PDA

Volledige versie bekijken : Lavinia/Indira (Roemeens), ex-PHG/Oase

Willem2
12 december 2005, 11:16
Naam : Lavinia

Haarkleur/-lengte : Zwart haar met rode extensions , blanke huidskleur

Lengte dame : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, C-Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens, duits gebrekkig en engels

Leeftijd : 20-22

Tatoeages/Piercings :

Service : Die komt wel....

Bijzonderheden : De "zus" van Louisa

Flipper
12 december 2005, 12:34
Roemeens willem niet russisch, tenminste louisa is roemeens. :smkiss:

Rex
12 december 2005, 18:44
Roemeens willem niet russisch, tenminste louisa is roemeens. :smkiss:

Als dit het geile zusje van Louisa is en er net zo veelbelovend uitziet, dan ga ik haar een keer proberen en daarna misschien wel een triootje...............

Altijd al gewild aan trio met 2 zusjes die elkaar dan helemaal klaar zitten te likken en waarna ik dan volg........................Super!!!!!!!!

Flipper
20 december 2005, 15:49
Nou ik moet zeggen dat ik er goed mee door een deur kan. Maar ik kan me zo voorstellen dat de directe aproach die ze hanteerd door velen als storend wordt ervaren. Het komt bijna neer op : "Hoi......., neuken? :rolleyes: " . Maar heeft iemand er nou al ervaringen mee, dat is de vraag. Ik vraag me nog steeds af hoe ze presteerd?

Tiga
20 december 2005, 17:52
Afgelopen zaterdag stond ze (althans ik denk dat het deze is: spiderwoman) een tijdje bij ons groepje ijsberen te vissen of iemand zin had. Ik vond het niet uitzien. Gewoon aan het gereedschap zitten, peuk beetje aso op de bek, totaal stijlloos in mijn visie maar goed, als iemand anders daar veel plezier mee kan beleven prima.

Scoobert
20 december 2005, 18:21
.......(althans ik denk dat het deze is: spiderwoman) .....

Ja Tiga...dat was ze inderdaad....wat NKG al schrijft, de appraoch beviel me ook niet echt, maar wie weet komt het er wel eens een van, al heb ik momenteel andere voorkeuren.
Inderdaad wel opvallend dat er nog niemand die hier schrijft met haar is geweest....:rolleyes:

Flipper
20 december 2005, 18:26
Tiga, als je gelijk hebt heb je gelijk. Ook dat was me opgevallen, en een tikkeltje ordi is het wel, dat moet ik toegeven. Maar ze heeft een aardige kant, die heb ik inmiddels wel mogen zien. Ik moet zeggen dat ik haar van de 3 (simona, louisa) de eerlijkste vind. Die andere twee daar heb ik niets meer mee op bleh :nee:. En ik moet Raymond gelijk geven BTW. Heb zaterdag eens een snuifje van Simona moeten nemen toen ze voorbij liep. PHEW!

Ze was Raymond gewoon aan het stangen toen ze dat bij hem deed. Ze had heel goed in de gaten dat hij het niet leuk vondt. :) Maar velen kicken erop beste Tiga, dat friemelen aan je swong. Ik weet dat jezelf ook wel eens met iemand meegaat die zich ook van deze techniek bedient, als het haar uitkomt. :rolleyes:

Rex
20 december 2005, 20:57
Mannen,

ik zit hier momenteel in een werkelijk fantastisch hotel met alles erop en eraan in Barcelona en was toch even benieuwd wat jullie allemaal te vertellen hebben.......................

Inderdaad NKG, ik ben hier zeker niet van gecharmeerd,, van geen enkele dame trouwens in PHG. Ik ben de customer, dus ik kies wie ik wil en niet andersom. Trouwens die trio doe ik toch maar niet, want ik vind Lavinja, of hoe ze dan ook heet in d'r spiderwoman outfit, bij nader inzien toch helemaal niks. Nee daar kan ik het niet op....................

