PDA

Volledige versie bekijken : Anastasia (Roemenië)

Gustomass
5 oktober 2007, 23:30
En Anastasia dan????

Tijdens Gusto's vreemd gaan in Golden Time afgelopen woensdag (Tag der Einhiet) was er wel één dame die er met kop en schouders , een beetje letterlijk jawel, bovenuitstak.
Ze werd door, wat bleek haar zus Fransceska aan ons voorgesteld.
Deze hele mooie dame trok Gusto's aandacht tijdens haar semie non chalant voorbij loopje aan Gusto en vriend 2Horny4u. Alsof onze ogen niet op dit aantrekkelijke duo gevallen zouden zijn. Hoe aantrekkelijker , hoe uittrekkelijker.......denk daar maar eens even over na....
Eenmaal gepositioneerd in het midden van de lange krukkenrij in GT, kon vriend 2Horny4duo het niet meer houden en ging hij erop af... Gusto kon nog net even enkele drankjes verzorgen maar werd toen toch door de mooiste magneet sinds tijden aangetrokken, juist met de neiging haar zo snel mogelijk...uit te trekken.
Een hele mooie dame, lief, charmant, hele mooie lach, hele mooie tanden, en ze bleek Roemeense te zijn. Net aan haar tweede GT dag ever begonnen...en, hoe roemeens, ze kon enkel in het engels worden benaderd....Frans , heb ik niet geprobeerd, maar wellicht kan 2horny4duo een tipje van de sluier voor ons oplichten...
Mooie lange donkere haren..ja, eerlijk is eerlijk in vele opzichten was deze dame veel mooier dan liefje Corina....
Anastasia deed Gusto denken aan Goede Tijden van welleer..Oh , wat ben je snel oud hier in GT. In deze 26ste GT maand, ( heb nog even geprobeerd haar wijs te maken dat ik vandaag voor het eerst in GT was, hetgeen feitelijk klopte..., maar viel snel door de mand...) Dat was geen gezicht en ben toen maar weer opgestaan.
Anastasia deed me direct denken aan Ina, een barmeisje van welleer, van herfst 2005 en begin 2006. Dat koppie en dat snoetje deed me aan deze lieve Ina terugdenken...
Blijkbaar was Anastasia nog een beetje te schuchter op deze 2e clubdag voor haar en Fransceska wist wel een oplossing.... We konden best met z'n viertjes gaan... Nog geen uur tevoren was ons door een mooie Poolse al een trio, let wel dame en wij 2 heren, aangeboden. Wat is dat toch met die moraal in GT, ben je zegge en schrijve 65 dagen even niet geweest, willen ze gelijk met 2 heren naar bed. Snappen doe ik het wel, want zo rond 15 uur zaten er inderdaad met 30 mannen wel 10 keer zo veel mannen als vrouwen, 3 of 4 stuks, in de bar..... als ieder dame er 2 mee neemt, zijn er nóg 24 over....
Uiteindelijk kon Gusto zich gemakkleijk losmaken van Anastasia, want inderdaad 2Horny4trio deed inderdaad zijn nieuwe naam eer aan. Hij nam ze allebei mee...

Dit was visueel het mooiste, in Gusto's bescheiden ogen dan, wat er vandaag in GT rondliep.
Heb het later niet meer zo ver kunnen laten komen om zelf van deze schone te gaan genieten. Is wellicht mijn grootste fout van de dag geweest, maar ok.
In een volgend GT bezoek staat deze dame zeker nog op mijn verlanglijste en wel met stip boven aan.
Kan wel even duren, dan zal de onwennigheid, het spontane van het nog wat onwennige er wel weer een beetje vanaf zijn. jammer, zo zakken vele dames snel in het normale standaard GT gedrag...
Wat dat betreft moest Gusto maar snel weer naar GT komen, maar ......resultaten uit het verleden beiden geen garantie voor de toekomst....
We zien wel en anders...kijken we wel....

En , ook dit kwam uit Rumania....

Leve Rumania...

