PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Juli 2007



Limburger1978
1 juli 2007, 00:05
Was gisteren ook weer in YY met introducee c.q kameraad van me die nieuw was in het hele gebeuren.
Het was voor mij een van de beste YY ervaringen ooit maar dat is meer persoonlijk en niet echt te benchmarken met recenties of beschrijvingen hier. Het draaide dan ook niet helemaal om de sex dat ik dit zo ervaren heb.

Wat me idd opviel was dat er rond een uur of 23:00 wel een opgefokt sfeertje heerste in de bar en dat er vrijwel geen dames meer te bekennen waren. Gelukkig was ik toen net met mijn 2e en laatste sessie klaar en klaar om te vertrekken. Het groepje Duitse dames waarvan ik er een op kamer had die 2e sessie was op dat moment ook klaar om te vertrekken... wat er dan speelt geen idee, daarvoor ben ik nog te groen in dit wereldje maar ik heb wel een vermoeden.

Al met al fantastische avond gehad, mijn YY carriere heeft een nieuw plateau bereikt en mijn kameraad was ook zeer te spreken.

Jansen
1 juli 2007, 00:29
Ik had het idee dat ik in Istanboel in een tatoo shop was aangeland ik miste alleen de shoarma nog.
Maar de voertaal was zeker geen Nederlands/Limburgs.

Ik kom hier nu echt alleen nog maar terug als Michelle er is anders niet,ook ik vind dat buiten haar hier dames komen werken die niet meer door de APK komen bij GT en PHG.

Mischien dat er gewist gaat worden maar ik vind dat iedereen het moet weten dat de dames en de leiding er nu op achter uitgaan door alles binnnen te laten en ook alles te laten werken.
Ik heb in deze club al meerdere malen slechte ervaringen gehad.
Niet gisteren met Loesie deze dame was ruim voldoende.
Nee sorry had ik maar naar Rex geluisterd en waren we maar opgestapt rond 20.30 u toen hij het mij vroeg.
ook Flipper had een k.t avond.

Gustomass
1 juli 2007, 02:39
Mij viel vandaag op dat de recensies als geschreven door onder andere Janssen en Rex ( maar vergeet ongemakshalve de andere volstrekt gelijkluidende niet!!!) iets beschreven op een manier zoals ik hen zelden(ik kan niet zeggen nooit, want ik heb nu even geen tijd en nog minder zin om al hun berichten na te checken.) heb zien doen.
Dan zal er toch wel iets goed mis geweest zijn denk ik dan maar.

PS Bezoekersaantallen in YY GT en PHG zullen een discussiepunt blijven. Goed tellen, hoe tellen, wanneer tellen, door wie wordt er geteld ect etc)

Wat wel staat te gebeuren, als recensies in de trend van hieronder geschreven worden, dat dan de bezoekersaantallen wel eens overal zouden kunnen gaan dalen. Niet echt reclame voor clubs en onderlinge verstandhouding tussen ijsbeertjes. Dat het de waarheid verre van dat dekt, doet niet ter zake. een slecht imago is zo gezet.

Zoals hieronder zaken "beschreven" en geinsinueerd worden, dat doet niemand goed, maar dan ook niemand.

Het is ook een verhaal in een teneur die je verder weinig of geen tegen zal komen of tegen bent gekomen.

Hierbij is niemand gebaat, inclusief jezelf niet RPlover.

Wat mij betreft, maar dat is strikt persoonlijk;
:teuflisch Shame on you man, shame on you.!!!!:teuflisch :teuflisch

Gustomass,
even wat minder in zijn sas, héél even maar...

rplover
1 juli 2007, 03:10
....hoe jansen YY vergelijkt met Turkije......
....hoe Rex het geld dat hij aan een Meid moet op de grond smijt en haar als vuil behandelt hier fleurig beschrijft.....

...waar het schoentje knelt bij het zien van bruine beren in YY, maar waar het niet knelt in GT en PHG.....

..............en eigenlijk zou Rex zich moeten schamen, over zijn gedrag, en Jansen over de manier waarop hij het verwoordt.....


....maar dat kan allemaal wel waarschijnlijk, zonder enig probleem.

Behandel hen als vuil, smijt het geld op de grond, en voor de rest oogjes toe doen in je favoclub, als ik daar op reageer en me daarvoor moet schamen,dan kan ik maar 1 conclusie trekken......

...dan schaam ik me graag, Gustomass, heel erg graag...........

rplover

Flipper
1 juli 2007, 10:59
Beste RPlover... Neem nou maar gewoon aan dat er meiden zijn die het er om doen. Ze menen omdat ze een knap koppie hebben dat ze zich alles kunnen permiteren. De waarheid is wel dat de mannen die hen bezoeken ook moeten werken voor hun geld en als zij niet presteren krijgen ze ook geen centen...

Ze kiezen er zelf voor om zo hun geld te verdienen. Alleen menen sommige dames dat ze al 50 euro verdient hebben als ze eens naar je lachen. :D De reactie van rex was kort door de bocht. Maar ik kan me zijn kwaadheid best voorstellen.

zeppos58
1 juli 2007, 12:21
Uit ondervindig weet ik ondertussen al dat de knappe koppies meestal de slechtste service geven, of anders, dat de kans om een slechte ervaring bij die knappe hertjes meestal het hoogste ligt.
De beste ervaringen had ik bij de iets oudere minder mooie niet jagende meiden,en dat is zowel in GT LR als in YY het geval, trouwens destijds in de Relax was het ook zo.
1 uitzondering is echter Bernds, nog nooit een afknapper gehad en jagen is daar 'bij wet" verboden voor de meiden

Rex
1 juli 2007, 18:54
....hoe jansen YY vergelijkt met Turkije......
....hoe Rex het geld dat hij aan een Meid moet op de grond smijt en haar als vuil behandelt hier fleurig beschrijft.....

...waar het schoentje knelt bij het zien van bruine beren in YY, maar waar het niet knelt in GT en PHG.....

..............en eigenlijk zou Rex zich moeten schamen, over zijn gedrag, en Jansen over de manier waarop hij het verwoordt.....


....maar dat kan allemaal wel waarschijnlijk, zonder enig probleem.

Behandel hen als vuil, smijt het geld op de grond, en voor de rest oogjes toe doen in je favoclub, als ik daar op reageer en me daarvoor moet schamen,dan kan ik maar 1 conclusie trekken......

...dan schaam ik me graag, Gustomass, heel erg graag...........

rplover

rplover!!!!!!!!!!!!

de reden dat ik mijn negatieve ervaring met deze twee meiden heb beschreven is het feit dat ik zaken niet baggetaliseer...............Ik schaam me zeker niet en ik hoef me ook niet te schamen en Jansen schaamt zich ook allerminst. Daarvoor heeft ook hij geen enkele reden.

Ik kom al ruim 2 jaar in met name Duitsland en weet dat de service van 99% van de meiden waarmee ik op de kamer ben geweest gewoon goed tot zeer goed is.

YY wil zich graag meten met clubs in Duitsland zoals inderdaad PHG en GT en doen erg hun best. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat je goede meiden in huis hebt. Natuurlijk kun je wel eens een verkeerde dame tegen het lijf lopen, maar twee rotte appels vind ik persoonlijk te veel....................

En ja die ''bruinen'' zoals jij ze noemt zie je ook in PHG en GT, alleen niet zo in grote getalen als in YY. Deze lui weten gewoon niet hoe ze zich moeten gedragen, zullen ze ook nooit leren, daarvoor zijn de cultuur verschillen te groot.

Stiffmaster
1 juli 2007, 19:39
Ik denk dat de ervaringen onderling nogal uiteen lopen, wat voor de een in Duitsland top is hoeft het voor de ander niet gelijk het zelfde te wezen, en dit geld andersom natuurlijk ook, ik zelf ben nu veel in Duitsland geweest en de laatste maanden eigenlijk steeds in YY, dit trouwens over het algemeen in beide landen tot volle tevredenheid :lostit: . Rex je hebt nu de pech gehad dat je twee dames tegelijk heb gehad met een minder nivo :eek: , dus is YY nu een beetje de klos, ik heb ook wel eens twee ervaringen op een dag gehad in GT, toen was ik de klos, maar heb daar nooit over uitgeweid dat dit aan GT zou liggen, geef je wel gelijk dat het zwaar kloten is als het niet loopt zoals je zou willen. En voor wat betreft de bruine beertjes die er lopen, ik denk dat dit in Nederland wat moeilijker is te vermijden dan in Duitsland, ik heb het bij GT met eigen ogen gezien toen ik aankwam, dat er vrolijk gezegd werdt dat het vol was, en ze zien mij aankomen en de deur gaat voor mij open, hoe denk je dat die mannen zich gevoeld zullen hebben, ga na als dit bij jou of mij zou gebeuren, flik je dit in Nederland stappen ze rechtstreeks naar de politie en wordt je aangeklaagd voor discremenatie, ik denk dat dit een reden kan zijn dat YY er anders mee omgaat, gelukkig is er voor ons allemaal nog wel ergens iets te beleven en dit zal ook voor de andere gekleurde beertjes gelden, een ding is zeker, de meeste beren ongeacht kleur of nationaliteit willen toch ergens kunnen :fuck: :fuck: :fuck: .

Befke
1 juli 2007, 19:42
Heren,

Onthoudt U zich verder van algemeenheden van discriminerende aard. Ik kan me de boosheid voostellen. Daarom heb ik het tot nu toe laten passeren.

Wat gezegd moest worden is gezegd.
De veger staat nu aan...

Silvester
1 juli 2007, 20:40
....In Breda in het Erotisch Centrum aan de Haagdijk of Haagweg....
....Staat daar een niet onaantrekkelijke dame met twee berenpootjes
op haar borsten en lichtgevende schoentjes.
In dacht ik heb dit ergens gelezen, maar waar ???
Volgens mij was het niet positief
Ze beloofde gouden bergen, koste wel veel geld
Was wel aantrekkelijk maar toch maar niet gedaan
Toch een beetje geluk gehad als ik dit zo lees....
Ze zal vanaf nu haar fraaie borstpartij wel wat afdekken en de batterijtjes uit de schoenen halen....

:wink:

Jansen
1 juli 2007, 21:48
;)
Jansen,

Als je toch zo over je Turkse avond wil doordrammen, mij goed.


Het heeft totaal niets te maken met de afkomst van de dames.
Ik kom nu al meer dan 5 jaar in de clubs in Belgie en Duitsland en heb hele goede ervaringen met Turkse en zeker met Marokkaanse dames.

( zie alle geschreven berichten bij GT )

De Marokkaanse dames hebben net als de Poolse dames juist bij mij een streepje voor.
Maar het gedrag en taalgebruik van de klanten die deze taal gebruikte vrijdag was zeer van laag niveau.
Ook in het eetgedeelte leek het meer op een varkenskot toen zij zaten te eten.
Ook de opdringerigheid van deze lui was zeer onder peil.
En als je ze tegen komt in de gang dan verwachten ze dat je heel ver voor hun opzij gaat ( nou dan ben je bij Jansen aan het verkeerde adres want ik druk ze nog liever tegen de muur dood als een vlieg dan dat ik uitwijk )

Nou hoop ik dat Rplover nu tevreden is over dit bovenstaand verhaal en weer rustig gaat slapen.
En val Rex niet zo persoonlijk aan maar reageer dan op I.M. naar hem toe als je graag over zijn belevenissen uit PHG wil lullen.:mad: dat schooljuffrouw gebeuren van hem is zijn zaak, net zoals zijn taalgebruik in de club die alleen tegen ons praat over lekker en geile wijven.
Hij is tegen de dames een hele andere Rex.

P.S. ik heb dit al meerdere malen meegemaakt in YY en ook aan de receptie door gegeven dus ik zeik niet bij een keer maar gebruik mijn mond wel bij herhaalde malen,maar dat is bij jullie wel bekend.

groetjes van Jansen die met heel veel Belgen goed kan opschieten en veel zaken doet.
Dus hier ligt het ook niet aan.

The Joker
1 juli 2007, 23:53
Over het algemeen is het later op de avond minder vertoeven in de saunaclubs, dat heeft voor mij niet met de kleur van de beren te maken, maar wel met het aantal.
Na 22:00 gaan een hoop vrouwen naar huis en komen er nog een hoop mannen binnen.
YY promoot niet voor niets vroege bezoekers met korting.
Wel hoop ik dat BB achtige tarieven bij de dames gelijk de kop in gedrukt worden, dat is pas echt een doodsteek voor de club.
Na schade en schande in het verleden ben ik inmiddels een doorgewinterde ijsbeer en zorg dat ik altijd 5-10 min inpraat voor ik met een nieuwe dame de gok waag.
Als ze geen zin heeft in een praatje dat langer duurt dan 3 zinnen, gaat zeuren of extra geld etc. houdt het voor mij gelijk op.
Niet alleen ben je meer geld kwijt, ook weet je zeker dat de service zwaar kut zal zijn.
De beste sessies heb ik tot op heden gehad met meiden waar ik om de sleutel moest vragen en niet andersom!

rplover
2 juli 2007, 01:09
Jansen en Rex,

Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen. Ik ben een multicultureel persoon, en hou van mensen, eender welke huidskleur ze hebben. Van eender welk land ze komen, ik ben er eentje van de 6 miljard, en voel me niet beter dan eenieder ander, laat dat zeer duidelijk zijn.
Wanneer ik het heb over 'bruintje', bedoel ik dus niet onze andersgekleurde medeburgers.
Met andersgekleurden heb ik geen enkel probleem, ook niet dat ze in de clubs aanwezig zijn, zoals eerder gesteld, iedereen wil van bil toch, en heeft daar volstrekt recht op, alsook toegangsrecht in YY. Wie ben ik om nog maar te kunnen of willen oordelen dat iemand niet binnenmag, op basis van huidskleur.
Waar ik wel tegen ben is de aanwezigheid van 'bruintje de beer', en dat is iets geheel anders.....
En ja, Jansen, ik begrijp wat je in je laatste posting bedoelen wil, ik heb ook met dat soort gedrag zware problemen. Aanpassen en respect betonen moet niet enkel van ons komen, ook van hen, daarin geef ik je volkomen gelijk.

Verder wil ik alleen maar zeggen, dat het leek alsof YY nu ineens slecht was, door het mislukken van Rex' trio.
Volgens mij slechte dag en toevallig de verkeerde Meiden gekozen, Rex. Kan iedereen overkomen. Toevallig heb je twee keer pech in korte tijd :p
Als ik dan toch enigevorm van opbouwende kritiek mag geven, probeer Meiden te kiezen die zin in je hebben, dan is het risico op een slechte service al weg voor een groot deel (maar dit volledig terzijde en zeker als geen aanval bedoeld).

Wat me wel stoort is het volgende, en ik zal het eens anders proberen te verwoorden, zonder kwetsend over te komen.
Doe nooit anderen aan wat jezelf niet graag wil aangedaan worden, geld op de grond smijten doe je niet, vind ik persoonlijk zwaar vernederend, en het blijven mensen. Ja, ze gaf je waarschijnlijk een heel slechte service, Rex, kan ik volkomen inkomen, en het mag gerust gezegd worden hier.

Als slot toch kort nog dit. Het afgelopen jaar ben ik (naar mijn gevoel) drie keer belazerd door een DVP. Kan gebeuren. Maar had ze een slechte dag, had ik een slechte dag, had ze problemen, klikte het niet, was ik te arrogant, verwachtte ik er te veel van? Ik heb nog steeds het antwoord niet hierop,maar ik heb wel alles eerst laten bezinken, ben ook aan een posting beginnen te schrijven, om het een goed te zeggen, maar heb uiteindelijk niks gepost. Want nog steeds kan het zijn dat het ook wel aan mij kan liggen, mijn gedrag, mijn houding, mijn te hoge verwachtingen, problemen op mijn werk, thuis, oorzaken genoeg die je het gevoel geven belazerd te worden, en dan heb ik niet het recht die Meiden de grond in te boren.
Maar zoals ik al zei, ik ben waarschijnlijk veel te menslievend, en probeer steeds de goede dingen in de mensen te zien, ook al heb ik slechte ervaringen hiermee,dat neem ik er met graagte bij.

Dit gezegd zijnde,hoop ik dat jullie me ookwat beter begrijpen dat ik zo hevig ben te keer gegaan. Was er ook ver over, maar me ervoor schamen doe ik alleszinds niet.Als het mensen tot nadenken stemt, dan heeft dit ook alweer zijn nut gehad, en leren we er allen van, ja, ook ik.

rplover

Big30
2 juli 2007, 01:40
Hoi Big30 en de rest.

