Volledige versie bekijken : Last van "stank"
TT Man
28 september 2007, 09:47
ik ben met deze griet afgelopen maandag naar de kamer geweest. De sex was best ok. Het was alleen jammer dat ze uit d'r bek stonk :)
Geen herhalingsgevaar.
Hoewel de woorden van G24 niet de mijne zijn (lekker subtiel) kan het natuurlijk best wel eens voorkomen dat iemand wat minder ruikt. Of hebben jullie daar nooit last van?
Willem2
28 september 2007, 16:46
Bericht uit Bochum ;) hierheen verplaatst want het stond dan wel bij één dame maar het gaat nu over een meer algemene vraag.
Silvester
28 september 2007, 17:00
Wat is stinken... ruikt ze naar rook, knoflook of iets anders...?
Oosteuropese dames hebben ook nogal eens een slecht gebit, dus dat kan na enkele uurtjes ook wel eens gaan meuren..
Edoch, normaliter poetsen de dames toch regelmatig hun gebitjes, dat mag ik tenminste wel hopen..., overigens hoeveel ijsberen doen dat tijdens hun wandelsessies al of niet tussendoor..???
YY heeft wat betreft de stank altijd bovenaan gestaan, vooral met warm weer kon het me daar ruiken.... foei foei foei...
Inmiddels schijnen ze het open riool vervangen te hebben door een een grote septic-tank, althans ik heb een keer zo'n ding op de oprit zien staan...
Silvester die altijd geknipt en geschoren gaat wandelen...
:wink:
Randy
28 september 2007, 17:30
...
Of hebben jullie daar nooit last van?
Ach, last? Zelden. Sommige dames zijn levende asbakken, en hoewel ik dat niet fris vind, laat ik me ook niet weerhouden. De meeste dames hebben goede mondhygiëne (m.a.w. ruiken lekker fris). Hopelijk vinden ze dat van mij ook :D.
Jansen
28 september 2007, 19:10
Ja ruiken is iets wat me tegenstaat.
Als ik merk dat ze bij een gesprekje aan de bar al ruiken uit hun mond ,dan ga ik al niet mee naar de kamer.
Ook als mijn oog valt op een dame die al een hele tijd bovenzit dan zeg ik meestal:
"als jij een douche gaat nemen en de sleutel meebrengt dan neem ik ook
vast een douche en bestel een drankje voor op de kamer"
Wanneer een dame echt ruikt omdat ze ongesteld is en werkt omdat ze een sponsje heeft ingebracht dan ben ik daar niet blij mee en houdt het dan alleen op PZC.
Dat deze dames ruiken naar rook ja dat komt omdat ze uit verveling de hele dag door roken. (niet prettig maar kan er tegen)
Picasso 1
28 september 2007, 19:30
Sommige mensen hebben meer last van slechte adem dan andere. De belangrijkste oorzaak is dat de allereerste verteringsprocessen in de mond beginnen; bij een aantal mensen blijven dan ook bacterieen verzameld in het achterste gedeelte van hun tong en dat geeft een stank. Die stank is enigszins te vergelijken met 'anusgeur' (ook geur die onstaat door verteringsprocessen).
Het is oa te verhelpen door speeksel te schrappen van het achterste gedeelte van je tong (vlak voor de keel).
Enkele maanden geleden was dit een onderwerp bij het programma EenVandaag. Je kunt hem terugzien middels uitzendinggemist.nl
Verder blijft goed tandenpoetsen en flossen vanzelfsprekend belangrijk...;)
Jansen
28 september 2007, 19:34
Sommige mensen hebben meer last van slechte adem dan andere. bij een aantal mensen blijven dan ook bacterieen verzameld in het achterste gedeelte :teuflisch en dat geeft een stank. Die stank is enigszins te vergelijken met 'anusgeur' (ook geur die onstaat door verteringsprocessen).
Valt mee dat je mijn naam een keer overslaat in deze rubriek toch aardig van je.;)
rplover
28 september 2007, 19:36
Ach, last? Zelden. Sommige dames zijn levende asbakken, en hoewel ik dat niet fris vind, laat ik me ook niet weerhouden. De meeste dames hebben goede mondhygiëne (m.a.w. ruiken lekker fris). Hopelijk vinden ze dat van mij ook :D.
En sommige beertjes zijn dan weer levende biervaten (of holle biervaten;)).
Stinkt ook als de pest, maar beertjes mogen stinken, als ze maar betalen zeker? :D
Ik heb nog maar weinig beertjes gezien met een tube tandpasta, en al heel veel Meiden die netjes hun tandjes poetsen na ieder kamerbezoek.
Spreekt in het voordeel van de Meiden, en het nadeel van onverzorgde beertjes.
Ik heb trouwens (betrouwbare) info van een gediplomeerde prettig gestoorde tandarts dat kronen erg lelijk en geel kunnen worden, en na een aantal jaren de gekroonde medemens uit het bekkie gaat stinken. Niks aan te doen, ook niet tandjes poetsen.
Pleidooi voor een vals gebit dus, kunnen ze ook niet krassen tijdens het pijpen :teuflisch
Jansen ruikt wel heel erg goed, nietwaar? ;)
rplover - die wel van tandjes houdt tijdens het pijpen, lekker lekker:smile2:
Jansen
28 september 2007, 19:51
En sommige beertjes zijn dan weer levende biervaten (of holle biervaten;)).
Ik heb nog maar weinig beertjes gezien met een tube tandpasta.
:teuflisch
Jansen ruikt wel heel erg goed, nietwaar? ;)
:smile2:
Ja toch zijn er wel ijsberen die tandpasta bij zich hebben zoals Sony en ook ikzelf (en het kopt ons ben je nog niet tegengekomen;))
En de dames vinden allemaal dat Jansen lekker ruikt.
Ik heb een super geurtje bij me.
Ook drink ik bijna geen bier en van cola stink je niet.
Picasso 1
28 september 2007, 19:55
Ook drink ik bijna geen bier en van cola stink je niet.
In cola zit prik en dat veroorzaakt vaak winderigheid.... De rest mag je zelf invullen :ass::argh1[1]:
Redbull
28 september 2007, 22:50
Ik heb nog maar weinig beertjes gezien met een tube tandpasta, en al heel veel Meiden die netjes hun tandjes poetsen na ieder kamerbezoek.
l
Ow, maar ik vraag altijd of ik eerst ff aan het mondwater mag zitten, als ik bij een (vaste)dame binnenspring en het staat op de lavabo...
Randy
28 september 2007, 23:00
...
Spreekt in het voordeel van de Meiden, en het nadeel van onverzorgde beertjes.
...
Klopt maar je draaft weer door. Er zijn ook onverzorgde dames en zeer verzorgde heren. En dat je geen tandpasta ziet bij de beertjes getuigt alleen maar van je gezonde belangstelling voor de dames :D