". Dit is een PSE-beer. Dame aanwijzen, direct kameren, boenk-boenk (20'), wegwezen, eten, de volgende dame. Absoluut dus geen GFE-beer. Wat zijn drijfveer zou kunnen zijn, blijft gissen natuurlijk. Allicht is ieder mens wat hij is. De ene dus PSE en kan GFE maar moeilijk af (of vind het bull shit). Een GFE-beer ziet PSE dan weer niet zitten. Die PSE-beer ziet wel de positieve kanten van de GFE (= langere tijd met de dame: langere voorservice = al friemelen en kussen, vaak langere sessies = brengt verzekerd meer geld op voor de dame dus geeft ze veel meer aandacht aan die beer na de sessie en de volgende keer je binnenkomt,...). Hij krijgt dit niet als PSE-beer (of veel minder (vaak)). Gunt de GFE-beer dat niet en vertelt dan maar raak aan de dames.

Het zou ook zomaar een heel andere reden kunnen wezen maar verliefde beren uitdrukkelijk en alleen met de vinger wijzen (je wijst dus ook naar mij - of toch ook weer niet omdat ik een GFE/PSE-beer ben), compleet misplaatst :smoke:.

Dalton
28 november 2011, 22:02
Ik denk dat ik in heel mijn leven nog nooit zo'n flauwe kwatsjan als jou ben tegen gekomen!

Hij is niet groot onze belgische vriend maar wel een hele grote neuker en de dvp's zijn stapel op hem.

Badslippers
28 november 2011, 22:21
Roddelen is de cement van de samenleving dus ook van dit forum. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap weer helemaal niks van dit soort zaken. Als ik in een club kom en er zijn collega ijsberen van dit forum, wordt er gekletst als een stelletje marktwijven. Over hoertjes, over andere ijsberen, over clubs etc. van alles wordt besproken. Wat moet je tenslotte ook tussen de bedrijven door. Dankzij deze roddelmachine weet ik tenminste welke ijsberen en dames ik moet mijden en welke absoluut op de "To do List" komen te staan, zij het om verschillende redenen!

Mijn mooiste doorbriefmoment had ik met Sonja toen ik op mijn "Tab" een zogenaamd "Live verslag" aan het schrijven was. Ik werd onmiddellijk gesommeerd om daar mee te stoppen en haar "Topic" op te snorren en wat smakelijke passages te vertalen. Zij lag in een deuk van zowel het positieve als negatieve gezever. Toen ik met Asia een sessie had gehad vroeg ze belangstellend hoe ik zo bij haar was uitgekomen. Nou op de eerste plaats heeft ze twee goeie punten in te brengen maar dan zeg ik gelijk dat ik geadviseerd ben door "The Big Tit Lover". Ha, dan wist ze wel wie dat was. Goed, ik zeg dan niet dat het hier om Megaboob handelt. En dan is er weer een mokkeltje dat vraagt wie die hyperactieve cowboy met zijn lustpillendoos is. "Ah, that's Hercules", zeg ik dan. "He's a friend of yours?" vraagt ze. "Well, not a friend who I can call in the middle of the night but he offered me a ride when I had no transport to the club". "Does he write on the forum?", wil ze nog weten. "Yeah sure, very long stories which nobody reads!"

Ik bedoel, mannen neem het allemaal niet te serieus. Ga vooral lekker neuken en plezier maken . Ik moet de eerste ijsbeer nog tegen komen die het niet over een andere ijsbeer had. Daar staat tegenover dat ik nog geen ijsbeer ben tegengekomen die volledig gedemoniseerd en afgeserveerd is geworden.

Costana
28 november 2011, 22:36
Losstaand dat het nogal kinderachtig is.

Waarom tegen dames over bepaalde beren praten ?
Dat ijsberen onderling over de dames praten ok, is idem dito zoals het forum hier. Informatie doorgeven :)
Maar tegen dame Y zeggen wat beer X schrijft/zegt over haar zie ik echt geen nut in.

Bepaalde dames klagen ook over sommigen die ik persoonlijk ken, maar ze blijven kameren met die personen hoor, it's only about the money !! En gelijk hebben ze.

Ace2
29 november 2011, 06:15
En dan is er weer een mokkeltje dat vraagt wie die hyperactieve cowboy met zijn lustpillendoos is. "Ah, that's Hercules", zeg ik dan. "He's a friend of yours?" vraagt ze. "Well, not a friend who I can call in the middle of the night but he offered me a ride when I had no transport to the club". "Does he write on the forum?", wil ze nog weten. "Yeah sure, very long stories which nobody reads!"



Natuurlijk wel, anderen doen het ook ;)

Boy69
29 november 2011, 07:46
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.

De meiden in de clubs waar ik kom weten onder welke naam ik schrijf, en mogen mijn berichten wat mij betreft gerust nalezen.
Ze weten ook dat ik er niet voor terugdeins om iets negatiefs te schrijven, over club en indien nodig over een dame.

Ik snap dat niet iedereen er zo over denkt, en daarom is het not done om de dames door te geven welk gezicht er bij welke naam hoort
Als de betreffende beer dat wil, mag hij zich zelf prijsgeven.

wat me meer stoort zijn de beren die willems en wetens andere beren proberen zwart te maken, vaak door leugens.
Helaas ken ik her en der van dat soort beren.
Aan de andere kant, als ze er plezier in hebben, moeten ze het vooral doen, totdat ze de verkeerde tegenkomen..........

Dames die nav een recencie niet meer naar de kamer willen, moeten dat zelf weten.
Ze zullen dit alleen doen als er iets negatiefs over hen geschreven is, met positieve recensies hebben ze vaak geen moeite.
Een nogatieve recensie schrijf ik echter niet voor niets.....in dat geval wil IK niet eens meer naar de kamer !

ijsbeer11
29 november 2011, 08:23
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.

De meiden in de clubs waar ik kom weten onder welke naam ik schrijf, en mogen mijn berichten wat mij betreft gerust nalezen.
Ze weten ook dat ik er niet voor terugdeins om iets negatiefs te schrijven, over club en indien nodig over een dame.

Ik snap dat niet iedereen er zo over denkt

Blijkbaar snap je niet dat niet iedereen er zo over denkt...

Boy69
29 november 2011, 08:53
Blijkbaar snap je niet dat niet iedereen er zo over denkt...

Goed lezen......

Alabama
29 november 2011, 17:27
Ik bedoel, mannen neem het allemaal niet te serieus. Ga vooral lekker neuken en plezier maken . Ik moet de eerste ijsbeer nog tegen komen die het niet over een andere ijsbeer had. Daar staat tegenover dat ik nog geen ijsbeer ben tegengekomen die volledig gedemoniseerd en afgeserveerd is geworden.
Ik heb het met dames nooit over andere ijsberen. Ze vragen mij er niet naar en ik vraag er hen niet naar. Ik ga ook geen geld betalen om over andere ijsberen te roddelen. Dat geld besteed ik liever aan waar het voor is bedoeld: om te neuken!

Willem2
29 november 2011, 18:50
Probeer het nog een 18de keer of morgen, dan is het geen maandag :smoke:.

Gisteren begreep ik het ook niet en vandaag ook nog steeds niet. Maar morgen zie ik het licht :) ;)

seksenfun
29 november 2011, 18:59
Het is een kunst om iets te kunnen schrijven dat een ander niet snapt :smoke:.

Big30
29 november 2011, 19:05
Ik bedoel, mannen neem het allemaal niet te serieus. Ga vooral lekker neuken en plezier maken . Ik moet de eerste ijsbeer nog tegen komen die het niet over een andere ijsbeer had. Daar staat tegenover dat ik nog geen ijsbeer ben tegengekomen die volledig gedemoniseerd en afgeserveerd is geworden.
Zo zouden volwassen beren zich moeten gedragen. Dat doen de meesten gelukkig ook wel, maar een heel kleine fractie gedraagt zich soms als kleine kinderen, dat heeft vooral met bezitsdrang/territorium drift te maken. Gelukkig blijft dit gedrag beperkt tot een te verwaarlozen fractie van de IJsberen populatie.

Willem2
29 november 2011, 19:07
Het is een kunst om iets te kunnen schrijven dat een ander niet snapt :smoke:.

Ja, jij bent goed :smoke: (sorry, ik rook eigenlijk niet)

Big30
29 november 2011, 19:10
Het is een kunst om iets te kunnen schrijven dat een ander niet snapt :smoke:.
Het is een kunst om iets te schrijven dat een ander snapt :smoke:.

Jack42
29 november 2011, 19:24
Het is een kunst om iets te kunnen schrijven dat een ander niet snapt :smoke:.

Ik vraag me af of je het zelf snapt.

Costana
29 november 2011, 20:10
Ik heb het met dames nooit over andere ijsberen. Ze vragen mij er niet naar en ik vraag er hen niet naar. Ik ga ook geen geld betalen om over andere ijsberen te roddelen. Dat geld besteed ik liever aan waar het voor is bedoeld: om te neuken!

Inderdaad, het feit dat je over het forum begint terwijl je dient te neuken versta ik al niet....
Kan me persoonlijk niet voorstellen dat ik plots zeg: "Op het forum lees ik dat je goed/slecht bent" ofzo, komaan waar ben je mee bezig.

Picasso 1
29 november 2011, 20:25
Het is een kunst om iets te schrijven dat een ander snapt :smoke:.

PSE'er wil eigenlijk GFE doen en omdat hem dat niet lukt wil hij dat GFE'er voortaan PSE doet. Simpel toch? :biggrin:

Big30
29 november 2011, 20:42
PSE'er wil eigenlijk GFE doen en omdat hem dat niet lukt wil hij dat GFE'er voortaan PSE doet. Simpel toch? :biggrin:
O zit het zo :biggrin:.

"De roker wil eigenlijk graag niet-roker worden en omdat hem dat niet lukt wil hij dat de niet-roker voortaan roker wordt".

Ja das inderdaad zeer simpel, maar vooral zeeeeeer logisch :tongue:!

Picasso 1
29 november 2011, 21:45
Maar ik denk verder wel dat mannen die regelmatig eenzelfde dame herhalen het meest benadeeld worden door anderen of zelf anderen het meest benadelen.

Big30
29 november 2011, 22:42
Maar ik denk verder wel dat mannen die regelmatig eenzelfde dame herhalen het meest benadeeld worden door anderen of zelf anderen het meest benadelen.
In feite zeg je dus dat door dat onregelmatig herhalen wat je vaak bij PSE beren ziet je dus feitelijk de typische GFE beer die nu eenmaal beter in de smaak valt sterk negatief neerzet waarom ik dus vaak dames moet teleurstellen wat jou dus niet overkomt waarom dus weer veel PSE beren jaloers zijn ik denk dat je dat bedoelt te zeggen dus wil ik maar zeggen wie benadeelt nu eigenlijk wie :smoke:.

ijsbeer11
30 november 2011, 09:10
Het is een kunst om iets te kunnen schrijven dat een ander niet snapt :smoke:.

Ja jij hebt het zelfs al 3.443 keer voor elkaar gekregen sinds 23 maart 2007 :biggrin:

Admin
30 november 2011, 09:22
Ja jij hebt het zelfs al 3.443 keer voor elkaar gekregen sinds 23 maart 2007 :biggrin:

Nu zit je er naast of er langs :gruebel: (laat dat je maar uitleggen door Jack42 mede-brabo)
Er zijn vele goed leesbare berichten van seksenfun.
Het gaat om het bericht van maandag...... aan het eind van deze week zijn we er wel uit :) ;)

ijsbeer11
30 november 2011, 09:41
Je staat er naast en je zit er langs ;)

Admin
30 november 2011, 09:59
Je staat er naast en je zit er langs ;)

Zie je wel die komen uit hetzelfde gat :gruebel::biggrin::wink:

ijsbeer11
30 november 2011, 11:12
Wat krijg je als je lord omdraait?

ijsbeer11
30 november 2011, 11:13
DROL

ijsbeer11
30 november 2011, 11:13
En als je DROL omdraait?

Admin
30 november 2011, 11:54
En als je DROL omdraait?

In Eindhoven niks want daarvoor hebben ze plastic handschoentjes :) ;)

Carlitos
30 november 2011, 11:54
Vingers die Badslippers graag aflikt? Of op zijn minst goed reinigt....:moon:

Big30
30 november 2011, 16:47
Kwebbeltantes! Ijsbeer11 krijgt een gele kaart omdat ie niemand minder dan de Admin als drol uitmaakt en de Admin maakt het nog bonter door een niet nader te noemen plaats in het Zuiden des Land aan te duiden als Gat :tongue:!

Hier moet hard en meedogenloos tegen worden opgetreden!

De straf is streng maar rechtvaardig d.i. 10 maal een gele kaart betekent een vrijkaartje en 5 maal een rode kaart verplicht alle trappen op de Vulkan 10 maal op en af lopen,

seksenfun
30 november 2011, 18:33
In feite zeg je dus dat door dat onregelmatig herhalen wat je vaak bij PSE beren ziet je dus feitelijk de typische GFE beer die nu eenmaal beter in de smaak valt sterk negatief neerzet waarom ik dus vaak dames moet teleurstellen wat jou dus niet overkomt waarom dus weer veel PSE beren jaloers zijn ik denk dat je dat bedoelt te zeggen dus wil ik maar zeggen wie benadeelt nu eigenlijk wie :smoke:.

Ik begrijp er niks van :smoke:.

Sphinx
30 november 2011, 18:43
Hahaha, kijk uit Big. Die Cruijfiaanse logica leidt zo naar een verbaal moeras :biggrin:

Big30
30 november 2011, 19:13
Ik begrijp er niks van :smoke:.


Hahaha, kijk uit Big. Die Cruijfiaanse logica leidt zo naar een verbaal moeras :biggrin:
"Je snapt het pas als je het begrijpt" JC

"Ik zeg maar zo ik zeg maar niets" /
"In een verbaal moeras moet je geen zware woorden gebruiken" Big30

Gelukkig hebben we hier geen Raad van Commissarissen anders was die al lang afgezet!

Picasso 1
30 november 2011, 20:52
In feite zeg je dus dat door dat onregelmatig herhalen wat je vaak bij PSE beren ziet je dus feitelijk de typische GFE beer die nu eenmaal beter in de smaak valt sterk negatief neerzet waarom ik dus vaak dames moet teleurstellen wat jou dus niet overkomt waarom dus weer veel PSE beren jaloers zijn ik denk dat je dat bedoelt te zeggen dus wil ik maar zeggen wie benadeelt nu eigenlijk wie :smoke:.

Dat is nog maar een deel van het verhaal. Het andere gedeelte is de talenkennis:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27762-Hoe-spreek-ik-dames-aan....&p=236144#post236144
Ik zie een verband tussen beide discussies: De betere service van dames met meer talenkennis vloeit voort uit het feit dat dezen zich minder makkelijk laten misleiden door fout vertaalde recensies :smoke:.

salitos
2 december 2011, 11:28
het blijft vermakelijk, we zullen straks wel weer bij het oorspronkelijke onderwerp terug komen, maar deze commentaren bewijzen maar weer dat mijn vroegere definitie nog steeds opegang doet :lostit: COMMUNICEREN = ZO DICHT MOGELIJK LANGS ELKAAR HEEN LULLEN :blabla:
Maar het blijft leuk :freu:

Sphinx
6 december 2011, 20:41
Inmiddels is dit onderwerp weer wat tot rust gekomen, maar gek genoeg kreeg ik er in Bernds afgelopen vrijdag weer mee te maken door een discussie met Sandra. Zowat de hele club weet inmiddels dat ik een forumschrijver ben en zowel Nederlands als Duits ken, dus doorbrieven wat "die gekke Hollander nu weer schrijft" (zoals ik wel eens genoemd ben door zo'n kletsbeer) heeft in mijn geval weinig zin: ze zochten het gewoon zelf op. De meesten vinden het ook niet erg; ze zien het als reclame als je tevreden bent en een beetje constructieve kritiek wordt heus niet genegeerd. Ik heb precies één keer een negatieve reactie gehad en op verzoek een dame niet meer genoemd in mn schrijverijen. De dames zelf zijn trouwens ook aardige kletsmajorettes en roddelen net zo graag over ons als wij over hen. Soms levert dat rare dingen op, zoals mara die me een keer een triootje voorstelde met Sandra nadat ik Sandra een compliment in een bericht had gemaakt dat via via weer bij haar was beland :gruebel: Everything is connected, dus als ik niet helemaal zeker ben, pas ik een macgyverisme (http://www.youtube.com/watch?v=HaQvBbzslJE) toe en laat her en der een puzzelstukje weg :smoke: Sandra zelf had echter liever dat we eens wat minder over haar schreven: ze heeft een quota van twee programma's per dag en moet de laatste tijd wat meer mensen teleurstellen dan gemiddeld :wink:

Piet Plezier
4 mei 2012, 13:31
Voorlopig schrijf ik niks meer over de meiden hier, de club is te klein en sommige forumleden geven de meiden info en laten de dames meelezen. Spelletjes binnen spelletjes. Daisey maakte me erop attent, Hannabella ook al de vorige keer,en nu kan ik een naam eraan koppelen.Daisey werd er alleen maar heter van dus bedankt maar weer. Hannabella ja die kan ik slecht inschatten of die zo amused was..?
Van Nora had ik het ook al gehoord mogelijk van dezelfde persoon weet het niet, maar die vind het niet erg.
Maar weer even pas op de plaats, ik heb het hier te goed naar mijn zin en vermeld voorlopig geen details meer.



