Volledige versie bekijken : FKK Zeus - Wallenhorst (Osnabrück)
2horny4u
7 oktober 2007, 10:50
VOlgens mij is deze club een vergeten parel in onze lijst van tempels off pleasure. Vooral voor de oosterlingen is dit een club die op ca. 45 min rijden van Enschede ligt (100 km). Ben deze week 3x geweest (ja ik weet een beetje te gek, maar ja, wat moet je) Er zijn vrijwel altijd 10-14 meiden aanwezig, qua looks allerzins ok, geen GT of PHG niveau (hoewel soms heb je geluk) Er is een vrij constante bezetting, de meeste meiden werken er al geruime tijd, de meeste enkele jaren. Vooral na 18:00u kan het er leuk worden als er wat sekt en bier aan de dames verstrekt wordt. De meiden dansen (naakt) op de bar, aan de paal en aan de mannen (hoewel dat strikt genomen niet mag, maar de thekfrau wil ook geen spelbreker zijn). DIt kan redelijk ver gaan, maar dat moet een ieder zelf maar ondervnden.
Ik ben ver(w)vent GT ganger (geeft mijn verwachtingsniveau aan, en voor diegene die mij kennen, ben ik redelijk verwent op dit gebied), maar dit wordt toch steeds meer mijn clubpie Bovendien is het prijstechnisch zeer interessant 1e x €80,-, 2e x €60,-, 3e t/m .... €40,- Voor verdere details verwijs ik naar de site www.fkk-zeus.de ook de meiden staan hier duidelijk weergegeven, hetgeen ik ook een pluspunt vindt.
Nu niet allemaal tegelijk naar Wallenhorst, het moet er wel leuk blijven.
gr. 2horny4u
soarer
7 oktober 2007, 11:43
Bovendien is het prijstechnisch zeer interessant 1e x €80,-, 2e x €60,-, 3e t/m .... €40,-
Kleine correctie. Vanaf de 3e nummer betaal je 50 ipv 40 euri. Verder kan ik aanraden, mocht je de club frequent willen bezoeken, een jaarkaart aan te schaffen. Kost je 100 euro en je kan bij een drankenprijs van 3 euro uitrekenen wanneer het zich loont. Afgezien van wat magnetron voer kan je er niet eten.
Interessant is verder dat naar prestatie en niet naar tijd wordt afgerekend. Kortom, hebben jullie het beiden genoeglijk en de sessie loopt uit, dan blijf je 1 kamerbezoek afrekenen. Dames dienen dan ook te melden wanneer ze vinden dat een 2e sessie is ingegaan. In verhouding veel te duur is FT (2 kamers) en anal (3 kamers).
Kom uit het Noorden van het land en is de dichst bijzijnde echte FKK en bezoek de club nu meer dan 6 jaren zo'n 15 keer per jaar. Laatste tijd wat minder.
Ben van de read only in schrijvend lid gewijzigd en zal gaan berichten.
Groet :wink:
Soarer
2horny4u
7 oktober 2007, 15:21
Excuses le mot,
Zo zie je maar hoe goed dit medium werkt !
Gr 2horny4u
thesickboy
8 oktober 2007, 09:25
Ben van de read only in schrijvend lid gewijzigd en zal gaan berichten.
Hierbij hoort een grote::welcome2:
én een :freu::freu::freu:
TSB
:wink:
soarer
22 oktober 2007, 20:40
Zoals beloofd, hierbij dus een verslag van onze min of meer reguliere veertiendaagse zondagse bezoeken in het Zeus.
Ons laatste gezamenlijke bezoek dateerde al weer van begin september tijdens de "end of summer party". Naar onze smaak niet zo'n suc6;
muziek zo hard dat een gesprek niet mogenlijk was :loud:, zelfde (slechte) show als bij de " :fuck: in den Mai" party en na 22.00 veel dames met iets te veel alcohol achter de knopen :nee:.
Zoals te doen gebruikelijk afgesproken in een nabijgelegen restaurant. Na de buiken gevuld te hebben met de bekende Duitse "delicatessen", het bespreken van de prestaties van die Manschaft tegen de Tsjechen :baeh: rond de klok van 3 Zeus binnengestormd .
Aanwezig zo'n 10 dames, relatief rustig dus. Naast een aantal bekende vaste waarden , een paar voor het "experiment". Zondag is Dessoustag. Een niet al te letterlijk te nemen begrip. Afgezien van een kousje, stropdasje, sjaaltje zijn de dames zoals ze in een FKK behoren te zijn: poedeltje ....:teuflisch.
Off topic: begrijp echt niet dat FKK clubs dessoustagen houden. Tuurlijk, zal wel een markt = klanten voor zijn, maar waarom zijn er dan geen FKK dagen in saunaclubs?
In het kader van de verbouwingen kan ik melden dat ook de spiegelkamer inmiddels is voorzien van een matras. Ruimtes om je ongestoord terug te trekken daarmee weer wat beperkter.
Tijdens de laatste party was Nadja mij reeds opgevallen. Bij herhaling stond ze ongegeneerd tegen de bar geleund te :fuck:. Paspoortje van de dame aangemaakt, foto's op www.fkk-zeus.de
Sesie bleek niet bepaald wat ik had gehoopt :o. Zeer professionele dame, die weliswaar in alle gekkigheid mee wil gaan, maar de professionele afstand bewaard en het half uurtje volmaakt door een absoluut leuke babbel na. Zeer korte pijpbeurt van redelijke kwaliteit, gevolgd door een wip in doggy waarbij het condoom "tegen afglijden" continue :mad: door haar werd vastgehouden.
Sluit niet uit dat bij een ander de bekende chemie wel aanwezig zal zijn. Voor mijn geen herhaling.
Na een pauze met weer veel (te veel :o) :rubbel: in plaats van :fuck: 2e ronde dus teruggevallen op iets bekends.
Deze keer Vanessa, kwa voorkomen niet helemaal mijn type maar op kamer zeer lief en teder. Sex zoals sex voor soarer bedoeld is. Langdurig, diep en nat pijpen, uitvoerig rollebollen gevolgd door een luie, bijna slow motion wip. Op gevoel wisselen van standje om het hoogtepunt zolang mogelijk uit te stellen. Jammie :thefinger. Ook voor dit absoluut aan te bevelen prinsesje een paspoortje aangemaakt.
Het Zeus is en blijft voor OWL naar onze mening absolute top. Lange tijd was het de enige echte FKK in deze omgeving. Weinig concurrentie, daardoor hoge(re) prijzen maar ruimschoots gecompenseerd door een uniek serviceniveau.
Op het gebied van service worden we echter de laatste tijd minder enthousiast, er wordt meer dan in het verleden op de klok gekeken, gisteren is bij een van ons getracht de wachttijd voor een vrije kamer als werktijd aan te merken :nee: en het in het heetst van de strijd netjes afwijzen van het extra servicepakket ("machen wir es uns gemutlich wenn du mich im arsch fickst" :hammer: ) werkt als een handrem op de motivatie.
Het zal wel weer over waaien. Gaan we over 2 weken wel weer ff testen :D.
Donderdag over een week staat weer Paradiso Bochum in onze planning. In de winter op dit moment onze favoriete club.
Groet van Soarer, overigens niet alleen in de winter een clubhopper.
goldene.zunge
30 oktober 2007, 20:36
Even op de site gekeken, te weinig Russinnen in verhouding tot de Duitsen en Poolsen. :huch:
GZ :p
soarer
24 november 2007, 14:05
Eigenlijk onverwacht gisteren kunnen genieten van een vrije dag. Vrijdag, dus een prima dag voor een uitgebreid club-bezoek. 's Morgens in dubio tussen Fun Garden Emmerich, of het (te?) vertrouwde Zeus.
De laatste is het geworden. En zoals aangegeven in mijn eerdere berichten, de club kan mij steeds minder boeien. Bij aankomst rond 15.00 uur "slechts" 11 dames aanwezig, max. 6 beren, en een absoluut lusteloze sfeer.
Dames: de liefhebbers van uitzonderlijk slank hadden gisteren een topdag. Voor soarer een drama, afgezien van de bardame :o en Irena (te bekend) was borstmaat B gisteren wel het maximum.
Uiteindelijk toegekomen aan 2 min of meer "verplichte" nummers, je bent in de club en dus zal en moet je......
Met zo'n grondhouding is een totaal oordeel van - service standaard, niet uitzonderlijk- eigenlijk nog een heel mooi resultaat.
Paspoortje aangemaakt voor:
Celine (vroeger in Zeus bekend als Jill) & Karina.
Heb me voorgenomen Zeus zeker niet voor 2e kerstdag weer te bezoeken.
Als bij herhaling de dames in een club mij niet kunnen bekoren ga ik me ook ergeren aan de andere zaken. Dat moet ik mezelf en de club na zoveel mooie jaren maar niet aandoen.
Voor volgende week zondag is een bezoek aan heavensgate voorzien. Heb ik me nooit thuis gevoeld, zeer zakelijke dames en de wekker mee op kamer. 't Zal me benieuwen.
Silvester
15 december 2007, 12:17
Gisteren rolde Silvester vanuit het Noorden richting Osnabruck.
Het plannetje was al helemaal klaar, Silvester zou een pitstop gaan maken in Heavensgate...
Maarrrr..., Freude zou natuurlijk ook kunnen....
Hmmm.... die Qual der Wahl, maar we hebben nog de tijd om te beslissen....dacht ik...
Net voor Osnabruck ziet Silvester een afslag "Wallenhorst".
Wallenhorst? Was daar ook niet een ijsberenhol met goede reputatie?
Dus rechtsaf, mobiel gestopt, laptoppie uit de slaapstand gehaald, even googlen, en jawel: Zeus, en het ligt na de volgende rotonde meteen rechts..!!
4 Minuten later stond Silvester dus binnen in Zeus..
Over de faciliteiten is al e.e.a. verteld, na enig omzwerven had ik redelijk snel door hoe het in elkaar zat en het minste van het etablissement is dat het loungegedeelte wel erg beperkt is.
Voor de exhibi onder ons zijn er ook enkele mogelijkheden om de liefdeskunstjes aan anderen te tonen.
En toen, weer een Qual der Wahl, er liepen naar schatting toch zo'n kleine 20 tal dames van allerhande pluimage rond, het (veelal slanke) gros er lekker tot errug lekker uitziend.
De eerste keer in een nieuwe club is altijd wat onwennig, dus Silvester drapeerde zich heel strategisch in het kleine halletje tussen ingang en lounge, een perfecte blik op het op en neer wandelende vrouwelijk schoon hebbend, oeps, dat werd moeilijk....??
Schuin tegenover mij zat een leuk klein poppetje die me gadesloeg en bij tijd en wijle een lach niet kon onderdrukken.
Ze had wel door dat ik een "nieuwe" was, en toen even later tegenover mij een donkere dame een ijsbeer wel zeer wellustig voorbereidde op wat op de kamer zou gaan gebeuren, kon ze een knipoog naar mij niet laten.
Een knipoogje mijnerzijds was voldoende om dit duitse -van filippijnse oorsprong- poppetje Vanessa naast mij te doen belanden.
Vanessa (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_210) is een heel fijn slank mooi meiske, ze kwam gelijk heerlijk knuffelend tegen me aanliggen en een tijdje later vertrokken we naar een kamertje boven.
Vanessa is een heel gevoelig meisje, haar lichaam is 1 grote erotische zone, en ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Ze genoot duidelijk van mijn aandacht en verwennerij, je gaat vanzelf heel voorzichtig met dit meiske om, ze is zo fijn dat je bang bent iets te breken.
Vanessa heeft een heerlijk poesje, en het tongwerk met haar kleine spitse tongetje is heel apart en heel lekker.
Uiteindelijk heeft ze me op een heel lekkere manier met haar kleine mondje naar een flinke zaadlozing gebracht, met een paar grote verbazende ogen als gevolg.
Het afrekenen ging even wat raar, Silvester had het nog niet allemaal door met al dat gewissel van bandjes en sleutels etc.
Met een voldaan gevoel dus maar even een (heerlijk snoeihete) sauna'tje gepikt.
Nadien wat rondgeslenterd, een kino'tje gedaan om in alle rust even een peukie te doen en om wat bij te komen.
Teruglopend werd Silvester op een van de bankje geconfronteerd met een fabuleus gezicht op een heerlijk hoog opgestoken slanke bips, oeps, da's iets daar vangen ze Silvester altijd mee....
Dus snel de andere kant opgekeken, edoch daar lagen op het open bed 3 dames -duidelijk geamuseerd door mijn reactie- eveneens in enkele "indecent" posities mij toe te lonken...
Dus snel een colaatje besteld om wat af te koelen, edoch dat opgestoken kontje bleef op mijn netvlies gebrand, en ten ik omkeek zat er aan dat kontje ook nog een heerlijk geil lonkend koppie met brilletje aan vast...
Silvester was verkocht, en minder dan een minuut later werd hij bijna letterlijk verkracht door Dahlia (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_150), een giga tongzoen met aansluitend een natte deeptroath was de inleiding tot een heel spektakel op de kamer.
Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.
Op de kamer, een dubbele sessie kort samengevat:
Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...
Als je eenmaal haar grotje begint te verwennen, voel je haar lipjes tot volle lippen opzwellen en komt ze binnen een mum van tijd klaar, no fake, no way...
En dan heb je doooor te gaan, ze klemt je met haar benen gewoon vast en haar zuchtjes en kreuntjes laten je ook niet opkomen nu te stoppen...
En dat gaat zo vier maal achtereen, en dan worden de rollen omgedraaid en wordt je bijna letterlijk doodgetongt en afgelikt, gevolgd door een supernatte deeptroath, afgewisseld met heerlijk likwerk door haar natte grote tong, net op tijd stoppend, en dat gaat dan zo een tijdje door, tot het zalige onvermijdelijke geschiedt....
Silvester wordt echter door de immer nog geile Dahlia "gedwongen" haar nog een keer klaar te beffen, met als gevolg dat als vanzelfsprekend gelijk een tweede sessie in gaat...
En als ze zich omdraait en haar kontje weer eens heerlijk opsteekt, dan is het hek van de dam...
Op 'n keer weer terug in missiestandje wordt Silvester's tempo door Dahlia's hielen onder zijn billen bepaald, onderwijl wordt Silvester's lucht ontnomen door haar tongwerk.
Ongelooflijk wat 'n passie spreidt deze dame ten toon...
Uiteindelijk spritzen de zaadjes weer in de rondte en ligt Silvester samen met Dahlia uitgeput na te hijgen...
Aan de bar sta ik met knikkende knietjes af te rekenen, bestel ik een colaatje en plof in een bankje neer, onderwijl knipoogt Vanessa op een wijze naar Silvester alsof ze weet wat zich afgespeeld heeft...
Na een sauna'tje besloot Silvester dit etablissement te verlaten en de ruim 2 uur in beslag nemende terugreis te aanvaarden.
Onderwijl terugdenkende aan deze heugelijke dag, kan ik Zeus zeker aanbevelen, voor zover dat na 1 bezoekje al dan mogelijk is.
Het is jammer dat Wallenhorst zo'n eind weg is, anders....
Het is maar goed dat Wallenhorst zo'n eind rijden is, anders....
En da's weer 'n Quahl der Wahl...
2horny4u
18 december 2007, 18:31
Tja, ik kan het verhaqal alleen maar onderschrijven. Ik maak het weekelijks (na ja bijna dan) mee. Je hebt wel gelijk 2 toppertjes te pakken. Maar er is meer veel veel veel meer. Maar dat zul je de volgende keer hopenlijk mee gaan maken. Het is verslavend. Voor mij is het het dichste bij huis in relatie tot YY, GT, PHG, HG enz. en das levensgevaarlijk, maar ja live life to the max.
Groet 2horny4u
Gisteren rolde Silvester vanuit het Noorden richting Osnabruck.
Het plannetje was al helemaal klaar, Silvester zou een pitstop gaan maken in Heavensgate...
Maarrrr..., Freude zou natuurlijk ook kunnen....
Hmmm.... die Qual der Wahl, maar we hebben nog de tijd om te beslissen....dacht ik...
Net voor Osnabruck ziet Silvester een afslag "Wallenhorst".
Wallenhorst? Was daar ook niet een ijsberenhol met goede reputatie?
Dus rechtsaf, mobiel gestopt, laptoppie uit de slaapstand gehaald, even googlen, en jawel: Zeus, en het ligt na de volgende rotonde meteen rechts..!!
4 Minuten later stond Silvester dus binnen in Zeus..
Over de faciliteiten is al e.e.a. verteld, na enig omzwerven had ik redelijk snel door hoe het in elkaar zat en het minste van het etablissement is dat het loungegedeelte wel erg beperkt is.
Voor de exhibi onder ons zijn er ook enkele mogelijkheden om de liefdeskunstjes aan anderen te tonen.
En toen, weer een Qual der Wahl, er liepen naar schatting toch zo'n kleine 20 tal dames van allerhande pluimage rond, het (veelal slanke) gros er lekker tot errug lekker uitziend.
De eerste keer in een nieuwe club is altijd wat onwennig, dus Silvester drapeerde zich heel strategisch in het kleine halletje tussen ingang en lounge, een perfecte blik op het op en neer wandelende vrouwelijk schoon hebbend, oeps, dat werd moeilijk....??
Schuin tegenover mij zat een leuk klein poppetje die me gadesloeg en bij tijd en wijle een lach niet kon onderdrukken.
Ze had wel door dat ik een "nieuwe" was, en toen even later tegenover mij een donkere dame een ijsbeer wel zeer wellustig voorbereidde op wat op de kamer zou gaan gebeuren, kon ze een knipoog naar mij niet laten.
Een knipoogje mijnerzijds was voldoende om dit duitse -van filippijnse oorsprong- poppetje Vanessa naast mij te doen belanden.
Vanessa (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_210) is een heel fijn slank mooi meiske, ze kwam gelijk heerlijk knuffelend tegen me aanliggen en een tijdje later vertrokken we naar een kamertje boven.
Vanessa is een heel gevoelig meisje, haar lichaam is 1 grote erotische zone, en ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Ze genoot duidelijk van mijn aandacht en verwennerij, je gaat vanzelf heel voorzichtig met dit meiske om, ze is zo fijn dat je bang bent iets te breken.
Vanessa heeft een heerlijk poesje, en het tongwerk met haar kleine spitse tongetje is heel apart en heel lekker.
Uiteindelijk heeft ze me op een heel lekkere manier met haar kleine mondje naar een flinke zaadlozing gebracht, met een paar grote verbazende ogen als gevolg.
Het afrekenen ging even wat raar, Silvester had het nog niet allemaal door met al dat gewissel van bandjes en sleutels etc.
Met een voldaan gevoel dus maar even een (heerlijk snoeihete) sauna'tje gepikt.
Nadien wat rondgeslenterd, een kino'tje gedaan om in alle rust even een peukie te doen en om wat bij te komen.
Teruglopend werd Silvester op een van de bankje geconfronteerd met een fabuleus gezicht op een heerlijk hoog opgestoken slanke bips, oeps, da's iets daar vangen ze Silvester altijd mee....
Dus snel de andere kant opgekeken, edoch daar lagen op het open bed 3 dames -duidelijk geamuseerd door mijn reactie- eveneens in enkele "indecent" posities mij toe te lonken...
Dus snel een colaatje besteld om wat af te koelen, edoch dat opgestoken kontje bleef op mijn netvlies gebrand, en ten ik omkeek zat er aan dat kontje ook nog een heerlijk geil lonkend koppie met brilletje aan vast...
Silvester was verkocht, en minder dan een minuut later werd hij bijna letterlijk verkracht door Dahlia (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_150), een giga tongzoen met aansluitend een natte deeptroath was de inleiding tot een heel spektakel op de kamer.
Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.
Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...
Als je eenmaal haar grotje begint te verwennen, voel je haar lipjes tot volle lippen opzwellen en komt ze binnen een mum van tijd klaar, no fake, no way...
En dan heb je doooor te gaan, ze klemt je met haar benen gewoon vast en haar zuchtjes en kreuntjes laten je ook niet opkomen nu te stoppen...
En dat gaat zo vier maal achtereen, en dan worden de rollen omgedraaid en wordt je bijna letterlijk doodgetongt en afgelikt, gevolgd door een supernatte deeptroath, afgewisseld met heerlijk likwerk door haar natte grote tong, net op tijd stoppend, en dat gaat dan zo een tijdje door, tot het zalige onvermijdelijke geschiedt....
Silvester wordt echter door de immer nog geile Dahlia "gedwongen" haar nog een keer klaar te beffen, met als gevolg dat als vanzelfsprekend gelijk een tweede sessie in gaat...
En als ze zich omdraait en haar kontje weer eens heerlijk opsteekt, dan is het hek van de dam...
Op 'n keer weer terug in missiestandje wordt Silvester's tempo door Dahlia's hielen onder zijn billen bepaald, onderwijl wordt Silvester's lucht ontnomen door haar tongwerk.
Ongelooflijk wat 'n passie spreidt deze dame ten toon...
Uiteindelijk spritzen de zaadjes weer in de rondte en ligt Silvester samen met Dahlia uitgeput na te hijgen...
Aan de bar sta ik met knikkende knietjes af te rekenen, bestel ik een colaatje en plof in een bankje neer, onderwijl knipoogt Vanessa op een wijze naar Silvester alsof ze weet wat zich afgespeeld heeft...
