Volledige versie bekijken : Je topfavorietje verhuist
rplover
8 oktober 2007, 11:44
Tijd voor een poll :D
Stel, je absolute topfavorietje, je nummertje één, de Meid van je dromen, de liefde van je leven vertrekt naar een ander oord.
Ga je haar daar opzoeken, of blijf je trouw aan je favoriete club/plaats?
Een klein voorbeeldje.
Je hebt een meid leren kennen waar je totaal gek van bent, en ze verhuist van GT naar PHG, YY, of erger nog, naar het skw.
Ga je haar daar opzoeken, of blijf je in je favo club? De zee zit trouwens vol visjes ;)
Gustomass
8 oktober 2007, 12:06
Lukt natuurlijk niet altijd om na een verhuizing haar weer te vinden. Maar als het dan mag lukken is het plezier en de voldoening vaak juist zo groot.
Pas als ze uit het vak stappen is er een min of meer definitief afscheid.
Da's dan weer jammer voor het beertje, maar vaak goed voor de dame in kwestie.
Gustomass.
Stiffmaster
8 oktober 2007, 16:00
Wil gerust mijn favorietje ergens naar toe volgen, maar er zijn grenzen en het kan wezen dat er nog enkele favorietjes rondlopen :lostit::lostit:
Randy
9 oktober 2007, 04:55
Het eerste schatje dat me een gebroken hart bezorgde was opeens vertrokken naar Verweggistan (andere club, dus). Heb haar daar een paar maanden later nog eens bezocht, en dat was heerlijk. Toch is het bij die ene keer gebleven.
En soms gebeurt het dat een schatje tijdelijk uit beeld is, maar dan later toch weer terugkomt. Dat zijn mooie momenten :freu::smkiss::luvlove:!
In het algemeen reis ik ze niet na (wel meerdere schatjes in meerdere clubs, dat dan weer wel), maar pin me er niet op vast. :D
thesickboy
9 oktober 2007, 08:36
Een favorietje dat verhuist kan aanleiding zijn om eens een nieuwe (of oude) club te bezoeken, maar daar ben ik niet echt fanatiek in. Als ik verhuis volgen zij mij immers ook niet...:rolleyes:
TSB is sowieso al niet echt honkvast, op een jaar maak in verschillende 'fases' door...
Redbull
9 oktober 2007, 08:52
Uit het oog is uit het Hart !
liefhebber
9 oktober 2007, 09:27
Het is meerdere malen voorgekomen dat mijn favoriet(en) van club veranderden en dat heeft WEL invloed op mijn locatiekeuze maarrrrrrrr.....
Ik blijf naar mijn verschillende favo-clubs gaan of mijn meisje(s) er nou werken of niet!
Voordeel: je ziet nog eens een andere club van binnen terwijl je verzekerd bent van een goede wip!
Nadeel: het kunnen een "paar" kilometers meer worden.....
Je gaat naar clubs NIET om monogaam te zijn (okok, zelf ben ik ook wel eens een paar maanden monogaam maar dan begint het weer te kriebelen!) dus naast je favo-girl wil je ook wel eens van wat anders "snoepen"... TOCH??
Een voorbeeld van vlak voor de kerst 2 jaar geleden;
Tegen mijn vriendin thuis zei ik "ik moet een lezing geven",
tegen mijn vriendin in Duitsland (die jaren in PHG en GT gewerkt heeft)
waar ik naartoe ging om bij haar thuis te eten zei ik "ik sta HELEMAAL vast in de file vanuit Amsterdam, maar ik ben onderweg!".....
....en ondertussen was ik in t schiefferhof een trio aan het doen met een Nederlandse en een (voorheen) Belgische -HRRRRRRR!!
... waardoor ik pas om 21:30 aan het avondeten in Duitsland zat (en pas weer vroeg in Nederland was!)
(Hoe VREEMD kun je gaan!)
DUS, volgen JA! maar ondertussen NIET vergeten dat er ook nog andere mooie en lieve vrouwtjes op deze planeet rondlopen.
GRTZ, Liefhebber (die altijd naar nieuwe "liefdes van zijn leven" blijft zoeken)
paul22
9 oktober 2007, 09:35
de Meid van je dromen, de liefde van je leven vertrekt naar een ander oord.
