PDA

Volledige versie bekijken : Joy / Mia (Poolse) ex-GT ex-Martha Freude39

Willem2
27 september 2007, 01:58
Naam : Martha / Mia

Nationaliteit / taal : Poolse /duits en engels

Leeftijd : 26-29jaar

Haarkleur/lengte : blonde lang haar

Lengte : 1.73m

Postuur / Cupmaat : Normaal / D-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken

Extra : o.a. werkzaam geweest in YY, Freude, Acapulco. Na lange afwezigheid weer in GT

Rob10
3 december 2007, 20:39
Vandaag erg goed van haar genoten. Het was er een beetje rustig met IJsberen maar de dames waren voldoende in getal en erg aantrekkelijk. Omdat ik vandaag ook Penelope wilde verkennen, na 1 sessie weer vertrokken:rolleyes:

einzelganger
12 januari 2008, 16:53
Gisteren Freude bezocht. Tot mijn grote verrassing liep ik Martha tegen het blote lijf op! Zij was gisteren weer voor het eerst begonnen na 3 weken vakantie in Polen. Ik heb mijn kans niet laten lopen en later op de dag met haar de kamer opgegaan. Het is met haar altijd genieten op de kamer. Zoals zij danst in de ruimte doet zij dit met het pijpen. Zij weet elke keer weer een bepaalde techniek te gebruiken dat tot een spontane uitbarsting tot gevolg heeft. Zij vertelde mij dat ze de 21 januari met vakantie gaat. Verder gaf zij aan dat ze met dit "werk" nog drie maanden wilt doorgaan om vervolgens voor haar eigen te beginnen.

soarer
25 januari 2008, 23:40
Zij vertelde mij dat ze de 21 januari met vakantie gaat. Verder gaf zij aan dat ze met dit "werk" nog drie maanden wilt doorgaan om vervolgens voor haar eigen te beginnen.

Tijdens mijn bezoek op 25 januari Martha nog in volle glorie kunnen bewonderen hoor.
Huppelde weer energiek tussen de Poolse bankjes en was daarmee weer weer heerlijk aanwezig.:hah::luvlove:

Nee, alhoewel helemaal de looks naar de smaak van soarer is het tussen ons ondanks babbelen, klieren, swingen nog nooit tot een kamerbezoek gekomen. En daar mag je deze prutser op aan kijken.:o

Rex
28 februari 2008, 21:38
Naam : Mia
Nationaliteit : Poolse, spreekt goed Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/lengte : Zwart, tot over haar schouders
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Normaal, zeer mooie D-Cup ( echte Jopen)
Tatoeage / Piercing : Tatoeage boven billen
Service : Goed, Tongzoenen, PZC, NMC, Beffen, Vingeren, Anaal, FT

Deze dame vorige week ook al gespot en genomen in GT.

Gisteren vond ik ze een stuk beter dan vorige week.
Echt een geile meid die niet van ophouden weet.

'' You have to fuck me'', zei ze meerdere malen tegen me en ja als ze je dan al op de bank
in de barruimte aan het opgeilen is met die heerlijke tieten van d'r dan is het vrij lastig voor mij om af te slaan..............:fuck::rubbel:

Anpisser
5 maart 2008, 22:27
Dreams come true!

Half a year ago or was it about already one year I thought she will retire and get together with her boyfriend, whom I met once in the Freude39, but now it seems that my praying for a divorce has been heard - it seems as if she would no longer get back to Freude.

As well that the Freude is realy close to me I´d like to know how often she is in the GT, is she there only during the week or even on weekend or even only on friday?

best regards for information, cause asking for a girl, when calling the GT is always like that, " to many girls, don´t know each name, etc."

Rex
5 maart 2008, 22:35
Dreams come true!
As well that the Freude is realy close to me I´d like to know how often she is in the GT, is she there only during the week or even on weekend or even only on friday?

I think that she works mostly every day, because I was there last Wednesday and Saturday and the Saturday before and she was there, so catch her if you can..............
I did that already and with no regrets at all.:rolleyes:

Rex
5 maart 2008, 22:55
Willem ik denk dat dit dezelfde Mia is als in dit draadje. Ik dacht alleen dat ze zwart haar had, maar meen me nu te herinneren dat dit best bruin zou kunnen zijn..................................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10204

Anpisser
6 maart 2008, 10:19
Thanks indeed Rex, the only thing I wonder is that she is not 1,75(that would rather fit on Victoria, another former Freude-Girl), but after discribing the intense of her kisses and her fabulous 2 friend and that she likes to show them even in the GT - it only can be her.

Hope to catch her and hope, that the mostly friendly girl at the door will help me telling if Martha/Mia is realy there, the day I´m planing to join her!

Anpisser
11 maart 2008, 14:53
Information about Martha/Mia if she is working again!