Na een sauna'tje besloot Silvester dit etablissement te verlaten en de ruim 2 uur in beslag nemende terugreis te aanvaarden.
Onderwijl terugdenkende aan deze heugelijke dag, kan ik Zeus zeker aanbevelen, voor zover dat na 1 bezoekje al dan mogelijk is.
Het is jammer dat Wallenhorst zo'n eind weg is, anders....
Het is maar goed dat Wallenhorst zo'n eind rijden is, anders....
En da's weer 'n Quahl der Wahl...
soarer
27 december 2007, 11:32
In tegenstelling tot veel andere clubs is het Zeus op 2e Kerstdag al jaren "gewoon" geopend.
En wat doet een beer die na 1 dag de familiaire plichtplegingen wel weer zat is, jawel met een brede grijns in de auto voor het laatste clubbezoek van 2007.
Wel wat rustiger dan normaal, maar de afgelopen zondag beloofde 13 dames waren aanwezig en de sfeer was absoluut gemoedelijk. Schijnbaar zijn er meer beren die na 2 dagen ff de druk moeten afbouwen en terug willen naar het gewone bestaan, na 18.00 uur liep het nog lekker vol.
Eerste ronde voor Marina. 2 jaren geleden voor het eerst leren kennen in Alf Paradise in Alfhausen ( http://www.alfparadise.de/)
>> Zal over deze club ook es wat info schrijven. Licht op 15 km afstand van het Zeus en we gebruiken het nog wel es als "uitwijkbasis". Zeer wisselende kwaliteit en hygiene, dus met mate van genieten <<
Sessie was toendertijd helemaal :luvlove: :freu: en na haar overstap naar Zeus nog vele malen van mogen genieten. Alsof het een relatie betreft komt bij de beer vervolgens toch onherroepelijk :o de sleur en worden jachtinstincten wakker. We willen weer es wat anders. Marina heeft mij gisteren met een absolute topsessie bewezen hoe stom deze (mannelijke?) oerdrift is.
Foto's op de site doen naar mijn smaak absoluut geen recht aan haar uiterlijk, ziet er in real life absoluut beter uit.
De foto's van de 2e dame van mijn keuze Dahlia bewijzen dat de huisfotograaf inmiddels heeft bijgeleerd hoe je een dame zo voordelig mogelijk op de plaat zet. Bepaald geen schoonheid, maar wist door houding en uitstraling toch soarers nieuwsschierigheid te wekken. Toen ik haar een collega beer in stemming had zien brengen, de passie en inzet knalde er van af en ergens vaag in het achterhoofd naar bij thuiskomst blijkt deze recensie
(Silvester dank :wink:)
stond de uitsmijter van 2007 vast. Wauw :D
Een stomende sessie, wat een inzet en wat is die meid oprecht :thefinger geil. Zal jullie de details besparen maar na een uur genieten gaf ze besmuikt bij het verlaten van de kamer aan dat de deur gesloten moest blijven daar het beddegoed even verschoond moest worden. Kon je ook wel van soarer stellen overigens, eerst maar even douchen, zo durf ik Babsi niet om de sleutel voor het kluisje te vragen.
Met knikkende knieen naar huis. Aan een wederom heel mooi FKK jaar 2007 was een absoluut passend einde gekomen.
soarer
7 april 2008, 19:46
Wegens prive omstandigheden was Soarer, afgezien van een klein tussendoortje begin maart, lange tijd niet in de gelegenheid te genieten van al het moois dat onze Oosterburen ons te bieden hebben. Heb dus weer heel wat in te halen, waaronder het verzilveren van het vrijkaartje Fun Garden.
Traditiegetrouw ge3en het Zeus afgelopen zondag bestormd. Inrichting weer verder verfraaid, nieuw wandje, verfje en schone, nieuwe banken :thefinger . Dat werd overigens ook wel tijd.
14 dames aanwezig. Voor een zondag niet slecht. Daaronder veel nieuwe gezichten, naar later bleek een Pools klasje met PHG verleden. We waren er voor wat betreft het serviceniveau niet heel gelukkig mee.....
Uit het clubje viel mijn keus op Cleo. helemaal de looks voor soarer. Iets steviger meid, vrolijk koppie, begin 20 met een mooie natuurlijke cup D. :luvlove:
Had naar mijn voorgevoel moeten luisteren en niet alleen op het uiterlijk moeten afgaan :wand: ....drama.
Gelukkig stonden de inmiddels hier beschreven Dahlia en nieuweling Vivian :freu::freu: (dus paspoortje) garant voor een geslaagde dag.
Directe links naar de homepage laat ik achterwege daar deze na actualisatie van de gallery niet beslist de juiste dame tonen. Zelf even nazien dus. Overigens op moment van schrijven zijn nog geen foto's beschikbaar van Cleo en Vivian.
2horny4u
11 april 2008, 15:55
Foto's van Vivian en Cleo zijn inmiddels al wel een paar dagen op de site te zien. Zelf ben ik woensdag geweest ook met Cleo, ik heb niet te klagen over haar service. Ik weet er zijn beslist dames met een betere service, maar ik was niet ontevreden. Dat is het probleem als je zo verwent bent met een goede service, dan kan het bij een nieuw contactje eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Woensdag was weer te gek. Roland had een nieuwe wagen, gaf een rondje sekt weg. Bij sommige vrouwen heeft dit een hele vreemde (positieve) uitwerking. DIt keer bij Babsi (thekefrau) en Sabine (masseuse), man wat waren die maf, maar wel hilarisch leuk. Het ging zelfs zover dat ik weg wou en de sleutel niet kreeg van Babsi. Ze zei als je toch gaat, trek ik persoonlijk je broek uit. Toen ik 1,5 uur later toch weg moest, en stiekum aan Sabine de sleutel gevraagd had toen Babsi in de keuken was, kwam ik beneden, en werd direct aangevlogen door Babsi, die inderdaad mijn broek poogde uit te trekken. Nou ben ik wel voor een dolletje te vinden, dus ik liet het een beetje tegenstribbelend toe, hetgeen voor grote hilariteit zorgde bij de meiden en de gasten. Nadat ik Babsi heel lief aangekeken had en zei dat ik echt weg moest, mocht ik toch nog gaan. Was toch weer leuk zoiets.
erik1965
3 mei 2008, 19:02
Hallo
Hebben ze in Zeus niet een kamer met een sling er in.
Erik
Dit jaar maar es afgezien van de traditionele "bums in den Mai" party en gisteren naar Zeus getogen. Dit witte ijsbeertje moest nodig es de zon in en de tuin van Zeus is dan altijd een prima plekje om te toeven.
Op het damesbestand had de lange(re) werkweek en de eerste echt mooie zomerse dag van het jaar een vervelend neveneffect: ze waren er bijna niet :huch:.
Ruim 30 hunkerende beren moesten zich vergenoegen met 9 dames. Lange wachttijden en gemor (dus klagende sfeer) was het gevolg.
Voor soarer kwam daar nog bij dat het merendeel van de aanwezige dames niet echt op zijn "to do" lijstje voorkwamen. Had me eerlijk gezegd verheugd op een weerzien met Rosanna.
Gelukkig had vaste waarde Marina
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9294 nog even tussen de bedrijven door tijd om deze ijsbeer van zijn ergste nood te ontdoen. Vertrouwde prima sessie :freu:.
Ook mijn Duitse maten waren niet tevreden met het gebodene en na allen min of meer plichtmatig een ronde gedraaid te hebben zo rond 18.00 uur besloten ons geluk in Alfhausen (http://www.alfparadise.de) te beproeven.
Hallo
Hebben ze in Zeus niet een kamer met een sling er in.
Erik
Jazeker, zie http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=4_5. Veel plezier:wink:
erik1965
5 mei 2008, 11:36
hee soarer.
Is het normaal dat er zo weinig dames zijn. dan kan ik beter ergens anders gaan kijken.
Kost het extra als je met een dame de sling gebruikt.
Erik
hee soarer.
Is het normaal dat er zo weinig dames zijn. dan kan ik beter ergens anders gaan kijken.
Kost het extra als je met een dame de sling gebruikt.
Erik
Ha die Erik,
Uit mijn beschreven ontevredenheid kan je afleiden dat het bepaald niet normaal is. Normaal zo rond de 15 dames aanwezig. Hangt natuurlijk ook van de dag af, tegen het weekend duidelijk meer.
Gebruik van de sling kost natuurlijk niets extra.
Kan je de club normaal zonder problemen adviseren, maar het is een middelgrote club. Zoek je meer drukte dan even doorreizen.
Veel plezier.
Bluefox
5 mei 2008, 20:52
War neulich auch mal wieder im Zeues.
War nicht mehr so klasse wie früher
1. Nummer Ingrid aaus Brasiland war sehr nett und hat auch alles gestimmt
2. Nummer Fabiana auch aus Brasil. Ebenfalls sehr nett aber etwas üppig. Haben uns an der Couch am Pool prima ausgetobt.
3. Nummer Cleo ich denke aus Polen. Hat irgendwo schon die eine oder andere schlechte kritik, war aber doch recht gut und lustig.
Aber es früher viel besser. Schönere Frauen und teilweise irre geile sachen, nicht so piefig wie jetzt. Nun ists dafür teuerer.
Silvester
15 mei 2008, 12:41
Gisteren was ik weer eens in de buurt, dus vroeg in de middag aangebeld.
Het was heerlijk weer, dus besloten om eerst maar eens lekker van het zonnetje te gaan genieten.
Genieten kun je dan ook van enkele escapades op het buiten geplaatste hemelbed, waar vooral een wat oudere dame haar klantjes toe wist te verleiden.
Ondertussen probeerden enkele andere dames Silvester te overtuigen dat een kamerbezoekje veel beter was voor Silvestertje dan de brandende zon, maar ik was lekker eigenwijs.
Het viel overigens op dat het tattoo- en piercinggehalte bij de dames erg hoog was, ik heb geloof ik nog niet zoveel intiempiercings op 'n dag gezien...
Al bij het naar buiten gaan was me al een dame opgevallen die afgezonderd onder 'n luifel wat schalks gedrapeerd op de bank lag, met een eveneens schalkse blik bij oogcontact.
Na de zon- en saunasessie van ondergetekende lag deze dame na dik 1 1/2 uur nog steeds op dezelfde wijze te liggen.
Het was zeker niet de fraaiste dame van de dag, leek een beetje verlegen, kortom precies passend in de doelgroep van Silvester, want ondertussen heb ik wel geleerd dat stille wateren....;)
Dus maar eens bij deze Angela gaan zitten, ze is russisch en bleek alleen een beetje engels te spreken.
Nu kan Silvester gelukkig wel wat overweg met de russische taal, en dat bleek nu een nadeel...:o
Want na de eerste echte small-talk regel werd Silvester even duidelijk gemaakt dat deze dame hier zat om te "rabotten" ( = :fuck: ), als ik bij haar wat zat te keuvelen kon ze geen klanten ontvangen, dus haar tijd ging nu in...!
Nu heb ik ook een hekel eraan als een dame in mijn tijd op de kamer ook tijden staat of ligt te lullen, maar vooraf buiten de arena een klein gesprekje vindt ik toch wel prettig om te kijken of het een beetje wil klicken...
Ik heb nog even voorgesteld om dan maar aan de andere kant van het tafeltje te gaan zitten om de conversatie voort te zetten, edoch dat werd door de grimmige blijk blijkbaar niet zo gewaardeerd...
"Desvidanja (= :wink: ) " dus maar, Silvester ging zijn heil ergens anders zoeken.
Ik heb de dame overigens de dag verder ook niet met een klant gezien...
Aldus maar eens gaan zitten bij Alina (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_260), een dame die me eerder op de dag ook al buiten vermaakt had met haar spontane babbel en uitstraling.
Alras het binnenhemelbed bezet en werd Silvester's hoog opgelopen adrenalinegahalte vanwege de stress bij Angela, hem al bijna fataal toen Alina Silvestertje heerlijk begon te pijpen met in de spiegel een werkelijk fabuleus uitzicht op haar heerlijk opgestoken kontje.
De rem erop, Alina even heerlijk oraal verwend waarbij ze zelf aangaf wat vingertjes zeer te waarderen.
Even later in 69 werd ik heerlijk leeggezogen, en tot mijn verrassing zat er 'n jasje om Silvestertje...
Verrast omdat dit ongemerkt zeer gehaaid gebeurd was, en verrast omdat Silvester al snel uitgerekend had dat hij wat minder diende uit te geven, we blijven immers zunige hollanders...:rolleyes:
Een fooitje kon er dus wel vanaf, en het overige overgehouden zakgeld zou later nog heel goed van pas komen...:smile2:
Want na een lekker langdurige uitrust- en sauna- en "zwem"sessie viel mijn oog op Katarina (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_280), een wat oudere dame, beetje tegen de MILF grens aan, die heel bescheiden in het kleine kamertje zat.
Even wandelde ze weg, en viel mij haar gestalte op, groot, versterkt door de highheels, met een lekkere stevige kont, en... intiempiercings.
Even gaan verzitten, wat gebabbeld en op naar de kamer.
Deze dame is 1 groot brok geilheid, ik heb zelden 'n dame zo vaak achter elkaar zien klaarkomen.
De duitser heeft 'n woord voor het gebruik van alle gaatjes, maar dat woord zou ongepast zijn in de context van de ervaring met deze dame die op een heel intense tedere manier geniet van het spel, zo zou je het spel ook spelen met je vrouw of vriendin.
Waarschijnlijk mede door de heerlijke love-music die ze boven draaien, kwamen we na dik 2 1/2 uur weer op de wereld.....
En toen bleek het bij Alina uitgespaarde zakgeld hard van pas te komen...
Want door de rare tariefstelling bij Zeus wordt je dan even wakker geschud...
Katarina matste me 'n beetje met het aantal "sessies", en de thekenfrau deelde 'n gratis colaatje voor "dieser tapfere Jungermann" uit, maar dan moet je op het uiteinde ook nog eens met deze vrijgevige Thekenfrau afrekenen..
Maar het was het allemaal waard, ik heb de hele terugweg met 'n heerlijk voldaan gevoel afgelegd.
Het was 'n extreem dagje, 'n nukkige Angela, een extreme "FT met" bij Alina, een extreem geile ervaring met Katarina.
En als aardbeitje op de slagroomtaart heb ik mijn wandelmobiel op de donkere verlaten A31, de mooiste autobahn van Duitsland, eens de sporen kunnen gegeven met als resultaat een top van net geen 280 km/u....da's ook extreem...
Wat is Duitsland toch een mooi land...
2horny4u
16 mei 2008, 09:37
Ja beste Silvester zo zie je maar Jantje huilt, Jantje lacht.
Het verbaasd mij wel van zowel Angela als Katarina. Ik ben nooit met Angela meegeweest, maar ze komt inderdaadf wat verlegen en afstandelijk over. En echt veel klandizie heeft heeft ze m.i. ook niet. Dus haar reactie naar jou toe verbaasd mij ook. Er zijn dames waar ik altijd mee klets en ouwehoer maar nog nooit mee op de kamer ben geweest (Fabianna, Julliette, Tina, ....), maar nog nooit zo'n reactie gehad gelukkig
Met Katarina ben ik 1x op de kamer geweest, en viel enorm tegen (zeker in vergelijking tot (mijn) andere toppertjes aldaar. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben. Hetzelfde gold bij Cleo met soarer en mij maar dan precies andersom. Het is een raar wereldje.
Toch denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens in dat wereldje duik !!
gr. 2horny4u
Silvester
16 mei 2008, 12:55
....Toch denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens in dat wereldje duik !!....
Pas op, het zwembad is maar 110 cm. diep....:teuflisch
Katarina is -voor zover ik haar na 1 sessie al zou kennen- een echte ouwerwetse diesel.
Bij het starten loopt het allemaal niet zo soepel, maar eenmaal op temperatuur stoomt het gestaag door :love2: ...:smile2:
soarer
25 augustus 2008, 20:02
'k Weet niet of er lezers zijn die lid zijn van het bevriende owlforum maar de laatste week is daar de steen in de rimpelloze vijver gegooid met een bijdrage onder de titel "Zeus - schluss mit Lustig".
Op ongenuanceerde wijze :nee: werd gesteld dat de service in het Zeus beneden alle peil is. In latere berichten kwam gelukkig de nuancering.
De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Inderdaad zijn de prijzen hoger dan 100 km verder. Heeft de ene bardame wel es wat vaker dan de andere een slechte dag en zal de chemie niet bij alle dames aanwezig zijn. Tot slot is het inderdaad zo dat dames en club de teruglopende bezoekersaantallen trachten te compenseren door winstmaximalisatie per individuele bezoeker. Kan dwingend over komen en niet passend binnen de oorspronkelijke bedrijfsfilosofie van de club toen per sessie afgerekend diende te worden en de klok er niet toe deed.
Hoe het ook zei, de GF heeft maatregelen genomen, zoals wij bij ons bezoek gisteren konden vaststellen.
Naast een inhoudelijke reactie op genoemde forum nu 2 ontvangstdames :confused: . Gisteren bekommerde Babsi zich, vrijgesteld van bardienst, permanent actief om het wel en wee van de gasten.
Kijk dus niet gek op als je na afloop van een sessie door haar wordt aangesproken of alles naar wens was. Heb over deze aanpak wat ambivalente gevoelens :huch:.
Aan de ene kant geeft de club een duidelijk signaal dat ze geinteresseerd zijn in je mening, aan de andere kant wil ik in een restaurant bij een missertje van de kok (of mijzelf) ook niet direct heibel in de tent. Moet mijn gedachten nog wat ordenen maar zoals mag blijken tendeer ik er naar dat deze aanpak niet de juiste kan zijn daar te dwingend voor klant en zeker ook voor de dames.
Hoop dat de scherpe kantjes van dit beleid net zoals bij de discussie in het forum er snel af gaat en de kerk in het midden van het dorp blijft. Misschien is het cultuur bepaald, of ben ik wat gevoeliger, mijn Duitse maten vonden het wel prima zo. Zeker niet storend dus.
Heb ik mij desondanks vermaakt? Jazeker. Ondanks de bekende gezapige zondagstemming 2 spetterende sessies.
Eerste ronde met de Thaise Mee (komt waarschijnlijk na haar vakantie niet terug) :o (paspoortje aangemaakt voor wat het waard is) en een vertrouwde prima met Marina.
2horny4u
26 augustus 2008, 15:03
Heel apart !
Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat. Vooralsnog heb ik geen klagen.
2h4u
'k Weet niet of er lezers zijn die lid zijn van het bevriende owlforum maar de laatste week is daar de steen in de rimpelloze vijver gegooid met een bijdrage onder de titel "Zeus - schluss mit Lustig".
Op ongenuanceerde wijze :nee: werd gesteld dat de service in het Zeus beneden alle peil is. In latere berichten kwam gelukkig de nuancering.
De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Inderdaad zijn de prijzen hoger dan 100 km verder. Heeft de ene bardame wel es wat vaker dan de andere een slechte dag en zal de chemie niet bij alle dames aanwezig zijn. Tot slot is het inderdaad zo dat dames en club de teruglopende bezoekersaantallen trachten te compenseren door winstmaximalisatie per individuele bezoeker. Kan dwingend over komen en niet passend binnen de oorspronkelijke bedrijfsfilosofie van de club toen per sessie afgerekend diende te worden en de klok er niet toe deed.
Hoe het ook zei, de GF heeft maatregelen genomen, zoals wij bij ons bezoek gisteren konden vaststellen.
Naast een inhoudelijke reactie op genoemde forum nu 2 ontvangstdames :confused: . Gisteren bekommerde Babsi zich, vrijgesteld van bardienst, permanent actief om het wel en wee van de gasten.
Kijk dus niet gek op als je na afloop van een sessie door haar wordt aangesproken of alles naar wens was. Heb over deze aanpak wat ambivalente gevoelens :huch:.
Aan de ene kant geeft de club een duidelijk signaal dat ze geinteresseerd zijn in je mening, aan de andere kant wil ik in een restaurant bij een missertje van de kok (of mijzelf) ook niet direct heibel in de tent. Moet mijn gedachten nog wat ordenen maar zoals mag blijken tendeer ik er naar dat deze aanpak niet de juiste kan zijn daar te dwingend voor klant en zeker ook voor de dames.
Hoop dat de scherpe kantjes van dit beleid net zoals bij de discussie in het forum er snel af gaat en de kerk in het midden van het dorp blijft. Misschien is het cultuur bepaald, of ben ik wat gevoeliger, mijn Duitse maten vonden het wel prima zo. Zeker niet storend dus.
Heb ik mij desondanks vermaakt? Jazeker. Ondanks de bekende gezapige zondagstemming 2 spetterende sessies.
Eerste ronde met de Thaise Mee (komt waarschijnlijk na haar vakantie niet terug) :o (paspoortje aangemaakt voor wat het waard is) en een vertrouwde prima met Marina.
soarer
26 augustus 2008, 18:14
Heel apart !
Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat.
2h4u
Begreep inderdaad van Babsi dat het sinds zondag is ingesteld. Dacht aanvankelijk dat het bardame gebonden was (Poolse J... had dienst) maar bleek structureel te zijn. Nieuwe bardame is aangetrokken.
Inderdaad rommelt het al een tijdje. Naast inside information was dit ook waarneembaar.
Zoals gesteld, hoop dat de situatie zich weer normaliseert = iedereen tevreden en blij.
Hoop je weer es te ontmoeten.