Dat mogen die meiden toch ook lezen,wat maakt dat nu uit.Daisey zei tegen mij als het waar is wat ze schrijven maakt het me niets uit,maar ze moeten geen leugens schrijven.
Snap je Bad Pritt.

Note Admin: discussie verplaatst uit H7 algemeen topic.

bad pritt
4 mei 2012, 13:45
Dat mogen die meiden toch ook lezen,wat maakt dat nu uit.Daisey zei tegen mij als het waar is wat ze schrijven maakt het me niets uit,maar ze moeten geen leugens schrijven.
Snap je Bad Pritt.

Is niet altijd zo John, ze mogen het lezen natuurlijk, maar ze fasciliteren met een ipad/laptop/smartphone dat leidt soms tot kwade vrouwen.
Daisey is een ruim denkende topvrouw en tilt er niet zwaar aan maar een Hannabella is een hele ander categorie en die vind het denk ik niet leuk.
Wat win je er mee om haar vervolgens te konfronteren met haar recensies op internet, iets waar ze voorheen geen weet van had ?

bad pritt
4 mei 2012, 14:15
Dat mogen die meiden toch ook lezen,wat maakt dat nu uit.Daisey zei tegen mij als het waar is wat ze schrijven maakt het me niets uit,maar ze moeten geen leugens schrijven.
Snap je Bad Pritt.

Denk toch dat je er weinig van snapt maar je schrijft ook niet veel recensies lol dus daar zal het wel aan liggen.

Costana
4 mei 2012, 14:31
Onlangs begon er zelf een meid over tegen mij.
Ze vond het leuk dat er over haar geschreven werd (was merendeel positief) en dwingde mij bijna om ook iets over haar te schrijven....
Het is een mes dat aan beide kanten snijdt, hoe scherp het snijdt dat bepalen de vrouwen zelf...

aamu
4 mei 2012, 17:32
De dames kunnen er zelf anders ook wat van hoor ;) Zeker in H7. De laatste keer dat ik er was, wist de 2e dame die dag met wie ik op kamer ging in geuren en kleuren over mijn eerdere sessie met de 1ste dame te vertellen.

Picasso 1
4 mei 2012, 18:00
Wees slim, schrijf zoals Jansen, benadruk je prestaties alsook de staat van de plinten en geef de dame slechts een bijrolletje. Mocht de dame het lezen dan zal hooguit haar mond van verbazing open vallen.

Bluebear
5 mei 2012, 09:52
Laatst in de PHG wist een Roemeentje mij te vertellen, hoe ik op de kamer ben en ik hadt nog nooit gekamerd met haar. Ik vroeg aan haar hoe ze dat kon weten en ze zei:"Wat denk jij als je hier een paar maanden lang iedere dag tegen elkaar aan zit te kijken. Dan praat je over alles wat hier in de club gebeurd. Nieuws van buitenaf horen wij dikwijls pas na een paar weken. We hebben nog geeneens een krant". Ik kan me zo voorstellen dat je dan slap begint te zeveren na een paar dagen. Ik vroeg haar dan ook waar ze het dan ooit over hebben. "Dikwijls over helemaal niks en die beren maar denken dat wij het over hun hebben. Dat is allang besproken, zei ze". Ik heb met haar afgesproken dat iedere keer als ze het over mij heeft ze haar wijsvinger omhoog houdt en ik andersom. Is altijd goed en levert komische situaties op.:lostit:

Dalton
5 mei 2012, 10:29
Het is heel normaal dat de dames over je praten en alles van je weten want ze komen daar om geld te verdienen en zo kunnen ze de beste eruit pikken.
De ijsbeer met de meeste aanhang die geeft de meeste euro's uit en die proberen ze binnen te halen.
Ik weet zeker wanneer een ijsbeer die bij een baas werkt en bij een andere meer kan verdienen hij daar naartoe gaat.
IJsberen die over andere ijsberen tegen de dames praten zijn er altijd al geweest en zal ook zo blijven omdat ze anders geen gesprekstof hebben bij de dames.
Maar bij ons is een gezegde <ZE KUNNEN BETER VAN JE LULLEN DAN VAN JE VRETEN> en je staat ook nog eens in de belangstelling.

bergm550
29 december 2012, 15:31
Snel antwoord van bbertb dank daarvoor....wat denken jullie, zijn er ook dames die dit forum lezen?
Ben ik zo benieuwd naar..


Ja, vrouwen uit clubs lezen ook mee. Voor zover ze het Nederlands kunnen begrijpen, maar ze kijken wel degelijk op het forum. Ook clubs lezen mee.

Badslippers
29 december 2012, 16:53
[ . . . ] ....wat denken jullie, zijn er ook dames die dit forum lezen?
Ben ik zo benieuwd naar.. [ . . . ]

Gebeurt wel maar niet uitputtend zoals "wij" doen. Een paar Nederlandse dames volgen en hebben soms een account. Voor buitenlandse dames wordt het al moeilijker. Gooi maar eens een recensie van bijvoorbeeld SFL door "Google Translate" en zie wat ze uitspuwt:

"After the session with Medina was the first cooking water from the potatoes anyway and I went despite the slight influence of beer with tequila more concentrated seeking companion Ace. And sure enough, a moment later I see him wandering through the locker room. Hey filthy dick, I call him and he expects me straight into the arms fall ... But no, the neat gentleman could not move out of the locker room, because he had some brown slut command given to the key get it. I stood still with my arms wide open and I saw him disappear into the distance, in the wake of an exotic bitch. What who crowned himself a demigod Ace can, I can do that, I thought in my drunken state, because I also went to the room with a tropical feline."

Ben benieuwd hoe dat in het Roemeens zou uitpakken!

Daarom zijn ze veelal aangewezen op voorlezende ijsberen. Dat is verder een onschuldig tijdverdrijf maar kan soms verkeerd uitpakken als de vertaler het niet zo nauw neemt met de context of er regelrechte leugens van fabriceert.
Er zijn dames die hun "Topic" raadplegen als bijvoorbeeld een ontslaggolf door de club rolt. Ze willen dan weten of ze positief of negatief beschreven worden. Blijkbaar leest clubleiding somtijds mee. En dan zijn er dames die over de vloer rollen van het lachen als ze lezen wat er wordt geschreven. Die interesseert dat geen biet en nemen het vaak sportief op.

Wijze grijze
29 december 2012, 17:11
"After the session with Medina was the first cooking water from the potatoes anyway and I went despite the slight influence of beer with tequila more concentrated seeking companion Ace. And sure enough, a moment later I see him wandering through the locker room. Hey filthy dick, I call him and he expects me straight into the arms fall ... But no, the neat gentleman could not move out of the locker room, because he had some brown slut command given to the key get it. I stood still with my arms wide open and I saw him disappear into the distance, in the wake of an exotic bitch. What who crowned himself a demigod Ace can, I can do that, I thought in my drunken state, because I also went to the room with a tropical feline."


Maar even terug vertaald met Google translate.

"Na de sessie met Medina was de eerste kookwater van de aardappels toch en ik ging ondanks de geringe invloed van bier met tequila meer geconcentreerde zoeken metgezel Ace. En ja hoor, even later zie ik hem dwalen door de kleedkamer. Hey vieze dick, ik noem hem en hij verwacht dat ik recht in de armen vallen ... Maar nee, de keurige gentleman kon niet uit te gaan van de kleedkamer, want hij had wat bruine slet opdracht gegeven om de sleutel te krijgen. ik stond nog steeds met mijn armen wijd open en ik zag hem verdwijnen in de verte, in het kielzog van een exotische teef. Wat die kroonde zichzelf tot een halfgod Ace kan, kan ik dat doen, dacht ik in mijn dronken toestand, want ik ging ook naar de kamer met een tropisch katachtige. "

Ja, nu snap ik het ook.

Big30
29 december 2012, 17:22
Ja, vrouwen uit clubs lezen ook mee. Voor zover ze het Nederlands kunnen begrijpen, maar ze kijken wel degelijk op het forum. Ook clubs lezen mee.
Dat is denk ik iets te algemeen gesteld. Er zijn een aantal dames die wel eens wat lezen hier dat klopt. Zie ook reactie van BS en verder de info in dit topic.

Maar we moeten het weer ook niet al te sterk overdrijven, ik denk dat er meer dames zijn die denken "het zal me aan m'n reet roesten wat er geschreven wordt" dan dat er dames zijn die op het forum lezen dan wel kennis hebben op wat voor manier dan ook van wat hier geschreven wordt :tongue:.

Maar goed, das ook maar een veronderstelling ik kan het statistisch niet onderbouwen.
Wat zeker waar is dat door een aantal clubs wordt meegelezen en dat redelijk wat dames ook wel op de hoogte zijn van internetfora en zeker in de clubs net over de grens IJBF wel zullen kennen. Ik zeg alleen we moeten het niet groter maken dan het is.

de duisburg spesjalist
29 december 2012, 18:03
er zijn dvp"s die meelezen daar ben ik zeker van .ik heb het welles mee gemaakt dat ik me eigen recensie aan het vertalen was zonder dat de dame het wist. wel lagen achteraf. trouwens ik heb in een ander forum ook welles ruzie met een dvp genaak omdat ik haar werkplek waar zij werkzaam was af kraakte .op een dag heb ik deze dame op een ander bordeel bezocht en me Leker er op los geleefd. en ik kan niks anders zegen dat het super was .ik ben daar na nog vaak op herhaling geweest. en bij het eerste bezoek na de daad haar gewoon gezegd dat ik het was waar zij ruzie mee maakte op dat andere forum .:thefinger:

benijsbeer
29 december 2012, 22:31
In pt Dorsten was ook een gewiekste dame, Roxy, die de forums afspoort naar info over haar en haar prestaties.

Ze was handig genoeg om een eigen account te hebben aangemaakt en kon met Google translate nog redelijk goed interpreteren wat er gezegd werd.

Ze vroeg mij naar de vele afkortingen die werden gebruikt.

Ze vond het ook oneerlijk dat ze niet mocht/kon reageren.

Ik zelf heb daar ook geen moeite mee als de dame in kwestie over een negatief bericht over een bezoekje ook eens haar eigen mening geeft.

Ik vrees dat er dan heel wat ego's, incl. het mijne vermoedelijk, pijnlijk worden getroffen.

Je hoort dan verhalen over zweetvoeten, stinken uit de bek, zweten in het algemeen etc.

bosbeer
29 december 2012, 22:55
Waarom kan/ mag die dame niet reageren? Ze heeft toch een eigen account? En ze zou niet de enige dame zijn die op het forum schrijft.

Big30
29 december 2012, 23:05
In pt Dorsten was ook een gewiekste dame, Roxy, die de forums afspoort naar info over haar en haar prestaties.

Ze vond het ook oneerlijk dat ze niet mocht/kon reageren.

Ik zelf heb daar ook geen moeite mee als de dame in kwestie over een negatief bericht over een bezoekje ook eens haar eigen mening geeft.


Waarom kan/ mag die dame niet reageren? Ze heeft toch een eigen account? En ze zou niet de enige dame zijn die op het forum schrijft.
Inderdaad in principe no problem, sterker nog daar hebben we hier vele voorbeelden van. Het is absoluut niet verboden voor een dame om te reageren. Uitgangspunt is en blijft natuurlijk wel dat we een forum zijn voor en door de IJsberen maar dat sluit niet uit dat dames niet zouden kunnen of mogen reageren.

De opmerking van BIJB begrijp ik dan ook niet en is in ieder geval niet correct althans niet met betrekking tot dit forum!

benijsbeer
29 december 2012, 23:09
Heb ik haar ook gezegd.

Maar ze werd er in het Duitse forum gelijk uitgeknikkerd. Hier leest ze gewoon mee denk ik maar ik heb ook sterk de indruk dat de berichten hier eerlijker zijn en niet zo negatief als in Duitsland.

Daar wordt nogal eens alleen geschreven als het negatief is.

Gondolas9
29 december 2012, 23:12
Da's een typische newspeakuitspraak van B30. Of in het Vlaams: een tsjevenuitspraak (google maar even: enerzijds... anderzijds...).
In principe... blablabla...

Als het uitgangspunt is dat dit een berenforum is... OK... Maar zeg dan niet dat dames evenwaardig zijn...

Oeps, nou ja, ze mogen reageren... Da's toch al iets...

bosbeer
29 december 2012, 23:29
Da's een typische newspeakuitspraak van B30. Of in het Vlaams: een tsjevenuitspraak (google maar even: enerzijds... anderzijds...).
In principe... blablabla...

Als het uitgangspunt is dat dit een berenforum is... OK... Maar zeg dan niet dat dames evenwaardig zijn...

Oeps, nou ja, ze mogen reageren... Da's toch al iets...

Het is gewoon een feit dat de beren de recensies schrijven, met elkaar discussieren etc. De dames hebben daar helemaal geen zin in en ook geen interesse in. Van de dames waarvan ik weet dat ze schrijven is het zo dat ze voornamelijk reageren om contacten te onderhouden. Bv om te melden dat ze een week op vakantie is. Of als een beer schrijft dat hij gisteren geweest is en de betreffende dame heeft gemist dan schrijft ze dat zij dat jammer vindt maar dat ze vanaf nu weer aanwezig is tot bv 12 januari....

benijsbeer
29 december 2012, 23:41
Dames, wat let jullie.
Zeg eens wat hier, dit is jullie kans.

Ik denk ook dat je gelijk hebt met dat onderhouden van de contacten alhoewel ik daar met WhatsApp en Facebook betere mogelijkheden heb.

Big30
29 december 2012, 23:47
Als het uitgangspunt is dat dit een berenforum is... OK... Maar zeg dan niet dat dames evenwaardig zijn...

Oeps, nou ja, ze mogen reageren... Da's toch al iets...
Het is toch evident dat we primair een forum zijn waar dames besproken worden? Niet andersom, maar dames mogen best commentaar leveren dat is geen probleem en daar zijn ook genoeg voorbeelden van.

Dat heeft niets met wel of niet "evenwaardig" te maken, de dame levert een dienst en die wordt besproken, de beer is klant.

In strikt formele zin kan dan per definitie nooit sprake zijn van evenwaardigheid dan wel gelijkwaardigheid. Tegelijk kan een reactie van een dame weer waardiger zijn dan die van de beer waar op wordt gereageerd en is de evenwaardigheid die jij bedoelt er 1 in meer juridische dan wel filosofische betekenis.
Het niet formeel evenwaardig zijn van 2 entiteiten impliceert nog niet noodzakelijkerwijs de minderwaardigheid dan wel meerderwaardigheid van een der entiteiten. Van evenwaardigheid/gelijkwaardigheid kan dan pas sprake zijn als deze in een normatieve context wordt bepaald.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Klopt ook nog al dat gelul! Tis gewoon een kwestie van appels en beren :wink:. Trouwens Manon bv. heeft in haar eigen topic al een paar keer op een recensie gereageerd. We moeten een recensie zeker niet als absolute waarheidsvinding zien want dat het is typisch niet.

Dus ja dames kunnen gewoon volwaardig aan dit forum meedoen maar dat zal vaak in de zin zoals BB dat beschrijft. Info gevend en af en toe een kleine correctie aanbrengend.
Manon, Asanthi, wat Poolse dames uit YY, die Nederlandse Dame uit GD, zelfs een Roemeense uit VV allemaal voorbeelden van dames die dat ook doen of hebben gedaan.

Sterker nog als Manon of Asanthi met een Gegendarstellung (hoe vertaal je dat in het Nederlands??) komen zal ik het niet in mijn hoofd halen daar maar 1 letter in te wijzigen. Ik pas wel op :tongue:, das me veels te link!

Waar we wel voor moeten waken is dat het hier geen contactbeurs wordt en dat een topic ontaardt in een reclame topic. Dames hebben altijd ook nog de mogelijkheid gebruik te maken van "ik stel me voor commercieel".

Dalton
30 december 2012, 00:20
Ik maar denken dat het hier gaat om ijsberen die alles vertellen over sommige ijsberen aan de dames om een wit voetje bij deze dames te halen.
Ze proberen zelfs over mij alles te weten te komen maar wanneer je niks vertelt dan kunnen de dames ook niks vertellen en daarom heren ijsberen alleen maar fabeltjes vertellen dan blijf je nl lachen.

bosbeer
30 december 2012, 00:30
Maar als de dames postings gaan plaatsen waarin ze leuke kortingen aanbieden voor een kamergang mogen ze toch wel een stukje reclame maken, lijkt me. Dat bevordert de concurrentie en de beren worden er beter van, waar het hier op dit forum toch om gaat.

benijsbeer
30 december 2012, 00:32
Als ik de gsm van enkele meiden bekijk heb ik er een hard hoofd in of ze wel eens van het internet gehoord hebben.

Vindingrijkheid kun je sommige meiden echter niet ontzeggen.

Op de een of andere manier werkt de tam tam nog het beste.

Krukar beschreef laatst hoe hij de dames manipuleert. Dat is vermoedelijk de beste manier om bepaalde zaken aan te pakken. Ze doen niet graag voor elkaar onder.