Today I was hopeful to join Martha again, but the friendly girl at the phone of GT told me that she is not in the plan, please can anybody tell/inform when she is working again -
its just the reason, that if U like to join her, U no other will be as good as her!

flens
21 maart 2008, 14:32
angeblich arbeitet sie inzwischen im Arabella in Bochum-Wattenscheid.

Tiga
4 mei 2008, 13:34
Haarkleur/-lengte : Lang, brunette
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, C
Nationaliteit/Taal : Pools, Engels, beetje Duits
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings : ?
Service: ?
Voordelen: Onderhoudende, beetje gekke maar leuke meid
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min
Prijs : normaal 50,-
Historie: ex Freude Martha

Rex
4 mei 2008, 23:28
Sissy kwam ik vrijwel meteen na binnenkomst tegen. Ze gaf me een korte rondleiding en niet veel later lagen we naast elkaar op het bed.

Ze heeft grote tieten en ze zijn ook nog eens echt, ja dan wil Rex maar één ding en dat is genieten van zo'n - vooral - geil wijf.
Want ja zeg nu zelf, ze is niet echt knap, maar geil en lekker is ze zonder meer. Ik heb weer heerlijk van haar genoten, zij het in een andere setting.:rolleyes:

seksenfun
5 mei 2008, 21:22
Na Martha en Mia noem je jezelf toch niet Sissy :hammer:.

Carpe diem
13 mei 2008, 10:59
Na Martha en Mia noem je jezelf toch niet Sissy :hammer:.

Wat is er toch mis met de naam Sissi!!!!
Had ze zichzelf dan Fanta moeten noemen!!!!:roll3::roll3::roll3::roll3:

Rex
10 augustus 2008, 22:15
Poedeltje naakt liep ze gisteren heen en weer en ineens stond ze voor Rex, heerlijk geil te doen en met die flinke jopen van d´r te spelen. Niet veel later naar boven naar de kamer getogen. Heerlijk laten pijpen. Doet ze heerlijk. Lekker nat en deepthroat. In missionaris geneukt en in doggy uiteindelijk heerlijk het gummetje volgeschoten..............:fuck:

Rex
23 november 2008, 22:54
Mia is weer sinds een paar dagen terug in GT. Ik liep op een gegeven moment richting kino toen ze me ineens riep........Hé Du!!! Ik keek verbaasd en herkende haar eerst helemaal niet, tot dat Rex ineens wakker begon te worden en het kwartje gevallen was, het was de Geile Poolse Mia ( alias Martha, Sissy)........:rolleyes:

Nog steeds zwart haar, ietsje korter en enkele blonde lokken erdoor. Ook een kilootje of 10 is ze afgevallen. Natuurlijk hierover een compliment gemaakt bij d'r en dan heb je eigenlijk al het halve werk gedaan. Ze straalde en was bijzonder vrolijk gestemd. :love2:

Kort daarna haar toch maar even ontvoerd naar een donkere kamer. Voorzichtig begon ze me te zoenen en dit volgde al langzaam in heftig tongzoenen........Vervolgens liet ze me lekker aan haar tepels sabbelen en langzaamaan ging ze naar beneden om vriend Rex van een heerlijke pijpbeurt te voorzien. Mia is er eentje die cum laude is afgestudeerd aan de Akademski Oralski. Tsjesus mina wat kan die meid heerlijk en geil pijpen. :blow:

Lekker aan het eikeltje zuigen en dan met die geile tong langs de stam naar beneden om de ballen lekker met wat speeksel te masseren, daarna lange halen en een deepthroat waar je tenen bijna krom van gaan staan.:eek:

Langzaam draait ze met die gruwelijke lekkere kont naar me toe, zodat ik haar aalgladde kutje lekker kan likken. We verwennen elkaar een tijdje en dan is het tijd voor het echte werk. Eerst even kort in missionaris en daarna heerlijk in doggy, waarbij ik wederom een heerlijk uitzicht had op haar fraaie kontje. Het duurde dan ook niet lang om af te vuren...........:fuck::rubbel:

marioamsterdam
23 juni 2009, 08:13
Gisteren zag ik Mia lopen in GT...dat wil zeggen ik werd getriggered door die heerlijke grote tieten....dus al snel verkocht en "hab ins Zimmer".
Start was goed, lekker pijpen en alleen het uitzicht op haar dansende tieten wond me al erg op....Daarna in allerlei standjes lekker geneukt.
Toen was opeens de stemming weg. Ze had pijn aan haar poesje....dan maar pijpen zonder....toen "was haar spuug op".....
Moet niet gekker worden....:kotz:
Ik zei toen "en nu?"....Mia: "ik kan wat te drinken halen..."
Daarna sessie maar afgebroken...
Samenvatting: goed begin; dramatisch einde....toch een gold digger :zauberkis

hoornig
28 juni 2009, 15:13
Heb deze Mia meer dan een jaar gelden in GT getroffen en was toen al helemaal overdonderd door haar werkelijk fenomenaal lekkere natuur-Titten. Toen ook echt lekker met haar aan de gang geweest. daarna haar een hele tijd niet waargenomen in GT en meer dan een maand geelden opnieuw in GT gespot en natuurlijk direct mee naar de Zimmer vertrokken en weer opnieuw echt lekkere sex . Hoop haar nog veel vaker aan te treffen in GT.