Wil toch graag kwijt dat dit meisje maar 1 dag gewerkt heeft in BaddaBing, daar kwamen ze al snel achter dat ze niet geschikt was voor die club. Dus haar oplichterspraktijken heeft ze zeker niet in BaddaBing geleerd.

Waarvan acte!

Voor de duidelijkheid het woord oplichterspraktijk heb ik niet gebruikt ;).

Ik verwoorde het als volgt:


denk dat ze te lang in BB heeft gewerkt en de normen en waarden aldaar wat Oostelijker heeft verplaatst. Jammer!

Maar dat was dus een niet terechte constatering omdat er maar sprake was van 1 dag werken in BB.

:wink: :wink:
Big30

(by the way, was het weekend op pad en probeer me nu door dit topic heen te worstelen, ik heb geloof ik veel gemist ;), wellicht toch verstandig de woorden gebezigd door Befke nog even op je in te laten werken!
@rplover: je laatst geschreven bericht lees ik met een instemmende knik, kan gebeuren he ;))

Gustomass
2 juli 2007, 07:43
....Wanneer ik het heb over \'bruintje\', bedoel ik dus niet onze andersgekleurde medeburgers....


Even een vraag voor goed begrip.
Heb alles dit week-end gelezen, bedankt voor de laatste posting, geeft een beter en genuanceerder beeld van je beleving.

Ik blijf nog even met een vraag zitten.

Wat bedoel je nu precies met \"bruintje\" en met \"bruintje de beer\".
Ik kan het niet uit je tekst halen, maar kan aan mij liggen. Het is tenslotte nog vroeg in de morgen en week-end was lekker zwaar op een fijne manier overigens.

Bedankt alvast voor je reactie.

Gustomass weer helemaal in zijn sas.

rplover
2 juli 2007, 08:29
...Wat bedoel je nu precies met \"bruintje\" en met \"bruintje de beer\"....
Gustomass,

Met 'bruintje' en 'bruintje de beer' bedoel ik pimps/loverboys

En dit heeft niets met YY te maken op zich. Een algemeen verschijnsel, die bruintjes, en je hebt ze in alle kleuren, en overal. Overal waar er Meiden zijn. Ik noem ze gewoon bruintjes.

Andere ijsberen, of ze nu een blanke of andere huidskleur hebben, zijn voor mij gewoon ijsberen.
Behalve de categorie Pimps, die noem ik bruintje. en ze zijn soms net zo blank als jij en ik.

Gustomass
2 juli 2007, 08:42
...Met \'bruintje\' en \'bruintje de beer\' bedoel ik pimps/loverboys...

Bedankt Rplover,
dat schept wat mij betreft en wellicht ook anderen een flink stuk duidelijkheid.
Ben het wat deze pimps betreft helemaal met je eens. Er is al genoeg geschreven over dit onderwerp.
Ze zijn inderdaad bijna overal, maar zodra ik het zie/aanwijzingenheb/het gevoel heb dat ze in dezelfde ruimte zijn als waar ik samen met de dames kom genieten is het voor mij over.
Is heel belangrijk bij mijn clubkeuze.
Als je in een cafetaria te zien zou krijgen hoe de frikandellen gemaakt worden, heb ik me laten vertellen, dat je daarna ook geen trek meer in frikandellen hebt. Hoe lekker ze ook zijn.

Nogmaals bedankt voor scheppen van duidleijkheid.

Gustomass weer helemaal in zijn sas.

rplover
2 juli 2007, 09:26
Gustomass,

Ik ga nooit meer op restaurant eten, heb namelijk vroeger zelf een restaurant gehad :teuflisch Het is inderdaad het verhaaltje van de frikandellen, je kan je niet voorstellen hoe vettig het intern in een keuken er aan toe gaat :p
Maar nu zijn we zwaar off-topic aan het gaan, en Biggie ligt op de loer he :D

Laten we het maar terug over de belevenissen in YY hebben.
Ik zal donderdag nog eens een keertje richting Roermond bollen, want ik heb me de vorige twee keer aangenaam vermaakt (laten vermaken).
Een sfeerbeeld volgt dus zeker vrijdag.

groetjes,

rplover

Befke
2 juli 2007, 09:43
... en Biggie ligt op de loer he :D...

En hij niet alleen...
:D

smp
2 juli 2007, 14:35
Hoi, ijsberen

Gisteren ( Zondag) weer naar Yy gereden normaal ga ik zaterdags maar ik had het te druk met werk.
Toen ik er aan kwam mijn god dacht ik wat is hier loos .Ganse dag 10a15 dames en een 30tal ijsberen .
Ik had ook 2 collega's op gebeld om naar hier te komen om te relaxen van een hard werkende week .
Kreeg toen één telefoonje dat ze niet binnen mochten ,dat had ik ergens al gelezen op de forum dat ze het moeilijk zullen doen tegen verschillende klanten ,hebt erna ook een gesprek gehad met de uitsmijters en ik zei tegen hun ik ben hier een vaste klant die bijna ieder week naar hier komt om te relaxen en hij antwoorden zelfs vaste klanten weigeren we eens ,
dan wil ik het wel op voorhand weten niet dat ik voor niets 1h15 moet rijden en dan niet binnen komen.
waarom nu op eens er 3a4 uitsmijters staan is er iets gebeurd wat ik niet mee hebt gekregen .
Maarja , ze hebben hun toch binnen gelaten na lang discussie en we hebben ons geamuseerd zonder problemen ,dus vind ik niet dat ze ons moeten weigeren zolang we niks gedaan hebben of ons misdragen .
Ze kunnen bv. voor de goede klanten om geen problemen te hebben met het binnen komen en die van ver moeten komen een pasje of lidkaartje met naam laten maken voor de volgende keer zodat ze niet geweigerd kunnen worden zolang ze zich gedragen .
Wat vinden jullie ervan .Stel je voor je komt ieder zaterdag of misschien zelfs 2 keer in de week en je wordt plots geweigerd en je komt van ver. Hoe zou jij dan reageren terwijl je nooit problemen hebt gemaakt hier in de zaak ?

bobo
2 juli 2007, 15:00
Heb voor het allereerst, een echt heel slechte ervaring gehad.....
Kijk natuurlijk kan ik met vuil gooien naar de betreffende jongedame, doe ik dus niet, geen namen. It's all in the game. Maar YY, mag zich wel even achter hun oren krabben.
Bij een serieus en gegrond probleem mag je als leiding niet je kop in het zand steken en je er zo makkelijk en goedkoop van afmaken. Zo verlies je klanten en dames....
Ik wilde het alleen maar kwijt, en hoop dat YY bij een eventueel volgend probleem, wat rechtvaardiger zal op treden en zich er niet al te makkelijk van afmaakt.

zeppos58
2 juli 2007, 15:18
bobo ik vind dat je de naam van die meid wel moet openbaar maken. Zodat andere ijsberen ze links laat liggen.

Silvester
2 juli 2007, 16:54
....waarom nu op eens er 3a4 uitsmijters staan is er iets gebeurd wat ik niet mee hebt gekregen ....

....Ze kunnen bv. voor de goede klanten om geen problemen te hebben met het binnen komen en die van ver moeten komen een pasje of lidkaartje met naam laten maken voor de volgende keer zodat ze niet geweigerd kunnen worden zolang ze zich gedragen ....
Komt het oormerkidee van Krimson weer om de hoek kijken :confused: :

http://gallery.zoom.nl/public_images/18747/468/h58lxG.jpg

:hah:

Big30
2 juli 2007, 17:03
Wat vinden jullie ervan .Stel je voor je komt ieder zaterdag of misschien zelfs 2 keer in de week en je wordt plots geweigerd en je komt van ver. Hoe zou jij dan reageren terwijl je nooit problemen hebt gemaakt hier in de zaak ?

Het lijkt me niet verstandig om hier een antwoord te gaan geven op een veronderstelling die niet strookt met de feitelijke gang van zaken bij YY.

Als ik je verhaal lees is het zo dat 2 collega's van jouw in eerste instantie geweigerd zijn en vervolgens na een lange discussie toch "welkom" waren en naar binnen zijn gegaan.

Het enige wat in deze wel relevant is de reden waarom deze 2 mannen in eerste instantie werden geweigerd.
Ik vind het overigens wel opmerkelijk te noemen dat men eerst gasten weigert maar deze na een discussie vervolgens binnen laat, dat is bepaald niet gebruikelijk.
Een club trouwens waar ik pas na een dicussie binnen mag komen is voor mij per definitie een no-go-area!

Ook jouw opmerking dat men vaste klanten wel eens weigert komt mij vreemd voor. Ik kan me wel voorstellen dat dit gebeurt als de zaak vol is.
Een andere legitieme reden kan ik me niet voorstellen.

Groet,
Big30

Rex
2 juli 2007, 20:30
Jansen en Rex,
Dit gezegd zijnde,hoop ik dat jullie me ookwat beter begrijpen dat ik zo hevig ben te keer gegaan. Was er ook ver over, maar me ervoor schamen doe ik alleszinds niet.Als het mensen tot nadenken stemt, dan heeft dit ook alweer zijn nut gehad, en leren we er allen van, ja, ook ik.
rplover


Dit gezegd hebbende, begrijp ik nu inderdaad veel beter wat je wilde bereiken. Ik vond het helemaal niet zo erg dat je enigzins tekeer bent gegaan, alleen had je zaken anders kunnen benoemen. Ik vond ze iets te suggestief!! Zo zie je maar weer dat misverstanden snel opgelost kunnen worden. Dankje wel rplover!!

En het advies van SirWankalot ga ik zeker bij voor mij nieuwe dames ook de volgende keer opvolgen...................Maar ja ik ben nu eenmaal een geile hond, dus soms wel eens lastig.

smp
2 juli 2007, 20:40
...
Als ik je verhaal lees is het zo dat 2 collega's van jouw in eerste instantie geweigerd zijn en vervolgens na een lange discussie toch "welkom" waren en naar binnen zijn gegaan....

Ja Big30 , het was zo toevallig waren deze 2 collega's van goede marokaans afkomst maar helemaal aangepast aan de belgishe leef gewoonte want ik kwam toevallig van binnen waar ik al één uurtje was en zag geen enkele allochtonen op dat ogenblik .Daarom mochten ze naar binnen .Hun antwoord was gewoon dat ze het evenwicht van allochtonen en autochtonen gelijk willen hebben .Okee ik geef ze wel gelijk ze doen ook maar hun werk , maar ze moeten wel eerlijk blijven .

En over mezelf ik zou zeggen als ik komt is de zaak nooit vol want ik ben dikwils tussen 14h - 16h daar ter plaatsen.Dus is het geen excusses om me te weigeren ter redenen van de zaak is vol.En ook als ik toevallig eens een paar keren wat later komt, wat maakt nu 1 persoon nu uit gelijk een zondag dat nu geweest is.

En waarom zijn er nu 3a4 uitsmijters is er iets gebeurd wat ik niet weet.

Big30
2 juli 2007, 21:21
Ja Big30 , het was zo toevallig waren deze 2 collega's van goede marokaans afkomst maar helemaal aangepast aan de belgishe leef gewoonte want ik kwam toevallig van binnen waar ik al één uurtje was en zag geen enkele allochtonen op dat ogenblik .

Helaas is het zo dat vele clubs (ook in Duitsland trouwens) mensen met een kleurtje weigeren. Is ook nog kleur maar vooral afkomst afhankelijk trouwens, een neger uit New-York zal geen probleem zijn een Japanner of Chinees ook niet.
Een Turk of Marokaan loopt helaas vaak een grotere kans in een club geweigerd te worden ... .

Dit is natuurlijk geen exclusief YY probleem. Hetzelfde geldt voor wat men wat eufemistisch omschrijft als "bruine beren", die zijn in bijna elke grote club actief, soms als zodanig herkenbaar maar vaak verscholen in de aangrenzende bos percelen van een club.

Tsja dan zien we ze niet he en kunnen we ook mooi denken dat ze er niet zijn.

Dat zijn helaas de wat zwarte keerzijdes van het Sauna-FFK club bezoek en nogmaals dat is niet een exclusieve YY zaak.

De mate waarin het voorkomt en hoe storend we een en ander ervaren verschilt wel van club tot club.

Overigens dit topic is niet bedoeld om gememoreerde rand verschijnselen te bespreken.
Hierover zijn al genoeg topics geopend en zo men wil kan natuurlijk altijd een nieuw topic hierover geopend worden.

Groet,
Big30

Limburger1978
2 juli 2007, 22:14
Ik vind geld op de grond smijten voor een DVP uit frustratie over geleverde diensten anders wel gedrag horende bij de groep die hier op de laatste pagina's zo gehekeld wordt.

Met respect kom je een heel eind, zelfs als je je als klant te kort gedaan voelt. Verlaag je niet tot een "bepaald" niveau. Blijf gewoon gentleman, wat zijn nou 50 of zelfs 100 euro om je zo in je kaart te laten kijken omdat dame niet neukt zoals je zou willen?

Anderzijds zal het huidige beleid van YY na het weekend eerder voortvloeien uit indicaties van de dames, ik spreek er regelmatig die het zeer onplezierig vinden om met Turken en Marokkanen te werken en naar hun verhalen oordelend kan ik ze geen ongelijk geven. Logisch dat YY hier vervolg aan geeft, vergeet ook niet dat er al genoeg ellende is geweest in het verleden met YY.

Maar goed, het hoort er allemaal bij. Het is nu eenmaal geen middagje op de golfbaan...

Mijn financiele planning laat nog wel een bezoekje toe deze week dus ik zal mijn bevindingen zeker posten. Tot op heden zit er bij mij alleen maar een stijgende lijn in de YY ervaring :freu:

Limburger1978
2 juli 2007, 22:54
Welke dag van de week kan je best Yin Yang bezoeken?

Van de 5 keer dat ik er (pas) geweest ben vond ik toch de zondagmiddag wel het fijnste.
Maar het ligt er aan wat je zelf verwacht. Ik houd zelf wel wat meer van relaxed ipv drukte en party stemming. Als je party stemming zoekt en wilde taferelen dan is vrijdag avond denk ik ideaal.

Silvester
2 juli 2007, 23:35
- Hij heeft ook zijn roots in Limburg....
- Hij zong 'ns ooit "wat ruist er in het struikgewas...."

:wink:

Silvester
3 juli 2007, 08:10
....een complete ploeg kleerkasten incl de borstverbredende pantservesten....

Dat er iets broeit (of ruist..) is inmiddels iedereen wel duidelijk...
Wellicht hebben ze de posts van BB gelezen en hun conclusies getrokken.. :eek: !!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=20625&postcount=31

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=20950&postcount=36

:wink:

Befke
3 juli 2007, 08:38
De voortgezette discussie over het toelatingsbeleid heb ik naar het desbetreffende draadje verplaatst - dit speelt veel breder dan alleen YY.

Befke

PSjon
3 juli 2007, 13:21
Hallo ik zal mij even voor stellen ik ben PornoSjon. Ik heb een aantal vraagjes voor de geile beren hier.

- Hoe heet de dame die afgelopen vrijdag topless rondliep?
- Of iemand eraring heeft met dames over de streep trekken die eigenlijk niet willen zoenen
- Graag hoor ik ook wat line-ups van deze week

alvast bedankt!

Limburger1978
3 juli 2007, 13:43
- Of iemand eraring heeft met dames over de streep trekken die eigenlijk niet willen zoenen

+ 25 EURO ?:smile2:

Gustomass
3 juli 2007, 14:38
Hallo ik zal mij even voor stellen ik ben PornoSjon. Ik heb een aantal vraagjes voor de geile beren hier.

- Of iemand eraring heeft met dames over de streep trekken die eigenlijk niet willen zoenen

alvast bedankt!

Mij persoonlijk lijkt het me beter dames die niet willen zoenen niet over de streep te trekken, als je doel tenminste is om met haar te zoenen. Grote kans dat het weinig wordt. Met name het onderdeel zoenen, kan in mijn ogen enkel tegenvallen als ze er niet volledig achter staat, of ligt natuurlijk.

Gustomass

The Joker
3 juli 2007, 16:01
Je kunt idd beter al je energy stoppen in het vinden van iemand die wel graag doet wat jij leuk vind dan met bedelen en extra geld stoppen in iemand die iets met tegenzin moet doen.
Besteed rustig 5-10 min aan een kennismakingsgesprek, klikt het niet, er lopen altijd nog 40 andere vrouwen in de YY....