Picasso 1
30 december 2012, 00:35
Wat Big bedoelt is dat wanneer dames in grote aantallen hun versie gaan geven op wat de heren schrijven, dat erg veel heren zal afschrikken om hun ervaringen te schrijven met als eindresultaat dat het forum er aanzienlijke schade door lijdt. Het enige wat dan overblijft is een forum waarin dames reclame voor zichzelf maken aangevuld met wat kontenlikkers.

Big30
30 december 2012, 01:32
Wat Big bedoelt is dat wanneer dames in grote aantallen hun versie gaan geven op wat de heren schrijven, dat erg veel heren zal afschrikken om hun ervaringen te schrijven met als eindresultaat dat het forum er aanzienlijke schade door lijdt. Het enige wat dan overblijft is een forum waarin dames reclame voor zichzelf maken aangevuld met wat kontenlikkers.
Hmm, niet helemaal. Ik zou het zelfs begroeten als meer dames hier actief op het forum zouden zijn, ook niet Nederlandstalige dames. Dat zijn er nu actief nog maar heel weinig, passief di. meelezend zijn dat er wel wat meer, zeker de dames die van info door de beren worden voorzien ;)!

Waar we wel voor moeten waken is dat een dame topic niet ontaardt in een reclame topic voor haarzelf, maar dat zie je hier gelet op de focus op de Duitse Saunaclubs nooit gebeuren. Bij meer op Nederlandstalige georiënteerde fora loop je dat gevaar wel.

Waar je wel een punt hebt en daar gaat dit topic ook over, is dat sommige beren recensies over dames wel eens wat gekleurd doorbrieven primair met als doel de beer die de recensie schreef slecht af te schilderen.

De meeste beren zullen trouwens denken "het zal me een worst zijn wat de dames over me denken" en gelijk hebben ze. Evengoed denken veel dames "diese Internetfora Leute, ist mir doch scheiss egal!" en gelijk hebben ze!

Wat wel klopt is dat dit forum primair bedoeld is om ervaringen van beren over de dames weer te geven en niet andersom. Maar dat wil niet zeggen dat dames hier niet de mogelijkheid zouden krijgen voor zoals de Duitsers dat zo mooi noemen, eine Gegendarstellung dat is waarachtig geen enkel probleem.

Big30
30 december 2012, 01:38
Ze proberen zelfs over mij alles te weten te komen maar wanneer je niks vertelt dan kunnen de dames ook niks vertellen en daarom heren ijsberen alleen maar fabeltjes vertellen dan blijf je nl lachen.
Dalton geloof me, als het gaat om Fabeltjes vertellen kan niemand jou verslaan, jij blijft echt wel lachuh :biggrin:!

Big30
30 december 2012, 01:49
Maar als de dames postings gaan plaatsen waarin ze leuke kortingen aanbieden voor een kamergang mogen ze toch wel een stukje reclame maken, lijkt me. Dat bevordert de concurrentie en de beren worden er beter van, waar het hier op dit forum toch om gaat.
Neen. Daar zijn recensie topics van Dames niet voor bedoeld. Kamerprijsinfo, voor zover niet Clubconform komt van de beren, een Dame recensie topic mag nooit een reclame topic worden. Als gezegd daar hebben we een "ik stel me commercieel voor" topic voor ;).


Krukar beschreef laatst hoe hij de dames manipuleert. Dat is vermoedelijk de beste manier om bepaalde zaken aan te pakken. Ze doen niet graag voor elkaar onder.
Dat dames niet voor elkaar onder willen doen lijkt me een niet te ontkennen feit. Over "het manipuleren van dames om bepaalde zaken aan te pakken" matig ik mij geen oordeel aan. Ik neem aan dat "wij" ook wel eens door Dames worden gemanipuleerd :wink:.

de duisburg spesjalist
30 december 2012, 15:29
In pt Dorsten was ook een gewiekste dame, Roxy, die de forums afspoort naar info over haar en haar prestaties.

Ze was handig genoeg om een eigen account te hebben aangemaakt en kon met Google translate nog redelijk goed interpreteren wat er gezegd werd.

Ze vroeg mij naar de vele afkortingen die werden gebruikt.

Ze vond het ook oneerlijk dat ze niet mocht/kon reageren.

Ik zelf heb daar ook geen moeite mee als de dame in kwestie over een negatief bericht over een bezoekje ook eens haar eigen mening geeft.

Ik vrees dat er dan heel wat ego's, incl. het mijne vermoedelijk, pijnlijk worden getroffen.

Je hoort dan verhalen over zweetvoeten, stinken uit de bek, zweten in het algemeen etc. een dame mag toch ook een account hebben lijk mijn is best handig voor ze dvp kunnen klanten makkelijk contact legen via de pm dat een dvp over de mannen geen recentie schrijft is ma goed ook voorbeeldje

gisteren met ...... geneukt wat heef deze wandelaar een klein piemel .hij zij dat hij mijn natuurlijk nat zou maken daar bakte hij ook al niks van. alles wat hij probeerde won mijn niet op ik bleef zo droog als een kurk mijn siwawa lik nog beter. :biggrin: toe het echte werk het bleef ma bij een standje binnen 1 minut kwam hij klaar. deze wandelaar kan zich beter af treken hij heeft geen uithouding vermogen ma denk dat hij de beste is. hij is gewoon waardeloos in bed doe mijn ma de .................. of ...... dat zijn beren waar vaak de tijd bij uit loop omdat ze mijn het na me zin maken en ze goede sex leveren ze weten gewoon mijn g spot te vinden en ruiken fris het zijn wandelaars met een net gebit een penis waar ik wat aan heb ezv

als een dame dat zou doen kost het haar ook klanten

de duisburg spesjalist
30 december 2012, 15:39
Neen. Daar zijn recensie topics van Dames niet voor bedoeld. Kamerprijsinfo, voor zover niet Clubconform komt van de beren, een Dame recensie topic mag nooit een reclame topic worden. Als gezegd daar hebben we een "ik stel me commercieel voor" topic voor ;).

Dat dames niet voor elkaar onder willen doen lijkt me een niet te ontkennen feit. Over "het manipuleren van dames om bepaalde zaken aan te pakken" matig ik mij geen oordeel aan. Ik neem aan dat "wij" ook wel eens door Dames worden gemanipuleerd :wink:. gemanipuleerd big30 nee niet egt zelf wel een keer een lul verhaal gemaakt zo 3 jaar geleden om te kijken wat er zou gebeuren het ging over een trio met bella en stella ik denk dat jij ze nog wel ken waren beide werkzaam in eros 26 bella is nl en stella duits die damens hadden het toen in eens druk met trios ik had menig wandelaar nieuw schreierig gemaakt ma dat heb ik uit me eigen gedaan

marcelasnl
13 januari 2013, 00:15
Keer meegemaakt met een recensie die ik geplaatst had op een ander forum over een dame.

Toen ik een aantal weken later de betreffende dame weer zag gaf ze aan dat ik bij haar raam moest komen. Kreeg daar een complete uitbrander dat ik over haar geschreven had. Opzich maakte haar het schrijven niet uit, maar wat ik geschreven had. Na een discussie bleek ze info te geven die ik helemaal niet geschreven had.
Wat bleek. Een andere wandelaar had mijn recensie wat veranderd in zijn voordeel en deze uitgeprint. Deze wandelaar heeft de aangepaste uitgeprinte recensie aan de dame gegeven en haar het laten lezen. Natuurlijk allemaal issues aangepast dat er veel mogelijk was voor weinig geld.

Gelukkig had ik deze dame al vaker bezocht en ze geloofde mij. Haar dezelfde avond weer bezocht en gewoon een goede klant van haar. Schrijf alleen niet meer over haar. Echter een discussie met een dame voeren over een geschreven recensie is niet fijn.

KevinK
13 januari 2013, 08:18
Amy/Emy in GT vertelde me zelf regelmatig de verschillende fora in de gaten te houden omdat ze wilde weten wat er over haar geschreven werd. Dit vond ze zelf wel grappig, en door het lezen van de recensies kwam ze achter de nicknames van de beren.
Een uitdruk maken van wat geschreven is en dit zelfs meenemen naar de dames vind ik wel heel laag bij de grond. Ik weet ook niet wat beren hiermee willen bereiken, want ook de dames zullen dit toch wel vreemd en achterbaks vinden.

Dalton
13 januari 2013, 08:35
Amy/Emy in GT vertelde me zelf regelmatig de verschillende fora in de gaten te houden omdat ze wilde weten wat er over haar geschreven werd. Dit vond ze zelf wel grappig, en door het lezen van de recensies kwam ze achter de nicknames van de beren.
Een uitdruk maken van wat geschreven is en dit zelfs meenemen naar de dames vind ik wel heel laag bij de grond. Ik weet ook niet wat beren hiermee willen bereiken, want ook de dames zullen dit toch wel vreemd en achterbaks vinden.

Ik geloof niet dat de dames nederlands kunnen lezen noch spreken dus wat maakt het uit om een bulgaarse een nederlands artikel onder haar neus te houden.
De dames in de clubs kunnen amper duits praten dan is het lezen van een nederlands artikel doch geen probleem.

Jansen
13 januari 2013, 09:39
Amy/Emy in GT vertelde me zelf regelmatig de verschillende fora in de gaten te houden omdat ze wilde weten wat er over haar geschreven werd. Dit vond ze zelf wel grappig, en door het lezen van de recensies kwam ze achter de nicknames van de beren.
Een uitdruk maken van wat geschreven is en dit zelfs meenemen naar de dames vind ik wel heel laag bij de grond. Ik weet ook niet wat beren hiermee willen bereiken, want ook de dames zullen dit toch wel vreemd en achterbaks vinden.

Nee hoor de meeste dames vinden het wel oke omdat ze via forums ook vaak nieuwe klanten krijgen.

Je hebt daarom vele vormen van schrijvers zoals :

Veel beren schrijven hier hun verhaal omdat ze dan nog een keer geil worden van hun bezoek en misschien wel met een hand lekker rukken om het nog eens te beleven.
Andere schrijven omdat ze een vrijkaart van een club willen verdienen met een verhaal wat zeer uitgebreidt en vulgair genoeg is.
Weer andere schrijven omdat ze niet geneukt hebben maar er bij willen horen.
Weer andere schrijven om hun mening te delen mnet bevriende beren die ook met dit meisje zijn geweest.
En ik schrijf vaak om een meisje te promoten zodat ze meer werk krijgt door de goede ervaring die ik dan als plintenneuker heb gehad met haar.

En de grote groep kwijlen schrijvers dit zijn schrijvers die dag en nacht op dit forum zittenen overal op reageren en om alleen reacties te krijgen van andere beren loopt het kwijl aan twee kanten van hun mondhoeken op hun bureau even mijn mond afvegen.

Maar negatief schrijven moet je een beetje weg laten het hoeft ook niet altijd positief te zijn, bij een ervaring waar de tijd of een meisje met een vreselijke geur rondloopt en zich slecht wast en de service wat minder is dan gewoon schrijven.

Ik vertelde Miss IJbeer nr 1 louana 2012 dat ze gewonnen had van een hele lange lijst dames uit Duitsland en Belgie maar ze lachte en snapte het niet eens dus maak je niet druk de dames die het goed doen vinden het wel goed en de mindere klagen omdat er te weinig positief over hun in staat.

Wel zoveel mogelijk prive weglaten.

Niet schrijven dat ze in werkelijkheid anders heet of een woonplaats dan ook nog vermelden van een dame in een vreemd land.

Nee houdt het oppervlakkig en alleen wat er in de club afspeelt maar niet te persoonlijk.

Wentelt Eefje
19 februari 2013, 08:43
Vooral in clubs waar je rustig met een tablet mag zitten zijn veel meisjes die weten dat er op fora als deze over hen wordt geschreven. Ook in Duisburg op de Vulkaan. Zeker de goed Engels en/of Duits sprekende Oostblok-meisjes zijn vaak nieuwsgierig wat er over henzelf (en bij clubmeisjes ook hun club van dat moment) wordt geschreven.

Dat niet alle ijsberen dan even letterlijk andermans en eigen recensies vertalen, weet ik wel zeker. Aktief vertellen dat je schrijft, wie een andere schrijver is of zelfs maar zoeken op dit forum in bijzijn van een meisje dater nog nooit naar gevraagd heeft vind ik not-done.

BSesamstraat
19 februari 2013, 09:35
Wat mij irriteert dat er beren rond lopen die tegen damens zeggen kijk die kerel is ..... Van het ijsberenforum. En dat je op eens aangesproken word ohhh ben jij dus bbertb. Dit kan echt niet maar gebeurt helaas nu wel in GT.

KevinK
19 februari 2013, 12:12
Ergens toch wel weer goed dat ik bijna nooit contact met andere beren heb.

BSesamstraat
19 februari 2013, 13:01
Ergens toch wel weer goed dat ik bijna nooit contact met andere beren heb.
Ja dat is idd het voordeel, wel jammer dat je me aan ziet als een gokkende dam vol tatoos ;)

Picasso 1
19 februari 2013, 14:28
Wat mij irriteert dat er beren rond lopen die tegen damens zeggen kijk die kerel is ..... Van het ijsberenforum. En dat je op eens aangesproken word ohhh ben jij dus bbertb. Dit kan echt niet maar gebeurt helaas nu wel in GT.

Verschillende dames in GT spreken mij tegenwoordig aan met Ace2 :eek:.

hp001
19 februari 2013, 14:46
Verschillende dames in GT spreken mij tegenwoordig aan met Ace2 :eek:.Verschillende beren ook.

benijsbeer
19 februari 2013, 14:54
Ik loop vaak de hele dag rond in een club.

Omdat ik verslaafd ben aan het internet heb ik dus ook regelmatig een laptop, ipad of telefoon bij me.

De meiden vinden dat wel interessant en vragen dus naar de (niet aanwezige) spelletjes en welke foto's en/of meldingen er over hun op het internet staan.

Ze zijn meestal heel blij dat je je moet aanmelden om die foto's te zien, en nog blijer als ze weten dat de lezer eerst wat moet hebben geschreven.

De kans dat het oosteuropese thuisfront op een dergelijk verstopte Nederlandse site komt is verwaarloosbaar klein dus 'mag' dat van hun. Foto's maken lukt me dus gemakkelijk als ik ze maar niet op Facebook zet. Behalve de foto's die ze er juist wel op willen hebben.

Kijk en zo komt ze dus je echte naam te weten en jij die van haar...

Vlak ook niet hun behendigheid met Google translate uit of hun taalgevoel. Daar sta je af en toe ook van te kijken.

Mijn club telefoon / neuk GSM heeft al dat soort programma's erop zitten.

Nibor76
19 februari 2013, 15:06
Vlak ook niet hun behendigheid met Google translate uit of hun taalgevoel. Daar sta je af en toe ook van te kijken.

Mijn club telefoon / neuk GSM heeft al dat soort programma's erop zitten.
Het is te hopen dat ze google translate met een korrel, wat zeg ik een kilo zout nemen.
En het zijn ook dit soort gezegdes "een korrel zout" wat zich moeilijk laat vertalen.


http://youtu.be/KHitX2x5FF0

Badslippers
19 februari 2013, 18:10
Zeker de goed Engels en/of Duits sprekende Oostblok-meisjes zijn vaak nieuwsgierig wat er over henzelf (en bij clubmeisjes ook hun club van dat moment) wordt geschreven.

Zijn we niet allemaal reuze nieuwsgierig wat er (over ons) geschreven wordt? Vandaar het vet aandikken van de ijsberen en damesnamen. Dat zie ik als een extra service aan de lezer. Ben je tenminste snel waar je wezen moet. Je moet er toch niet aan denken die complete behangrollen van Ace2, SFL en aanverwante langschrijvers te moeten doorworstelen.


Dat niet alle ijsberen dan even letterlijk andermans en eigen recensies vertalen, weet ik wel zeker. Aktief vertellen dat je schrijft, wie een andere schrijver is of zelfs maar zoeken op dit forum in bijzijn van een meisje dater nog nooit naar gevraagd heeft vind ik not-done.

Verkeerde informatie door lullen en gebrekkig vertalen is erger. Dus als je mijn recensies door brieft "No problem" maar wel graag correct. Het forum raadplegen in het bijzijn van een dame "Not done"? Mwahhhh, ik kan me ergere zaken voorstellen.


Wat mij irriteert dat er beren rond lopen die tegen damens zeggen kijk die kerel is ..... Van het ijsberenforum. En dat je op eens aangesproken word ohhh ben jij dus bbertb. Dit kan echt niet maar gebeurt helaas nu wel in GT.

En vooral als er zoveel bertjes rondwandelen. Pas geleden vroeg me nog een mokkel of ik die viespeuk was die als hobby het dichtkitten van mondjes heeft! Bah bah, moest ik dat weer ontkrachten en uitleggen dat ik de reetlikker alias Rimbolina ben en dat er ook nog een vleermuisverzamelaar met die naam de tenten onveilig maakt.

krukar
19 februari 2013, 18:50
In 3 clubs sta ik bekend met m'n forum naam ipv m'n echte naam :hammer:

In 2 clubs omdat in die beide een dame mijn nick uitgevogeld heeft (of doorgekregen van een andere beer....) en dat vervolgens doorgegeven aan de andere dames...
In de 3de club omdat de eigenaar m'n forum nick wist en vanaf toen elke keer door de zaak heen brult "Hey Krukar" als ik binnenkom, en die dames gaan dat nadoen >.<.