Groeten,
Raymond.

walkabout
21 december 2005, 12:17
Ben afgelopen zaterdag (17/12) in het web van deze spiderwoman verstrikt geraakt. Ze was inderdaad hard aan het werk om haar centjes bij elkaar te verdienen. Maar ze kon erg lekker zoenen en dus nam ik de proef op de som. Al met al ongeveer een uur in kamertje 4 getoefd. Bij binnenkomst direct veel en hevig zoenen en voelen. Ze heeft prachtig zachte borsten (4real) en ze vindt het lekker als je die niet vergeet op je ontdekkingsreis. Ben begonnen met haar een flinke likbeurt te geven, om haar ook wat enthousiast te maken om mijn jongeman eens stevig onderhanden te nemen. Was ook het geval, maar echt feest was het niet. Vind haar minder pijpgericht dan ik van de dames in oedt gewend ben. Neuken is een ander verhaal. Vooral ijsberen die van een stevige drilsessie houden zijn bij Lavinia aan het goede adres. Heb haar in vele standjes gehamerd alsof mijn leven er vanaf hing. Zweten. Topsport. Zelf beweegt ze enhousiast mee en ze voert het tempo graag op. Heb het na plm halfuur op zijn hondjes in haar afgemaakt, maar kreeg het idee dat ze nog wel even doorwilde. Na sigaret en even kletsen de tweede ronde ingezet en heerlijk over haar borstjes heen gekliederd. Al met al meer een neukpoes dan pijpwonder. Moet je van houden. Vind trouwens dat ze beter engels spreekt dan veel ijsberen doen geloven.

Volgende keer ga ik die kleine blonde duivelin met vlechtjes in haar haren. Ze was er zaterdagavond ook en ze kijkt bijzonder ondeugend uit haar ogen. Echt iemand die plezier in haar werk heeft, denk ik. Weet iemand wie dat is? Heeft iemand ervaring met haar? Let me know!

Tiga
21 december 2005, 17:13
Volgende keer ga ik die kleine blonde duivelin met vlechtjes in haar haren. Ze was er zaterdagavond ook en ze kijkt bijzonder ondeugend uit haar ogen. Echt iemand die plezier in haar werk heeft, denk ik. Weet iemand wie dat is? Heeft iemand ervaring met haar? Let me know!

Hoe ze heet weet ik niet. Voor het gemak vergelijk ik haar maar met Roadrunner of Speedy Gonzales: MEEP MEEP of VENGA, VENGA, HANDALE, HANDALE YIIIHAAAAA!!

...verwijzend naar de snelheid waarmee ze wat klanten wegpoetst (alleen Louisa kan dat sneller) en hoe ze altijd tussen de barkrukken doorsjeest in de bar.

Flipper
21 december 2005, 17:55
Johanna is dat Tiga. Die waar de alarm lichten voor gaan zwaaien. Dus das een no go. IK had via im al iets gestuurd. Over kerstman met cadeautjes enzo.

FYI.

Flipper
16 februari 2006, 09:50
She`s back.... :D looking hot as ever.

Scoobert
16 februari 2006, 16:44
She`s back.... :D looking hot as ever.

Meende toch gisteren andere woorden te horen uit je bekkie.....ow wat ziet ze dr toch lief uit vandaag :green_smi

Randy
17 februari 2006, 11:33
Zus van Louisa, en derhalve deel van de Roemeense clan. Ook Lavinia is een fraai exemplaar, en we hebben elkaar intensief beziggehouden, vooral oraal. Ze doet dat lekker, en na afloop hebben we lekker nageknuffeld en liggen kletsen. Gelukkig geen fake gekreun, maar ze vond het wel lekker zonder overdreven gedoe.

Hoewel ze veel op Louisa lijkt, is haar stijl toch een andere. Niet minder, maar anders. Ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vindt dat Louisa meer klanten trekt dan zij. Is jammer voor haar, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Louisa komt zelfverzekerder over, Lavinia is wat minder spontaan. Maar qua sex doet ze het zeker goed, dus heren...

Als ik ooit nog eens een trio ga doen, zal dat vast wel eens met deze dames zijn. Brrrr....

Scoobert
17 februari 2006, 17:28
Zus van Louisa, en derhalve deel van de Roemeense clan. Ook Lavinia is een fraai exemplaar, en we hebben elkaar intensief beziggehouden, vooral oraal. Ze doet dat lekker, en na afloop hebben we lekker nageknuffeld en liggen kletsen. Gelukkig geen fake gekreun, maar ze vond het wel lekker zonder overdreven gedoe.

Hoewel ze veel op Louisa lijkt, is haar stijl toch een andere. Niet minder, maar anders. Ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vindt dat Louisa meer klanten trekt dan zij. Is jammer voor haar, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Louisa komt zelfverzekerder over, Lavinia is wat minder spontaan. Maar qua sex doet ze het zeker goed, dus heren...

Als ik ooit nog eens een trio ga doen, zal dat vast wel eens met deze dames zijn. Brrrr....