Groet
Willem2
26 augustus 2008, 18:26
Hoop je weer es te ontmoeten.
Groet
Meetingpoint :rolleyes: .... Interne Mail :rolleyes: ;)
Gustomass
26 augustus 2008, 20:30
Heel apart !
Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat. Vooralsnog heb ik geen klagen.
2h4u
Zelfs het fijnste kussen moet ook af en toe eens opgeschud worden...
Anders ga je doorliggen..
Sommige dames slapen niet met het hoofd op een kussen, maar weten zich geheel in een stapel kussens te verschansen... Leuk als je ze dan toch weet te vinden...
Kortom af en toe het kussen, en neem dan gelijk maar het bed eens lekker opschudden.....
Gustomass die huishoudelijke bezighede niet schuwt......maar als ie daar mee klaar is geht's richtig loss!!!!.
not2h4nobody...;)
2horny4u
28 augustus 2008, 08:33
Hey Boef,
Je wordt nu wel heel erg kryptisch! Ik snap hem niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik blond ben!. Ik zal het je de eerst volgende keer zelf wel vragen, maar dat bij dit draadje post zet mij wel aan het denken ???????
Gr. 2h4u
Zelfs het fijnste kussen moet ook af en toe eens opgeschud worden...
Anders ga je doorliggen..
Sommige dames slapen niet met het hoofd op een kussen, maar weten zich geheel in een stapel kussens te verschansen... Leuk als je ze dan toch weet te vinden...
Kortom af en toe het kussen, en neem dan gelijk maar het bed eens lekker opschudden.....
Gustomass die huishoudelijke bezighede niet schuwt......maar als ie daar mee klaar is geht's richtig loss!!!!.
not2h4nobody...;)
2horny4u
23 februari 2009, 19:15
Het is wel erg stil rondom FKK Zeus de laatste tijd. Zijn er dan helemaal geen wandelaars meer die dit prachtige resort voor de oosterling bezoeken ...........................???????
Frantix
2 maart 2009, 11:36
Ja, gibt so viele nuwe maddem.Ik hat es die ganze Zeit. Ist weel lukker!
2horny4u
3 maart 2009, 06:46
IK weet niet ben je NL of D, maar schrijf svp in je eigen taal. We kunnen het allebei lezen, maar dit is wel erg door elkaar, maar denk dat ik het gesnapt heb. Veel nieuwe vrouwen toch ?????
Gustomass
5 maart 2009, 16:20
IK weet niet ben je NL of D, maar schrijf svp in je eigen taal. We kunnen het allebei lezen, maar dit is wel erg door elkaar, maar denk dat ik het gesnapt heb. Veel nieuwe vrouwen toch ?????
Hey 2Horny4u ,
bovenstaand is je 99-ste bericht.
Misschien let je daar niet zo op, maar je maatje eigenlijk wel.
Ben benieuwd over welke gebuertenis jij je 100-ste bericht gaat schrijven...
Zou het over iets moois kunnen zijn wat je onlangs in een club is overkomen :cool:......of gaat het mogelijk over iets moois wat we wellicht aanstaande zaterdag op een dagje vakantie in Acapulco tegen het lijf aan lopen??;)
We wachten even af.
Gustomass
Sjompie
1 oktober 2009, 00:15
Ik ben nieuw op dit forum en overweeg een bezoek aan FKK Zeus. Hebben ze in deze FKK alleen handdoeken of ook badjassen. Ik hoor graag van jullie! Groet, S
Gustomass
1 oktober 2009, 00:23
Ik ben nieuw op dit forum en overweeg een bezoek aan FKK Zeus. Hebben ze in deze FKK alleen handdoeken of ook badjassen. Ik hoor graag van jullie! Groet, S
FKK is toch helemaal naakt????:wink::wink:.
Gustomass
Sjompie
1 oktober 2009, 00:31
Daar heb je me... (Al is het nog geen antwoord op mijn vraag)...
Gustomass
1 oktober 2009, 00:43
Daar heb je me... (Al is het nog geen antwoord op mijn vraag)...
sorry, grapje, ben een beetje melig zo vroeg in de morgen...;);).
weet het echt niet maar vriend 2horny4u weet er alles van hoewel hij ook al een tijdje niet meer geweest is.....zegt ie....;)
Zal wel minimaal een handdoek zijn, maar dat is nog geen antwoord natuurlijk.
Maar een bescheiden vraagje...zou het je keuze bepalen als het of handdoek of badjes zou zijn...Zo ja, waarom. gewoon benieuwd...
Gustomass.
2horny4u
2 oktober 2009, 08:09
For your info.
The ladies are all FKK, and the guys are in the towel.
En ja ik ben er echt al meer dan ...... niet meer geweest, om mij moverende redenen.
gr. 2h4u
jeroen75
11 oktober 2009, 11:25
Ze hebben daar handoeken verder zeer nette club
En de dames allemaal naakt
jan enschede
7 december 2009, 02:57
Vorige week zaterdagmiddag geweest.
Pand, alweer op een indusstrie terrein, veel asfalt om te parkeren, en , opvallend, geen nederlandse nummerborden.
Ontvangen door Babs, dame met de uitstraling van een milde domina, riedeltje over prijzen, staat ook op de web site. Slot was, de dames benaderen jou niet, jij moet zelf de dame benaderen. Dat bleek het kenmerk van de club.
Er is een tv ruimte, maar daar zitten geen dames, een bar, maar daar hangt het wat ongemakkelijk, en een lounge, met een grootaantal tweezits banken.
Op elke bank zit, op een witte handdoek, een naakte dame, die alleen vriendelijk glimlacht. Even gezellig leuteren en uitprobeen is er dus niet bij.
De klanten gaan zitten, en binnen een minuut staat de dame op om een sleutel te halen.
Ik heb geprobeert om het rijtje af te werken, door na te vragen hoe diep de dames standaard kunnen pijpen, maar dat werd als heel vreemd ervaren.
Later ben ik een keer gaan zitten op een lege bank, met alleen een handdoek.
Toen de dame terugkwam, werd mij duidelijk te verstaan gegeven dat dit haar "arbeitsplatsz" was, en dat ze absoluut geen trek had in even gezelling kwekken. De bankjes hebben kennelijk ook een volgorden, want als het bankje bij de deur leegkomt, schuift een van de anderen meteen op.
Verder, dames allen prachtig, alles zeer schoon en de beloofde brunch bestond uit broodjes, worst, kaas en gekookte eieren.
Een beetje te streng en pruisisch allemaal, ik weet niet of ik weer terugkom. (ps ze hebben handdoekjes)
jan enschede
7 december 2009, 03:26
Ik had geen ruimte meer, en nog twee opmerkingen.
Een mooir voordeel van deze club is dat er kleine kluisje in de bar zijn waar je naar je gevoel veilig je geld kan opbergen, en waar je ook makkelijk, onder het toeziend oog van Babs, makkelijk kan afrekenen.
Tweede is dat alle dames goed duits spreken.
2horny4u
26 december 2009, 13:23
Wel geinig zo die nieuwe filmpjes als aanvulling op de foto's, die ook al goed vond. Weet iemand hoe de sfeer is tegenwoordig. Ben er al heel, heel, heel lang niet geweest. Insiders weten de redenen wel. Denk eraan om toch weer eens langs te gaan, mischien dit jaar nog wel. Dus info is welkom.......!!! Weet iemand of Irena er nog werkzaam is en zo ja wanneer?
gr. 2horny4u
2horny4u
8 maart 2010, 07:15
Denk er serieus over om de week weer eens te gaan kijken in Zeus. Lees echter helemaal niets meer over deze club. Gaan er nog wel beren heen, en zo ja hoe is de stemming nu?
cornaredo
11 maart 2010, 12:15
ik ben daar al een tijdije niet geweest, maar van horen zeggen, is vermindert.
namelijk je kunt niet gaan zitten naast een meisjie alleen met kameren, minder ambiance en niet zeer higienisch.
maar ik ben benieuwd, indien u intussen al ben geweest, uw ervaring op post te zetten.
vroeger ging ik hinder regelmatig, ik had zeer mooie momenten daar
dank u
2horny4u
25 maart 2010, 20:33
Wel herkenbaar ten dele dan bovenstaande. Zeker ook mooie momenten gehad, wat zeg ik hele mooie momenten. Qua hygiene is het daar echt wel dik in orde. Ik je clubs aanwijzen dan wil je daar helemaal niet naar toe.
Maar anyways,
Vorige week toch maar de stoute schoenen aan getrokken, en er heen getogen. Sfeer is en blijft somber, wordt niet geanimeerd, maar dat weet je. Douche boven zijn gemoderniseerd erg goed nu. Dames was wat minder 1 was er gelukkig niet .... of jammer dat ze er niet was, nu weet ik het zelf niet meer.
Na ca. 2 jaarwas men mij niet vergeten, ik kwam binnen en moest eerst met de thek frauen knuffelen, das toch wel leuk. Daarna kwamen toch een antal vrouwen even buurten, wat normaal niet gebeurd, maar kennelijk had ik nog wat credit zullen maar zeggen. Was een beetje als bij GT thuiskom gevoel. Erugh leuk. Kans is groot dat ik binnenkort per ongeluk toch weer eens in Osnabruck moet zijn.
janjhr
13 juni 2010, 22:16
Hallo beste forumleden, Binnenkort moet ik weer geregeld in Osnabruck zijn. Is er in de Fkk-club Zeus nog iets te beleven zijn er nog IJsberen die hier recentelijk nog geweest zijn?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Jan Jaap
2horny4u
20 juni 2010, 09:55
Hallo beste forumleden, Binnenkort moet ik weer geregeld in Osnabruck zijn. Is er in de Fkk-club Zeus nog iets te beleven zijn er nog IJsberen die hier recentelijk nog geweest zijn?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Jan Jaap
Het is waar je van houd. Ben van de week nog geweest. Mooi weer buiten gezont, saunatje, en ook Jacky kwam even "gedag" zeggen. Als je van rust, relax en weinig poespas houd is dit een prima club. Als je van actie houd, zijn er betere gelegenheden.
Alabama
3 juni 2011, 00:59
Hoeveel bedraagt de entree?
cantona
23 juni 2012, 15:50
Ben van plan a.s. donderdag deze club te bezoeken. Is er dit jaar nog iemand geweest?
Is voor mij toch 2 uur rijden, dus enige info is welkom...
888
16 oktober 2012, 14:50
als jij die nou voor ons op gaat halen cantona dan zijn wij weer geactualiseerd
Efendi
16 april 2015, 21:09
FKK Zeus – ben immer op de weg na La Vita in Wallenhorst vorbijgereden. Ik was van de prijzen afgeschrokken (80 Euro voor haalfuurtje?) - en de feit, dat het zich „gentlemens club“ naamt en een reele FKK is (nou jaa, ik vind dat zo personlijk beetje „despektierlich“).
Maar verleden week daar gelandt – waarom dan niet proberen?
Gebelt en von een vriendelijke Duitse thekendame ontvangt. Ze vertellt me ook de modaliteiten – een erg intricatente system. Geen intreeprijs maar: 80 Euro voor haalfuurtje en 60 Euro voor volgende kammergangen. Alle dranken extra. – Bijvoorbeeld: naar verlaat van deze club op volgende wijs betalt: Erste kamergang 120 Euro (een uur 80 + 60 = 120), 80 aan de dame betaalt en 60 (40+20) op rekening, tweede kamegang 60 Euro (haalfuurtje 60), 40 aan de dame betaalt en 20 op rekening. Bij verlaat aan de theke betaalt: 60 + 20 + 3 x 3 Euro vor koffie en twee versdranken. = 89 Euro. Eeten of buffet – er is niet! Je mag een „Bockwurst mit Kartoffelsalat“ of een goulashsoup aan de theke bestellen.
Je ontvangt een sleutel for de kast in de kleedkamer en voor de safe in de barruimte en een handdoek – geen badjassen. Kleedkamer een douchen zijn voldoend.
Thekenruimte met een aantal sofas en aparte ruimtes – ook met Sky-TV of pornofilmtjes. Erg zuiver. Muziek is onopdringelijk: soft Pop, international hits een chilling music. Een aparte niet-rokers-onderdeel met separate douches en jacuzzi - erg mooie liegbedden. Het ideale plaatsje voor de beeren-winterslaap! :sleep:
Buitenteras met tuin, liegbeden, pool en goed werkende sauna.
Publikum: Moffen! Onvriendelijke, incommuncative Münsterländer die zijn biertje zuipen en de dames op de kut staren. Deze zijn gehalden niet te animeren en zitten apart op haar sofa. Als een van deze Duitse beren „das Fell juckt“, gaat hij naast een dame zitten en beginnt meteen de actie: tongzoenen, strelen en zijn pieleman in de massagepositie presenteren. 3 – 5 minuten later op de kamer! – Gentlemens club!
De dames zijn werkelijk eerg mooi! Oosteuropeese, duitse en exoten. Van skinny tot volslank. Ze presenteeren zijch op de website – altijd actueel!
Heb goede ervaringen met deze dames vermaakt:
Nicole: blonde en skinny Roemense van 28 jaar leeftijd. Uitstekkend goede service en leuk gekletse.
Bella: 25 jaar uit Ghana: rumble in the jungle! En dansen mit haar (tot de verbasing van de Duitse beeren) was ook plezierig.
Summa summarum: dames, wellness en faciliteiten meer dan goed, maar die sfeer vind ik niet fraai!
mentholbear
2 juli 2017, 22:10
Afgelopen dinsdagmiddag bij Zeus aangeklopt. Presentjes voor de dames worden niet gewaardeerd :confused:, dus dan maar niet.
Drinken Is apart betalen. Dus maar even bij de theke wat fris bestelt en de club verkend. Leuk tuintje, maar het weer Was wat frisjes waardoor er weinig buiten te doen viel. Binnen weer een rondje gemaakt, en zag een paar dames die me bevielen. Uiteindelijk voor Julia gekozen. Lekker kamergang gemaakt met Herhalingsgevaar 7.
mentholbear
20 september 2017, 11:16
Afgelopen dinsdagmiddag bij Zeus aangeklopt. Presentjes voor de dames worden niet gewaardeerd :confused:, dus dan maar niet.
Ik las dit nog terug en wou even wat rechtzetten. Niet de dames, maar de manager of baas waardeerde het niet dat ik presentjes voor de dames mee had. Eerste en tot op heden enigste keer dat ik dit mee heb gemaakt.
Soms wordt gevraagd de tas te openen voor controle, soms wordt verzocht de tas bij de receptie achter te laten, en soms vragen ze me zelfs of ik van plan was om die presentjes te gaan verkopen in de club. Dat is nog es andere koek van deur aan deur verkoop :rolleyes:
Zelfs een keer bij de ramen meegemaakt dat iemand naar m'n tas wees en vroeg voor business or pleasure, omdat ik er telkens raampje mee in en uit ging :tongue:
Maar niet eerder werd me geweigerd om kadootjes voor de dames mee te nemen. Enfin, wou dit even rechtzetten.
David Golero
28 mei 2018, 09:28
Afgelopen week hier geweest en aangenaam verrast.
Club ligt naast snelweg bij Osnabruck en nu lastig te bereiken i.v.m. wegwerkzaamheden.
Bij binnenkomst netjes uitgelegd hoe het werkt. Geen betaald entree. Eerste keer is 80 euro en daarna steeds 60 euro.
Geen Nederlanders aanwezig, enkel Duitsers. Alle vrouwen lopen hier bloot rond en er werd me door de - waarschijnlijke - baas gezegd dat er overal gefickt kan worden.
Ik vermoed dat er zo rond de 15 dames waren. Bijna allemaal zo rond de 25-38 jaar en goede borsten en geen skinny Roemeentjes die ik in veel andere clubs zie...
Ik wilde niet te snel kiezen en dacht ga even een sigaret doen in de tuin echter daar zag ik al gelijk een stelletje ficken op het tuinmeubilair...
Eerste beurt met een goede Duitse milf gedaan en de sessie begonnen op de bank en daarna haar gepakt in de Fuck Bar (openbare bar vlakbij de living room).
Een superbeurt en een super GFE.
Tweede beurt met een Russische milf en de sessie wederom begonnen op de bank en daarna achter een gordijntje een bed gepakt en een super sessie gedraaid.
Derde sessie liet ik me klaarpijpen op de bank door een andere Russische.
Conclusie: tent waar je niet heen hoeft te gaan voor de gezelligheid met vrienden maar gewoon geilheid pur sang zoals vroeger in de Freude.
Deze club heeft er een nieuwe klant bij!
Peter NL
22 juni 2018, 12:56
Afgelopen maandag voor het eerst een bezoek gebracht aan Zeus in Wallenhorst. Het lag op mijn route naar huis, en al had ik weinig tijd, ik wilde er toch eens een kijkje nemen. Ik arriveerde rond 14 uur en na het aanbellen werd de deur opengedaan door een aantrekkelijke naakte dame. Altijd een leuke binnenkomer. Toen ze hoorde dat ik er voor het eerst kwam, zei ze dat ze iemand ging halen die mij uitleg kon geven over de club. Dat bleek de thekevrouw te zijn die mij uitgebreid vertelde wat hun werkwijze is: geen entree, 80 euro voor de eerste kamergang (40 voor de club, 40 voor het meisje), volgende kamergangen 60 euro (20/40), geen animatie door de dames, drankjes 3 euro (zonder alcohol) en 4 euro (met alcohol), sauna en welness aanwezig. Kluisjes voor de kleding en douches zijn boven, beneden is het clubgedeelte waar aparte kluisjes zijn voor waardevolle zaken. Betalen aan de dame gebeurt na het kameren, de overige kosten worden bij vertrek voldaan. Een duidelijke uitleg door een aardige dame, en ik voelde mij meteen welkom.
Na het douchen betrad ik nieuwsgierig het clubgedeelte beneden. Er waren een stuk of 6 dames aanwezig, maar er kwam ook nog regelmatig iemand terug van de kamer, dus ik denk dat het totale aantal dames op deze maandagmiddag op 10 à 12 lag. Er zaten diverse aantrekkelijke vrouwen bij. De club ziet er netjes en luxe uit, heel anders dan de RTC's in het Ruhrgebied waar ik regelmatig ben geweest. Het aantal aanwezige mannen lag rond de 10, schat ik. Een aantal zat rond een grote tafel in de tv-ruimte naar het WK te kijken, te roken en te drinken. Anderen zaten op één van de vele banken of liepen wat rond. Ik besloot ook eerst een rondje te maken om de boel te verkennen. Naast de barruimte is een ruimte met een vijftal banken waarop enkele dames zaten, achterin hing een half gesloten gordijn met daarachter een bed waarop een dame bezig was met een ijsbeer. In Zeus kun je op diverse plaatsen je ding doen: in de privékamers die op diverse plaatsen in het pand zijn, maar ook in de kleinere ruimtes die grenzen aan het bargedeelte. Er is ook nog een groot niet-rokersdeel met diverse banken/bedden, maar daar was die middag niemand. Ernaast is nog een vrij grote whirlpool. Buiten is het sauna- en welnessgedeelte, en zelfs een strandje, maar gezien het weer ben ik daar niet geweest.
Ik hou ervan om rustig te acclimatiseren in een club, maar omdat ik niet veel tijd had, besloot ik vrij snel een keuze voor een dame te maken. Ik ging naast een slanke meid van een jaar of 25 zitten die Sisi bleek te heten, afkomstig uit Bulgarije. Na een kort praatje zaten we al snel op de bank te tongzoenen en greep ze onder mijn handdoek om mijn jongeheer te betasten. Na een paar minuten ging ze op haar knieën voor me zitten voor een korte pijpbeurt. Altijd bijzonder om in het openbaar oraal verwend te worden. Daarna naar de kamer voor het vervolg: veel zoenen, dat deed ze lekker maar het had van mij iets uitbundiger en met iets meer tong gemogen. Pijpen was prima en haar kutje smaakte ook lekker. Vervolgens in diverse standjes geneukt om uiteindelijk in doggy positie het condoom vol te spuiten. Het half uur was nog niet helemaal om, dus Sisi nam alle tijd om nog wat te kletsen. Het was een relaxed en aangenaam half uurtje en Sisi is een aardige en lekkere meid met een prima service.
Bij de bar vervolgens Sisi betaald en snel door naar de douches, want mijn tijd zat erop. Na het inleveren van de sleutel bij de theke werd Sisi's naam omgeroepen die mij begeleidde naar de uitgang.
Conclusie: Zeus is een aangename club met aantrekkelijke dames. Duurder dan de RTC's in het Ruhgebied, maar je krijgt er wat meer luxe voor en de club is prettiger om wat langer te verblijven dan in een RTC. Ik ga er na deze korte kennismaking binnenkort graag nog een keer heen, en dan wat langer.
Sjaaksnaak
3 juli 2018, 21:59
Vandaag voor het eerst bij Zeus geweest.
Ik had me laten beïnvloeden door de eerdere recensies van hierboven en ging met hoge verwachtingen naar Wallenhorst.
Eerlijk gezegd hou ik er mixed feeling aan over.
De club is erg netjes, prima fasciliteiten en leuke mensen. Alleen de dames vond ik er niet zo mooi uitzien. Kan natuurlijk een verschil van smaak zijn. Er waren ca. 10 vrouwen binnen. Enkele hele jonge vrouwen en dat is niet zo mijn ding.