Dat is wel even iets anders als "een top-dame" .
Voor de meid waar deze uitspraken enigzins op van toepassing zijn zoek ik dat ander oort (1000km ) inderdaad (af en toe) op.
Ik vul dus ja in. Maar nee moet ik ook invullen.
PS. voor een top-dame ga ik niet naar de ramen!
rplover
9 oktober 2007, 15:35
PS. voor een top-dame ga ik niet naar de ramen!
In de ramen werken volgens u geen top-dames, dus dat was een totaal overbodige opmerking :D
Voor de rest kan ik me wel inleven in je zienswijze ;)
Ik had het dan ook over je abosulute nummer één, de CDL van je leven.
Begrijpbaar dat je daarvoor andere oorden opzoekt, ook mijn mening.
paul22
9 oktober 2007, 16:18
In de ramen werken volgens u geen top-dames, dus dat was een totaal overbodige opmerking :D
.
Ik heb dat nooit beweert, maar als dat jouw mening is wil ik het wel geloven.
Ik had juist begrepen dat de top-dames achter de ramen eerst veroverd moeten worden met minimaal 5 bezoekjes voordat ze iets van hun top-repertoire prijsgeven.:rolleyes:
Maar als ze er helemaal niet zijn ,begrijp ik jouw al helemaal niet meer.:eek:
rplover
9 oktober 2007, 22:12
Ik heb dat nooit beweert, maar als dat jouw mening is wil ik het wel geloven.
Ik had juist begrepen dat de top-dames achter de ramen eerst veroverd moeten worden met minimaal 5 bezoekjes voordat ze iets van hun top-repertoire prijsgeven.:rolleyes:
Maar als ze er helemaal niet zijn ,begrijp ik jouw al helemaal niet meer.:eek:
Ik heb dat ook nooit beweerD.
Leren lezen, paul 22, schrijven komt dan vanzelf wel :moon:
Keesroeiboot
9 oktober 2007, 22:33
Graag wil Kees ook zijn licht over deze bijzonder boeinde vraag laten schijnen!
Je topfavorietje verhuist
Hmm. Het werkwoord verhuizen heeft als stam "verhuiz" de "z" zit niet in het kofschip en derhalve is het voltooid deelwoord van verhuizen dus "verhuisd" en niet "verhuist".
Kees heeft overigens geen stamdame cq. topfavorietje. Kan ook niet want Kees is nog maar 3 maal in een saunaclub geweest.
Kees is clubtrouw zijn voetbalclub is en blijft Zeelandia Middelburg en wat zijn favoriete sauna club zal worden dat zal de tijd leren.
Dames volgen die naar aan ander theater verhuizen is iets voor gedresseerde schoothondjes en tot die categorie behoort Kees niet!
Kees kan zich wel vinden in de woorden van rplover dat het erg is als een dame naar het SKW verhuisd.
Kees vindt dat er een heel groot verschil bestaat tussen het aanbieden van sexuele dienstverlening in de relatieve beslotenheid van een club dan wel het aanbieden van genoemde diensten formeel in het openbaar.
Dat de dames toch achter ramen hun diensten aanbieden is een fenomeen wat al zeer oud is.
Dat veel dames het erg vinden dat ze door welke omstandigheden dan ook dit moeten doen (d.i. achter de ramen gaan zitten) is goed te begrijpen en in deze deelt hij dan ook de constatering van rplover dat we dit als erg moeten kwalificeren.
Groet,
Kees
rplover
10 oktober 2007, 13:01
Hmm. Het werkwoord verhuizen heeft als stam "verhuiz" de "z" zit niet in het kofschip en derhalve is het voltooid deelwoord van verhuizen dus "verhuisd" en niet "verhuist".
Kees kan zich wel vinden in de woorden van rplover dat het erg is als een dame naar het SKW verhuisd. Oei oei Kees, hier ga je uit de bocht met je roeiboot, tot tweemaal toe, grammaticaal en inhoudelijk :D
Kees vindt dat er een heel groot verschil bestaat tussen het aanbieden van sexuele dienstverlening in de relatieve beslotenheid van een club dan wel het aanbieden van genoemde diensten formeel in het openbaar.
Dat de dames toch achter ramen hun diensten aanbieden is een fenomeen wat al zeer oud is.