Die Randy toch.....die wil dus wel een zussen trio...:teuflisch

Randy
18 februari 2006, 15:19
Die Randy toch.....die wil dus wel een zussen trio...:teuflisch

Ja, het idee spreekt me wel aan. Maar laatst kreeg ik een berichtje dat de zussen misschien toch geen zussen zouden zijn? :confused: Nog maar eens goed checken bij de dames, dus.

Overigens ook als ze geen zussen zijn, lijkt een trio met hun me zeker geen straf... ;)

Flipper
18 februari 2006, 18:09
No, we lieten je al extra in de droom Randy. Het zijn idd.(helaas) geen zussen (bron: Louisa zelf).

Randy
18 februari 2006, 18:51
... met zulk bedrog kan ik prima leven! :D Ook Lavinia meldde al dat zij en Louisa geen zussen zijn.

Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire , maar ja, ook PHG ligt in Phantasialand. Zouden de dames betrouwbaarder zijn dan de meeste beertjes? :eek: Sowieso wel aangenamer gezelschap op de kamer :thefinger .
Ik blijf erbij dat L&L toch wel verdacht veel op elkaar lijken. Misschien dezelfde vader??? :teuflisch Of nichtjes... Sommige dingen moet ik ook niet willen weten :D.

Nu eens bedenken hoe ik mijn gewaardeerde mede-beren weer terug kan pakken...:green_smi

Scoobert
18 februari 2006, 19:23
... met zulk bedrog kan ik prima leven! :D Ook Lavinia meldde al dat zij en Louisa geen zussen zijn.

Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire , maar ja, ook PHG ligt in Phantasialand. Zouden de dames betrouwbaarder zijn dan de meeste beertjes? :eek: Sowieso wel aangenamer gezelschap op de kamer :thefinger .
Ik blijf erbij dat L&L toch wel verdacht veel op elkaar lijken. Misschien dezelfde vader??? :teuflisch Of nichtjes... Sommige dingen moet ik ook niet willen weten :D.

Nu eens bedenken hoe ik mijn gewaardeerde mede-beren weer terug kan pakken...:green_smi

Ojee Randy....ik loop nu echt te bibberen :thefinger :smile2:
Maar ik moet je gelijk geven dat ze wel iets van mekaar weghebben...
Wie weet toch een verre familieband he ;)

En over betrouwbaarheid hebben we het maar niet :D

Flipper
18 februari 2006, 20:41
Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire

Ach dr staat al zoveel informatie op dit forum. Had het je voordeel opgelevert als je het geweten had? Eerlijk, we hebben het erover gehad of we het zouden zeggen. Maarja, dan kom je zo over van kijk mij, kijk mij " Hoi, hoi, ik weet iets, ik weet iets, ik weet iets...." over, met nieuws dat al zo oud is dat het haar dat er op groeit al 2x geknipt is. Niemand van hun klanten vond het schijnbaar de moeite van het vermelden waard!

Ik ben trouwens die onbetrouwbare neger met dat gigantische afro kapsel die bij de hotspot zit ....je kunt me niet te missen :D :D :D :D

Flipper
24 februari 2006, 08:23
Zo het is dan toch gebeurt, met lavinja naar de kamer geweest. Ze probeerde een standaard program. Tja wat zal ik zeggen, just does not work on me. Nadat ze dat in de gaten had toch nog een hele leuke 2 uur mee gehad. :D maar de kans op herhaling is uiterst klein ofschoon het goed was. Het is weer eens gewoon niet mijn ding.

Eagledriver
2 mei 2006, 21:00
Uit zeer betrouwbare bron kan ik U mededelen dat je Lavinja anders schrijft. En wel op deze wijze : Lavinia

Voor de rest hul ik mij in stilzwijgen :D

Eagledriver :wink: :wink:

HW1
9 mei 2006, 21:26
Lavinia is inderdaad een lekker ding. Ze ziet er niet alleen erg goed en uitdagend uit, maar komt inderdaad kort bij een GFE. Ze pijpt heerlijk, en is inderdaad het teasen zeer goed machtig. Lekker hoor.

Ik kreeg de tip van Bredero, de tweede van vandaag, en ook hiervan geen spijt gehad. Direkt na het eten (en een sigaret) is ze de sleutel gaan halen, en hebben we een heerlijk uurte doorgemaakt. Allerlei standjes doorgenomen, maar uiteindelijk in doggy style afgemaakt. Ik voelde mezelf ook bijna afgemaakt. Inderdaad, zoals beschreven (elders), zij maakt je kapot, maar wel op een verrukkelijke manier.