1 blonde vrouw zag er erg mooi uit, maar toen ik haar benaderde gaf ze weinig subtiel aan dat ze pauze had. Dan druip ik af.
Ik liep tegen Aura op (als je van een afstandje kijkt lopen er steeds ijsberen tegen de vrouwen op, dat is waarschijnlijk geen toeval). Mooie mevrouw met een klein buikje, maar spontaan gezicht. Met haar ben ik even op een bankje haan zitten waar het voorspel begon. Dat is inderdaad een leuk spelletje waarbij niet alle regels van das Gesetz nagevolgd worden. Helaas ging het neuken niet zo gemakkelijk. Ze vond me te groot (of zij is te krap, dat kan natuurlijk ook). Ze heeft het afgemaakt met een prima BJ.
Veder veel voetbal gekeken en in de lekkere whirlpool gelegen. Geen interessante vrouwen meer gezien daarna.
Ik kan me voorstellen dat ik er wel nog eens naartoe zal gaan, maar als er geen voetbal op tv is zullen de vrouwen toch echt knapper moeten zijn om mij daar vaker te krijgen.
Er werd daar trouwens een rolstoeler geweigerd omdat hij zich niet van te voren had aangemeld, merkwaardig...
Ronald11
12 juli 2018, 18:22
Hoe zijn jullie ervaringen met deze club qua (aantal) dames en sfeer?
Sjaaksnaak
19 juli 2018, 22:58
Hoe zijn jullie ervaringen met deze club qua (aantal) dames en sfeer?
De sfeer was tussen de beren erg gezellig. Je kan daar prima een praatje maken. Toen ik er was waren er zeker 10 vrouwen aanwezig. Sommige bleven erg bij elkaar zitten, andere zaten vaak alleen (zoals het overal is denk ik). De meeste dames houden wel van een dolletje volgens mij. De muziek stond wel een beetje hard, maargoed dat is persoonlijk denk ik.
Peter NL
23 september 2018, 10:34
De tarieven bij Zeus zijn helaas wat gewijzigd, in ons nadeel :frown:. Dat bleek toen ik afgelopen week na twee maanden weer een bezoek bracht aan deze club. Na een half uurtje acclimatiseren en rondkijken ging ik naast de dame zitten die mij eerder had binnengelaten. Ze bleek Gabriella te heten en afkomstig te zijn uit Roemenië. Begin 20, blond, lang en slank, b-cup, de borsten een beetje hangend. Na wat gezellig geklets terwijl ze haar sigaret oprookte, begon het voorspel op de bank. Het zoenen viel nogal tegen, het was niet meer dan met het puntje van haar tong. Het pijpen deed ze overigens voortreffelijk. Na enige tijd vroeg ze waar ik dit wilde voortzetten: in de Fuckbar (een klein, open kamertje naast de bar), op een bed in het witte gedeelte achterin het gebouw, of op een kamer. Het leuke van Zeus is dat de seks overal mag plaatsvinden, maar voor deze eerste ronde toch maar voor een kamer gekozen. Het was een prima half uurtje met alles erop en eraan, alleen jammer dat het tongzoenen bij Gabriella niet veel voorstelt.
Na een pauze, die ik lekker buiten in de zon heb doorgebracht met krant en biertje, besloot ik naast een dame te gaan zitten die ik al vaker in actie had gezien. Ze tongzoende steeds uitgebreid en pijpte heerlijk rustig en gevarieerd. Ze was vaak bezet, dus dit leek mij een goed teken en een veilige keus. Het is een wat steviger dame van pakweg 30-35 jaar, die uit Rusland afkomstig bleek. Haar naam heb ik helaas niet onthouden en ik kan haar ook niet ontdekken op de site van Zeus. Ook hier hetzelfde ritueel op de bank (de prijs van een tweede en volgende ronde is na de prijsverhoging 60 euro voor de dame en 20 euro voor het huis) en daarna de sessie voortgezet op één van de twee bedden in het gedeelte met de witte vitrages achterin. Na een heerlijk half uurtje met de dame afgerekend, gedoucht, aangekleed en na het afrekenen met de thekedame huiswaarts gekeerd.
Zeus blijft een mooie, ruime en schone club. Jammer dat de prijzen nu wel erg veel hoger liggen dan bij de clubs in het Ruhrgebied. Voor twee 'ouderwetse' halve uren was ik nu 2x 60 euro voor de dames en 40 + 20 euro voor het huis kwijt. Plus 4 euro voor een biertje. In totaal dus 184 euro. Bij een RTC zou dit maar 90 euro hebben gekost, al hebben ze daar geen bier, is de aankleding een stuk soberder en de hygiëne een stuk minder. Maar de drempel voor mij om wat verder te rijden naar een RTC is nu wel een stuk lager geworden.
perso
23 september 2018, 11:38
Voor twee 'ouderwetse' halve uren was ik nu 2x 60 euro voor de dames en 40 + 20 euro voor het huis kwijt. Plus 4 euro voor een biertje. In totaal dus 184 euro.
Mag ik concluderen dat je geen entree betaald in Zeus? En dat deze verrekend wordt in de kamerprijzen? Eerste half uur €100,--, waarvan €40,-- voor het huis en elk volgende half uur €80,--, waarvan €20,-- voor het huis?
Lijkt me dan geen club voor pannenkoekers :biggrin: Wanneer je het houdt bij een half uurtje, is het vergelijkbaar met clubs als Babylon, Sixsens, Happy Garden, Samya, Living Room, Golden Time, etc. Entree liggen in die clubs tussen de €50,-- á €60,-- en een half uur kameren €50,--, maar in deze clubs zijn het bier en de frisdranken wel gratis. Het eten ook, hoe zit dat in Zeus, want daar kan ik niets over vinden op hun website.
Pelagos
23 september 2018, 17:22
Weet je zeker dat dit geen misverstand was? De oude prijzen staan nog steeds op de website.
Peter NL
24 september 2018, 10:37
Weet je zeker dat dit geen misverstand was? De oude prijzen staan nog steeds op de website.
Nee, is geen misverstand. Op zich kloppen de prijzen op de website nog wel (eerste ronde 40+40, tweede en volgende ronde 40+20). Alles uiteraard op basis van safe sex. De 'ouderwetse' behandeling, die tot voor kort in de prijs zat, kost nu 20 euro extra. Wil je meer hierover weten, stuur me dan even een pb.
Peter NL
24 september 2018, 10:50
Mag ik concluderen dat je geen entree betaald in Zeus? En dat deze verrekend wordt in de kamerprijzen? Eerste half uur €100,--, waarvan €40,-- voor het huis en elk volgende half uur €80,--, waarvan €20,-- voor het huis?
Lijkt me dan geen club voor pannenkoekers :biggrin: Wanneer je het houdt bij een half uurtje, is het vergelijkbaar met clubs als Babylon, Sixsens, Happy Garden, Samya, Living Room, Golden Time, etc. Entree liggen in die clubs tussen de €50,-- á €60,-- en een half uur kameren €50,--, maar in deze clubs zijn het bier en de frisdranken wel gratis. Het eten ook, hoe zit dat in Zeus, want daar kan ik niets over vinden op hun website.
Je betaalt bij Zeus inderdaad bij binnenkomst geen entree. De entreeprijs is opgenomen in de prijs per sessie: eerste sessie 80 euro (40 voor de dame en 40 voor het huis), elke volgende sessie 60 euro (40 voor de dame en 20 voor het huis). Ik betaalde 20 euro extra per sessie voor het 'extraatje' dat tot enkele weken geleden nog gewoon in de prijs zat (zoals bijna overal). Zeus is daarmee iets duurder dan de door jou genoemde luxere clubs. En hoe meer sessies je doet, des te groter wordt het verschil. De drankjes zitten er bij Zeus niet bij in (3 euro voor fris, 4 euro voor bier en wijn) en eten is niet verkrijgbaar, wel af en toe wat zoetigheid (cake, stukje gebak e.d.).
perso
24 september 2018, 19:55
Je betaalt bij Zeus inderdaad bij binnenkomst geen entree. De entreeprijs is opgenomen in de prijs per sessie: eerste sessie 80 euro (40 voor de dame en 40 voor het huis), elke volgende sessie 60 euro (40 voor de dame en 20 voor het huis). Ik betaalde 20 euro extra per sessie voor het 'extraatje' dat tot enkele weken geleden nog gewoon in de prijs zat (zoals bijna overal). Zeus is daarmee iets duurder dan de door jou genoemde luxere clubs. En hoe meer sessies je doet, des te groter wordt het verschil. De drankjes zitten er bij Zeus niet bij in (3 euro voor fris, 4 euro voor bier en wijn) en eten is niet verkrijgbaar, wel af en toe wat zoetigheid (cake, stukje gebak e.d.).
Bedankt voor de info Peter. Misschien dat ik Zeus wel een keertje ga bezoeken ;)
mentholbear
25 september 2018, 20:51
Bedankt voor de info Peter. Misschien dat ik Zeus wel een keertje ga bezoeken ;)
Gratis en voor niks? Want als je geen geschikte dame hebt gevonden, kun je dan gratis weer weg? :biggrin:
Peter NL
26 september 2018, 19:28
Gratis en voor niks? Want als je geen geschikte dame hebt gevonden, kun je dan gratis weer weg? :biggrin:
Als je zonder te kameren weer vertrekt moet je wel een bedrag betalen, ik meen 40 euro.
David Golero
31 oktober 2018, 08:28
Gisteren even een Hit-n-Run gedaan op FKK Zeus.
Soms heb je weinig tijd maar als je dan toch in Duitsland vertoeft en je weet dat er een FKK om de hoek is, is de keuze snel gemaakt....
Uurtje of 13:00 naar binnen en zag al buiten dat er toch wat auto's stonden, alleen Duitse.
Naar binnen, gauw douchen en naar beneden. Tent was al aardig vol en op alle bankjes zaten dames en ook zeker een 6 ijsberen binnen.
Na even rond me heen kijken zag ik Aura, deze stond nog op mijn To-do Lijst. Ze is half Columbiaans en half Duits maar ziet er Aziatisch uit, zelf dacht ik altijd dat ze Thais zou zijn...
De juiste pre-sales op de bank en toen naar de open ruimte gegaan om daar op 1 van de 2 open bedden een goede GFE-beurt van haar te krijgen. Ik zag daarna nog genoeg lekkers zitten maar moest verstand kiezen boven gevoel en ben snel weer naar Nederland gekeerd ivm afspraken.
Deze tent ademt sex en geilheid. Veel openlijke pre-sales op de banken en de dames zijn goed pro-actief waar ik zelf veel van houd. Nadeel wel is dat er veel binnen wordt gerookt, zeker nu met gesloten deuren ivm kou.
Echter het zal me niet weerhouden om weer langs te 'wippen' indien in de buurt!
Sjaaksnaak
10 februari 2019, 16:57
Vandaag een bezoek gebracht. Het is zondag en dat berekent strapsen! Leek me wel opwindend.
Zoals altijd wordt de deur open gedaan door een van de dames en er wordt naar je naar gevraagd.
Eerst naar boven om te douchen (geweldige douche, daar kan ik wel uren onder blijven staan.
Weer terug beneden is het vooral spannend hoeveel vrouwen er zijn! Toen ik om 11 uur binnenkwam waren er 4 vrouwen en over de 10 mannen. Niet helemaal eerlijk verdeeld dus. Al snel kwamen er meer vrouwen en tegen 12 uur was de ratio 1:1.
Ik ben bij Eva gaan zitten. Lekkere vrouw van begin 20 die voorheen in Freudenhaus Münster heeft gewerkt. Leuke dame die enthousiast is.
Samen zijn we naar de bioscoop gegaan, erg comfortabele stoelen waar Eva wel raad mee weet. Geweldige pornoseks gehad. Eva vindt veel goed....
Later nog geprobeerd bij een collega aan te pappen, maar het enige Duitse woord dat ze kon uitspreken was “Kopfschmerzen”. Engels kon ze ook niet, ik begreep de hint en ben weg gegaan.
Zoals altijd was het zeer goed geregeld in Zeus. Lekkere sauna, top whirlpool en veel openbare seks. Leuk om weer eens geweest te zijn!
Afgelopen zaterdag (02-03) deze club voor het eerst bezocht. En er zeker een positief gevoel aan over gehouden. Bij binnenkomst een uitgebreide uitleg over de club, dames en prijsstelling gehad van de theke. Een aardige dame die de gehele middag de nodige energie in jou als gast steekt om het je naar de zin te maken. Na het douchen, en het zijn inderdaad geweldige douches, naar beneden om een verkenningsrondje te maken. De club kent grofweg 2 grote binnenruimtes en een tuingedeelte. De tuin heeft een zwembadje, buitensauna en een paar hutjes. Binnen is er een rookgedeelte, waar de dames samenklonteren op de diverse bankjes. Het andere deel is een niet roken gedeelte waar een kleine bioscoop zit, de whirlpool, enkele kamers en een tweetal bedden voor openbare sex. Ik vond de sfeer aangenaam, er mag formeel niet geanimeerd worden maar toch zijn de dames niet extreem hangerig en alleen maar passief. Deze club heeft veel 'vaste' gasten en dat komt de losse omgang wel ten goede. Er werd die middag regelmatig gelachen en ik heb zelfs nog een grappig (naakt)dansje gezien. Er waren die middag ongeveer 15 dames aanwezig, geen absolute supermodellen, maar voor mij zat er genoeg mooi spul tussen. Twee behoorlijk goede sessies met Dana en Julya gehad. Dana is een mooi gevormde Cubaanse met een prima inzet op de kamer. Tongzoenen van een hoog niveau. Julya is een fijn gebouwd Roemeens meiske met prachtige borstjes. Ook hier een goede inzet. Beide dames zien er in het echt beter uit dan op de foto's van de website. Wat leuk is in deze club is dat er in de openbare ruimtes regelmatig enige openbare actie te bespeuren valt. Minpunt is voor mij het gebrek aan eten en de enigzins rare prijsstelling. Je betaalt relatief veel geld aan de club en daarvoor zit er helemaal niets te bikken bij. Nu kom ik in in eerste instantie niet voor het eten maar van sex krijg ik nu eenmaal honger. Ik heb anderhalf uur op de kamer doorgebracht en daarvoor 120 euro afgetikt. Bij het verlaten van de club heb ik nog 92 euro betaald, 12 euro aan drankjes en 80 euro voor het verblijf. Ter vergelijk bij bijvoorbeeld Venus of Gallardo in Hamminkeln ben ik 200 euro kwijt voor entree, eten, drinken en anderhalf uur sex. 50 euro voor de entree en 150 euro voor het fysieke vertier. Ik snap dat een club ook moet bestaan maar ik betaal gevoelsmatig liever mijn centjes aan het vrouwelijk schoon. Toch vind ik dit geen verkeerde club en ik ga hier binnenkort nog eens op bezoek om mijn kennismaking met Dana en Julya verder uit te diepen.
Wie immer sind diese Angaben ohne gewähr ... :biggrin:
Mack2001
11 mei 2019, 17:23
Deze week voor de tweede keer in fkk zeus geweest, een prettige nette maar rustige tent. Er waren ongeveer 10 dames en 5-10 beren.
Bij Julia en Maria op de bank beland die wel zin hadden in een trio, en hadden mijn jonge heer in hun mond voor ik er erg had, gewoon midden in de woonkamer. Na deze opwarming hebben we het geweldig op de open bedden achterin de club afgemaakt. Af en toe een beer die langsliep die het geweldig vond.
Na een rustpauze, was wel even nodig zag ik de Braziliaanse, die zin had om het op haar eigen bank te doen met uitzicht op de bar, even wennen omdat verschillende dames en heren toekeken, de theke vond het geweldig dat er spass was, en feliciteerde me toen ik drinken kwam halen....
Even iets langer bijgekomen en daarna Alina gedaan, die wilde duidelijk naar huis...maar goed met uitzicht doggy op de vrouwen in de kamer was het zo gedaan....
Toen ik naar huis wilde en het inmiddels rustig was begon Julya met een dansje en haar over de rand van de bank genomen...vond ze geweldig...
Kortom lekker voor een paar uur ontspanning
Wanderer13
23 juni 2019, 18:42
Als je stammkunden mag vragen een clubje te maken, en de bezoekers bijna allemaal uit de omgeving komen. Dan kun je je voorstellen dat hier in veel jaren niets veranderd is, en dat er niet veel zal veranderen.
Afijn, het bleek dat voor een Noorderling Zeus via de 31 even lang rijden was als Gallardo via de 50. Een verzorgde parkeerplaats, een verzorgd clubje. Indeling zo dat er geen punt is om de hele club te overzien, met kleine bar, ruime TV kamer, een dansvloer met glitterbal zonder dansers met wachtbankjes, en een kleine goed onderhouden tuin met zwembad. Positief: eindelijke een club zonder kutmuziek, maar met gezellige Duitse popmuziek en popmuziek uit de tijd dat de klanten nog jong en veelbelovend waren.
Voor de dames kijken we op de website, de foto's zijn redelijk up-to-date. Deze dag uit de selectie zo'n 15 aanwezig, allen in club uniform (hoge hakken). Goede gewoonte om wat te zoenen voordat een andere ruimte opgezocht wordt, hoewel niemand er bezwaar tegen heeft als paartjes in het openbaar verder gaan. Op de kamer een vrijwel consistente hoge service standaard. Jaloers op de clubgangers voor wie dit nog gewoon is.
Markwaardig betalingsmodel: geen entree, eerste ronde 80, iedere volgende ronde 60. Hiervan na de kamer 40 aan de dame te overhandigen, en de rest bij vertrek aan de bar. Drank wordt betaald. Eten aan de autobahn bij KFC, Mc Donalds of de Burger King.
Heerlijk dagje ontspannen met dames en de beste jacuzi in een club. En, o ja, de club heeft de leukste ontvangst en uitgeleide die ik in het clubwereldje ben tegengekomen.
Onlangs weer eens op een zaterdagmiddag een bezoekje gebracht aan deze club. De vorige keer, alweer 4 maanden geleden, was dit goed bevallen. Tijd voor een hernieuwde kennismaking. Na een pittige ochtendtraining op de MTB had ik behoefte aan een rustig middagje. Jacuzzi, siësta en natuurlijk enige horizontale ontspanning. Na wat gepuzzel over waar naar toe te gaan uiteindelijk voor Wallenhorst gekozen. Rond half één de ruime parkeerplaats opgedraaid. Na de gebruikelijke voorbereidende handelingen, omkleden en douchen, snel naar beneden om de speeltuin eens te gaan verkennen. Volgens de vriendelijke theke waren er 14 dames aanwezig. Uiteindelijk heb ik die middag alle hertjes kunnen aanschouwen en ik moet zeggen dat ik zeker met twee derde wel een kamertje had willen maken. Helaas staan mijn leeftijd en mijn financiën dit niet meer toe :rolleyes:
Eerst even een rondje koffie gedaan, gevolgd door een bubbelbadje en een half uurtje doezelen op één van de grote bedden in het rustigere gedeelte van de club. Als ik naar een club ga waar ik de dames niet goed ken, heb ik een tweetal benaderings tacktieken. Eén: Ik kijk eerst de kat uit de boom en wacht een tijdje af. Vroeg of laat maakt er een dame contact met mij. Als dit een beetje leuk is dan is dit de gelukkige. Twee; Ik kies bewust voor het meest rustige hertje. Dit wezentje zit altijd rustig op een bankje en maakt geen contact met de omgeving. Uit ervaring weet ik dat dit tot verrassend goede sex kan leiden. Beide benaderingen zijn natuurlijk geen garantie voor altijd succes. Some you win, some you lose. Deze middag heb ik beide tacktieken maar eens gebruikt.
Tijdens een kopje koffie, ik hou nu eenmaal van koffie en drink dus gewoonweg teveel, maakte ik oogcontact met blond meiske die mij vervolgens van afstand probeerde te verleiden. Dat was erg grappig dus mijn eerste ronde was met haar. Elli is een fijngebouwd dametje en in werkelijkheid veel mooier dan op de foto's van de website. De kamergang was erg goed. Ze zoent goed en de sex had een hoog pornogehalte, wat heel geil was. Bulgarije, douze points
Na een tijdje uitpuffen, een koffie en nog een koffie, voelde ik dat het weer tijd voor enige actie was. Schuin tegenover zat een aantrekkelijk meisje. Ik loop langs, geen reactie, ik loop weer langs, geen reactie. Aha, denk ik, dat verdient een nadere kennismaking. Pfff, dat heb ik geweten. Na een rustig inleidend gesprekje begon ze me te zoenen. Holy moly, i am in heaven. Ik kon me niet herinneren ooit zo lekker gezoend te hebben. Dit hebben we niet veel later op de kamer voortgezet. Uiteindelijk werd dit een memorabele slow sex sessie, één van de betere van het laatste half jaar. Alma uit Roemenië, eveneens douze points :betrunken:
De rest van de middag heb ik met een grijns van oor tot oor rondgelopen. Helaas moest ik om vijf uur het pand weer verlaten. Erg leuk dat ik door Elli en Alma uitgeleide werd gedaan. Bij het afscheid zoenden beide dames mij uitgebreid en moest ik beloven dat ik snel weer terug zou komen. Dat is nog eens klantenbinding, top.
Kort samengevat, supermiddag gehad. Zeus is mij weer goed bevallen, er hangt een relaxte sfeer en iedereen is erg vriendelijk. Lekkere jacuzzi, goede koffie en leuke dames met een topinzet. Kortom je kunt het slechter treffen.