Ps Tegen de tijd dat Willem2 me nu vraagt een paspoortje aan te maken, heb ik de mijne al weer ingeleverd in het groothertoginnendom Xanten...;);)

Gustomass....

2horny4u
6 oktober 2007, 10:53
Hey Gusto,

Als je nog van haar wilt genieten, moet je snel zijn. Na volgende week is ze weer nach Hause. DUs ik denk dat ik jouw honeurs dan maar waar moet nemen, en er vandaag nog even lang "wip". Wat betreft die nieuwe naam die je voor mij verzonnen hebt; tja ik zeg zo................................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................. ik zeg maar niks

Gustomass
6 oktober 2007, 10:56
Hey Gusto,

Als je nog van haar wilt genieten, moet je snel zijn. Na volgende week is ze weer nach Hause. DUs ik denk dat ik jouw honeurs dan maar waar moet nemen, en er vandaag nog even lang "wip". Wat betreft die nieuwe naam die je voor mij verzonnen hebt; tja ik zeg zo................................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................. ik zeg maar niks

Hey heel veel plezier met deze Roemeense schone...

Groetjes, Gustomass

blijemotorrijder
7 november 2007, 08:56
Hey Gusto,

Als je nog van haar wilt genieten, moet je snel zijn. Na volgende week is ze weer nach Hause.

Gisteren was ze er weer en heb ik met haar kennisgemaakt.
Ze gaat 20/11 weer terug naar een grote stad.
Mooie verschijning, 19 jaar en ze kust heerlijk en probeert het je erg naar de zin te maken.
Ze doet FT (heb ik toevallig niet gedaan) en ze doet dit werk met passie om haar studie te betalen.
Ze zei dat ze een schema van 2 weken op, 2 weken af gaat hanteren.
Heerlijk met haar geneukt.

mssucces
14 november 2007, 21:10
zaterdag en gisteren met deze jonge dame op de kamer geweest beide keren ruim een uur. Ze is zeer mooi en lekker lang. Ze was alleen wat te actief aan het scheren geslagen en had haar mooie lijf flink open gehaald.
Als je haar goed weet te masseren en het lang volhoud komt ze heerlijk gereed. Ben niet met haar intiem geweest. Heb het tot nu toe in het mondje achter gelaten waarbij ze het de tweede keer als een gezondheids drankje doorslikte:inlove:, zoiets als een yacultje. Van mij krijgt ze een 8

pipokoeien
18 november 2007, 11:45
ze had me verteld dat ze maandag weg zou gaan maar gisteren(zaterdag) heb ik haar al niet meer gezien(misschien wel door de war gehaaldmet Kyara uit PHG die wel Maandag naar huis vliegt). Jammer want ik had vorige week een prima tijd met haar en had dat nog graag willen herhalen....

ButtinSky
19 november 2007, 23:30
ze had me verteld dat ze maandag weg zou gaan maar gisteren(zaterdag) heb ik haar al niet meer gezien.

Pipokoeien, zijn we nu weer op dezelfde gevallen!!
Ik heb afgelopen vrijdag afscheid van haar genomen na diverse prima sessies. Ze zou op zondag met haar zusje uit DL vertrekken. Of ze terug komen begin 2008 zoals ze beweren?

pipokoeien
20 november 2007, 21:01
haha, ja buttinsky, jong, strak en een beetje onschuldig en ze zijn van ons

seksenfun
26 mei 2009, 21:03
Een Anastasia kwam bij me zitten afgelopen zondag. Slank, zwart lang haar, B-cup en ongeveer 1.65 m. Ze sprak me direct in vrij vloeiend Engels aan. Is dit nog steeds de Anastasia waarover het in dit draadje gaat? Ook Dupke maakte wat later met haar kennis, toen ik op kamer was met Tanja. Beiden hadden dezelfde indruk: een afwerkstertje. Iemand meer info?