HW

Willem2
20 juni 2006, 16:34
Eerste ronde met Lavinja, veel beter als de laatste 2 keer. Was minder gehaast dit keer, uitgebreid zoenen, langzaam en lekker diep pijpen, zonder die sloopkogel er af te zuigen, nee was goed te doen dit keer met haar.:rolleyes:

Ze was na een weekje Roemenië dus weer terug in de PHG.

Willem2 :wink:

Rex
20 juni 2006, 21:40
Ze was na een weekje Roemenië dus weer terug in de PHG.

Willem2 :wink:

Ja Willem, ze had ff een kleine pauze ingelast in Roemenië voor 5 dagen.

Heeft haar in ieder geval goed gedaan, want ze was goed te versmaden afgelopen vrijdag............:fuck:

Jansen
21 juli 2006, 19:29
Ja het werd een keer tijd dat ik met deze dame een keer meeging.
Ze is altijd super vriendelijk tegen me en meestal is het ook nog wat stoeien met haar wat ik vroeger ook met Simona deed.
Cliente Mio heb ik dus al heel vaak gehoord van haar dus woensdag avond haar de sleutel van kamer 15 laten halen,zodat we dan met airco het zelfs nog heel warm kregen.
We hebben dan ook flink alles afgewerkt ofdat het leek dat we elkaar een jaar niet meer gezien hadden.
Daarna nog even met sonny en Pamela zitten bij praten om daarna nog een duik te nemen in de pool.
Het was een ontspannen woensdag avond in PHG.
En Lavinja is gewoon een lieve meid.

Jorah Mormont
21 juli 2006, 20:53
Ja het werd een keer tijd dat ik met deze dame een keer meeging.
Ze is altijd super vriendelijk tegen me en meestal is het ook nog wat stoeien met haar wat ik vroeger ook met Simona deed.
Cliente Mio heb ik dus al heel vaak gehoord van haar dus woensdag avond haar de sleutel van kamer 15 laten halen,zodat we dan met airco het zelfs nog heel warm kregen.
We hebben dan ook flink alles afgewerkt ofdat het leek dat we elkaar een jaar niet meer gezien hadden.
Daarna nog even met sonny en Pamela zitten bij praten om daarna nog een duik te nemen in de pool.
Het was een ontspannen woensdag avond in PHG.
En Lavinja is gewoon een lieve meid.

Je hebt schijnbaar wel indruk op haar gemaakt. Ze kon niet geloven dat je direct na jullie sessie vertrokken was. Ze bleef vragen waar je was.

BR, Sonny

Jansen
22 juli 2006, 19:38
Ja na haar had ik maar ook zij er even genoeg van ook zij was kapot.
Ik heb haar nog wel even 06 gesproken.de andere dag ze was bang dat ik ontevreden weg was gegaan,maar ik heb haar gezegt dat dat zeker niet het geval was.
En de andere dag zat ik in GT dus ............
Lavinja is een schat.

Flipper
24 juli 2006, 09:52
Ze was gisteren aan het kleffen met een andere meid :love: . Haar turkse klant werd me een partij kwaad daarom dat kon toch echt niet hoor. Was wel enorm lachen hoe hij probeerde haar "liefde" te winnen door zichzelf compleet voor lul te zetten.

Raar dat zo'n moment door iedereen altijd gezien wordt.

Scoobert
24 juli 2006, 15:51
Raar dat zo'n moment door iedereen altijd gezien wordt.

Ach beste NKG, zo'n momenten zijn er meer dan je denkt hoor....ik heb deze dan net gemist omdat ik drinken halen was, maar zag vantevoren wel de opwarmer op het ligbed tussen Lavinia en *die andere Roemeense meid waar ik de naam niet van weet*, en vooral ook de reactie van die beste man....trekken aan armen dat het een lieve lust was. Belachelijk en vooral dom maar goed.....:hammer:

Rex
3 september 2006, 16:22
Afgelopen vrijdag toch maar weer een keer met Lavinia weggeweest.
Lekker weer ouderwets goeie sex met haar gehad, super..............:rubbel:

Helaas voor onze Lavinia aanhangers, ze vertelde me dat ze half september teruggaat naar Roemenië en dat de kans heel klein is dat ze ooit nog terugkomt. We zullen wel zien!!!!:confused:

Willem2
28 september 2006, 17:21
Ze is weer terug

Fritzzz
28 september 2006, 18:18
Afgelopen vrijdag toch maar weer een keer met Lavinia weggeweest.
Lekker weer ouderwets goeie sex met haar gehad, super..............:rubbel:

Helaas voor onze Lavinia aanhangers, ze vertelde me dat ze half september teruggaat naar Roemenië en dat de kans heel klein is dat ze ooit nog terugkomt. We zullen wel zien!!!!:confused:

Hoevaak ze dat al niet heeft rondbazuind.....als we haar nog moeten geloven op dit soort zinsnedes dan "neuk ik nooit als ik in PHG ben"......