FKK Zeus see you soon again ...
Sneller dan verwacht weer een bezoekje gebracht aan deze club. Afgelopen zaterdag (20-07) had ik onverwacht tijd en ook zin, dus hup in de auto en gaan ...
Uiteindelijk 4 uurtjes gebleven en maar 1 kamergang gemaakt. Maar die was met Alma en na 1 uur topsport was ik dermate gesloopt dat verdere actie er niet meer in zat.
Zoenen, pijpen, beffen, neuken, orgasme uitstellen en weer zoenen, pijpen, beffen, neuken, orgasme uitstellen en nog een keer en nog een keer ... :biggrin:
Na een uur kwam ik dus uiteindelijk fantastisch klaar. Nat van het zweet en helemaal gesloopt. Supersessie. Zeer hoog GFE gehalte. Ik vind Alma leuk en dat is merkbaar wederzijds.
Nog tijdje uitgepuft in de jacuzzi en op een bankje gehangen. Maar ik voelde al snel dat er die dag geen energie meer in pielemans zat. Soms mis ik mijn jonge jaren met bijna onuitputtelijke sexdrive wel eens ... hahaha
Ik had deze dag mijn zinnen op Alma gezet maar er liepen zeker nog 5 dames rond die voor mij bijzonder appetijtelijk waren. Die moeten dus nog even wachten ...
I will be back ... :freu:
pcenter
31 juli 2019, 23:39
Vorige week terugkomend van een zakelijk gebeuren in Hamburg, al snorrend over de Autobahn bij Osnabruck de afslag naar Wallenhorst genomen. Club niet ver af van de Autobahn, hooguit een paar minuutjes en gemakkelijk te vinden en te herkennen. Groot bord bij een met een dicht groen hek omzoomde parkeerplaats. Daarop stonden een auto of 12, zeker allemaal middenklasser en duurder, en allemaal D kentekens. Ik was de enige met een gele plaat. Geen Nissan Micra of Suzuki Alto van € 1.250 op de parkeer plaats te bekenne.
Van oorsprong een normaal Duits woonhuis, nu voorzien van divers aan- en uitbouwen. Op de parkeerplaats hoorde je de muziek al, vanwege het goede weer stonden natuurlijk alle ramen en deuren open.
Aangebeld, erste mal, ja, uitleg van het 40+40 und 40+20 gebeuren gekregen, omkleden, douchen en naar beneden. Op zich heel verzorgde inrichting en toko. Naast de alom aanwezige tweezitters, een eetkamer tafel welke in een woonwagen niet zo misstaan, niet mijn smaak, maar ieder zijn ding. Diverse tv-schermen waarop o.a sport en "natuur"films cq instructiefilms. Zwembadje buiten, met sauna en diverse keurige zitjes. Laagbouw met jacuzzi, ontspanningsruimte met de 2 witte bedden met "gordijnen" .
Zorgverleners zeker een stuk of 12, met daartegenover ongeveer evenzovele gasten. Merendeel van de zorgverleensters FKK en de overige net niet, zij liepen in een bescheiden werk-tenue
Glaasje drinken besteld en een en ander is rustig verkend.
De behandeling begint al op de tweezitter,s waarop deze zowel op de tweezitters als op enige andere locatie in het pand voortgezet kan worden. Zowel binnen als buiten werden er alle aspecten van het behandelplan uitgevoerd, enkele behandelingen werden voorgezet op de afgescheiden behandelkamers, maar veel vindt plaats op de afgescheiden hoekjes, witte bedden, tuin of gewoon op de tweezitter.
Een BRD-er ging met twee zorgdames aan de gang op het bed in de half afgescheidde ruimte naast de verlaagde zithoek. Halverwege de uitvoering van het zorgverleningsplan was er noodzaak tot assistentie en werd er een 3e behandelaarster bijgehaald. Dat werd dus ff aftikken voor onze BRD-er 40+40 + 40+20 + 40+20 + de evt extras, zeker 20 + 20 naar ik aanneem, tel maar uit.
Zijn behandeling zal wel effekt gesorteerd hebben, voor zijn kwalen, mag ik hopen.
Na het observeren gekozen voor de Spaanse Nina, die natuurlijk niet zo heette, zal wel iets als Isabel Esmaranda Inez Evita Rosita Bourbon de Parma geweest zijn, dan is Nina iets eenvoudiger te onthouden voor ons.
Een aardige dame met tatoos op divers plaatsen, welke mij al begon te behandelen op de bank, dit sorteerde natuurlijk direct effect. De publieke behandeling welke daar standaard heeft ook wel iets stimulerends. Uiteindelijke voortzetting toch maar op de witte bedden gedaan. Nina deed het prima, dat rijmt ook nog leuk.
Na afronding € van het zorgtraject aan de bar, nog wat rond gehangen, liepen zeker nog meer zeer potente en aantrekkelijke zorgverleensters rond.
Maar ja met toch nog ettelijke honderden km's voor de boeg het pand verlaten.
Resumé ;
Pand en voorzieningen meer dan voldoende, keurige inrichting en voldoende faciliteiten (zwembad, sauna, jacuzzi) . Muziek normaal, geen rumbol, geluidsniveau beetje fors. Line-up en service van de dames prima. Afgescheiden parking, discrete entree en tot niemand last op het indu-terrein.
Aandachtspunt vindt ik, dat je de consumpties separaat moet afrekenen €3 voor non en €4 voor alcohol drankjes, en voor de €40 entree-fee en evt latere €20 had er voor mij toch wel iets van eten bijgemogen. Dat moet voor deze bedragen wel kunnen.
Herhalingsgevaar voor de behandeling > groot > als ik in de buurt kom
Prijsstelling ; zeker niet voor de Billig-budgetter
Sjaaksnaak
30 augustus 2019, 10:59
Sjakie en de geile grietjes!
Gisteren in mijn koets naar dit huisje gereden. Ik was er om 13:30. Als je op de deurbel drukt wordt er door 1 van de dames opengedaan. Donderdag is cocktailnight dus de prinsesjes allemaal in een jurk. Eigenlijk een omgekeerde wereld, de heren moeten uit de kleren en de dames in de kleren.
In mijn geval deed Dana de deur open, prachtige donkere vrouw in een lange witte jurk. Goed begin van de dag!
Na het geven van je naam krijg je de sleutel en kan je naar boven.(tenzij het je eerste keer is). Boven omkleden. Zeer ruime lockerruimte met daarnaast erg fijne douches. Erg goed geregeld!
Weer beneden werd ik vriendelijk begroet door de dames die zaten te wachten beneden. Er waren weinig beren (ik denk 4)en vooral pensionadas. Een kort gesprekje met de eigenaar gehad, toffe kerel. Even gevraagd hoeveel dames (12) er waren.
Ik kwam Eva tegen, die bleek me nog te kennen van vorige keer. Met haar heb ik de eerste kamer gemaakt. Prima inzet en ook een leuke meid (verslag, zie paspoort)! Gisteren was ze wel wat timide, zal de vermoeidheid wel zijn ofzo..
Daarna even buiten gezeten en de whirlpool bekeken. Hier kwam helaas een luchtje vanaf en het water zag er niet erg fris uit. Niet iets voor Zeus....(heb het doorgegeven aan de theke)
Tegen 16 uur kwamen er meer beren en werd er ook flink in het openbaar geprakt. Dit en de service van de dames maakt Zeus echt een andere club dan de doorsnee fkk saunaclub.
Toen het weer begon te jeuken zag ik Dana zitten. Zij heeft het perfecte lichaam en een enorme inzet. Ze was zo enthousiast dat ik na 3 minuten al klaar was (shit, dat vond ook zij niet leuk). Beetje jammer, tegen deze vrouw moet je echt weerstand kunnen bieden. Wel nog een half uur liggen kletsen. Leuke meid, maar dus een enorme uitdaging!
Na een beetje voetbal kijken ben ik nog bij Nina op de bank gekropen. Prachtige MILF die zelf voorstelde om de fick bar in te gaan. Dat is een aparte ruimte die openbaar is. Eerst moest ik van haar op de barkruk gaan zitten terwijl zij ging stokslobberen. Later allerlei posities op een soort tribune achting ding doorgenomen. Ze is echt heel enthousiast en dus ook hier weer een superservice!
Tegen 21 uur had ik geen pap meer over en was het tijd om naar huis te gaan. Grote big smile onderweg. Na 5 kwartier weer thuis.
Zeus is een duidelijke overdagclub. Dus geen party, en ook geen Roemeense partymuziek. Er wordt officieel niet geanimeerd, maar zeker wel gesjanst. Ik heb er nog niet een slechte kamer gehad. Absolute aanrader.
Over de financiering is volgens mij eerder al voldoende gemeld. Ik was na 3 kamergangen + massage en drinken €245,- lichter, maar een topervaring rijker!
Bart
7 september 2019, 09:25
Gisteren vond ik het tijd worden om eens een andere saunaclub op te zoeken. En aangezien het FKK mij wel aanspreekt voor een echte FKK gekozen. Het werd Zeus ondanks de vele extra kilometers maar ik moet de komende tijd veel in de buurt zijn, dus een verkennend onderzoek leek mij op zijn plaats.
Bij binnenkomst deed een dame in eva kostuum open, overhandigde mij een sleutel en draaide zich om terug naar stekje in de club. Ik volgde haar maar dat was kennelijk niet de bedoeling. Ik had naar boven gemoeten. Boven een kleedruimte met zeer oude lokkers en wat handdoeken. Blijkbaar is het de bedoeling dat je je omkleed en getooid in een handdoek weer nar beneden komt. Dat deed ik, maar dat was gedeeltelijk goed. Ik moest mijn waardespullen in een lokker beneden deponeren.
De dame aan de bar legde mij de gag van zaken uit. Eerste half uur 40+40 voor de club, daarna 40+20; extra's met de dame afrekenen. Verder geen eten en € 3 voor een klein glaasje frisdrank en € 4 voor bier. Met andere woorden na één uur kameren heb je al meer aan de club betaald dan bij de meeste andere clubs maar daar staat dan wel tegenover dat je er NIKS voor terugkrijgt.
Met een licht "IK WORD BELAZERD" gevoel wat rondgelopen. De club heeft duidelijk betere tijden gekend, lang geleden. Maar daar kwam ik niet voor. Ik kom voor de dames. Al snel Sisi gespot, een jonge Bulgaarse. Naast haar plaats genomen en na de kennismaking en de alarmbelrinkelende opmerking "OH DU BIST NEU". En aangezien ik altijd minimaal een uur kamer zou dat dus aardig in de papieren gaan lopen. Maar vooral - ik vertrouwde het niet. Dat is toch gewoon inbegrepen voor €60 euro. Afijn ik naar de barvrouw, en ja hoor, dat was nog eens extra. Dus het eerste half uur zou € 100 worden en daarna € 80.
Ok, ik wist het nu, het zijn afzetters, en ik kom er nooit meer terug maar laten we er vandaag toch maar een mooie dag van maken. Dus ik terug naar Sisi die klaarblijkelijk wel gelijk had. Maar zij was nu boos.
Aangezien er niet veel rondliep dat mij aansprak mijn mobieltje gepakt en naar buiten in een lauw zonnetje gaan zitten op doorgezakte banktjes zonder kussen. Nog voordat ik mijn mobieltje aan had was de barvrouw al bij mij, Dat is niet de bedoeling, dat ik het naar mijn zin heb, althans zo kwam haar opmerking over.
Toen wist ik het zeker. DEZE CLUB NOOIT MEER.
Dus ik weer aankleden en 15 minuten na binnenkomst stond ik klaar om weer te vertrekken. Of ik even € 40 wilde afrekenen voor de diensten van de club die ik had genoten. Ehhh Welke ? Er zijn geen diensten.
Toen maar helemaal naar mijn vertrouwde club Venus in Hamminkeln gereden. Onderweg denk je over zo'n gebeurtenis na, als je een plek hebt gevonden die je helemaal bevalt, waar alles goed is, dan zal elke andere plek tegenvallen, maar dit was wel erg bond.
stimpy3
7 september 2019, 12:07
Nog nooit in deze club geweest, staat een beetje op de twijfel-lijst. Bovenstaande reactie van Bart vind ik een beetje dubbel: als-ie zich een beetje had ingelezen over deze club met de drie pagina's over deze club, had-ie begrepen hoe het hier werkte; het prijsschema, de 20 euro extra voor 'extra's en de 40 euro entree als je niet kamert zijn hier allemaal wel eens langsgekomen. Desondanks kan ik me prima voorstellen dat je geen klik hebt in een club, door dit soort gedoe.
Voor mij is deze club ongeveer netzover als Babylon; wat me weerhoudt om hier eens poolshoogte te gaan nemen -naast het prijspeil- is het gebrek aan eten. Zeker als je wat langer wilt blijven is het toch wel zo prettig om wat te kunnen kanen en echt te kunnen relaxen. Een club moet toch wel een serviceparadijs zijn om dat gemis te compenseren -- en juist in een serviceparadijs zou je eigenlijk wat langer willen blijven om nog een wipje te maken.
pcenter
7 september 2019, 15:30
Refererend aan bovenstaande berichten, een aanvulling op mijn bericht van 1 augustus dit jaar op deze toko.
Ik vind de reactie van Bart ook wat dubbel. Indien je in het kader van de voorbereiding ingelezen had op het forum, wat ik zeker doe als ik naar een voor mij nieuwe tent ga, kom je niet geheel onvoorbereid daar. Weet je waar de locatie is, weet je globaal hoe het pand in elkaar zit en welke faciliteiten er zijn, en weet je hoe het concept werkt van de tent, en wat het prijsniveau is.
Dan nog moet het je passen en een match hebben met de toko, zoniet, jammer en op naar de volgende. Als je niet probeert, weet je het ook niet uit eigen ervaring. I
Ik was positief over de het pand, inrichting en faciliteiten (sauna, zwembad, jacuzzi usw), ook het concept van de "publieke" dienstverlening, vond ik stimulerend.
Prijsstelling is aan de upside, en wat ik al eerder opmerkte voor de betaalde entree, kunnen en moeten naar mijn mening , bepaalde drankjes (koffie, thee, frisdranken) free zijn, en moet er ook wat te happen zijn ter versterking van de inwendige mens.
Voor mij was het HH-gevaar groot, kom (helaas of niet helaas) niet vaak daar in de buurt, dus dan zijn de € ook niet direct een issue voor mij. Zorgverlening was zondermeer OKE, aan de €3 en €4 en het bikken moeten ze wel echt wat gaan doen.
Bart, good luck, next time somewhere else
Sjaaksnaak
7 september 2019, 16:17
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat dit mijn favoriete plek is. Graag wil ik reageren op Bart zijn verhaal.
Het lijkt erop dat bij binnenkomst door de dame in het naakt niet gevraagd is of Bart nieuw was. Op zich raar, bij mij wordt dat nog steeds elke keer opnieuw gevraagd.
Bij je eerste bezoek wordt alles namelijk eerst bij de deur uitgelegd. Je kan een badjas regelen bij de bar. (Wordt alleen zelden gedaan).
De prijsstelling is hier inderdaad meerdere malen al genoemd, ook de extra’s. Een avontuurtje in Zeus is inderdaad duurder dan een gemiddelde andere club. Persoonlijk vind ik wel dat de dames een stuk beter hun best doen dan in die andere gemiddelde club.
Helaas inderdaad bijbetalen voor alle drankjes en eten (je kan wel eten bestellen, worst met salade is prima te nassen).
Buiten kan je zelf de kussens uit het huisje halen. Maar even binnen vragen en ze lopen de longen uit hun lijf voor je...
Ieder zijn ding uiteraard. En Venus is zeker een goed alternatief! Maar een beetje beter inlezen had je veel ellende bespaard.
stimpy3
8 september 2019, 19:02
Kondompflicht bestaat al een tijdje, dus om daar over te gaan emmeren...
Mandrake2
20 oktober 2019, 11:03
Dit weekend voor de verandering naar het Noorden getrokken en Wallenhorst bezocht.
Zeus is gevestigd in een tamelijk groot huis, wat voor de verandering eens geen omgebouwde fabriekshal is. Ze zijn vanaf de snelweg makkelijk te bereiken en hebben een ruime parkeerplaats.
Na het aanbellen werd de deur geopend door een naakte dame, welke vroeg of dit mijn eerste bezoek was. Toen ik hierop bevestigend antwoordde, werd mij verzocht even te wachten tot er iemand zou komen die mij de gang van zaken zou komen uitleggen. Nadat de gebeurd was kreeg ik een sleutel en kon verder komen.
Direct naast de entree is een trap naar boven waar zich een ruime kleedgelegenheid bevindt met kleedkastjes welke in een fabriek thuishoren en afgesloten worden met een hangslot. Verder staat er een soort stellage waarin een ruim aanbod van badslippers in verschillende maten liggen. Bovenaan de trap liggen ook de handdoeken die men dan kan omslaan. Badjassen zijn er niet, en worden kennelijk uitsluitend op verzoek uitgereikt. Behalve de omkleedruimte bevinden zich op deze verdieping nog een toilet, een grote, goed verlichte en schone doucheruimte alsmede 3 kamers.
Als je de trap afgaat kom je in een klein halletje waar zich opnieuw een toilet bevindt. Dit halletje doorlopend betreedt je de eigenlijke club. Onmiddellijk is er links een klein kamertje met 3 banken en in de hoek een tv. Dan kom je in de grote ruimte die min of meer in de stukken is verdeeld. In het grootste stuk staat de bar. Deze ruimte is gescheiden door een laag muurtje van de tweede ruime kamer, waarin zich enkele banken bevinden alsmede een tafel met comfortabele stoelen en 2 tv’s aan de muur waarop sport te zien is. Deze ruimte heeft een schuifdeur naar de tuin. Als laatste is er naast de bar ruimte opnieuw een ruime kamer met weer een aantal banken en in het midden een danspaal. Deze werd tijdens mijn bezoek niet gebruikt. Ook is deze kamer enigszins in tweeën gedeeld door een gordijn, waarachter zich een bank en een bed bevindt.
Als je de barruimte voorloopt kom je in een gang met zwart-witte tegels en enkele treden. Deze gang leidt naar een ruimte waarin zich 2 ruime bedden bevinden, welke een klein beetje afgeschermd worden door een soort vitrage/gordijn. Van deze 2 bedden wordt door de aanwezige dames regelmatig gebruik gemaakt om een bezoeker te verwennen. Verder bevindt zich langs de muren diverse kamers , een soort van mini-bioscoop, een toilet voor de dames en een toilet voor de heren, opnieuw een ruime, goed verlichte douche gelegenheid en tenslotte een ruimte met een whirlpool.
Via de ruimte van de whirlpool kan je ook in de tuin komen. Deze is verbazend ruim met een zwembad, welke het midden houdt tussen de badkuip van Venus in Hamminkeln en een zwembad uit Parksauna Residenz. Ook bevindt zich hier een sauna welke goed op temperatuur is en een blokhut van de masseuse.
De aanwezige dames zien er geen van allen afstotelijk uit. Het varieert van jong , slank en blond tot de wat oudere dame, donker haar en iets voller. Allen zijn Europees, en verlenen voor zover ik dat heb kunnen beoordelen ( en wat uiteraard niet geheel objectief is) een goede service. Dit begint al bij de meeste dames op de bank zelf.
Dan komen we toe aan de merkwaardige zaken van Zeus. Er is geen eetgedeelte, waar je kunt kijken wat je wilt eten. Ik heb enkele mensen gezien met een bord. Dit moet je kennelijk bestellen bij de bar, en dient ook betaald te worden, als ik anderen goed heb begrepen. De dames vragen per half uur het bedrag van € 40,=, verhoogd met toeslagen voor extra’s, welke in andere clubs standaard bij de prijs zijn inbegrepen. Dit is nog enigszins te begrijpen., maar wat ik niet kan volgen is de prijsopbouw van de club zelf. De toegang wordt betaald bij vertrek uit de club. Zoals al eerder is beschreven dien je € 40,= te betalen als je de club verlaat zonder naar de kamer te zijn geweest. Ben je 1 keer naar de kamer geweest komt er €40,= op de rekening te staan voor de club. Elk volgens kamerbezoek kost dan, behalve de prijs voor de diensten van de dame, steeds € 20,= extra voor de club. Kort samengevat komt het dus neer op de volgende conclusie: bij de meeste saunaclubs betaal je € 60,= entree, en kun je daarvoor eten en drinken. Bij Zeus kost elk drankje minimaal €3,=. Dus als je voor slechts 1 kamergang gaat met een dame en daarbij niets drinkt ben je goedkoper uit dan in een andere saunaclub. Blijf je wat langer, drink je iets en ga je vaker naar de kamer, zoals de meeste bezoekers doen, dan kan de rekening ongemerkt aardig oplopen.