Merk zelf ook dat er andere beren zijn die m'n recensies doorspelen aan de vrouwtjes, geen idee waarom. Zit je met een vrouwtje op de bank zegt ze ineens "ja maar vorige keer heb je dit en dit over mij geschreven". Zucht....

KevinK
19 februari 2013, 20:40
Probleem kan inderdaad de vertaling zijn. Google is ruk, en de taalvaardigheden van veel ijsberen zijn ronduit slecht.

Hendrikdeleuter
19 februari 2013, 21:26
Volgens mij in het in het algemeen wijs om hier enigzins prudent mee om te gaan. Als de clubs en de dames weten onder welke naam je op de fora recensies schrijft is het gauw gedaan met de anonimiteit en daarmee met de waarde van dit soort sites. En verder is de objectiviteit ver te zoeken, omdat het logisch is dat ze je proberen te beïnvloeden, om een positieve recentie te schrijven. De nevenverschijnselen daarvan zijn misschien best aardig, maar uiteindelijk worden we hier allemaal niet beter van.
Dus houd je nickname voor jezelf zodat je echt objectief kunt schrijven.

Voor wat mijzelf betreft is er slechts één mede ijsbeer die mijn naam kent, reden heb ik hierboven omschreven.

Wentelt Eefje
26 februari 2013, 15:27
Verkeerde informatie door lullen en gebrekkig vertalen is erger. Dus als je mijn recensies door brieft "No problem" maar wel graag correct. Het forum raadplegen in het bijzijn van een dame "Not done"? Mwahhhh, ik kan me ergere zaken voorstellen.

Inderdaad, iets langer over nagedacht nu en ben het met je eens, ook over het well-done ;) i.p.v. "not done" zijn.

BefBeer
26 februari 2013, 20:05
Probleem met de vrijkaart; die krijg je op je nick en dan weet de inkom die dus.

BefBeer

vrije jongen
30 januari 2014, 23:24
Geachte heer Rat,

Onlangs is mij uit "zeer betrouwbare bron" ter ore gekomen dat een bepaalde Oost-Europese dame van plezier - zoals wij eufemistisch plachten te zeggen - op de voor menig van ons welbekende temperamentvolle wijze, op zoek naar mij zou zijn om het doorgaans hyperbolische “I kill you” voor de verandering eens in de praktijk te brengen.

Deze dame - die in etablissement “Livingroom” haar diensten onder het pseudoniem “Tanja” aanbiedt - schijnt door u in de veronderstelling te zijn gebracht dat er recentelijk op dit forum, een minder dan waarheidsgetrouw bericht is gepubliceerd aangaande een “intieme aangelegenheid” tussen ons beiden.

Binnen de maatschappij staat de prostituant in zijn algemeen niet in al te hoog aanzien, waarbij prostituanten die menen forumberichten met de dames te moeten delen, zich zelfs binnen deze doorgaans tolerante gemeenschap als uitermate “zielig” doen gelden. Wanneer u zich dan ook nog genoodzaakt voelt om te liegen over wat geschreven wordt, ervan uitgaande dat u de intellectuele capaciteiten bezit om te lezen, maakt dat u een “miezerige” exponent van de eerder aangehaalde “zieligheid”.

Ik ken u niet en weet niet of u mij wel kent, maar ik hoop dat u heeft gevonden wat u zocht in deze. Misschien voelt u zich een centimeter langer, of heeft u het idee dat u zich hiermee bij de Oost-Europese prostituee in kwestie in het spreekwoordelijke "goede daglicht" heeft gesteld. Wees er maar trots op, terwijl deze door u zo “gewaardeerde” jonge vrouw zich naar verluid boos, vertwijfeld en onbegrijpend afvraagt, waarom een semi-reguliere klant zulke onwaarheden over haar zou publiceren.

Volgens eerder genoemde bron, is uw Roemeense favoriet onder de impressie dat er hier recentelijk een zeer negatief bericht is verschenen, dat onder andere spreekt over weigeringen met betrekking tot zoenen op Franse wijze en de cunnilingus. Tegen beter weten in voeg ik de werkelijke melding als bijlage (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=352917#post352917) toe. Geen van deze stellige uitspraken zijn hier terug te vinden. Zoals te verwachten is het niet in u opgekomen om ook melding te maken van het feit dat ik op dezelfde dag alle ervaringen in etablissement “Livingroom”, hoger plaatste dan de vergelijkbare ervaringen in etablissement “Freude” – een etablissement dat sinds jaar en dag geroemd wordt om de goede dienstverlening. Het is natuurlijk ook niet in u opgekomen om te benoemen dat de dame in kwestie, binnen het kolderieke spel “Miss IJsbeer”, door mij in de top 3 van etablissement “Livingroom” is geplaatst. Het kan zijn dat u als Limburger, want die kans lijkt mij aanzienlijk, niet geïnteresseerd bent in clubs die meer dan vijftig kilometer van uw bedstee verwijderd zijn; of u bent motoriek dan wel intellectueel niet in staat om op een website naar beneden te “scrollen”. Desalniettemin heb ik, tot mijn ontsteltenis, moeten constateren dat er nog geen precedent is voor ontoerekeningsvatbaarheid op basis van een Limburgse achtergrond.

Buiten het onaangename gemoed dat u bij mij en uw vaste dame heeft veroorzaakt, slaagt u er ook in om mij het actief berichten te doen heroverwegen. Het zijn de heerschappen als u, die ervoor zorgen dat publicaties op het “forum” overwegend over andere aanwezige prostituanten en de culinaire prestaties van de kok gaan. Ik zie steeds meer in waarom gerespecteerde “leden”, of zelf “moderatoren” ervoor terug schrikken om gedetailleerd te publiceren. Zeker wat betreft het etablissement “Livingroom” schijnt deze terughoudendheid noodzakelijk te zijn. Betreurenswaardig, daar mijn bezoeken aan dit etablissement steeds regelmatiger de potentie voor een aardige publicatie bieden.

Tot slot wens ik u vele fysieke ongemakken het komende jaar; mocht het u ooit gelukt zijn een vrouw zonder financiële compensatie bereidwillig te vinden en zelfs de huwelijkse geloften te hebben uitgesproken – hetgeen ik me niet kan voorstellen – dan wens ik u specifiek een uiterst hardnekkige en moeilijk uit te leggen druiper toe.

Niet meer van zins te zijn nog meer woorden aan u te verspillen, verblijf ik.

Minachtend,

VJ

Dalton
31 januari 2014, 08:06
Leuk verhaaltje jonge vriend maar wat kan jou dat gelul nou schelen,dit wordt steeds weer opnieuw gedaan door de een of andere klootzak die in de clubs ronddwarrelen om een wit voetje bij de dames te halen.
Je moet het gewoon zien dat ze beter over je fiets kunnen lullen dan over je lul fietsten bijvoorbeeld.
Gewoon doorgaan met het vertellen van je verhaal hier op dit forum en print het vertelde verhaal uit en geeft het aan de dame in kwestie dan heeft het een averechtse uitwerking en krijgt de ijsbeer die dat doet het heel moeilijk in de clubs.
Want stop jij met tikken van de verhaaltjes hebben wij ouderen zoals jullie ons noemen niks meer te lezen en te trekken achter de laptop en dan moeten we jammer genoeg iedere dag naar een club om al het zaad kwijt te raken.
Denk vooral daaraan dat je je oudere medemens daar een groot plezier mee doet en jij met je uiterlijk kan iedere dvp uitzoeken die je maar wilt en flink aframmen of teder behandelen wat je maar wilt maar vertel het ons dan kunnen we met je mee genieten en lijkt het voor jou net of je op herhaling bent,sterkte kleine jonge.(hier heeft een amsterdammer ook een liedje over geschreven)

speler
31 januari 2014, 10:00
hij doet hiermee wel zijn naam eer aan "rat"

Alfijojo
31 januari 2014, 11:30
Is mij nog steeds onduidelijk wat een ijsbeer ermee opschiet bij een dame om ander in kwaad daglicht te zetten?

VJ, hoop ondanks de "rat" dat u gewoon gedetaileerd blijft doorschrijven. Mag uw berichtgeving graag lezen...

Badslippers
31 januari 2014, 12:17
Geachte heer Rat,

Onlangs is mij uit "zeer betrouwbare bron" ter ore gekomen dat een bepaalde Oost-Europese dame van plezier - zoals wij eufemistisch plachten te zeggen - op de voor menig van ons welbekende temperamentvolle wijze, op zoek naar mij zou zijn om het doorgaans hyperbolische “I kill you” voor de verandering eens in de praktijk te brengen.

Ach, beschouw dat laatste maar als een compliment. Dames die dat zeggen, mogen je veelal anders zouden ze je gewoon links laten liggen. Vele ijsberen zijn je voor gegaan in het zwartmakers circuit. "Welcome to the club". Bovendien heeft de dame in kwestie teveel niveau om zich daar druk over te maken. Zij ziet jou liever komen dan zich in te laten met een "Stasi-rapporteur".

gignnl
31 januari 2014, 16:13
Is een begrijpelijke reactie van VJ,maar de dame kennende staat ze hier wel boven.Denk als je er bij een volgend bezoek tekst en uitleg geeft de zaak wel uit de lucht is.
Helaas zijn dergelijke zaken wel vaker voorgekomen de laatste tijd waardoor enkele prima schrijvers monddood zijn gemaakt of hun schrijfselen op een laag pitje hebben gezet.
Hoop dat VJ zich hierdoor niet laat hinderen en doorgaat met zijn prima verhalen uit het clublandschap.

KevinK
31 januari 2014, 16:43
Ik heb wel eens van meiden gehoord dat er gasten zijn die recensies uitprinten en dan eisen dat ze zoent, zijn reet likt of wat dan ook omdat ze het bij een ander ook hebben gedaan. De mannetjes die dit doen kunnen beter hulp van een psycholoog inroepen, want ze zijn gewoon gestoord.

gignnl
31 januari 2014, 16:51
Weet uit de begintijd van GT dat er dames rondliepen met uitgeprinte recensies van het YBF.Een vaste dame van mij die niet wist dat ik schreef kwam ermee aan omdat ik iets had beschreven dat alleen wij wisten,overigens niks negatiefs maar een detailtje.Maar toch best lullig als je zo word aangesproken.Diverse dames kennen overigens de leden bij hun nicknames.

Dalton
1 februari 2014, 01:06
Ik heb wel eens van meiden gehoord dat er gasten zijn die recensies uitprinten en dan eisen dat ze zoent, zijn reet likt of wat dan ook omdat ze het bij een ander ook hebben gedaan. De mannetjes die dit doen kunnen beter hulp van een psycholoog inroepen, want ze zijn gewoon gestoord.

Je moet niet vergeten dat wanneer de dames lopen te fluiten ze nog liegen en niet alles geloven wat er verteld wordt anders kunnen ze de naam van dit forum ook nog eens veranderen in de roddelrubriek.

Keesbe
1 februari 2014, 12:55
Beste Beren, Ik snap werkelijk niet waar jullie je zo druk om maken! De dames die echt willen weten wat er geschreven wordt lezen gewoon zelf mee, ze vragen het te vertalen aan een beer of gooien t in Google. Of je nu op t forum dingen zegt of je roddelt achter iemand zijn/haar rug..... JIJ kiest ervoor om iets over een ander persoon te zeggen, met t risico dat dit verhaal terug komt.... zo gaat dat met roddels. Roddels zijn niet per definitie de waarheid, zo werkt dat ook met posts. Als jij t risico niet wil lopen denk ik dat je gewoon niet moet schrijven! Het is een beetje scheef dat wij alles maar kunnen neer kwakken met de artiesten naam van de dame erbij, maar gaan klagen als de dames onze artiesten naam proberen te achterhalen. De vrijkaarten geven de clubs al een mooi beeld van de persoon die hier veel schrijft, sta niet gek te kijken als je aangesproken wordt door een club als je een slechte recensie geschreven hebt over de club waar je nu met een vrij kaart aan de deur staat.

Maar het kan ook positief uitpakken, een club kan hier de mening van een deel van zijn klanten lezen en daar iets mee doen, het is niet altijd makkelijk te weten te komen hoe men over je zaak denkt, dit forum kan hen daar bij helpen.

Als schrijver ben je vrij machtig, je kun over iedereen schrijven wat je wil, en daar heeft de dame of club de gevolgen van te dragen, net als jij zelf (alleen jij besluit te schrijven) Of je nu op t forum of ergens anders iets schrijft op het internet..... denk NA! En bedenk je dat jij in de positie bent om je over een persoon negatief uit te laten, bedenk dan ook dat er eventuele gevolgen aan kunnen zitten. Wakeup "Dit is internet!"

KevinK
1 februari 2014, 14:04
Beste Beren, Ik snap werkelijk niet waar jullie je zo druk om maken! De dames die echt willen weten wat er geschreven wordt lezen gewoon zelf mee, ze vragen het te vertalen aan een beer of gooien t in Google. Of je nu op t forum dingen zegt of je roddelt achter iemand zijn/haar rug..... JIJ kiest ervoor om iets over een ander persoon te zeggen, met t risico dat dit verhaal terug komt.... zo gaat dat met roddels. Roddels zijn niet per definitie de waarheid, zo werkt dat ook met posts. Als jij t risico niet wil lopen denk ik dat je gewoon niet moet schrijven! Het is een beetje scheef dat wij alles maar kunnen neer kwakken met de artiesten naam van de dame erbij, maar gaan klagen als de dames onze artiesten naam proberen te achterhalen. De vrijkaarten geven de clubs al een mooi beeld van de persoon die hier veel schrijft, sta niet gek te kijken als je aangesproken wordt door een club als je een slechte recensie geschreven hebt over de club waar je nu met een vrij kaart aan de deur staat.

Maar het kan ook positief uitpakken, een club kan hier de mening van een deel van zijn klanten lezen en daar iets mee doen, het is niet altijd makkelijk te weten te komen hoe men over je zaak denkt, dit forum kan hen daar bij helpen.

Als schrijver ben je vrij machtig, je kun over iedereen schrijven wat je wil, en daar heeft de dame of club de gevolgen van te dragen, net als jij zelf (alleen jij besluit te schrijven) Of je nu op t forum of ergens anders iets schrijft op het internet..... denk NA! En bedenk je dat jij in de positie bent om je over een persoon negatief uit te laten, bedenk dan ook dat er eventuele gevolgen aan kunnen zitten. Wakeup "Dit is internet!"

Het gaat er niet om of een dame weet wat er over haar geschreven wordt, het gaat er om dat andere beren de dames bewust een verkeerde vertaling van een bericht voorschotelen om iemand anders in een kwaad daglicht te zetten.

Keesbe
1 februari 2014, 14:09
Dat is iid een rot streek, maar dat heeft niks met t forum te maken, dat soort rare individuen vind je overal. 't is aan de DVP om t originele bericht op ze zoeken als ze t zeker wil weten. Roddel en achterklap.... dat is denk ik nog ouder als t oudste beroep ;)

KevinK
1 februari 2014, 14:40
Dat is iid een rot streek, maar dat heeft niks met t forum te maken, dat soort rare individuen vind je overal. 't is aan de DVP om t originele bericht op ze zoeken als ze t zeker wil weten. Roddel en achterklap.... dat is denk ik nog ouder als t oudste beroep ;)

Als de DVP Nederlands spreekt zal dat geen probleem zijn, echter spreken de meeste dames Roemeens als moedertaal en dan wordt het al heel snel lastig om een bericht te begrijpen. En als dan die "aardige" beer hen helpt met de vertaling, dan geloven ze dat al snel.

Bluebear
1 februari 2014, 14:54
Als de DVP Nederlands spreekt zal dat geen probleem zijn, echter spreken de meeste dames Roemeens als moedertaal en dan wordt het al heel snel lastig om een bericht te begrijpen. En als dan die "aardige" beer hen helpt met de vertaling, dan geloven ze dat al snel.

Dit is mij dus laatst overkomen en toch verrekken om mij te vertellen wie haar geholpen heeft. Oh ja, ze zei wel dat die persoon er geen belang bij hadt dat hij of zij niet letterlijk vertaalde wat ik geschreven hadt. En wat ze me vertelde klopte precies. Het ging wel over een verhaal dat lang geleden geschreven is door mij.
Wat ik wel merkte is dat ze alleen op haar paspoort hadt gezocht en je kon merken dat ze niet in de gaten hadden hoe het forum verder werkt. Anders was ik waarschijnlijk nog harder de lul geweest. :eek: :cool: :biggrin:

Keesbe
1 februari 2014, 15:26
Als de DVP Nederlands spreekt zal dat geen probleem zijn, echter spreken de meeste dames Roemeens als moedertaal en dan wordt het al heel snel lastig om een bericht te begrijpen. En als dan die "aardige" beer hen helpt met de vertaling, dan geloven ze dat al snel.