Jansen
16 oktober 2006, 21:57
Ze loopt nog steeds rond en gaat echt niet weg.
Hooguit voor een korte vakantie.
Afgelopen vrijdag avond heeft ze niet gewerkt,ze kwam wel even naar beneden om goededag te zeggen in haar trainingspak.
Ze zag er slecht uit en voelde zich ook zo [...].
Dat houdt niemand vol met deze werktijden en dan nog diep in de nacht rond lopen.

Willem2
22 november 2006, 10:41
Lavinia zag er zaterdag heel goed uit. Zeer strak. Ze heeft ook afentoe een brilletje op en dat ziet er wel sexy uit. Voor de rest was ze weer de vriendelijkheid zelve :green_smi

Willem2 :plapper:

Fritzzz
22 november 2006, 12:04
Bij Lavinja heb je altijd het gevoel dat ze met hele andere dingen in haar hoofdje bezig is, oneerbiedig afentoe wel ns het gevoel met een opblaaspop aan de gang te zijn (Niet dat ik daar nou ervaring mee heb, echter bij wijze van spreken..)

Afentoe goed voor klinische harde onderonsjes..

Rex
26 november 2006, 23:13
Afgelopen zaterdag weer eens met Lavinia naar de kamer.

Ze wilde keihard genomen worden, vroeg ze aan me. Nou dat hoef je maar 1 keer te vragen aan Rexie en hij gehoorzaamd, zo trouw als ie is.........:fuck:

Dus lekker op zijn doggies zo hard mogelijk stoten dan maar........:fuck:

Geen verkeerde tweede keus geweest................:rolleyes:

Willem2
27 november 2006, 14:00
Het ging inderdaad wel goed met Lavinia. Ze heeft nu haar haren redelijk zwart en is nog steeds dol op chocolade. En ondanks die laatste afwijking heeft ze een prachtig figuur.:smkiss:

Groeten Willem2 :wink:

Bredero
2 februari 2007, 15:00
Volgens Rheinforum niet langer in PHG maar verhuisd naar Frankfurt

http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=20240&page=5

Kan kloppen als je bericht #272,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=28754&postcount=272 er eens op na leest.

Scoobert
2 februari 2007, 21:23
Volgens Rheinforum niet langer in PHG maar verhuisd naar Frankfurt

http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=20240&page=5

Kan kloppen als je bericht #272,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=28754&postcount=272 er eens op na leest.

Ze was er afgelopen dinsdag anders nog wel...in PHG

Willi69
2 februari 2007, 22:05
Ze was er afgelopen dinsdag anders nog wel...in PHG
Mittwoch und Donnerstag war sie nicht da, aber ich denke, sie ist genau so schnell zurück wie Louisa... :rolleyes:

Big30
7 februari 2007, 22:43
Mittwoch und Donnerstag war sie nicht da, aber ich denke, sie ist genau so schnell zurück wie Louisa... :rolleyes:

Das glaube ich nicht :eek:!

Tis voor velen waarschijnlijk al oud nieuws maar Lavinia werkt nu inderdaad in FKK-Palace in Frankfurt.

Groet,
Big30

Jansen
8 februari 2007, 20:25
Ja hier heeft ze het al langer over gehad,ze was een beetje uitgekeken op PHG en/of PHG op haar ?
Ze zit nu wat dichter bij haar appartamentje,maar ze wil af en toe nog wel langs komen zegt ze voor haar vriendinnen.;)

Maar zoals een oud spreekwoord zegt;
Uit het oog uit het Hart.