Befke, waar vind ik dat toegangsbeleid draadje ergens?

Stiffmaster
3 juli 2007, 17:04
Ben wel geen Befke maar je vindt het onder Enquêtes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7083)


Je kunt idd beter al je energy stoppen in het vinden van iemand die wel graag doet wat jij leuk vind dan met bedelen en extra geld stoppen in iemand die iets met tegenzin moet doen.
Besteed rustig 5-10 min aan een kennismakingsgesprek, klikt het niet, er lopen altijd nog 40 andere vrouwen in de YY....

Befke, waar vind ik dat toegangsbeleid draadje ergens?

Befke
3 juli 2007, 20:27
Dank U Stijve Meester!

reynen
4 juli 2007, 17:29
Ben dinsdag 3-07-2007 in roermond ge weest , naar al die slechte berichten , in mijn ogen was het supper goede ontvangs leuke meide
het was zeer goed , min puntje was het blonde meisje achter de bar ,daar kan nog geen lachje af , maar het kan ook zijn dat se invalster was wand als het meisje met het zwarte haar er av=chter staat is het hele maal supper , dus al met al een dikke 9 .:love2:

rplover
4 juli 2007, 18:20
Ben dinsdag 3-07-2007 in roermond ge weest , naar al die slechte berichten , in mijn ogen was het supper goede ontvangs leuke meide
het was zeer goed , min puntje was het blonde meisje achter de bar ,daar kan nog geen lachje af , maar het kan ook zijn dat se invalster was wand als het meisje met het zwarte haar er av=chter staat is het hele maal supper , dus al met al een dikke 9 .:love2:....
en ook dat blondje achter de bar kan lachen hoor. Ik heb haar al enkele malen aan het lachen gekregen bij mijn bezoekjes. Als je haar wat beter kent is ze best aardig ;)

gignnl
4 juli 2007, 23:18
misschien is ze nog wat verlegen is nog vrij jong aan d r gezichtje te zien...

Stiffmaster
5 juli 2007, 12:05
Heeft iemand de Marokkaanse Jamila of de Poolse Elvira de laatste tijd nog gespot in YY, of weet of die er 4 augustus zullen zijn, anders denk ik in verband met de vakantie periode dat ik toch maar weer eens in GT ga kijken.

smp
5 juli 2007, 18:15
Heeft iemand de Marokkaanse Jamila of de Poolse Elvira de laatste tijd nog gespot in YY, of weet of die er 4 augustus zullen zijn, anders denk ik in verband met de vakantie periode dat ik toch maar weer eens in GT ga kijken.

Ja, Juist waar is de Poolse Elvira gebleven het is toch al een tijdje geleden dat ik haar nog zag in YY hebt goede herinneringen aan haar over gehouden .
Voor degene diet iets meer weten over haar of waar ze nu werkt mag me ook PM sturen als je het niet hier op wil vermelden .

zeppos58
6 juli 2007, 09:16
Dat "streng" deurbeleid was echt wel nodig.
Er kwamen teveel van die arrogante "Gigolo" en/of "Pooier" types binnen.
Van die kerels die dachten dat de club van hen was, en iedereen uit de weg duwde.
Maar zoals steeds te is te !!

rplover
6 juli 2007, 10:36
Dat "streng" deurbeleid was echt wel nodig.
Er kwamen teveel van die arrogante "Gigolo" en/of "Pooier" types binnen.
Van die kerels die dachten dat de club van hen was, en iedereen uit de weg duwde.
Maar zoals steeds te is te !!
Dat streng deurbeleid wierp gisteren al zijn vruchten af.
Spijtig voor de gewone anderskleurigen, maar ik denk dat YY even heel erg streng is, alles weigert. En dan kunnen ze nog wat losser omgaan later. Dat zal hun taktiek wel zijn. Om een omelet te maken moet je eieren breken. Helaas, maar het is zo. Het beleid en de sfeer was ook het gespreksonderwerp onder de aanwezige ijsberen. Er leeft wat, en YY doet er wat aan. We hebben anders geweten (ik ga geen namen noemen, maar het was in Belgie, en we weten allemaal hoe het geeindigd is)
Het resultaat was er echter wel gisteren, ik heb rond 00.15u vannacht 42 Meiden geteld, en de sfeer was opperbest. Ja, 42 geteld, dus in het natte gedeelte, in de bar en de wandelgangen.Toen ik omstreeks 01.00u de club verliet, telde ik meer dan 50 Meiden.
En de blonde Meid achter de bar was heel erg vriendelijk, maar dat heb ik gisteren ook al gemeld ;)
Een sfeerverslag en de nodige recs zullen volgen van wat een topdag was in YY.

groetjes van

rplover - en Kyra, Sandra, Sheila, Dagmara, Eileen, Laura, Sara, Maureen, Yvonne, Fiona, Carmen, .......... (te veel om op te noemen, maar ze schitterden allen gisteren)

P.S. Hoed af voor het management, je moet het uiteindelijk toch maar doen

The Joker
6 juli 2007, 15:37
Anders dan vroeger was de M/V verhouding nu s-avonds nog goed te doen.
En inderdaad keuze genoeg voor de ijsbeer uit alle soorten, maten, kleuren en bouwjaren.
Wel wordt het tijd voor een paar dagen mooi weer, want YY komt pas vol tot zijn recht als de zon schijnt!


All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!
Attention pussy shoppers! Take advantage of our penny pussy sale! If you buy one piece of pussy at the regular price, you get another piece of pussy of equal or lesser value for only a penny! Try and beat pussy for a penny! If you can find cheaper pussy anywhere else...... Fuck it!

Jansen
6 juli 2007, 17:06
Welke dag van de week kan je best Yin Yang bezoeken?

Eerste kerstdag want dan zijn ze gesloten:rofl:

rplover
6 juli 2007, 17:32
Eerste kerstdag want dan zijn ze gesloten:rofl:
Dan kan je beter naar het GeTto gaan en daar blijven :thefinger
Jansen, de vraag is meer of jij er nog wel binnen mag, naar het schijnt mijden ze systematisch mensen die problemen zoeken en steeds aan de klaagmuur hangen :D

rolover - blaffende honden bijten niet:moon:

Anvers
6 juli 2007, 17:50
Eerste kerstdag want dan zijn ze gesloten:rofl:
Zeker de flauwste plezantste thuis met deze vraag, Janssen? :hah:

Wanneer kom je trouwens nog eens naar skw? ik denk dat je al lang niet meer noch Lenny, noch Tracy gezien hebt. Zou je deze dames nog wel herkennen? :baeh:

Anvers :wink:

Johnny99
6 juli 2007, 18:52
Na alle comotie van vorige week, moest ik mijn pauze toch even onderbreken, om poolshoogte te gaan nemen.

En inderdaad werd mij door iemand van het personeel gemeld dat het beleid is aangescherpt. En zoals hierboven reeds beschreven een prima sfeer.

Ik heb mij gisteren dus prima vermaakt, en nu de rust is weer gekeerd kan ik weer rustig slapen.

Johnny99

seksenfun
6 juli 2007, 19:43
"bruine beren"

En wat zouden de dames er misschien van vinden moester er wat meer "zwarte beren" de revue passeren:fuck: :rofl: ?

Stiffmaster
7 juli 2007, 07:45
Oei, negatief zijn dat mag en kan gebeuren :eek: , maar moet je dan negatief blijven? Dat denk ik niet, geef ze de kans om te bewijzen dat het dus ook anders kan, oftewel het voordeel van de twijfel, de toekomst zal het leren en je moet maar zo denken "het gras is altijd groener aan de overkant" :baeh:


Eerste kerstdag want dan zijn ze gesloten:rofl:

Silvester
9 juli 2007, 16:56
Afgelopen donderdag geheel ongepland en onverwacht ook een bezoekje aan YY mogen maken…
Zoals hierboven al aangehaald was de stemming aan de buitenkant ietwat grimmig, anderzijds ook weer heel geruststellend.
Ik heb zelden mijn wandelmobiel met zo’n gerust hart weggezet…:smile2:

Eenmaal binnen heerste weer de ouderwetse rustige sfeer, niks opgefokte groepjes baldadige ijsberen, niks wegvluchtende dames,
kortom gewoon zoals we het vroeger gewend waren.

Uit enkele gesprekjes met de dames proefde ik wel dat er behoorlijk wat paniek en stress in de toko (geweest) is, met name het toegangsbeleid werd opeens wel heel erg extreem toegepast volgens de dames, vaste “correcte” gasten werden plotsklaps geweigerd, hetgeen ook weer commotie teweeg bracht, zowel onder de ijsberen als onder de dames….

Maar ja, voor dat lekkere omeletje moeten dus inderdaad eitjes gebroken worden, in ieder geval een pluim voor het management dat men de stap eindelijk weer eens genomen heeft… de tijd heelt wonden, de tijd zal het leren….

Het bijkomend gevolg was dat beider populatie ook even een flinke deuk gehad heeft, hoewel daar donderdag weinig van te merken was.
Aan aantallen waag ik me niet, boven de 20 begin ik alles dubbel te zien.
Zeker toen ik een grote blonde stoot met heel wat voor de boeg voorbij zag flitsen die me in het vorige bezoek ook al eens was opgevallen…
Grote bos met krullen, secretaressebrilletje op, heel mooie ogen…
In dit geval zag ik het helemaal dubbel, want meteen erop zie een praktisch gelijke beauty een bankje verderop neervleien, zelfde uitstraling, zelfde koppie, zelfde brilletje, zelfde voooorkomen….zussen… :eek: ??
Het enig verschil wat ik in de gauwigheid kon ontdekken was dat de 2° heerlijk sliploos op het bankje haar flinke asset ten toon spreidde aan wie het maar zien wou…:luvlove:

Hier moest Silvester het fijne van weten, dus de slippers snel even opgepoetst, berenvel rechtgetrokken, kruintje wat opgeglimd, colaatje besteld, omgedraaid, oeps… eentje weg, andere al bezet, dus later maar eens proberen…
Helaas is hier later niks meer van terecht gekomen, dus wellicht kan iemand hier wat feedback geven..??

Tijd voor een partijtje ijsberen dus, onderweg probeerde Sonja me weer eens om te turnen tot een eenarmige bandiet, ze gaf de handle met de knop een flinke zwaai, helaas voor haar had ze geen geluk en reageerde deze slotmachine vandaag niet.

Hilke nog even op haar stekkie in de kino bezocht en wat bijgebabbeld over Belgische kommer en kwel toestanden, wat kan ze toch lekker gaan liggen draaien met die fraaie bips…:luvlove:

Boven de “the ultimate duo :rolleyes: ” van Rex gespot, ditmaal naast elkaar op een zeer strategische plek opgesteld waar iedere (nieuwe) ijsbeer zeker langskomt, en ja hoor, gelukkig voor de dames hebben ze beet gehad, tjs…’t blijft toch evengoed ’n plaatje die Kim…

En dan…dan zit daar opeens mijn Russische dame, waarvan ik de laatste keer op een zeer steamy wijze afscheid had genomen, heel rustig op de voor haar typische classy wijze een peukie te roken….!!

Larissa had besloten toch nog even langer te blijven, ook zij had nog wat op haar “to do lijstje” staan :eek: … en na de ontwikkelingen van afgelopen week voelde ze zich veel beter thuis, ze was ook wat gewend, en had dus besloten nog even te blijven.
Ik vond het uiteraard niet zo heel erg :rolleyes: , dus we hebben maar gedaan alsof we weer afscheid van elkaar gingen nemen, dat was ons de laatste maal in ieder geval goed bevallen.

Ze is nu een tijdje weg, ze wil over ’n kleine 2 weken weer terugkomen… we zullen wel zien, want die plannen van de dames,..afijn…:smile2:

Na dit zeer prettige samenzijn nog even wat rondgeneusd, wellicht zou ik nog een van de blondines tegenkomen…nee dus, eigenlijk ook niet zo erg, want ik heb vroeger al iets geleerd over 1° indruk en zo, en net na mijn supersessie met Larissa kon die nu zeker wel eens minder zijn, dus de volgende keer… wie weet?

Tegen middernacht vertrok Silvester weer uit het bolwerk YY en hoefde ik –gezien de bijna letterlijke begeleiding- op weg naar mijn wandelmobiel niet te vrezen voor enig geruis in het struikgewas…:smile:

Ik zag nog een grote ton staan op de oprit, zouden ze daar stoute ijsberen in stoppen misschien…? :nee:
Gelukkig was deze bestemd voor het te renoveren riool, blijft de heerlijke geur van de dames wat langer om je heen hangen ipv de soms toch wel wat erg irritantje putjeslucht buiten….

YY, keep on going the right way…!

Silvester die het weer erg naar zijn zin had..

Randy
9 juli 2007, 18:10
...
Vandaag kregen ALLE allochtonen een kaartje retour.
De goede moeten het met de slechte bekopen.Zo kreeg een belgische Turk na een 20-tal bezoekjes hetzelfde nieuws te horen.
Hem werd gezegd dat er gestreefd werd naar een gezond evenwicht tussen autochtonen en allochtonen en hij binnen mocht als er een aanwezige allochtoon buiten kwam.Redelijk moeilijk want er waren GEEN allochtonen binnen.
...


Treurig, treurig, treurig. Je zult maar een vaste klant zijn, en opeens te horen krijgen dat je niet meer welkom bent :confused: :confused: :confused:. Na 20 bezoekjes nog geweigerd worden, alleen vanwege je aflkomst? Pure discriminatie en racisme, ik kan het niet anders zien. Voor mij genoeg reden om YY links te laten liggen. Als ze dit soort geintjes ook in Duitse clubs gaan toepassen, zien ze mij daar ook niet meer.

De rechtvaardiging van sommigen ('streng, maar noodzakelijk') lijkt me onzin. Geldt wellicht voor onbekenden, maar niet voor gasten (ongeacht hun kleurtje) die al vaker geweest zijn en zich netjes gedragen hebben. :ranting2: :angryfire


Adequater ingrijpen bij misdragingen door ingehuurde kleerkasten, ongeacht de huidskleur, lijkt me een stuk effectiever..

Randy, die zich schaamt voor zijn gelijkgekleurde medemensen...

oblix
9 juli 2007, 18:39
Nu was ik zaterdag in YY en daar liepen dames en heren rond van alle kleuren en afkomst.
Dus dat ze daar discrimineren op huidskleur is niet aan de orde.

Wat mij betreft treden ze op tegen alle groepen die de sfeer verzieken, en laten ze die niet meer binnen.
Maar wat mij opvalt is dat er in PHG, GT en YY groepen zuipers rondlopen die de sfeer verzieken.

@ randy, Als je je woord gestand doet, kun je ook niet meer naar GT en PHG.
want ik heb meerdere malen gezien dat ze daar wel discrimineren op huidskleur.

Wat mij zaterdag ook op viel is dat er een hoop mannen vinden dat ze bij het omkleden de badjassen op de grond kunnen gooien en de badslippers gewoon kunnen laten liggen en daardoor ontstaat er een grafzooi in de kleedkamer.
Maarja dat zie je in de hele maatschappij als je in de auto afval hebt gooi ze het ook gewoon naar buiten. Met een beetje meer fatsoen gooi je je afval in een afval bak, je peuk in een asbak enz, en ruim je je badjas en slippers ook gewoon op in die mand die daar voor staat.

PS ik heb niks te maken met YY, Ik erger me alleen aan mede gasten die menen dat ze er een zooitje van moeten maken.

rplover
9 juli 2007, 18:43
Treurig, treurig, treurig. Je zult maar een vaste klant zijn, en opeens te horen krijgen dat je niet meer welkom bent :confused: :confused: :confused:. Na 20 bezoekjes nog geweigerd worden, alleen vanwege je aflkomst? Pure discriminatie en racisme, ik kan het niet anders zien. Voor mij genoeg reden om YY links te laten liggen. Als ze dit soort geintjes ook in Duitse clubs gaan toepassen, zien ze mij daar ook niet meer.

De rechtvaardiging van sommigen ('streng, maar noodzakelijk') lijkt me onzin. Geldt wellicht voor onbekenden, maar niet voor gasten (ongeacht hun kleurtje) die al vaker geweest zijn en zich netjes gedragen hebben. :ranting2: :angryfire


Adequater ingrijpen bij misdragingen door ingehuurde kleerkasten, ongeacht de huidskleur, lijkt me een stuk effectiever..