Ace2
26 mei 2009, 21:10
Een Anastasia kwam bij me zitten afgelopen zondag. Slank, zwart lang haar, B-cup en ongeveer 1.65 m. Ze sprak me direct in vrij vloeiend Engels aan. Is dit nog steeds de Anastasia waarover het in dit draadje gaat? Ook Dupke maakte wat later met haar kennis, toen ik op kamer was met Tanja. Beiden hadden dezelfde indruk: een afwerkstertje. Iemand meer info?

Kan niet missen dat het dezelfde Anastasia is.

Toppie
27 mei 2009, 00:14
neeen Ace2, seksenfun bedoelt de aanstellerige anastasia: http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13262

:)

seksenfun
27 mei 2009, 20:04
In elk geval is ze bij de pinken om snel naast je te komen zitten en zichzelf uit te nodigen om een ritje ;).

TwistaS
30 mei 2009, 00:33
Om vervolgens bij elke aanraking te kreunen alsof er een tractor over haar heen rijd... Nee dit is nie mijn favoriete DVP..

MeesterMixer
30 mei 2009, 10:41
Het is gewoon een aanstelster die denkt dat ze de beste DVP in NRW (en omstreken) is, maar het is meer woorden dan daden. Jammer, want ze ziet er wel leuk uit.

TwistaS
30 mei 2009, 11:05
Het is gewoon een aanstelster die denkt dat ze de beste DVP in NRW (en omstreken) is, maar het is meer woorden dan daden. Jammer, want ze ziet er wel leuk uit.

Dat is idd het verradelijke eraan. Ze heeft een mooit koppie en over lichaam en met name de billen heb je al helemaal niet te klagen.. :moon:

mark7
10 juni 2009, 17:56
Hi!

does anybody know, on which day`s anastasia is in goldentime?:rofl:

greetz
Mark

El Conquistador
10 juni 2009, 20:45
ik hoop geen een dag meer...

lumiere
10 juni 2009, 20:59
Hi!
greetz
Mark
Niet iedereen is negatief over Anatasia anders zou Mark7 niet naar haar vragen. Ik heb niet de indruk dat het is om haar te vermijden :teuflisch

Zelf heb ik evenmin een slechte ervaring met haar, goed, geen top-10 maar ze doet op haar manier haar best heb ik de indruk. Niet iedereen is echter hetzelfde.

Haar de grond inboren is gemakkelijker dan haar in de goede richting te helpen... Voor sommigen misschien een gemiste kans...

El Conquistador
10 juni 2009, 21:03
Niet iedereen is negatief over Anatasia anders zou Mark7 niet naar haar vragen. Ik heb niet de indruk dat het is om haar te vermijden :teuflisch

Zelf heb ik evenmin een slechte ervaring met haar, goed, geen top-10 maar ze doet op haar manier haar best heb ik de indruk. Niet iedereen is echter hetzelfde.

Haar de grond inboren is gemakkelijker dan haar in de goede richting te helpen... Voor sommigen misschien een gemiste kans...

Nou ik ben niet de enige volgens mij zijn de meeste negatief over haar ,maar ik heb haar al drie weken niet in de times gezien...

Ieder zijn eigen smaak tuurlijk...en ik praatte ook voor mezelf net...

londonbasketcase
11 juni 2009, 02:02
Hi!

greetz
Mark

Getting back to mark7's original question. Is there any confirmed indications of when Anastasia works? I have been going to Golden Time several times in the last month and I keep missing her. She seems to be quite random with her work days turning up some days and then taking leaves of absence.

Then when she is in the club she keeps on whining that she needs to earn money and needs to process more customers to do so. The ambiance in the room is much better when she is less pre-ocuppied moaning about money and having to wait and lure in customers. It helps if you are actually working in the club.

I

Jack42
11 juni 2009, 02:32
@LBC and Mark7

I saw Anastasia two weeks ago at a Thursday in GT.
She arrived very late that day about 9-10 pm.

I visit GT mostly on a Thursday and I see here often on that day.

:wink:

londonbasketcase
11 juni 2009, 02:40
@LBC and Mark7

I saw Anastasia two weeks ago at a Thursday in GT.
She arrived very late that day about 9-10 pm.