En niets is zo onzeker als de verhalen van de FKK vrouwen,dus staat ze misschien wel heel snel weer op de stoep van PHG

Babbel
9 februari 2007, 15:51
Ik hou ook van babbelen maar in sommige gevallen is het beter je mond te houden. En ik denk dat Jansen dat over Lavinia ook beter had kunnen doen ;)

Big30
9 februari 2007, 16:04
Ik hou ook van babbelen maar in sommige gevallen is het beter je mond te houden. En ik denk dat Jansen dat over Lavinia ook beter had kunnen doen ;)

De enige relevante info die bij het vertrek van een dame op dit forum thuishoort is de mededeling (indien we dat weten) waar de dame nu werkzaam is. Niet meer en niet minder.

Groet,
Big30

Het Rode Mannetje
5 maart 2007, 15:02
Volgens mijn roemeense lolita poppetje is Lavinia niet meer aanwezig in The Palace.

Het Rode Mannetje

schmusistuka
6 maart 2007, 06:42
Am Sonntag 04.03.2007 war Lavinia im Palace in Frankfurt am arbeiten und einige andere Mädels aus dem happy garden auch.

Manni1A
6 maart 2007, 09:20
Am Sonntag 04.03.2007 war Lavinia im Palace in Frankfurt am arbeiten und einige andere Mädels aus dem happy garden auch.

Und welche anderen Mädchen???

graf zahl
6 maart 2007, 13:22
Ich traf Lavinia am letzten Freitag (2.3.) im Palace, wenn ich sie richtig verstanden habe ist wohl auch Shakira/Loredana zeitweilig dort.

VGGZ

Big30
6 maart 2007, 17:45
Ich traf Lavinia am letzten Freitag (2.3.) im Palace, wenn ich sie richtig verstanden habe ist wohl auch Shakira/Loredana zeitweilig dort.

VGGZ

Loredana heeft wel vaker in the Palace een paar daagjes haar bivak opgeslagen en even vaak was ze een paar dagen erna weer in PHG waar ze dan weer al kussend de daar aanwezige dames begroette ;)!

Ach je meeste Roemeense dames zijn fan van Hennes & Mauritz en in Krefeld is die niet zo groot vergeleken met die in Frankfurt, dat zal de reden wel zijn :p :D!

Lavinia lijkt wel een blijvertje maar goed die zien we volgens mij ook wel weer een keer in PHG terug!

Groet
Big30

graf zahl
7 maart 2007, 09:22
Der Verdienst ist wohl im PHG auch besser, als im Palace... ;)

VGGZ

Big30
9 april 2007, 20:25
Lavinia lijkt wel een blijvertje maar goed die zien we volgens mij ook wel weer een keer in PHG terug!

Groet
Big30

Und nach Luisa ist auch Lavinia wieder zurück - they all come back :lostit:

Dus is L3 weer compleet in PHG ;)!

Big30
11 april 2007, 23:24
Was weer even wennen Lavinia weer terug te zien.
Ze zag er als altijd even fraai uit moet ik zeggen, nu met wat Rode haar extensies ;) (heet dat zo?).

Inderdaad voor het eerst sinds tijden was L3 weer compleet aanwezig :freu:!
Ik zal haar paspoort ook maar wat up-daten, zus van Louisa ;), hoewel ze lagen vanmiddag wel "gebroederlijk" naast elkaar bij het zwembad te genieten van het prille april zonnetje :freu:!

Rex
15 april 2007, 22:05
Gisteren weer eens na lange tijd met Lavinia op de kamer geweest. Was weer dik in orde.....................

Ik blijf het toch een leuke en bijzondere meid vinden.
En dan ordinair onderuitgezakt op de bank zitten met een sigaretje.
Gewoon schijt aan iedereen hebben, geweldig.:rolleyes:

Big30
25 april 2007, 22:23
Lavinia zou het weer op haar heupen hebben gekregen en nu in de Stuttgart arena actief zijn. Louisa zou haar daar gaan vergezellen (schijnt eerst nog even op vakantie te gaan ;)!)

Verplaatsen doe ik niet bij het L3-trio ;), laat ze alle 3 gewoon bij PHG staan, ze komen uiteindelijk allen toch weer terug op de thuisbasis :p.
Voor de duidelijkheid Loredana heeft geen verhuisplannen :cool:.

:wink: :wink:

Big30
2 mei 2007, 23:47
Verplaatsen doe ik niet bij het L3-trio ;), laat ze alle 3 gewoon bij PHG staan, ze komen uiteindelijk allen toch weer terug op de thuisbasis :p.
Voor de duidelijkheid Loredana heeft geen verhuisplannen :cool:.

Tsja en wie liep Woensdagavond weer rond in PHG ... , inderdaad Lavinia :D.