Randy, die zich schaamt voor zijn gelijkgekleurde medemensen...
Relativeren, Randy, en niet alles geloven wat je hebt van horen zeggen.
Coco was er tot 17u, hij heeft geen anderskleurigen opgemerkt, er waren er heus wel.
Dus het management houdt wel degelijk rekening met vast klienteel. Een goed voorbeed hiervan is smp (zie rec van Kiara), en nog een beertje die ik niet bij naam wil noemen (Arabische afkomst, kwam er zonder problemen in).
Ik was er zelf donderdag tot1 uur 's nachts, en er waren wel degelijk anderskleurigen. Ik heb enkele Turken en Marokkanen gezien, mensen zoals jij en ik, allen zonder problemen toegang verkregen.
En blijkbaar hebben ze bij YY de juiste keuzes gemaakt, geen enkele die amok maakte of dacht dat de club en de Meiden zijn persoonlijk bezit zijn, niemand die buiten de schreef ging, de sfeer was opperbest.
Dus alleen maar lof hoe YY dit oplost. En uiteraard zullen er af en toe verkeerde beslissingen gemaakt worden, daar kan je niet buiten.
Alhoewel dat je dan wel met het management kan gaan praten, ze lezen mee, houden rekening met de klachten van de beertjes, dat is nu al meermaals gebleken.
Maar als ik de sfeer van donderdag vergelijk met mijn vorige twee bezoekjes van afgelopen maand, kan ik maar 1 ding besluiten. Nu ga ik nog wel, en zoals de vorige keren hoefde het voor mij niet meer.
Toen was het na 10en des avonds gewoon niet meer leefbaar.
Het is zoals iemand al heeft gesteld, ik ben geen racist, ik hou van alle rassen, kleuren en soorten. Maar in je eigen regionen gediscrimineerd worden door (vooral) benden van allochtonen gaat me ook te ver. Die gasten hoef ik niet, en zeker niet in YY of een andere club.
Goed werk van het management, dat is duidelijk.
Ik heb verder een 25 beertjes gesproken, en een pak Meiden in YY afgelopen donderdag. Iedereen was het er over eens, het kon niet verder zoals het bezig was, en iedereen was opgelucht dat het management maatregelen nam.
Nu een steen werpen dat ze te streng zijn is makkelijker dan de ogen te openen en zien dat dit echt wel meer dan nodig was, of ze konden de boeken dichtdoen binnen enkele maanden. En hen van racisme beschuldigen gaat heel erg ver in mijn ogen. Ze willen geen rel en geen troubles in hun club, en dat recht hebben ze. Neen, die plicht hebben ze te vervullen tegenover Meiden en beertjes, daar hangen hun inkomsten van af, niet van groepen herrieschoppers, die kunnen ze missen als de pest.
Vrouwen werden geterroriseerd, ijsberen werden buitengekeken, agressief gedrag was blijkbaar normaal.
Ik ga naar een club voor me te amuseren met de Meiden, en dat kan nu weer. Als ik wil een robbertje vechten, of me wil laten uitschelden, dan ga ik wel elders heen.

groetjes

rplover

zeppos58
9 juli 2007, 20:10
Ik was laatst in het restaurant van YY, het was er druk en aan een tafeltje waar zo 2 van die arrogante gastjes zaten was een stoel vrij. Ik vroeg of die vrij was en op de meest denkbeeldige arrogante toon kwam er NEEIJN uit voor vriend. Nu ja mijn portie al rechtstaand aan de bar naar binnen gewerkt.
Toen ik klaar was zat er nog niemand op die stoel en schertsend zij goedendag onzichtbare man. Daar konden ze niet mee lachen ze vroegen of ik al klop had gehad en ik antwoordde ik kom voor seks niet voor gastjes als jullie af te kloppen, ben door gegaan en heb aan het management gemeld wat er was gebeurt.
Enkele minuten later ging de kleerkast naar boven, die gasten heb ik de rest van de avond niet meer gezien.

seksenfun
9 juli 2007, 21:20
Het management levert goed werk als het de bedoeling is om de boel niet te laten verzieken. Want je kan er toch niet omheen kijken dat waar er veel Marokkanen en Turken zijn, er problemen zijn. Dan trachten die op arrogante (en alle andere wijzen) de boel naar hun hand te zetten, meer nog de boel over te nemen. Dat kan toch niet.
Neem nu Brussel met z'n wijken. Antwerpen.... net zo. Rond de problemen heen kijken doet de overheid... een zaak kan zich dat niet permitteren.

Uiteraard zijn de meeste allicht niet zo. Alleen jammer dat die dan ook niet te zien zijn, ah ja, zij komen niet, dus ook niet om de boel te verzieken.

Randy
9 juli 2007, 21:49
@oblix & rplover, ik reageerde fel op het bericht dat iemand, die er al 20 keer geweest is, opeens geweigerd wordt omdat hij Turks is, althans dat maak ik op uit het bericht. Dat vind ik zondermeer belachelijk en zeker niet handig. Ik neem aan dat Coco2 goed weet wat hij schrijft (alle allochtonen geweigerd).

Daarnaast moet je denk ik evt misdragingen meteen met lik-op-stuk aanpak (daar heb je kleerkasten voor in dienst) oplossen, niet alleen door voortaan weigeren van gekleurde medemensen. Ook witteriken kunnen zich misdragen. Daar heeft de clubleiding wel wat laten liggen, zo heb ik ook begrepen van dames die in YY werkten en nu weer in GT rondwandelen.

Vwb GT: ik zie daar genoeg gekleurde gasten rondlopen om te weten dat men daar niet bot discrimineert. En er is nooit rotzooi die getrapt wordt door (groepen) gasten (voor zover ik gemerkt heb). Met andere clubs heb ik te weinig ervaring.

Als ik de berichtgeving rondom YY goed begrepen heb, is daar blijkbaar teveel ruimte gegeven aan groepen allochtonen die zich misdragen. Eruit mikken is dan de logische aanpak. Dat praat zich snel rond, en andere potentiele misdragers leren snel zich te gedrgen, of weg te blijven.

Overigens is wat mij betreft het management van elke club gerechtigd mensen te weigeren. Alleen niet obv uitsluitend huidskleur.

Silvester
9 juli 2007, 22:04
....Afgelopen donderdag geheel ongepland en onverwacht ook een bezoekje aan YY mogen maken…
....Eenmaal binnen heerste weer de ouderwetse rustige sfeer, niks opgefokte groepjes baldadige ijsberen, niks wegvluchtende dames,
kortom gewoon zoals we het vroeger gewend waren....

En ja hoor, er waren ook enkele multiculturelen aanwezig, en zoals het een goed ijsbeer betaamt waren deze gasten zeer correct net als deze ijsbeer aan het genieten van de sfeer en uiteraard de dames...zoals het hoort...en het dus niemand stoort....

Silvester die zijn wandelmobiel nu heel veilig vindt staan bij YY...:smile2:

:wink:

rplover
9 juli 2007, 22:11
Randy,

Ik kan je woede begrijpen.
Ik ben ook een multicultureel mens, maar nogmaals, je moet je hier gaan afvragen wie gediscrimineerd werd.
En spijtig genoeg waren dat ijsbeertjes zoals jij en ik. Als je naar een club gaat, moet je je gedragen, net zoals op straat, op cafe, .... . En helaas maar waar worden ook autochtonen daar gediscrimineerd, het is gewoon een feit waar je niet naast kan kijken. Dus niet enkel YY heeft deze problemen.
Als je cultuur niet toelaat vrouwen te respecteren,weet ik niet wat je gaat zoeken in een hoerentent als YY. Alleen al hun ingesteldheid ten overstaan van vrouwen van lichte zeden zegt meer dan genoeg.
Aangepast allochtonen zorgen niet voor deze problemen, en die zullen wel toegelaten worden. In YY weten ze best wat ze doen.
Ik heb ook al berichten gelezen en verhalen gehoord over GT, waar anderskleurigen de deur gewezen worden. Net hetzelfde beleid dus als YY.
Ik vrees dat het probleem niet bij ons ligt, maar wel bij het gedrag van deze groepen herrieshoppers die zich niet willen aanpassen, en als je hen laatdoen, terroriseren ze een club (of de maatschappij) in no time.
Volgens mij is het dus een cultuurprobleem, en is het aan de allochtonen zelf om het probleem op te lossen (lees: zich aan te passen aan onze waarden en normen, waarvan respect voor vrouwen, al zijn ze van lichte zeden, er een is). Kunnen ze dit niet, moeten ze thuis hun vrouwen gaan lastigvallen, en niet onze Meiden, zo simpel ligt dat. Harde taal, maar het is gewoon zo.
Over coco2: die kon niet weten wie er al dan niet geweigerd, hij is omstreeks 17u naar Gt vertrokken. Er waren allochtonen donderdag, westerse allochtonen (en daar kan ik alleen maar blij om zijn).

groetjes

rplover

zeppos58
9 juli 2007, 22:52
In GT waar je toch, meer dan in een andere club, veel Aziaten tegen komt (meestal Japanners), is met die bevolkingsgroep nog nooit een probleem geweest omdat zijn zich gedragen volgens onze normen, niet volgens hun normen. En zo moet het ook!!

The Joker
9 juli 2007, 23:02
Toen ik donderdag met nog 2 medeberen aan de poort verscheen kneep ik hem ook ff of we wel binnen zouden komen als 1 groepje van 3 buitenlanders, maar blijkbaar zijn Belgen niet allochtoon genoeg :)
Er zijn in de avond door mij toch meerdere beren gezien met een donkere huidskleur, gelukkig houdt YY niet alles tegen aan de poort.
Ik hoop ook echt dat ze gaan selecteren op gedrag en niet op afkomst, ook spierwitte beren kunnen trouble makers zijn!
Die '4 portiers in kogelvrije vesten' die ik elders las op dit forum las zijn wel een beetje overdreven by the way...

rplover
9 juli 2007, 23:32
Afgelopen donderdag nog een keertje YY bezocht.
Toegekomen heel vroeg op de middag, ik schat dat het kwart voor een moet geweest zijn. Dus genoten van het 'vroegevogeltarief' :D
Op de parking Mister SirWankalot ontmoet, en zo startte een, wat later een zeer mooie dag zou blijken te zijn in YY.
Wat onmiddellijk opviel was de verscherpte bewaking bij het binnenkomen. Nu wil ik onmiddellijk erop wijzen dat dit geeneens stoort, maar wel een versterkt veiligheidsgevoel geeft bij het binnenkomen.
Omgekleed,en na een colatje en een ronde gemaakt te hebben onmiddellijk maar een hapje gaan eten. Zo leer je ook de eetgewoontjes van medebeertjes kennen;). Op het ontbijt niks aan te merken, ik ben al zeer tevreden met speken eireren, en er was veel te verkrijgen, in overvloed. Lekker lekker.
Een goede tas koffie in het restaurant om de dag goed te beginnen, en dan maar naar beneden, goed observeren wat YY die dag voor ons in petto had.
Wist ik veel dat ik die dag, tegen mijn gewoonte in, met drie verschillende Meiden zou een kamer delen. Niet de gewoonte van rplover, die de bezoekjes meestal beperkt tot een uurtje en een half uurtje.
Er waren echter zoveel knappe Meiden aanwezig, dat ik me niet heb kunnen houden.
Sandra en Carmen kwamen ons omstreeks 15 u gedag zeggen, en dan kan mijn dag al niet meer stuk. Een kinderhand is gauw gevuld :smile2:
Toen ook Maureen me opmerkte, en me begroette met een smakkerd, vol op mijn mond, had ik het gevoel dat ik me helemaal thuis voelde. Het viel me ook onmiddellijk op dat de sfeer heel relaxt was, heel anders dan mijn vorige bezoekjes.
Het gespreksonderwerp van de namiddag was wel het toegangsbeleid van de club, maar ik hoorde alleen maar opgeluchte reacties, zowel van beertjes als van meiden.
rplover zit niet graag stil,en had zijn oog laten vallen op Kiara, een mooi 'brokje natuur'. Geen halfuurtje later sprak ik haar aan aan de receptie,en ze speelde haar charmes zo uit dat ik onmiddellijk een sleutel vroeg te gaan halen, tot haar grote verbazing. Ze had verdorie haar lekker kontje maar niet tegen me aan moeten drukken, had ze niet met me opgezadeld gezeten. Gevolg: met drietjes naar de kamer, maar coco2 wou niet blijven, dus bezorgde Kira me maar een 'nat uurtje'. Heerlijke starter van de dag, de Duits-Algerijnse schat :smile:
Toen we klaar waren (ik alvast:D) waren de regenbuien weggetrokken en konden we even genieten van het terras.Zalig toch, daar buiten de boel wat aanschouwen, bijpraten en heerlijk genieten. En dan nog zeggen dat wij een hondenleven hebben :p.
Na het avondeten (goed zoals altijd), coco2 was intussen almet een broek vol goesting naar GT vertrokken, terug met Maureen aan de praat geraakt, en die heeft me weer een stomend uurtje pure sex bezorgd.
Heerlijke sex toch met die glimlachende Meid, haar lach is toch zo aanstekelijk. Doet je de sleur van het alledaagse leven wat vergeten,en wegdromen. YY lijkt dan wel het paradijs op aarde.
Intussen waren er heel wat Meiden bijgekomen, ik zou niet zeggen een overaanbod aan vrouwen, er waren ook heel wat beertjes. Maar het aanbod Meiden was duidelijk groot, en er zat wel voor elk wat wils. Yvonne kwam me zelfs vragen waar die duivelse coco2 toch was gebleven.
Gone with the wind, Yvonne, 20 km verderop.
Op een gegeven moment merkte ik wel twee prachtige Meiden op, en ja hoor, dat kon niet missen, ik had onmiddellijk door dat het Rex' vriendinnetjes moesten zijn. Nu had de kleinste van de twee nogal wat aandacht voor rplover, en was uitermate vriendelijk. Dat zal dan wel een kamertripje worden een volgende keer. Ik kan niet geloven dat ze me slecht gaat behandelen, en ik haar al zeker niet :smile2:
Intussen werd het al later. Een lekker saunatje en een whirlpooltje meegepikt, en als herboren de bar in, na een heerlijk tas koffie uit het restaurant.
De herboren rplover had er alweer zin in. En dat allemaal zonder enige vorm van doping, haha.Tommeke zou jaloers zijn op me :teuflisch
Intussen stond de kleine wijzer van de klok op de negen. Was het de aanwezigheid van al dat schoons, was het de relaxte sfeer in YY, ik zou het niet weten, maar het was een feit dat ik nog zou naar de kamer gaan donderdagavond.
Tijdens een vorig bezoekje had ik al mijn oog laten vallen op Dagmara, die look, dat brilletje, die uitstraling, mmmmmmm, ik krijg zowaar terug zin in haar terwijl ik dit neerpen.
Ik herroep mijn vorig bericht dat Dagmara van Albanese afkomst zou zijn.
Al snel werd duidelijk, na een inleidend gesprekje, dat ze die smoes alleen gebruikte om allochtonen weg te houden. Dat zijn leterlijk haar woorden. De vergissing die ik maakte was dan ook afgeleid van mijn vorig bezoekje, toen ik haar duidelijk tegen herrieschoppende beertjes had horen zeggen dat ze Albanese was.
Tot daar haar afkomst, helemaal niet belangrijk uiteraard.
Rond 21 u kreeg ik dus die drang (lees:dwang) om nog een keertje de kamer te bezoeken. Een geluk voor deze jongen dat Dagmara net was toegkomen (omstreeks 19u,en ze blijft 2 weken)
Aangezien ereen overaanbod aan vrouwen rond liep, besloot ik Sandra in mijn plaats te laten kiezen. Wie anders dan een Meid kan beter een andere Meid inschatten, en ik voelde dat het mijn lucky day was (zolang ik win blijf ik spelen :D). De dag kon uiteraard niet meer stuk, na geweldige ervaringen met Maureen en Kira.
Sandra stelde me enkele Meiden voor, de Meiden van Rex (waarbij ze weleen vingertje aan de neus hield), Sheila en Dagmara, en nog een oMeid. die ik helaas niet bij naam ken.
Na een gesprekje met Sheila bleek het niet zo te klikken tussen ons, maar deze mening moet ik herzien na mijn vertrekuit de club. Deze Meid heeft me verbaasd door de aandacht die ze nadien aan me schonk, zodat ik bij een volgend bezoekje mezelf met haar wel een kans moet geven, lichte dwang voor mezelf dus.
Chapeau hoor, de manier waarop ze me nadien benaderde, en ze heeft ook die onschuldige en toch bitchige look, en volgens deze jongen een overheerlijke kont. Als ik dat kontje bekeek, dacht ik spontaan aan de Hongaarse Sylvia (PHG).
Sandra is Dagmara voor me gaan halen,en nog geen tien seconden later was de deal beklonken. Wist ik toen veel dat dit 3 spetterende uren pure sex gingen worden :luvlove:.
Ik kan alleen maar de overtreffende trap gebruiken. Ze is nu net alles waar ik van droom, niet te groot,niet te klein, niet te dik, niet te dun. Een zalig lijf, en ook een zalig karakter. Van Dagmara mag het ietsje harder, ze kan lief, verleidelijk, slettig, bitcherig, hoerig, lief, gezellig,... uit de hoek komen, perfect voor rplover. Als mijn gevoel me niet in de steek laat,is ze zowel dominant als onderdanig, dat heeft ze ook duidelijk laten merken op de kamer. Misschien komt hier ooit wel de eerste SM ervaring uit een club, heel binnenkort :teuflisch
Een verslag komt er morgen aan. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van dat zalig Meissie.
Toen we omstreeks kwart over middernacht de kamer afkwamen, kreeg ik terug aandacht van mijn vorige twee 'veroveringen', Kiara en Maureen, en ook Sheila liet zich niet onbetuigd.
Op dat moment telde ondergetekende 42 Meiden in de club.