Dan is er toch helemaal geen probleem met betrekking op t forum? Ik kan naar elke willekeurige individu gaan en vertellen dat jij iets slechts gedaan hebt..... of t waar is doet er niet toe, zolang het maar geloofwaardig is.... Als jij iets positiefs zegt op t forum kan ik dat vertalen als iets negatiefs... maar daar hoef je niet voor te posten of een forum voor te hebben, ik kan ook zeggen dat je mij iets zelf verteld hebt. Zolang ik t geloofwaardig brengen kan heb jij een probleem.... maar zo gaat t met roddel en achterklap.... dat staat helemaal los van het forum of zelfs van het internet!.....

MiniME
1 februari 2014, 16:02
VJ omschrijft treffende DE reden waarom veel ijsberen, waaronder ondergetekende, nauwelijks meer schrijven op dit forum. Jammer maar helaas, maar idd te hopen dat dit soort ego-beren (die mijn disclaimer) vanzelf een keer tegen de beruchte muur aanlopen en in hun eigen mes vallen (figuurlijk gesproken uiteraard).

Eddy_V
1 februari 2014, 16:08
Ik zie het probleem niet zo.
Schrijf onder eigen naam en de meeste dames die ik ooit bezocht heb weten dat ook. Als ze ooit vragen om iets niet te schrijven bijv vanwege uitzondering in service, dan hou ik daar rekening mee.
Voor hun is het werk, voor mij is het een hobby: leven en laten leven!

anali
2 februari 2014, 03:04
IJsberen die teveel kletsen (weet dr wel enkele) kan Anali missen als kiespijn... links laten liggen!!!

KevinK
2 februari 2014, 10:36
Dan is er toch helemaal geen probleem met betrekking op t forum? Ik kan naar elke willekeurige individu gaan en vertellen dat jij iets slechts gedaan hebt..... of t waar is doet er niet toe, zolang het maar geloofwaardig is.... Als jij iets positiefs zegt op t forum kan ik dat vertalen als iets negatiefs... maar daar hoef je niet voor te posten of een forum voor te hebben, ik kan ook zeggen dat je mij iets zelf verteld hebt. Zolang ik t geloofwaardig brengen kan heb jij een probleem.... maar zo gaat t met roddel en achterklap.... dat staat helemaal los van het forum of zelfs van het internet!.....

Jij meende dat de DVP even het originele bericht op kan zoeken om achter de waarheid te komen. Dat kan niet want de DVP spreekt geen Nederlands dus begrijpt ze het bericht niet.

Keesbe
2 februari 2014, 10:52
Jij meende dat de DVP even het originele bericht op kan zoeken om achter de waarheid te komen. Dat kan niet want de DVP spreekt geen Nederlands dus begrijpt ze het bericht niet.

en net als met roddels, is de waarheid niet altijd te achterhalen..... hoe je t ook went of keert, t is gewoon een groepsproces. Als het gaat over onwaarheden of verdraaien van posts hier, heeft dat niks te maken met t forum anders dat dit toevallig t medium is. (zoals ik al eerder zei.... ik heb geen forum nodig om een verhaal uit mijn duim te zuigen om de goede sier te maken) Gaat t over een post die daadwerkelijk geschreven is, heb je zelf iets wereld kundig gemaakt zonder dat je weet WIE t leest.... een DVP of een beer die van ouwehoeren houdt. Om mee te lezen hoef je niet in te loggen dus de HELE wereld leest mee.... bedenk dat als je iets schrijft :)

Picasso 1
2 februari 2014, 14:57
Sessie 2: JENNY: Duitse kwebbelkous met bruine halflange haren, normaal figuur, enkele kleine tattoos en opvallende tattoo boven een tiet, voorts een tongpiercing waar gelukkig geen spaghettiresten aanhingen, intimpiercing ook, navelpiercing ook, geen dame om elke week mee te vliegen dus als je niet van wachttijd aan de detector houdt...B-cups natuur van de deinende soort, ze hangt dixit haarzelve doorgaans in de kino rond wegens filmfascinatie, naja, ss trof haar wegens zelfopgelegd kinoverbot dus in de bar waar ze tijdens voorvermeld gesprekje na ss z'n eerste strapatsen ook al kwam kwebbelen. Presales van matige factuur, maar alla, monkey see, monkey do...
Service: TZ goed tot zéér goed, initieel vluchtig doch alras bleek dit PSE-uitstralende meisje eigenlijk een GFE-knuffeltje te zijn, erg sensitief en madame had meer kiekenvel dan een niet goed geplukt soepkieken...PZC goed tot zéér goed, soms wel wat te hardhandige handinzet, doch dan hou je toch gewoon haar handjes vast als plausibele oplossing, dit ter gratis kersttip vanuit de hel... Lecken/Fingern hochgenuss ditmaal, een lichtnat dweilspoortje werd gesignaleerd, en intimpiercing bleek roestvrij, dat is meteen gecheckt...vingeren werd anforderend onthaald, yup, ze douwde m'n kop ietsje te hardhandig downwards, dus dat orgasme kon ze wel vergeten; voor de goeie orde is het niet alle dagen Kerstmis... NMC goed tot zeer goed...Bovengemiddelde clubservice ohne frage... mits goede luim een prima dametje peins k...

Peace out

En wat gebeurt er als je deze recensie via een translate programma op internet vertaalt.

Dame X: wie is die onnavolgbare dichter die wat over me geschreven heeft? En wat staat er eigenlijk?
Dame 1: volgens mij staat er dat je liever gaat film kijken dan tijd spenderen aan presales.
Dame 2: hij benadrukt daarbij je voorkeur voor spaghettiwesterns.
Dame 3: ik denk dat hij zegt dat je geen hoogvlieger bent met al je piercings
Dame 4: hij vond jou een aapje die bij elke aanraking kippevel kreeg.
Dame 5: je eindeloze gekwebbel zou op waarheid gefilterd moeten worden via een leugendetector.
Dame 6: je zou iets gratis hebben gedaan waarover hij je wat tips wil meegeven.
Dame 7: bij het NMC doe je wel je best itt bij het NZC.
Dame 8: je service is alleen maar oké wanneer je goed geluimd bent.
Dame 9: Je geeft alleen bovengemiddelde service omdat je in een ondergemiddelde saunaclub werkt.
Dame 10: je vind je eigen orgasme belangrijker dan die van hem.
Dame 11: je zou veels te losse handjes hebben en te hardhandig met zijn hoofd om zijn gegaan.
Dame 12: Daarom vermeldt hij aan het eind dat de vrede over is, denk ik.
Dame X: Grrrrrr, ik ga nooit meer met die gozer maar de kamer!!!! :angryfire:
Satanic Surfer een week later: Potverdikkeme, wie heeft nou weer mijn recensie verdraaid en doorgebriefd naar dame X! :wand:

seksenfun
2 februari 2014, 16:27
Ik schrijf al bijna 7 jaar en al bijna 7 jaar in detail. Het kwam vooral in de NRW-grensclubs voor, niet dat ik daarvoor daar niet meer vaak kom, ik vlucht niet, dat ik af en toe "voorgebriefd" werd. Telkens kwam dat in het rechtstreekse nadeel van de "verteller". 3 keer indirect. Ook met Alini indertijd in PHG maakte ik het mee. Ze vond het niet erg, ze vond ze enkel wat te lang. Was onze seks nadien minder, slechter...? Nee. Gelukkig willen ze in eerste plaats je geld en een vaste klant laten schieten voor een roddel van een andere vaste klant, dat doen ze nu precies niet. Ook in YY lichtte een dame me eens in dat ze ingelicht werd. Ze vond het leuk dat ze een gratis publi-jongen had, grapte ze. Ze is al lang niet meer actief als DVP dus haar naam is van geen tel meer.

Ik ben even afwezig geweest op het forum maar moedig VJ aan om te doen wat hij leuk vindt en schrijven hoort daarbij. Laat je niet beknotten omwille van anderen (zeker niet als je ze tot en met zielig vindt)! Kom op voor jezelf! Je bent man :smoke:!

Goedemorgenallemaal
13 februari 2014, 12:54
Ik moet bekennen dat ik me er onlangs aan bezondigd heb...
Nu ja, ik heb wel eens vaker tegen een dame gezegd dat er zo lovend over haar geschreven wordt (dat is ok wel doorbrieven natuurlijk maar ik dnek dat dat iest anders is dan wat hier eigenljk bedoeld wordt) maar dit was een geval van op een ander forum lezen dat de dame in kwestie (een dame die ik voor zover mogelijk binnen dit gebeuren als lichtelijk "bevriend" beschouw) onder andere zaken in haar programma heeft staan die ze zeer zeker niet doet en/of niet graag doet (denk daarbij aan bepaalde zaken zc, andere ingangen gebruiken en zo). Ik heb haar maar gewaarschuwd dat iemand dat geschreven heeft. Ik ben niet zover gegaan dat ik de naam (toch een nick) en andere bijzonderheden (niet terug te vinden, het was een "eerste post")van die vent heb gegeven. Zo boos als ze was dat het geschreven werd, zo blij was ze met de waarschuwing.

Sjeufke
13 februari 2014, 13:05
Ik schrijf alleen over de service van een dame, waar ze werkt en of ze aanwezig ( eventueel vakantie) is!
Alle andere zaken van de dame blijven binnen de 4 muren. Dat geldt ook andersom! Vertrouwen over en weer is essentieel.


Verzonden met Tapatalk

Clinic
13 februari 2014, 18:02
Ik moet bekennen dat ik me er onlangs aan bezondigd heb...
Nu ja, ik heb wel eens vaker tegen een dame gezegd dat er zo lovend over haar geschreven wordt (dat is ok wel doorbrieven natuurlijk maar ik dnek dat dat iest anders is dan wat hier eigenljk bedoeld wordt) maar dit was een geval van op een ander forum lezen dat de dame in kwestie (een dame die ik voor zover mogelijk binnen dit gebeuren als lichtelijk "bevriend" beschouw) onder andere zaken in haar programma heeft staan die ze zeer zeker niet doet en/of niet graag doet (denk daarbij aan bepaalde zaken zc, andere ingangen gebruiken en zo).

Beste GMA, als ik moet gaan beginnen om dit soort zaken zogenaamd 'door te brieven', kan ik beter verhuizen naar NRW. Ik begin daar niet eens aan. Ik loop al een dikke 12 jaar mee in het saunaclub circuit en ben en was zeer goed bevriend met een redelijk aantal dames. Als je dan leest wat een onzin sommige beren hier schrijven, van slikken tot onderspuiten met 18 dikke stralen, tot meermaals klaar laten komen van de dame tot het absoluut nooit meer betalen dan het zogenaamde standaardtarief, het uitwonen van alle gaten en het zonder pauze doorraggen van een vol uur of langer.......dan denk ik bij mezelf.......yeah sure....... Ik heb die vergelijking al eens eerder neergepent door de ogen van een DVP, deze 'grootmuilen' doen waarschijnlijk precies het tegenovergestelde. Ze vreten waarschijnlijk hun eigen sperma, komen al klaar (1druppel) bij het uittrekken van de badjas en weten de anus niet eens te vinden. Zelf loop je al een aardige tijd mee en dan weet je het kaf van het koren wel te scheiden en weet je precies welke recensies je met een berg zout moet nemen en welke wel geloofwaardig zijn.

Toch?

Jansen
13 februari 2014, 18:03
Klopt gisteren in PHG vernomen dat wat men Louana ingefluisterd heeft door een ijsbeer gebeurd die daar alles door brieft wat er geschreven wordt met een beetje extra wat de dames dan doet balen.
Daarna geeft hij aan dat hij dit wel in de gaten blijft houden en haar dan op de hoogte houd en mee kan lezen.
Meerdere dames weten hiervan en hebben hetzelfde meegemaakt.

Het is echt een PHG Probleem omdat deze beer het liefst hier naar toe gaat.
We weten nu ongeveer wie het is dus zal hij misschien binnenkort wel een keer van de trap vallen. !!!

aamu
13 februari 2014, 18:10
... Als je dan leest wat een onzin sommige beren hier schrijven, van slikken tot onderspuiten met 18 dikke stralen, tot meermaals klaar laten komen van de dame tot het absoluut nooit meer betalen dan het zogenaamde standaardtarief, het uitwonen van alle gaten en het zonder pauze doorraggen van een vol uur of langer.......dan denk ik bij mezelf.......yeah sure.......

Precies! En dankzij al die onzin worden de echte verhalen van rasijsberen die met hun gespeende lullen de bokken van het dak af neuken niet meer geloofwaardig geacht :mad:

Clinic
13 februari 2014, 18:25
Het is echt een PHG Probleem omdat deze beer het liefst hier naar toe gaat.
We weten nu ongeveer wie het is dus zal hij misschien binnenkort wel een keer van de trap vallen. !!!

Beste Jansen, nee hoor, is geen probleem, komt ook in GT, VM en GD voor waar ik het zeker van weet. Nu zijn wij beiden iets meer bekend in PHG dus lijkt het voor ons daar vaker voor te komen, naar het gebeurd overal, geloof me maar.

Jansen
13 februari 2014, 19:16
Beste Jansen, nee hoor, is geen probleem, komt ook in GT, VM en GD voor waar ik het zeker van weet. Nu zijn wij beiden iets meer bekend in PHG dus lijkt het voor ons daar vaker voor te komen, naar het gebeurd overal, geloof me maar.

Klopt dat is in de meeste clubs zo.

Maar PHG stijgt daar wel bovenuit zie de reacties maar en de beren die niet meer schrijven bij PHG.

Dalton
13 februari 2014, 19:47
Heren ijsberen zijn jullie nu volwassen of nog steeds kinderlijk of aan het verkindsen.
Volgens mij komen we in een club voor het pijp en neukwerk van de dames en het lullen wat de dames onder elkaar doen soms door middel van een ijsbeer moet je op de koop toe nemen.
Dezelfde dvp's willen toch alleen maar de euro's en het zal ze een biet wezen wat jullie hier op dit forum vertellen,als hun knip maar goed gevuld wordt.
Het is zeker waar wanneer je verliefd bent op een dvp dan wil je er geen slechte dingen over horen.
Maar wie wordt er verliefd op een dvp?:k014[1]:

Goedemorgenallemaal
14 februari 2014, 08:15
Toch?
Ik ben het met je ees maar die ene dag dat het ozinverhaal er op stond heeft deze dame al een paar keer mannen langs gehad die zeiden de vermelde service als standaard verwachtten. En ze weet nu hoe dat komt.

Oudebelg
31 mei 2014, 13:46
Dag,had eens zin en kon niet direct ergens terecht,dacht laat ik eens een Thai massage doen.Kon direct binnen,gekozen voor een meisje,
naar boven,ze was erg teruggetrokken,zelfs na een uur met happy end.Twee weken later teruggegaan,zelfde meisje gekozen,was al iets
losser,enkele kusjes en douche samen,telkens recensie gemaakt op het(ander)forum.Paar weken daarna opnieuw geweest,telkens na
telefonische reservatie,nog losser en maar gevraagd of ze extra's deed,PZC voor 20€,ok,was niet denderend,enfin.Opeens vroeg ze me
om de volgende keer haar vriendin erbij te halen,ik was akkoord,als de ene een happy begin gaf en de andere ook PZC deed en de ander
een happy end,mits wat dieper en langer pijpen,was goed.Na 3 bezoeken niet slecht,kreeg een IM mail,kerel vroeg of er iets extra's te
krijgen was,had het niet getypt op forum dat ze PZC deed.Ik mail hem dat ze dat deed,zei stelt niet veel voor.De week erop richting
salon,ze deed deur open,had gebeld,gezicht op onweer,direct gezien hier klopt iets niet,geen kusje,geen douche,niets.Toen boven zei
ze:ge hebt me op internet gezet en het stelde niet veel voor,mijn PZC.Ipv 2 gewillige meisjes zat ik met een nijdige spin op kamer,heb
nog geprobeerd de zaken om te praten,niet gelukt.Die kerel had mijn IM uitgeprint en getoond.Hij had al mijn berichten gelezen en had
leeftijd enz genoteerd.Het werd het langste uur in mijn lange leven,uren,charme,geld en geloofwaardigheid weg.Wat bezielt toch zulke
gasten?Sindsdien ga ik niet meer,ook geen ander meisje,want iedereen weet het die daar werkt natuurlijk.Nu weet ik wel wie het is,
maar wat hebt ge daaraan,ik ken hem niet persoonlijk,gelukkig voor hem.Nu schrijft hij dat er daar niets meer te beleven valt?
Met dit wil ik maar zeggen,zielige gasten zijn er overal,losers,was niet op dit forum voor de info.Toch blijf ik in de forums schrijven,
al ben ik voorzichtiger geworden.Sorry voor het negatieve,maar ja,zo is het leven-en+.YOLO

Jan_Wandelaar
31 mei 2014, 15:22
Het is in Thailand gebruikelijk om bij (seks)toeristen eerst een te hoge prijs te noemen, en vervolgens over de prijs te onderhandelen. De eerstgenoemde prijs is over het algemeen 25 tot 50 procent te hoog.

Desalniettemin blijft het onderhandelen belangrijk voor Thaise masseuses, ook wanneer ze in Nederland/België werken. Voor P&N extra bij een massage vragen ze in eerste instantie €60. Iedere doorgewinterde massage-klant weet dat je voor P&N extra hooguit €40 kwijt zult zijn.