Manni1A
3 mei 2007, 09:51
Da hab ich ja Glück gehabt, dass ich pausiert habe... :smile2: :smile2:

Randy
29 juli 2007, 10:41
Ik ben al weer lang geleden 1x met Lavinja op de kamer geweest, en heb daar goede herinneringen aan. Inmiddels is haar look aardig veranderd, ze is wat afgevallen, en ze was al mooi, maar nu echt 'drop dead gorgeous'.

Ze vertelde me dat ze dit weekend voor het laatst is, ze gaat eerst naar Roemenië, en daarna werd het onduidelijk. Ze zal wel terugkomen, maar dat kan wel een half jaar duren.

Uiteindelijk 2x een uur met haar op de kamer beland. Brrrrrr.... Daar moet ik het maar een half jaar mee doen.

Rex
29 juli 2007, 13:03
Vrijdag even getwijfeld of ik met haar mee zou gaan. We hebben elkaar even vastgepakt en lekker geknuffeld. Ik heb haar gezegd dat ze flink was afgevallen; ik voelde zo haar ribbenkast. Haar maar gezegd dat ze wel een paar kilo van mij mocht hebben. Zal haar goed doen denk ik...................

Voor het overige is het gewoon een lekker poppetje op de kamer.

Jansen
31 juli 2007, 23:14
ik voelde zo haar ribbenkast. Haar maar gezegd dat ze wel een paar kilo van mij mocht hebben. Zal haar goed doen denk ik..............

Hij zal wel wat dikkere tieten van een paar kilo bedoelen :rofl: :rofl: op zijn Rex gezegt (schooljuffrouw borsten)

Ja ik vond ook dat ze er erg goed uitzag deze week

Willem2
27 september 2007, 12:14
Wie heeft er info waar Lavinia op dit moment is ?

Is ze daadwerleijk in FKKHaus ?

:wink:

Big30
6 oktober 2007, 07:12
Wie heeft er info waar Lavinia op dit moment is ?

Is ze daadwerleijk in FKKHaus ?

:wink:

Ze was in FKK-Haus maar ze werkt nu al 2 weken in de Oase.

:wink::wink:

Big30
7 oktober 2007, 11:45
Ze was in FKK-Haus maar ze werkt nu al 2 weken in de Oase.

Haar Oase naam is Indira.

Flipper
7 oktober 2007, 11:58
maarre wat doet ze dan nog onder HG?

Big30
7 oktober 2007, 12:05
maarre wat doet ze dan nog onder HG?

Ik had haar al 10 maal kunnen verplaatsen (FKK-Haus, Elite, Palace) maar iedere keer duikt ze weer op in PHG!
Zie ook Louisa en Shakira.

Wil haar best verplaatsen hoor maar bewust niet gedaan.

Big30
23 maart 2008, 03:06
Lavinia werkt momenteel in FKK-World.

bergm550
24 maart 2008, 18:03
Lavinia werkt momenteel in FKK-World.

Gister was ze in Palace. Vorige maand had ik er ook al bij Palace gezien. Ze zei dat ze voorlopig in Palace blijft.

bergm550
8 juni 2008, 17:54
Gister ben ik met Indira op de kamer geweest in Palace. Ze blijft in Palace, is wat ze zei.

Randy
8 juni 2008, 18:03
Gister ben ik met Indira op de kamer geweest in Palace...

Dit moet de meest neutrale recensie zijn die ik ooit gelezen heb! :D

TELL US MORE!!!!

bergm550
8 juni 2008, 18:14
Ik was op 22 maart 3,5 uur met haar op de kamer in Palace, en gister 2,5 uur. Ik vind haar geweldig. Ze heeft schitterende borsten, een prachtig lichaam, en je kunt ook nog een goed gesprek met haar hebben.

Ze kan zeer goed paaldansen ook. In Palace heb je een paal op een podium, en ze danste de sterren van de hemel om die paal. Ze liet zich ondersteboven naar beneden glijden. Buitengewoon behendig.

bergm550
12 oktober 2008, 20:07
Indira is nog in Palace. Ze staat nu ook op de Palace website. Foto's 1 tot 9 zijn van Indira. Ze ziet er heerlijk uit.

http://the-palace.de/ladies.php#1

Babbel
12 oktober 2008, 22:59
Indira is nog in Palace. Ze staat nu ook op de Palace website. Foto's 1 tot 9 zijn van Indira. Ze ziet er heerlijk uit.

http://the-palace.de/ladies.php#1

Ik weet nog dat ze voor het eerst binnenkwam in de PHG. En als ik deze foto's dan zie dan word ik een beetje triest .......

bergm550
13 oktober 2008, 08:09
Ik weet nog dat ze voor het eerst binnenkwam in de PHG. En als ik deze foto's dan zie dan word ik een beetje triest .......

