PDA

Volledige versie bekijken : Linda Hongaarse

Jansen
28 september 2007, 19:39
Linda Hongaarse 18 jaar

Figuur ; slank met een lekker kontje
Ogen ; donker bruin
Borsten ; B cup echt
lengte ; 165 cm
haren ; lang zwart
tatoo ; keintje

Service PZC, NMC, beffen, handmassage en diverse standjes
En zoenen:eek: ja wel met mij (sorry geintje ik hoop met iedereen):green_smi

Ik had haar al gesproken in het nachtcafe en ook een week eerder.
Volgens 11cc had hij een goede en een slechte sessie met haar gehad en zou nu met haar naar de kamer gaan omdat ze het goed zou maken met hem.

Ik liep haar rond 23.00 u weer tegen het lijf maar had 11cc had ik niet meer gezien zij begon een beetje veel tegen mij aan te rijden en had behoorlijk wat sterke drank op.
Ik voelde dat ze nat werd van ons gedraai en gewrijf, en ze wou super graag naar de kamer.
Ik zij dat ze me dan daar ook zeker niet moest teleurstellen en het liefst een kamer had met meerdere spiegels.
Ze beloofde me een spektakel en vuurwerk te geven (vuurpijlen had ik zelf al bij me) dus wij naar de kamer.
Ik vertelde dat ik een goede vriend was van 11cc en wou wel even knallen dit half uurtje.
Nou ze was aangeschoten maar zin had ze nog wel,uithoudingsvermogen was wel minimaal maar ik was nog top fit.
Dus na een PZC even wat standjes en wou haar ook nog even beffen.
Maar ze was zo nat geworden, en ik hoorde beneden nog de echo van 11cc die ja ja nog galmde.
Ik dacht neen nee gewoon even op zijn hondjes afmaken met dat lekkere kontje voor mij en haar dronken oogjes in de spiegel.
Het was lekker maar voor herhaling niet zo vlug na mijn laatste uitspattingen met Jane/Jenna die ik wel miste vanavond (woensdag).
Toen we naar buiten kwamen uit kamer 14 keek 11cc net naar ons die ik helaas niet meer gesproken heb over zijn avondtuurtje.