Dan mijn conclusie. Als niet-roker valt het mij op dat er door bijna de gehele club gerookt mag worden, ondanks dat er ook in Duitsland een rokverbod schijnt te bestaan. Als de totale ambiance van de club in orde is, waarom dan nog van die lelijke fabriekslockers? Neem een voorbeeld aan Golden Time, Venus te Hamminkels, Residenz, Happy Garden en vele ander clubs die wel de moeite nemen om hier fatsoenlijk kastjes voor neer te zetten. Geef verder de bezoeker bij de entree de keus tussen een handdoek of een badjas, zonder dat er om gevraagd dient te worden. Tenslotte de totaal absurde manier van toegang heffen. Neem gewoon een vast bedrag, en calculeer daar het gebruik van eten en drinken in. Op deze manier weet een bezoeker direct wat hij kwijt is en hoeft hij niet steeds te rekenen wat hij bij het vertrek moet betalen. Deze manier van toegang heffen geeft geen positief gevoel bij mij. Als een club in het Ruhrgebied deze manier zou overnemen vermoed ik dat hij niet lang zou kunnen blijven bestaan. Door de berichten van anderen wist ik waar ik aan begon. De sfeer, inrichting van de club, het uiterlijk en de inzet van de dames zijn allemaal in orde, maar de vreemde prijsstelling van de club zelf vind ik uitermate teleurstellend. Hoewel ik in mijn leven al vele clubs in binnen- en buitenland bezocht heb, zonder hierover te berichten, is dit de eerste keer dat ik niet weet of ik deze club kan aanraden of niet. Misschien moet ieder dat in dit geval maar zelf ondervinden.
Binsbergen
21 oktober 2019, 12:34
Vraagje: de € 40 resp € 20 is dat per half uur of ongeacht de duur per kamergang? Ik neem aan per halfuur: dus een uurtje kamers kost dan 2x€40 voor de dame en 2x € 40 voor de club of: 2 x € 40 voor de dame en 1 x 40 + 1 x € 20 voor de club? Niet echt helder.
Sjaaksnaak
22 oktober 2019, 21:05
2 x € 40 voor de dame en 1 x 40 + 1 x € 20 voor de club? Niet echt helder.
Zo is het! Na de eerste kamer betaal je geen 40€ maar 20€ aan het huis. Eerste uur kost dus 2x40 voor de dame en 60€ voor het huis=140€
Maar ik geloof dat de meesten het geen uur volhouden, in positieve zin dan...
Rolls38
6 november 2019, 14:41
Afgelopen vrijdag een Zeus bezocht tijdens de Halloween Party echt ik heb me prima vermaakt voor € 10,00 extra uitgebreid drank en fijn gegrild vlees en de dames waren weer top zoals ik dat hier gewend ben.
Ik kom hier al heel wat jaren maar had echter nog nooit een Event bezocht dus dit is me top bevallen en heb zin in meer 3 super kamersessies gehad met Florina, Andrea en daarvan ben ik de naam vergeten . Echt dit is mij favoriet ik kwam ook regelmatig in Gallardo maar dit is rampzalig abrupt beëindigd eeuwig zonde kwam er graag.
Reis veel door Duitsland en weet iemand nog een club die ik absoluut moet bezoeken dan hoor ik dat graag ik weet dat smaak verschilt bedankt alvast![emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wanderer13
5 januari 2020, 16:25
Goed, het is niet verstandig in het eerste weekend van een jaar een club te bezoeken, of anders alleen met zeer lage verwachtingen.
Zeus verandert niet. Het is nog steeds het thuishonk van de Duitse stammies. En die zien er precies uit zoals je je een duitse Stammkunde voorstelt. En die doen wat je je voorstelt bij een stammie in zijn comfort zone. Voor het overige kan ik overtypen wat hierboven al geschreven is over de club en de gewoonten. Zelfs de porno op de schermen was nog hetzelfde.
Van de 28 foto's op de website vandaag 9 in levende (en ontklede) lijve aanwezig. Eigenlijk net te weinig voor het aantal mannen, dus de dames deden goede zaken. Maar de servicestandaard is nog steeds solide en goed te noemen.
Toch nog een nieuwjaarsduik tussen de benen van 2 favorietjes. En kusjes van beide bij het afscheid. Vertrokken als een tevreden man.
Wanderer13
16 augustus 2020, 13:32
Volgens de website nu alleen erotische massage.
Zo wanhopig ben ik nog niet
mentholbear
16 augustus 2020, 23:45
Volgens de website nu alleen erotische massage.
Zo wanhopig ben ik nog niet
Uhm, zelfs geen erotische massage toch?
David Golero
14 september 2020, 16:44
Ben zelf niet zo'n beller maar ik vermoed dat Zeus ook weer open is.
Onlangs stond er op de website dat er enkel massage wordt gegeven en ik zie nu dat de site 'back to normal' is.
Wellicht weten anderen op dit forum meer...
Mandrake2
14 september 2020, 23:30
Zeus is back in business zoals voor de Corona tijd.
Sjaaksnaak
15 september 2020, 10:30
Zeus is back in business zoals voor de Corona tijd.
Maar wel met mondkapjes op binnen? Is dat dan ook op de kamer? Enig idee hoe het daar is mbt de open ruimtes qua seks? Lijkt me niet raar dat er nu alleen op de kamer gewerkt wordt ipv de openbare ruimtes daar...
David Golero
17 september 2020, 21:11
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... Vandaag Zeus bezocht!
Was er al lekker vroeg bij, om 11:30 stond ik met een mondkapje aan de deur.
De parking was aardig leeg en dat vind ik prima
Deur werd opengedaan door een DVP en ik mocht een formulier invullen.
Hop naar boven, omkleden en douchen en weer naar beneden.
Beneden waren zo rond de 8 DVP's aanwezig en een beer of 3..
Laat ik het kort en krachtig houden...de pre-sales zijn als zoals ze vroeger waren - en public - en mondkapje kon ik om mijn pols binden.
Heb 2 sessies zoals vanouds mogen beleven en ben om 13:00 weer vertrokken ivm verplichtingen.
De DVP vertelde mij dat ze sinds 6 dagen open zijn zoals vanouds, hiervoor massage 3 weken, en het loopt storm.
Vooral rond een uur of 14:00 schijnt het vol te lopen en dan mag je zo goed als een nummertje trekken, zei ze.
Ook is er vrees voor een her-sluiting want in die deelstaat is er sprake van een algeheel verbod op prostitutie dus ze ervaart elke dag alsof het de laatste kan zijn......
Hopen van niet!
johnny1987
8 oktober 2020, 12:05
hey mensen
ik was beland bij fkk zeus.
dames liepen ook naakt rond ca 10 dames.
opzet is wel compleet anders dan de rest van de ffk`s die ik kende.
geen entree betalen.
niet alcohol 3 euro
met alcohol 4 euro
kamerbezoek betalen aan de dame en aan het huis.
dame 40 euro half uur zonder extra
huis 1e bezoekje 40 euro 2e bezoekje 20 euro.
leuke dames maar voor mij best ver rijden normaal gezien.
dit was mijn ervaring weer.
David Golero
14 juni 2021, 15:09
Blijkbaar al weer geopend vanaf 9.6 , zie de website!
Harrynack
20 juni 2021, 13:21
Woensdag 16 juni ben ik weer eens op bezoek gegaan. Na het invullen van een formulier kon je zo naar binnen en is het zoals voorheen. Er waren ongeveer 10 dames aanwezig, waarvan het merendeel niet aan de GT criteria zouden voldoen. Persoonlijk zag ik 3 stunners, maar dat is persoonlijk.
Ik ben bij Vicky op de bank gaan zitten waar ik hartelijk ontvangen werd met een potje glijmiddel. Op de bank glibberde ze ongeveer 5 minuten over me heen waarna we verder zijn gegaan op de open bedden achter. Lekker half uurtje gehad, zeker wel iemand die ik nog eens zou willen bezoeken.
In de prijzen is niets veranderd, alles is gelijk gebleven. Alleen is de whirlpool verdwenen, een enorm gemis als je het mij vraagt. Als saunaclub is het dus niet veel bijzonders meer, maar de dames geven 100% en dat is zeker wat waard lijkt me.
Wanderer13
17 augustus 2021, 20:26
Ik schreef hier al eerder dat deze club niet verandert. (en ik ben te lui voor copy-paste)
Toch een beetje: de dames zijn zich aan het aankleden. Nu ook op maandag en woensdag een outfitje. Voor de liefhebbers (?). Ik weet niet of het veel om het lijf krijgt (niet aan mij besteed). Dat betekent dat de echte FKK dagen nu nog zijn: vrijdag, zaterdag, zondag.
Voor de covid ligt er een formuliertje voor volledige naam & adres gegevens.
En verder is de club zoals altijd: nog steeds een huiskamer voor de stammies. Nog steeds hetzelfde model voor betaling. En, belangrijker, nog steeds min of meer dezelfde dames. Kijk op de website voor een indruk, en verwacht dat er elke dag zo rond de 9 - 12 dames werken. Het meest belangrijk: de service is nog steeds goed.
Voor liefhebbers die zich een tijd willen ontspannen in een club die verder geen pretenties heeft.
Wanderer13
6 december 2021, 21:09
Voor de beren uit het noorden voor wie de club die we niet noemen te ver is, en de populairste club te veel mannen, en die toch zin hebben is Zeus nog altijd een vetrouwd adres.
Ook hier is de lijst covid regels langer geworden. Op de parkeerplaats staat een cabine waar een vriendelijke meneer vraagt naar vaccinatie en de sneltest afneemt (ook hier 2G+). Na het invullen van het papiertje met naam en adres bleek de sneltest klaar, dus eigenlijk geen vertraging. Daarnaast moet je nu ook een FP2 mondkapje bij je hebben, het andere model wordt niet meer geaccepteerd. Voordeel van al deze regels is wel dat een sexclub tegenwoordig de veiligste plaats in Europa is.
En toen was alles weer zoals het was. Nog steeds meer een huiskamer dan een club. Nog steeds min of meer dezelfde groep dames waarvan ongeveer 10 aanwezig, in nog steeds detzelfe (gebrek aan) outfit. Nog steeds de betaling aan dame en bij vertrek aan het huis (+5 voor de sneltest). Kijk naar de eerdere verhalen hier, en naar de beelden op de website en je hebt een goed beeld.
Maar toch: de gezellige Duitse liedjes en popmuziek uit de tijd dat we nog jong waren, ontspannen kunnen rondhangen en niets doen (of als je dat niet kunt voetbal op TV en porno op schermen), het vooraf zoenen op de bankjes en de bijna gegarandeerde goede service op de kamer. Wat is covid soms ver weg.
Sjaaksnaak
7 december 2021, 06:19
Dank dat iemand hier Zeus nog levend houdt op het forum. Met wie heb je een kamertje van de binnenkant bekeken (hier hoeft het niet perse in de kamer, maar bij wijze van spreken dan…)
Broznjev
7 december 2021, 20:18
En eenmaal binnen kan de ffp2 toch af mag ik aannemen?
Tongzoenen is er de standaard? Wil binnenkort eigenlijk wel langs.
Wanderer13
7 december 2021, 21:00
Voor Sjaaksnaak en Broznjev:
Tongzoenen is inderdaad nog steeds standaard (met een enkele uitzondering). En veel dames zoenen nog goed. Deze club kies je niet voor de mooiste meiden, maar de service is goed. De binnenkant van de kamers begint inmiddels met een behoorlijk deel van de line up te worden. Geen namen hier, omdat een van mijn favorietjes langzzam in een jaloerse echtgenote lijkt te veranderen.
Sjaaksnaak
9 december 2021, 11:58
Voor Sjaaksnaak en Broznjev:
Tongzoenen is inderdaad nog steeds standaard (met een enkele uitzondering). En veel dames zoenen nog goed. Deze club kies je niet voor de mooiste meiden, maar de service is goed. De binnenkant van de kamers begint inmiddels met een behoorlijk deel van de line up te worden. Geen namen hier, omdat een van mijn favorietjes langzzam in een jaloerse echtgenote lijkt te veranderen.
Haha, is het zo erg?
Een dvp die het concept niet helemaal begrijpt [emoji3061]
Broznjev
13 december 2021, 17:31
Vanmiddag hier geweest. Copy/paste van de bovenstaande verhalen. 2 sessies gehad, en 1 cola. 183€ lichter. Beide meisjes 60€ en het huis 60+3. Paar tientjes benzine. Vorige 2 uitstapjes bij Lavita goedkoper uit, maar dit was toch een veel betere ervaring. Meisjes namen echt de tijd en deden erg hun best. Waren niet erg veel beren op de maandag, gisteren wel erg druk vertelde Corinna.
Ook niet zo heel veel vrouwen aanwezig, veel willen thuis (meestal Roemenië) zijn voor de kerst. Zag een stuk of 8 denk ik.
Broznjev
13 december 2021, 17:47
Overigens was de 2g+ regel al weer overboord. Had geen internetverbinding, qr code kwam niet naar boven. Maar een vluchtige blik was voldoende blijkbaar.
Dennis
14 december 2021, 04:18
. 2 sessies gehad, en 1 cola. 183€ lichter. Beide meisjes 60€ en het huis 60+3.
?? Volgens de website zijn de prijzen € 80 voor 1x "Spass" en de volgende keer € 60, dat zou dan € 140 zijn bij 2 sessies. Jij betaalde € 60 voor de dames (fair enough), maar ook € 60 entree én dan nog voor drankjes ook? Daarmee lijkt de prijzen op de website niet meer te kloppen!?
Wellicht tegen beter weten in, maar enige kans op tenminste een redelijk aanbod tussen. Kerst en Oud & Nieuw?
Peter NL
14 december 2021, 06:51
?? Volgens de website zijn de prijzen € 80 voor 1x "Spass" en de volgende keer € 60, dat zou dan € 140 zijn bij 2 sessies. Jij betaalde € 60 voor de dames (fair enough), maar ook € 60 entree én dan nog voor drankjes ook? Daarmee lijkt de prijzen op de website niet meer te kloppen!
Je betaalt de dames € 20 extra als je de ‘ouderwetse’ orale service wil :t1525:
Dennis
14 december 2021, 07:01
Je betaalt de dames € 20 extra als je de ‘ouderwetse’ orale service wil [emoji2955]Duidelijk [emoji6]
Broznjev
14 december 2021, 13:45
Klopt helemaal. Niet goedkoop. Wel goed.
mentholbear
17 december 2021, 12:12
Overigens was de 2g+ regel al weer overboord. Had geen internetverbinding, qr code kwam niet naar boven
Ik neem daarom altijd als backup op papier officieel printje van QR mee.
Maar hoezo geldt 2G+ niet meer? Is het daar alweer voldoende om alleen gevaccineerd te zijn en moet je niet meer verplicht nog een test afnemen?
Broznjev
17 december 2021, 13:39
Nee, de testcontainer stond er nog wel, maar geimpft oder genesen was voldoende.
Willi47
18 december 2021, 19:54
Nee, de testcontainer stond er nog wel, maar geimpft oder genesen was voldoende.
Op dit moment 18.12. is 2G+ de regel. Zie: niedersachsen.de (Warnstufe 2) !!
Broznjev
19 december 2021, 18:57
https://i.ibb.co/vvckFRt/Screenshot-20211219-195456-Chrome.jpg
Sjaaksnaak
23 december 2021, 15:49
Vandaag maar weer eens poolshoogte gaan nemen. Ik was eerder klaar en ik had al lang geen seks meer gehad.
Dodelijk is het dan om naar Zeus te gaan. De club straalt vooral porno uit. De deur werd door Diana open gedaan. Wat een ongelofelijk mooie kont heeft zij! De keuze was dus eigenlijk bij de deur al gemaakt.
Ze heeft de 2g check gedaan. Geen test afgenomen. Verder uitleg over de prijzen. Niets veranderd tov eerdere berichten.
Eenmaal binnen is de sfeer als vanouds.
Ben maar even bij Diana op het bankje geschoven. Direct actie op de bank! Wij zijn daarna naar de witte open bedden gegaan. Daar heeft het circus niet langer dan 10 minuten geduurd [emoji12]. Zoals gezegd, de druk was hoog.
Nog een beetje rondgehangen en daarna maar weer naar huis gegaan.
Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren de komende weken. Ik heb in ieder geval weer even wat druk van de ketel kunnen halen.
fibonnacci
17 januari 2022, 14:17
Geen sneltest meer. Corona App en Luca volstaan. FFP2 mondkapjes alleen in de gangpaden. Als je alleen katoen hebt, krijg je er één.
Het geheel ziet er super uit. Luxe, schoon, veel badhanddoeken, slippers, ruime douches en bedden.
De dames dringen zich niet op en zijn vaak goed genoeg in Duits en/of Engels.
Ze zoenen als een wilde en veel is mogelijk, maar niet alles.
Wel goed aangeven wat je wil en tijd nemen. Daardoor krijgen de dames er zelf ook plezier in en dat werkt aanstekelijk.
fibonnacci
17 januari 2022, 14:18
Geen sneltest meer. Corona App en Luca volstaan. FFP2 mondkapjes alleen in de gangpaden. Als je alleen katoen hebt, krijg je er één.
Het geheel ziet er super uit. Luxe, schoon, veel badhanddoeken, slippers, ruime douches en bedden.
De dames dringen zich niet op en zijn vaak goed genoeg in Duits en/of Engels.
Ze zoenen en pijpen als een wilde en veel is mogelijk, maar niet alles.
Wel goed aangeven wat je wil en tijd nemen. Daardoor krijgen de dames er zelf ook plezier in en dat werkt aanstekelijk.
David Golero
11 april 2022, 10:38
Vorige week was ik weer in de buurt van deze club en heb een bezoek gebracht. Bij binnenkomst was alles hetzelfde, naam achterlaten en omkleden.
Beneden was ik aangenaam verrast, denk een 10 dames binnen en wellicht 4 beren. In principe was er niks veranderd alleen hadden ze de jacuzzi weg gehaald (achterin bij de openbare bedden) wat ik erg jammer vind.
Heb een sessie gemaakt met de blonde milf die vaak tegenover de bar op een een bank zit en later met een Ghanese. Pre-sales en kwaliteit van de dames nog net zo goed als pre-corona en heb hier ook geen enkele opmerking over. Het enige is de prijs verhoging. Zeus was altijd al niet de goedkoopste maar nu was ik met 2 kamergangen, een paar drankjes en een bord Bratwurst met Kartoffelsalade bijna 200 Euro kwijt. En zoals reeds vermeld, wellness was niet meer wat het was.
Over de dag heb ik ook niet zo heel veel Ijsberen gezien, wellicht inzake de hoge prijs?
Wanderer13
11 april 2022, 20:59
........................... Het enige is de prijs verhoging. Zeus was altijd al niet de goedkoopste maar nu was ik met 2 kamergangen, een paar drankjes en een bord Bratwurst met Kartoffelsalade bijna 200 Euro kwijt. ................... Over de dag heb ik ook niet zo heel veel Ijsberen gezien, wellicht inzake de hoge prijs?
Voor zover ik weet is de prijs niet hoger dan voorgaande jaren. Ik heb hetzelfde betaald als voorheen, en ook op de website staan de gebruikelijke prijzen.
Misschien verwarring over de 20 trinkgeld voor dat ene extraatje?
Mandrake2
11 april 2022, 21:11
Zeus is inderdaad niet de goedkoopste. Afgezien van de kwaliteit van de aanwezige vrouwen is er weinig wat de prijsstelling rechtvaardigt. Je betaalt daar €60,= voor een service waar je in de meeste clubs nog €50,= voor betaalt, of in andere clubs hetzelfde bedrag. Wat deze club duurder maakt is dat je voor elke kamergang ook nog €20,= aan de club kwijt bent. Tel daarbij op dat er geen jacuzzi of masseur meer is en je ook voor elk drankje moet betalen alsmede voor het eten. Of deze club dat waard is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar persoonlijk vind ik het de totaalprijs die de club incasseert niet waard voor hetgeen ze bieden
Wanderer13
11 april 2022, 21:12
Je moet eigenlijk iets positiefs schrijven over Zeus. En dan gelijk het probleem: er is vrijwel nooit iets nieuws te melden. De club draait door zoals die al een tijd draait. Wat ik eerder schreef geldt nog steeds.
Inmiddels zijn alle corona regels verdwenen, dus de huiskamer weer helemaal zoals het was. Aanwezig ongeveer 10 dames, in het weekend in hun geboortepak. De vaste stammies komen nog steeds, waarbij opvallend is dat een aantal slechts binnen loopt voor een enkele wip en dan weer verder gaat. Voor de rest is er tussen de kamers door bijpraten met de gastvrouw aan de bar en uiteraard voetbal. Pre-sales op de bankjes nog steeds als gewoonlijk. Service op de kamer nog steeds goed.
Inmiddels zie ik dat ik al met 15 van de 21 op de website de kamer heb gedeeld, en het probleem is dat de lijst met mogelijke herhalingen bij elke kamer langer wordt. Ook de nieuwe aanwinsten (Lorena en Roxana) hebben zich aangepast aan de standaard van het huis.
Dus weer een aangename middag. Uitkijken naar de zomer als we ook weer in de tuin kunnen zitten.
Sjaaksnaak
11 april 2022, 22:45
Helemaal eens met eerdere berichten. Er verandert hier weinig, behalve de jacuzzi. Laat dat nou net een tegenvallende verandering zijn…
Afgelopen maandag ben ik hier op bezoek geweest. Ik heb hier inmiddels mijn favoriete dames en als die er zijn kan het eigenlijk niet meer stuk.
Meestal weten ze me wel te herinneren, dit verbaast mij eigenlijk wel, want zo vaak kom ik hier nou ook weer niet.
Overigens is er inmiddels wel een masseur aanwezig. Picasso. Ik zou niet weten of het een aanrader is.
Duur is het hier wel, alleen ik kies altijd de optie zonder extraatje, dus dan is het niet veel duurder dan ergens anders, uitgezonderd het eten en drinken dan.