The Saint
24 mei 2011, 20:27
Heb deze Mia in GT getroffen en was toen al helemaal overdonderd door haar werkelijk fenomenaal lekkere natuur-Titten.

Deze Mia is terug van weggeweest. Maandag liep ze in een spannend wit setje rond en vele mannen stonden met kwijl in hun bek, alsook de schijnheilige.
Deze Poolse heeft nu blond lang stijl haar en woont al geruime tijd in Duitsland. Na 2 jaar afwezigheid nam ze de draad weer op, zo zei ze. Ze heeft werkelijk een fenomenaal zandloperfiguur met een stel prachtige natuurlijke borsten die ergens het midden houden tussen een C en D-cup. Ze is wel flink afgevallen zo vertelde ze me nog, inclusief haar maat van borsten die vroeger op een gegeven moment 75 H was :eek:. Die hangen nu wel wat door, maar het blijft een heerlijk uitzicht. Ze was dan ook bijna constant bezet.
Haar kamerprestaties zijn er op het eerste gezicht wel op achteruitgegaan als ik bovenstaande recensies lees. Tongzoenen was aan de heel zuinige kant, oraal was ze wel bovengemiddeld. Een 3tal standjes gedaan waarbij ze te fake kreunde, maar ze heeft wel een heerlijk grotje om te neuken.

Conclusie: als je een optickfick wil hebben, is zij ideaal maar GFE zal je bij haar niet vinden. Haar service is -zoals zovele (Poolse) die definitief verhuisd zijn- te veel "verduitst".
Herhalingsgevaar zit er voor mij niet in.

timd
30 mei 2011, 12:15
Bij afwezigheid van Ginger, afgelopen vrijdag een uitstekend uurtje met Mia gehad. Ook qua tieten, komt ze redelijk in de buurt...

BSesamstraat
2 juli 2011, 20:24
Is dit DE mia rex?

Ascari
3 juli 2011, 19:29
In de bar zag ik een dame (Mia :a_t_ho02: zou later blijken) die bij mij in positieve zin alle alarmbellen deed rinkelen. Wat een prachtvrouw. Lang blond haar, kleine groen/blauwe ogen, een paar heerlijke tieten en een prachtig slank lijf met wat spek op de goede plekken. Ze paradeerde ieder keer langs als een fotomodel op de catwalk. Blik naar de grond, af en toe haar haar vasthoudend. Je zou haast denken dat ze een masterclass (http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterclass) mannen verleiden heeft gevolgd. Het enige minpunt vond ik de Tramstamp (http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_back_tattoo) onderaan haar rug, maar dan ben ik voor mijn gevoel aan het muggenziften. Ik wilde haar aanspreken maar dat bleek moeilijker dan gedacht. Een paar vaste klanten waren mij twee keer te snel af en bij de derde poging had ik wat meer geluk. Ze moest zich nog even opfrissen en na een kwartiertje kwam ze ophalen in de bar.

Op de kamer was ze erg vriendelijk en spraakzaam. Echter moet ik me aansluiten bij wat The Saint eerder al heeft gemeld. Tongzoenen was erg zuinig, pijpen was ok. In 69 ging het ook goed tot ze wat pijn kreeg aan haar knieen. Reverse cowgirl daarentegen was dan weer van een goed niveau en ze zag er enorm geil uit met haar gladgeschoren poes. Vervolgens doggy waarbij ze goed mee doet en uiteindelijk afgemaakt in missio.

Herhalingsgevaar? Ja toch wel, maar puur omdat ze optisch heel hoog scoort bij mij. Verder doet ze ook wat ze moet doen en is ze vriendelijk. Een servicekanon is het echter niet.

Rex
3 juli 2011, 21:39
Is dit DE mia rex?

Yep, dit is DE Mia.......wat een gruwelijk lekker ding is het. Zaterdag kaapte ik haar voor de neus van Nikxxx weg......lekker puh, moet je maar alerter zijn als er nog 34 andere ijsberen zitten te geilen op het lekkerste meisje van de (GT) klas.....:rolleyes:

JohnW
2 augustus 2011, 00:18
Zondag ook weer eens met haar naar de kamer gegaan. Ze herkende me zowaar, dat leverde nog betere service op!