I visit GT mostly on a Thursday and I see here often on that day.

:wink:

Hi Jack42,

Thank you for the advice on Anastasia's possible work schedule. I usually visit the clubs in the weekends as I have a slight inconvenience called a job that keeps me busy from Monday to Fridays.:freu:

I guess the Thursday 2 weeks ago was 21 May and I knew she worked that day but I came to visit Golden Time on 22 May. Then I knew she worked 29 May but then did not come to work 30-31 May when I was in the club. There are many instances of this. LOL.:rofl:

I really like Anastasia's look.:luvlove: She may get a lot of critics but she does the business for me with results like this smile :rubbel:

Given how over crowded the club is on Saturdays and Sundays I may now start using up precious annual leave to come on week days like Thursdays.

I have booked two Thursdays to come visit already so wish me luck!!! :hammer:

:wink::wink:

rolo
22 juni 2009, 14:04
Als je de anastasia met het lange zwarte haar en de perfekte ronde billen bedoeld dan kun je evt ook andrea en roxy vragen wanneer ze werkt.

Deze dramaquee van alle gt-dvp´s verdient het om een paar vaste gasten te hebben die haar lolita-act weten te waarderen; ook ik heb getwijfeld over haar onschuldigheid en weet intussen dat ze echt wel een goede kamer sessie kan neerzetten, echter het harde doorneuken is niet iets wat haar ligt maar daar zijn weer andere dames voor te vinden.

succes.

MichelJ
15 juli 2009, 23:26
Voor de liefhebbers; anastasia is terug van 2 maanden vakantie...

londonbasketcase
17 juli 2009, 20:39
Voor de liefhebbers; anastasia is terug van 2 maanden vakantie...

Hi michelj,

Just to confirm, your source is saying that Anastasia (Romania) is on holiday from working at Golden Time until September 2009?

Oh well, that is a shame. No more drama queen to liven up my day at Golden Time. She does do a good blow job I think.

Cheers,

ilovethaigirls
17 juli 2009, 20:58
No lbc, u misunderstood, she is back from a 2 months holliday !

londonbasketcase
17 juli 2009, 21:09
No lbc, u misunderstood, she is back from a 2 months holliday !

Hi ilovethaigirls,

Thank you for the clarification. Anastasia (Romania) is back in the Golden Ttime house!!This means it is safe for me to return. Yay.

Sorry, to explain my confusion is that the last time that Anastasia sucked my Schwanz was Sunday, 28 June 2009 which is about 3 weeks ago. For her to be back after 2 months away from Golden Time must be some skullduggery that even Einstein must be at his wits end to explain. The other explanation is that it was not Anastasia that was sucking my Schwanz during a session in a tent in the garden.

When Anastasia left for the days she told me she would be away 2 months and back in September. It seems like her plans have changed.

Alles Klar?

MichelJ
17 juli 2009, 21:29
Are you sure you went with Anastasia in a tent in the garden? I saw her last Wednesday since a couple of weeks...

londonbasketcase
17 juli 2009, 21:42
Are you sure you went with Anastasia in a tent in the garden? I saw her last Wednesday since a couple of weeks...

Hi there michelj,

Yes, I was certain that it was Anastasia that was blowing me to completion in the tent in the garden :annieengel:. She has such long straight black hair that even if she puts a tie in her hair it is a hindrance to the visuals and her ability to give a hearty suck so I held her hair for her as she blew me. :blow: LOL. The service cost me €75.

It seems like Anastasia never went away like she told me. :nixweiss[1]: Hahaha.

Anywhere, no big deal or drama. The only drama queen is Anastasia. She makes me laugh with how she is like.

MichelJ
17 juli 2009, 21:51
Well ok...then she made again too much drama to me (she told me she was on holiday from May till last week). Have fun with Anastasia!

Phylie
7 augustus 2009, 13:54
Ik weet of deze wel dezelfde Anastasia is. Zwart langhaar en zei dat ze 21 was. Leuk gesprek gehad. Pijpen was ok, maar bij de daad was het alleen maar auww auwww oei auww. Kan zijn dat ik groot geschapen ben :P.
Voor mij in ieder geval geen tweede keer met haar.

