PDA

Volledige versie bekijken : Daria/Darja

Fritzzz
4 oktober 2007, 20:22
Volgens mij nieuw?? Pools, slank, donkerblond,(zeker 170cm) tatoo op rechterschouder(blad). Dacht ook een tongpeircing te herkennen. Verkeerde veelal in het gezelschap van Aisha.

Niet mee weg geweest, wel optische potentie (voor mij dan...):rubbel:

Wei weet meer?

Rex
5 oktober 2007, 00:04
Volgens mij nieuw?? Pools, slank, donkerblond,(zeker 170cm) tatoo op rechterschouder(blad). Dacht ook een tongpeircing te herkennen. Verkeerde veelal in het gezelschap van Aisha.

Niet mee weg geweest, wel optische potentie (voor mij dan...):rubbel:

Wei weet meer?

Als deze Poolse zo'n optische potentie voor je is, heb ik 1 advies ; niet wachten, maar er voor gaan en daarna uitgebreid schrijven wat de ervaring was, dus go ahead!!!

Fritzzz
5 oktober 2007, 15:28
Heb vaak andere prioriteiten en laat me tevens niet zo snel verleiden, wellicht een volgende keer als ik weer in de buurt ben en zij is er ook, wie weet..

ondertussen blijf ik benieuwd naar eventuele andere ervaringen want daar is dit forum voor dacht ik..:freu::freu::freu:

Knabbel
15 oktober 2007, 23:10
Haarkleur/-lengte : Donkerblond Half lang
Lengte dame : zeker 1m75 cm en op hakken lange dame
Postuur/Cupmaat : Zeer slank/ A cup
Nationaliteit/Taal : Pools / Goed Duits
Leeftijd : Begin 20
Tatoeages/Piercings : Bovenop haar rechterschouder / Tongpiercing
Overig kenmerk: Rechts onder haar kin klein litteken
Service:
Voordelen: Heeft humor
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

Note:

Tot een kamerbezoek is het nog niet gekomen, maar dat gaat hoop ik niet lang meer duren. Ik vind dit een bijzonder intrigerende dame. Vaak gekleed in zwart, waaronder soms zwart jurkje waar haar slanke billen net onderuit steken. Lijkt of ze iets te verbergen heeft (zwangerschapsstrepen of iets dergelijks) maar niets is minder waar. Gewoon mooie slanke dame.

Knabbel
21 oktober 2007, 15:35
Tot een kamerbezoek is het nog niet gekomen, maar dat gaat hoop ik niet lang meer duren.

Zo gezegd zo gedaan. Gisteren had ze wederom een bijzondere aantrekkingskracht op mij. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik denk haar slanke figuurtje in combinatie met een ondeugende blik.

Zit sinds een jaar in het vak en heeft zelfs als domina gewerkt, echter niet tot haar zin. Past ook niet echt bij haar omdat ze eerder een type voor een lolletje is en alles nogal luchtig neemt. Op de kamer was dit gelukkig ook zo. Veel gelachen. Eigenlijk kwam dit de sessie niet ten goede, waarschijnlijk ook omdat ze voordien een glaasje whiskey voor appelsap had aangezien.

Juist op momenten dat het prima liep kwam er ineens iets in haar op en zat ze weer naast me en moest ik haar weer in de juiste posities dirigeren. Zelf initiatief nemen heeft ze iets meer moeite mee. Uiteindelijk kwam alles toch nog goed. Langdurig zoenen (met piercing) en redelijk goed pijpwerk. Met name de ballen laat ze niet ongemoeid. Ik hoef ze de komende week in ieder geval niet meer te wassen.

Herhalingsgevaar: Ben nog een beetje in dubio. Dit meisje is de categorie vreemd, maar wel lekker. Uiteindelijk 1.5 uur met haar op de kamer geweest, dus zo slecht kan het niet geweest zijn.

Horny_one
19 januari 2008, 19:30
Ook hiervan een advertentie gevonden op een website: http://www.daria4you.de/

Knabbel
30 juli 2008, 11:46
Tot beider verassing haar gisteren tegengekomen op haar eerste werkdag in Acapulco - Velbert. Heeft her en der rondgezworven en zal dit de komende tijd ook blijven doen. Vooralsnog bevalt het haar hier wel maar zal ze na morgen de komende 2 weken zuidelijker zijn.

Ze is Poolse met een rollende rrrr hetgeen net doet klinken of ze uit Frankrijk komt als ze Duits praat. Leuk weerzien met dit grappige vrouwtje en heb me weer uitstekend vermaakt met haar :D