Dolfie
2 augustus 2011, 20:42
Gisteren deze Poolse Mia moeizaam kunnen boeken voor een sessie want ze was constant bezet...en nu begrijp ik waarom:wink:
Mia is een vriendelijke dame met een SUPER DE LUXE body en SUPER MOOIE XL borsten:tongue:
Op de kamer begon ze voorzichtig wat te zoenen terwijl ze mijn Dolfie met haar handjes masseerde...al vrij snel ging ze over in een lekkere geile pijpbeurt wat ze zo goed deed dat ik haar moest stoppen en vroeg voor een rubbertje:betrunken:
Dan een neukbeurt in doggy style en dat is dodelijk want zij positioneerde haar prachtige V-lichaam zo laag dat ik het niet meer kon uithouden en iets te vroeg heeeeerlijk klaarkwam:tongue:
Mia toonde me dat ze geen afwerkertje is en kwam gezellig naast mij liggen waarbij ze me nog wat knuffelde...toen ik haar vroeg hoe in godsnaam ze zo een goddelijke lichaam heeft getraind zei ze me dat het de natuur was...maar aangezien ze me ook vertelde dat haar sport zwemmen is begijp ik nu dat ze zo een goddelijke V-body heeft:freu:
Ze vertrouwde me ook nog toe dat ze rechten studeert en er helaas perioden zijn dat ze niet werkt in GT.
Besluit : HERHALINGSGEVAAR 200%

Grtz,Dolfie

satanic surfer
30 november 2012, 12:24
Joy, Poolse die prima Duits spreekt, E-cups siliconen, slank figuur met wespentaille en verhoudingsgewijs dus impressionante gekochte tieten aangezien de natuurlijke exemplaren nogal doorhangend waren laut collègues. Naja, enorme wachttijden, kort aangesproken na één van haar herhaaldelijke korte sessies, ok, sleutelwachttijd 40 minuten. Om de tijd te doden kletste ze overwegend wat met haar "vriendinnetjes", tussendoor effe wat keuvelen en een stand van zaken aangaande de wachttijd, op den duur kwam er een "stammi" bij haar hangen leek het wel, de beste kerel wist drommels goed dat ze wachtte op een sleutel, naja, maar als ze wat te vertellen hadden, prima toch. Kwam effe wat bij me staan, wat kort gepraat tussendoor, sleutelwachttijd liep op, na een uurtje kwam de verlossende melding, nog 10 minuutjes...ss onder de douche ter opfrissing, naja, bij terugkomst geen Joy meer te bespeuren, vermeende stammi evenmin... kwartiertje/20 minuten latern komen beiden teruggestommeld door de bar, effe naar de umkleide om een woordje te wisselen, dat was aan Joy niet besteedt die zich niet uitputte om een excuusje ofzo te opperen, nee wat mekkeren tegen de ontvangstdame aangezien haar "stammi" verdwenen was, de beste knakker kwam na 2 minuten opgedaagd, effe naar toilet dixit hemzelve, 50E in de hand gepropt, geen zoentje of niks, geen douche of niks, nette jongen...Hem even m'n gedacht gezegd nadat ie z'n eigen zogezegde onwetendheid over kamerengagement binnen 2 aaneensluitende zinnen tegensprak, al te schrander dient de beste lavaboleuterspoeler dus niet te worden ingeschat lijkt me zo. Joy nam stilzwijgend de valuta aan, ging naar de umkleide, en nam een taxi, dolletjes... Nare bijwerking voor ss, anderhalf uur gewacht op niks, een hoop gedoe, en uiteraard onderwijl een rits andere potentiële dames laten links liggen die wederom zaten te wachten op sleutels en diesmeer, naja, erg gezellig maw...Nog een bijkomend gevolg, aangezien ik daar al ns wens over te schrijven (naamloos in eerste instantie), en op aanvraag van dus nu met naam: een toevoeging van ss op de blacklist van een deel Poolse mokkels uiteraard gezien de nietaflatende name- en berichtdropping vanuit YBF-hoek over ss&anderen ongetwijfeld... Doe er jullie voordeel mee, doe er niks mee, doe er mee wat je wilt... Verwijten/ironische opmerkingen of whatever: I don't care... zo, ik hoop dat de vragende partij tevreden is...

NikXXX
30 november 2012, 13:03
Joy a.k.a. Mia, draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8182-Mia-%28voorheen-Martha-Freude39%29-%28Poolse%29

KevinK
30 november 2012, 13:15
Dit is toch de dame die ook marta heette en nu veel slanker is dan een aantal jaartjes geleden?

Ace2
6 september 2013, 12:14
Gisteren in YY gespot