FrankP
28 september 2007, 13:50
Goedemiddag, ik ben al een tijdje op dit forum , niet echt actief en heb het probleem......... Regelmatig zoek ik naar een leuke dame, lees ik het forum maar als ik echt wil gaan dan luk het niet. Blijkbaar kan ik de grens nog niet over om echt te doen wat ik al lang wil doen. Heb nu ervaring met drie dames. En dat zijn zeer wisselende ervaring waarbij de jongste dame nog de beste was. Het was een zeer jong koppeltje waarbij alles ongedwongen ging en er veel mogelijk was. Toen een com. dame laten komen in een motel..... wat veel koste maar door had dat ik schroom had en verder niets mee toe liet. Aangezien ik er van hou om eerst op mijn gemak te zijn alvorens wat te ondernemen blijken niet alle dames je op je gemak willen maken. Mijn derde com. date op een motel klikte het totaal niet. Hierdoor ben ik mogelijk nog meer terughoudend geworden. Het kost allemaal veel geld dus dan heb je ook een verwachting.
Ik hoop op een nieuwe ervaring en de grens over te kunnen om echt eens bij en dame langs te gaan , of een club of :-)
Als er adviezen zijn hoor ik het graag :-)
IJsbeer: Frank
Leeftijd: 41
Geslacht: Man;
Werk: consultant
Auto (s):Jeep
Betaalde liefde: niet veel ervaring 3 dames:-)
Eerste ervaring: 39 jaar
Hobby's: vrouwen, computer, Erotiek in Stijl
Drank: Wiskey cola /
Favoriete maaltijd: spagetti
Favoriete meid: mooie jonge meiden
Ik hoop op een nieuwe ervaring en de grens over te kunnen om echt eens bij en dame langs te gaan , of een club of :-)
Als er adviezen zijn hoor ik het graag :-)
IJsbeer: Frank
Leeftijd: 41
Geslacht: Man;
Werk: consultant
Auto (s):Jeep
Betaalde liefde: niet veel ervaring 3 dames:-)
Eerste ervaring: 39 jaar
Hobby's: vrouwen, computer, Erotiek in Stijl
Drank: Wiskey cola /
Favoriete maaltijd: spagetti
Favoriete meid: mooie jonge meiden