Door de uitonderhandelde prijzen en daarvoor geleverde diensten tot in detail in recensies te vermelden ondermijn je de onderhandelingspositie van Thaise masseuses. Volkomen logisch dat ze je dit niet in dank afnemen. Zeker wanneer je dermate in detail getreden bent dat ze je uit een anonieme recensie kunnen herkennen.

Lieden die de communicatieve vaardigheden ontbreken om zelf met een masseuse te onderhandelen denken: ik print die recensie uit, en dan kan ik zeggen: "Ja, maar bij die klant deed je ook dit-en-dat voor een zus-en-zo bedrag".

Op prostitutie-fora wemelt het van de meelees-kereltjes die de sociale en communicatieve vaardigheden ontberen om zelf de weg de vinden in de wereld van de P6. Alles wat je op zo'n forum schrijft kan door dit soort meelees-kereltjes op de één of andere manier tegen je gaan werken.

In eerste instantie heb je dus zelf de fout gemaakt om uitonderhandelde prijs/dienstverlening-details op een publiek forum te plaatsen. Beschouw het als een beginnersfout in de wereld van de Thaise P6, en verontschuldig je bij de masseuses voor deze onnozele beginnersfout. Tien tegen één dat je excuses aanvaard worden, en je klarinet binnen no-time weer bespeeld word door twee gewillige Thaise poppetjes.

J.W.

Oudebelg
31 mei 2014, 15:40
Nee,ik heb het niet op internet gegooid,maar via Interne Mail gemeld
aan een forumlid,is toch een heel verschil,volgens mij,J.W.

Jan_Wandelaar
31 mei 2014, 16:46
Nee,ik heb het niet op internet gegooid,maar via Interne Mail gemeld
aan een forumlid,is toch een heel verschil,volgens mij,J.W.

Dat forumlid benaderde jou naar aanleiding van je recensies via IM.

Het zijn van een mede-forumlid houdt niet in dat je iemand kan vertrouwen, verre van zelfs....

Het is dus indiscreet om details met een volslagen vreemde te delen. Dat gebrek aan discretie werd door de masseuse als nadelig opgevat. Hier was ze terecht boos over.



heb nog geprobeerd de zaken om te praten,niet gelukt.
In plaats van je oprechte excuses te maken kom je, net als hier, bij haar aan met 'het stond niet op internet, maar het was een IM'. Terecht dat de masseuse boos blijft.

En meer dan terecht dat je je geld en je geloofwaardigheid kwijt bent. Volledig eigen schuld dikke bult.

Dat mede-forumlid heeft jou vertrouwen niet geschonden omdat er in de eerste plaats geen enkele reden was om een volkomen onbekende te vertrouwen.

Maar vooral er niet van leren. Gewoon stug vol blijven houden: 'het was niet mijn schuld, want het was immers een IM'.

J.W.

Piet Plezier
16 januari 2015, 14:44
ik vraag me af welke eikel in van Goch heeft verteld dat ik met XXX zonder condoom neuk.
want dat zou doe eikel hiet op het forum hebben gelezen.
maar toen XXX ernaar vroeg om het te lezen kon hij het niet vinden.
nee dat kan hij zeker niet vinden want dat heb ik nooit geschreven.
maar geloof me dat ik erachter kom wie dat heeft gezegd.
als de betreffende persoon weer in de club is word ik ingeseint en dan ben ik er zo.
wat een kutstreek zeg bah bah.

deket
16 januari 2015, 19:18
Roddelen, de integrant spelen, en zwart maken is van alle tijden maar in een club lijkt het wel zeer extreem.
de meiden prikken de vuil spelletjes van losers onmiddellijk door om op zo een zielige manier in de gunst van die meiden te komen.
Ik denk en voel dan onmiddellijk, ik zal ze vroeg of laat wel te grazen nemen, maar eigenlijk is de goede raad die BS me ooit gaf, beter, nl je daarboven stellen.
En nu eigenlijk de essentie: die meiden lezen alles op forum, en ook het manegement door de vertaalfunktie.

Badslippers
16 januari 2015, 20:25
Piet het is me al menigmaal gebeurd. Gelukkig trof ik altijd dames die verstandig genoeg waren en gewoon naar me toe kwamen en opheldering vroegen. Dat kon ik in alle gevallen altijd geven. Je kunt me betitelen als een provocerend schrijver die vaak gebruik maakt van overdrijving en spot. Zoiets is gemakkelijk uit de context te halen door kwaadwillenden. Het zij zo. Zoals Deket al zegt: probeer er boven te staan vooral als je iets NIET hebt geschreven want dan is het zo klaar als een klontje.

we nemen op dit forum toch ook andere ijsberen op de hak. Het gros snapt dat, prikt er door heen en kan er om lachen. Een enkeling neemt dat soort zaken veel te serieus. Een beetje in de zeik nemen moet kunnen en daarna gewoon gezellig een biertje.

Jansen
16 januari 2015, 21:06
Ben het weer helemaal met Badslippers eens ook ik heb diverse malen meegemaakt dat er ijsberen zijn die je het gewoon niet gunnen als je relatie met een dame beter is als misschien met hun.
In PHG met Carmen,Loredana en zelfs met Louana woorden gehad wat achteraf bleek dat een andere ijsbeer zich populair wou maken door lul verhalen over te brengen bij de dames.
Gelukkig waren de dames weer snel overtuigd dat het een lozer was.

de duisburg spesjalist
17 januari 2015, 10:44
ik neem aan dat een ieder zeg dat ze een relatie hebben met een dvp een zakelijke relatie bedoel ;) zelf zit ik nu in een situatie dat ik een dvp erg leuk vind zo leuk dat ik geen oog meer heb voor een ander en niet door haar dienst verlening alleen . ze is teder en ze is mooi en hartstikke zot op me als ze me zie en geef me het gevoel dat ze niet wil dat ik weg ga en ook nog is de langste van duisburg

ik betaal ma een gereduceerd bedrag aan euro's terwijl de dienstverlening en tijd die zij in mijn steek veel meer is help heeft deze dame nu een relatie met mijn of ik met de dame :eek:

Piet Plezier
17 januari 2015, 11:37
Piet het is me al menigmaal gebeurd. Gelukkig trof ik altijd dames die verstandig genoeg waren en gewoon naar me toe kwamen en opheldering vroegen. Dat kon ik in alle gevallen altijd geven. Je kunt me betitelen als een provocerend schrijver die vaak gebruik maakt van overdrijving en spot. Zoiets is gemakkelijk uit de context te halen door kwaadwillenden. Het zij zo. Zoals Deket al zegt: probeer er boven te staan vooral als je iets NIET hebt geschreven want dan is het zo klaar als een klontje.

we nemen op dit forum toch ook andere ijsberen op de hak. Het gros snapt dat, prikt er door heen en kan er om lachen. Een enkeling neemt dat soort zaken veel te serieus. Een beetje in de zeik nemen moet kunnen en daarna gewoon gezellig een biertje.

klopt helemaal badslippers ik heb met xxx gesproken en het was zo uit de wereld.
jansen haalt het ook al aan ze gunnen je geen schatje in de club sommige beren.
vaak zijn dat van die popie jopie figuren,maarja die moeten er ook zijn.
maar het is uit de wereld en later 2 super dates weer met haar gehad,klaar.

de duisburg spesjalist
17 januari 2015, 12:00
klopt helemaal badslippers ik heb met xxx gesproken en het was zo uit de wereld.
jansen haalt het ook al aan ze gunnen je geen schatje in de club sommige beren.
vaak zijn dat van die popie jopie figuren,maarja die moeten er ook zijn.
maar het is uit de wereld en later 2 super dates weer met haar gehad,klaar.

piet p wie is er nou een popie jopie figuur :biggrin:

Piet Plezier
17 januari 2015, 12:16
piet p wie is er nou een popie jopie figuur :biggrin:

wij samen spesjalist;)

Jansen
17 januari 2015, 14:57
ik neem aan dat een ieder zeg dat ze een relatie hebben met een dvp een zakelijke relatie bedoel ;) zelf zit ik nu in een situatie dat ik een dvp erg leuk vind zo leuk dat ik geen oog meer heb voor een ander en niet door haar dienst verlening alleen . ze is teder en ze is mooi en hartstikke zot op me als ze me zie en geef me het gevoel dat ze niet wil dat ik weg ga en ook nog is de langste van duisburg

ik betaal ma een gereduceerd bedrag aan euro's terwijl de dienstverlening en tijd die zij in mijn steek veel meer is help heeft deze dame nu een relatie met mijn of ik met de dame :eek:

Klopt

Een zakelijke relatie met een dame is pas zakelijk als zei ook nog iets verdient aan het samenzijn met jou helaas begrijpen een aantal van die zoutzakken en bankhangers dit niet.
Ze willen het liefst uren zitten slijmen en zitten patsen met een dame voor ze misschien een half uurtje met haar na de kamer gaat.
Dit doen ze vaak zodat andere dan niet de mogelijkheid hebben om met deze dame mee te kunnen gaan dus inkomen bederf voor de dame is dit.
Ik heb het eens meegemaakt in de Vila dat een bankhanger bij een nieuw meisje uren zat te zeveren.
Ik zij tegen de mede ijsberen die bij me stonden van nu heb ik er genoeg van en ga vragen of hij nog plannen heeft om naar de kamer te gaan ?
Toen ik er naar toe stapte en vroeg ga jij eerst , of zal ik even met haar gaan zodat jij dan hoort of het iets is melde hij ok ga jij maar eerst.
De dame was blij zag ik en heb haar de sleutel laten halen we hadden gewoon lekkere sex ook vanwege haar goddelijk lichaam.
Praten hebben we niet gedaan het ging om de belangen van mij lekkere sex.
Wel was ze blij dat ik het gesprek had onderbroken.
Toen ik beneden kwam melde ik hem dat ze niet veel voor hem zou zijn en de andere vertelde ik dat ze super was haha heeft die dame daarna nog meerdere ijsberen boven gehad en hij is niet met haar meer geweest die avond.
Dit was dus voor haar een zakelijk belang enig was hulpverlener haha :biggrin:

de duisburg spesjalist
17 januari 2015, 15:27
Klopt

Een zakelijke relatie met een dame is pas zakelijk als zei ook nog iets verdient aan het samenzijn met jou helaas begrijpen een aantal van die zoutzakken en bankhangers dit niet.
Ze willen het liefst uren zitten slijmen en zitten patsen met een dame voor ze misschien een half uurtje met haar na de kamer gaat.
Dit doen ze vaak zodat andere dan niet de mogelijkheid hebben om met deze dame mee te kunnen gaan dus inkomen bederf voor de dame is dit.
Ik heb het eens meegemaakt in de Vila dat een bankhanger bij een nieuw meisje uren zat te zeveren.
Ik zij tegen de mede ijsberen die bij me stonden van nu heb ik er genoeg van en ga vragen of hij nog plannen heeft om naar de kamer te gaan ?
Toen ik er naar toe stapte en vroeg ga jij eerst , of zal ik even met haar gaan zodat jij dan hoort of het iets is melde hij ok ga jij maar eerst.
De dame was blij zag ik en heb haar de sleutel laten halen we hadden gewoon lekkere sex ook vanwege haar goddelijk lichaam.
Praten hebben we niet gedaan het ging om de belangen van mij lekkere sex.
Wel was ze blij dat ik het gesprek had onderbroken.
Toen ik beneden kwam melde ik hem dat ze niet veel voor hem zou zijn en de andere vertelde ik dat ze super was haha heeft die dame daarna nog meerdere ijsberen boven gehad en hij is niet met haar meer geweest die avond.
Dit was dus voor haar een zakelijk belang enig was hulpverlener haha :biggrin:

je kan het ook anders om treffen Jansen zoals ik veel te lang op de kamer bij een dvp ik betaal vooraf ( moet ik dan altijd geld bij leggen nee is mijn mening ). over die eikels in een sauna club die uren met een dame zitten en dan maar hooguit een 30 minuten naar de kamer gaan vind ik triest volk ik ga daarom ook te werk zoals jij

Hemaworst
17 januari 2015, 17:26
over die eikels in een sauna club die uren met een dame zitten en dan maar hooguit een 30 minuten naar de kamer gaan vind ik triest volk ik ga daarom ook te werk zoals jij

Niet dat ik van het pannenkoekelectoraat ben, maar zijn de dames die urenlang naast een vent blijven zitten niet net zo'n triest volk? Wat voor een 'zelfstandig ondernemer' ben je als je blijkbaar vier uur moet investeren in de hoop een half uurtje inkomsten te genereren?

Sjeufke
17 januari 2015, 17:53
Een verhaal heeft twee kanten. Natuurlijk moet de dame zelf bepalen hoe lang ze presaled. Maar de andere kant is, en daar moet ik DDS wel gelijk in geven. Er zijn waarde collega's die daar handig misbruik van maken. Sterker nog, zelf gezien, er zijn er die presalen (TZ en soms laten pijpen) en dan helemaal niet op kamer gaan.

hasta la pasta
17 januari 2015, 18:06
Sterker nog, zelf gezien, er zijn er die presalen (TZ en soms laten pijpen) en dan helemaal niet op kamer gaan.

Als je wat vaker in een club komt en je houdt er dergelijke praktijken op na, dan stopt de presales vanzelf wel een keer. De dames tamtam zorgt daar wel voor.

Mr.IJsbeer
20 maart 2015, 11:55
zo maar rond lopen kwam ik bij raisa terecht ze was boos op mij dat ik had iets verkeerd geschreven op deze forum ik zeg dat klopt toch ook ze zeg ja maar dat hoeft niet iedereen te weten ik zeg vertel alleen de waarheid ik vroeg aan haar van wie heb je dit gehoord ze de naam echt kerel kan je nooit eens je bek houden echt klein kind ben je alles te vertellen aan de dames wat de lange p of tony m of eddy v of andere praten hier en dan bij elke damen zeggen wat wij schrijven over de dames wil je ook een extra tje hebben of ben je bang iets te missen?????



Lange p, als je het geschreven hebt, moet je een ander niet de schuld geven dat ze het op die manier te weten komt. het staat hier ook openbaar, en ook voor haar te lezen met behulp van google translate. dames vragen me ook weleens om te vertalen, doe ik gewoon. want ik kan het beter dan google.

Als je het niet netjes vind dat een bepaalde ijsbeer informatie van hier terug koppelt, is het ook niet netjes van jou om prive informatie over raisa hier te melden. je meld wel de naam van raisa weer, zodat we die prive informatie kunnen nakijken, maar de naam van de klets ijsbeer weer niet????? wat is nu niet netjes?

Cat
20 maart 2015, 12:32
het staat hier ook openbaar, en ook voor haar te lezen met behulp van google translate. dames vragen me ook weleens om te vertalen, doe ik gewoon. want ik kan het beter dan google.

Ik denk dat Google Translate niet opgewassen is tegen de stukken van Lange P. Geintje Lange P ;) Lees het altijd met veel plezier...

Admin
20 maart 2015, 12:33
NB voor de duidelijkheid, lange p heeft volgens mij niets geschreven wat niet volgens de forum regels zou zijn dan wel privé info zou betreffen. Verder gewoon in een club het forum niet belangrijker maken dan het is en veel dames zal het ook niet zo veel interesseren wat geschreven wordt, wordt wat anders als men bewust zaken bv verkeerd voorstelt of als gemeld regels overtreedt.

Graag weer club en dames belevenissen ipv zich met elkaar bezig te houden :wink:, we zijn hier geen RTL boulevard!

Big spender
20 maart 2015, 12:54
Wij ijsberen moeten elkaar de hand boven hett hoofd houden, en profijt trekken uit de ervaringen van anderen.
En niet gaan lopen kletsen tegen die meiden!!
Natuurlijk willen die niet, dat dit hier allemaal vermeld wordt,
maar als we daar naar moeten luisteren, kunnen we dit hele forum net zo goed opdoeken!!
Zij doen ook wel ooit dingen, die wij anders hadden gewild.

Als je je mond kunt houden, blijf hier dan weg,

Big spender
20 maart 2015, 16:22
ik bedoel natuurlijk:
Als je je mond niet kunt houden, blijf hier dan weg,


Wij ijsberen moeten elkaar de hand boven hett hoofd houden, en profijt trekken uit de ervaringen van anderen.
En niet gaan lopen kletsen tegen die meiden!!
Natuurlijk willen die niet, dat dit hier allemaal vermeld wordt,
maar als we daar naar moeten luisteren, kunnen we dit hele forum net zo goed opdoeken!!
Zij doen ook wel ooit dingen, die wij anders hadden gewild.

Als je je mond niet kunt houden tegen die dames, blijf hier dan weg,

Tony M
21 maart 2015, 08:20
Als ik het hier zo lees hebben we dus toch een "snitch" in ons midden...zeer spijtig..dit forum is dus niet bedoeld voor snitching, als je op zo een manier in een goed daglicht wilt komen bij de vrouwtjes ben je gewoon een triest figuur...andere woorden zijn er niet.

Zelf had ik het vermoeden al toen ik boos werdt aangesproken door Karina zoals eerder vermeld in mijn berichten..later bleek dus ook dat een klant het tegen haar had gezegd en ze het dus niet zelf gelezen had.
Nu lange P het zelfde meemaakt is het wel duidelijk...ik blijf gewoon mijn eerlijke bevindingen hier vermelden en wie de "rat or the snitch" is....we komen er wel achter....eens valt de snitch door de mand.