Dat veel dames het erg vinden dat ze door welke omstandigheden dan ook dit moeten doen (d.i. achter de ramen gaan zitten) is goed te begrijpen en in deze deelt hij dan ook de constatering van rplover dat we dit als erg moeten kwalificeren.
Groet,
Kees
Kees, je begrijpt me helemaal verkeerd.
Ten eerste sla je de bal totaal mis met het voltooid deelwoord, je technische uitleg is perfect, maar 'je topvavorietje verhuist' zal altijd met een 't' zijn. Zoek het maar eens goed op. Nooit van de tegenwoordige tijd of van een hulpwerkwoord gehoord?
ik verhuis
jij verhuist
zij verhuist -zij is verhuisd - je topvavorietje verhuist
wij verhuizen
jullie verhuizen
zij verhuizen
Je moet maar eens de berichtgeschiedenis van rplover nakijken. Dan zal je zien dat hij het niet zo erg vindt dat er een Meid naar de ramen is verhuisd, of dat er er Meid verhuist.
Er is geen enkel verschil waar een Meid haar diensten moet aanbieden, Kees.
Als jij echt van oordeel bent dat een Meid er erger aan toe is achter de ramen dan in een club, tja, het zijn beiden hoertjes die op de een of andere manier hun centen willen verdienen.
Maar laten we terug over gaan naar de vraag, volg je haar of niet? Want we praten volledig naast de kwestie, er zijn hier al meer dan genoeg topics waar je je mening kwijt kan over de clubs en de ramen ;)
rplover
Jansen
15 oktober 2007, 00:53
Ja :green_smi
little diablo
25 oktober 2007, 00:45
Er zijn er verschillende geweest die ik graag had gevolgd:rolleyes:Maar tja de meeste zijn niet te volgen:o En soms is het wel beter.
Saluti L Diablo
De Cock
25 oktober 2007, 15:55
Ja, tot een bepaalde hoogte en ligt ook aan de Club of die aantrekkelijk is.
Dus zou er eigenlijk een optie bij moeten of bijgesteld moeten/kunnen worden! doel dan op dat UITERAARD
Om alleen ja te kiezen vind ik iets te overdreven!
Ik zou kiezen:
Ja, maar .............
Willem2
25 oktober 2007, 15:59
Ja, maar .............
............. ik zou klagen bij de opsteller van deze enquete. In dit geval rplover :cool::D :wink:
rplover
25 oktober 2007, 16:50
...voor De Cock had ik de 3e optie erbij gezet :D
Ja maar ..... neen maar.... misschien..... met een aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid... of gewoon ANDER :rolleyes:
bellajunk
27 november 2007, 22:30
Deze Bellajunk heeft zijn favoriete dvp-er achtervolgt. I.v.m. de brand van vorig jaar bij Diane Secrets en heb dus ook wat andere locaties gezien helemaal in Brabant, maar nu is ze weer een paar maanden terug op haar eigen plek:p
Gelukkig zijn de meeste favo's van mij honkvast, maar als ze erg goed is, zal ik haar ook in een andere club gaan bezoeken, mits het niet te ver rijden is. De enige favo die ik tot nu toe gevolgd ben, is Giulia. Eerst zat ze in Happy Garden, toen in Samya en nu in Living Room.
Sjeufke
13 juni 2019, 22:31
Het lijkt wel de maand van de enquetes :rolleyes:
brombeerzuid
13 juni 2019, 22:57
Ik had een ander antwoord van je verwacht.;)
Ik had een ander antwoord van je verwacht.;)
Ik ook :biggrin: Een antwoord met het woord "Queen" er in :lol:
Ik had van je verwacht dat je zou zeggen dat je een dvp had gevolgd tot aan Munchen. :biggrin:
noglangnietuitgewandeld
14 juni 2019, 08:50
Ik had van je verwacht dat je zou zeggen dat je een dvp had gevolgd tot aan Munchen. :biggrin:
Zo ver nog niet, maar hij was al over de helft :biggrin:
Ik doe dat ook wel eens, als het zo uitkomt. En dat resulteert dan meestal in een spetterende sessie. Als ze denkt dat ik speciaal voor haar gekomen ben, dat geeft haar imago een enorme kick. Dat ik voor mijn werk in de buurt zat, hoeft ze niet te weten.