Kortom, het was een zeer geslaagde dag in YY.
De sfeer was opperbest, en het aanbod Meiden groter dan ik ooit heb meegemaakt daar.
Voor herhaling meer dan vatbaar.

rplover

paul22
10 juli 2007, 10:29
@
Vwb GT: ik zie daar genoeg gekleurde gasten rondlopen om te weten dat men daar niet bot discrimineert.

GT is ook mijn favoriete club . Desondanks valt het mij op met welke gekleurde bril randy door de wereld loopt. Bij andere clubs (YY) iets negatiefs als waarheid beschouwen en positieve verhalen verwerpen ,is al opvallend genoeg.
Echter ik heb persoonlijk meerdere malen meegemaakt hoe Marokaanse of Turkse mannen geweigerd werden bij GT. Soms alleen, maar vooral als ze met twee of meer waren.
In Duitsland is een duidelijke beleid bij clubs ,waar de meeste clubs bewust kiezen om de hoeveelheid allochtonen beperkt te houden en zeker geen groepen toe te laten. (een enkele club laat ze bewust wel toe).

Als dit beleid nu ook in YY zou worden toegepast komen ze hiermee dus op een lijn met GT te staan. :cool:

Randy
10 juli 2007, 14:17
GT is ook mijn favoriete club . Desondanks valt het mij op met welke gekleurde bril randy door de wereld loopt. Bij andere clubs (YY) iets negatiefs als waarheid beschouwen en positieve verhalen verwerpen ,is al opvallend genoeg.
Echter ik heb persoonlijk meerdere malen meegemaakt hoe Marokaanse of Turkse mannen geweigerd werden bij GT. Soms alleen, maar vooral als ze met twee of meer waren.
In Duitsland is een duidelijke beleid bij clubs ,waar de meeste clubs bewust kiezen om de hoeveelheid allochtonen beperkt te houden en zeker geen groepen toe te laten. (een enkele club laat ze bewust wel toe).

Als dit beleid nu ook in YY zou worden toegepast komen ze hiermee dus op een lijn met GT te staan. :cool:

Lezen, Paul22, lezen... Ik zeg niet dat GT NIET discrimineert, echter niet ALLEEN op huidskleur. Daarvoor lopen er teveel gekleurde medemensen rond in GT. En volgens mij worden ook blanken daar wel geweigerd, zeker als ze agressief lijken.

En ik heb geschreven dat clubmanagement wat mij betreft zelf bepaalt wie ze wel of niet toelaten. En als blijkt dat ze botweg op kleur selecteren, ik daar dus niet meer kom. Dat YY een trouwe Turkse klant opeens weigert (vgl Coco2) is te zot voor woorden.

En welke positieve verhalen heb ik verworpen? :confused: Graag uitleg.

paul22
10 juli 2007, 16:29
En welke positieve verhalen heb ik verworpen? :confused: Graag uitleg.

negatief = coco (Vandaag kregen ALLE allochtonen een kaartje retour)

positief = obelix (daar liepen dames en heren rond van alle kleuren en afkomst)
positief = rp lover(Coco was er tot 17u, hij heeft geen anderskleurigen opgemerkt, er waren er heus wel)
positief = sir wankalot(toch meerdere beren gezien met een donkere huidskleur)

Verder gaat nauwelijks nog een Marokaan of Turk naar GT ,omdat hij weet wat hem te wachten staat. Hij wordt niet geweigert om zijn huidskleur maar om het (groeps)gedrag wat ze verwachten. En precies dit beleid lijkt bij YY ingevoerd te zijn.

Big30
10 juli 2007, 16:57
Ik hoop dat we in dit topic binnenkort weer ons kunnen beperken tot ervaringen opgedaan tijdens een clubbezoek aan YY.
Een discussie over "vermeend discriminerend deurbeleid" bij YY kan erg lang dooremmeren ;).

Hoewel mijn mening niet relevant is geef ik die toch graag even.

- YY had natuurlijk wel degelijk een probleem, daar is in dit topic voldoende over bericht met concrete voorbeelden.
- Men heeft klaarblijkelijk actie genomen en het deurbeleid aangescherpt, niet om een groep te gaan discriminineren wel om "problemen" buiten de deur te houden.
- Een selectief deurbeleid is natuurlijk niet exclusief voor YY, dat gebeurt in de bekende clubs in Duitsland evengoed, daar zijn ook voldoende voorbeelden van te geven. Sterker nog in sommige clubs in Duitsland kom je als Turk gewoon niet naar binnen.
- Selectie criterium is natuurlijk niet alleen huidskleur maar bij een bepaalde huidskleur cq. afkomst zal men vaak wel wat critischer moeten zijn.


:wink: :wink:
Big30

hardon
10 juli 2007, 17:03
Heren Beren.

Even een vraag n.a.v dit alles. Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is. Yin yang is voor mij het dichtste bij maar als ik dit allemaal lees weet ik het ook niet meer. Wat is het beste voor een eerste keer beer en welke dag en tijd
is het beste in deze vakantieperiode. Hoe kun je het bezoek de eerste keer het beste indelen om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden in zo'n club.

Beer in spe,
Hardon

Stiffmaster
10 juli 2007, 17:23
Hier moet je even doorheen kijken en gewoon gaan, ik denk dat je in jouw geval beter kan starten bij YY dan bij GT het is daar toch iets hectischer, maar wat je keuze ook mogen zijn ik weet zeker dat je je gaat amuseren, veel plezier bij het wandelen, denk erom dat de vrijdag en zaterdag meestal de drukste tijden zijn. :wink:


Heren Beren.

Even een vraag n.a.v dit alles. Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is. Yin yang is voor mij het dichtste bij maar als ik dit allemaal lees weet ik het ook niet meer. Wat is het beste voor een eerste keer beer en welke dag en tijd
is het beste in deze vakantieperiode. Hoe kun je het bezoek de eerste keer het beste indelen om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden in zo'n club.

Beer in spe,
Hardon

zeppos58
10 juli 2007, 19:07
Pas als "nieuwkomer" toch een beetje op en informeer je goed over gangbare prijzen en te verwachten service.
Sommige meiden denken dat ze nieuwkomers alles kunnen wijsmaken en ook kunnen doorrekenen. Sta dus op je strepen en laart je niet bedotten.
Om een vb te geven een extra rekenen ze slechts een keer aan al blijf je 3 uur op de kamer.
Het proberen uitbuiten van nieuwkomers is iets wat meer voorkomt in GT dan in YY.
Vertel die meiden misschien dat het je eerste keer is in deze saunaclub, maar dat je er al andere hebt gehad.
Lees vooral het forum eens goed door dat je weet hoe alles in zijn werk gaat, en voor je naar een kamer gaat kan je best kennis maken met een ervaren ijsbeer, hij zal je wel wegwijs maken in het kluwen van dit wereldje.

zeppos58
10 juli 2007, 19:09
Oei mijn eigen vraag vergeten!!!

Hoewel ik een ervaren ijsbeer ben (kan ik toch stellen denk ik) was ik nog niet op zaterdag in YY.
Ik ga dus nu zaterdag voorziene aankomst tussen 16 en 17 u, wat kan ik dan zoal verwachten in YY ???
(ik was wel al op een zaterdag in GT)

Hollandmale
11 juli 2007, 01:07
Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is. Wat is het beste voor een eerste keer beer en welke dag en tijd is het beste in deze vakantieperiode. Hoe kun je het bezoek de eerste keer het beste indelen om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden in zo'n club......als dat het dichtstbij is. GT kan inderdaad wat hectisch zijn als je geen saunaclubervaring hebt. En de ervaring leert dat je er naderhand toch wel heengaat. Verder gaven de beertjes hierboven al wat goede adviezen, wil daar nog 'n paar dingen aan toevoegen.

Wat goed werkt bij 'n bezoek aan 'n onbekende club: neem ruim de tijd om je te orienteren op de dames. Ga de eerste uren NIET naar de kamer maar observeer de dames. Blijf 'n flinke tijd aan/in de bar zitten, kijk en luister om je heen. Let op dames die geregeld naar de kamer gaan en hoe lang ze wegblijven. Als dames langere sessies maken, is dat 'n goed teken. Dames die weinig naar de kamer gaan, is meestal 'n slecht teken. Als je in gesprek raakt met 'n dame en ze vraagt al snel om naar de kamer te gaan: niet doen. De beste dames vragen daar zelden om, die worden meestal zelf gevraagd. Laat je niet teveel leiden door het uiterlijk van 'n dame, want de mooiste dames geven helaas vaak niet de beste service. Makkelijker gezegd als gedaan: veel beertjes zijn niet bestand tegen 'n mooi koppie en 'n lekker lijfje ;).

Ga geregeld 'n tijdje in de Kino liggen: je kan daar de service van 'n dame met eigen ogen zien.
Als je daar 'n dame ziet die je bevalt, kan je haar naderhand in de Kino of in de bar aanspreken.

Dan nog iets over de dagen en tijden. Komend weekend wordt het mooi weer, wellicht daarna ook nog. Dan komt het terras weer om de hoek kijken. Bij mooi weer kan je 's-middags buiten zijn, eventueel op 'n ligbed bij het zwembad, want je kan de hele avond nog binnenzitten. Op 'n doordeweekse dag loont het om voor 13.00 binnen te zijn, want je betaalt in juli 35,- entree. Zeker bij mooi weer iets om in de gaten te houden. De dagen met de meeste dames zijn dinsdag t/m vrijdag. Vanaf de namiddag groeit het damesaantal; 's-avonds zijn er dus meer dames dan 's-middags. Voor meer info, lees de YY-FAQ: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1654

mr williams
11 juli 2007, 09:24
Hoi, duds ik wil ook weer eens naar de kant van Yin Yang. Hoe is het eigenlijk met de verhoudingen van de sletjes, alleen veel uit oost europa of ook latina's en pikzwarte uit afrika. Lijkt me wel wat om op een dag drie verschillende kleuren sletjes te pakken.:rubbel: :rubbel: :fuck: :fuck: :moon:

Befke
11 juli 2007, 09:35
Merci rplover!

Binky007
11 juli 2007, 09:44
Helemaal mee eens RP Lover

Binky

Bredero
11 juli 2007, 09:48
...Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is...

Ik heb maar één tip voor jou. Spreek de eerste keer af met een ijsbeer die het klappen van de zweep al wat kent en je ter plaatse wegwijs maakt. Succes gegarandeerd. Even in de afsprakenkalender kijken op dit forum.

Azrael
11 juli 2007, 13:49
... van de sletjes,....sletjes te pakken....

:nee: :nee: :nee: :nee: :nee: :nee: :nee: :nee:

oblix
11 juli 2007, 17:24
Hoi, duds ik wil ook weer eens naar de kant van Yin Yang. Hoe is het eigenlijk met de verhoudingen van de sletjes, alleen veel uit oost europa of ook latina's en pikzwarte uit afrika. Lijkt me wel wat om op een dag drie verschillende kleuren sletjes te pakken.:rubbel: :rubbel: :fuck: :fuck: :moon:

Ik geloof niet dat de dames op jouw zitten wachten.
Mensen die dit taalgebruik normaal beschouwen mogen ze wat mij betreft de toegang meteen weigeren en nooit meer ergens binnenlaten. :angryfire :angryfire

Befke
11 juli 2007, 17:35
Meneer Williams heeft vanochtend post gehad - ik neem aan dat hij de boodschap inmiddels begrepen heeft.

Dankuwel en verder graag met YY nieuws!

Rex
11 juli 2007, 20:49
Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst.


En tja wat zijn al die dames in YY, idd Hoeren!!! Maar dat laat natuurlijk onverlet dat je ze ook anders kunt noemen. Professionele verleidsters oid.................

Befke
12 juli 2007, 09:40
Het belangrijkste aan je definitie vind ik het begin: het is een scheldwoord. Op grond daarvan hebben wij commentaar gehad en MrWilliams aangesproken. Dat staat los van hypocrisie of politieke correctheid. Schelden doen we hier niet. Punt.

Aramis
12 juli 2007, 11:20
Dag Allemaal,
Weet iemand soms wat Angelina (ex-YY en ook blijkbaar in augustus 2006 in de Relax gezien) geworden is? Is ze nog ergens werkzaam?
Alvast bedankt!



Link : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=355&highlight=Angelina

José Beauvit
12 juli 2007, 12:44
Hello,
I was in Yin Yang yesterday.
There was about 30 girls, enough for the bears présent.
Most of the girls were cute or pretty.

Among them were : Ilse (B), Saira (LV), Emma (LV), Luana (PL), Viviane (PL), Sonja (PL), Yvona (PL), Oliwia (CZ), Marina (RUS), Lisa (D, ex. GT), Semy (D), Nipa (TH), Nicole (D).

Besides these mentionned above, I count also two young romanian girls, at least five german girls, five or six hungarian girls, somme lithuanian girls, one or two polish girls.

I had three session, two satisfactory, the last one second-rate.

I went first with OLIWIA for half an hour. She is czech, from Praha, somewhat 35 years old, tall, brunette, with a smiling face. She told me she had come back to YY, where she worked two years ago. She is strolling in the club topless all the time. Nice girl, who provides a good service : french kissing, good blow job (with or without condom as you like), sex ok.

Ma second session was with LUANA (the polish one). I had to wait for her patiently, because she is often booked, for long periods of time. It appeared to me that she succeeds quite well in Yin Yang. Anyway it was worth waiting. She is pretty, 35 years old (but looks younger), witty and tender. Also she is very talkative, but I don't mind personaly.

LUANA provides a good, classical service : very good blow job and sexual intercourse. No french kissing as I understood - but, anyway, I am not keen on this practice with girls in clubs. I felt so well with her, that I stayed one whole hour (75 €). LUANA speaks quite fluently german. Dutch, I don't know.

My last session was with LISA, german brunette from Möchengladbach, who told me she was for the first time in YY, and worked in Golden Time before. She must be about 26 years old, speaks a correct english besides german, talkative and smiling at the bar, joking from time to time with polar bears. She is a little overweighed, but nothing dramatic. Nevertheless, her service is, in my opinion, second-rate, much too professionnal (not in a good sense).

We went in a opened room downstairs, next to the cinema. She started with a good blow job. But sexual intercourse was very disappointing : she just lied on the back, waiting to me to come. As she was my third girl that day, I couldn't. So éventually asked for a handjob, which she did well. But anyway, I felt a huge difference between her service and that one of Luana. I do not recommend this Lisa, I think one can find better service in Yin Yang than her's.

smp
12 juli 2007, 18:36
Elvira , Elvira waar blijft je .

Ik hebt al een paar ijsberen een mail gestuurd met de vraag als ze wisten waar ze nu is .Dus hebt ik besloten om het hier nog eens te wagen met deze vraag.
Ik zou het erg plezierig vinden als iemand mij weet te vertellen wat nu Elvira is en met mail mij in contact zou kunnen brengen met haar of waar ze nu nog werk.Iemand nog iets gehoord van haar.
gr. smp

The Joker
13 juli 2007, 01:26
In YY heb ik haar al heel lang niet meer gezien in elk geval.
Ook zie ik al maanden geen origineel NL meiden meer in Roermond.
Gelukkig spreken een paar Poolse meiden ook goed NL, maar deze ijsbeer wil naar verloop van tijd wel eens een nieuwe prooi verslinden :)
Afgelopen woensdag van 12:30 tot 22:00 in YY geweest, de hele dag was het aantal mannen en vrouwen mooi in evenwicht, kwam Rob10 ook tegen.
Gelukkig wordt het vanaf zaterdag eindelijk zomer dus hopelijk wordt de BBQ dan uit het vet gehaald.