Afgelopen maandag ben ik voor het eerst met Ramona de kamer opgegaan. Voor mij heeft ze het perfecte lichaam. Alleen komt ze wat negatief over. Het leven in de prostitutie valt niet mee, maar om dat nou aan je klanten te gaan vertellen…
Andrea was veel positiever. Uiteindelijk is het vast een show. Deze dame is een betere entertainer.
Voor mij een fijn adres, misschien juist wel vanwege de weinige veranderingen. Je moet er niet heen gaan voor social talks, over het algemene is het publiek wat ouder en zeer op zichzelf (Munsterlander worden deze ijsberen ook wel genoemd, dit zijn geen kuddedieren).
Je moet er wel heen gaan als je van openbare actie houdt, dat gebeurt hier aan de lopende band en op zowat elke plek.
Willem2
12 april 2022, 21:28
Overigens is er inmiddels wel een masseur aanwezig. Picasso. Ik zou niet weten of het een aanrader is.
dat kan je ergens anders wel nalezen dat het om andere redenen niet zo´n succes schijnt te zijn.
Bijna zeker dat de jacuzzi is afgekeurd vanwege het filtersysteem.
Sjaaksnaak
13 april 2022, 17:58
dat kan je ergens anders wel nalezen dat het om andere redenen niet zo´n succes schijnt te zijn.
Bijna zeker dat de jacuzzi is afgekeurd vanwege het filtersysteem.
Ja, ik zie die Picasso ook de hele tijd iedereen aanspreken. Dat doen zelfs de dames niet. Meestal is dat al niet zo’n goed teken.
Jacuzzi zal inderdaad wel afgekeurd zijn. Rook de laatste keren ook al niet zo fris. Helaas geen reparatie, maar een nieuw bed….
Mandrake2
13 april 2022, 18:09
Die Picasso schijnt al zijn koffers (verplicht) te hebben gepakt. Dus geen masseur en geen jacuzzi meer. Alleen ern sauna, betalen voor eten en drinken en aan de club extra betalen voor elke kamergang
Sjaaksnaak
14 april 2022, 14:06
Goh, das dan nieuw. Vorige week liep hij er nog wel rond…
mentholbear
15 april 2022, 14:46
opvallend is dat een aantal slechts binnen loopt voor een enkele wip en dan weer verder gaat.
Niet zo gek als je voor elke slok en hapje moet dokken. Misschien dat ze gauw vertrokken om de happy hour elders te halen ;)
cornelis312
17 april 2022, 12:32
Oprechte vraag:
Ik zit er aan te denken om een bezoek te brengen aan Bernds of aan Zeus.
Qua afstand en prijzen komen die min of meer overeen.
Over Bernds kan ik de laatste maanden niet veel meer vinden.
Iemand een suggestie welke meer aan te raden is? Zonder een zware discussie te willen starten, uiteraard, is maar een hobby:redface:
rob45
17 april 2022, 13:51
Voor mij is Bernds ook al weer jaren geleden, Wallenhorst ken ik niet maar als ik de gok moest nemen ging ik voor Bernds.Old school sex heeft Badslippers mij ooit medegedeeld.
Mandrake2
17 april 2022, 14:28
Als je wat drinkt en eet en meerdere keren naar de kamer gaat is Zeus duurder. Maar er zijn wel meer vrouwen
cornelis312
18 april 2022, 10:30
Als je wat drinkt en eet en meerdere keren naar de kamer gaat is Zeus duurder. Maar er zijn wel meer vrouwen
Dat valt mee. 3 kamergangen kom ik bij Zeus op 80+60+60, en bij Bernds op 70 (toegang) + 3*50. Dat scheelt twee tientjes, en als je wat drinkt bij Zeus, dan kom je volgens mij gelijk uit, het ontloopt elkaar niet veel.
Het argument van de "meer vrouwen", dat telt zeker. Zeus is ook veel groter, zie ik.
Ik wil deze week eens gaan kijken, en ik denk dat ik van te voren wel even bel hoeveel dames er zijn (Paasvakantie veroorzaakt vaak leegloop).
Het gaat eigenlijk meer om de sfeer an sich. Of het een beetje plezant is, ook buiten de kamergangen om. Ik was een keer in een FKK in Dortmund, en daar was ik de enige beer tussen 12 dames en voelde me daar niet zo prettig..:frown:
En in Arabella waren er weer 3-4 keer zoveel beren als dames, dus daar was ook geen introductiegesprek mogelijk.:rolleyes:
Een eerste keer is altijd wennen, en soms gok je mis, maar om de kans te verkleinen, denk ik, ik vraag het hier, bij de deskundigen.:)
Mandrake2
18 april 2022, 12:42
Ik ben een paar keer bij bernds geweest en vaker bij zeus. Voor mij is de afstand ongeveer gelijk. Maar in vind dat er bij zeus meer aktie is als er meer mannen zijn. Maar dat is een persoonlijke mening en niet geheel objectief. Bovendien gaat zeus vroeger open. Hoewel duurden misschien toch weer eens een bezoek brengen binnenkort
Wanderer13
18 april 2022, 13:00
Niet zo gek als je voor elke slok en hapje moet dokken. Misschien dat ze gauw vertrokken om de happy hour elders te halen ;)
Niet iedereen brengt de dagen door met hoerenlopen. Deze heren gaan naar huis. Bij Zeus wipt de stammkunde binnen voor zijn vaste wip zoals elders de stamgast binnenwipt voor zijn vaste biertje in zijn stamkroegje.
Peter NL
18 april 2022, 13:18
Dat valt mee. 3 kamergangen kom ik bij Zeus op 80+60+60, en bij Bernds op 70 (toegang) + 3*50. Dat scheelt twee tientjes, en als je wat drinkt bij Zeus, dan kom je volgens mij gelijk uit, het ontloopt elkaar niet veel…
Vergeet niet dat er bij Zeus nog 20 euro per kamer bijkomt als je oraal ‘op authentieke wijze’ wilt [emoji6]
cornelis312
18 april 2022, 17:41
Vergeet niet dat er bij Zeus nog 20 euro per kamer bijkomt als je oraal ‘op authentieke wijze’ wilt [emoji6]
En dat is bij Bernds niet zo?
Omdat op freiercafe staat: Die halbe Stunde kostet dann 50 Euro, Extras zwischen 50 und 100 Euro
Dan weet je ook niet van te voren waar je aan toe bent..
schoolmeester
18 april 2022, 17:44
Nee.
Peter NL
18 april 2022, 19:10
En dat is bij Bernds niet zo?
Omdat op freiercafe staat: Die halbe Stunde kostet dann 50 Euro, Extras zwischen 50 und 100 Euro
Dan weet je ook niet van te voren waar je aan toe bent..
Ik ben er al enige tijd niet meer geweest, maar bij Bernds was ouderwets oraal (zelfs tot en met de ontlading) altijd bij de 50 euro inbegrepen. Anaal bijvoorbeeld viel onder de extra’s.
schoolmeester
18 april 2022, 19:51
FT is geen extra bij Bernds.
Sjaaksnaak
19 april 2022, 09:32
Dat valt mee. 3 kamergangen kom ik bij Zeus op 80+60+60, en bij Bernds op 70 (toegang) + 3*50. Dat scheelt twee tientjes, en als je wat drinkt bij Zeus, dan kom je volgens mij gelijk uit, het ontloopt elkaar niet veel.
Klopt, dit rekenvoorbeeld is incl rubberkorting. Dat moet je wel aangeven, de dames gaan er standaard vanuit dat je het ouderwets wilt en dat kost €20,- extra. In dat geval singel dus 100+80+80. Ben je nog steeds goedkoper uit dan de NL bordelen, maar niet in vergelijking met andere saunaclubs.
Het gaat echter ook om de mogelijkheden en de sfeer. Daar is Zeus wel bijzonder in vind ik.
Zeus is al vanaf 10 uur open, mijn ervaring is echter wel dat tegen 16 uur er duidelijk meer beren binnenkomen. Dus als je wat zou willen rondkijken en actie wilt zien is heel vroeg niet direct logisch. Overigens zijn de beren hier niet zo open en sociaal vind ik. Het blijven hier vooral echte Münsterlanders
cornelis312
19 april 2022, 10:20
Iedereen dank voor de info.
Ik zal morgen eens bellen hoeveel dames er zijn (het is Paavakantie :tongue:), en dan vermeld ik mijn ervaringen wel hier. Na jullie reacties heb ik een lichte voorkeur voor Bernds (de Müinstenerlanders en het goed van te voren moeten onderhandelen), maar dat hangt ook af van het aantal dames.
Sjaaksnaak
20 april 2022, 13:44
Nouja, ik ervaar het bij Zeus niet als onderhandelen hoor. Eerder even aangeven wat je zou willen. Als je al zonder zou willen hoef je niet te onderhandelen, zou je met willen dan moet je dat aangeven (dus dat is niet onderhandelen.) Succes, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Broznjev
21 april 2022, 16:44
Ik ben ook benieuwd. :)
Vorige week maandag hier geweest. Was er vrij vroeg.
Oog viel al snel op de volslanke Vanessa, voor de meeste beren te chubby vermoed ik, maar precies mijn type.
Hele lieve meid ook. Fijn half uurtje beleefd.
Vertelde dat ze van 10.00 tot 22.00 werkte, andere groep van 12.00 tot 24.00.
Na het middaguur werd het inderdaad een stuk drukker met dames, niet gelijk met beren, dus dat is misschien een mooie sweetspot voor wie een bezoek overweegt.
Na een uurtje pauze Roxana meegenomen naar een kamer. Meisje heeft de mooiste borsten die ik in P6 ben tegengekomen, maar de wip was teleurstellend. Weinig enthousiasme. Ik weet ook wel dat het werk is en geen hobby, maar probeer toch een beetje plezier te acteren voor je klanten. Komen ze misschien een keer terug.
Ik heb Bernds gegoogeld, maar te ver rijden vanuit zuidoost Drenthe.
Als iemand betere suggesties heeft hoor ik ze graag. :)
Alvast bedankt!
Sjaaksnaak
22 april 2022, 11:38
Ik ben ook benieuwd. :)
Vorige week maandag hier geweest. Was er vrij vroeg.
Oog viel al snel op de volslanke Vanessa, voor de meeste beren te chubby vermoed ik, maar precies mijn type.
Hele lieve meid ook. Fijn half uurtje beleefd.
Vertelde dat ze van 10.00 tot 22.00 werkte, andere groep van 12.00 tot 24.00.
Na het middaguur werd het inderdaad een stuk drukker met dames, niet gelijk met beren, dus dat is misschien een mooie sweetspot voor wie een bezoek overweegt.
Na een uurtje pauze Roxana meegenomen naar een kamer. Meisje heeft de mooiste borsten die ik in P6 ben tegengekomen, maar de wip was teleurstellend. Weinig enthousiasme. Ik weet ook wel dat het werk is en geen hobby, maar probeer toch een beetje plezier te acteren voor je klanten. Komen ze misschien een keer terug.
Ik heb Bernds gegoogeld, maar te ver rijden vanuit zuidoost Drenthe.
Als iemand betere suggesties heeft hoor ik ze graag. :)
Alvast bedankt!
Wij komen uit ongeveer dezelfde hoek. Meestal ga ik naar Wallenhorst, als het bij Zeus niet lukt dan is er nog een club in Wallenhorst. Wel een beetje een donker hol, maar de dames zijn leuk en de service is prima.
Anders rijd ik naar Venus in Hamminkeln, dat is een mooie club met goede service (zoals Zeus). We erg veel skinny dames.
Een andere optie is Dorsten, daar zit Heavensgate. Meer een standaard club, maar we een prima welness..
mentholbear
23 april 2022, 00:26
Een andere optie is Dorsten, daar zit Heavensgate. Meer een standaard club, maar we een prima welness..
Wellness vond ik wel wat muf ruiken in de kelder. Restaurantje in Amerikaanse stijl vond ik wel geinig.
Broznjev
23 april 2022, 12:09
Ben woensdag vrij, zit een beetje te twijfelen tussen Lavita, Zeus, Venus Hammilkn en Heavensgate.
Laatste twee opties zijn iets verder rijden.
Ben een beetje bang dat Dorsten erg druk is met Nederlanders. (Koningsdag). Maar zeker een optie. Venus veel gepannekoekt lees ik. Zal het dan wel niet worden tenzij iemand van jullie mij van het tegendeel kan overtuigen.
Sjaaksnaak
24 april 2022, 16:48
Ben woensdag vrij, zit een beetje te twijfelen tussen Lavita, Zeus, Venus Hammilkn en Heavensgate.
Laatste twee opties zijn iets verder rijden.
Ben een beetje bang dat Dorsten erg druk is met Nederlanders. (Koningsdag). Maar zeker een optie. Venus veel gepannekoekt lees ik. Zal het dan wel niet worden tenzij iemand van jullie mij van het tegendeel kan overtuigen.
Ben je in alle clubs al eens geweest?
Ik kan me drukte in Dorsten echt niet voorstellen. Dat zou ik dan eerder in Hamminkeln verwachten.
De clubs zijn behoorlijk verschillend qua fasciliteiten en sfeer. Lavita is echt een oude donkere hut waar je eigenlijk alleen voor de dames heengaat. Eten is ruk daar. Zeus heeft wel wat te eten. Zeus heeft een enorm porno gehalte en een aardige sauna.
Dorsten heeft een jacuzzi en een paar sauna’s + masseur. Daar dan weer weinig vrouwen. Wel aardig eten.
Hamminkeln heeft het allemaal, maar daarom komen daar dus weer zo veel beren op af. Dat kan in Venus echt enorm storend zijn.
Een optie is om op woensdag het live verslag van Venus in de gaten te houden. Dan kan je echter wel pas halverwege er naartoe
Sjaaksnaak
24 april 2022, 16:55
Wellness vond ik wel wat muf ruiken in de kelder. Restaurantje in Amerikaanse stijl vond ik wel geinig.
Ja dat klopt helemaal. Is vooral in de jacuzzi ruimte. Ik kan me niet herinneren dat het ook in de sauna zo was.
Ik heb hier trouwens ook wel eens een beertje afgewerkt zien worden in de bioscoop. Weet niet of de dat hier nog steeds doen.
Broznjev
24 april 2022, 18:24
Ken alleen de Wallenhorst clubs. Venus toch wel mijn interesse gewekt, meer dan Dorsten. Kwartiertje langer rijden dan Zeus, maar zeker interessant.
50p30 na 50 entree is daar all-in? Waar ik in Zeus 80p30 (eerste kamer 100p30) voor betaal?
mentholbear
26 april 2022, 05:13
Bij venus is 50p30 voor een natuurvriendelijke service met pijpen, (tong)zoenen, beffen, en diverse standjes. Andere zaken zijn wel vaak extra.
Hou er rekening mee dat het afgelopen weekend net orthodox Pasen is geweest. Er kunnen dus flink minder dames in een club zijn. Zag bv bij Venus slechts 4 dames.
Broznjev
26 april 2022, 09:08
Ok, dank jewel. Moet binnenkort nog een keer in de buurt van Osnabrück zijn. Misschien dat maar even combineren met een kort bezoekje aan lavita. Venus maar even bewaren tot een volgende keer. :)
mentholbear
26 april 2022, 14:44
Venus maar even bewaren tot een volgende keer.
Zeker een keer de moeite waard als je net als ik van jonge slanke dames houdt.
Wentelt Eefje
26 april 2022, 16:13
Dit topic gaat over Zeus hoor Gordon…
Willem2
26 april 2022, 17:14
...Gordon…
Zeg laat mij niet zo zoeken als je eigenlijk mentholbear bedoelt :rolleyes:
edwinhotel
10 mei 2022, 19:52
Ik wil donderdag deze club eens bezoeken maar heeft iemand recente prijzen voor 30 of 60 minuten en welke service is standaard en wie zijn de toppers?
schoolmeester
10 mei 2022, 20:19
Misschien moet je jezelf even inlezen in de afgelopen pagina,s, dan kom je al veel te weten.
Sjaaksnaak
10 mei 2022, 22:50
Ik wil donderdag deze club eens bezoeken maar heeft iemand recente prijzen voor 30 of 60 minuten en welke service is standaard en wie zijn de toppers?
Antwoord op deze vragen is inderdaad eenvoudig terug te vinden. Er is niets veranderd aan de prijszetting.
30 kost €40,- op basis van PMC. Standaard is hier PZC en kost €60 bij 30 minuten, daarbovenop betaal je per sessie €20,- aan het huis. De eerste sessie is €40,- voor het huis.
Bij entree betaal je niets, alles aan het huis achteraf betalen. Dames direct afrekenen.
Als je geen sessies hebt gehad betaal je achteraf €40,- entree.
Drankjes en eten is exclusief.
De dames hebben allen een zeer goede service. Ik ervaar alle dames als ongeveer gelijk qua service. Er wordt hard gewerkt in dat half uur.
Je keuze kan je dus laten afhangen van het uiterlijk en de gesprekjes. Sommige dames zijn wat actiever, andere wat rustiger.
Succes en zet graag je ervaringen uiteen in dit forum!
Sjaak!
edwinhotel
11 mei 2022, 18:50
Thanks Sjaak ik snap het, ik houd wel van een uitdaging dus ga morgen ff aan de gang en kom met verslag !
Sjaaksnaak
12 mei 2022, 07:09
Altijd leuk als je een club voor het eerst bezoekt. Ben benieuwd naar je ervaring/ mening…
Als je van een beetje openbare actie houdt zit je hier goed, zeker met het mooie weer van vandaag!
edwinhotel
12 mei 2022, 19:53
Vandaag dus een bezoek gebracht aan deze club en bedankt Sjaak voor de uitleg, het werkt dus iets anders dan SS, Venus en Babylon waar ik het meeste kom maar ik werd hartelijk ontvangen door een lange slanke blonde dame waar ik niet mee gekamerd heb maar ze heeft dus al een lockersleutel bij en wil je voornaam weten en omkleden maar. Omdat ik dus geen favorieten heb doorgekregen ben ik even de club gaan verkennen en ik moet zeggen dat ziet er prima uit. Zeker het niet rokers gedeelte waar de actie op kamers of live op verschillende mooie grote bedden plaatsvind zag er zeer goed uit. Algemene gedeelte wel wat ouder maar prima voor elkaar, aardige theke en de dames allemaal vriendelijk. Er waren ca 10-12 dames in verschillende leeftijden van slank tot vol maar zeker niet dik. Op de site was Tara mij al opgevallen omdat ze donker is en na mijn rondje verkennen haar als eerste uitgekozen en eerlijk is eerlijk een half uur voor 60 euro dan krijg je ook waar voor je geld en een mooie donkere vrouw die vol meedoet en het koste dan ook geen moeite het witte goud in bet rubber te krijgen. Nog ff nagekletst en lekker douchen en buiten van het weer genieten. Er waren voornamelik beren alleen allemaal wel 50 plus en een groepje jongere beren. Ondertussen goed rondgekeken en de presales zijn goed en live te zien en ik had iemand op het oog (later weet ik dat dat Gina is) en dat is wel mijn type en die was buiten goed met een beer bezig dus op mijn lijst, maar bezet dus op de bank beland bij Sisi een heel slank donkere roemeense met goede presales maar op de open ruimte bedden wel wat zakelijker en programma afwerken maar denk dat dat tweede keer al beter zou worden. Daarna beetje tv gekeken en goed gekeken naar de presaleshows en ik hou er van en ook van de open bedden. Omdat de groep besloot allemaal te kameren was het aanbod iets minder en ben ik op de bank gaan zitten bij Anna een wat oudere Dame, iets steviger maar zeker niet dik en een fantastische presales en een top halfuur gemaakt en dan moet ik zeggen dat ze dus allesmaal wel veel doen wat bij andere clubs bij half uur al lang geen zekerheid meer is, het was na drie keer tijd om naar huis te gaan maar ik wilde eigenlijk nog ff chillen en kijken of ik kon afsluiten met Gina want ja nu weet ik dat ze zo heet en ik heb na een half uur toch mezelf naast haar gezet op de bank en ook een leuke meid. Ik denk dat dit mijn topper hier zou kunnen worden maar ondanks goede presales en een topstart op het grote hoge bed gaf mijn grote vriend er de brui aan en ging in protest, gina was zeer beduusd maar begreep het toen ze door had dat dit de 4e keer was maar ik ga zeker met haar terug. De schade is dan met de theke erbij 300 euro en dat vind ik super waar voor mijn geld. Zoek je meer diepgang en intimiteit of dat je dat gevoel krijgt is dit anders denk ik maar voor mij een mooie aanvulling! Ik ga snel weer!
Sjaaksnaak
12 mei 2022, 22:18
Mooi dat je je vermaakt hebt. Ik denk dat het voor mij ook weer eens hoog tijd wordt. Het is een leuke club, maar vooral door de vrouwen. Naast de live actie is er tussen de sessie door niet enorm veel te doen. Maar als je van actie houdt zit je hier goed. Ik ga donderdag denk ik….