Hoe bedoel je? Triest omdat ze ouder is geworden, of omdat ze niet meer in PHG is.

graf zahl
15 oktober 2008, 18:46
Sie hat übrigens nun blonde Strähnchen.

VGGZ

The Saint
3 augustus 2009, 00:25
Op 30/7 de avond afgesloten met deze schoonheid: heel lang donkerbruin haar, prachtige ogen..... wat een schoonheid.

Indira is een heel spontane meid. Ik was aan het eind van mijn latijn en dat was te merken op kamer. Dus, is deze dame haar service nu (heel) goed: ik durf er mij niet over uitspreken. ze pijpt heel goed (wel met condoom) en ik mocht niet vingeren. Ze zei dat ze nog eens voor een week (of langer) naar NRW wil terugkeren maar ze wist nog niet waar en wanneer.
Ze zei nog dat ze enkele Forumberen kende zoals Flipper, Rex, Timjava (denk ik) en bergm550.

Lazerus
27 maart 2010, 02:16
hallo zusammen, habe gestern, freitag, lavinia (indira) im living-room gesehen, ist dort seit letzten donnerstag, wie ich gehört habe........

schmusistuka
8 april 2010, 13:52
Tja die Welt ist klein. Die Lavinia (Die "Schwester" von Louisa ) ist echt ein Kracher auf dem Zimmer. Wenn sie gut drauf ist, kann sie "blasen wie der Teufel persönlich"! Ihr solltet sie unbedingt ausprobieren. Wen sie mag, der wird es nicht bereuen. Ich kenne sie schon 2006. Bestimmt macht sie auch bald einen Abstecher ins PHG.

Jansen
23 april 2010, 21:11
Lavinja is niet de zus van Louisa vroeger PHg

Ik ben met Lavinja en een vriendin van haar naar de kamer geweest en het was een heerlijke trio.
Dit was op 9 april.

De beide meiden zouden vanaf 12 april naar Berlijn gaan voor een aantal weken.

Knabbel
2 juli 2010, 07:52
Gisteren in Villa Vertigo te bewonderen...

Lindberg
2 juli 2010, 09:09
vorgestern auch schon :-)

egon, Dr. Rammler
3 september 2010, 15:33
hi ! weis evtl. jemand wo sie abgeblieben ist ?

danke Egon :smoke:

Admin
3 september 2010, 15:38
hi ! weis evtl. jemand wo sie abgeblieben ist ?

danke Egon :smoke:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=172249#post172249

Juli war sie in VV, ob sie noch da ist??

egon, Dr. Rammler
3 september 2010, 16:04
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=172249#post172249

Juli war sie in VV, ob sie noch da ist?? nein, eben nicht, bräuchte ja nur Stephan fragen ;)

Rheinschwimmer
5 september 2010, 01:35
hallo,
habe heute lavinia/indira auf der party des freierforum im dolce vita gesehen.... eine immer noch gut aussehende junge frau........

JerryHD1
10 oktober 2010, 04:07
Im Dolce Vita ist sie nicht mehr.

Jemand Ahnung wo man sie jetzt finden kann?

Danke

Rheinschwimmer
10 oktober 2010, 05:56
versuche es mal im palace in frankfurt. in der vergangenheit habe ich sie da eigentlich immer dort gesehen, wenn ich mal da war....... ob sie da jetzt ist, kann ich dir aber nicht 100% sagen.

aber ich denke, du wirst es hier lesen können wo sie tätig ist.
vielleicht hat sie ja auch aufgehört oder ist im urlaub..... wer weiss......

JerryHD1
10 oktober 2010, 21:05
klar kann man Lavinia/Indira jeden Tag im Palace sehen, aber halt nur in Form ihrer Bilder die dort rumhängen. Sie ist schon bald ein Jahr nicht mehr im Palace gewesen und macht seither hauptsächlich das Rheinland unsicher.
Da sie auch mehr als oft ihre telefonnummer wechselt ist es recht schwer Kontakt mit ihr zu halten.

Ich bin also immer noch dankbar über jeden Hinweis wo sie aktuell arbeitet.

liebe Grüße