Silvester
14 juli 2007, 09:31
Gisteren, vrijdag de 13°, het Venlose verkeersdrama aan den lijve mogen ondervinden...
Vanuit Nijmegen sturen ze je alle kanten op, even niet opletten en je rijdt zomaar tig kilometer gedwongen om....
Tip: gewoon borden Tegelen blijven volgen, kom je gewoon weer op de "oude weg"..!
Bij Roermond is het ook een heel geslinger, het laatste stukje naar YY is inmiddels wel klaar, dus je steekt daar wel lekker een stuk af..

Rond tienen was er een duidelijk berenoverschot of damestekort, zelfs de kino bleef verschoond van jagende dames, de wachttijden liepen behoorlijk op aan het drukke halletje te zien, m.a.w. goede business voor de dames!

Het zal wel aan de stress gelegen hebben, of omdat het vrijdag de 13° was, maar Silvester kon zijn draai helaas niet vinden.
Wel een van deze dames gespot, was alleen binnen no time weer weg...

....Aan aantallen waag ik me niet, boven de 20 begin ik alles dubbel te zien.
Zeker toen ik een grote blonde stoot met heel wat voor de boeg voorbij zag flitsen die me in het vorige bezoek ook al eens was opgevallen…
Grote bos met krullen, secretaressebrilletje op, heel mooie ogen…
In dit geval zag ik het helemaal dubbel, want meteen erop zie een praktisch gelijke beauty een bankje verderop neervleien, zelfde uitstraling, zelfde koppie, zelfde brilletje, zelfde voooorkomen….zussen… :eek: ??
Het enig verschil wat ik in de gauwigheid kon ontdekken was dat de 2° heerlijk sliploos op het bankje haar flinke asset ten toon spreidde aan wie het maar zien wou…:luvlove:

Hier moest Silvester het fijne van weten, dus de slippers snel even opgepoetst, berenvel rechtgetrokken, kruintje wat opgeglimd, colaatje besteld, omgedraaid, oeps… eentje weg, andere al bezet, dus later maar eens proberen…
Helaas is hier later niks meer van terecht gekomen, dus wellicht kan iemand hier wat feedback geven..??....

Wie weet iets meer...?

Dus maar lekker een lang saunatje genomen, wat gebabbeld, en uiteindelijk besloten het etablissement ungepoppt te verlaten, een vrij unieke ervaring voor Silvester....:mad:

:wink:

Stiffmaster
16 juli 2007, 11:52
Gisteren, vrijdag de 13°, het Venlose verkeersdrama aan den lijve mogen ondervinden...
Vanuit Nijmegen sturen ze je alle kanten op, even niet opletten en je rijdt zomaar tig kilometer gedwongen om....
Tip: gewoon borden Tegelen blijven volgen, kom je gewoon weer op de "oude weg"..!
Bij Roermond is het ook een heel geslinger, het laatste stukje naar YY is inmiddels wel klaar, dus je steekt daar wel lekker een stuk af..



Misschien een tip als je via Venlo moet rijden!! Is verstandiger om via Duitsland te rijden en langs GT om daar bij de verkeerslichten rechts af te slaan en dan binnendoor bij Swalmen terecht te komen, scheelt aanzienlijk veel stress en tijd, heb van de clubleiding begrepen dat de verkeersoverlast rond Roermond nog zeker tot ruim na de zomer gaat duren.



Wat informatieve links met betrekking tot de verkeersoverlast :
http://www.vananaarbeter.nl/
http://www.vialimburg.nl/

Stiffmaster
16 juli 2007, 12:24
Gisteren na wat omzwervingen toch nog in Roermond aangekomen. Het is inderdaad een crime om via Venlo te komen, je wordt gek van alle wegen die zijn veranderd de verkeersborden die soms op de verkeerde plek staan en alle omleggingen, daarom s`avonds via Duitsland terug gereden en dat scheelde toch veel tijd en ergenis. Afijn na de financieën te hebben voldaan mijn camouflage berenpak aangedaan en de boe4l maar eens verkend, had daar ongeveer 1 minuut voor nodig. Ik had het gevoel dat ik zowat alleen daar was en telde om 15.00 uur welgeteld 9 aardige dames :eek: en ook de ijsberen waren deze dag blijkbaar thuis gebleven, geen enkele bekende ijsbeer en twee dames die de Stiffmaster eerder gezien had, gelukkig trok het rond etenstijd wat bij en zal er op een gegeven moment pakweg een 25 dames de weg naar YY toch nog hebben weten te vinden, zo ook nog wat meer beren ik schat rond de dertig dus dit was mooi in evenwicht.

Na een drankje te hebben gehaald maar eens rustig bij het zwembad plaats genomen en alles wat er op dat moment liep is rustig bekeken, nog even met Ontstopper gebeld dat die op dit moment niet echt wat miste en dat ik ook van plan was om te vertrekken als het niet zou veranderen, zo stil had ik het nog echt nooit gezien, maar ja je zit er ligt lekker in de zon en heb dan toch de hoop dat het goed zou gaan komen, je ziet dat er gewerkt wordt aan de BBQ en dan denk je dan maar na het eten kan ik altijd nog weg. Na een tijd in het zonnetje te hebben gelegen even mijn benen strekken en van de sauna gebruik gemaakt, even bubbelen en een etage lager de kino geinspecteerd, daar van wat natuurgeweld genoten :nee: , en toen kennis gemaakt met Carmen een van de twee duracel batterijtjes, afijn de Stiffmaster was er niet alleen om te zonnen en eten, dus maar even met dit meiske gestoeid, toch een volledig ander type dan haar tweelingzuster, was niet slecht maar voor de Stiffmaster toch weinig herhalingsgevaar.

Na het meiske van de nodige euries te hebben voorzien maar weer op het terras gaan zitten en zoals al vermeld werdt het wat drukker en dat kwam de toch al ontspannen sfeer allen nog maar meer ten goede, iedereen babbelde over het algemeen met iedereen. Ondertussen was de BBQ zover dat er gebruik van kon worden gemaakt en dus happen en van een drankje genieten. Was dit het dan voor deze dag, of zat er buiten de mogelijkheid om van een ontspannende massage te genieten nog iets in het vat, jawel de Stiffmaster had werkelijk al het geluk van de wereld aan zijn kant :lostit: , wie ziet hij in de bar staan de mooie en bevallige altijd aardige Ivonne, en ja daar was Stiffie nog nooit mee weg geweest, een klein probleempje was dat ze in gesprek met een aardige jongeman was, maar ja je bent de Stiffmaster of niet dus bijna onopvallend in de buurt van deze twee gaan zitten en af en toe een glimlach richting Ivonne, de jongeman in kwestie begreep blijkbaar niet wat hij met Ivonnen aanmoest, dus liep ze om de bar heen om een drankje te halen voor haarzelf, nog een keer kijken met elkaar en toen sloeg de Stiffmaster toe, eerlijkheidshalve dient te worden gezegd dat Ivonne na al dat geglimlach wel mijn kant al op kwam :lostit: :lostit: .

Niet lang praten en met haar naar kamer 14 vertrokken, zal niet in details spreken maar er ging een andere kant voor de Stiffmaster open die hij niet kon, en met de kriebels in de buik :luvlove: :luvlove: heeft Stiffie meer dan een goede tijd doorgebracht met deze mooie dame. Na afloop douchen en werdt het tijd om de reis naar huis weer te ondernemen, maar niet voordat er met Ivonne een afspaak werdt gemaakt voor een volgende keer, moet nog even wachten want als de Stiffmaster met Ontstopper er 4 augustus weer is, is Ivonne met vakantie, weer een reden om terug te gaan en zo zie dat je op een rustige dag in YY de time of your life kan hebben, tot 4 augustus :wink: :wink:

seksenfun
16 juli 2007, 18:22
Vertrokken met redelijk betrokken weer in België. Des te meer we Nederland naderden des te zonniger het werd. En in Roermond straalde de zon. Wat een meevaller! Want het is toch altijd dubbel zo leuk als je ook van de buitenfaciliteiten, temidden de natuur, van YY kan genieten. Het heeft trouwens iets aparts, onder de zon, in een luie tuinligzetel met al die ‘gewillige (bijna) naakte’ meiden om je heen, al dan niet mee op je tuinligzetel gekropen. Je kon de héérlijke geur van de bbq al opsnuiven. De kok was de voorbereidingen al aan het treffen toen wij omstreeks half vijf aankwamen.
Het was zeker niet druk op de parking. En binnen ook niet. Heel de dag en avond bleef het trouwens rustiger dan op een gemiddelde YY-dag. Maar ik vind dat eerder een voordeel dan een nadeel. Ondanks de warmte bleek het overigens wel een superactieve dag, want twee keer was er eventjes geen kamer vrij toen ik met een meisje het bed wou delen. Het leek dus rustiger dan het eigenlijk was.
Het was wel even raar, om aan te komen bij YY met al die bodyguards. Maar goed, als het de veiligheid en de rust, de toffe sfeer die er bij YY heerst, kan bewerkstelligen, niet mis mee dan, zou ik zo zeggen.
Zoals steeds een uitermate vriendelijk onthaal. 50 euro inkom betaald, badjas gekregen en dan maar snel omkleden. Sleffers aangedaan en meteen iets gaan drinken in de bar, waar ik meteen heel hartelijk welkom werd geheten door een aantal meisjes aan de bar. Tof! Na het colaatje een tuinzetel uitgekozen en even gemakkelijk gezet om de ogen de kost te kunnen geven. Nadien een eerste keer wat lekkers gaan halen bij de bbq. De kok verdient overigens een pluim. Wel jammer dat een blaadje sla en een tomaatje ontbrak. Ik heb dat namelijk liever dan die geprepareerde slaatjes met veel mayonaise. Na het eten nog wat gebabbeld met mede-ijsberen. Maar intussen was ik toch al een dik uur binnen.
Uit de commentaren van mede-ijsberen bleek Iris meer dan de moeite waard te zijn. En ik zal het geweten hebben.
Eigenlijk vertoefden we maar 1 uur op de kamer. Maar beneden gekomen bij de kastjes om de betaling te regelen deed ze weer zodanig ondeugend dat ik zei dat ze me weer goesting deed krijgen. Daarop beslisten we dus om terug richting kamer te trekken. Weer een uur dus.
Het is een hele lieve dame. Voor wie Roermond te ver is, (ze komt er trouwens maar sporadisch) ze werkt alle weekdagen in een privé in Geel, Antwerpestraat 149a (de baan van de autostrade naar Geel). Het is een Russische maar woont hier al 20 jaar en spreekt vlot Nederland.
Hiervan natuurlijk weer honger gekregen. Dus nog maar eens wat vlees gaan halen bij de kok aan de bbq. Daarna werd het tijd om uit het warme zonnetje in een nog veel warmere sauna te stappen. Daarna het koude dompelbad in. Daarna nog even aan de bar gezeten en dan naar de whirlpools getrokken. Lekker brubbelend kwamen er twee meiden af. Een negerin en een Thaise. Zij kenden blijkbaar de mede-ijsbeer die bij mij mee in de whirlpool zat. De negerin zat al snel met die mede-ijsbeer te flirten in de pool.
Omdat ik van in het begin mijn badjas al vervangen had door een handdoek, vanwege de warmte, viel het wel op dat ze me al behoorlijk geil had gemaakt in het water die Nipa.
Ze heeft er voor gestudeerd in Thailand. En dat heb ik gemerkt. Nog maar zelden zo’n goeie en speciale massage gekregen. Zo’n Thaise massage gebeurt wel wat steviger dan dat je doorgaans hier een massage krijgt in België. Hierdoor overschreed het halfuur het halfuur. Ik gaf haar bij het afrekenen dan ook een extraatje.
Nadien nog wat buiten gezeten met een drankje met haar. Tot een andere ijsbeer haar wenkte. (Allicht uit beleefdheid) vroeg ze of ik dat niet erg vond. Natuurlijk niet. Ik had inmiddels toch al weer bijna twee uur in haar gezelschap vertoefd. Wat een toeval trouwens, want net voor ik met haar ging vertelde ik een mede-ijsbeer nog dat het me nog maar één keer voorviel met Tsjechische Tina om lange tijd met een dame te vertoeven buiten de kamer. Maar ja, hoe meer je er komt (wat voor mij uitgesloten is omwille van de afstand) hoe beter je de meisjes leert kennen en hoe sneller dat zal voorvallen.

Dat is onder andere ook zo tof aan een saunaclub als YY (want naar verluid valt dat niet in elke saunaclub voor), dat er buiten de ‘jagende geldwolfjes’ er ook een heel deel meiden tussen zitten die er zelf nog fun willen aan beleven en na x-aantal ijsberen per dag het daar gewoon bij laten en gewoon nog wat rondflaneren met de ijsberen waarmee ze gekamerd hebben. Ook Iris sprak me nog aan bij wijlen. Dat vind ik net zo tof. Als de dames je nog kennen na de kamer ook en niet enkel het moment dat ze je trachten te overtuigen (lees: opgeilen) om naar de kamer met hen te gaan.

Terwijl Nipa terug ‘aan het werk’ was ben ik nog maar eens in de sauna gekropen. Blijkbaar komen sommige ijsberen nog van veel verder. Er zaten namelijk 2 Italianen in de sauna. Zij hadden in Roermond een hotel geboekt voor een weekend, speciaal om naar YY te komen. Omdat er in Italië dus blijkbaar ook geen saunaclubs bestaan. Na de sauna nog wat in het koude dompelbad blijven zitten, na erin gesprongen te zijn. Het was best te doen en nadien in het buitenzwembad wat baantjes gaan trekken. In zoverre dat mogelijk was. Er waren niet te veel ijsberen (en zeker al geen dames) die in het water durfden, vanwege te koud. Het was wel niet heel warm. Dat kan natuurlijk ook niet van een half dagje zon. Maar na de sauna doet dat heel goed. Ik schat dat het water ongeveer 26°C bedroeg.

Nog even aan tafel geschoven met nog wat heerlijk bbq-vlees op m’n bord. Terug in de bar wat gaan drinken.
Ik ben nog even rustig in de sofa gaan zitten met een drankje. Even in mezelf de superdag overlopen, overgelukkig dat ik dit weeral mocht meemaken. Tot de bodyguards me kwamen zeggen dat het tijd was om op te krassen.

In de kleedkamers nog stevig afscheid genomen van Nipa. Nipa, weeral een super gfe rijker. Ze spreekt zowel Thais, Engels en Duits.

Nipa werkt er voorlopig nog 1 maand alle dagen, nadien schakelt ze over op 3 à 4 dagen op de 7.

Terloops nog even vermelden dat ik in de kino voor het eerst zag dat er geneukt werd. Pijpen gebeurt regelmatig, maar dit zag ik voor het eerst in YY.

Ook vandaag meerdere meiden topless kunnen aanschouwen. En het hoeft niet gezegd te worden natuurlijk dat die meiden met de mooiste ‘kom eens voor’ topless lopen hè.

Ik zou niet weten wat er nog zou kunnen verbeterd worden aan YY. Enkel de bediening aan de toog is minimaal. Ik zag niet dat de dame achter de toog zaterdag onvriendelijk was. Maar het enthousiasme liep er zeker niet af. Het zou toch allemaal wat leuker zijn als het toogpersoneel wat enthousiaster, vrolijker, leuker uit de hoek kwam. Al eens vrolijk mee jouwde met de muziek. Enfin, er wat meer ambiance zou inbrengen.

De combinatie van hevige en lange actieve seksprestaties met Iris en Nipa maken dat deze 40-jarige ijsbeer het vandaag wat gewaar wordt aan zijn spieren. Maar dat is gezond, zeggen ze.

Weer een dag om nog lang van na te genieten en nooit meer te vergeten!!

(gedetailleerde recensies over de meiden bij hun topic)

Johnny99
16 juli 2007, 18:27
Zaterdag naar YY gegaan. Ik was gewoon niet binnen te houden met dat mooie weer. Dus ik moest en zou gaan zwemmen. En dat doe ik het liefst in YY.