P.s. Groepjes heb ik hier nog nooit gezien, dus dat is toeval. Je moet het hier eigenlijk ook niet van de mede beren hebben. De andere clubs die je noemde kan je wel makkelijk contact leggen met andere beren, hier is het minder zo (Münsterlander)
Peter NL
20 mei 2022, 14:04
Afgelopen zondag toog ik voor het eerst in drie jaar weer eens naar Wallenhorst voor een bezoek aan FKK Zeus. In het verleden ben ik daar alleen doordeweeks geweest. Het was op deze zondag duidelijk drukker dan destijds op werkdagen. Bij binnenkomst bleek er niet veel te zijn veranderd aan de inrichting en indeling van de club. Alleen de jacuzzi was vervangen door twee grote bedden, een laag en een hoog bed.
Omdat het wellicht nog drukker zou worden besloot ik niet te lang te wachten met de eerste sessie. Ik zag Sisi, waar ik eerder een aantal malen mee gekamerd heb, op de bank zitten en nam naast haar plaats. Een slanke Roemeense die lekkere seks biedt, al werkt ze het programma altijd redelijk snel af. Ze begon inderdaad meteen te tongzoenen gevolgd door een lekkere pijpbeurt op de bank. Fijn dat dat hier nog steeds gebeurt. Daarna stelde ze voor om een rustiger plekje op te zoeken. Ik volgde haar en ging er vanuit dat ze naar een kamer ging maar ze liep in de tuin een wenteltrap op die naar een dakterras leidde. Daar was ik nog nooit geweest. Er stonden enkele banken maar verder was er niemand. Op een van de banken vervolgden we onze seksuele escapades met opnieuw tongzoenen en pijpen waarna ik Sisi in enkele standjes nam. Heerlijk klaargekomen en ik vond het wel bijzonder om het op deze plek te doen met uitzicht op de omliggende bedrijven. Die waren nu gesloten maar ik denk dat de werknemers op werkdagen fijn kunnen meegenieten van wat er op dat dakterras allemaal gebeurt. Geslaagde eerste sessie met Sisi, inderdaad aan de korte kant maar dat vond ik niet zo erg, ik stond toch op springen.
Na het douchen nam ik een pauze met een biertje om eens rustig te kijken wat er zich allemaal afspeelt in de club. Omdat openbaar voorspel hier gebruikelijk is krijg je al een aardig beeld van wat een dame in haar mars heeft. Het werd inderdaad steeds drukker, ik moest dus niet te lang aarzelen bij het benaderen van een dame. Toen een (ge)blonde(erde), slanke dame, die ik eerder een ijsbeer een prima pijpbeurt had zien geven, weer op haar bank plaatsnam besloot ik snel naast haar te gaan zitten. Het bleek Catarina te zijn (hoe je haar naam precies schrijft weet ik niet - het is niet de Katarina uit Venezuela die op de site staat). Ze vertelde uit Portugal te komen. Dat vond ik wel bijzonder, een Portugese dame tussen al die Roemeensen. Catarina weet hoe ze moet zoenen, wel tien minuten lang zaten we uitbundig te tongen op de bank. De pijpbeurt die volgde duurde bijna net zo lang. Voor het echte werk gingen we daarna naar een van de nieuwe bedden op de plaats van de voormalige jacuzzi waar het tongzoenen en pijpen een uitgebreid vervolg kreeg. Catarina pijpt heerlijk, waarbij ze de ballen en de schacht ook niet vergeet. Ik dacht dat het half uur wel bijna voorbij was, maar Catarina zei dat er nog tijd genoeg was voor een lekkere neukpartij. We begonnen met een cowgirl reverse, gevolgd door doggy om te eindigen met missionaris waarbij we al zoenend tot een climax kwamen (nou ja, ik dan). Er was zelfs nog even tijd om rustig te blijven liggen en wat na te praten. Bij het afrekenen was ik Catarina gewoon een half uur verschuldigd, terwijl we ruim een half uur op de kamer waren en ook al zeker een kwartier op de bank hebben zitten vozen. Voor herhaling vatbaar, deze dame!
Na deze stomende tweede sessie vond ik het tijd om huiswaarts te gaan. Het was een geslaagd weerzien met Zeus. De openbare actie heeft een meerwaarde die je elders niet vaak meer vindt. Wel is het prijsbeleid nog steeds wat ingewikkeld: de eerste sessie kost 60 + 40 voor het huis, de volgende sessies 60 + 20 voor het huis. Met de dame reken je meteen na afloop af, met het huis pas bij vertrek. Dan betaal je ook je eventuele drankjes, want die zijn niet gratis. Mijn biertje kostte 4 euro en ik geloof dat een glas frisdrank net zoveel kost. Wat ik wat lastig vind is dat je de sleutel van je locker boven en je kluisje beneden afgeeft aan de bar. Als je er iets uit wil pakken moet je steeds om de sleutel vragen. Wat niet mag, zo heb ik gemerkt, is je mobiele telefoon gebruiken in de club. Ik wilde mijn mobiel meenemen om buiten wat e-mails en nieuwberichten te lezen maar dat mocht niet. Ik werd bestraffend toegesproken door een van de dames. Als je wat wil lezen tijdens een pauze moet je dus papieren leesvoer meenemen. Een ander nadeel is dat er niets te eten is in de club. Als je er wat langer verblijft, begint je maag wel te rommelen. Het enige eetbare was een schaal met wat kleine zakjes met snoepjes of zoiets.
Ondanks deze minpuntjes vind ik Zeus een fijne club. Ik ging dan ook bevredigd en tevreden weer richting Nederland.
Sjaaksnaak
28 mei 2022, 22:25
Vandaag ben ik na een intensieve sport ochtend naar Zeus gegaan om bij te komen.
Het leek erg druk aangezien op de parkeerplaats alle plekken bezet waren en er zelfs auto’s een soort van dubbel geparkeerd stonden. Hopende dat dit vooral auto’s van de dames zouden zijn heb ik toch maar aangebeld.
Hier wordt de deur altijd door 1 van de dames open gedaan, wat ik een leuke traditie vind. Ik heb inmiddels geleerd dat als de Theke de deur opent je beter weg kan gaan, want dan zijn er dus geen vrouwen beschikbaar. Deze keer deed Candy open. Een blondine (geverfd) met een prachtig lichaam. Ze vraagt zoals gewoonlijk eerst je naam en geeft je dan de sleutel. Toen ik ook haar naam vroeg was ze duidelijk van stuk, wat wel een leuk effect opleverde.
Ik bedacht me achteraf dat ik de laatste keren altijd als eerste de kamer op gegaan ben met diegene die de deur opende. Een prima gewoonte wat de keuzestress doet verlagen.
Het eerste deel rondje door de club deed direct duidelijk worden dat de auto’s niet van de dames waren. Er waren meer heren dan dat ik gewend was hier.
Bij het melden aan de bar was er nog nieuws: de entree is met €5,- inflatie tax verhoogd. De uiteindelijke rekening wordt dus met €5,- verhoogd.
Na een paar rondjes ben ik naast Candy gaan zitten en na de gebruikelijke opwarming zijn we naar de Fickbar gegaan. Hoewel Candy enorm haar best deed wilde kleine Snaak niet een grote worden. Waarom is mij nog steeds onbekend, maar ik was dus de Sjaak. Wellicht een slecht idee om na een heftige training een saunaclub te bezoeken. Maar ook de temperatuur in de ruimte was enorm, waardoor ik me kapot zweette, ik vond het een beetje gênant eigenlijk. Als laatste stond de muziek ook wel erg hard, waardoor ik Candy niet kon horen. Hopelijk is het geen mechanisch defect, want dan heb ik dat de volgende keer weer.
Na deze nieuwe ervaring ben ik maar weer afgetaait. Ik werd nog leuk uitgezwaaid door Anna, wie weet ga ik die de volgende keer eens van dichtbij bekijken.
Haradamannetje
16 juni 2022, 09:40
Als ik het zo lees is dit een prima club om even te vertoeven met leuke dames met goede service, wil je hier een hele dag ''relaxen'' en eten dan is het wat minder is mijn gevoel.
Sjaaksnaak
18 juni 2022, 19:46
Als ik het zo lees is dit een prima club om even te vertoeven met leuke dames met goede service, wil je hier een hele dag ''relaxen'' en eten dan is het wat minder is mijn gevoel.
Op zich klopt dat wel ja. Echter met mooi weer is het buiten zitten zeker geen straf.
Haradamannetje
18 juni 2022, 22:10
Op zich klopt dat wel ja. Echter met mooi weer is het buiten zitten zeker geen straf.
Kan er buiten ook gesekst worden?
Ronald11
19 juni 2022, 07:13
Liggen de dames ook naakt buiten te zonnen als het mooi weer is of zijn die voornamelijk binnen?
Peter NL
19 juni 2022, 07:47
Liggen de dames ook naakt buiten te zonnen als het mooi weer is of zijn die voornamelijk binnen?
De meeste dames zijn binnen, maar er liggen of zitten bij mooi weer ook regelmatig dames buiten.
Peter NL
19 juni 2022, 07:48
Een paar weken geleden heb ik nog seks gehad met Sisi op het dakterras.
Sjaaksnaak
21 juni 2022, 06:47
Je kan overal seksen. Dus ook buiten. Dat kan op beschutte plekjes (zoals boven) maar ook gewoon in het gras. Vorige week veel actie in de tuin gezien. Heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt….
Wel goed insmeren. Ik was redelijk verbrand [emoji3062]
Ronald11
22 juni 2022, 17:28
Is qua “kleding” een badjas hier gebruikelijk of een handdoek? Dat kaatste vind ik wat prettiger als de buitentemperatuur wat hoger wordt.
Peter NL
22 juni 2022, 17:58
Is qua “kleding” een badjas hier gebruikelijk of een handdoek? Dat kaatste vind ik wat prettiger als de buitentemperatuur wat hoger wordt.
Badjassen hebben ze niet, je krijgt een handdoek om de edele delen te bedekken.
Bobolino
22 juni 2022, 21:37
Denied entrance. First time ever this type of thing is happening to me. I came in today, was asked if I speak German. Well, I don’t. Theke told me I can enter only with a club card…
Anyone knows about it?
BTW I was dressed nicely, came from a business event…
Mandrake2
23 juni 2022, 18:00
Most girls speak German, although some can speak and understand English. Maybe the woman behind the counter don'r understand English. And I have never been refused, dressed casual or in a suit. I don't know the colour of your skin, but I have never seen other guests with skincolour other than white. Maybe that can be a reason. And they never wanted me to buy a membercard
Bobolino
23 juni 2022, 22:49
Most girls speak German, although some can speak and understand English. Maybe the woman behind the counter don'r understand English. And I have never been refused, dressed casual or in a suit. I don't know the colour of your skin, but I have never seen other guests with skincolour other than white. Maybe that can be a reason. And they never wanted me to buy a membercard
Thanks, my skin is white as a polar bear 😉
Mandrake2
24 juni 2022, 20:06
Then I can't imagine why they would refuse you
Sjaaksnaak
25 juni 2022, 18:16
Denied entrance. First time ever this type of thing is happening to me. I came in today, was asked if I speak German. Well, I don’t. Theke told me I can enter only with a club card…
Anyone knows about it?
BTW I was dressed nicely, came from a business event…
Never been rejected. I once saw someone in a weelchair who didn’t enter the club. I don’t know if he was rejected or if he choosed not to enter.
Sjaaksnaak
25 juni 2022, 18:18
Je krijgt een handdoek. Bijna iedereen loopt hier zonder badjas. 1 Badjas tegen meerprijs is wel mogelijk. Als je een member card hebt kost dat niets extra.
edwinhotel
2 juli 2022, 18:08
Iemand al eens op maandag geweest?
Op de maandag is het vaak rustig maar niet ongezellig en gemoedelijke huiselijke sfeertje.
Een beperkt aantal dames dus in alleen een minirokje de zo genaamde mini monday.
Er zijn er bij die het minirokje vergeten en bij de openbare acties gaat het rokje ook al snel weer uit.
Bijkomend voordeel van de maandag is dat je er wat te eten bij krijgt rond 18:30 uur worden er pizza's geserveerd .
Befkicking
4 juli 2022, 13:49
Komende vrijdag een event zag ik denk dat ik dan meer eens afreis naar Zeus lekker spelen met Monica
edwinhotel
5 juli 2022, 18:31
Thanks dan ga ik maandag eens even wat jurkjes checken!
john747
6 juli 2022, 07:42
Zeus
Otto-Lilienthal-Str. 3
49134 Wallenhorst (bei Osnabrück)
www.fkk-zeus.de
Ich war schon öfter in Club Lavita Wallenhorst, aber da ich so viele negative Berichte darüber gelesen hebe beschloss ich mal ins Zeus zu fahren. Ich fahre etwa 150 Km bis Wallenhorst und habe auch nicht den ganzen Tag Zeit. Da muss es sich auch lohnen.
Ich war am Sonntag im Wallenhorst zum Fkk Club Zeus. Angekommen etwa. 11 Uhr. Die Thekendame zeigt mir die Umkleide und erklärte die Preise. Nach dem duschen runter in den Aufenthaltsraum. Es waren 5 Damen und 5 Gäste da. Um 12 kam dann die zweite Schicht dazu. Etwa 5 Damen. Alle Frauen warten nackt sitzend in Club verteilt und verhalten sich passiv, d.h. es wird nicht animiert. Auch zum Thema Frauen fällt was direkt ins Auge: Alle sind allesamt attraktiv bis sehr hübsch.
Erste Runde mit Roxi (Bei den Namen bin ich mir nicht sicher) . Super GF6
2 Runde mit Lexy und ... (Name ist mir entfallen). Kleine Geile Maus. Super Dreier mit den Beiden. Die Mädels lassen sich Zeit und habe keine Berührungsangste.
Nach jede Runde bekommen die Mädchen an der Theke 60 €.
Beim Auschecken an der Theke dann die Böse Überraschung. 91 € nachzahlen. Na ja das ich Nachzahlen muss war mir klar. (Der tabulose, halbstündige Spaß kostet beim ersten Mal 80,- € und jeder weitere Spaß 60,-€ - Blasen und Knutschen sind selbstverständlich inbegriffen.)
Dan erklärte mir die Thekendame wie sie dazu kam.
20 € für den Eintritt. Jedes Mal, wenn ein Mädchen Blasen ohne anbietet, bekommt Sie dafür 20 €. + Getränke + Inflations-Fünfer.
Na ja, da musste ich erst mal zum Geldscheindrucker und Nachschub holen.
Aber trotzdem war es ein Super Sonntag. Super Club und hübsche Mädels mit Super Service.
edwinhotel
12 juli 2022, 16:17
Gisteren een heerlijke middag gehad in wat toch wel een nieuwe favoriete club aan het worden is wanneer ik geen zin heb in langere intense, maar dan ook kostbare, sessies. Rond 14.00 aangekomen en op de maandag toch zeker 8-10 dames aanwezig en een kleiner aantal beren. En het kon ook niet anders dan dat Gina de deur open deed en die wist mij natuurlijk direct te herinneren aan onze eerste afspraak (toen ze mijn vierde sessie van de dag was en het niet meer lukte) dat zij de eerste van vandaag ging worden en na ff rustig omkleden en opfrissen en een drankje gedaan te hebben de kamer bezocht en meteen een uur een paar hoogtepunten bereikt. Omdat er weer een aantal dames waren die er vorige keer niet waren, naast de slanke amanda een langere ook skinny dame met lang haar waar mijn oog op viel maar was vaker bezet en Vanessa is voor mii net teveel van het goede. Een blonde dame met korter blond haar licht stevig kijkt altijd wel sensueel maar weet me niet over te halen en ja de oudere Anna ben ik dan toch weer voor gevallen en dat was ff intensief halfuurtje. Vervolgens sauna pakken wn even genieten en toen was het al tijd voor pizza want dat is op maandag. Tijdens de pizza realiseerde Tara zich dat we al eens kennis gemaakt hadden en dat ze van mijn tong nog een keer wilde genieten, nou weet ik dat ze van alles verzinnen maar voor mij is zij echt een mooie donkere dame en heerlijk genoten van elkaar. Ik ga volgende week donderdag weer ondanks dat gina dan al op vakantie is!
Sjaaksnaak
18 juli 2022, 06:33
Gisteren een bliksem bezoek gepleegd bij Zeus.
Op de oprit stonden enorm veel auto’s. Ik ga dan al direct twijfelen. Bij binnenkomst waren er inderdaad enorm veel beren. Gelukkig waren er ook zeker een handvol dames die “vrij” waren. Uiteindelijk heb ik denk ik wel 12 vrouwen gezien. De nieuwe Elena ziet er leuk uit, zij was helaas continue bezet.
Uiteindelijk met Anna de kamer opgegaan. Met haar een fijn half uurtje gehad.
Ze vertelde mij dat er jacuzzi bij komt. Deze zal buiten naast de sauna geplaatst worden. Er zijn inderdaad al aansluitingen geïnstalleerd. Ze dacht dat de jacuzzi in september geleverd werd…
edwinhotel
18 juli 2022, 06:36
Goedemorgen! Ik ga vandaag nog even en even naar de nieuwe kijken maar heeft iemand ervaring met Maria?
Sjaaksnaak
18 juli 2022, 10:06
Goedemorgen! Ik ga vandaag nog even en even naar de nieuwe kijken maar heeft iemand ervaring met Maria?
Geen ervaring. Ze was wel druk gisteren, dat lijkt me een goed teken. Ik vind haar te skinny, maar zo heeft iedereen een eigen voorkeur….
Succes met de hitte…
edwinhotel
19 juli 2022, 18:16
Gisterenmiddag rond 15.00 de parking opgedraaid en zag al een auto omdraaien en dat bracht twijfel, de hele parking vol met zeker 30 autos maar toch naar binnen gegaan en gelukkig schijn bedriegt, de buren maken gebruik van de parking en een 8-tal dames en een gelijk aantal stamberen gezellig in de tuin met het mooie weer en gelukkig mijn favo Gina deed de deur open en die gaat vandaag pas op vakantie dus we wisten al dat we elkaar zouden vinden. Lekker omgekleed en in de tuin gezeten in de schaduw en de actie begon al om me heen op de bedden en de ligzakken en dan heb je toch al goed beeld wat de dame brengt en Candy sprong in het oog, ondanks dat er niet gejaagd wordt wilde melissa erg graag en was mijn zonnebril het juiste merk voor anderen maar moest toch gewoon terug naar mij. Toen Gina een koude douche genomen had en mij daar bij opdrogen deelgenoot van maakte hebben er ons op de open bedden binnen prima vermaakt en had je geen last van de hitte, samen douchen en wie weet later nog een keer maar de dag loopt altijd anders. Na even gerelaxt te hebben buiten dacht melissa dezelfde truc uit te kunnen halen en toen door de koude douche die harde dikke tepels en dat ranke lijf op me zaten begon er toch wat te gebeuren en hebben we er een halfuur van gemaakt maar komt niet in de top 5 en voor wie mijjn verhalen volgt heb ik er ca 6 uitgeprobeerd. Lekket relaxen en dames die aan het spartelen waren viel candy weer in het oog en glinstert er iets in de schaamstreek en wordt bokito en mijn tong getriggerd. Na eten van de pizza buiten gezeten en ze lag met dames in de ligbedden maar zodra de dames verdwenen en zij bleef liggen langs gelopen en aangesproken en ze kan beetje nederlands en dat werkte prima, langzaam beetje teasen en na kwartier ouwehoeren even wat voorspel gedaan en er van overtuigd dat we er iets moois van gingen maken en idd. Leuke meid met lekkere piercing en goede service. Ik ben voorlopig niet in de buurt maar kom zeker terug na de vakanties
Ronald11
31 juli 2022, 09:27
Zit er over te denken om deze club een keer te bezoeken. De foto’s van de club geven mij de indruk dat de bankjes waar de dames op zitten redelijk bij elkaar staan. Zijn er ook ruimtes in de club waar je een beetje kunt relaxen maar de dames wel kunt zien/voorbij ziet komen zodat je rustig een indruk kunt krijgen?
edwinhotel
31 juli 2022, 09:48
Er zijn bij binnenkomst twee hoeken links waar je kan zitten, dames jagen niet en komen zelf ook zelden tot niet naar jou dus je kan rustig zitten daar of gewoon op de banken rondkijken en genieten van live actie
Befkicking
8 augustus 2022, 06:24
Blijft een leuke club zonder opdringerige dames ik kom er graag als ik weer in de regio ben. Vorige week gekamerd met de Roemeense Roxette wow wat een lekkertje heerlijk relaxed geen dwang na een super blowjob haar lekker gemasseerd en daarna samen naar een fijn hoogtepunt gewerkt echt heerlijk ontspannen en voldaan de kamer verlaten. In de club geen opdringerige dames en sex op de bank in de Kino op het terras het kan hier allemaal echt voor de man die rust en vertier zoekt een prima club en weinig jeugdige ijsberen. Ja voor mij [emoji106]
avi
18 augustus 2022, 16:10
Woensdag 17-08 maar eens gaan proberen.
16:00 aangekomen bij de deur kwam er een dame open doen die behoorlijk moeilijk deed over de binnenkomst ze geeft aan dat er vaker moet zijn geweest om naar binnen te komen erg bijzonder maar goed naar veel gezeur mocht ik naar binnen.
Trouwens naar mij zijn er nog veel meer mensen geweigerd terwijl de club leeg was ! let dus op dat de kans aanwezig is dat je niet binnenkomt beetje jammer van de trip.
Maar goed binnengekomen 9 dames aanwezig geen top modellen maar van alles wat.
Service erg goed in de kamers.
Drinken warm.
60 voor een half uur full service 2 kamers gehad en erg succesvol hoor.