The Saint
7 augustus 2009, 14:06
Ik weet of deze wel dezelfde Anastasia is. Zwart langhaar en zei dat ze 21 was. Leuk gesprek gehad. Pijpen was ok, maar bij de daad was het alleen maar auww auwww oei auww. Kan zijn dat ik groot geschapen ben :P.
Voor mij in ieder geval geen tweede keer met haar.

Dat is ze. Er is nog een blonde anastasia (die ook te mijden is).

Er bestaan 2 draadjes hier over jouw anastasia. Het 2de (en tevens oorspronkelijke)paspoortje is duidelijker.

http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92091&postcount=1

timd
15 augustus 2009, 15:53
wat een drama deze meid zeg. Ben gisteren met haar op de kamer geweest. Precies een half uur op de kamer en de eerste 10 minuten heeft ze alleen maar lopen mekkeren over pijn in haar voetjes... OK kan gebeuren zou je zeggen. Maar toen ze uitgejammerd was heeft ze me even gepijpt. Tot zover nog ok, maar neuken was echt een drama. Alleen maar gejammer om de reden die eerder al genoemd is in dit forum. Ze heeft blijkbaar een erg klein poesje. Na een half uur weer (misschien 2 minten meer, maar inclusief de minstens 10 minuten dat ze alleen naar haar voetjes heeft gestaard..) terug in de kleedruimte vond ze 50 euro te weinig. wat ze wel wilde heb ik niet eens gevraagd, want ik was echt helemaal klaar met dit roemeense geldwolfje. Met 50 euro in haar handjes is ze dan ook afgedropen...

1 van de weinige echte "no go's" in GT wat mij betreft.

MeesterMixer
15 augustus 2009, 20:16
Inderdaad een te vermijden meisje. Dit tot grote vreugde van haar enige NL ijsbeer vriendje.... :rolleyes:

(en laat duidelijk zijn dat ik dat NIET ben!)

MichelJ
16 augustus 2009, 01:58
Ah vandaag was Anastacia ook weer goed op dreef....met zeuren wel te verstaan. Haar auto was weer kaput, geloof de 6e keer in anderhalve maand....

Vind het nog steeds een mooie meid, maar kamerbezoek.....nee nooit meer...

londonbasketcase
16 augustus 2009, 23:42
Ah vandaag was Anastacia ook weer goed op dreef....met zeuren wel te verstaan. Haar auto was weer kaput, geloof de 6e keer in anderhalve maand....

Vind het nog steeds een mooie meid, maar kamerbezoek.....nee nooit meer...

Anastasia (Romania) is such a drama queen and her service could be a whole lot better. She rants and raves and at times is quite unthoughtful and continually talks about money, needing to earn it and customers that are a nuisance, or customers that are demanding or fat customers and ugly customers. I guess that includes me. LOL.

In her favour she quite a good looker, I think one of the prettiest girls in Golden Time which for me is saying a lot given I tend to go for the blondes and Anastasia is long dark haired. Yes, Anastasia is probably best admired as a nice adornment in Golden Time.

She does suck cock quite well though I think.

mrniceguys
8 september 2009, 16:00
Iedereen gezien Anastasia op Goldentime deze week of vorige week?

MichelJ
8 september 2009, 17:40
Anastacia is met vakantie, heb haar de laatste 2 (tot 3) weken niet gezien. Grote kans dat ze één dezer dagen weer terug is...

TwistaS
11 september 2009, 15:40
Anastacia is met vakantie, heb haar de laatste 2 (tot 3) weken niet gezien. Grote kans dat ze één dezer dagen weer terug is...