Het was een rustig begin. Toen de zon even weg was zakte mijn stemming ook naar nul. Maar het klaarde al snel op en zo ook mijn humeur. Zoals gezegd een zeer rustig begin maar gaande weg de middag druppelden meer beren en mooie dames binnen. Een goede mix van damens en beren. De sfeer was ontspannen en relax.
Het personeel doet ook hun best om het iedereen naar zijn zin te maken. Ik werd ook geregeld gevraagd of alles ok was en wat ik van het nieuwe beleid vond. Naar mijn idee loopt het prima zo. Dus alle verjaagde beren en dames kunnen gerust weer terug komen.

In de loop van de avond kwamen ook weer verschillende bekende (niet forum) beertjes binnen. Dus het werd alleen maar leuker. Ook het damestal liep nog wat verder op. Aantallen kan ik helaas niet geven. Kennis gemaakt met Veronica en Hilke.

Dus weer een geslaagde dag in YY.

Ps
toch ook nog even een kritische noot:
's middag hingen de dames wat bij elkaar binnen danwel buiten. Het zou toch wel slim zijn als ze af en toe eens een rondje maken, al is het maar om wat reclame voor hun zelf te maken.

Mauriceyep
16 juli 2007, 18:31
Mijn navigatie was de weg kwijt vandaag: terechtgekomen in YY.
Lange tijd niet daar geweest, ongeveer anderhalf jaar geleden denk ik. Bij binnenkomst meteen de nodige ex-Gt dames tegengekomen waaronder twee roemeense zusjes en hongaarse Anita. Met Anita een tijdje gebabbeld, ze gaf me een paar tips omtrent dames, uiteraard allen hongaars, die ik, onverstandig als ik ben, in de wind heb geslagen. De keuze vond ik erg beperkt, evenals vorige keer. Uiteraard geen gunstige dag, een maandag, uiteraard geen gunstig maand, vakantietijd, maar toch... uiteindelijk naar de kamer gegaan met een bloedmooi meisje: blonde Letse Ilse, prachtig lijfje, 45 kilo?, 21 jaar en dit alles in een zebrabikini, die dit als vakantiebaantje af en toe doet. Op de bank was mijn gevoel: dit wordt super, of een volledig afknapper: uiteindelijke cijfer een 6. Goed zoenen, maar schuchter, behoorlijk geil tussen de beentjes, maar onvoldoende de durf om zich te laten gaan ... jammer.
Uiteraard was het eten weer goed in YY, onveranderd goed.
Conclusie: anderhalf jaar niets gemist, YY blijft gemiddeld C-kwaliteit, waarbij ik zeker een paar dames tekort zal doen. Volgende keer zal ik mijn navigatie weer in een andere richting sturen :smile:

Hollandmale
17 juli 2007, 08:32
De keuze vond ik erg beperkt, evenals vorige keer. Uiteraard geen gunstige dag, een maandag, uiteraard geen gunstige maand, vakantietijd, maar toch...'s-Middags 20 dames en 's-avonds 25:

- 5x Duits: Melissa, Melina, Jenny, Yvonne, Tina
- 4x Pools: Yvon, Agatha, Dagmara, Monica
- 4x Hongaars: Sheila, Anita, Tia, Alicia
- 2x Roemeens: Carmen & Sandra
- 2x Tjechisch: Simona, Jessie
- 2x Russisch: Jana + vriendin
- 1x Servisch: Nina
- 1x Lithouws: Ilse
- 1x Thais: Nipa
- 1x Nigeriaans: Maureen
- 1x NL/Caribisch: Dunya
- 3x onbekende dames

Jansen
17 juli 2007, 12:31
Zeker de flauwste plezantste thuis met deze vraag, Janssen? :hah:

Wanneer kom je trouwens nog eens naar skw? ik denk dat je al lang niet meer noch Lenny, noch Tracy gezien hebt. Zou je deze dames nog wel herkennen? :baeh:

Anvers :wink:

Kijk de kenners weten dat het niet slecht toeven is met Jansen er bij.
En de flauwste niet ;) maar regelmatig wel de plezantste :rofl:

Wat tracy betreft die heb ik al heel lang niet meer gezien en er wordt ook niets over geschreven Is zij er nog wel ?????
Ik heb nog wel haar nummer maar vind het flauw om te bellen na twee jaar.

En Lenny ? ik heb vernomen dat ze een gezinnetje heeft en alleen nog op afspraak werkt. op het adres van haar vriendin een halve dag en avond in de week.
Ook voor haar ga ik naar Antwerpen ik zal haar eens gauw bellen als ik terug ben uit het zuiden van Europe.
Doe haar eens de groeten van me ik hoor het wel.
Groeten jansen.

p.s. kenners kennen mijn humor en zitten niet zo snel op de kast.

Dus we gaan gewoon door met af en toe een beetje flauwe kul.:rofl:

Hollandmale
19 juli 2007, 09:10
Gelezen op de YY-site:

Augustus Super Knaller

Gedurende de gehele maand ...................
Gedurende de gehele week ...................
Gedurende de gehele dag ...................

Entree 35 euro

MAANDAG t/m ZONDAG, 11.00 tot 24.00 uur

smp
19 juli 2007, 09:18
Gelezen op de YY-site:

Augustus Super Knaller

Gedurende de gehele maand ...................
Gedurende de gehele week ...................
Gedurende de gehele dag ...................

Entree 35 euro

MAANDAG t/m ZONDAG, 11.00 tot 24.00 uur

Ja , Dat is perfect .:freu:
Maar dat hebt je er niet bij gezet dat staat ook op de site.
Maak gebruik van deze zomerse aanbieding, neem een VRIEND mee voor een spannende, ontspannende dag....
HAHAHA:hah: en dan weer zeker geweigerd worden, neen neen:nee: ik kom dan alleen.Ik neem geen risico meer.

The Joker
19 juli 2007, 16:02
Niet echt duidelijk omschreven die augustus actie.
Lijkt net of de openingstijden zijn aangepast en of je alleen korting krijgt als je met 2 man tegelijk komt.
Maar YY is wel de enige club met elke maand een leuke actie zonder op bv BBQ vlees te besparen :wand: .

The Joker
22 juli 2007, 22:20
Niemand kan zeggen dat YY niet meeleest hier :)

Augustus
- Super Knaller -

Gedurende de gehele reguliere openingstijden de gehele maand AUGUSTUS entree 35 euro

van MAANDAG tot en met ZONDAG,
van 11.00 uur (13.00 uur weekend)tot 24.00 uur.

Maak gebruik van deze zomerse aanbieding, neem een vriend mee,( uiteraard niet verplicht ) en gun ook hem een heerlijk spannende, ontspannende dag....

Tot ziens,
Team Yin Yang ..

Silvester
23 juli 2007, 10:21
Afgelopen vrijdag vanuit Etten Leur naar YY.... wat 'n drama weer....
Uiteindelijk via de toeristische route over Chaam en later Bergeyk na heeeel veel flitspalen gepasseerd te zijn in YY aangeland.
Alwaar het zonnetje volop scheen....voor even, want even later kwam er een mega-wolkbreuk, het dak was hier duidelijk niet op berekend, getuige de lekkages in de kino en het -nu letterljk- natte gedeelte...

Het was er niet bijster druk, aantal ijsberen overtrof duidelijk de damesaantallen.

Eerst maar eens even lekker relaxen in de heerlijk bloedhete sauna.

Even later komt er een duidelijk zichtbare pissed-off dame binnen, wat blijkt, ze is met een paar vrienden gekomen en toen ze een vers beertje dacht te verschalken, werd haar de toegang c.q. het gebruik van een kamer geweigerd...?
Vreemd, ik heb persoonlijk toch een andere ervaring met een "vreemde" dame in YY mogen ervaren...
Ik heb nog even geprobeerd haar te overtuigen dat er ook nog andere mogelijkheden waren, en ik graag bereid was haar die te willen tonen :green_smi , echter even later kwam een van haar metgezellen haar ophalen en vertrokken ze...

Na het avondmaal een heerlijke sessie met Simone gehad, niet de Simone die onder YY staat.

Deze is van het formaat duitse Katje, beetje zelfde looks, zou zelfs een zus kunnen zijn, ook milf-trekjes, donker haar, lekker lang, alleen iets jonger en wat strakker in het vel.
Op de kamer bleek deze dame heel erg lenig te zijn, haar benen legde ze gewoon even in haar nek, met een fantastiche uitzicht op haar lekker volle poes, met een heerlijke mogelijkheid deze op vele manieren te kunnen bespelen.

Heerlijke TZ, vingeren/verwennen van -beide- gaatjes heeft ze heel erg graag, standje 69 is haar favoriet, we zijn daar dan ook vaak en afsluitend mee bezig geweest.
Pijpen is heel afwisselend, even handjes wegdoen en ze gehoorzaamt meteen, EL is heerlijk met die grote natte zachte tong, kortom genieten met deze dame.
FT staat ook op haar lijstje, heb ik geen gebruik van gemaakt, met als gevolg een soort van MMT...:rolleyes:

Voor een anderhalfuursessie berekende ze te weinig, dus maar een fooitje gegeven, kinderen maak je blij met een snoepje, dames gaan hun bol uit voor wat extra euri's....dus een geweldige after sales later met deze dame...

Later op de dag werd het wederzijds drukker, er werden wat paal- en andere dansjes uitgevoerd, kortom het was gewoon lekker gezellig.

Tegen tienen spotte ik opeens Larissa, edoch was gelijk weer weg :madgo: , en een half uurtje later hetzelfde..:motz:

Als afsluiting de spanning af laten nemen door een dame die al de hele avond sliploos bij tijd en wijle met -voor Silvester schier onmogelijk te weerstane- opgestoken bips in de nate ruimte rondhing...

Uiteindelijk dus toch weer een lekker dagje YY....

:wink:

stalingrad69
23 juli 2007, 18:23
Zondag naar YY geweest voor de eerste keer. Zeer onwennig het eerste uur, maar in de whirlpool kon ik tot rust komen. En daarna aktie! eerst Nunia (van de Caraïben - Curacao, Nederlandse). Na Allina (die is echt super), tot de vaststelling gekomen dat dat Nunia afrader was. Heeft wat geprofiteerd omdat het mijn eerste keer was...de ontwetendheid. Maar Allina was top!
Toen ik vertrok vroegen ze aan mij of alles naar wens was, ja hoor, zeker weten, schitterende club. De zaak, de kamers, de whirlpool, de bar, de YY-service gewoonweg super, niks op aan te merken. Ja, ik heb erg van genoten. Dat is heel wat anders dan privé-clubs, het gaat er veel relaxer aan toe. Misschien een minpuntje maar daar kan YY niks aan doen, ijsberen onder mekaar praten niet veel of niet. Wat tips waren/zijn welkom.
Nu, voor degene die twijfelen om naar de YY te gaan, gewoon doen!!!!!

Stiffmaster
23 juli 2007, 19:26
Je zal zien als je er wat vaker komt en wat ijsbeertjes leert kennen dat ze zeker met elkaar praten en terstond je van wat advies kunnen en willen voorzien, maar dan moet je er wel een paar leren kennen, even bij meetingpoint kijken wie er naar toe gaat op de dag dat je zelf ook wilt gaan en eventueel een interne mail zenden aan de betreffende persoon die je zeker wat wilt bijleren. :wink: :wink: , ben benieuwd naar je volgende bericht c.q. berichten.


Zondag naar YY geweest voor de eerste keer. Zeer onwennig het eerste uur, ....
... Misschien een minpuntje maar daar kan YY niks aan doen, ijsberen onder mekaar praten niet veel of niet. Wat tips waren/zijn welkom.
Nu, voor degene die twijfelen om naar de YY te gaan, gewoon doen!!!!!

zeppos58
23 juli 2007, 23:26
Jammer dat HM een rustpauze neemt, hij was/is namelijk steeds in voor een babbel en goede raad.
Welkom in het clubje de ijsberen stalingrad69.
Ik hoop dat je nog toffe momenten kan beleven in dit wereldje... En neem het van mij aan YY is pas het begin, ik kan het weten;)

BTW je kan een gesprek toch ook zelf aanknopen, als ik een vermoedelijk "nieuwe" ijsbeer tegen kom zet ik hem meteen op het juiste spoor, of probeer dat toch.

Op een ander forum riep men mij eens uit tot saunaclub promotor, omdat ik er steeds zo positief over ben.
Nu moet ik zeggen ik heb al wat van deze clubs bezocht, en ik ben een positief ingesteld iemand. Maar als het niet goed is zal ik er geen doekjes om winden.
Toch tracht ik overal iets positiefs in te vinden.

Neem nu Golden Time, Te druk volgens sommigen, maar weet wel dat de keuze er dan ook veer groter is en de hygiëne er top is.

Of Bernds, volgens sommigen te klein met te hoge inkom, maar de standaard service ligt er wel veel hoger.

Zo zie je maar

Hollandmale
24 juli 2007, 10:36
Volgens 'n medebeertje waren er zondagavond ruim 25 dames:

Lets: Ilse en vriendin Daina (nieuw, 19, mooi, rood haar)
Pools: Agatha, Dagmara, Yvon, Diara, Justine (nieuw)
Duits: Sam, Nicole, Melina, Jasmin, 2 Turks/Duitsen
Hongaars: Annette, Laura, Alicia, Alana, Anita
Russisch: Lana, Larissa, Yula
Oostenrijks: Hilke
Nigeriaans: Stella
Thais: Nipa

Plus enkele vergeten damesnamen :cool:.

guidog
25 juli 2007, 16:32
ik was er dinsdagavond, en er waren zowat 30 dames. Voor het merendeel jong en mooi, enkelen zelfs zeer mooi. Er wer vanaf een uur of 9 veel plezier gemaakt, er werd gedanst...Beetje discotheeksfeer in de bar. Sommige dames waren actief op zoek naar klandizie maar ook een relatief grote groep beperkte zich tot samenscholen in het natte gedeelte. Ik had de indruk dat er nogal wat dames niet zoveel zin in een beerje hadden, maar dat is wellicht maar een indruk. Ikzelf ben onverrichter zake vertrokken na enkele uurtjes, maar dat had alles met mijn eigen stemming te maken, die niet opperbest was, en niets met de dames of met het huis.

Willem2
25 juli 2007, 17:44
Wat mij opvalt in de aanwezigheidslijsten met dames is het feit dat er bijna geen dames meer uit Nederland komen. Ik vind dat eigenlijk heel merkwaardig. Het is toch raar dat dames in privéhuizen (Limburg/Brabant) met dezelfde voorwaarden (service) werken en de helft van ieder gewerkt uur aan kamerhuur dienen te betalen ?

Zomaar een overpeinzing................

Tiga
25 juli 2007, 17:55
Wat mij opvalt in de aanwezigheidslijsten met dames is het feit dat er bijna geen dames meer uit Nederland komen. Ik vind dat eigenlijk heel merkwaardig. Het is toch raar dat dames in privéhuizen (Limburg/Brabant) met dezelfde voorwaarden (service) werken en de helft van ieder gewerkt uur aan kamerhuur dienen te betalen ?

Zomaar een overpeinzing................

Das waar. Misschien dat ze daar meer uurtjes maken met dezelfde klant en dus minder moeite hoeven te doen. Misschien hebben ze geen zin in veel smalltalk van te voren en hebben ze minder concurrentie in een privehuis.

Flipper
29 juli 2007, 10:31
Mmmm. Ik moet zeggen ik vind YY best leuk. Maar ik vind het toch vaak overpriced voor de service die ze verlenen. Wat me ook erg stoort is dat de meiden als ze geen zin meer hebben (lees 10 uur op vrijdagavond) naar huis gaan. Sorry hoor maar ik heb toch echt 50 pop betaald voor de goede meiden en niet voor wat er dan nog overblijft. Nou heb ik nog een goede sessie kunnen scoren met Lena/Tina die toevallig wel bleef. Maar eigelijk kan dat gewoon niet. ik bedoel ze kunnen beter korting geven op hun avond prijs als compensatie voor de beperkte keus! Of ze moeten gewoon niet IEDEREEN laten gaan. IK bedoel flexibel zijn voor de dames is een goed iets maar denk ook aan de gasten, die toch enige verwachingen hebben...