En nou houden we erover op en ga ik een stukje schrijven over mijn geweldig bezoek aan de Nina & Friends gangbangparty@Eroxx van afgelopen donderdag!

Tony M
21 maart 2015, 10:44
En nou houden we erover op en ga ik een stukje schrijven over mijn geweldig bezoek aan de Nina & Friends gangbangparty@Eroxx van afgelopen donderdag!

Hey Lange P,

Je had het gelezen he maat..we houden erover op....veel plezier vanavond...ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen :-)

piriwiri
21 maart 2015, 14:19
Non de Juuu,
Inderdaad is het RTL-boulevard gehalte nogal hoog.
Laten we vanaf nu weer gewoon doen waar we goed in zijn en wat we leuk vinden: Elkaar informeren over geile wijven en clubs! En voor t vaderland neuken en die verhalen al nagenietend op deze site knallen.

En laten we wel wezen jongens: Die dames zijn ook niet dom. Als ze echt willen weten wie op deze site wat schrijft dan hoeven ze daar geen CSI- opleiding voor te hebben genoten.
Da kan elke boerentrien nog wel met dr bek vol zangzaad. (met alle respect voor boerentrienen en,....euh zangzaad)

Dus als je gewoon je eigen verhaaltje hier leuk op het forum kwakt en niet te veel lult over gevoelige privé zaken en je netjes bent voor de dames in de club dan is er ook weinig kans op problemen. Maar doe dit forum en zijn lezers een lol en laat je verslaving je hoofd niet zo op hol brengen zodat je rare dingen gaat zeggen of doen.

We kopen gewoon een geile illusie om de tijd te doden voordat we zelf dood gaan. Niet meer en niet minder.

Go fuck and write !!!!!!! (als je dr zin in hebt)

licky luke
21 maart 2015, 15:54
Non de Juuu,
Inderdaad is het RTL-boulevard gehalte nogal hoog.
Laten we vanaf nu weer gewoon doen waar we goed in zijn en wat we leuk vinden: Elkaar informeren over geile wijven en clubs! En voor t vaderland neuken en die verhalen al nagenietend op deze site knallen.

En laten we wel wezen jongens: Die dames zijn ook niet dom. Als ze echt willen weten wie op deze site wat schrijft dan hoeven ze daar geen CSI- opleiding voor te hebben genoten.
Da kan elke boerentrien nog wel met dr bek vol zangzaad. (met alle respect voor boerentrienen en,....euh zangzaad)

Dus als je gewoon je eigen verhaaltje hier leuk op het forum kwakt en niet te veel lult over gevoelige privé zaken en je netjes bent voor de dames in de club dan is er ook weinig kans op problemen. Maar doe dit forum en zijn lezers een lol en laat je verslaving je hoofd niet zo op hol brengen zodat je rare dingen gaat zeggen of doen.

We kopen gewoon een geile illusie om de tijd te doden voordat we zelf dood gaan. Niet meer en niet minder.

Go fuck and write !!!!!!! (als je dr zin in hebt)

Ik mag me nergens mee bemoeien maar... inderdaad! Over en sluiten. Amen.
Gaat heen en vermenigvuldig U... met condoom ...

Eddy_V
21 maart 2015, 17:51
Gaat heen en vermenigvuldig U... met condoom ...

Dat noemen ze een contradictio in terminis (als ik het mij goed herinner van mijn Nederlandse les.
Of was het godsdienst les...?

Badslippers
12 oktober 2015, 21:17
Zo vonden ze dat er ook eens geschreven moest worden over hun klanten die uit hun bek stinken, of nog erger, schimmelkaas op hun pik hebben danwel hun gat niet fatsoenlijk gewassen hebben.
Bij het aanhoren van dit soort verhalen gaat bij mij de zin over en heb ik moeite met de dames.


Je bedoelt met de heren neem ik aan. Waarom zou je moeite met de dames hebben als die hun ongenoegen uiten over ranzige ijsberen?

MrCoconut
12 oktober 2015, 22:10
Dit forum is toch oa bedoeld om informatie aan bezoekers/beren te verschaffen? Dus die meiden moeten imho gewoon niet zeuren.
En die dames kletsen onderling ook veel. Bovendien zijn ze niet verplicht om met een stinkbeer naar de kamer te gaan.
Ik kan de meeste verhalen/ recensies hier wel waarderen. En het helpt me ook in mijn keuzes, al weet ik maar al te goed dat ervaringen met een DVP geen garantie zijn dat anderen hetzelfde zullen ervaren.
Gewoon lekker doorgaan met schrijven! [emoji106]

uurtje
12 oktober 2015, 22:54
Kijk naar het aantal postings van de gemiddelde schrijver in deze rubriek en je weet waarom ze niet over clubs schrijven......

Eddy_V
13 oktober 2015, 01:18
Kijk naar het aantal postings van de gemiddelde schrijver in deze rubriek en je weet waarom ze niet over clubs schrijven......

Misschien omdat het al laat is, maar ik kan jouw bericht niet volgen.
Schrijft de gemiddelde schrijver (wie dat ook mag zijn) niet over clubs?
Licht het svp even toe, want ik begrijp je echt niet.

Het blijft overigens wel opmerkelijk dat sommige mannen over berichten op het forum met de dames kletsen. Naar mijn idee geboren uit een gebrek aan aandacht en/of zelfvertrouwen. Toen ik laatst een "live from" bericht plaatste werd een dame die ik vaak zie in een andere club, gevraagd of zij wel wist waar ik uithing... "what an idiot" kreeg ik later te horen.
We moesten er hartelijk om lachen dat iemand meende zich daarmee te profileren. In mijn geval kon het geen kwaad, maar je zult toch een minder openminded clubvriendinnetje hebben!

Picasso 1
13 oktober 2015, 08:52
Hoezo doorbrieven, denk je dat de dames niet zelf kunnen lezen? Nog nooit een dvp met een smartphone gezien? Behalve schoenenwebsites welke andere sites en met welke specifieke topic denk je dat ze onder "Favorieten" hebben opgeslagen. En waar denk je dat ze met hun clubvriendinnen over lullen of whatsappen, alleen maar over make up en het nieuwste schoenenmodel?

Goedemorgenallemaal
13 oktober 2015, 09:12
of whatsappen, alleen maar over make up en het nieuwste schoenenmodel?
nee, ook kleding... gisteravond nog kreeg ik een paar modellen lingerie en schoenen te zien op het scherm met de vraag "joe laaik?"..
"Nou nee, ik zie mezelf er niet in lopen..."
Maar dat begreep ze niet helemaal..

Teiresas
13 oktober 2015, 10:45
Hoezo doorbrieven, denk je dat de dames niet zelf kunnen lezen? Nog nooit een dvp met een smartphone gezien? Behalve schoenenwebsites welke andere sites en met welke specifieke topic denk je dat ze onder "Favorieten" hebben opgeslagen. En waar denk je dat ze met hun clubvriendinnen over lullen of whatsappen, alleen maar over make up en het nieuwste schoenenmodel?

Duitse dames zullen de Nederlandstalige berichten op het forum nog wel begrijpen, maar denk je dat de gemiddelde Russische of andere oostblokschone voldoende Nederlands begrijpt? De meesten niet, lijkt me.
Maar gelukkig zijn er blijkbaar beren die zich graag opwerpen als vertaler, al dan niet gevraagd, dan is dat probleem ook opgelost...

Sommige dames zal het overigens echt volkomen worst zijn of, wat en hoe er over hen geschreven wordt, maar anderen is het weer niet egal.
Hoe de verhoudingen liggen? Wie zal het zeggen...

deket
13 oktober 2015, 11:31
Google translate

Picasso 1
13 oktober 2015, 12:33
Speciaal voor Teiresas: https://translate.google.com/m/translate
Ga er maar vanuit dat deze ook onder "Favorieten' is opgeslagen door de dames.
Waarom denk je dat er soms wat anders begrepen wordt dan wat echt geschreven werd, met deze slechte vertalingtools.

Dames zullen overigens niet aangeven dat ze zelf hebben zitten lezen. Hun transparantieniveau laat dat niet toe. 'Ik hoorde dat' zonder een specifiek iemand aan te wijzen ligt meer in de aard van het beestje.

Verder natuurlijk bizar dat schrijvers zich beklagen over het 'doorbrieven' van hun recensies aan dames terwijl ze die op een voor iedereen toegankelijke podium posten.

satanic surfer
13 oktober 2015, 12:54
:teuflisch: praktiseert deswegen naturellement de onsamenhangende smiley:baeh:overgoten berichtenvariant vol met dieren, verscheidene talen doormekaargehusseld en nog niet gekalibreerde woorden en andere dommigheden zodanig dat naast Bosco ;) ook Googletranslate begint te :smoke: uit de oren als dusdanig zodanig dat er niemand nog iets van begrijpt..Envelop dat maar door :smile2:

Eddy_V
13 oktober 2015, 12:59
Jahaaaa.. Die berichten van ss drijven de koekel translates tot wanhoop!!

Picasso 1
13 oktober 2015, 13:03
:teuflisch: praktiseert deswegen naturellement de onsamenhangende smiley:baeh:overgoten berichtenvariant vol met dieren, verscheidene talen doormekaargehusseld en nog niet gekalibreerde woorden en andere dommigheden zodanig dat naast Bosco ;) ook Googletranslate begint te :smoke: uit de oren als dusdanig zodanig dat er niemand nog iets van begrijpt..Envelop dat maar door :smile2:

Ik vermoed zelfs dat jij altijd lovende berichten over GT schrijft waarna je ze door google translate haalt en pas dan post.

satanic surfer
13 oktober 2015, 13:10
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt...Knudde is uiteraard een subtiele verwijzing naar Ijsbeer, dat mag toch gemeengoed zijn veronderstel ´k. Wel sneu dat ik dat frequent dien te moeten ontkrachten voor Stammies die bovengemiddeld enzo niet snappen. GFE-pakket is de afkorting voor Greedy Filthy Experiment-pakket voor those which are too ignorant to understand van wat standaard zou behoren te zijn en KKKK uiteraard koekoeksklokkussen, ook al z´n weggevertje. Geschreven posttransporteer dat maar door...

Big30
13 oktober 2015, 14:05
Alleen als iemand een bewust aan een dame een bericht van een IJsbeer volledig gaat verdraaien is er een issue. Maar dan is dat wel een IJsbeer die de degene kent die het bericht schreef en dus Nickname aan de ware identiteit weet te koppelen.
Dat zal dan vaak een bekende of vage bekende van je zijn en zo iets is uiteraard not-done. Maar in z'n geval maakt het ook niet uit wat je schrijft want de feiten worden toch verdraaid.

Meeste dames zal het een rotzorg zijn dat er over hen geschreven wordt. Alleen in die situatie dat het overwegend negatief is zou het de dame wat kunnen schaden maar dat moet je ook niet al te zeer overdrijven. Maar goed daar is het forum juist voor bedoeld om jouw ervaringen op te schrijven. Zijn er ook nog genoeg IJsberen die recensies wel lezen maar bij een keuze simpel hun gevoel laten spreken.

Teiresas
13 oktober 2015, 14:44
Google translate

Daar heb je wel een punt(je)... :rolleyes:

Al die nieuwerwetse dingen ook... :redface:

Picasso 1
13 oktober 2015, 14:53
Ook is het not done dat ijsberen hun eigen positieve berichtgeving over dame of club doorbrieven aan dame en of club en daar persoonlijk voordeel mee proberen te behalen.

Voordat je het weet wordt de eerste de beste kutclub bestempeld tot de gezelligste van NRW.

Bluebear
13 oktober 2015, 17:07
Ik goai mun versloage vort in plat Broabants platse. Probir de mer is te translate, Roemse meskes. Wedde dédé dur gin zak van snapt!! Sommige ijsbearen hebbe nou al moeite um ut bé te benen. Lekt me wel schón, un seksverslag in ut plat Broabants. Ze lekte munne zak en turnoa nijde ik ze zu hard de ze kwiekte as un speenverke. Ok, moi. ;) :biggrin:

12881

Big30
13 oktober 2015, 17:25
Gezocht beëdigd vertaler Brabants - Nederlands. Ervaring niet vereist, wel aantoonbare Brabantse wortels en vloeiend in zowel Brabants als Nederlands in woord en geschrift. Ervaring en kennis van Saunaclubs en Roemeense dames geldt als een pré.

Hemaworst
13 oktober 2015, 17:32
12882

Eddy_V
13 oktober 2015, 17:34
Voordat je het weet wordt de eerste de beste kutclub bestempeld tot de gezelligste van NRW.

Ik kom er net vandaan, wat een heerlijke slanke poppetjes waren er weer. Big Spender ging ook weer met een Big Smile naar buiten.
Maar niet doorvertellen in de andere clubs, het is er druk genoeg!
En zeker niet doorbrieven dat ik daar net vandaan kom, want dan kan ik het wel schudden bij mijn favoriete dames in de andere clubs!

Eddy_V
13 oktober 2015, 17:39
Gezocht beëdigd vertaler Brabants - Nederlands. Ervaring niet vereist, wel aantoonbare Brabantse wortels en vloeiend in zowel Brabants als Nederlands in woord en geschrift. Ervaring en kennis van Saunaclubs en Roemeense dames geldt als een pré.

Beëdigd vertaler....laat dat maar aan de Banaan over!!
En er zitten nog wat kattenmeppers op het forum die hem kunnen assisteren.

Komt er nu ook een Roemeenstalige versie?: Urs Polar forum
Daar kunnen de dames dan op schrijven en dan moeten wij koekeltransleet gebruiken om de sappige verhalen en roddels te kunnen volgen.

Ricardo Banana
13 oktober 2015, 18:38
Ik goai mun versloage vort in plat Broabants platse. Probir de mer is te translate, Roemse meskes. Wedde dédé dur gin zak van snapt!! Sommige ijsbearen hebbe nou al moeite um ut bé te benen. Lekt me wel schón, un seksverslag in ut plat Broabants. Ze lekte munne zak en turnoa nijde ik ze zu hard de ze kwiekte as un speenverke. Ok, moi. ;) :biggrin:

12881

Nou een poging dan.
Ik ga mijn verslag voortaan in het Brabants plaatsen. Probeer dat maar eens te vertalen, Roemeense meisjes. Wedden dat je er niets van snapt. Sommige ijsberen hebben nu al moeite om het te volgen. Lijkt me wel mooi, een seks verslag in plat Brabants. Ze likte aan me ballen en daarna neukte ik haar zo hard, dat ze schreeuwde als een speenvarken. Ook mooi.

de duisburg spesjalist
13 oktober 2015, 18:54
Nou een poging dan.
Ik ga mijn verslag voortaan in het Brabants plaatsen. Probeer dat maar eens te vertalen, Roemeense meisjes. Wedden dat je er niets van snapt. Sommige ijsberen hebben nu al moeite om het te volgen. Lijkt me wel mooi, een seks verslag in plat Brabants. Ze likte aan me ballen en daarna neukte ik haar zo hard, dat ze schreeuwde als een speenvarken. Ook mooi.

jij kom toch alleen ma voor het bier :rolleyes:

Brad Clitt
13 oktober 2015, 18:56
En hier is de Limburgse inzending...

Kom maedje, leck mich 'ns good aan mieng tesj. Dan zal ich dich danoa 'ns richtig dieng votlook uutlutsje.

Goedemorgenallemaal
13 oktober 2015, 19:14
Kuus had ook gekund in plaats van verken...
http://www.koetjesdag.nl/koetjes-en-kalfjes/kuus-kuus-kuus

Strijker
13 oktober 2015, 19:31
Van boven de IJssel.
Kom hier wicht mit joen nuvere knipdeussie , dan ku’j mie eempies an de puut en de roepe zoeg’n en dan goa ik joe daornao nog eem krang bats’n. Dat leste dan wal mit een pielepuutie.

Brad Clitt
13 oktober 2015, 19:33
Ich bin gene iesbeer mer 'n groeet verken.

Overigens wordt hier tegen een koe 'kow' gezegd en tegen een varken 'kuusj' (of verken natuurlijk).

sofaking
13 oktober 2015, 20:07
Ach es ist gottgeklagt. Letst schreibte ich eine recension in mein beste deutsch speciahl aufdas die dame die mich alle hucken von die kammer hatte lassen sehn das auch mit konte lesen, und dan frug sie welche tahl das war. Pffff..... tu dan al eins de muhe.

Goedemorgenallemaal
14 oktober 2015, 20:42
Overigens wordt hier tegen een koe 'kow' gezegd en tegen een varken 'kuusj' (of verken natuurlijk).
Wij zeggen "koei" (enkelvoud) of "koei"(meervoud). Verder kuus of verken...

deket
22 augustus 2016, 18:56
Aan al de ijsberen die om op een goed blaadje met een meid willen staan door hun post te laten lezen en vertalen, maar ook personen in diskrediet willen brengen door de integrat uit te hangen met anderen zwart te maken, ik ga er mij niet dik om maken maar ze begrijpen niet dat de meiden dit zelf zielig vinden.
een raad : get a life!

Das
24 augustus 2016, 09:28
Antwoord in twee delen:

Personen in diskrediet brengen en zwart maken ben ik zeker niet mee akkoord!
Zoals de nickname met een persoon verbinden doe je niet!