Dat ze maar lekker wegblijft in verweggiestan.. Verschrikkelijke jankerd.

zeltzaam
3 november 2009, 16:41
Gisteren mee gewesst sessie ging ze is niet op haar mond gevallen leuk meisje verder maar niet voor herhaling vatbaar voor mij

bluemikey
7 november 2009, 22:34
Vorige week zaterdag in GT geweest. Deze dame sprak me aan in de bar. Of ik geen zin had om wat plezier te beleven. Waarom niet, zei ik. Samen naar een hokje in de tuin getrokken, waar ze me geen tijd wist te overhalen om de badjas te laten zakken. Ze wist wat ze wilde, ik liet me doen. Ook leuk als je de controle uit handen geeft. Het werd goed, maar ook niet meer dan dat. De klik was er niet echt.
Maar dat lag niet aan haar. Me voorgenomen om de volgende sessies enkel te gaan voor meisjes die me echt iets deden.

zeltzaam
15 november 2009, 21:01
Vandaag met haar geweest had een Goldentime met haar beter Dan in het verleden toch een aanrader

lustman
16 november 2009, 08:39
Een paar weken terug kwam ze naast mij op de bank zitten en vroeg : what are you doing ? Mijn antwoord : i'm waiting for a girl. Waarop zei : which girl ?
Ik : it's not your business. :baeh: Toen droop ze af. Ik was die dag in Gt met een onervaren collega. Hij was een uurtje ervoor met haar naar de kamer geweest en het draaide uit op een ondermaatse sessie. Ik was natuurlijk net op de kamer toen hij in de val liep. :huch: Tja , deze meid heeft geluk dat er in Gt elke dag nieuwe mannen komen. Moest ze het in een kleinere club van stamgasten hebben..... Elke maal ik haar gespot heb zie ik ze zelf jacht maken op nieuwkomers. Voor mij blijft het een T.M.M.

TT Man
16 november 2009, 09:23
Anastasia, mooie meid maar te mijden, zo valt hier te lezen. Laat ik nou net heel erg eigenwijs zijn en zelf de proef op de som willen nemen. Zo gezegd zo gedaan. Ben van een kouwe kermis thuis gekomen. Mooi is ze, pijpen ok, maar daar houdt het dan wel mee op.

Ik maak er verder maar geen woorden aan vuil. Mijn eigenwijsheid is hard afgestraft. Nou ja, hard afgestraft. Voor een paar euro's heeft een lekker mokkeltje aan mijn blanke sabel liggen zuigen. Maar herhalingsgevaar is nihil. Geen zonde van het geld maar er zijn betere investeringen.

bluemikey
4 december 2009, 21:16
Een negatieve recensie van anderen wil niet noodzakelijk zeggen dat het bij jou ook slecht zal zijn. Soms klikt het bij jou wel, en dan wordt het een zeer aangename belevenis. Maar als de ervaring van de anderen toch bevestigd wordt, hou je er ook geen roes aan over. En laat het net dat zijn waar we naar op zoek gaan.:biggrin:

mark7
2 februari 2010, 18:28
Hi!

Could somebody tell me, if Anastasia is still in Goldentime? ;)

greetz
mark

MichelJ
2 februari 2010, 19:09
I didn't see Anastacia for a long time in GT

Rex
3 februari 2010, 13:58
Hi!

Could somebody tell me, if Anastasia is still in Goldentime? ;)

greetz
mark

Last time I saw her in FKK World. That was in december, maybe she is still there.......

timd
3 februari 2010, 18:15
who cares

londonbasketcase
4 februari 2010, 02:02
Last time I saw her in FKK World. That was in december, maybe she is still there.......
Check my line up list for FKK World on that thread and look for Anastasia's name.

londonbasketcase
4 februari 2010, 02:02
who cares
Mark7 cares.

mark7
4 februari 2010, 20:17
Thanx londonbasketcase!:)

billclinton
5 februari 2010, 11:06
Als je will weten waar Anastasia werkt, vraag dat aan Abdel op youppie.
Hij is haar grootste liefhebber en weet alles over ze .

If you want to have any information about Anastasia, you should contact Abdel on youppie . He is one of her greatest fans and knows everything as far she is concerned .

mark7
5 februari 2010, 17:24
thanx a lot for the informations!!!!:)