Pelpinda
29 juli 2007, 11:08
In yinyang heeft het eigenlijk altijd al daar aan geschort, het management heeft geen goede strikte regels (lees: niet strak genoeg) voor die meiden. Heb gezien dat daar door een aantal meiden een pak koeken werd verorberd, en de klanten werden vervolgens door dezelfde meiden uitgelachen. Jammer dat daar niet alleen de klanten zich door de meiden laten inpakken maar het management idem dito. Er is al een hoop in positieve zin verbeterd, maar ze zijn er nog niet.

Rex
29 juli 2007, 13:51
Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger:wand: :wand: :wand: Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???

Ik had er zo de pest in dat ik Fiona met een dildo heb laten spelen en Kim die echt een mooie kont heeft heb ik zo gruwelijk à la Rex Doggie geneukt, dat ze nu nog last heeft:thefinger


Deze twee dwaze meiden waren afgelopen vrijdag in PHG. OH Oh Oh wat werd ik boos aangekeken door deze twee.:wand: :wand: :wand:

Ze moeten nog flink hun best gaan doen en wat meer socialer en vriendelijker zijn tegen hun klanten, want ze hadden bar weinig te doen. En laat ik daar nu net geen medelijden mee hebben...................:rolleyes:

Ik verwacht niet ( lees : hoop) dat ze lang zullen blijven in Happy Garden.

rplover
29 juli 2007, 14:15
Deze twee dwaze meiden waren afgelopen vrijdag in PHG. OH Oh Oh wat werd ik boos aangekeken door deze twee.:wand: :wand: :wand:

Ze moeten nog flink hun best gaan doen en wat meer socialer en vriendelijker zijn tegen hun klanten, want ze hadden bar weinig te doen. En laat ik daar nu net geen medelijden mee hebben...................:rolleyes:

Ik verwacht niet ( lees : hoop) dat ze lang zullen blijven in Happy Garden.

Rexje toch, ze hebben U bedot, maar omdat jij je wil laten bedotten. Wie is dus de dwaas in dit geval :rolleyes::confused::confused::confused: Hebben ze je je geld terug naar je hoofd gegooid? :lostit:
Wij hopen met u dat ze nog lang gaan blijven in PHG :teuflisch

rplover - Wanneer ge nooit meer een dwaas wilt zien, moet ge beginnen uw spiegel stuk te slaan :p

rplover
29 juli 2007, 18:09
Mmmm. Ik moet zeggen ik vind YY best leuk. Wat me ook erg stoort is dat de meiden als ze geen zin meer hebben (lees 10 uur op vrijdagavond) naar huis gaan. Sorry hoor maar ik heb toch echt 50 pop betaald voor de goede meiden en niet voor wat er dan nog overblijft. Ik bedoel ze kunnen beter korting geven op hun avond prijs als compensatie voor de beperkte keus! Of ze moeten gewoon niet IEDEREEN laten gaan. IK bedoel flexibel zijn voor de dames is een goed iets maar denk ook aan de gasten, die toch enige verwachingen hebben...
Eigenlijk kan YY hier niets aan doen. De Meiden werken voor zich, betalen inkom zoals wij (andere tarieven, maar dat doet er niet toe), YY kan hen dus niet verplichten te blijven.
Misschien kunnen ze wel een voordeel geven aan Meiden die vrijwillig willen blijven op deze dagen tot sluitingstijd. Ik dacht maar aan toegangskorting voor Meiden die tot sluiting blijven op die kritieke dagen, of iets in die aard. Zorgt voor meer Meiden, tevreden beren. En dan leidt dan weer tot goede publi, en meer klanten. Denk ik toch.
Maar we zijn hier weer aan het meedenken met het management, niet? :D
Soit, ik denk dat het management er wel iets zal aan doen van zodra het een te groot probleem wordt. Alleen kan je volgens mij de Meiden niet zonder meer verplichten tot sluiting te blijven.

groetjes

rplover

zeppos58
29 juli 2007, 18:35
Het probleem stelt zich ook de eerste uren na opening; Enkel de meiden die blijven slapen zijn er dan. Omstreeks 14 uur loopt het pas echt lekker tot inderdaad ongeveer 22 u.
Ik tracht meestal voor 13 uur aan te komen en te blijven tot ik volledig "voldaan ben".
Als wij beren onze uitstap dus beter plannen is er geen probleem.

Scoobert
29 juli 2007, 20:20
Het probleem stelt zich ook de eerste uren na opening; Enkel de meiden die blijven slapen zijn er dan. Omstreeks 14 uur loopt het pas echt lekker tot inderdaad ongeveer 22 u.


Is dat niet een gegeven dat voor vele clubs geldt...in PHG is dat niet anders. Alleen is het daar na 22u ook nog wel redelijk qua dames, maar dat heeft wellicht te maken met de regels ??

We zullen nooit tevreden zijn ;)

Rex
29 juli 2007, 22:04
Rexje toch, ze hebben U bedot, maar omdat jij je wil laten bedotten. Wie is dus de dwaas in dit geval :rolleyes::confused::confused::confused: Hebben ze je je geld terug naar je hoofd gegooid? :lostit:
Wij hopen met u dat ze nog lang gaan blijven in PHG :teuflisch

rplover - Wanneer ge nooit meer een dwaas wilt zien, moet ge beginnen uw spiegel stuk te slaan :p

Gelukkig ben ik niet zo knap als U rplovertje...................dan had ik geen spiegel nodig gehad.

Stiffmaster
30 juli 2007, 11:34
Gisteren onverwachts toch naar YinYang toegegaan, zat thuis me een beetje te vervelen en dacht laten we eens kijken hoe het met de wegen naar Roermond is gesteld :green_smi . Wel tot aan Venlo gaat het goed, dan is het behelpen tot net na Tegelen, en jawel dan kan je al tot aan Swalmen gebruik maken van de A73, om dan vervolgens tot in Roermond je weer te moeten behelpen, maar er zit progressie in, 4 augustus maar weer even kijken of ze weer wat verder zijn, maar goed nu YinYang.

Aangekomen zo rond de klok van 14.00 uur en tot mijn verbazing een goed gevulde parkeerplaats, dus dacht ik niet iedereen is dus op vakantie. Binnen gelaten door een aantal securitieboys, aardige gasten trouwens, ze verwelkomden me met goedemiddag mijnheer ;) , vervolgens € 45,- aan Sylvia afgerekend, die stralend als altijd me ook al zo aardig onthaalde, dacht nog zal wel aan de vakantietijd liggen, me jasje en sleutel ontvangen en me maar eens in het gevechtspak gehezen. Eeerst maar even naar de bar al die mensen van die auto`s eens gaan bekijken en wie weet kom ik nog een bekende tegen. Helaas van alles niets, geen bekende ijsberen, eigenlijk heel weinig mensen, maar van wie zijn dan al die auto`s? Afijn het was nog vroeg dus eerst maar een broodje eten en wat drinken en dan zien we wel weer wat het zou gaan worden.

Toen ik terug kwam van het broodje was het nog steeds stil, was dit een voorteken of ...... Dan maar eerst even een massage ontvangen van de masseur, die dit overigens prima deed, kosten € 1,- per minuut en daarna douchen en maar eens in de sauna plaatsgenomen, en zie de eerste bekende ijsbeer of moet ik zeggen stier, voor de insiders is hij dan bekend, en daar een praatje meegemaakt en me rustig al zwetend voorbereid op wat er nog zou gaan komen :lostit: . Na de sauna van de douches gebruik gemaakt en toen een wandeling via de kleedkamer naar de bar, ondertussen riep Sylvia me toe dat Ivonne inmiddels binnen was, dus daar zat schot in. In de bar aangekomen was het toch al wat drukker, geen topdrukte maar wel een ontspannen menigte, ook de dames lieten hun van hun beste zijde zien en zowaar ontstonden er hier en daar wat koppeltjes die zich discreet terugtrokken. Toen kwam Ivonne binnen en nadat ze wat te drinken had gehaald kwam ze me spontaan gedag zeggen met een paar dikke kussen, even later besloten om met haar maar gelijk naar de kamer te gaan en wederom geen spijt van gehad, zie de recensie.

Na van de kamer te zijn gekomen en me weer fris gemaakt te hebben was het tijd voor wat warms in de vorm van eten. Het eten was wederom zoals we van YinYang gewend zijn weer van goede kwaliteit, wat vlees en zo gebakken en aan een tafeltje geschoven, waar even later spontaan onze Sonja bij aanschoof en babbelend over van alles en nog wat het eten naar binnen werkte, natuurlijk ook over onze tijden bij GT gesproken, maar Sonja was heel duidelijk, ze vindt YinYang relaxter en is blij dat ze hier is gaan werken. Na het eten weer naar de bar getogen en zie het was toch aanmerkelijk drukker geworden, schat het aantal dames zo rond de 25 en ongeveer een gelijk aantal beren.

Even het eten laten zakken in de natte ruimte en wat van het lawaai te ontlopen in de bar. Daar geraakte ik met een lieftallige dame in gesprek waar helaas de naam me van is ontschoten, maar ze vertelde me dat het haar tweede dag in YinYang was, donker halflang haar en komt uit Duitsland, de Stiffmaster zou de Stiffmaster niet zijn als hij deze lieftallige dame niet zou uitnodigen om eens nader kennis te maken, dus zo belandde we in een kamer en heeft ze little Stiffmaster heerlijk verwend, zal als ik 4 augustus er weer heen gaat, en ze is er nog, eens naar haar naam vragen. Al met al weer een prima dag gehad in YinYang en verheug me al weer op het volgende bezoek, had van Sonja inmiddels begrepen dat Jamila er dan ook zou zijn, en als dat zo is kan die dag dus ook niet stuk, nu nog een beetje medewerking van de weergoden en de BBQ kan er bij aangestoken worden, soms hebben we het maar wat zwaar in dit leven :moon: :moon:
Rond de klok van 22.00 uur de terugreis begonnen en om 23.45 uur mijn vermoeide lijf in mijn bedje te ruste gelegd, nagenietend van al dat lekkers. :bowlol: :bowlol: :bowlol:

Silvester
30 juli 2007, 12:25
....laten we eens kijken hoe het met de wegen naar Roermond is gesteld :green_smi . Wel tot aan Venlo gaat het goed, dan is het behelpen tot net na Tegelen, en jawel dan kan je al tot aan Swalmen gebruik maken van de A73, om dan vervolgens tot in Roermond je weer te moeten behelpen, maar er zit progressie inAfgelopen vrijdag verveelde ik me ook :rolleyes: en heb ik ook snel via deze route een bliksembezoekje aan YY gemaakt.

Bij Venlo gewoon de borden Tegelen volgen, je hebt dan nog maar 1 stoplicht en inderdaad een heel stuk autobaan, waar je -omdat het wegdek nieuw is :cool: - 90 mag..

Bij Roermond hebben ze het dubbele stuk weg voor de gein maar weer gehalveerd, rare overheid...

Alleen de terugweg moet je vanaf Beesel de oude weg via Reuver en Tegelen terug en wordt je in Venlo gigantisch omgeleid tot aan Gruggenvorst, is s'avonds niet zo'n probleem, maar toch... dan beter via Bruggen terug...

jan69
30 juli 2007, 16:38
Hallo,

ben van plan om deze week nog eens naar yy te gaan. Ik val op langharige jonge slanke dames :D . Wie kunnen jullie me aanbevelen?

groeten

Binky007
30 juli 2007, 16:56
Hallo,

ben van plan om deze week nog eens naar yy te gaan. Ik val op langharige jonge slanke dames :D . Wie kunnen jullie me aanbevelen?

groeten

In deze lijst kun je een boel vinden,
Mijn advies, afdrukken en meenemen.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7370

Succes

Binky

Stiffmaster
30 juli 2007, 19:27
Trouwens over dat ene verkeerslicht zit ook een radar en flitsfunctie op heb dit 2 weken geleden mogen ervaren :angryfire :angryfire , en inderdaad de terugweg is een crime, heb er bijna 50 minuten over gedaan naar de rand van Venlo is 32 kilometer, dan is over Bruggen inderdaad een betere optie ;) ;) .


Afgelopen vrijdag verveelde ik me ook :rolleyes: en heb ik ook snel via deze route een bliksembezoekje aan YY gemaakt.

Bij Venlo gewoon de borden Tegelen volgen, je hebt dan nog maar 1 stoplicht en inderdaad een heel stuk autobaan, waar je -omdat het wegdek nieuw is :cool: - 90 mag..

Bij Roermond hebben ze het dubbele stuk weg voor de gein maar weer gehalveerd, rare overheid...

Alleen de terugweg moet je vanaf Beesel de oude weg via Reuver en Tegelen terug en wordt je in Venlo gigantisch omgeleid tot aan Gruggenvorst, is s'avonds niet zo'n probleem, maar toch... dan beter via Bruggen terug...

Johnny99
30 juli 2007, 20:36
Misschien is het een idee om eerst naar Maasbracht te rijden en dan daar de A2 richting Eindhoven te nemen? Zal een minuut of 10-15 omrijden zijn. Hier wordt ook wel aan de weg gewerkt maar daar heb je niet zoveel last van.

HW1
30 juli 2007, 20:43
Daar geraakte ik met een lieftallige dame in gesprek waar helaas de naam me van is ontschoten, maar ze vertelde me dat het haar tweede dag in YinYang was, donker halflang haar en komt uit Duitsland, de Stiffmaster zou de Stiffmaster niet zijn als hij deze lieftallige dame niet zou uitnodigen om eens nader kennis te maken, dus zo belandde we in een kamer en heeft ze little Stiffmaster heerlijk verwend, zal als ik 4 augustus er weer heen gaat, en ze is er nog, eens naar haar naam vragen.:

Droeg deze dame een rood setje met slip en een corsetje? Zo ja, dan is het waarschijnlijk Alex(andra). Gisteren ook een leuke tijd mee gehad. Is Poolse maar woont in Duitsland, en spreekt perfect Duits. Ze heeft Bruine ogen, een B cup(echt), en een navel piercing. Erg onderhoudende en lieve dame.

Stiffmaster
31 juli 2007, 12:07
Geloof me HW1, dit is absoluut Ivonne, geen navelpiercing of andere versierselen, wel bloedmooi, heb al weer met haar afgesproken na haar vakantie en deze Ivonne woont in Nederland en spreekt ook Nederlands, dus geen Alex(andra). Zal deze dame die jij beschrijft 4 augustus zeker even onderhoudend aankijken :D :D .

Ps. ben wel zeer benieuwd naar jou ervaringen met deze Alex(andra), zie het bericht wel staan neem ik aan?


Droeg deze dame een rood setje met slip en een corsetje? Zo ja, dan is het waarschijnlijk Alex(andra). Gisteren ook een leuke tijd mee gehad. Is Poolse maar woont in Duitsland, en spreekt perfect Duits. Ze heeft Bruine ogen, een B cup(echt), en een navel piercing. Erg onderhoudende en lieve dame.

Binky007
31 juli 2007, 15:02
Geloof me HW1, dit is absoluut Ivonne, geen navelpiercing of andere versierselen, wel bloedmooi, heb al weer met haar afgesproken na haar vakantie en deze Ivonne woont in Nederland en spreekt ook Nederlands, dus geen Alex(andra). Zal deze dame die jij beschrijft 4 augustus zeker even onderhoudend aankijken :D :D .

Ps. ben wel zeer benieuwd naar jou ervaringen met deze Alex(andra), zie het bericht wel staan neem ik aan?


Goed lezen Stiffmaster

Hij heeft het over de dame waarvan je de naam ontschoten was, Hoe weet je nou dat dat Yvonne is :eek: :wand: :eek: :wand: :eek:

Je bent teveel in de wolken met die Yvone, volgens mij kun je nergens anders meer aan denken :rofl:

Moet trouwens wel toegeven dat het een hele mooi meisje is

Groetjes :wink:

Binkie

Stiffmaster
31 juli 2007, 17:28
Oei, iets te snel gereageerd en niet goed gekeken, ben blij dat er oplettende beertjes zijn, zal het zaterdag nog eens even checken, en over die wolken, ja dat kan kloppen heb je het weer van afgelopen zondag goed gezien, een en al wolken :thefinger :thefinger

Binky misschien ook tot zaterdag? :wink: :wink:


Goed lezen Stiffmaster

Hij heeft het over de dame waarvan je de naam ontschoten was, Hoe weet je nou dat dat Yvonne is :eek: :wand: :eek: :wand: :eek:

Je bent teveel in de wolken met die Yvone, volgens mij kun je nergens anders meer aan denken :rofl:

Moet trouwens wel toegeven dat het een hele mooi meisje is

Groetjes :wink:

Binkie