Uw eigen post lezen en vertalen vind ik wel kunnen.
Ik vraag het steeds aan de dame of ze het goed vind of ik over haar schrijf, en vertel haar dan ook wat ik schrijf, ik zie de fout niet?
Alleen een paspoortje vergeet ik wel eens te vragen.

Dit is immers een openbaar forum, iedereen kan het lezen.

De meeste dames in GT weten dat ik forumlid ben en soms vragen ze of ik iets wil schrijven over bijvoorbeeld wanneer ze met en terug met vakantie zijn.
Niets fout mee. Het is geen geheim.

Ook zoals bijvoorbeeld maandag zat ik met Rob45 te kletsen en we kregen de vraag van een dame vanwaar we mekaar kenden en zodoende kwamen we op het forum uit.
Natuurlijk nieuwsgierig wat er verteld werd en haar ook in grote lijnen verteld, ZONDER een naam te noemen, en heeft er misschien niets mee te maken, maar de sessie die even later met haar kwam was volgens mijn medebeer een geslaagde.

@Deket: ik heb een leven hoor.

Big30
24 augustus 2016, 12:33
NB bovenstaande 2 berichten vanuit "ik stel me voor" topic verplaatst. Passen beter in dit topic en daar hebben we al de nodige discussie over gehad.

- het is uiteraard ongepast, not-done om bij dame een anonieme nick te koppelen aan een concrete ijsbeer in een club.
- info op het forum is openbaar, wil een dame graag weten wat over haar geschreven is dan is dat op zich geen probleem, dat is geen geheim.
- of je jezelf als schrijvende ijsbeer kenbaar wil maken moet jezelf bepalen. soms weten dames wie een ijsbeer is en wie achter een nick schuilt, sommige dames vinden liefst natuurlijk positieve recensies leuk, andere interesseert het niets en bepaalde dames vinden het helemaal niets.
- elkaar zwart maken bij een dame is natuurlijk uit den boze maar dat zie ik los vh forum in die zin dat zal ook gebeuren als je helemaal niets over een dame geschreven hebt, daar hoef je geen recensie foutief voor werd te geven.
- volgens mij zal het de meeste dames ook een worst zijn, iemand die Pietje of Henkje zwart maakt daar van zullen veel dames denken wat loser ben jij of ze zullen hun schouders ophalen.

Volwassen kerels die zich als kleine kinderen gedragen, veel jonge dames in een club tonen zich een stuk volwassener!

Dalton
24 augustus 2016, 12:58
Ich bin gene iesbeer mer 'n groeet verken.

Overigens wordt hier tegen een koe 'kow' gezegd en tegen een varken 'kuusj' (of verken natuurlijk).

En ik maar denken dat ze tegen jou altijd keuje riepen.

salitos
24 augustus 2016, 17:24
NB bovenstaande 2 berichten vanuit "ik stel me voor" topic verplaatst. Passen beter in dit topic en daar hebben we al de nodige discussie over gehad.

- het is uiteraard ongepast, not-done om bij dame een anonieme nick te koppelen aan een concrete ijsbeer in een club.............................................. .................................................
- volgens mij zal het de meeste dames ook een worst zijn, iemand die Pietje of Henkie zwart maakt daar van zullen veel dames denken wat loser ben jij of ze zullen hun schouders ophalen.

Volwassen kerels die zich als kleine kinderen gedragen, veel jonge dames in een club tonen zich een stuk volwassener!

Ben het wel eens met hetgeen hierboven beschreven door Big30 en anderen geschreven is. We moeten onze mede IJsberen niet "verlullen"

Wat ik wel van sommige dames hoor is dat ze soms vinden dat we wel erg in detail gaan en aardig kunnen fantaseren. Dat zal dan wel worden ingegeven door onze geldingsdrang. Daar naast is het denk ik ook wel zo dat de girls ons niet allemaal op dezelfde manier (willen) verwennen. Ook wij hebben onze voorkeuren.

Denk dat we in sommige gevallen wel wat terughoudender kunnen zijn.
Deze discussie is een paar jaar geleden al eens gevoerd (zie oude doos), dus we hoeven nu niet alles weer op te rakelen.
Laten we ons gezond verstand gebruiken.

Tjus Salitos

Piet Plezier
24 augustus 2016, 18:10
Ik heb liever dat ze over me lullen
Als van me eten

Piet Plezier
24 augustus 2016, 18:11
16836

en zo ist wannu

WA
24 augustus 2016, 19:18
- volgens mij zal het de meeste dames ook een worst zijn, iemand die Pietje of Henkje zwart maakt daar van zullen veel dames denken wat loser ben jij of ze zullen hun schouders ophalen.

Volwassen kerels die zich als kleine kinderen gedragen, veel jonge dames in een club tonen zich een stuk volwassener!


Wat ik wel van sommige dames hoor is dat ze soms vinden dat we wel erg in detail gaan en aardig kunnen fantaseren. Dat zal dan wel worden ingegeven door onze geldingsdrang. Daar naast is het denk ik ook wel zo dat de girls ons niet allemaal op dezelfde manier (willen) verwennen. Ook wij hebben onze voorkeuren.

Denk dat we in sommige gevallen wel wat terughoudender kunnen zijn.

Sommigen denken de dames een dienst te bewijzen, door goede recensies over ze te schrijven. Anderen (misschien ook wel dezelfden) hopen collega ijsberen te informeren over goede dan wel slechte dienstverlening. Een enkeling meent er goed aan te doen zichzelf boven die andere ijsberen "losers" te verheffen door de dames wel eens even te vertellen wat die klootzak(ken) allemaal voor onzin zeggen en schrijven. Bijna net het echte leven dus....

Persoonlijk denk ik dat de meesten in de club niet heel veel anders zijn in hun doen en laten dan in hun prive leven en werk sfeer. De meiden prikken daar sowieso wel doorheen.
Je kan je ergeren aan zoiets, negeren of naar je hand zetten.

Soms denk van mezelf wel eens "jonge, je bent veel te veel met dat forum en de clubs bezig" om daags er na weer volwassen collega's achter Pokémons aan te zien rennen of tijdens de lunch weer dat gezwets over hier kan alles staan wat jou ergert aan anderen nou ja, jullie snappen het vast wel. Zolang het niet je leven gaat beheersen, je er geen andere sociale activiteiten voor afzegt en er maandelijks nog wat €'s over blijven om te sparen gaat het allemaal prima met je in de club.

Als er al één ding is waar je je in de club niet druk over hoeft te maken ten opzichte van je "echte" leven is dat wel je reputatie. Onder vrienden, familie en collega's telt dat misschien maar in de pay-sex dus totaal niet. Het idee zwart of belachelijk gemaakt te zijn... Paar extra €'s er tegen aan en je stijgt ontzettend qua populariteit, daar willen alle dames van meegenieten. Zolang je maar niet de fout maakt te denken dat het iets met jouw als persoon te maken heeft.

rob45
24 augustus 2016, 20:17
Ook zoals bijvoorbeeld maandag zat ik met Rob45 te kletsen en we kregen de vraag van een dame vanwaar we mekaar kenden en zodoende kwamen we op het forum uit.
Natuurlijk nieuwsgierig wat er verteld werd en haar ook in grote lijnen verteld, ZONDER een naam te noemen

Pfffffff gelukkig Das, blijf liever anoniem, maar zonder flauwekul ,ik vertel ze altijd als ze daar een opmerking over maken (Dat je veel beren kent) dat we elkaar kennen van de clubs en dat we soms met elkaar ergens in een club afspreken om een feestje te bouwen.Er is nooit een dame geweest die verder gevraagd heeft.
En namen van beren ? wie wat waar? Daar praat ik nooit over ! Het is veel interessanter om naar damesnamen te vragen en daar info over te verzamelen.

Badslippers
24 augustus 2016, 21:20
[ . . . ]
Wat ik wel van sommige dames hoor is dat ze soms vinden dat we wel erg in detail gaan [ . . . ]
Denk dat we in sommige gevallen wel wat terughoudender kunnen zijn.


Kan vanuit de dames gezien te maken met gezonde schaamte. Ook al zijn ze dvp's (en we halen maar weer eens een cliché uit de mottenbollen), het zijn gewone mensen. Zeer expliciete beschrijvingen daar smult menig ijsbeer van. Voor veel dames kan dat juist gênant zijn omdat ze bijvoorbeeld van huis uit verlegen, bescheiden of zelfs preuts zijn. Vergeet ook niet dat veel (Roemeense) dames gelovig zijn. Je wilt niet weten hoeveel heiligebeeldjes ze op het nachtkastje hebben staan. Het vak zorgt er voor dat ze die schroom moeten overwinnen om te kunnen overleven (lees, geld kunnen verdienen) en handelingen verrichten die ze normaliter niet (zouden) doen.

In de clubs weten de dames meestal wel van elkaar wat voor karakter, temperament of persoonlijkheid de ander heeft. Dan is het ongemakkelijk om te moeten lezen dat jij, als verlegen muurbloempje dat zondags trouw naar de kerk gaat, op zaterdagavond de behaarde anus van een klant hebt uitgelikt, hem vervolgens met veel kwijl "bis zum Anschlag geblasen hat", dat je zowel vaginaal als anaal gepenetreerd werd terwijl je met je tong zijn amandelen pelde en dat je ter afsluiting je bek volgespoten kreeg met sperma. Dan kun je wel zeggen: "Nou, zo preuts en verlegen is ze dus niet". Fout. Ze zet zich over haar schroom heen en speelt de rol die ze moet spelen om de vereiste euro's binnen te harken. Ga bij jezelf eens na hoe vaak je een keurige "Girl next door" hebt getroffen, een amicaal gesprek hebt gevoerd en vervolgens naar de kamer ging waarbij ze je een onverwachte en geile behandeling gaf die je eigenlijk niet van zo'n nette dame verwachtte.

Anders gezegd. Stel dat plots en onverklaarbaar jouw nickname bekend werd bij je vriendenkring of collegae en dat ze zouden kunnen gaan smullen van jouw expliciet beschreven sekscapriolen. Redelijk gênant lijkt me. Uitnodigingen voor feestjes op het werk printen kan soms fout gaan.

Jan Verplancke
25 augustus 2016, 08:46
Pfffffff gelukkig Das, blijf liever anoniem, maar zonder flauwekul ,ik vertel ze altijd als ze daar een opmerking over maken (Dat je veel beren kent) dat we elkaar kennen van de clubs en dat we soms met elkaar ergens in een club afspreken om een feestje te bouwen.Er is nooit een dame geweest die verder gevraagd heeft.
En namen van beren ? wie wat waar? Daar praat ik nooit over ! Het is veel interessanter om naar damesnamen te vragen en daar info over te verzamelen.

Ze zijn niet op hun achterhoofd gevallen. Ze weten vaak echt wel wie op het forum schrijft en wie niet. Direct hoor ik er bijvoorbeeld nooit een dame over. Onder elkaar weleens en da's meestal niet heel positief. :)

Je bent natuurlijk een enorme droeftoeter als je in een hoerentent over collega-bordeelsluipers gaat roddelen met dames, maar het is simpelweg een feit dat het gebeurt.

Daarom ook. Direct of indirect hoor of bemerk ik weleens van "Jan, schrijf ook eens" of "Jan, meld je ook eens". Jan heeft geen zin in gezanik en doet dat dus niet. Ik kan het eigenlijk iedereen aanraden als ik zie wat voor stress en gezanik sommigen zich op de hals halen.

rob45
25 augustus 2016, 10:03
Ze zijn niet op hun achterhoofd gevallen. Ze weten vaak echt wel wie op het forum schrijft en wie niet.

Daarom ook. Direct of indirect hoor of bemerk ik weleens van "Jan, schrijf ook eens" of "Jan, meld je ook eens". Jan heeft geen zin in gezanik en doet dat dus niet. Ik kan het eigenlijk iedereen aanraden als ik zie wat voor stress en gezanik sommigen zich op de hals halen.

Daarom praat ik ook liever niet over het forum maar dat het clubmaatjes zijn.
Ze zijn zeker niet op hun achterhoofd gevallen want een dame haalde wel eens aan dat er ook een forum was na mijn clubvriendenantwoord.Ik zij haar,dat klopt,daar haal ik mijn info vandaan wat betreft waar de party's en feestjes worden gehouden.Sommige zie je denken....Hij lult uit zijn nek maar vragen niet verder.
De regel is eigenlijk simpel, geen info naar de dames toe over het forum en laat staan over collegaberen. Wat me ook opvalt aan de meeste dames,gezichten van beren onthouden ze wel maar namen meestal (gelukkig) niet.

Piet Plezier
25 augustus 2016, 12:25
sommige dames vragen er zelf om wat er word geschreven

Er is 1 schrijvende beer hier op het forum
Die je nicknaam vraagt en dat door speelt na de manager van de club
Ik was in desbetreffende club
En die beer kwam naar mij en vroeg is die beer Met deze nicknaam binnen
Ik zeg ja, hij zit te eten nu.
2 minuten later zat de manager erbij
En zei tegen hem dat hij niet meer slecht mocht schrijven over de club
Anders zou er een hausverbot volgen

Picasso 1
25 augustus 2016, 12:32
Je bent natuurlijk een enorme droeftoeter als je in een hoerentent over collega-bordeelsluipers gaat roddelen met dames, maar het is simpelweg een feit dat het gebeurt.

Sterker nog, ik zie hier in dit topic enkele reacties dat het 'not done' is van een enkeling waarvan mijn ervaring is dat in gezelschap met een dame en de betreffende beer erbij, ik even naar het toilet ga en bij terugkomst de dame me meldt 'dus jij bent Picasso', de betreffende beer zich in verlegenheid gebracht voelend dat de dame zo rechtstreeks reageerde. Kortom, iedereen en vnl de meest ' dit afkeurende' beren hier, is een potentiėle 'verklikker' richting club en dames. Toch wel handig dat je op oneliners kan terugvallen wanneer uitgebreide recensies over bepaalde clubs in je nadeel kunnen werken. ;)

Big30
25 augustus 2016, 12:51
Waarom zou je überhaupt met een dame over het forum beginnen en praten? Soms weet een dame dat maar er zelf over beginnen?
De meeste dames zal het echt een rot zorg zijn, het grootste probleem lijkt te zijn de soms wat jaloerse beren onderling niet de dames.
Misschien zou het helpen de dames gewoon te zien als dames die hun vak uitoefenen ipv te zien als vriendinnetjes ;).

Trouwens zie ook post P1, elkaar onderling bij de eigen naam aanspreken no problem, dat gebeurt veel, doe dat nooit als er dames bij zijn of begroet elkaar in de Bar met een luid door de bar schallend "Hey die Big/Picasso/Sjeufke/etc. dat wordt doorgaans niet op prijs gesteld.

Sjeufke
25 augustus 2016, 13:02
Het zat in mijn vingertoppen Picasso1, maar ik dacht eerst laat ook maar.
Een van de schrijvers hier die zich zo 'integer' voordoet als wat, voorziet de dames en ijsberen van meer nieuws dan menige krant. In Jip en Janneke taal, hij lult alles aan elkaar wat los en vast zit om bij de dames en collega ijsberen als de vertrouweling over te komen. Ik heb hem er al twee keer op aangesproken met sluitend bewijs. Meneer is de onschuld zelf.......(vind hij zelf dan).
Inmiddels keert het tij zo nu en dan tegen hem, want dames en ijsberen zijn ook niet gek. :biggrin:

rob45
25 augustus 2016, 13:32
Een van de schrijvers hier die zich zo 'integer' voordoet als wat, voorziet de dames en ijsberen van meer nieuws dan menige krant. In Jip en Janneke taal, hij lult alles aan elkaar wat los en vast zit om bij de dames en collega ijsberen als de vertrouweling over te komen. Ik heb hem er al twee keer op aangesproken met sluitend bewijs. Meneer is de onschuld zelf.......(vind hij zelf dan).
Inmiddels keert het tij zo nu en dan tegen hem, want dames en ijsberen zijn ook niet gek. :biggrin:

Weet je wat het is Sjeufke, sommige beren hebben een laag zelfbeeld van zich zelf en om interessant te doen lullen ze alles aan elkaar wat los zit.?de0e

Piet Plezier
25 augustus 2016, 13:49
Weet je wat het is Sjeufke, sommige beren hebben een laag zelfbeeld van zich zelf en om interessant te doen lullen ze als aan elkaar wat los zit.��

die kan ik er nog wel een paar opnoemen

sofaking
25 augustus 2016, 17:17
Waarom zou je überhaupt met een dame over het forum beginnen en praten? Soms weet een dame dat maar er zelf over beginnen?
De meeste dames zal het echt een rot zorg zijn, het grootste probleem lijkt te zijn de soms wat jaloerse beren onderling niet de dames.
Misschien zou het helpen de dames gewoon te zien als dames die hun vak uitoefenen ipv te zien als vriendinnetjes ;).
...
Ik heb ooit één keer met een dame over het forum gesproken. Ik was al verschillende malen met Michelle van YY samen geweest en kende een beetje haar gevoel voor humor, maar was toch benieuwd hoe ze zou reageren op het nieuws dat ze zesde was geëindigd in de Miss Ijsberenverkiezing, en als eerste uit Yin Yang. Ze vond dat alle mannen gek waren, en heeft verder zelfs niets gevraagd wat voor forum dat was.