PDA

Volledige versie bekijken : Fernanda ( Braziliaanse) ex-Patricia Freude



Willem2
9 oktober 2007, 15:44
Naam : Patricia

Nationaliteit /taal : Braziliaanse / duits/engels

Leeftijd : 24-28jaar

Haarkleur /lengte : halflang donker

Lengte : 1.60m

Postuur/ Cupmaat : Normaal tot wat voller / D-cup siliconen

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen,aftrekken, anaal

Extra : Donkere braziliaanse

potentebeer
8 februari 2009, 12:45
Sinds kort gesignaleerd in 'Acapulco'.
Wat een heerlijke chica:fuck:

Kapitein Knut
5 september 2015, 16:40
Patricia gaat in Aca Gold momenteel door het leven als Fernanda.
En ze is echt wel een paar jaartjes ouder dan de in het genoemde draadje vermelde 28! Echter, dit zie je absoluut niet aan haar af:rolleyes:.

potentebeer
5 september 2015, 22:06
Patricia gaat in Aca Gold momenteel door het leven als Fernanda.
En ze is echt wel een paar jaartjes ouder dan de in het genoemde draadje vermelde 28! Echter, dit zie je absoluut niet aan haar af:rolleyes:.

Paspoortje is in 2007 aangemaakt.
Dus zal ze nu volgens paspoortje om en nabij 36 zijn, schat haar zelf om en nabij de 40.

Johnsonxxx
5 september 2015, 23:18
Heb haar idd ook gespot en ze kende me nog :tongue:
Dit soort vrouwen is vaak moeilijk in te schatten qua leeftijd en ziet er vaak jonger uit. Ik denk dat ze ca 45 jaar is. En pijpen als de beste :tongue:

Dalton
13 september 2015, 03:25
Paspoortje is in 2007 aangemaakt.
Dus zal ze nu volgens paspoortje om en nabij 36 zijn, schat haar zelf om en nabij de 40.

Deze dame heeft een lange tijd in ACA gewerkt en daar heb ik haar diverse keren misbruikt(of ze heeft mij misbruikt maar het was heerlijk) en indien ze dezelfde is als deze dan is ze ongeveer iets ouder dan 40.

rokkenjager
13 september 2015, 07:09
Is dit de Fernando die ook in Golden dreams heeft gewerkt en veel samenwerkte met Laura?

Dalton
13 september 2015, 09:02
Nee die is een stukje jonger en heette altijd FERNANDA want FERNANDO is een broer van haar en die werkt als homo in de VULCANSTR.21 naast BULGAARSE VICKY die altijd een rij met 30 kunden voor haar raam had staan en die je kon neuken voor 30 euro zo lang als je wilde,daarom die lange rij.

Boobies
13 september 2015, 12:04
Fernanda/Patricia dat is lang geleden doet me denken aan de gouden tijd in freude 39
Nu nog de terugkomst van Lucky,Michelle,Lana en Maria en het vroegere Latina hoekje is weer compleet

Dalton
13 september 2015, 23:54
FERNANDA(PATRICIA) was vandaag niet aanwezig in ACAGOLD,daarvoor in de plaats was SS(SATSUR),wilde met hem de kamer op maar hij had geen trek in een oude bescheten en bezeken aower.
De baas stond bij mijn vertrek in de hal en heb even met hem staan kletsen,FERNANDA is vrij- en zaterdags aanwezig en hij wist gelijk over welke ik het had de dame met de opgespoten kont,dat is PATRICIA.

satanic surfer
23 oktober 2015, 09:32
==> LuderLounge...slechts enkele dagen per week...am besten anrufen

Boobies
7 november 2015, 17:35
Fernanda-Patricia is weer actief dat is een prima reden om Luder Lounge eens te bezoeken
Zal volgende week eens een bezoek inplannen.

dat wordt een vrolijk weerzien met deze topper dat moet wel 5 jaar geleden zijn dat ik haar voor het laatst zag

Boobies
9 november 2015, 11:23
Daarnet de Theke gebeld en volgens Vicky werkt Fernanda niet meer bij LL

Jammer nu moet ik nog verder zoeken

Mocht iemand Fernanda ergens spotten dan hoor ik het graag

Greetz

B

Boobies
13 november 2015, 15:27
Volgens de laatste info nu werkzaam te Magnum

Zal binnenkort mijn debuut in Magnum gaan maken :smiley:

Greetz,

B