PDA

Volledige versie bekijken : Fun Garden, Nadja



soarer
24 september 2007, 20:26
Haarkleur/-lengte : half lang blond
Lengte dame : 1.80 mtr zonder hakken :eek:
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Estland
Leeftijd : 28 (ziet er aanmerkelijk jonger uit)
Tatoeages/Piercings : overal gezocht maar niet kunnen vinden
Service: prima, maar duidelijk geen profi
Voordelen: schat van een meid, oprecht eerlijk
Nadelen: taal
Tijdsduur : 1uur
Prijs : 100 + passende tip
Extra’s bij het bezoek: geen

Service: PZC, neuken in div. standjes, vingeren, kussen. Gaat eenmaal op toeren (aanvankelijk "beetje" bleu) met volle overgave mee:thefinger. Sterker nog, vreet je bijna op.
Kennismakingsgesprek verliep wat moeizaam. Vroeg me af waar ik aan begonnen was. Dit kind kwam uit een dorp ergens in Estland en was voor de eerste keer werkzaam (3 maanden) in Duitsland. Had wel een zeer lieve, ontwapenende lach.
Service nog niet echt professioneel, Pijpen naar mijn smaak te ruw en met te veel handwerk. Oprechtheid vergoed (zeer) veel.

Gustomass
24 september 2007, 21:49
Bij het lezen van je recensie, goh wat kan jij dat kort en bondig..., moest ik direct denken aan een soortgelijke ervaring. Dat was met Maria in Van Goch. Ook helemaal niet profi en nog zo heerlijk naturel, lief eerlijk, niet verstaanbaar maar als man en vrouw samen heerlijk....gewoon...
Fijn dat we af en toe zo een vrouwtje opvissen uit de grote vijver met steeds meer te profi wordende dames als je het mij vraagt...

Leuk om te lezen en weer eens te mijmeren...
Gustomass


Haarkleur/-lengte : half lang blond
Lengte dame : 1.80 mtr zonder hakken :eek:
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Estland
Leeftijd : 28 (ziet er aanmerkelijk jonger uit)
Tatoeages/Piercings : overal gezocht maar niet kunnen vinden
Service: prima, maar duidelijk geen profi
Voordelen: schat van een meid, oprecht eerlijk
Nadelen: taal
Tijdsduur : 1uur
Prijs : 100 + passende tip
Extra’s bij het bezoek: geen

Service: PZC, neuken in div. standjes, vingeren, kussen. Gaat eenmaal op toeren (aanvankelijk "beetje" bleu) met volle overgave mee:thefinger. Sterker nog, vreet je bijna op.
Kennismakingsgesprek verliep wat moeizaam. Vroeg me af waar ik aan begonnen was. Dit kind kwam uit een dorp ergens in Estland en was voor de eerste keer werkzaam (3 maanden) in Duitsland. Had wel een zeer lieve, ontwapenende lach.
Service nog niet echt professioneel, Pijpen naar mijn smaak te ruw en met te veel handwerk. Oprechtheid vergoed (zeer) veel.

carlos 26
18 januari 2008, 21:50
Nach einer Weile entdeckte ich Nadja, ebenfalls aus polen. Sie ist Anfang 20, dunkle Haare, ca. 175 cm, niedliche A-Cups.
Sie trägt meistens kein Oberteil. Da ich mit ihr schon eine schöne Begegnungen hatte, wußte ich, dass ich jetzt nicht enttäuscht werde.
Sie kam auch gleich zu mir auf das Sofa und kuchelte sich in meinen Arm.
Nachdem wir uns unterhalten hatten, forderte ich sie auf einen Schlüssel zu holen und dann ab aufs Zimmer. Wir hatten Glück und hatten eines mit riesen Spiegeln. Nadja steht darauf!!!!!!
Wir liessen uns aufs Bett fallen und Nadjabegann auch sofort mit schönen ZK und weiter hinunter bis zum kleinen Lion. Sie macht auch ein gutes F, schön tief und variiert das Tempo. Dann Conti drauf und schön im Doggy weiter, so dass wir uns in den Spiegeln beobachten konnten. Nadja schaute mir dabei über den Spiegel immer in die Augen. Einfach Geil ihr kleiner fester Po.
Dann Conti wieder abgezogen und ein toller blowjob in 69 bis zum Ende. Sie macht jedoch kein FT; ist für mich auch nicht wichtig.
Dann noch schön gekuschelt und getratscht.

Robert 007
21 januari 2008, 11:28
Hallo carlos26,

Hab sie ganz anders erlebt. Aber ich denke, je nachdem wann du sie erwischt hast, kann das schon möglich sein.
Wann hast Du sie das letzte Mal gesehen ?